Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
DİĞER BÖLÜMLER
YouTube Kanalımıza Abone Olun

2si1'in bu seferki girişinde Cuma diyoruz ama ne yazık ki bazı sorunlar nedeniyle programı Cuma akşamına yetiştirmek mümkün olmadı ve Cumartesi akşama doğru programı yayına alabiliyoruz. Gecikme için kusurumuza bakmayın lütfen. İyi seyirler.

2si1 oyun teknoloji donanımhaber bölümsonucanavarı fifa 15 pes 2015 türkçe oyun türkçe altyazılı oyun sony playstation playstation 4
2si1 "Karlı" Teknoloji ve Oyun Programı 2si1 "Canlı" Teknoloji ve Oyun Programı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Ciclista

10.2.2015 18:18:35

0
Yayın akışı olmayacağına sevindim, böyle zaten çok daha keyifli.

OverClocK1ng

20.1.2015 03:38:46

0
Teşekkürler. Kısa olduğu için atlamışım. Uyurayak seyrettim de.

Barbaroscakir

19.1.2015 23:36:03

0
Program temanız mis gibi hocam millete aldırmayın. Bu araada monster video incelemesi ne oldu? ((: Teşekkürler.

JonnyCaqe

19.1.2015 13:10:43

0
h1z1 yorumu talihsiz bir yorum olmus.Zombi su ana kadar ki en iyi zombi kesinlikle.Ne cok akilli ne de aptal tam olmasi gerektigi gibi.Ultrada sabit 80 fps aliyorum ki en kalabalik ortamda bile sabit.Battle royale modunda 200 kisi haritayfaken dahi ne kasma ne bir fps dusmesi filan yok.Dayz bastan kaybediyor, en basinda dandik otesi oyun motorunun degismesi gerekirdi ve okdukca eski.Ben ve cogu oyuncu dayzden daha cok begendim h1z1'i.

gurkanse

19.1.2015 11:21:22

0
İşin açıkçası marka sayısı arttıkça fiyatın azalması gerekirken artmasından biz tüketiciler bıktık.çinlilerin kendi markaları altında rekabet edebilecek telefonları uygun fiyattan gelmesini çok istiyorum.Özellikle VESTEL in yaptığı bu vergi olayından sonra ilk meizu 16gb ta olsa satın alıp destek olacağımki sony gibi vestelde çekilsin mobil teknolojilerden.bence farklılık iyidir ve meizu gibi xiaomi vb markalar geldikçe kullanıp destek olmamız hem uygun fiyata yüksek performanslı cihaz kullanırız hemde bir nebze olsun 2500tl vermek yerine bir telefona 1000-1500tl seviyelerine almış oluruz. bugün meizu tamam sc cardsız 16gb olarak gelicek diye biliyorum ama özellikleri gerçekten güzel.1000tl ye bence uygunda özelliklerine göre hem zaten bıkmadıkmı sürekli APPLE SAMSUNG birde son zamanlarda LG arayüzlerini görüp kullanmaktan kısacası farklılık iyidir

Zero Limit

19.1.2015 10:19:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng Bana mı öyle geliyor, yoksa videonun resminde yazan "AMD R9 380 Detaylanıyor" konusu ile ilgili bir şey konuşulmadı mı yoksa ben mi duymadım? Duyan var mı?...
52:15

joe_santana

19.1.2015 02:53:49

0
Mesut abi bir sorum olacak 4k monitör almak mı mantıklı? yoksa 4k tv alıp monitör olarak kullanmak mı ? 4k monitörlerin fiyatı çok pahalı da.

OverClocK1ng

19.1.2015 02:32:26

0
Bana mı öyle geliyor, yoksa videonun resminde yazan "AMD R9 380 Detaylanıyor" konusu ile ilgili bir şey konuşulmadı mı yoksa ben mi duymadım? Duyan var mı?...

lido

18.1.2015 23:15:59

0
Gtanın ön sipariş fiyatı konuşulmamış sanki

_PiSLiCK_

18.1.2015 22:05:03

0
valla ne yalan söyleyeyim bazen teknoloji haberlerini atlıyorum

javaprof

18.1.2015 21:47:12

0
güzel bölüm olmuş.

Aaron Paul

18.1.2015 21:24:47

0
Oculus Rift; Oyunculuğu, ve; Tüm sinema sektörünü baştan yaratacak... o kadar çok potansiyel var ki cihazda anlatılamaz... Cihazla ilgili her yeni uygulamada '''Owww''' diyeceğiz...

Biyturs_OnSr

18.1.2015 20:28:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: dakamon Bing translatorun Windows Phone daki programı da kamera ile çeviri yapabiliyor. Google yeni mi buldu bunu.
Google'ın hobisidir yapılmış şeyleri patentleyip kendi bulmuş gibi göstermek Ekleme: Ya yok arkadaş bu kadar DayZ fanboyu olamaz bir insan. Her 2si1'de en az bir kere DayZ muhabbeti açılıyor ve başka bir oyunla karşılaştırılıyor. Konusu açılınca Infestation'u batırmışta batırmış. Otursan 10 dakika oynamazsın diyor, belliki daha kendi 10 dakika oturup oynamamış. Dinamik yok diyor, DayZ'den acaba ne kadar farkı var ? Şuanki dönemde zombi-survival zevkini en iyi verebilecek oyun Infestation'dır. Steam'den kaldırıldı diyor, bilmiyor ki ismi eskiden WarZ idi, kitabı vardı, filmi çıktı, karışıklık oldu ondan dolayı kaldırıldı Grafik yok denmiş, ultra'ya alındığında gerçekten farksız grafikler oluyor. WarZ çok fazla şey vaadeden bir oyundu ama ne zaman adı ISS oldu, o zaman gelişmeyi durdurdu, hacker doldu heryer, garip buglar vardı. Bende oyunu eleştiriyorum, zombiler çok saçma yürüyor, araba sesleri amatörce, garip hatalar var ama hiçbir zaman Talha'nın abarttığı kadar olmadı. Yanlış bilgi vermeyelim

cikopelo

18.1.2015 18:31:22

0
Camaro SS i alırım gerisinin yüzüne bakmam! :D ( bu bir hayal)

dakamon

18.1.2015 17:42:48

0
Bing translatorun Windows Phone daki programı da kamera ile çeviri yapabiliyor. Google yeni mi buldu bunu.

Teknopat76

18.1.2015 16:18:15

0
Oculus Rift ile film izlemek güzel olabilir fakat gerçekçi yaklaşırsak hem film yapımcıları için maliyetli olacak hemde oculus rift kullananlar az olacak.Ben önümüzdeki 5 yıl içinde bunu mümkün olacağını sanmıyorum.

s.b.

18.1.2015 14:18:46

0
Benim için çok sürpriz 2 konu konuşuldu. Dün akşam arkadaşımla sohbet ederken, kafede oturmuş tek başına telefonundan müzik dinleyen video izleyen bir adamı göstererek dedi ki; aslında telefona bağlanabilir gözlük olsa, adam tek başına hem kahvesini, çayını yudumlarken, kekini yerken bir yandan da film izleyebilir, tamamen kendine özel bir ortamda, kendini dışarıdan soyutlayarak. Hani ekran gibi olacak uzaklığını, yakınlığını ayarlayabileceğin vs. Ben de Oculus Rift teknolojisinden bahsettim DH'den edindiğim bilgilerle. O da; "Evet onun gibi ancak bu sadece ekran olsa bile yeterli, monitör gibi, kasa bilgisayarına bağlayabileceksin, telefonuna, tabletine, dizüstüne harici ekran şeklinde tanıtabileceksin." dedi. Bir de; Anlık translator sözlüklerden konuştuk. Günlük konuşmaların, ağızların tanıtıldığı ve isteğe göre dillerin yüklenebildiği (fazla yer kaplama endişesinden dolayı), birebir karşı tarafa darb-ı mesel, deyim gibi kalıpları kelime kelime değil de çevirdiği dildeki en yakın, anlaşılır anlamıyla tercüme ettiği programların geliştirilmesinin zorluğu, hayata geçilebilirliğinden bahsettik. Az önce videoda da bu konuları görünce şaşırdım. "Sürprizli" 2'si1 oldu, teşekkürler.

oktay_26

18.1.2015 13:25:43

0
Gta 5 sistem tartışıldı ama pc fiyatına değinmenizi de bekledim ...

bscoyun

18.1.2015 12:26:29

0
Şu toplanılan Pc'yi merak ettim açıkçası (; bir incelemesini yaparsanız pc'nin belki pc toplamak isteyenlere yardımcı olabilir..

_Athelas_

18.1.2015 11:36:46

0
Ben Mesut Abi'ye kesinlikle katılıyorum,yani ben haberi girip okurum ki zaten.Bu programı izlememin amacı bilen insanların yorumlarını dinlemek.Kesinlikle dümdüz bir ikisi bir istemiyorum bence çoğu insan da istemiyordur.İkisi birin konsepti zaten ''oyun ve teknoloji haberleri üzerine sohbet''. Elinize sağlık yine güzel bir program olmuş...

atof

18.1.2015 05:20:52

0
yayınınız süper abi değiştirmeyin ikinizide zevkle izliyoruz arkdaşın dediği gibi bu programı bölümlere ayırmak ruhsuz bir yapı gibi olur!

Banzai!

18.1.2015 04:12:29

0
dayz, h1z1, infestation vs. oyunlarını değil bedava verseler, üstüne para verseler yine oynamam. saçma sapan, gereksiz oyunlar hepsi. millet bir de deli gibi para veriyor, az da değil fiyatı. dayz 77 lira. fazla da indirim gören bir oyun değil. ama kıyamet gibi satılıyor.

mortuary6

18.1.2015 03:39:52

0
Geç olsun da güç olmasın iyi ki yayımladınız çok teşekkür ediyorum. Ruhsuz bir yayın akışı istemiyoruz sizin yorumlarınız olduğu için bu programı izliyorum zaten yoksa okur okur geçerdim çok sağolun...

OsbourneReynolds

18.1.2015 02:16:39

0
Evet ben de öyle düşünmüştüm. Yani alınmaya gerek yok ama Mesut Çevik'in yüzünü görmesek de olur. Yeter ki arkada sesi olsun. Anlatsız bu cihazın özelliği şudur şöyledir vb. daha uygundur.

jemsbir

18.1.2015 01:37:21

0
Eskiden Erdinç abi zamanında oyun bölümü çok keyifliydi, tabi burda o dönemki kaliteki oyunları unutmamak lazım. Fakat Mesut abi kendi alanını baya geliştirdi. İlginç olan haberler insanların merak ettiği uzay, robotlar, füzeler, askeri alanlar vs. gibi konular daha fazla dikkat çekmeye başladı. Bununla beraber eğlenceli bir şekilde de sunum ve öz eleştiriler yapınca keyifle izlettiriyor kendini. Hele ki kendi doğal hallerini, gerçek hayatta yaşadıkları olayları, yorumlarıyla harmanladığında, örnekler verdiğinde, askerliğinden falan bahsedince :) daha da farklı ve eğlenceli hoş bir sohbet oluyor. Oyun bölümünde gerçekten fazla gereksiz haber oluyor ne yalan söyleyim bende atlıyorum bazen. Tabi burda yeni nesilin başarısızlığını teknoloji geliştikçe arz ve taleblerinde değiştiğini de unutmamak lazım.

homeedition88

18.1.2015 01:10:17

0
Sizin 4K ile ne isiniz olur henuz HD sekilde video izlenmiyor server'larinizdan. Siteye girdigimiz zaman click calmak icin otomatik pencere aciliyor ozellikle dokunmatik ekranli cihazlarda. Yoksa sizin yuzunuzu 4K gorsek ne gormesek ne? Sanki dogada belgesel cekiyorsunuz. Bos odada iki kisi karsilikli konusuyorsunuz 4K yerine haber yayinlamanizi tercih ederdim...

blueshadowman

18.1.2015 00:48:15

0
asus zenfone 2 ve zenfone zoom incelemeleri ne zaman gelecek ?

FRIENDS

18.1.2015 00:31:08

0
Superonline 50 Mbps bir kere bile takılmadan izledim , teşekkürler.

burhanezidane

18.1.2015 00:29:37

0
Teşekkürler güzel program. Yayın akışı olması fikri zaten hoş değildi . Sıcak sohbet ve sizin yorumlarınız için izliyoruz bş-iz. İkinizin de ağzına sağlık .

Fingolfin.

18.1.2015 00:23:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: ONIONBUD

Bazı filmlerde görülmüştür;triangule yöntemi ile ( 3 baz istasyonuna gelen sinyal üzerinden ) çağrıyı yapan tlf unun yeri tesbit edilebiliniyor.Blu ray ( hacim artacağı için artık dvd ye sığmaz ) film izleme seçeneklerinde belli başlı baş aktör/aktris,yardımcı aktör/aktrislerin gözlerinden filme " şahitlik etme seçeneği " mümkün olabilir.Yani bir aşk filmi izlediğinizde aktrisin jönü ilk kez görüp tutulduğu sahneyi (yıldırım aşkı :) ) o anda onun gözlerinden görmek ilginç olabilir.Tek tuşla sahneyi oyuncuların bakış açıları arasında dolaşarak izlemek filmin sanatsal derinliğini belirginleştirebilir.Luc Besson un bazı filmlerini bu teknoloji ile izlemek isterdim doğrusu..
Oculus Rift ile bahsettiğimiz şey aslında tam olarak bu değil, olay, sağa ya da sola kafanı çevirdiğinde ya da yukarı falan baktığında her yerii görmen olucak, yani önünde olaylar gerçekleşiyor, sahne bu ama kafanı geri çevirdiğinde arkanda olan şeyleride görebiliceksin, orada olan görünmez biri gibi, sabit olucaksın ama her yöne bakabiliceksin, sahnenin içinde olucaksın, yani oradaki oyuncunun gözünden değil bu olay.Bence an itibariyle bunu yapmaları imkansız, gelişen teknoloji ile olabilir ama gereksiz bir şey.Ayrıca bence oyuncuların gözünden bakmak filmin sanatsal değerini düşürür, sonuçta oyuncuların mimikleri burada önemli olan şey.Alternatif olarak gelebilir, bence çok gereksiz, bazı yerlerde bu tarz şeyler yönetmen isterse verilebilir.Deneysel bir filmde bir karakterin bakışıyla baştab sona da izleyebiliriz belki.Ama o kadar.Ayrıca kamera açıları, çekim teknikleri falanda filme tat katan şeyler, yönetmen ne göstermek istiyorsa onu görmek iyi bir şey bence.

ONIONBUD

17.1.2015 23:49:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fingolfin. Oculus Rift ile film izleme olayı bence fazlasıyla hayal, çünkü oyunlarda tasarım yapılırken her yönden tasarlanıyor, 3d olarak modelleniyor etraf fakat Sinemada tek bir kamereyla çekiyorsun, eğer senin her yöne bakabilmeni sağlıyacaklarsa, zibilyon tane açıdan kamereyla çekmeleri gerekirki, bu işi cidden zorlaştırır.Ayrıca bu tarz bir çekimde kamera geçişleri yapılamıyacağı için, aynı mekanda geçen uzun bir sahnede her şeyi kusursuz yapana kadar oynamaları gerekir baştan sona.Hani check point yapamıyacak adamlar.Ayrıca dublörler olmaz, kamera değişmesi gerekir ama bunda olmaz.Ayrıca cgi'ynda dibine vurur adamlar mecburen, bu da yapaylık hissiyatını çok daha arttırır.Zaten son yıllarda bu cgi yüzünde çok yapay oluyor her şey.Bence an itibariyle yapılması şu an için aşırı zor.
Bazı filmlerde görülmüştür;triangule yöntemi ile ( 3 baz istasyonuna gelen sinyal üzerinden ) çağrıyı yapan tlf unun yeri tesbit edilebiliniyor.Blu ray ( hacim artacağı için artık dvd ye sığmaz ) film izleme seçeneklerinde belli başlı baş aktör/aktris,yardımcı aktör/aktrislerin gözlerinden filme " şahitlik etme seçeneği " mümkün olabilir.Yani bir aşk filmi izlediğinizde aktrisin jönü ilk kez görüp tutulduğu sahneyi (yıldırım aşkı :) ) o anda onun gözlerinden görmek ilginç olabilir.Tek tuşla sahneyi oyuncuların bakış açıları arasında dolaşarak izlemek filmin sanatsal derinliğini belirginleştirebilir.Luc Besson un bazı filmlerini bu teknoloji ile izlemek isterdim doğrusu..

Speed-Step

17.1.2015 23:41:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: erdem3113 4-5 saat oldu sadece 24 dakika izleyebildim süperonline 50 mgbt kullanıyorum.
Superonline kaynaklı bir problem var. Sunucularımız Türkiye'de olmasına rağmen bazı Superonline kullanıcıları ne yazık ki bu tip sorunlarla karşılaşıyor. Firma ile irtibata geçtik fakat ne yazık ki çok hızlı yol alamıyoruz.

erdem3113

17.1.2015 23:13:41

0
4-5 saat oldu sadece 24 dakika izleyebildim süperonline 50 mgbt kullanıyorum.

Hobar

17.1.2015 22:45:15

0
superonline fiberde bende de sorun var. Bazen youtubeda da benzer sorunlar oluyor. zenmate kullanın ya da indirip izleyin.

Onur0021

17.1.2015 22:40:42

0
Superonline kullanıpta izleyebilen var mı? İkide bir duruyor video.

- The Stig -

17.1.2015 22:32:12

0
Talha'nın 33:20'deki bahsetmiş olduğu No 70 isimli oyunun motorunu eleştiren o arkadaşlar, kesin Cem Yılmaz'ın bir gösterisinde '' kesin ip var mk'' diyen kişilerle aynı akıl ve zekada olduklarını düşünüyorum..

TncyKrmn

17.1.2015 21:28:18

0
superonline kullanıcıları video izlerken eziyet çekmek zorunda mı ? 50 mgbt net kullanıyoruz 30 saniyede bir donuyor 15 dakika dolmasını bekliyoruz sonra bir 30 saniye daha ilerleyip tekrar donuyor. Son 2-3 aydır bu hep böyle. Sadece DH de oluyor ne hikmetse. Sponsor TTnet kesin bir ilişkisi vardır :D

al-ozaria

17.1.2015 21:17:47

0
Aaron Paul düşüncelerimize tercüman olmuş :)

1BilimAdamı

17.1.2015 21:09:19

0
Durmadan bildirim göndermeseydiniz iyiydi

MrKemal17

17.1.2015 21:07:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: Fingolfin. Oculus Rift ile film izleme olayı bence fazlasıyla hayal, çünkü oyunlarda tasarım yapılırken her yönden tasarlanıyor, 3d olarak modelleniyor etraf fakat Sinemada tek bir kamereyla çekiyorsun, eğer senin her yöne bakabilmeni sağlıyacaklarsa, zibilyon tane açıdan kamereyla çekmeleri gerekirki, bu işi cidden zorlaştırır.Ayrıca bu tarz bir çekimde kamera geçişleri yapılamıyacağı için, aynı mekanda geçen uzun bir sahnede her şeyi kusursuz yapana kadar oynamaları gerekir baştan sona.Hani check point yapamıyacak adamlar.Ayrıca dublörler olmaz, kamera değişmesi gerekir ama bunda olmaz.Ayrıca cgi'ynda dibine vurur adamlar mecburen, bu da yapaylık hissiyatını çok daha arttırır.Zaten son yıllarda bu cgi yüzünde çok yapay oluyor her şey.Bence an itibariyle yapılması şu an için aşırı zor.
Aynen çok haklısın, filmleri occulus rift ile izlemek imkansız gibi.Ayrıca filmde yönetmenin istediğini görmen gerek; eğer sen her tarafa bakarsan o an bakmadığın kısımda filmdeki konuyu, duyguyu kaçırabilirsin.Filmlerde kullanılması pek mantıklı gelmiyor.

Levın

17.1.2015 21:03:53

0
Bölüm Harika Donanım Uzmanlarından Veya Mesut Çevik Ve Taha Abi İle Bir Overclock Rehberi Tarzından En Azından 10 Bölümlük Bir Program Oluşturulabilir Bu Benim Fikrim Tabi Umarım Dikkate Alınmış Okunmuş Olur Teşekkürler :)

bytradm

17.1.2015 20:36:40

0
teşekküler. hepsini izlemeye çalışıyo. sekmelerde gezerek.

Yolcu_61

17.1.2015 20:03:24

0
Bu oculus rift Euro Truck simulator 2 de efsana olur bea. Benimde ağzımın suyu aktı ya la.:D

Aaron Paul

17.1.2015 19:47:36

0
Sevgili; Mesut, Artık yorumları tınlamaz oldun... Eskiden daha bi ilgiliydin... Yazılanları okuyup cevap verirdin... Son 5 aydır vurdum duymaz bi tavır var... Bilmiyorum belki ben öyle hissetmişimdir... Kusura bakma, Yinede dile getirmek istedim... Extra olarak; Dobralığını koru... Sende konuşmasan başka kimse konuşmayacak... en azından, Sayende; Düşüncelerimiz dile geliyor...

veysel_lowe

17.1.2015 19:39:10

0
sonunda :)

X-FI

17.1.2015 19:24:17

0
bende diyom noldu cuma çıkmadı :D

34sem

17.1.2015 19:10:34

0
öncedeki bölüm ve daha öncesindeki bölümden zevk almadım. Bu bölüm bir araya geldiniz için çok keyif aldım. Teşekkürler DH&BSC :)

bugraakin03

17.1.2015 19:07:43

0
lenovo z510 kaldırır mı gta5i ? full çözünürlükte low ayarda oynatsın yeter.

Fingolfin.

17.1.2015 18:56:36

0
Oculus Rift ile film izleme olayı bence fazlasıyla hayal, çünkü oyunlarda tasarım yapılırken her yönden tasarlanıyor, 3d olarak modelleniyor etraf fakat Sinemada tek bir kamereyla çekiyorsun, eğer senin her yöne bakabilmeni sağlıyacaklarsa, zibilyon tane açıdan kamereyla çekmeleri gerekirki, bu işi cidden zorlaştırır.Ayrıca bu tarz bir çekimde kamera geçişleri yapılamıyacağı için, aynı mekanda geçen uzun bir sahnede her şeyi kusursuz yapana kadar oynamaları gerekir baştan sona.Hani check point yapamıyacak adamlar.Ayrıca dublörler olmaz, kamera değişmesi gerekir ama bunda olmaz.Ayrıca cgi'ynda dibine vurur adamlar mecburen, bu da yapaylık hissiyatını çok daha arttırır.Zaten son yıllarda bu cgi yüzünde çok yapay oluyor her şey.Bence an itibariyle yapılması şu an için aşırı zor.

ONIONBUD

17.1.2015 18:46:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: Lazeran oculus rift tarzina ozel olarak direkt ana karakterin hatta sevdiğiniz yan karaktelerin gözünden filmin içinde olabileceğimiz filmler bana aşırı cazip geliyor
Çok daha fazlasını Mesut beyin tanıtım videosuna yorum olarak yazacaktım,fakat "Surrogates " ( http://www.imdb.com/title/tt0986263/?ref_=nm_flmg_act_24 ) tarzı pek çok film yapıldı.Hatta " Gamer " ( http://www.imdb.com/title/tt1034032/?ref_=fn_al_tt_1 ) anlatılmak istenene epey yakın olunca vazgeçtim.Super MHL, 8k UHDTV ,gerçek zamanlı işleme yeteneği olan işlemciler,codecler herşey hazır..Bu çözünürlükte insan gözünün iki piksel arasındaki farkı ayırt edebilmesi için odak nesnesine epey yaklaşması gerekiyor.Eskiler bilir,cd media standardından dvd ye geçiş epey uzun sürmüş;sebep olarak zone ların tesbiti ve region larda standartların nasıl belirleneceği konusunda anlaşılamaması gösterilmişti.Son kullanıcı, pastadan kimin daha çok pay alacağı konusunda anlaşılamamasının gerçek neden olduğuna hükmetmişti.Çin in sürüme dayalı ekonomisi, Moore yasasını son kullanıcının lehine düzeltiyor. İnşallah Anti damping yasasını hazırlayanlara biri Zenphone 2 alır da ,merdiven altı tadında montaj yapılıp Türk malı diye yedirilmeye çalışılan tlf larla karşılaştırmasına vesile olur. Yukarıda teknoloji ile empatinin bir arada olduğu ,aşağıda da empati yoksunu ( halkın yerine kendini koyup ne istediğine tercuman olamazsan halk başka şey istediğinde şikayet edemezsin.) yasa hazırlayıcının hatalı tutumu .... (halk arasında konuyla ilgili anket yapılmadığına, bilir kişilerin fikirlerinin alınmadığına eminim.)

Real Slim Shady

17.1.2015 18:17:14

0
Uzun zamandır izlemiyordum sınavlardan dolayı. İzleyince teknoloji&oyun a olan ilgim tekrardan geldi

drfree1

17.1.2015 17:54:17

0
kalpler ile böyle romantik biz müzik altada iki sevgilinin kavuşması diye yazı öyle video yapılsa süper olur :d

moravec

17.1.2015 17:42:13

0
şu google çeviri teknolojisini, ben yaklaşık iki yıldır microsoft translate ile wp telefonumda kullanıyorum. hadi google iyi pr yapıyor ama siz bu konu hakkında tarafsız olsanız biraz! http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/translator/2cb7cda1-17d8-df11-a844-00237de2db9e

2moon

17.1.2015 17:32:16

0
rat9 kullanıyom kaç senedir tık demedi süper

Gece772

17.1.2015 17:29:12

0
Bakalım nasıl....

Lazeran

17.1.2015 17:13:01

0
oculus rift tarzina ozel olarak direkt ana karakterin hatta sevdiğiniz yan karaktelerin gözünden filmin içinde olabileceğimiz filmler bana aşırı cazip geliyor

9.69

17.1.2015 17:12:43

0
Bazısı düz sever bazısı tırtıklı sever :D :D

DaRKFoRCeS

17.1.2015 17:08:16

0
zaman farketmez önemli olan gelmesi.

Guest-6F17B5B5B

17.1.2015 16:59:11

0
Mesut bey selamlar, eskiden bu tip teknoloji veya otomobil fuarlarını televizyonlarda bir bütün şeklinde yayınlarlardı, tabi topluca ekip olarak gitmişlerdir orası ayrı ama siz sorunları anlatırken aklıma bu yöntem geldi. Yani alsanız video kamerayı girseniz komple bütün ürünleri sağından solundan çekseniz menülü olanları menülerini gezseniz bir yandan ses kaydı yapsanız sonradan da bunu düzenleseniz ve bir bütün olarak fuarı sergileseniz olamaz mı ya da parça parça kesip yayınlasanız. Yani haklı olarak bir an önce bize yetiştirmeye çalışıyorsunuz ancak bu hem sizi daha çok yoruyor hem de görüntülü haberleri azaltıyor.

YüzüğüKayıpFrodo

17.1.2015 16:51:47

0
Bu hafta erkencisiniz :)

OsbourneReynolds

17.1.2015 16:42:46

0
Evet o caps için sabırsızlanıyoruz şuan

Fetvacı

17.1.2015 16:41:14

0
http://i.imgur.com/HfNDv89.png

fat33

17.1.2015 16:39:45

0
Bu bölüme (Zamansız) İsmini koymak için geç yayınladık demiyorlarda

Xlargest

17.1.2015 16:36:12

0
O ye

keskin53

17.1.2015 16:35:57

0
gözlerim yollarda kalmıştı :)

Innovative

17.1.2015 16:35:27

0
izleyelim bakalım

atilla altun

17.1.2015 16:33:32

0
sonunda D:

caneycaney

17.1.2015 16:32:37

0
bende nerede kaldı diyordum
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
427 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
URL
EMBED
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız