Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
DİĞER BÖLÜMLER
YouTube Kanalımıza Abone Olun


Memleketten ve dünyadan en güzel oyun manzaraları yine Canavar Hareketler'de! Daha iyisini yapabilir misiniz? O zaman ne duruyorsunuz!?

- Videolarınızı 5 Temmuz Salı gününe kadar [email protected] adresine gönderebilirsiniz.

- Videolarınızı dosya eki olarak değil yüklediğiniz sayfaya ait link ile gönderiniz.

- Her hafta en iyi görüntüler seçilerek BSC editörleri tarafından yorumlanacak ve bu programda isminizle birlikte yayınlanacak. Ayın ilk haftası ilk 3'e girenler sonraki haftada da yer alacak ve diğer haftalarda gelen videolar ilk 3'e girmek için yarışacak. Ayın sonunda ilk 3'te yer etmeyi başaran canavar hareketlerin sahipleri, 1.'ye 90 TL, 2.'ye 60 TL ve 3.'ye 30TL'ye kadar olmak üzere Steam üzerinden istedikleri oyunun sahibi olacaklar!

- Oyun türü bulunmamaktadır, herhangi bir zamanda çıkmış istediğiniz oyunu oynayarak videoları gönderebilirsiniz! (Oyunun ismini belirtmeyi unutmayın)

- Videoları YouTube'a, Vimeo'ya veya Dailymotion'a en az 720p çözünürlükte olmak şartıyla yükleyerek göndereceğiniz maile linklerini ekleyebilirsiniz.

- Oynanış videosunu açıklayıcı kısa bir yazı yazmanız gerekmektedir. (Videodaki olayı anlatan)

- Oynanış videolarınız 2 dakikayı geçmemelidir.

- Komik bulduğunuz sahneleri, oyun hatalarını, başarılı hareketler sergilediğiniz multiplayer maçlarınızı veya açtığınız nadir bir Achievement'ı bile gönderebilirsiniz!

- Videolarda yorum ve müzik bulunmamalıdır, editlenmemiş saf oynanış görüntüsü olmalıdır.

- Mail adresine Canavar Hareketler'de görünmesini istediğiniz isminizi veya nick'inizi eklemeyi unutmayınız.

- Gönderdiğiniz oynanış videolarının editlenmemiş ve parça parça olmamasına dikkat ediniz (10'ar saniyelik iyi görüntülerden oluşan montaj videoları yerine kesintisiz bir oynanış videosu kullanınız).

- Nasıl oynanış videosu çekeceğinizi merak ediyorsanız videonun sonundaki anlatımı izleyebilirsiniz.

- Hadi, şimdi sizde canavar hareketlerinizi gönderin ve ödüllerin sahibi olun!

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
Canavar Hareketler - Bölüm 96 Canavar Hareketler - Bölüm 98
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

HIGHER

14.7.2016 14:27:10

0
noldu artık canavar hareketler yok mu 2 tane hareket gönderdim ne zaman yayınlanır acaba

TwiNKie...

7.7.2016 14:27:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: gaussfire ödüller halen gelmedi neden acaba ?
Merhaba, Araya bayram tatili girdiği için böyle bir gecikme yaşandı. Önümüzdeki hafta itibariyle işlemler gerçekleşecektir.

gaussfire

4.7.2016 23:55:46

0
ödüller halen gelmedi neden acaba ?

HIGHER

2.7.2016 13:31:07

+1
quote:

Orjinalden alıntı: KaptanKenway Hazır buraya gelmişken şunuda söylemeden edemeyeceğim. Overwatch bildiğin bazı özelliklerini "karakterler, karakter değiştirme" gibi şeyleri Metro Conflict oyunundan almış. Tamamen bir Metro Conflict özentisi bir oyun zaten metro conflict oyununu oynayanlar bilir. Gerçi şuan Metro Conflict oyunu kapanmış olsada yinede Blizzard'ın bu oyundan esinlendiği aşikar, kendileride inkar edemez. Bazı videolarda rastlıyorum yok yaptığı şey tutuyor, yok orjinal fikirle ortaya çıkmış cart curt. Yapmayın Allah aşkına bu oyun tamamen Blizzard geliştirdi diye bu kadar meşhur. Metro Conflict oyununun bundan aşağı kalır bi tarafı yoktu halbuki. 2 oyun arasındaki tek fark Overwatch'ta ulti olması. Buda dipnot bilgi olarak kalsın.
aynen kardeşimdediğine katılıyorum, dediğin oyunuda oynamıştım, bir çok oyundan özellik alıp koymuşlar sadece o oyun değil hiç özgün bir oyun değil bence vede casuıal dediğimiz kitleye hitap eden pek aim gerektirmeyen strateji gerektirmeyen bir oyun

KaptanKenway

2.7.2016 05:34:17

+1
Hazır buraya gelmişken şunuda söylemeden edemeyeceğim. Overwatch bildiğin bazı özelliklerini "karakterler, karakter değiştirme" gibi şeyleri Metro Conflict oyunundan almış. Tamamen bir Metro Conflict özentisi bir oyun zaten metro conflict oyununu oynayanlar bilir. Gerçi şuan Metro Conflict oyunu kapanmış olsada yinede Blizzard'ın bu oyundan esinlendiği aşikar, kendileride inkar edemez. Bazı videolarda rastlıyorum yok yaptığı şey tutuyor, yok orjinal fikirle ortaya çıkmış cart curt. Yapmayın Allah aşkına bu oyun tamamen Blizzard geliştirdi diye bu kadar meşhur. Metro Conflict oyununun bundan aşağı kalır bi tarafı yoktu halbuki. 2 oyun arasındaki tek fark Overwatch'ta ulti olması. Buda dipnot bilgi olarak kalsın.

BSC Misafiri

1.7.2016 23:35:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orijinalden alıntı: stun beyler overwatch ulti videosu yayınlamayın bence.. tracer videosu yetenek ama mcree de adam sadece tuşa basıyor.. orda 5 kışının olmasıda dogal objective oynuyorsun.. dva da aynı şekilde adamlar eziyor zaten oraya bi u atmış kill almış yetenek mi bunlar.. onun dışında ayın ilk 3 ü dengeliydi. ödüller hakedenlere gitmiş diyelim
Lan tracer videosunun neresi yetenek hiç mi overwatch oynamadın bide eğer sen bu hareketi her oyun görmüyorsan cidden oynamayı bilmeyenlerle oynuyorsun ulti bideosu atmayın diyip tracer ulti videosu atınca hak etti demişsin bide daha kendinle çelişiyon kardeş d.va videosuda çok efsane değildi ama hiç değilse belirli bir amacı vardı roundu kurtarmış yani her neyse bence dengesiz olmuş ben d.va olsaydı demiyorum ama başka hak eden videolar da olabilirdi. Saçma bir ay olmuş yani ve git oberwatch oynamayı öğren yada twitch den izle sonra anlarsın belki o hareketin ne kadar dandik olduğunu
günde, fırsat buldukça en az 2-3 saat overwatch oynayan birisi olarak dediklerine aynen katılıyorum ki tracer ile oynadığım her maçta çok rahat yaptığım hareketler bunlar..tracerin tarzı bu zaten.. ilk haftada seçilen reinhardt hareketi çoğundan iyiydi bence..

Fearless_tr

1.7.2016 20:01:55

0
Bende cikmisim :)))

BSC Misafiri

1.7.2016 09:34:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: stun beyler overwatch ulti videosu yayınlamayın bence.. tracer videosu yetenek ama mcree de adam sadece tuşa basıyor.. orda 5 kışının olmasıda dogal objective oynuyorsun.. dva da aynı şekilde adamlar eziyor zaten oraya bi u atmış kill almış yetenek mi bunlar.. onun dışında ayın ilk 3 ü dengeliydi. ödüller hakedenlere gitmiş diyelim
Lan tracer videosunun neresi yetenek hiç mi overwatch oynamadın bide eğer sen bu hareketi her oyun görmüyorsan cidden oynamayı bilmeyenlerle oynuyorsun ulti bideosu atmayın diyip tracer ulti videosu atınca hak etti demişsin bide daha kendinle çelişiyon kardeş d.va videosuda çok efsane değildi ama hiç değilse belirli bir amacı vardı roundu kurtarmış yani her neyse bence dengesiz olmuş ben d.va olsaydı demiyorum ama başka hak eden videolar da olabilirdi. Saçma bir ay olmuş yani ve git oberwatch oynamayı öğren yada twitch den izle sonra anlarsın belki o hareketin ne kadar dandik olduğunu

BSC Misafiri

1.7.2016 09:34:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: Carry Zekalı Ayın 1.si oldum ödülü almak için ne yapmam gerekiyor
Onlar sana mail ile ulaşıcaklar

stun

30.6.2016 09:14:09

+1
beyler overwatch ulti videosu yayınlamayın bence.. tracer videosu yetenek ama mcree de adam sadece tuşa basıyor.. orda 5 kışının olmasıda dogal objective oynuyorsun.. dva da aynı şekilde adamlar eziyor zaten oraya bi u atmış kill almış yetenek mi bunlar.. onun dışında ayın ilk 3 ü dengeliydi. ödüller hakedenlere gitmiş diyelim

Carry Zekalı

30.6.2016 07:50:05

0
Ayın 1.si oldum ödülü almak için ne yapmam gerekiyor

BSC Misafiri

29.6.2016 21:42:15

0
yazık valla yazık..2. seçilen overwatch videosu her maçta görülebilinecek bir hareket ve her tracer oynayanın 100 sefer yaptığı birşey..team kill yapsa bir nebze tamam diyeceğim.. battlefield ve csgo ya yorum bile yapmak istemiyorum.. sizde sıkılmadınız mı sürekli aynı oyunları seçmekten?

0quz28

29.6.2016 21:23:45

0
sondaki yabancı harekette ağzım açık kaldı efsane birşey

Hwk35

29.6.2016 20:39:06

0
McCree 2. videoda 5 kişi ölüyor.

HIGHER

29.6.2016 19:58:32

0
bu hafta bayağı iyiydi özellikle cs go snıper, yalnız videolardan izlediğim kadarı ile overwatch pek aim istemeyen bir oyun gibi görünüyor neden derseniz; karekterler çok büyükler ve yavaş hareket ediyorlar
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
URL
EMBED
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız