Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

2si1 "Sohbeti güzel SS'li" Teknoloji ve Oyun Programı

23 Ekim 2015 Talha Aynacı 48 İzlenme Sayısı: 15710 Video süresi: 02:18:03 2si1
DİĞER BÖLÜMLER
YouTube Kanalımıza Abone Olun

2si1, her hafta olduğu gibi bu hafta da gündemi oluşturan oyun ve teknoloji haberlerini ekranlarınıza taşımaya devam ediyor. Mesut Çevik ile birlikte haberleri; anlatıyor, yorumluyor, tartışıyoruz.

2si1 talha aynacı halo 5 assassin's creed syndicate nintendo nx back to the future
2si1 "Adana Merkezli" Teknoloji ve Oyun Programı 2si1 "Geleneksel" Teknoloji ve Oyun Programı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

- The Stig -

28.10.2015 21:37:43

0
quote:

Orjinalden alıntı: MonitörKertenkelesi EA'nın Remastered olayını gereksiz görmesini saçma buluyorum. Zamanının grafik ve işlem gücüne göre yapılmış oyunları yeni bilgisayarlarda ya çalışmıyor yada grafik olarak zamanın ötesinde kalıyor diye ölmeli mi? Oysa ki alt yapı sağlam. Sadece grafik alt yapısını ve bazı buglar tekrar elden geçirerek günümüz bilgisayarlaında aynı tadla oynanmasını sağlanmasının kötü bir yanı yok. Bu oyunlar tekrar oyananamayacağı için çöpe mi atılmalı? Örneğin Home World çok sevdiğim oyundu ama artık tam ekran bile oynanmayan bir tasarıma sahip kaldığından tekrar oynayamıyordum. Remasteder versiyonu ile tekrar oynamak ve günümüz grafikleri ile seyretmek inanılmaz keyifli ve parama da acımadım, eski oyun olması ona değer verilmeyeceği manasına gelmemeli. Bence zamanın en güzel oyunları tekrar elden geçirilmeli. Tıpkı yeşilçam filmlerinin yenilenmesi gibi bunlar da yenilenerek bir sonraki kuşaklara oyun tadında bırakılmalı. Bunlar bir sanat eseri, eski eserler gibi restorasyona girmesinin kötü bir yanı yok.
Aynen katılıyorum. Mesela bir Red Alert 2 tekrar elden geçirilip Remastered yapılsa muhteşem olur ve eminim 10 kişiden 6sı-7si alır oynar..

MonitörKertenkelesi

28.10.2015 10:05:00

0
EA'nın Remastered olayını gereksiz görmesini saçma buluyorum. Zamanının grafik ve işlem gücüne göre yapılmış oyunları yeni bilgisayarlarda ya çalışmıyor yada grafik olarak zamanın ötesinde kalıyor diye ölmeli mi? Oysa ki alt yapı sağlam. Sadece grafik alt yapısını ve bazı buglar tekrar elden geçirerek günümüz bilgisayarlaında aynı tadla oynanmasını sağlanmasının kötü bir yanı yok. Bu oyunlar tekrar oyananamayacağı için çöpe mi atılmalı? Örneğin Home World çok sevdiğim oyundu ama artık tam ekran bile oynanmayan bir tasarıma sahip kaldığından tekrar oynayamıyordum. Remasteder versiyonu ile tekrar oynamak ve günümüz grafikleri ile seyretmek inanılmaz keyifli ve parama da acımadım, eski oyun olması ona değer verilmeyeceği manasına gelmemeli. Bence zamanın en güzel oyunları tekrar elden geçirilmeli. Tıpkı yeşilçam filmlerinin yenilenmesi gibi bunlar da yenilenerek bir sonraki kuşaklara oyun tadında bırakılmalı. Bunlar bir sanat eseri, eski eserler gibi restorasyona girmesinin kötü bir yanı yok.

Donatn

27.10.2015 20:59:40

+2
Ya Allah aşkına bu program nereye doğru gidiyor.Başından sonuna kadar aynı serzeniş aynı şikayet dalgası.Hayır sayın editörler sıkıntınız nedir?Her haberde, her konuda izleyicilerin tepkisine bir karşı tepki konmuş dayanılır gibi değil artık.Tamam kimse tepki vermesin bu mudur yani?..Şu programı her hafta heyecanla beklerken son iki haftadır yarısında çıktım dayanamadım.Bu hafta zaten bu kadar geç izlememinde sebebi bu çocukça yaklaşım oldu.

NKFPK

26.10.2015 23:19:33

+1
şUnuda eklemeden edemeyeceğim. Talha Aynacı & Recep Baltaş aYNI karakteristik özelliklere sahip. MAkara kukara ikiside makaranın dibi.. İkisi bir yapımda buluşsa nasıl bir şey çıkardı diye merak etmeden duramıyorum.... Hani ekonomik gücümüz olsa Ali ağaoğlu bazında Bastırırdık parayı Bİ proğram kaç para kardeşim..

NKFPK

26.10.2015 22:56:58

0
Nintendo için iki konsolunda eksik yönlerini gördü. Bu yönde hard bir donanımlı konsol sunarsa sOnradan geriden gelip tüm pazarı parselleme fırsatı yakalamış olur. Çünkü iki konsolda en az 5 6 yıl yeni nesilde yeni nesiline ekleme yapamaz..Donanım bazında artık iş işten geçmiş. ancak bir sonraki nesil için bir duyuru yapabilirler.. Bütün bunları oyun yapımcısılarına kabul ettirmek mesele.. Nintendonun o kadar gücü varmı. Veya piyasadan bağımsız KENDİ AAA+A stüdyosu -SAYGILAR-

ozkan_tpc

26.10.2015 14:00:43

+14
Mesut Bey, Geleceğe dönüş filmi 80 lerde doğmuş insanlar için kült bir filmdir. "Mide bulandırıcı, bitsin artık şu muhabbet" diye tiksinerek anlattığınız konu biz teknoloji severlerin birçoğunun ilgisini çeken bir konu. Biz çocukken tasvir edilen gelecek ile şimdi yaşadığımız o tarihi karşılaştırmak o zamanı ve bu zamanı yaşayan insanlar için çocukluk günlerine dönmek olabilir, fakat "ergenlik" olarak nitelendirilemez. İlgiyle takip edilen bir teknoloji editörü olarak böyle bir yorumda bulunmanızı çok talihsiz buluyorum.

Ulan Musk

26.10.2015 01:25:47

+2
Windows Mobile üzerinde Tubecast uygulamasını kullanıyorum. Resmi Youtube uygulaması bizde olmadığından özelliklerini bilmiyorum ama Tubecast ile videoları istediğiniz çözünürlükte veya sadece ses olarak arka planda dahil oynatabiliyorsunuz. Ayrıca yine istediğiniz çözünürlükte veya sadece ses olarak indirip çevrimdışı oynatım yapabiliyorsunuz. Birde videolarda reklam yok. Bunu yazma sebebim Youtube Red için söylediğiniz özelliklerin bazıları bu programda ücretsiz olarak var.

SnakeBrada

25.10.2015 13:30:47

-1
Google map'ın tüm Türkiyeyi gezdiğinin kanıtı https://img4.picload.org/image/polwoii/rqd8csg.jpg [link=https://img4.picload.org/image/polwoii/rqd8csg.jpg]geleceğimizin teminatları[/link]

huso44

25.10.2015 10:30:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL

Önemli olan zevk hocam , zevk alıyorsan 720p 540p bunlar faso fiso Bunu bulamayanlarda var .
aynen hocam biz zamanında aterilerde segalarda o zamanın grafikleri ile ne muhteşem oyunlar oynadık. dediğin gibi önemli olan zevk almak.

BayCC

25.10.2015 10:09:36

0
Marsta yaşam olduğu ve dünya teknolojinden yaklaşık 1.000 yıl ilerde olduğu düşünülmektedir. Ancak dünya ile iletişim kurmalarının ciddi yaptırımlarla yasak olduğu bu yasağın ise biz onları keşfettiğimizde kaldırılacağı söylenmektedir. Eğer böyle ise teknloji 1k ilerde ise ben giderim baba..

tugares

25.10.2015 01:20:23

0
Mesut abi ps4 konsol ücreti ucuz ama psn de bile oyunlar normalin hemen hemen iki katı yer yer 3 katı adam zaten makinaya yaptığı indirimi oyundan misliyle çıkarıyor. Bence iyi niyet değil bu

MALTHAEL

25.10.2015 00:29:11

-1
quote:

Orijinalden alıntı: huso44 ne olmuş yani 720p hd ready de ps4 le oyun oynuyosak. biz hayallerimizle onu full hd ye tamamlıyoruz. [simage=2]http://store.donanimhaber.com/de/e0/aa/dee0aa29825183d8cf884429ef59027a.jpg[/simage]
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Önemli olan zevk hocam , zevk alıyorsan 720p 540p bunlar faso fiso Bunu bulamayanlarda var .

mustafasc

25.10.2015 00:18:45

+4
Mesut bey tüm videolarınızı takip ediyorum gerçekten kaliteli işler yapıyorsunuz ama WP hakkında aynı görüşü paylaşmıyorum sizinle daha önce de bununla ilgili birkaç öneride bulunmuştum (1-2 tıkla bulabilirsiniz sanırım.) Beni asıl şaşırtan buna bu kadar büyük tepki vermeniz... o ne yaa nerdeyse microsoft çalışanı ilan edilecez :) herkes istediğini kullansın ben sadece WP nin yeterince tanınmadığından ucuz akıllı telefonlar arasında en iyi f/p ürünü olduğundan bahsettim :) ben devlet memuruyum işim olmaz bi daha da. [Şimdi farkettim baya üstüme alınmışım :)] Karşıt görüş olduğunuz herkesi yerden yere vurmanıza gerek yok... Biraz frenleyin bence bu kadar yıl beğenilmek sizi biraz şımartmış anlaşılan...

angela99

24.10.2015 23:45:26

-3
Adamlar her konudan konuşuyorlar. Daha nedir yani? Atı bulmuşsunuz astarı altından olsun istiyorsunuz. Adamlar işte her konuya giriyor. Mizah anlayışı, hayal gücü falan iyice öldü. Ben haber bülteni yada açık oturum gibi izliyorum. Zevk alıyorum. Zaten amaçta bu... Tüm bu teknolojik yeniliklerin Türkiye'den çıkmasını istiyorsanız, ilk önce Türkiye'nin bazı şeyleri aşması gerekiyor. Amerika gibi özgür bir ülke olduğumuz zaman bizde güçleneceğiz ve teknolojide gelişeceğiz. Ama tek sorun hala özgürlük ile ilgili sorunlar yaşıyoruz, Teknoloji olarak nasıl ilerleyelim? Tubitak bile bir nobellik projeyi değerlendiremiyor. Avrupa kadına ödül veriyor. Türkiye gereksiz diyor. Talha hafif mulalif konuştu mu, herkes nefret konuşmaları yapıyor. Şu rekabeti, nefreti, kavgayı ve çekişmeyi bırakıp, özgür ve barış dolu bir ülke olsak ne güzel olacak. Bak, o zaman Assassin Creed gibi oyunları bizde yaparız. Gelişir ve büyürüz ama ilk önce kavgayı bırakıp, barış içinde yaşayacaz. Sonra özgür düşünen bir toplum olacaz, sonrada gelişmiş oyunlar ve teknolojiler üretecez. Bu kadar basit!

wipau

24.10.2015 20:13:23

-5
yorum yazanların ben dahil alayı işsiz. eğer bazı şeylerin eleştirilmesini felan katlanamıyorsanız. lütfen izlemeyin daha. Sizin için de bsc içinde en hayırlısı odur. yanlış olan birşey olsa bile siz söylemeyin bırakın reytingleri düşünce kendileri sorar araştırırlar. sorulmadan her şeye muhalefet oluyoruz..

BlitzHan34

24.10.2015 19:32:19

0
nereye başvuruyoruz mars için.

tricore

24.10.2015 18:08:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: simbolmina Ya yazmıyayım diyorum ama Mesut Çevik, microsofta alenen haksızlık yapıyorsun, biz yanlış yaptığını yazınca bizi fanboylukla suçlayıp bir de korsan windows ve android telefon kullandığımızı iddia ediyorsun. neyin fanboyluğunu yapıyor insanlar? son bir aydır microsoft ürünleri teknoloji gündemini meşgul ederken doğru dürüst haber yapmadınız. telefon satışları düştü deniyor. evet düşer çünkü adamlar telefon çıkarmadılar. mobiliteyi sunan sen bunu bilmiyormuş gibi gelmiş ben tutmaz demiştim diye ahkam kesiyor bir de izleyicilerinle dalga geçiyorsun. yeter sataşma artık. gündemin değişir diye bu siteyi takif etmeye devam ediyorum ama sabır bir yere kadar.
hem katılıyorum sözünüze hemde bir konuda haklı buluyorum mesut beyi , katıldığım şey Microsoft konusunda takip sistemlerinin işleyişinin yetersiz kaldığı ki bu sadece bu tarafta değil telefon tarafında da halen Note 5 incelemesi gelmedi (mesela) . sözünüze katılmadığım nokta mesut beyin kimseye sataşmadığı konusunda gayet normal dışavurumlar sergiliyor ve samimi buluyorum , seminerlerini de izlemiş biri olarak.

simbolmina

24.10.2015 15:35:45

+1
Ya yazmıyayım diyorum ama Mesut Çevik, microsoft'a alenen haksızlık yapıyorsun, biz yanlış yaptığını yazınca bizi fanboylukla suçlayıp bir de korsan windows ve android telefon kullandığımızı iddia ediyorsun. neyin fanboyluğunu yapıyor insanlar? son bir aydır microsoft ürünleri teknoloji gündemini meşgul ederken doğru dürüst haber yapmadınız. telefon satışları düştü deniyor. evet düşer çünkü adamlar telefon çıkarmadılar. mobiliteyi sunan sen bunu bilmiyormuş gibi gelmiş "ben tutmaz demiştim" diye ahkam kesiyor bir de izleyicilerinle dalga geçiyorsun. yeter sataşma artık. gündemin değişir diye bu siteyi takif etmeye devam ediyorum ama sabır bir yere kadar.

ObjektifPoint.Net

24.10.2015 13:57:26

+2
Bölümsonucanavarının eski genel yayın yönetmeni erdinç abi ile mesut abi yapıyordu bu proğramı. O zaman da güzeldi şimdide güzel Aynı hazzı gene alabiliyoruz talha abi ile mesut abi böyle devam.

RoMeOkTaY

24.10.2015 13:19:13

0
hayaller teknolojiyi yaratırlar. Bu yüzden Back to the future gibi bir filmlerin "abartılması" önemlidir.

Mağdur Adam

24.10.2015 12:52:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: huso44 ne olmuş yani 720p hd ready de ps4 le oyun oynuyosak. biz hayallerimizle onu full hd ye tamamlıyoruz. [simage=2]http://store.donanimhaber.com/de/e0/aa/dee0aa29825183d8cf884429ef59027a.jpg[/simage]
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
o dantellerden birini ps4 ün üzerine koy

floydrose

24.10.2015 12:49:45

0
Çok Eğlenceli ve bilgilendirici bir programdı teşekkürler.

huso44

24.10.2015 12:25:34

+2
ne olmuş yani 720p hd ready de ps4 le oyun oynuyosak. biz hayallerimizle onu full hd ye tamamlıyoruz. [simage=2]http://store.donanimhaber.com/de/e0/aa/dee0aa29825183d8cf884429ef59027a.jpg[/simage]
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Nike

24.10.2015 12:10:52

+1
Mesut Çevik çok takıntılı biri her 2si1 de bir şeye kafayı takıyor şimdi de BTTF ye kafayı takmış enteresan.

wustti

24.10.2015 11:56:04

0
Mars'a gitmem ben tek yönlü olarak. şu anki koşullar için yani.

DHBSC55

24.10.2015 11:42:14

0
trden çıkalım da nereye gidersek razıyım, yiyecek içicek birde internet versinler, isterlerse galaksinin öbür ucuna giderim.

ErTuFx

24.10.2015 11:33:44

0
iyi bir söylesi olmus

Fearless_tr

24.10.2015 11:20:41

-14
Mesutun , talhayi niye istemedigini simdi daha iyi anliyorum, arkadas bir insan bu kadar bos konusuyormu yaaa alin sunu surdan

Drysdale

24.10.2015 11:16:01

+5
tablet alınması yerine, paranın üniversitelere alınan bir hizmet karşılığında verilmesi fikrine tamamiyle katılıyorum. tabletler biz öğretmenlere zimmetli şekilde verilirken aynı işlemi öğrencilerde uygulamadılar. geri alma diye bir şey söz konusu olmadığından paraya sıkışan ya da parayı farklı şekilde kullanmayı amaçlayan öğrenciler sattılar aldıkları tabletleri. inşallah milletimizin parasını akıllıca kullanmayı düşünen birileri getirilir şu kurumların başlarına...

C.H.N

24.10.2015 02:21:28

+3
Bende mod yapıyorum ama ücretli olması nasıl olacak hala anlamıyorum. Tamam, çok emek harcanıyor bir kaç dolar olması iyi birşey fakat "bazı oyunlardan" model kaplama ses vb. şeyleri çıkarıp mod'umuza eklersek ne olur!Telif haklarıyla çok uğraşılır gibime geliyor. Ayrıca bahsedilen parodi. www.youtube.com/watch?v=AFTGDCTozwI

BSC Misafiri

24.10.2015 01:17:42

-1
Ne saçma bir başlıktır yav pc satışları durdu diye adam akıllı aa oyun mu çıktığı var son bir kaç aydır.Biraz mantık.

manesfirst

24.10.2015 00:42:26

+1
ya youtube red programı çok pahalı abi ya. ben spotify gibi muhteşem bir hizmete 10 dolar vermiyorum siz naptınız ya. 2-3 video fazla izleyecem diye k.bakmayın da o kadar parayı veremeyeceğim. arka planda müzikmiş. olması gereken bir özelliği parayla satmak para gözlülüğün dibidir. o 10 doları ona vereceğime 10 lirayı spotify a veririm artan parayla da sinemaya giderim abi :D

PAF

24.10.2015 00:39:54

0
Azıcık güldüm

m-99

24.10.2015 00:06:58

0
AMD bu zamana kadar hangi bir çeyrekte kar elde etti hatırlayan var mı ? Nasıl ayakta kalıyorlar halen o da ilginç.

Qonrul

24.10.2015 00:04:50

0
her zamanki gibi doyurucu bir program oldu. teşekkürler

tavernac1

24.10.2015 00:03:52

-35
Talha çok konuşuyorsun, boş konuşuyorsun ve susmuyorsun. Mesut ÇEVİK'in sıkılmasından da mı anlamıyorsun? Bilip bilmeden her konu hakkında konuşuyorsun. Senin yüzünden bu program bilgi vermekten çok uzaklaştı. Ya kendini geliştir, ya da bilmediğin konular hakkında boş boş konuşma.

redoracle

23.10.2015 23:57:50

+1
Geleceğe dönüş serisini niye bu kadar kıskandınki şimdi durduk yere ona anlam veremedim doğrusu. Adamlar çok çok önceden neleri düşünüp yazmışlar robert zemeckis ve bob gale'i takdir edeceğine boş boş söylemler. Bıktıysan açıp okumazssın konusunu olur biter,tabi sahiplenecekler adamlar yapmış zamanındada sende muadil bir şey yap milleti ondan bıktır ama bu 'meraba ben mesut çevik'ten daha komplike bir şey olsun ki 30 sene sonrada hala ilgi çekebilsin. O kadar basit bir şey değil dünya çapında bir marka,isim yaratıp bundan yıllar sonra bile hala aynı heycanı yaşatabilmek.

dreameren

23.10.2015 23:53:03

0
"Sohbeti güzel SS'li"

galapagoskaplumbağası

23.10.2015 23:39:48

0
.

qrolica

23.10.2015 23:35:49

+17
marsta kız varsa giderim abi.şansımı bi de orda deniyim

Forvenor

23.10.2015 23:06:58

-1
Mesajım bulunsun

lostlast

23.10.2015 23:03:52

0
Gökhan & Talha Mars'a gidip Dayz çeksinler

Tsuda

23.10.2015 22:39:45

0
Amd'nin doğru düzgün kar ettiğini görmedik. Umarım ZEN serisi başarılı olur, başka bir "Bulldozer" faciasıyla karşılaşmayız.

Gece772

23.10.2015 22:37:12

-13
Buradan Eksileyin

Morty Smith

23.10.2015 22:20:50

-1
Tipim nasıl ssli

MALTHAEL

23.10.2015 22:19:59

0
PS4 ün güçlü bir versiyonunun konuşulmasına ne diyorsun Mesut hocam ? http://forum.donanimhaber.com/m_111237247/tm.htm Talha hocam sizin canlı yayınlarda kullandığınız kulaklığın marka ve modeli nedir acaba ? Talhadan cevap geldi kulaklık Turtle Beach Ear Force x41 imiş a dostlar .

MPT-76

23.10.2015 22:15:27

-6
Abi sizin başlıklara bitiyorum gerçekten. Mükemmel başlıklar buluyorsunuz tebrik etmek istiyorum sizi. Bu arada 2si1 için teşekkürler.

V Panther

23.10.2015 22:14:51

0
konami herhalde kojimayı tekrar geri almak istiyor ayrıca artık nintendo ps4 xbox one gibi güçlü konsol yapıp fallout 4, tomb raider gibi oyunları kendi konsolunda oynatması lazım
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
427 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
URL
EMBED
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız