Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
DİĞER BÖLÜMLER
YouTube Kanalımıza Abone Olun

 
Memleketten ve dünyadan en güzel oyun manzaraları yine Canavar Hareketler'de! Daha iyisini yapabilir misiniz? O zaman ne duruyorsunuz!?

- Videolarınızı 9 Ağustos Salı gününe kadar [email protected] adresine gönderebilirsiniz.

- Videolarınızı dosya eki olarak değil yüklediğiniz sayfaya ait link ile gönderiniz.

- Her hafta en iyi görüntüler seçilerek BSC editörleri tarafından yorumlanacak ve bu programda isminizle birlikte yayınlanacak. Ayın ilk haftası ilk 3'e girenler sonraki haftada da yer alacak ve diğer haftalarda gelen videolar ilk 3'e girmek için yarışacak. Ayın sonunda ilk 3'te yer etmeyi başaran canavar hareketlerin sahipleri, 1.'ye 90 TL, 2.'ye 60 TL ve 3.'ye 30TL'ye kadar olmak üzere Steam üzerinden istedikleri oyunun sahibi olacaklar!

- Oyun türü bulunmamaktadır, herhangi bir zamanda çıkmış istediğiniz oyunu oynayarak videoları gönderebilirsiniz! (Oyunun ismini belirtmeyi unutmayın)

- Videoları YouTube'a, Vimeo'ya veya Dailymotion'a en az 720p çözünürlükte olmak şartıyla yükleyerek göndereceğiniz maile linklerini ekleyebilirsiniz.

- Oynanış videosunu açıklayıcı kısa bir yazı yazmanız gerekmektedir. (Videodaki olayı anlatan)

- Oynanış videolarınız 2 dakikayı geçmemelidir.

- Komik bulduğunuz sahneleri, oyun hatalarını, başarılı hareketler sergilediğiniz multiplayer maçlarınızı veya açtığınız nadir bir Achievement'ı bile gönderebilirsiniz!

- Videolarda yorum ve müzik bulunmamalıdır, editlenmemiş saf oynanış görüntüsü olmalıdır.

- Mail adresine Canavar Hareketler'de görünmesini istediğiniz isminizi veya nick'inizi eklemeyi unutmayınız.

- Gönderdiğiniz oynanış videolarının editlenmemiş ve parça parça olmamasına dikkat ediniz (10'ar saniyelik iyi görüntülerden oluşan montaj videoları yerine kesintisiz bir oynanış videosu kullanınız).

- Nasıl oynanış videosu çekeceğinizi merak ediyorsanız videonun sonundaki anlatımı izleyebilirsiniz.

- Hadi, şimdi sizde canavar hareketlerinizi gönderin ve ödüllerin sahibi olun!

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
Canavar Hareketler - Bölüm 99 Canavar Hareketler - Bölüm 101
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

HIGHER

8.8.2016 18:12:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: TwiNKie...
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri bütün videolar birbirinin aynısı gibii farklı bişeyler göstermeleri lazım artık...
Merhaba, Size katıldığımı belirtmek isterim. Çeşitlilik elbette güzeldir. Ancak bizim farklı görüntüler gösterebilmemiz için katılımcılarımızın da bize farklı görüntüler göndermesi gerekir. Çeşitlilik olması adına gelen görüntüler arasından her oyuna yer vermeye çalışıyoruz. Takipçilerimiz her hafta benzer oranda katılımlar yapıyor ki tam 100 bölümdür bu program devam ediyor. Ancak görülebildiği üzere ülkemizde 3-5 adet sayılı oyun ve onlarda yapılabilecek bir kaç hareket dışında pek bir şey göremiyoruz. Yani en azından bize pek gelmiyor. Her videoda farklı oyunlardan görüntülerinizi bekliyoruz şeklinde söylüyoruz. Daha iyisini yapıyorsanız siz de katılın diyoruz. Bunu daha önce de belirttim. Bizim gösterebileceğimiz hareketler katılımcıların gönderdikleriyle sınırlı. Yoksa elbette dünya çapında daha çok uç noktada hareketler de var. Ama değerlendirmeyi o hafta gelen hareketler arasında yapmak zorundayız. Bu konudan ayrı olarak hareketleriyle ilgili eleştiri ve sitemde bulunan takipçilerimizin de bazı kriterleri atladığını düşünüyorum. Zira hareketi usta işi kılan etmenlerden birisi de içinde bulunulduğu zor durumda yapılabilmesi. Ancak bazı hareketler her ne kadar göze hoş gelse de yapıldığı ortam buna uygun olmuyor. Örneğin çoğu zaman 14-2, 9-1 gibi giden CS:GO maçlarından ace videoları alıyoruz. Karşı takımın bariz bir şekilde çok daha düşük profilli oyuncularla dolu olduğu bir ortamda artistik işler yapmak kolaylaşır. Maharet bunu daha zorlu şartlarda da yapabiliyor olmaktır. Bizim kriterlerimizden biri de budur. Ayrıca HUD ekranlarının görünür olmaması da bazı hareketleri seçmeme nedenimiz. Çünkü oyuncunun nişangahı veya olası bir sınırsız mermi veya can hilesi kullanması gibi durumları videodan tespit etmemizin önüne geçiyor. Şüpheye mahal bırakabilecek hareketleri diğer oyunculara haksızlık olmaması adına eliyoruz. Olan durumu iyiye götürmenin yolu var olanı eleştirmek değil daha iyisini ortaya koyabilmek olmalı. Eğer daha iyi hareketler yapabileceğinizi düşünüyorsanız her videoda olduğu gibi sizleri de yarışmamıza davet etmekten mutluluk duyarım.
360 no scope headshot görüntüsü gönderdim yayınlamadınız üstelik farklı bir oyundu

BSC Misafiri

7.8.2016 18:14:11

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ya abi listeye almayın şu rocket league oyununu ya,Oyunu oynarken inanılmaz hareketleri zaten herkes en az bikere yapmıştır. O oyun şans oyunu..Anasını satim oyunu oynayan herkesin süper golü illa vardır...Battlefield serisindede arkadan gelip herkesi alan adamlardan gına geldi artık oda şans işi yetenekle alakası yokki..Ha ama doğru yaa burada ne olursa olsun gösterilyodu unuttum..
Ulan yılda bir bak bf videosu çok atmam nadiren 1 tane attım onda da laf yedik yaw kardeşim yap iyisini al ödülün ödülünde değilim ben gerçekten şöyle yüzsüzlük yapmayın ama ya bare madem atmıyorsun yada seçilemiyorsun düzgğn eleştir de ki Ali videonda özel bişey yok kardeşim derim eyw haklısın ama yok herkes böyle atıyor seçiliyor yani bak ben hiçbir oyun adına konuşmayı sevmem bu konuda ben superstar seviyesindeyim rocket league de bir kere şurdaki videolara laf etmedim karşıma gelse eziceğim adamlara kendimce iyisini atabilirdi ama kötü olmamış dedim mesela bu bf hardline videosu ya bak böyle arkalama sessizce görmedim ben ondan attım ki eyw gene eleştirebilirsin ama doğru eleştir beni herkesle bir tutma beni bana göre eleştir kendinle veya bir başkasıyla kıyaslama yani evet bu bir yarışma ama insan diyor torpil var ben tunahanın kankisiyim ondan 3. Oluyorum kerem ile iligi yorumuda ben attım çocuk iyi oynuyor kötü değil daha iyi olabilir ama bu kadar olmuş kötü mü peki kesinlikle değil çünkü biliyorum burda bu yorumları yazanların %95 i bunu yapamaz nick im belli muratti_70 gelin oynayalım bayramovibad burdan tanıştığım sevdiğim arkadaşım yani kötü insanlar değiliz biz burda bunları tartışacağımıza beraber girip birbirimizle oynayıp seviyesi düşük olanlara bildiklerimizi öğretmeliyiz ama şu yaptığınız doğru değil gene eleştirin ama beni bana göre eleştirin lütfen yani kerem i bana göre değil keremi de kereme göre eleştirin okuduysanız çok teşekkür ederim. Ali ATALI
Abicim haklısın ama benim zaten Bişey kazanmak umurumda bile değil,zaten Allaha şükür istediğime ulaşabilecek seviye birisiyim,Ben zaten genel olarak konuştum yani bütün videolar birbirinin aynısı gibii farklı bişeyler göstermeleri lazım artık...
Kardeş bizim durum yok mu biz ıyun alamıyor muyuz ? Hani bizimde dururmumuz var kendimizce ama bu demek değil ki her oyunu alıp oyniycam ayrıca ayrıca yetenek fazla oynamakla gelicek bişey değil benim ne kadar az oynadığımı bilsen 25 gb sadece r6 siege videolarım var benim ama hepsini atmıyorum neden insanlar sıkılmasın he herkes fps atıyor tamam ağustos 2. Hafta da görüşürüz o zaman...

BSC Misafiri

5.8.2016 18:13:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: TwiNKie...
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri bütün videolar birbirinin aynısı gibii farklı bişeyler göstermeleri lazım artık...
Merhaba, Size katıldığımı belirtmek isterim. Çeşitlilik elbette güzeldir. Ancak bizim farklı görüntüler gösterebilmemiz için katılımcılarımızın da bize farklı görüntüler göndermesi gerekir. Çeşitlilik olması adına gelen görüntüler arasından her oyuna yer vermeye çalışıyoruz. Takipçilerimiz her hafta benzer oranda katılımlar yapıyor ki tam 100 bölümdür bu program devam ediyor. Ancak görülebildiği üzere ülkemizde 3-5 adet sayılı oyun ve onlarda yapılabilecek bir kaç hareket dışında pek bir şey göremiyoruz. Yani en azından bize pek gelmiyor. Her videoda farklı oyunlardan görüntülerinizi bekliyoruz şeklinde söylüyoruz. Daha iyisini yapıyorsanız siz de katılın diyoruz. Bunu daha önce de belirttim. Bizim gösterebileceğimiz hareketler katılımcıların gönderdikleriyle sınırlı. Yoksa elbette dünya çapında daha çok uç noktada hareketler de var. Ama değerlendirmeyi o hafta gelen hareketler arasında yapmak zorundayız. Bu konudan ayrı olarak hareketleriyle ilgili eleştiri ve sitemde bulunan takipçilerimizin de bazı kriterleri atladığını düşünüyorum. Zira hareketi usta işi kılan etmenlerden birisi de içinde bulunulduğu zor durumda yapılabilmesi. Ancak bazı hareketler her ne kadar göze hoş gelse de yapıldığı ortam buna uygun olmuyor. Örneğin çoğu zaman 14-2, 9-1 gibi giden CS:GO maçlarından ace videoları alıyoruz. Karşı takımın bariz bir şekilde çok daha düşük profilli oyuncularla dolu olduğu bir ortamda artistik işler yapmak kolaylaşır. Maharet bunu daha zorlu şartlarda da yapabiliyor olmaktır. Bizim kriterlerimizden biri de budur. Ayrıca HUD ekranlarının görünür olmaması da bazı hareketleri seçmeme nedenimiz. Çünkü oyuncunun nişangahı veya olası bir sınırsız mermi veya can hilesi kullanması gibi durumları videodan tespit etmemizin önüne geçiyor. Şüpheye mahal bırakabilecek hareketleri diğer oyunculara haksızlık olmaması adına eliyoruz. Olan durumu iyiye götürmenin yolu var olanı eleştirmek değil daha iyisini ortaya koyabilmek olmalı. Eğer daha iyi hareketler yapabileceğinizi düşünüyorsanız her videoda olduğu gibi sizleri de yarışmamıza davet etmekten mutluluk duyarım.
haklısın agustos 2. haftayı bekleyin ;)

TwiNKie...

5.8.2016 13:08:57

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri bütün videolar birbirinin aynısı gibii farklı bişeyler göstermeleri lazım artık...
Merhaba, Size katıldığımı belirtmek isterim. Çeşitlilik elbette güzeldir. Ancak bizim farklı görüntüler gösterebilmemiz için katılımcılarımızın da bize farklı görüntüler göndermesi gerekir. Çeşitlilik olması adına gelen görüntüler arasından her oyuna yer vermeye çalışıyoruz. Takipçilerimiz her hafta benzer oranda katılımlar yapıyor ki tam 100 bölümdür bu program devam ediyor. Ancak görülebildiği üzere ülkemizde 3-5 adet sayılı oyun ve onlarda yapılabilecek bir kaç hareket dışında pek bir şey göremiyoruz. Yani en azından bize pek gelmiyor. Her videoda farklı oyunlardan görüntülerinizi bekliyoruz şeklinde söylüyoruz. Daha iyisini yapıyorsanız siz de katılın diyoruz. Bunu daha önce de belirttim. Bizim gösterebileceğimiz hareketler katılımcıların gönderdikleriyle sınırlı. Yoksa elbette dünya çapında daha çok uç noktada hareketler de var. Ama değerlendirmeyi o hafta gelen hareketler arasında yapmak zorundayız. Bu konudan ayrı olarak hareketleriyle ilgili eleştiri ve sitemde bulunan takipçilerimizin de bazı kriterleri atladığını düşünüyorum. Zira hareketi usta işi kılan etmenlerden birisi de içinde bulunulduğu zor durumda yapılabilmesi. Ancak bazı hareketler her ne kadar göze hoş gelse de yapıldığı ortam buna uygun olmuyor. Örneğin çoğu zaman 14-2, 9-1 gibi giden CS:GO maçlarından ace videoları alıyoruz. Karşı takımın bariz bir şekilde çok daha düşük profilli oyuncularla dolu olduğu bir ortamda artistik işler yapmak kolaylaşır. Maharet bunu daha zorlu şartlarda da yapabiliyor olmaktır. Bizim kriterlerimizden biri de budur. Ayrıca HUD ekranlarının görünür olmaması da bazı hareketleri seçmeme nedenimiz. Çünkü oyuncunun nişangahı veya olası bir sınırsız mermi veya can hilesi kullanması gibi durumları videodan tespit etmemizin önüne geçiyor. Şüpheye mahal bırakabilecek hareketleri diğer oyunculara haksızlık olmaması adına eliyoruz. Olan durumu iyiye götürmenin yolu var olanı eleştirmek değil daha iyisini ortaya koyabilmek olmalı. Eğer daha iyi hareketler yapabileceğinizi düşünüyorsanız her videoda olduğu gibi sizleri de yarışmamıza davet etmekten mutluluk duyarım.

tr-kerem

5.8.2016 09:23:09

0
Torpil geçilmiş bana :) Beyler amaç ortalık şenlensin, tr video'ları görelim, eğlenelim vs.. diye açılmış konuyu her hafta / ay sürekli olumsuz eleştiriyosunuz. Hele bazıları var ki çok komik, " bu video'mu neden almadınız " diye gönderilenler gerçekten vahim.. Steam kodu hediye ediyorlar daha 1 tanesi bana yaramadı, pc yok bende arkadaşa veriyorum hediyeyi. pozitif olun az

BSC Misafiri

5.8.2016 01:03:45

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ya abi listeye almayın şu rocket league oyununu ya,Oyunu oynarken inanılmaz hareketleri zaten herkes en az bikere yapmıştır. O oyun şans oyunu..Anasını satim oyunu oynayan herkesin süper golü illa vardır...Battlefield serisindede arkadan gelip herkesi alan adamlardan gına geldi artık oda şans işi yetenekle alakası yokki..Ha ama doğru yaa burada ne olursa olsun gösterilyodu unuttum..
Ulan yılda bir bak bf videosu çok atmam nadiren 1 tane attım onda da laf yedik yaw kardeşim yap iyisini al ödülün ödülünde değilim ben gerçekten şöyle yüzsüzlük yapmayın ama ya bare madem atmıyorsun yada seçilemiyorsun düzgğn eleştir de ki Ali videonda özel bişey yok kardeşim derim eyw haklısın ama yok herkes böyle atıyor seçiliyor yani bak ben hiçbir oyun adına konuşmayı sevmem bu konuda ben superstar seviyesindeyim rocket league de bir kere şurdaki videolara laf etmedim karşıma gelse eziceğim adamlara kendimce iyisini atabilirdi ama kötü olmamış dedim mesela bu bf hardline videosu ya bak böyle arkalama sessizce görmedim ben ondan attım ki eyw gene eleştirebilirsin ama doğru eleştir beni herkesle bir tutma beni bana göre eleştir kendinle veya bir başkasıyla kıyaslama yani evet bu bir yarışma ama insan diyor torpil var ben tunahanın kankisiyim ondan 3. Oluyorum kerem ile iligi yorumuda ben attım çocuk iyi oynuyor kötü değil daha iyi olabilir ama bu kadar olmuş kötü mü peki kesinlikle değil çünkü biliyorum burda bu yorumları yazanların %95 i bunu yapamaz nick im belli muratti_70 gelin oynayalım bayramovibad burdan tanıştığım sevdiğim arkadaşım yani kötü insanlar değiliz biz burda bunları tartışacağımıza beraber girip birbirimizle oynayıp seviyesi düşük olanlara bildiklerimizi öğretmeliyiz ama şu yaptığınız doğru değil gene eleştirin ama beni bana göre eleştirin lütfen yani kerem i bana göre değil keremi de kereme göre eleştirin okuduysanız çok teşekkür ederim. Ali ATALI
Abicim haklısın ama benim zaten Bişey kazanmak umurumda bile değil,zaten Allaha şükür istediğime ulaşabilecek seviye birisiyim,Ben zaten genel olarak konuştum yani bütün videolar birbirinin aynısı gibii farklı bişeyler göstermeleri lazım artık...

BSC Misafiri

4.8.2016 20:23:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ya abi listeye almayın şu rocket league oyununu ya,Oyunu oynarken inanılmaz hareketleri zaten herkes en az bikere yapmıştır. O oyun şans oyunu..Anasını satim oyunu oynayan herkesin süper golü illa vardır...Battlefield serisindede arkadan gelip herkesi alan adamlardan gına geldi artık oda şans işi yetenekle alakası yokki..Ha ama doğru yaa burada ne olursa olsun gösterilyodu unuttum..
Ulan yılda bir bak bf videosu çok atmam nadiren 1 tane attım onda da laf yedik yaw kardeşim yap iyisini al ödülün ödülünde değilim ben gerçekten şöyle yüzsüzlük yapmayın ama ya bare madem atmıyorsun yada seçilemiyorsun düzgğn eleştir de ki Ali videonda özel bişey yok kardeşim derim eyw haklısın ama yok herkes böyle atıyor seçiliyor yani bak ben hiçbir oyun adına konuşmayı sevmem bu konuda ben superstar seviyesindeyim rocket league de bir kere şurdaki videolara laf etmedim karşıma gelse eziceğim adamlara kendimce iyisini atabilirdi ama kötü olmamış dedim mesela bu bf hardline videosu ya bak böyle arkalama sessizce görmedim ben ondan attım ki eyw gene eleştirebilirsin ama doğru eleştir beni herkesle bir tutma beni bana göre eleştir kendinle veya bir başkasıyla kıyaslama yani evet bu bir yarışma ama insan diyor torpil var ben tunahanın kankisiyim ondan 3. Oluyorum kerem ile iligi yorumuda ben attım çocuk iyi oynuyor kötü değil daha iyi olabilir ama bu kadar olmuş kötü mü peki kesinlikle değil çünkü biliyorum burda bu yorumları yazanların %95 i bunu yapamaz nick im belli muratti_70 gelin oynayalım bayramovibad burdan tanıştığım sevdiğim arkadaşım yani kötü insanlar değiliz biz burda bunları tartışacağımıza beraber girip birbirimizle oynayıp seviyesi düşük olanlara bildiklerimizi öğretmeliyiz ama şu yaptığınız doğru değil gene eleştirin ama beni bana göre eleştirin lütfen yani kerem i bana göre değil keremi de kereme göre eleştirin okuduysanız çok teşekkür ederim. Ali ATALI

BSC Misafiri

4.8.2016 19:59:36

0
Ya abi listeye almayın şu rocket league oyununu ya,Oyunu oynarken inanılmaz hareketleri zaten herkes en az bikere yapmıştır. O oyun şans oyunu..Anasını satim oyunu oynayan herkesin süper golü illa vardır...Battlefield serisindede arkadan gelip herkesi alan adamlardan gına geldi artık oda şans işi yetenekle alakası yokki..Ha ama doğru yaa burada ne olursa olsun gösterilyodu unuttum..

BSC Misafiri

4.8.2016 17:35:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: CrystalArrow
quote:

Orjinalden alıntı: n3Xtg34r 1. Olan arkadaşımızın videosunda sıradışı olan ne? Özensiz veya torpilli bir seçim olduğunu düşünüyorum. İlk kez bir canavar hareketlerde dereceyi sorguladım. Kolay gelsin.
Rainbow oynadınız mı bilmiyorum fakat oyun gözükdüğünden çok daha zor şahsen ben seçimi doğru buldum herkesi arkalayıp 6 7 skor alınan BF videolarından iyi bence
6-7 Skor değil 11 Kill* Video sahibi

BSC Misafiri

4.8.2016 17:35:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Ayın 1.de ne gibi özel bi hareket vardı Tunahan? Sanırım bu "canavar hareketler" bölümünde bile torpil söz konusu, bu hatalı seçmeleri tecrübesizlik değil torpilmiş şimdi daha iyi anlıyorum.
Gençler abartmayın torpil yapıcak olsalar çok çok çok daha basit videolar 1. Olurdu yani bişeyin illa içine etmeyin tamam bak gerçekten aşırı efsane video değil ama boş video da değil o kadar kolay değil yani bırakın kerem in önceki bf4 pilot videosuna verin bunu adam o zaman gereksiz şekilde 2. Olmuştu buda telafisi olsun yani abartmayın düşünceli olun az

BSC Misafiri

4.8.2016 16:00:16

0
Ayın 1.de ne gibi özel bi hareket vardı Tunahan? Sanırım bu "canavar hareketler" bölümünde bile torpil söz konusu, bu hatalı seçmeleri tecrübesizlik değil torpilmiş şimdi daha iyi anlıyorum.

TheUnderTaker-

4.8.2016 14:40:52

0
Hocam rica ediyorum sizden ayın en iyi 3 hareketini seçtiğiniz bölümlerde, 3 hareketi de sıralı bir şekilde yayınlayabilirmisiniz? Böyle hangisi hangi hareketti vs karıştırılıyor.

BSC Misafiri

4.8.2016 14:01:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: n3Xtg34r 1. Olan arkadaşımızın videosunda sıradışı olan ne? Özensiz veya torpilli bir seçim olduğunu düşünüyorum. İlk kez bir canavar hareketlerde dereceyi sorguladım. Kolay gelsin.
Belki aşırı efsane değil ancak abartılacak kadar kötü de değil bazen bişeyin içine edebiliyorsunuz adamlar seçiyor bırakın

Guest-BB4F8AD25

4.8.2016 13:09:24

+2
quote:

Orjinalden alıntı: n3Xtg34r 1. Olan arkadaşımızın videosunda sıradışı olan ne? Özensiz veya torpilli bir seçim olduğunu düşünüyorum. İlk kez bir canavar hareketlerde dereceyi sorguladım. Kolay gelsin.
Rainbow oynadınız mı bilmiyorum fakat oyun gözükdüğünden çok daha zor şahsen ben seçimi doğru buldum herkesi arkalayıp 6 7 skor alınan BF videolarından iyi bence

0quz28

4.8.2016 11:35:35

0
quote:

Orjinalden alıntı: crowdead gökhan sen nasıl fps oyuncususun o cs'deki çözünürlüğün ekranla alakası yok 4k ekranın bile olsa düşük çözünürlükte oynuyorlar mouse ve ekran çözünürlüğünü dengelemek için.
bence onun farkındaydı zaten onu belirtmek için öyle konuştu sanmıyorum dalgasına söylediğini

Ustanak

4.8.2016 11:24:12

0
Ya biraz sıradan ya da bana öyle geldi?

BSC Misafiri

4.8.2016 11:14:49

0
Gene MÜTHİŞ bir rocket league hareketi 10 level adamlar atıyor öle golleri zaten belli bir seviyeden yukarısında öle ortaları rakip bırakmaz çok basit bir hareket ya buraya çıkmayı haketmiyor bence bir sonraki hafta ben göndericem 2. rocket league eleştirim gönderdiğim video yayınlanmaz bence ama en azından siz izlersiniz CampeR nicki ile göndericem

crowdead

4.8.2016 05:32:10

+1
gökhan sen nasıl fps oyuncususun o cs'deki çözünürlüğün ekranla alakası yok 4k ekranın bile olsa düşük çözünürlükte oynuyorlar mouse ve ekran çözünürlüğünü dengelemek için.

n3Xtg34r

4.8.2016 02:51:35

+3
1. Olan arkadaşımızın videosunda sıradışı olan ne? Özensiz veya torpilli bir seçim olduğunu düşünüyorum. İlk kez bir canavar hareketlerde dereceyi sorguladım. Kolay gelsin.

Barni Moloztaş

3.8.2016 21:06:57

0
Önlerden
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
URL
EMBED
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız