Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Daha Fazla Witcher ve Cyberpunk Oyunu Göreceğiz

 
2015 yılında Witcher 3: Wild Hunt ile güvenimizi ve sevgimizi kazanan, 2020 yılının en çok beklenen oyunlarından Cyberpunk 2077'yi geliştirmekte olan CD Projekt Red firması önümüzdeki yıllarda daha fazla Witcher ve Cyberpunk göreceğimizin müjdesini verdi. CD Projekt Red firmasının son açıklamasına göre, CD Projekt Red önümüzdeki dönemde "dual-franchise" modeline geçiyor. Bu demek oluyor ki daha fazla Witcher ve Cyberpunk göreceğiz. 
 
Geçtiğimiz günlerde CD Projekt Red'in paylaştığı mali raporlarda The Witcher serisinden oldukça büyük kar edildiği açıkça görülüyor. Cyberpunk 2077'nin ön siparişleri ise oldukça güzel ilerliyormuş. CD Projekt Red'in bu kararı almasında; geçtiğimiz gün haberini yaptığımız gibi, The Witcher 3'ün geçtiğimiz senenin ilk yarısına göre bu yıl daha fazla satmış olması bu kararı almış olmasını olumlu yönde etkilemiş olabilir.
 
Umarız her sene devamı gelen ve yeni oyuna bir şey katmayan seriler gibi olmaz ve Cyberpunk ve Witcher serisini oynamaya uzun yıllar devam ederiz. Cyberpunk 2077; PlayStation 4, Xbox One ve PC için 16 Nisan 2020 tarihinde piyasaya sürülecek. 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak twinfinite the witcher the witcher 2 the witcher 3: wild hunt cd project red cd project redengine 3 pc xbox xbox 720 playstation 4 rpg aksiyon rpg
Borderlands 2 VR, PC'ye Geliyor Bu Hafta Çıkacak Oyunlar (2 Eylül - 8 Eylül)
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Haplo

4.9.2019 09:05:42

+1
Eyvallah, ben yanlış anlamışım.

Babblebabble

4.9.2019 05:32:11

+1
Hocam, Witcher 3 son Witcher oyunu olacak demediler.Witcher üçlemesinin son oyunu ve Geralt'ın hikayesinin kesin sonu olacak dediler. Adam Kicinski ile yapılan röportajda demiş ki "İlk üç Witcher oyunu bir üçlemeydi, yani bir sonraki oyuna basitçe 'Witcher 4' diyemeyiz.Bu tabii ki Witcher dünyasını terkedeceğimiz anlamına gelmez" "Witcher, şirketimizin gelecek faaliyetlerini üzerine kurduğumuz iki seriden birisidir.Ama bugün maalesef daha fazla şey söyleyemem" Kaynak : https://www.gamesradar.com/the-witcher-4-release-date/

by_endless

3.9.2019 16:18:32

0
Millet de seviniyor lan :D size assasin creed serisi gibi suyu çıkarılmış oyun serisi lazım değil mi? Hiçbir şeyi tadında bırakmak istemiyorsunuz?

BSC Misafiri

2.9.2019 20:18:43

0
dual-franchise'den kasıt dizi, film, cizgi roman, figür oyuncak, tişört vs olaylarına girişilmesi mi? Çünkü günümüz franchise kavramı böyle işliyor.

NoxchiWolf

2.9.2019 12:43:43

0
Çıksın çıksın adamlar işini iyi yapıyor. İnşallah Telltale gibi aç gözlülük yapmadan bu güzel çizgilerini korurlar.

BSC Misafiri

2.9.2019 05:04:37

0
Witcher için güzel haber lakin.. Kurban olsunlar bi ilk cyberpunk'ın çıkaydı, göreydik ne ayar ve siz bu işi ne ayarda becerebiliyorsunuz.. Ona göre gelecek planı yapılsaydı keşke.

BSC Misafiri

2.9.2019 05:04:15

0
Ben çoğu kişinin aksine deus ex serisi hayranı biri olarak özellikle human revoluation hayranı biri olarak cyberpunk'ın yayınlanan videosuna bayıldım. Witcher hastası biri olarak ta bu 2 IP beni uçurur yani.

BSC Misafiri

2.9.2019 05:03:40

0
İyi hoş bi haber de, Witcher nasıl devam edecek? Seri çok güzel bir şekilde sona erdi "Geralt" için, umarım başka karaktere hayat veririz.

Haplo

2.9.2019 02:31:39

0
"Dual-franchise" modelini de açıklasaydınız keşke. Ne demek yani "dual-franchise"? Stüdyosunun CDPR olmadığı Witcher ve Cyberpunk oyunları ile mi karşılaşacağız? Niye böyle bir şeye ihtiyaç duyuldu acaba? Mesela oyuncularda bir Witcher 4 beklentisi var mıydı? Hele adamlar "Witcher 3 son oyun olacak" dedikten sonra kimsede böyle bir beklenti geliştiğini hatırlamıyorum. Witcher evrenine ait olmayan bir hikayeyi Witcher evrenine devam hikayesi olarak yedirmeye çalışmak sıkıntılı bir işlem; benim kaygım da bundan dolayı.

Sparda.

2.9.2019 00:55:31

0
Yeni bir haber var. Cyberpunk 2077'de TPS arasahneler silinmiş hepsi FPS ye çevrilmiş. https://n4g.com/news/2290283/third-person-cutscenes-removed-from-cyberpunk-2077-all-cutscenes-to-be-first-person

Babblebabble

2.9.2019 00:38:06

+2
Bu sevindirici değil resmen coşturucu bir haber.Birbirinin kopyası leş oyunlar, battle royale furyasının arasında süper haber.Tüm bunların yanında keşke gwent'i de eline yüzüne bakılır düzgün hale getirselerdi.İki satıra inip garip güreba bir oyuna döndüğünden beri oynamıyorum.Gerçekten tadı tuzu kalmadı.

Güney Mestan

1.9.2019 23:51:26

+4
Witcheri hala oynuyorum cyberpunk ta ondan aşağı kalmaz muhtemelen ne diyelim, allah cd projekt red ten razı olsun böyle kaliteli yapimlarda gördük sayelerinde

pislik77

1.9.2019 22:01:02

+1
ps5 için 4/5 yıl sabırla bekliyecez çıkması için grafik olarak bizi marsa kadar uçursunlar :D oynanış senaryo zaten harika oluyor bu firmanın

comenloot

1.9.2019 21:40:39

+4
Her zaman yeni bir witcher oyununa açığım umarım kendi karakterimizi oluşturabiliriz.
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Witcher 3: Wild Hunt
+ TAKİBE
AL
177 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız