Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
DİĞER BÖLÜMLER
YouTube Kanalımıza Abone Olun

2si1'in bu bölümünde özellikle E3 üzerine yoğunlaşıyor ve oyun dünyasının geleceğini değerlendiriyoruz. Teknoloji dünyasında en son kontrol cihazları ve siber tehditleri gündeme alıyor ne olacak halimiz yorumluyoruz.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
2si1 "Fışkiyesi kırık" Teknoloji ve Oyun Programı 2si1 "Çifte etkili" Teknoloji ve Oyun programı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

hoze78

25.6.2014 14:39:53

0
Video Bulunamadı hatası alıyorum ve programı izleyemiyorum. Bu son zamanlarda tüm BSC'de sıklaşmaya başladı sorun neden kaynaklanıyor acaba? herkes izlemiş neden bende yayına erişemiyorum? yardımcı olacak bir arkadaş var mı?

BSC Misafiri

18.6.2014 18:03:32

0
2si1 programlarının hiçbiri çalışmıyor. video bulunamadı diyor. güncel firefox kullanıyorum + java, flash son sürüm. belki yazmışlardır ama ben yine de bir uyarmak istedim. iyi çalışmalar..

OyunBozan21

18.6.2014 16:58:36

0
Mesut abi LG G3 modeli ne zaman cıkıcak ? tanıtımını yapar mısın ?

Nobody_Found

18.6.2014 15:05:08

0
Vay amd

eren..34

18.6.2014 04:20:11

0
Videolardan çok başlıkları merak ediyorum artık. Bu seferde "Bedava" yazmışlar. Neyi kastettiler acaba?

xhandicapx

18.6.2014 00:28:21

0
Mesut ÇEVİK ''Ya zaten 600lira n'olcak koy kenera gitsin'' :D :D

mu5tafa

16.6.2014 12:45:49

-1
Unc 4 den başkası yalan.

ugurcankorkmaz

16.6.2014 10:24:13

0
Teşekkür ederim güzel bölümdü.

chromeshine

16.6.2014 04:57:47

-1
Bir takım şeyleri hayat öğretir insana ya da öğrenemeyen de düşünmeden,sorgulamadan,anlayamadan geldiği gibi gider bu hayattan... Sözleriyle ,pervasızca insani değerleri çiğneye çiğneye, kalp kırar, mutsuz eder bir çok insanı farkında değildir. Ben bir eşcinselim ve kimseye zararım yok :) Benden tiksinmeniz için de neden yok. Bu gibi tartışmaların artık çoktan bitmiş olması lazımdı bu zamana dek. Sadece farklı oldukları için yalnız, mutsuz ve ucube gibi hissettirmeyelim insanlara kendilerini. Ayıptır ve günahtır da. Biraz insan olmaya davet ediyorum herkesi. Ters giden birçok şey var çevremizde, bunlara kafa yoralım. Kalplerimizi kirletmeyelim.

Sharingangenjutsu

16.6.2014 01:41:07

0
GÜZEL PROGRAMDI TARTIŞMAYIN YA OFFFF :(

BSC Misafiri

15.6.2014 20:52:50

-3
Escinselleri sevmiyoruz diyenler eminim Zeki Murenin, Tarkanin, Bulent Ersoyun sarkilariyla buyumustur. Tabi iki yuzlulukte sinir tanimaz bizim toplumumuz. Eger iki yuzlu olmadiginizi iddaa ediyorsaniz escinsel Alan Turing'in gelisiminde buyuk rol oynadigi bilgisayarinizi camdan asaga atin lutfen. Bye.

yhackup

15.6.2014 19:41:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: FaTaL1Tr

resmen faşist olmak suç değil demişsin ;ama faşist olmak en adi insanlık suçudur :) düşünsene yarın öbür gün çocuğun eşcinsel oluduğunu söylerse sana onu dışlayacak mısın ? aynı soruyu mesut çeviğede soruyorum. Kimse eşcinsel olmayı seçmedi. evet sevmeyebilirsiniz ama saygı duymak zorundasınız
ne sever ne de saygı duyarım

mehmet4428

15.6.2014 18:52:32

+1
Bir ara Mesut Bey bsc dh üyeleri ile BF 3 multi yapacağız demişti ve isteyen katılabilecek demişti. Bu BF 3 ne zaman başlayacak ?

_PiSLiCK_

15.6.2014 14:45:58

0
witcher 3ü göremedim ya ben, ayıp sana taha abi bide canlı yayında witcher 3 tişörtü vardı üstünde

BSC Misafiri

15.6.2014 13:55:38

+1
@Skayn Homofobik olunabilirse islamofobik veya irkçida olunabilir? Onayliyormusun?

AC_Hawker

15.6.2014 13:36:21

0
Yine çok güzel bir program yapmışsınız.

dark dragon

15.6.2014 09:15:58

0
Güzel bir programda ama kısa geldi, içerik çok olduğundan uzatabilirdiniz veya e3 için özel bir program yapılabilir.

yhackup

15.6.2014 08:47:10

0
Sony PS ürünlerine ve kullanıcısına verdiği değeri, aynı şekilde xperia telefonlarının fiyatlandırmasına ve TR girişinde de gösterse keşke, Konsol tarafında microsofta yaptığı kapağı, mobil dünyada samsunga yapardı...

DemirAylak

15.6.2014 04:17:25

+3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri mesut abi ne kadar kolay demişsin ya 600 tl koy kenara gitsin diye o para için kaç tane işçi ölüyor
Ya güzel kardeşim şimdi neden bu konuyu açıyosun ki. Mesut onu mu kastediyor orada. Olmuş yaşanmış bişey, geçti gitti, ölen öldü ne gerek var hatırlatmaya. Zaten eksileri de yemişsin. İşçiler ölüyomuşmuş. 600 lira için o madene gireceğine allah rızası için sokakta dilensin. Çok daha fazla kazanır. Çünkü cennet Türkiyemizde dini kullanarak yapabileceğin şeylerin sınırı neredeyse yoktur. Sana eksi basan ve bunu okuyup bana da basacak olan devekuşlarına da bireysel itaatsizlik yaptığını sanan bi bebe diyip geçenlere de ot yaşamlarında başarılar.

Skayn

15.6.2014 01:58:44

+4
Homolar basmış burayı. Homofobik olmak suç değildir. Kimse homoları sevmek zorunda değildir, saygı duymak zorunda da değildir. Homoları sevmeyen ve saygı duymayan insanlarında gizli homo oldukları da bu insanların attıkları koca bir palavradır. Siz nasıl ben homoyum deme özgürlüğünüz var ise tiksinen insanlarında bunu belirtmeleri o kadar özgürlüktür. Video için teşekkür ederim, keyifli bir video olmuş. Elinize sağlık.

The Times

14.6.2014 23:06:11

+2
Uncharted 4 ne öyle abi ya...

mehmedaltair

14.6.2014 21:36:40

-9
mesut bey naber şuracığa basit bir cfg ile tüm efektleri açılmış watch dogs koyup gitsem sorun olmaz herhalde gta 5 üzgünüm ama buna yetişemeyecek işin garip tarafı bunu yapmışken neden kapatırsın spoiler koymamışsınız bu bölüme bu arada dipnot: videoda 50 kere ubisoft'a salladınız adamların ac:unity,the division,sc:siege 3 tane bomba oyunu geliyor bu kadar laf ettiniz oynayacak mısınız bunları edit:şu eksi 50-60 olma olayı canımı sıkmaya başladı kaç kere rapor ettim bir önlem alınmadı sitede açık var istenen sayıda eksi artı veriliyor

Woodpecker#

14.6.2014 21:18:34

0
Logo bence ersin abi unutulmasın diye değiştirilmiyor

Sir.Kavinsky

14.6.2014 20:23:17

0
uncharted 4 videosunda en sondaki kafesin üzerinde bi yazı var. okuyabilen oldu mu acaba ?

freudunpiposu

14.6.2014 17:08:23

-1
Ben öyle yazdım zannetmiyorum ya. Gayet çevresine duyarlı bir insan. Bazı şeyler için bazen gözardı edebiliyor ama hangimiz yapmıyoruz ki ? Sadece Eşcinsel karakterle oynamaktan çekiniyordur diye düşünüyorum, geçen sürede. Neyse yorumlamak bize düşmez.

FreeRun

14.6.2014 16:51:05

0
gta 4'ü rahat kasmadan oynamak isteyenler, sadece 1.4 yamasını kursun ve view distansı düşürsün.Çok rahat oynanıyor tek çözüm bu.

Recharged

14.6.2014 16:42:49

0
Güzel ve oyun ağırlıklı bir program olmuş. Ubisoft'un gösterdiği her şeye tedirgin yaklaşıyorum artık.

BSC Misafiri

14.6.2014 16:36:34

0
millet bu battlefield hardline beta ne zaman sona eriyor acaba bilen varsa yazabilir mi?

Hüsnü008

14.6.2014 16:31:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: mrtrhn o değil de Mesut abi Homofobik çıktı.
gerçekten öyle çıktı... ben çok üzüldüm şahsen

Drakoid

14.6.2014 16:29:28

0
Adam ne yaptiysa artik bir anda -60'dan +47'e gelmis

Drakoid

14.6.2014 16:27:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: mrtrhn Farcry'dan bahsediyorlardı sanırım oyunun ana karakteri Eşcinsel ya da farklı tarzda biriymiş. Onun hakkında konuşuyorlardı. Talha abi, "itici buldum oyun içinde" tarzı söylendi ama homofobik olmadığını iletti, Mesut abi "ben rahatsız" olurum dedi. Belki de değildir gerçi olabileceğini düşünmüyorum mantıklı biri saygı duyacağına eminim sadece kendisini eşcinsel karaktere adapte edemeyeceğini düşünüyor olabilir.
Hadi ya far cry'in ana karakteri escinsel miymis? Neyse o adamlarin burdakilere ornek olmalari gerek. Zaten bir dolu homofobik var burda umarim onlar da oyle degildir.

Speed-Step

14.6.2014 16:22:08

+1
Bir süredir yok.

Virinom

14.6.2014 16:20:57

+1
Benim üyelik biraz eski ondan tam bilmiyorum ama artık üye olurken sms onayı gerekmiyordu ?

lenitolepe

14.6.2014 16:17:24

0
Sizler elinizden geleni yapıyorsunuz. Sizler işinizi hakkıyla yapıyorsunuz ve kazançlarınız/harcamalarınızlarda vergiler veriyorsunuz. Bu vergiler gerekli devlet kurumlarına gidiyor. Siz ülkeye desteğinizi böylelikle vermiş oluyorsunuz. Bu verdiğiniz vergilerle askerlere maaş veriliyor, bakanlara, meclistekilere maaşları ödeniyor. Burda sizin yapmanız gereken vatandaşlık görevini yapıyorsunuz kısaca, fakat bundan sonrası onlarda.

Speed-Step

14.6.2014 16:12:48

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Virinom Mesut Bey eksi rekoruna koşuyorsunuz Sanırım millet yorum sahibine bakmada size de basmış eksiyi Screenshot alalım da hatıra kalsın
Eheh kendini süper zeki sanan bir arkadaş bir sürü fake üyelik ile mesajı eksiye boğmuş :) icabına bakıldı.

freudunpiposu

14.6.2014 16:10:44

0
Amacınızın kötü olmadığına eminim ama üslubunuz biraz "acımasız" olmuş. Dediklerinize katılıyorum bu arada. Pc'nin Mmo ve strateji hariç özel bir platformuş havasına sokulma hevesi var.

Gece772

14.6.2014 16:04:21

0
Up up

freudunpiposu

14.6.2014 16:04:00

0
Farcry'dan bahsediyorlardı sanırım oyunun ana karakteri Eşcinsel ya da farklı tarzda biriymiş. Onun hakkında konuşuyorlardı. Talha abi, "itici buldum oyun içinde" tarzı söylendi ama homofobik olmadığını iletti, Mesut abi "ben rahatsız" olurum dedi. Belki de değildir gerçi olabileceğini düşünmüyorum mantıklı biri saygı duyacağına eminim sadece kendisini eşcinsel karaktere adapte edemeyeceğini düşünüyor olabilir.

Virinom

14.6.2014 15:56:29

0
Mesut Bey eksi rekoruna koşuyorsunuz Sanırım millet yorum sahibine bakmada size de basmış eksiyi Screenshot alalım da hatıra kalsın

Drakoid

14.6.2014 15:52:24

-1
quote:

Orijinalden alıntı: mrtrhn o değil de Mesut abi Homofobik çıktı.
Hadi ya ne dedi ki? Ben izleyemedim videoyu.

Be All My Sins Remembered

14.6.2014 15:50:06

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

Bastım eksiyi
Bu yorum birkaç saat önce +60 küsür oy almıştı, şimdi ise -80 küsür olmuş, ne ayak?

rockype

14.6.2014 15:28:43

-1
Taha bey; "Challenge" dedigimiz!!! nezaman dan beri Turkcede kullanilmaya baslandi?

war3z

14.6.2014 15:25:51

0
Elinize sağlık sezon finali değildir inşallah yazın devam eder :)

freudunpiposu

14.6.2014 14:52:18

-7
o değil de Mesut abi Homofobik çıktı.

BSC Misafiri

14.6.2014 14:33:56

-3
mesut abi ne kadar kolay demişsin ya 600 tl koy kenara gitsin diye o para için kaç tane işçi ölüyor

hopaa

14.6.2014 13:59:26

0
her zamanki gibi güzel bölümdü scalesound videodaki ne yakın çıkar baya ii olacak gibi

bkaakco

14.6.2014 13:28:58

+2
"Yolda yürürken donumuzu da çalacaklar sanki."

maximumpower

14.6.2014 13:22:26

0
Video güzelmi? benim gibi oyun tutkunlaryna gelsin o zaman ;)

Virtual Reality

14.6.2014 13:10:36

-5
Talha Aynacı arkadaşımız, bir oyun habericisi olduğu halde, Playstation dünyasına gerçekten çok yabancı Hayatı Nintendo ve PC arasında geçmiş, birazcıkta Xbox 360 la vakit geçirmiş Bunları neden yazıyorum biliyor musunuz? Talha arkadaşımızın bir konuda ki yanlışını düzeltmek için; Talha Aynacı, geçen haftaki ve bu haftaki 2si1 programında PAYDAY sadece PC platformuna çıkmış bir oyun dedi. Sadece PC platformuna çıktığı halde bu başarıyı yakaladı dedi. Arkadaşlar, PAYDAY oyununun hem ilki hemde ikincisi çıktığı hafta PSN Store' a düştü. Ben, PAYDAY 1' i PSN den aldım oynadım, PAYDAY 2' nin de PSN den demosunu indirip oynadım. Yani bu oyun her zaman Playstation' a çıktı ve çıkmaya da devam ediyor. PC ye özgü bir oyun falan değil. Mesleği oyun haberciliği ve oyun incelemesi olan Talha arkadaşımız, iki hafta üst üste bu yanlış bilgiyi vererek beni çok şaşırttı. Tabi ki insan oğlu hata yapabilir ama Talha Aynacının Playstation 3 ve Playstation 4' e yani Playstation dünyasına uzak olduğunu, mesafeli durduğunu, onu yakından takip ettiğim için iyi biliyorum. O yüzden de Playstation' ın oyun mağazasını sıcağı sıcağına takip edemiyor ve bu tür hatalar yapıp yanlış bilgiler verebiliyor. Kendisine tavsiyem, bir an önce bir Playstation sahibi olması yada en azından PSN Store' un internet versiyonunu gününü gününe takip etmesi Tekrar yazıyorum. PAYDAY 1 ve PAYDAY 2 sadece PC ye değil Playstation' a da çıkmıştır. Sony Entertainment Network (Nam-ı diğer PSN Store) http://www.sonyentertainmentnetwork.com/regions/ PAYDAY https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/tr-tr/ara/q=payday Not: Talha Aynacı' yı çok severim, oyun yorumlarına saygı duyarım ve yakından takip ederim. Bu mesajı kötüleme amaçlı değil, hatasını giderme amaçlı yazdım ama PSN dünyasına gerçekten çok yabancı

caneycaney

14.6.2014 12:54:03

+3
Mortal Kombat sonra konuşcaz dediniz konuşmadınız?Ayrıca witcher 3 tende bahsedilmedi

BurunluVoldi

14.6.2014 11:41:10

+1
Yakın zamanda evimizin banyosunu yenilemeyi düşünmüyorum. İllallah yahu!!

kımyasal

14.6.2014 11:31:45

0
Homefront hakkında yorum yapılsaydı keşke.

Anna Dewitt

14.6.2014 11:31:26

0
Çok iyi bir program olmuş. Param olsa hiç düşünmez PS4 alırdım bu tanıtımlardan sonra .

Cell_master

14.6.2014 10:13:07

-5
Mesut beyin abudig gubidig sitelere girmezsen bişey olmaz dediğinde Talha beyin verdiği tepki Hunharca güldü talha bey Not:Tamamen şaka amaçlıdır.

Ayyufa

14.6.2014 09:50:29

0
Myo Armband sadece komut değil sanal gerçeklik de sunuyor. Bu video http://www.youtube.com/watch?v=1f_bAXHckUY

tevfikkavil

14.6.2014 09:25:29

-5
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

Bastım eksiyi
+1

Elsa

14.6.2014 09:12:44

0
Şu 2si1'de uzun zamandır PC VS Konsol olayına el atmıyorsunuz bi konuşsanız iyi olacak

Ahayri

14.6.2014 07:18:12

0
Yakın zamanda Wii almayı düşünüyorum açıkçası. Artık yeni çıkan AAA yapımlar çok çabuk sıkıyor. Yaşlandık mı ne :D.

ecs_elite_group

14.6.2014 02:26:48

0
2. bir televizyon almak zorunda olmasam hiç düşünmeden playstation 4 alırdım. Lanet olsun vga çıkışlı monitör aldığım güne

kaplan3461

14.6.2014 02:26:38

0
Yine bir E3 fuarı bitti cokta heyecanlandıran. BIr FUAR deyildi .

Traktorrrrr

14.6.2014 02:16:18

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Speed-Step

Bastım eksiyi
Bendeeeee vohhoooniste bu

alito

14.6.2014 01:28:41

0
Güzel bir 2si1'di teşekkürler.

sonsamuraii

14.6.2014 01:17:35

0
Mesut bey videonun başında bu sefer oyun haberi ile başlıyoruz dediniz jest yapıyorum dediniz, Talha'ya sözü verdiniz ama fareyi tanıtan siz oldunuz :D

LazerBülbül

14.6.2014 00:59:38

0
2si1 görünce ki sevinci başka hiç bir şeyde yaşamıyorum her hafta video çekin izleyelim

MytHnfr

14.6.2014 00:56:58

0
Mesut Bey yorumumu okurmusunuz bilmiyorum ama The Last of Us'ın önce DLC'sini oynamayın oyunun kendisi için spoiler barındırıyor keyfiniz kaçmasın. Bu arada güzel program olmuş elinize sağlık.

EXios

14.6.2014 00:55:29

0
Hadi hayırlı olsun.

qqqqrpppp

14.6.2014 00:53:58

0
valla yaa divisiona da değinip ubisoftu daha çok iğneleseydiniz :D

BlackBeasT

14.6.2014 00:53:53

-1
Oyuncular için dolu dolu haftayı Program ileri sarmışlar sanki özet geçtiler gittiler... o diyor "Ay ona heyacanlandım" öbürü cevap veriyor "ay sende mi benide heyacanlar kovalıyor." Konu başlıklarını oyun dünyasını takip edenler zaten biliyor. Siz kendinize özgü yorum katmadıkça harbiden bedava 2si1 olmuş....

neglectful

14.6.2014 00:48:33

-3
Mesut abi videoda gta 5 pc sürümü optimizasyonu nasıl olur acaba dedin watch dogstan dem vurdun babalar gibi çalışöıyor diye sürüclerin şuan slı sorunu var ama tek 660 la 760 ı geçtim ultra detay 2x txaa ile 30-40 arası ortalama ile oynuyorum optimizayson konusunda bence gayet iyi :D sadece optimizasyon için yazdım gereksiz yere alıntı yapmayın mesajımı

tazev123

14.6.2014 00:46:05

+4
GTA V İçin Bir Sistem Toplayın Lütfen

drejtc

14.6.2014 00:34:56

0
Acaba gta5 ps3 versiyonunu satsammı şimdiden, ps4'e çıkınca alıcam

ICromwelleI

14.6.2014 00:31:10

0
Bazı oyunlardan bahsedilmemiş veya ben görmedim Divison yoktu mesela Scal yoktu. Kısa ve öz olmuş açıkcası biraz daha uzun olabilirdi en azından diyebilirim ama yine yeterli.

Walter Hartwell White

14.6.2014 00:21:45

0
Metal Gear Solid hakkında hiç bir şey demediniz.Neyse çok güzel bölümdü.

- The Stig -

14.6.2014 00:02:27

0
2si1'de neyin nesi :) 5'i 1 oldu bu akşam :D

-VITO Carliyone-

13.6.2014 23:37:02

0
bu nedir abi ya her şeyden kısa kısa bahsetip geçtini ben en az 100 dk bekliyordum ya konsol için o kadar zaman ayırdınız o kadar oyun duydruldu onlara niye vakit ayırmuyorsunuz

catlion

13.6.2014 23:32:11

0
Xbox one Türkçe arayüz haberi verildi mi 5 eylül türkiye falan?

Mihrali Bey

13.6.2014 23:28:52

0
Yatmadan önce şu DH'e bir bakayım diyordum. Bir de 2si1'i görünce uykum kaçtı. :)

KraftMK

13.6.2014 23:20:03

+1
Vay be cuma günleri 2si1 ne zaman yayınlanacak diye bekler oldum.

FrioVentus

13.6.2014 23:09:33

-1
Gene talha'nın logoya dahil edilmediği bir 2si1 daha. Bir tane logo yapmak ne kadar zor olabilir ki?

sepkov

13.6.2014 23:03:05

0
Yani bilgisayarda ne yaptığını bilen bir kullanıcının virüs programına ihtiyacı yok.

burakesan

13.6.2014 23:02:41

0
Abidik kubidik sitelere girmeyin :D

octawa

13.6.2014 22:59:56

0
Mesut abinin gömleği güzelmiş.

ardabeyim

13.6.2014 22:59:14

+1
abi bari 2si1'e spoylır vermeyin şu yorumlarda

ERIKCI

13.6.2014 22:58:45

0
Abi akıyoooo reklam

mares626

13.6.2014 22:55:10

-1
Yerimizi alalım

a.memo

13.6.2014 22:54:47

+29
EE bütün oyunları konuştunuz da WİTCHER 3 ü unuttunuz ??? Gameplay falan geldi...

12 Angry Men

13.6.2014 22:48:19

-9
Eksilesenizde söyleyeceğim, her hafta şu başlarda ki gereksiz saçma yorumları eksilemekle uğraşıyorum ondan sonra izliyorum.

ProsesMuhendisi

13.6.2014 22:46:02

+24
- "Bir de çok farklı siteler giriyorsan da...Şaka yapıyorum." -" Yok ben girmiyorum." 5 saniye kesintisiz Talha Aynacı gülümsemesi

simbilli

13.6.2014 22:45:35

-5
quote:

Orijinalden alıntı: Aaron Paul 2si1'i Gördüğümüzde;
Onlari yapacagina izleseydin

warface96

13.6.2014 22:42:12

0
abudik gubidik siteler

adam olun

13.6.2014 22:33:20

-7
takip ettiğim 3 şey var kurtlar vadisi pusu, game of thrones ve 2si 1 :)

memocan4345

13.6.2014 22:32:02

0
Umalım da Ubisoft pc oyuncularına üvey evlat muamelesi yapmasın . Assassins Creed Unity ,Ac3 ve Ac4 gibi optimizasyon sıkıntılı olmaz umarım .Farcry gene bomba gibi gözüküyor ,piskopat bi adam daha :)

Aaron Paul

13.6.2014 22:23:59

-5
2si1'i Gördüğümüzde;

FoXDiE

13.6.2014 22:23:32

+1
Gidin hmaç izleyin serverları meşgul etmeyin izleyemiyoruz

Speed-Step

13.6.2014 22:19:55

+101
quote:

Orijinalden alıntı: emre1393 devre arası izlerim, ispanya hollanda maçı izleyelim şimdi.
Bastım eksiyi

emre1393

13.6.2014 22:18:17

-41
devre arası izlerim, ispanya hollanda maçı izleyelim şimdi.

KraftMK

13.6.2014 22:18:09

0
Vay be cuma günleri 2si1 ne zaman yayınlanacak diye bekler oldum.

mementopolis

13.6.2014 22:16:52

-2
Mesut Reis GTA 5 icin ne demis bir bakalim XD

a7v8x

13.6.2014 22:16:35

+3
GTA 5 inşallah optimizasyon sıkıntılı olmaz.

warface96

13.6.2014 22:14:29

-8
on the time !

Gladiotürk

13.6.2014 22:14:02

-2
Teşekkürler. İzleyelim bakalım
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
427 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
URL
EMBED
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız