Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
DİĞER BÖLÜMLER
YouTube Kanalımıza Abone Olun

2si1'in bu bölümünde ergenlere atarlanıyor, Ryse'ın PC sürümü için PC topluyor, keçilere dalıyor anlatıyor da anlatıyoruz. Bekleriz.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
2si1 "Şekersiz" Teknoloji ve Oyun Programı 2si1 "Evlere şenlik" Teknoloji ve Oyun programı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

DH Misafiri

22.6.2015 20:14:22

0
bir 2 si 1 de, "millet şunu dedi, millet bunu dedi" olmadan izleyelim arkadaş.

DH Misafiri

22.6.2015 20:14:21

0
Mesut Bey merhaba, Destiny'nin XO ve Ps4 surumleri ayni kalitededir. Yalniz soyle bir durum var: ilk video gamingbolt adli agir PS4 fani bir siteden geldi. O video da XO versiyonunun kotu gozukmesi icin TV ayarlarinda ne var ne yok alabora etmisler hatta NeoGAF da biri bunu ispatladi yanlis bilmiyorsam. Esas ilk izlenim budur: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-destiny-xbox-one-performance-analysis Ve de her iki konsolun hem esit gorsellik hem de esit performans gosterdigi ispatlanmistir. Fake karsilastirma videosuda budur. http://m.youtube.com/watch?v=0ivFXCZxvvI Saygilarla.

Remzi Bolton

25.9.2014 21:06:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: MultiCore Laptoptan izliyorum sesi sonuna kadar açtım ama yine de az duyuluyor. Mikrofonu biraz daha yakından ayarlarsanız çok iyi olur. Teşekkür ederim :)
Denetim Masası > Donanım ve Ses (Windows 8) > Ses > Hoparlör (seninkinin adı değişik olabilir, varsayılan ses çıkışı) > Özellikler > Geliştirmeler > Gürültü Dengeleme > Tik at > Tamam

MultiCore

20.9.2014 12:55:34

0
Laptoptan izliyorum sesi sonuna kadar açtım ama yine de az duyuluyor. Mikrofonu biraz daha yakından ayarlarsanız çok iyi olur. Teşekkür ederim :)

citykhan

17.9.2014 22:45:34

0
Ağzınıza sağlık.

ninja342

17.9.2014 20:03:00

0
77. yorum

aesca

15.9.2014 11:19:03

0
ttnet alırsam bütün Türkiye beni öpsün. o kadar nefret ettirdiniz yani. ne biçim reklam bu yahu.

carman

15.9.2014 04:50:38

0
gta 5 için kaç ay önceden ps4 aldık ha çıktı ha çıkacak dedik kasım olayı hiç olmadı valla ünide son senemde vize zamanında oyunun çıkıyo olması çok rahatsız edici bir olay

ardarda45

14.9.2014 19:22:43

0
Kucağıma almışım tostumu izliyordum ayak üstü Samsungcu olduk ya laa 720p ekran 5430 Mali-T628 MP6 orta seviyeymiş Not: Arc s kullanıcısı

E_Aydin35

13.9.2014 21:47:08

0
Şimdi izleme fırsatına sahip oldum çok güzel bir bölüm olmuştu.. İkinizin de ağzına sağlık abi, güzel konular ele alınmış. Özellikle akıllı süpürge haberi bölümünü annemle izlediğimi ve annemi de 2si1'e bağladığımı müjdelemek isterim abi. :) Bunun yanında GTA 5'in artık resmi olarak 27 Ocak'ta çıkacağını öğrendik artık bu senelerin acısını çıkartacak PC oyuncusu, sayılı gün çabuk geçer diyelim..

TheDC

13.9.2014 19:50:08

0
İzlediğim en iyi 2si1 bölümlerinde biriydi.

sinancagri

13.9.2014 19:48:58

0
Sayın Mesut Çevik...Evet Playstation4'ün ekran kartı XboxOne ekran kartından daha iyi ama ; Ps4 ve XboxOne arasında fanboyluk yapan kardeşlerimize birşeyler söylerken ilk önce aynaya bakmanızı tavsiye ederim ama siz tabiki para kazanıyorsunuz bu yüzden algı yönetimi yapmanız gerekmektedir. Destiny Ps4 ve XboxOne arasında inanılmaz derece grafik farkı var dedin. Hayret ettim sana gerçekten hayret ettim. Ben bir oyun sever olarak haberleri senden daha iyi biliyorum 2 aydır xboxone sayfasına yazıyorum."gerçi senin bildiğine de eminim ama bir nevi sony yatırım yapıyor Türkiyeye" Hani diyorsun ya herkes 2 makineyi alamıyor diye, alamadığını biliyorsan XboxOne sahibi kişiye neden yanlış bilgi veriyorsun. Belki çocuk senin dediğin gibi biriktirdiği para ile gitmiş XboxOne almış sende çıkıp yalan bilgi veriyorsun "destiny ile inanılmaz görüntü farkı var diye" yazık, yapmayın bunu. http://www.youtube.com/watch?v=vmZfioVtBEw&list=UU9PBzalIcEQCsiIkq36PyUA buradan izle arada ne kadar fark var anlarsın. Karşılaştırma videolarını digital foundry 'den izleyin. XboxOne için çıkan beta sürüm Destiny 900p olmasından ziyade kaplama olarak xbox360 ve ps3 ile aynıydı. Sonra ben ve benim gibi oyun sever arkadaşlar firmaya celallenince oyunun full versiyonunun hazır olmadığını bu yüzden bu şekilde çıkardıklarını söylediler Şimdi çıkan destiny full sürüm ile beta sürüm arasında piksel farkından ziyade kaplama görüntü herşey farklı. aşağıda ki foto'da bir önceki xboxone beta versiyonu ile şimdi ki XboxOne Full versiyon arasında ki grafik farkı
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
benim burada amacım kesinlikle xboxone fanlığı yapmak değildir. Sizlerden hiç bir zaman XboxOne için olumlu bir şey duymadık, adamlar 8 ayda makineyi gerçekten çok güzel bir hale getirdiler. ps4 ve xboxone ikiside zamanla dahada oturacak daha iyi işler yapacaklardır.

Gece772

13.9.2014 17:48:31

0
Gta 5 pc özellikleri açıklasaydılar iyi olacaktı

KKaplan Bey

13.9.2014 15:28:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: yasinknc Haydi beyler tartışma başlasın Videodan çok Mesut Çevik e karşı bilmişlik yapmaya çalışan insanların saçma yorumlarını okumak daha güzel Gülmekten ölüyorum
Aynen.

cemecem21

13.9.2014 15:21:30

0
Galatasaray sadece Huawei ile değil Türk Hava Yolları ile de anlaştı ama Türk Hava Yolları yazan formalar sadece şampiyonlar ligi maçları için olacakmış. Öteki formalar Huawei ile olacakmış.

TroppX

13.9.2014 14:45:41

0
xbox one türkçe komut verir mi be microsoftun türkiyeyi 3. sınıf görüyor

TroppX

13.9.2014 14:42:15

0
akıllı süpürge iyiymiş

Prequel

13.9.2014 14:26:38

0
Artık 2si1'den fazla keyif alamıyorum. Güzel içerikler çok az. Daha ilginç muhabbetler olmalı, farklı şeyler denenmeli. Bazı konulara aşırı vakit harcanıyor. Bir "Bağımsız" değil. :) Yeni şeyler denemelisiniz.

MacGyver.

13.9.2014 14:10:19

0
Talha Bey Mesut Bey'i dinlemiyor olabilir. :) MÇ dead rising'e left for dead dedi, Talha "hop bi dakka!" bile demedi. Bu arada Mesut Bey konsolun yerini tutar diye PC toplamak da haftaiçi yazdığınız Apple yazıları kadar boş bir işmiş. Forumdaki anti konsolcu bazı genç arkadaşlar bu yaptığınızı sık sık yapıyorlar, ama işte "teknoloji editörü" yapınca garip kaçıyor. Mantığınızın çıkış noktası olarak; Ryse ve DR3 PC'ye çıktı diye her exc. PC'ye çıkacak diye bir kaide yok. Hadi exc.leri boş verin konsola özel oyunlar da var, onlar ne olacak? Adam gibi online desteği, diğer hizmetler? Eee o zaman n'oldu xbox one'ın yerini tutsun diye topladığınız o PC? tuttu mu acaba yerini? Bu arada Xbox one konusundaki önceki düşüncelerinize katılıyorum, evde PS4 ve sağlam bir PC olduğu için kesinlikle de almak gibi bir düşüncem yok, hatta baştaki tavırları yüzünden ms'a düşman oldum ama burada biraz abuk bir iş yaptınız.

th3_majestik

13.9.2014 13:45:42

0
harbiden iyi

Lazeran

13.9.2014 13:27:17

0
mesut bey g2ada windows 8.1 11 dolar

redwolf0

13.9.2014 12:50:50

0
Xbox one gene yerin dibine sokmuşsunuz .

lostlast

13.9.2014 11:17:14

0
İzleyelim bakalım

Recharged

13.9.2014 11:09:41

0
Güzel bir program olmuş ancak bu Apple mevzusunu fazla uzatmamak gerek.

erenmete

13.9.2014 10:37:06

0
Abi bildiğin kara koç ne keçisi baya yorulmusuz anlasılan

KIZIL ORDU

13.9.2014 10:34:27

0
Video neden açılmıyor sürekli yükleniyor yazıyor

metalmilita

13.9.2014 10:20:35

0
En son yazdığınız yazıdan sonra tarafsızlığınızı kaybedip "samimiyetsizliğinizi tescilledikten" sonra hiç dinleyesim yok sizi Mesut Çevik.

multiTYRT

13.9.2014 07:17:34

0
Şu samimiyetsiz tartışmasını alakasız diğer konulara taşıyıp kirletmeye gerek var mı sizce? + Mesut Bey bu tür başlıklar atarak sadece kavgayı uzatırsınız.

RocheBobois

13.9.2014 07:13:49

0
Mesut Bey Gtx 980 testlerini göremedim kontrol ettim Acaba benim mi gözümden kaçtı yoksa gerçekten yok mu Rica etsem hangi dakikalar arasında bu testin mevcut olduğunu yazar mısınız ?

ounomaus

13.9.2014 05:23:17

0
eğlenceli programdı ama fan boylar hakketen sıkıyorlar orası doğru her firma insanlar tarafından yönetiliyor yani hata yapacaklar ama olay hata değil bunu kabul edip düzeltmektir şimdi xbox one durumu görünüyor dahası microsoftta biliyor daha şimdiden hazırlık yapmaya başlamışlardı en geç 2 yada 3.yıl yeni konsol gelicektir appleda bu hatayı şimdi yaptı sadece işlemci ve ekran ile tabi yazılım falan ile değil gerçekten piyasa yön veren firmalardan biri olan appledan ciddi yenilik ve işte böyle yapılır gibi beklenti verdiler insanlara ama fosss oldu.... ayrıca videocartz diye bir sitede nvidianın gtx 980 ilgili 256 bit veriyolu 1920 maxvell cuda 200 w 180w tdp değeri bekleniyor asıl bomba gtx 780 ti ile aynı performansı vericek ama iş orası değil 500 usd ile piyasa çıkıcak 10 milyon ps4 olayından sonra nvida kafası iyi çalımaya başladı oyuncu potansiyelini kaçırmamak için fiyatı düşük tuttu ama süpriz şu amd bu durumu avantaja çevirip performans dengesini lehine çevirebilir birde bazı arkdaşalar bilgi için şimdiden söylemesi yaz yada bahar ortalarına doğru nvdia titan 2 duyurur tabi gene kazık fiyat ile 1000 usd gibi yani içinizi ferah tutun gta 5 yani muhtamelen gene aynı berbat işleri yapıcak rockstar oyun birtürlü düzgün çalışmıyan sürümü çıkarsa şaşırmam tabi 1 tıl bekledik şimdi 2.5 ay daha alay eder gibi bekle adamlar sıkılınca sen oynarsın gibi ama sende sonra bekliyon pc sürümü satışları çok olsun hayal kur rockstar çıkınca almayı düşündüğüm oyunlardan biriydi ama yok kalsın böyle yaparsan adamlar torrentten yine indirir ama oda düzgün çalışmaz hiç vaktimi harcamıyım destiny görünce ilk mass effect ile halo serisini çakması gibi geldi ama farklı birşeyler yapmayı denemişler tabi çok dikkali bakınca actision studioları sanki call of duty üstüne kurmuş gibi olsun yinede güzel ama bizim gibi konsol sahibi olmayanları cezalandırır gibi mart ayına pc sürümü çıkıcak denilince pc ye çok oyun kalmadı dead rising 3 fiyatın düşmesini bekliyordum ama i7 16gb ramli gtx680 li makinalarda kapanma aşırı fps kaybı oluğunu duyunca vaz geçtik ryse son of rome şimdi oda çıkıyor ama oda sallama iş ile çıkarsa verdiğimiz paraya yazık olur battlefield hardline zaten cırrt call of duty hep aynı modifiye her yıl ciddi yenilik yok ubisoft zaten sadece trailer gösterdikleri ile çıkan aynı değil verdiğimiz parayı hak etmiyen oyun çok artık bazı oyunları torrenten indirip deniyecez öyle alacaz watch dogs aldık oyunun ortasında dayanamadım sildim çok sallama iş person of interest gibi ama o kalite alaka yok divison desen bekledik oda gameplayda ubisoft down grade ile yine çıktı tabi hakkını yemiyelim titanfall parasını hak eden oyunlardan biri dlc 20 euro istiyor manyak orgin düsün alıcam mirrors edge 2 çıksın alıcam tabi biraz uygun fiyata 60 euro dağil yani en önemli konu korsana karşıyım ama firmalar verilen paraya kullanıcılar ile alay eder gibi iş yapmaları doğru değil emek hekkı verilmeli iki taraf içinde story modlu oyunlar için oyun fiyatları daha uygun tutulmalı ki insalar korsana yönelmesin

BlackTower_35

13.9.2014 05:02:28

0
Yeni AB yasasıyla birlikte elektrik süpürgeleri 1000 wat ın üzerinde olmayacakmış.

Git-Gel

13.9.2014 04:48:55

0
Mesut abi önündeki dizüstünün üreticisi olan 'Casper' hakkındaki samimi görüşlerinide belirtirsen çok memnun oluruz... Muhabir: Rezayı nasıl bilirsiniz ? Tayip E : İyi biliriz ! Bende görüşlerimi ilerleyen her hangi gibi bir tarihde yazacam ve yayınlıyacam

GoldPunch

13.9.2014 04:37:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: Lincolnn Şu süpürge iyimiş. Performansı şuanki süpürgeler kadar var mı acaba
Simdiki iyi supurgeler 2000W civari. Emis gucleri 200W civari oluyor. Bu kablosuz supurge oldugu icin o kadar yuksek akimi bataryadan saglayamaz. Yani daha dusuk guctedir. Bu arada bazi supurgeler firçalarin dönerek temizlemesi prensibine dayaniyor. Onlar hem daha sessiz hem de enerji dostu. Ayrica motoru daha kucuk oldugu icin haliyle daha hafif oluyorlar Tabi emişliler kadar iyi temizlemese de akilli robotlarda firca sistemi kullanilabilir aslinda. Edit: Uzun tuylu shaggy benzeri halilarda fircalilar pek işe yaramıyor gerçi.

Mr xXx

13.9.2014 04:27:42

0
Geçen hafta olmadı Program toplam 2 hafta içerik birikti ama 50 dk da konuşuldu bitti bu içerik halbuki ifa Vs bi dünya Fuar oldu bi daha ki haftaya bu açığı kapatmanızı umuyorum mesut bey en aşağı bir buçuk (1.5) saat Program Ha bu arada nerede bu fanboylar çıkın ortaya.ben Xperia kullanicisıyım telefondan gayet memnunum ama telefonun veya firmanın eksiklerini kabul ediyorum gidipte babamın firması gibi savunmuyorum fanboylar sanırsın hissedar hepsi ve mesut beyin yorumu hisseleri düşürecek

MytHnfr

13.9.2014 02:24:44

0
Fanboyluğa olgunlaşarak ve kendini geliştirerek engel olunur ancak. Bazı şeyleri kabullenmeyi bilmeli insan. Güzel program olmuş emeğinize sağlık.

luganoguz

13.9.2014 02:03:09

0
Talha bey PC oyuncusu 2 ay falan fazla bişey değil demiş ama yanlış; pc oyuncusu geçen sene oyun eylülde çıktığından beri bekliyor ve normalde oyunun daha erken çıkması gerekiyoken(pc için) R* oyunu 2.5 ay sonraya atıyor ve paçavra muamelesi gösteriyor yani zaten 1 sene beklemiş oyuncuyu sen 4.5 ay daha bekletmiş oluyosun bi pc oyuncusuna kıyak yapayım falan yok artı daha da paçavra muamelesi gösteriyor biz oyuncuların tepkisi bundan oyunu alacak adamı oyundan cidden soğutuyolar hoş ben yine alacam malesef küfür ede ede olsa da ama yapacak bişey yok oyun güzel ama firmanın yaptığı bu kazığıda unutmayacağım kendi adıma...

Fenomenon

13.9.2014 02:00:56

0
"atarlı"

gcb1903

13.9.2014 01:22:44

0
Mesut bey konsol fiyatına pc toplamış ama bildiğin saçmalık. Pc zaten elimizde var. 7950 + 8350 var ne olur seneye 7950'yi satarım üstüne 300tl daha koyar en üst seviye yine devam ederim. Bana 300 tl'ye konsol vereceklerse tamam. Ps2 var bende 10 yıl oldu hala taş gibi kullanıyorum evet onun yeri ayrı ama pc oyunculuğu da farklı bence. Kişisel tercih zira pc sadece oyun değil her şey.

De7

13.9.2014 00:46:00

0
Yani sana göre birileri onlarca hayatımızda görmeyeceğimiz okullardan mezun mühendislerin yaptığını eleştirirken sıkıntı değil. Ama başkası gelip o adamın eleştirisini beğenmezse komik oluyor bu mudur yani olay

ResVR

13.9.2014 00:38:46

0
Fanboyluk ile alakalı dediklerinize kesinlikle katılıyorum. Bugün yeni nesil konsollar için GTA 5' in daha erken geleceğini öğrendik. PC kullanıcılarının konsola niye erken geliyor PC için niye bu kadar geç kaldı gibi diyerek hayıflandığını sinirlendiğini düşünmüyorum. Sizler 2.5 - 3 ay için makul bir süre demişsiniz ama bir de PC kullanıcısı açısından bakarsanız aslında durumun ne kadar vahim olduğunu anlayacağınızı ümit ediyorum. Öncelikle ps3 ve xbox 360 için gelecek sonra yeni nesil konsollar ve en son PC oyun 2011 de duyuruldu biz oynama şerefine 2015 de erişeceğiz. PC kullanıcılarının kızgınlığı Rockstar firmasına yöneliktir. Sebebi ise Haziran'da yaptıkları duyuruda yeni nesil konsollar ve pc platformları için çıkış tarihinin Sonbahar 2014 olarak gösterilmesidir. Zaten pc için harcadığımız para ile konsol alınabilir ama bazıları için pc ayrı bir sevda.

Das Boot

13.9.2014 00:38:03

0
Şu süpürge iyimiş. Performansı şuanki süpürgeler kadar var mı acaba

cyberfalcon

13.9.2014 00:35:59

0
Kızlar yabancı dilde erkeklerden genel olarak daha başarılıdır. Erkeklerin matematik zekası daha iyidir.

homeedition88

13.9.2014 00:31:00

0
Bir elestiri de benden bunu twitterda da yazmistim. Iphone 6 ile ilglili inceleme yazisinin ikinci bolumu bana cok ustun koru geldi. Apple ve google un odeme sistemleri calismalarini sadece NFC chipine indirgemis mesut bey. Oysa olay daha cok app store gibi bir ekosistemi finans - teknoloji eksenine tasimak. Finans itunes u da diyebiliriz. Basarili olur basarisiz olur ayni konu ama is hic de sanildigi gibi apple nfc chipi koydu ve tukurdugunu yaladi kadar basit degil. Buna twitterdan mesut beyin verdigi cevap "hangi telefonu kullaniyorsunuz" oldu. Simdi beni fanatillik ile suclamasi ayri konu ben elestirilere bu kadar kapatmasini kendisini hic saglikli bulmuyorum. Oysaki ben samsung s4 kullanicisiyim almanyada yasiyorum son 3 yildir ve nfc destekli sim kartim ve vodafone un sagladigi nfc odeme kredi karti sistemi kullaniyorum. Deneyimim var. Bir kere cogu yerde kullanilmiyor, yaygin degil ve ust islem limiti tek sefer icin 25€. Yillik da baska bir limiti var. 2500€. Abd deki google wallette buna benzer bir sistem. Apple in pay sistemi o yuzden cok daha ilgi cekici geliyor teknoloji sitelerine. Tabii onlar artik mesut beyin gozunde apple destekcisi oldular. Uzun yazdim isin nasil oldugunun aciklamasini yapmak icin.

GoldPunch

13.9.2014 00:19:22

0
Dyson'un süpürgesi çok iyi görünüyor fakat bu tip akıllı süpürgeler genelde halı üstünde pek randımanlı çalışmıyor. Parke ağırlıklı evler için güzel olabilir. Bir de pazarlamacı buna benzer bir akıllı robotu bizim eve getirmişti. Hani bilirsiniz eski tip halılarda halının kenarlarında beyaz püsküller olur. Makina o püskülleri sıkıştırıp ufak çapta kısa devre yapmıştı.

akare+bkare=ckare

13.9.2014 00:15:55

0
Masanın ortasına perdenin yeşili yansıyor. Ve sanal ortamın kalitesizliğini daha da belirgin hale getiriyor Lütfen bir el atın bu duruma.

yasinknc

13.9.2014 00:14:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: ArroW7 Senin mantığınla Mesut Çevik'in Apple çalışanlarına yaptığı bilmişlik daha komik
O zaman senn mantığınla bakarsak Mesut abi stand-up cı Şimdi apple a önce samsung a bi arada htc ye giydirdi Ayrıca bize eleştirmen lazım zaten.Yanlışları gösterecek biri lazım.Yoksa herkes zaten kendi telefonuna mükemmel diyor. Apple samsung yada htc hiç biz kötüyüz der mi? Onuda geçtim telefonların övülmesi hoşuna giden biri varsa ikinci el telefon satan dükkana gitsin ordaki telefonların hepsi mükemmel

NeroWin

13.9.2014 00:09:47

0
Bir tek amerikada değil artık Türkiyede de eSports lisan çıkartıla biliyor.LOL türkiyenin yaptığı kampanya ile 16 tane kahramandan oluşan bir pakette lisans çıkartanlara ücretsiz olarak veriliyordu..

De7

13.9.2014 00:07:05

0
Senin mantığınla Mesut Çevik'in Apple çalışanlarına yaptığı bilmişlik daha komik

DaRKFoRCeS

13.9.2014 00:04:02

0
Korsan ve fanatizmi bırakmalı millet. Zihniyet değişmesi lazım oda değişmez.. Bu ülke hiç bir zaman gelişmeyecek. Herkesin tercihi kendini bağlar. Ülke çıkarları söz konusu oldumu herkesi bağlar. ***Teknolojik araştırmayı bırakıp birbirinin açıklarını araştıran bir milleten hayır gelmez***

bahner

12.9.2014 23:55:10

0
Mesut iphone hakkında anlattığın gerçeklerden dolayı seni tebrik ediyorum.

Mactavish-

12.9.2014 23:36:26

0
1.800TL ye verdiğiniz sistem işlemci hariç benim sistemden kötü bir sistem fakat benim sistemin son oyunlarda özellikle WD de baya sıkıntılar yaşıyor. One ın fiyatı 2bin lira değil 1.600TL One almayın onun yerine PC toplayın önerisi vermek de çok sakat oluyor HD7850 HD7870 gibi gpu lar sıkıntı yaşamaya başladı dediğim gibi 1 sene zar zor götürür One ise yenisi gelene kadar.

yasinknc

12.9.2014 23:28:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: flowerhorn mesut cevik : apple bana iphone 6 gonder forumca inceleyelim apple : hayirdir siz kimsiniz taniyamadim mesut cevik: sen bekle konu aciyorum
Koptum gülmekten Ama ifade etmeye çalıştığın şeye değil ince düşünmene :D -------------------------------------------------------------------------------------- Mesut abi iphonatikleri baya kızdırdın.Yakında Anti Mesut Çevik diye grup açılacak :D Bende grup açacam #dayanmesutcevik :D

MysticDesign

12.9.2014 23:27:06

0
ulan karnım çatlıyor gülmekten o ilk baştaki keçi nedir abi evdekilere gülme sesime uyandılar

12 Angry Men

12.9.2014 23:19:27

0
Note 4, Almanyada ön siparişi açılmış 900 Euro + vergi, Türkiyeye kaçtan girer bilmiyorum ama genelde avrupada neyse buradada o oluyor, 3.000 tl'ye gelirse satışlar baya düşer. Bu kez büyük ekran iphone'da var. iphone'dan pahalı olursa komik olur. Kaynak:http://shiftdelete.net/galaxy-note-4-on-siparise-acildi-54717

flowerhorn

12.9.2014 23:14:05

0
mesut cevik : apple bana iphone 6 gonder forumca inceleyelim apple : hayirdir siz kimsiniz taniyamadim mesut cevik: sen bekle konu aciyorum

malperbaysal

12.9.2014 23:12:33

0
Tomb Raider ne zaman çıkıyo?

infom@n

12.9.2014 23:11:39

0
Canınız sağolsun Ben cümlemin sonuna gülücük koymayı unutmuşum :) Umarım Koç'un psikolojisi bozulmaz ve umarım aynaya bakıp ben keçi miyim demez:)

AMERICAN

12.9.2014 23:09:22

0
Mesut abi aynen devam geri adım yok.

olağan_şüpheli

12.9.2014 23:06:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sir Maximus Başlık manidar
aynısını yazıp aynı smileyi kullanacaktım

mehmet4428

12.9.2014 23:05:17

0
34. dakikada Dead Rising yerine Left4dead denildi :D Küçük bir hata olabilir ama her zaman kalite isteriz.

Speed-Step

12.9.2014 23:01:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: infom@n Keçi değil koç koç!!!
Zaten slayta keçi fotoğrafı koymak için arattım çıkan sonuçlardan olayı anladım da iş işten geçmişti :D

EgeliLodos

12.9.2014 22:59:46

0
Grafik farkı mı var? Allah'dan korkun azıcık arkadaş. Destekli sallayın. http://www.youtube.com/watch?v=FZtI6zMbE7I

mhcd

12.9.2014 22:59:07

0
izleyelim bakalım

infom@n

12.9.2014 22:47:56

0
Keçi değil koç koç!!!

infom@n

12.9.2014 22:44:27

0
39 TL'ye Superonline 20Mbps kullanıyorum DH'ta şimdiye kadar hiç donduğunu görmedim.

xpugur

12.9.2014 22:37:54

0
http://www.tomshardware.com/news/sandisk-storage-sdhc-512gb-capacity,27651.html kartın yazması 90 mb/sn .. .okuması 95mb/sn .. ;)

TUFF GONG

12.9.2014 22:37:05

0
Teknolojiye atarlanan adam

c36ab7c4

12.9.2014 22:36:58

0
Google Chrome + Adblock plus. En son ne zaman reklam gördüm hatırlamıyorum. Tamam bir yerden para kazanmanız lazım da, şunu ayarında yapsanız..

GoldPunch

12.9.2014 22:34:52

0
15.dakikada bahsedilen tweeti ben atmıştım. Zaten o konuyu okuyunca direk komut desteği geldi sandım Hayırlı olsun, güzel çalışıyor vb şeklinde yorumlar da gelince iyice emin olmuştum. Twitter'dan yazdığın gibi yalancı çıktığın falan yok yani. :) Bir grup arkadaşın trollemesiymiş sanırım. Neyse sağlık olsun. Yapacak bir şey yok.

smalsrol

12.9.2014 22:32:37

0
Mesut abi senin bu dobra dobralığını seviyorum, yeri geldimi lafı koymasını çok iyi biliyorsun :)

malperbaysal

12.9.2014 22:30:19

0
İyisiniz iyi :D

Stand Alone

12.9.2014 22:19:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: Sir Maximus Başlık manidar
Aynen, "Kaç para alıyorsun?" soruları gelir birazdan.

article

12.9.2014 22:08:27

0
Ya yetti canıma TTnet kadar basınıza tas dussun bu nedır usta allah rızası ıcın? delıler gıbıde yuksek ses bırde..Insan ızlıyor bunları. anladık para kazanmanız gerekıyor ama her seferınde yerınden zıplatılmaz ınsan ya. ayıp vallahı bıllahı.

Peregrino

12.9.2014 22:06:02

0
Severek izliyoruz

mgtaylor11

12.9.2014 22:03:59

0
1hafta programolmadı özledik hoşgeldiniz mesut bey :D

yasinknc

12.9.2014 22:00:36

0
Haydi beyler tartışma başlasın Videodan çok Mesut Çevik e karşı bilmişlik yapmaya çalışan insanların saçma yorumlarını okumak daha güzel Gülmekten ölüyorum

kenan_0

12.9.2014 21:59:54

0
ilk yorum atacam diye daha seyretmeden yorum yazmışsınız yazıklar olsun size

GATIRCAN

12.9.2014 21:58:54

0
keçi değil goç goç

AMERICAN

12.9.2014 21:56:05

0
Başlık manidar

ugrtrkgvn

12.9.2014 21:54:55

0
Yer alalim..

arkham92

12.9.2014 21:54:38

0
Tam zamanında !!

Elsa

12.9.2014 21:54:29

0
PC bölümüne nostalji kısmı ekleyebilirsiniz mobilitedeki gibi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
427 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
1
OY
10
URL
EMBED
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız