Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Witcher 3'ün Konsol Çözünürlüğü Belli Değil


    CD Projekt'in büyük merakla beklenen oyunu The Witcher 3: Wild Hunt, sahip olduğu ayrıntı ve genişlikle birlikte dikkatleri çekiyor. Daha önce oyunun konsol sürümleri için 30 FPS'nin hedeflendiğini belirten Balazs Torok'un röportajından yeni kısımlar yayınlandı. Böylelikle oyunun konsol sürümü adına bir belirsizlik ortaya çıktı.
 
    Yaptığı açıklamalarda Torok, "The Witcher 3'ü konsollara geliştirirken ilk amacımız yüksek düzeyde grafik kalitesi sunmak. Şu an için oyunun çözünürlüğüyle ilgili yorum yapabilecek bir konuma gelemedik. Fakat görüntü oranı açısından hedefimiz 30 FPS." sözlerine yer verdi.
 
    The Witcher 3 gibi büyük bir oyunun konsolları zorlaması oldukça normal. Bakalım oyunun çıkışına yaklaştıkça ne gibi açıklamalar göreceğiz? 

Bu haberin bağlantısı
URL
the witcher the witcher 2 the witcher 3: wild hunt cd project red cd project redengine 3 pc xbox xbox 720 playstation 4 rpg aksiyon rpg
İngiltere'nin Yeni Lideri FIFA 14 Oldu Dark Souls İçin Mobil Platformlar Düşünülmüyor
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Dürüstİnsan

24.12.2013 01:04:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: musAKka
alıntı:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

UberSampling Disabled ac bakiyim ne hale geliyo bu kartlarla. Slide show izlersin:))

Ubersampling zaten kendi içinde üst düzey AA teknolojisi. Onu açtığın zaman çözünürlüğü 4 kat arttırmışçasına keskin hatlar elde edersin, haliyle götürüsü de çok olur. Çözünürlüğü 1080p'den 4K'ya çıkarmak gibi düşün.

PC'de sistemi zorlamanın sınırı yok ki. Sen iste, en optimize dediğin oyunu bile süründürecek ayar bulurum ben. PC'nin de güzelliği bu zaten.
Bende bunu söylüyorum. Arkadaş işi biliyor. Tecrübeli PC oyuncusu böyle olur. Bazıları hala yok öyle yok şöyle diye söylensin.

Dürüstİnsan

24.12.2013 01:00:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57



Tamam seni cagiririm beraber toplariz,oldumu?
Tamam olur :)

musAKka

24.12.2013 00:20:26

+2
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner UberSampling Disabled ac bakiyim ne hale geliyo bu kartlarla. Slide show izlersin:))
Ubersampling zaten kendi içinde üst düzey AA teknolojisi. Onu açtığın zaman çözünürlüğü 4 kat arttırmışçasına keskin hatlar elde edersin, haliyle götürüsü de çok olur. Çözünürlüğü 1080p'den 4K'ya çıkarmak gibi düşün. PC'de sistemi zorlamanın sınırı yok ki. Sen iste, en optimize dediğin oyunu bile süründürecek ayar bulurum ben. PC'nin de güzelliği bu zaten.

TheBladeRunner

24.12.2013 00:01:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57
Tamam seni cagiririm beraber toplariz,oldumu?

Dürüstİnsan

23.12.2013 23:55:26

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner
alıntı:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57

.


Ulan 7970 ile Ultra da 60 fps yi goremiyorum ne diyosun sen.
İlk önce sakin ol bakalım. İşte PC'den anlamayan bir eleman daha :) Senden bir tane daha vardı. Nicki rambocuk'du. Ubersampling ayarını devredışı bıraktığın zaman oyun gayet performanslı çalışıyor. Oyun ilk çıktığında biraz sorunluydu fakat driver ve patch'ler ile yağ gibi oynadım. Bende phenom x4, HD5770, 4 gb ram ve monitörümde 21.5'' var. Sağolsun beni hiç yarı yolda bırakmadı. Gerekirse grafikleri kısarak 1080p oyunlarımı oynadım. Bilip bilmeden konuşuyorsun işte. Witcher 3 gelmeden ekran kartımı ve ram yükseltip gine oyunumu istediğim gibi oynayacağım. Bir daha PC toplarken bilen birilere toplatıver :)

TheBladeRunner

23.12.2013 21:14:19

0
UberSampling Disabled ac bakiyim ne hale geliyo bu kartlarla. Slide show izlersin:))

Kasatka

23.12.2013 20:57:48

0
Bu oyun xbox one de 1080p calissin, bakiniz fps degerini de acik birakiyorum 60 falan demiyorum 1080p 20 fps bile veremez cihaz ki tekrarliyorum 1080p ciksin oyun bu konudw mesaji olan herkese xbox ismarliycam. Hala xbox one de 1080p hayelleri goren tipler var yahu, hala mi dersinizi alamadiniz call of duty den ryse dan battle den dead risingden de 1080 p bekliyorsunuz, dead risin gibi ps2 kaplama kalitesinde sahip oyunu dahi upyer yer 15 fpsde calistiran bir cihazdan bahsediyoruz burda

mementopolis

23.12.2013 20:19:56

0
burdakiler oyuncu degil....rh-hstasi oyun multiplayer co-op degil falan degil ha 60Fps-30Fps. gayet normal. oyun 1080p cikdiginda görün te allahim.

Project Scorpio

23.12.2013 20:19:12

-1
Xbox One da 1080p akarız gerisini onlar düşünsün...

musAKka

23.12.2013 20:13:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner

Ulan 7970 ile Ultra da 60 fps yi goremiyorum ne diyosun sen.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

TheBladeRunner

23.12.2013 20:00:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57 .
Ulan 7970 ile Ultra da 60 fps yi goremiyorum ne diyosun sen.

bozcan

23.12.2013 19:07:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: MiC-RoN Bazı arkadaşlar eksileyecek fakat söylemeden geçemeyeceğim. Bu çözünülürlük olayının konsol donanımlarıyla alakası yok. CD Projekt RED ekibinin konsol kısmında henüz çok yeni ve acemi olmasıyla alakalı. Konsollar alışık olduğumuz bir platform değil henüz acemiyiz çözünülürlük olayını nasıl halledeceğimizi bilmiyoruz diyemiyorlar da bu tip kafada soru işareti bırakan açıklamalar yapıyorlar. The Witcher 2 Xbox360'a çıktı fakat PlayStation3'e oyunu geliştiremediler. CD Projekt çok sevdiğim ve saygı duyduğum bir firma olsa da konsollara tam anlamıyla performans verebilecek bir oyun yapabilmeleri için 40 fırın ekmek yemeleri gerekiyor.
Dostum çok haklısın zaten PC'de de çok mükemmel bir optimizasyon yoktu.

Dürüstİnsan

23.12.2013 19:07:05

+1
quote:

Orijinalden alıntı: TheBladeRunner Nvidia ile anlasmadan once butun platformlarda ayni gorsellik sunacagiz ve yeni nesil konsollarda 1080p 30fps olacak diyorlardi simdi araya Nvidia girdikden sonra dansozluk yapmaya basladilar

.http://www.merlininkazani.com/Witcher_3_icin_yeni_nesil_hic_sorun_degil-haber-64515p1.html

Bu endustrideki uc bes adam gibi firmadan biri idi CD Projekt ama onlarin da cebine biri uc bes kurus koyunca,osrtaya boyle sacma sapan aciklamalar cikiyor.

Konsolarla dalga gecen arkadaslar madem pc de oyun oynuyorsunu ilk 2 witcher i oynamissinizdir.En Optimizasyon ozurlusu oyunlardan ikisidir.High ende pc nin dahi anasini aglatiyor oyun.Akici oynamak icin cidden cok saglam islemcei istiyordu keza gpu da.

Simdi Nvidia nin kart satma arzusundan dolayi oyun yine cok yuksek sistemler isteyecektir.Burda konsollarla dalga gecenlerin %90 konsol kalitesinde buyuk ihtimalle donanimlari el vermedigi icin oynayamayacaklardir.Bknz.Watch Dogs ki Witcher 3 un grafikleri VGX de gosterildigi gibi veya daha iyi olursa cogunuzun sistem 1080p ultra 30fps acmaz.

Yazin bi kenara demedi demeyin!!!
Saçma sapan konuşma kardeşim. En iyi sistemde bile çalıştırmıyormuş. İlk oyun çıktığı zaman optimizasyon kötüydü ama sonra EE versiyonuyla düzeldi. Ayrıca Ben Hd 5770'li orta seviye sitemimle Witcher 2'yi ubersampling hariç 1080p full ayarda 30-35 fps'de rahatça oynamıştım. Bilip bilmeden konuşuyorsun. Tabi işler yolunda gitmeyince hemen kötüleme başlıyor. Herkes grafikten, fps'den bahsediyor ama bu oyun ister 720p olsun ister AA'sız olsun her türlü alınır oynanır. O çok sevdiğiniz birçok konsol oyunundan çok daha değerli bir oyun bu.

TheBladeRunner

23.12.2013 18:29:17

0
Nvidia ile anlasmadan once butun platformlarda ayni gorsellik sunacagiz ve yeni nesil konsollarda 1080p 30fps olacak diyorlardi simdi araya Nvidia girdikden sonra dansozluk yapmaya basladilar .http://www.merlininkazani.com/Witcher_3_icin_yeni_nesil_hic_sorun_degil-haber-64515p1.html Bu endustrideki uc bes adam gibi firmadan biri idi CD Projekt ama onlarin da cebine biri uc bes kurus koyunca,osrtaya boyle sacma sapan aciklamalar cikiyor. Konsolarla dalga gecen arkadaslar madem pc de oyun oynuyorsunu ilk 2 witcher i oynamissinizdir.En Optimizasyon ozurlusu oyunlardan ikisidir.High ende pc nin dahi anasini aglatiyor oyun.Akici oynamak icin cidden cok saglam islemcei istiyordu keza gpu da. Simdi Nvidia nin kart satma arzusundan dolayi oyun yine cok yuksek sistemler isteyecektir.Burda konsollarla dalga gecenlerin %90 konsol kalitesinde buyuk ihtimalle donanimlari el vermedigi icin oynayamayacaklardir.Bknz.Watch Dogs ki Witcher 3 un grafikleri VGX de gosterildigi gibi veya daha iyi olursa cogunuzun sistem 1080p ultra 30fps acmaz. Yazin bi kenara demedi demeyin!!!

mycryengine

23.12.2013 18:21:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri 1080p olacak büyük bir ihtimalle.Ama Xbox One kaldıramayacağı için yine PS4'ün hakkını yiyip,720p yapabilirler.
Doğru söylüyorsun o kadar hava attığınız Call of Duty Xbox One'da 720p ama hakkını vererek stabil çalışıyor , 1080p PS4 ise ağlıyor. Sonra da Xbox One'a çamur atın.

BSC Misafiri

23.12.2013 18:05:09

0
1080p olacak büyük bir ihtimalle.Ama Xbox One kaldıramayacağı için yine PS4'ün hakkını yiyip,720p yapabilirler.

berkayde

23.12.2013 18:01:59

-1
quote:

Orijinalden alıntı: demo22 30 fps ve en yüksek kalite ayarlarında ve full hd den biraz daha düşük bir çözünürlükte yada full hd de olursa daha iyi olur çünkü grafik her şeydir grafik oyunu oynatan unsur.
bas bas bagiriyoruz grafikler arka plandadir onemli olan oynanistir senaryodur diye halen grafikler herseydir diyen cikiyo sonra neden herkes pc yi savunuyo

demo22

23.12.2013 17:58:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: mete19
alıntı:

Orijinalden alıntı: demo22

30 fps ve en yüksek kalite ayarlarında ve full hd den biraz daha düşük bir çözünürlükte yada full hd de olursa daha iyi olur çünkü grafik her şeydir grafik oyunu oynatan unsur.


sen oyuncu değilsin be, oyunu oyun yapan fizik motoru ve yapay zekadır
git hd resimlerine bak onlarla oynamaya çalış sen oyunları.
iyide hangi oyunda adam akıllı bir fizik varki fizik ve detay birinci kural benim için ama hiç bir oyundaki fizik beni tahmin etmedi fizik deyince herşey yıkılabilir kırılabilir parçalanabilir olması gerek mesela Quantum Break çok merak ediyorum bu bir örnek ama The Witcher 3 bu gibi oyunlarda fizik yok bu yüzden söyledim ben en azından grafik en yüksek olursa daha iyi olur.

mete19

23.12.2013 17:00:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: demo22 30 fps ve en yüksek kalite ayarlarında ve full hd den biraz daha düşük bir çözünürlükte yada full hd de olursa daha iyi olur çünkü grafik her şeydir grafik oyunu oynatan unsur.
sen oyuncu değilsin be, oyunu oyun yapan fizik motoru ve yapay zekadır git hd resimlerine bak onlarla oynamaya çalış sen oyunları.

demo22

23.12.2013 16:57:44

-1
30 fps ve en yüksek kalite ayarlarında ve full hd den biraz daha düşük bir çözünürlükte yada full hd de olursa daha iyi olur çünkü grafik her şeydir grafik oyunu oynatan unsur.

mic-ron

23.12.2013 16:43:55

+1
Bazı arkadaşlar eksileyecek fakat söylemeden geçemeyeceğim. Bu çözünülürlük olayının konsol donanımlarıyla alakası yok. CD Projekt RED ekibinin konsol kısmında henüz çok yeni ve acemi olmasıyla alakalı. Konsollar alışık olduğumuz bir platform değil henüz acemiyiz çözünülürlük olayını nasıl halledeceğimizi bilmiyoruz diyemiyorlar da bu tip kafada soru işareti bırakan açıklamalar yapıyorlar. The Witcher 2 Xbox360'a çıktı fakat PlayStation3'e oyunu geliştiremediler. CD Projekt çok sevdiğim ve saygı duyduğum bir firma olsa da konsollara tam anlamıyla performans verebilecek bir oyun yapabilmeleri için 40 fırın ekmek yemeleri gerekiyor.

BlackBeasT

23.12.2013 16:24:30

+3
30 fps oynadıkları oyunun çözünürlüğü çok oynak olduğundan karar vermek zor, 360p'den başlıyor en düşük konsol donanımı baz alınıyor hali ile karar vermek ilk aşamada kolay değil lakin 30 fps garanti çözünürlüğü sormayın onlarda bilmiyor. Eskilerin dediğine göre Witcher 3 oyunu konsolla çıktığında çözünürlüğü hiç 1 zaman belli olmayacakmış buna rağmen 30fps kendini oynatacakmış, Witcher 3 cadılar tarafından lanetlendiği rivayetleri dilden dile yayılıp günümüze kadar gelmiş, çözünürlüğü hiç düşünmeyin sorgulamayın 30fps konsolda oynayın bu olayı kurcalayanların başına çözünürlüğü değişken ama 30 fps Dünya'ya hapis olacağı diğer korkunç 1 diğer söylenti...

GT_55

23.12.2013 16:06:40

-1
quote:

Orijinalden alıntı: ultralisan konsol sahipleri 640p 720p oynayabilir onlar alışık.
Siz de gta5 gibi oyunları 144p' de bile oynayamıyorsunuz.Ağlanacak halinize gülüyorsunuz.

ultralisan

23.12.2013 15:42:32

-3
konsol sahipleri 640p 720p oynayabilir onlar alışık.

BSC Misafiri

23.12.2013 15:32:39

-2
Nvidia iki duman efekti parası verdiği doğru hahaha...cdprojekt de buna dahil bakalım ne yapacaklar . Bundan önceki haberlerde tüm platformu eşit olacağını savunuyordu eski haberlerde bula bilirsiniz . Nvidia sayesinde biraz cepi dolan her firma kivirmaya başlıyor . 1080p yap ve bizleri şaşırt cd ciğim .

bozcan

23.12.2013 14:33:30

-2
Bu oyunun arkasında Nvidia olduğu sürece 30 fps bile zor alır konsollarda 1080p mi hayal :D Oyun 1080p olsaydı bas bas bağırırlardı! Geçmişe baktığımızda çözünürlüğü belli değil diye kıvrılan çoğu oyunlar 900p ya da 720p geldi.

Barxxx

23.12.2013 14:23:13

0
PS3 ün çıkış dönemi oyunlarının grafikleriyle şu ankiler arasında gerçekten dağlar kadar fark var mesela ridge racer 7 ps3 grafik olarak ign den 7.5 almış bugün ps3 e çıksa RR7 grafik olarak 5 bile alamaz ama ben nedense yeni nesil konsollarda böyle bi fark yaşayacağımızı sanmıyorum yani 5 sene sonra dönüp bf4 ün ps4 sürümüne bakınca ne kadar kötüymüş diyebilecek miyiz? Yani yeni nesil aslında witcher 3 ü full çözünürlük ve 60 fps de çalıştırabilicek güce sahip mi? Yoksa yeni nesil boyunca göreceğimiz grafikler bu seviyelerde mi olacak diye ikilemdeyim.

Dürüstİnsan

23.12.2013 14:09:30

0
Witcher 3 diğer yönlerde de olduğu gibi grafiksel olrakta mükemmel oacak. Konsol oyuncularının da bu oyunu benimsemesini isterim. Konuya gelirsek eğer yapımcı ekip oyunu PC'nin ultra detayını konsola uyarlıyorsa zaten 60 fps olması hayal olur ki 30 fps'yi hedef almışlar. Çözünürlük konusunda PS4 avantajlı en azından 900p olabilir. Xone ise eğer cloud sistem ve ESRam gibi faktörler devereye girmesse 720p olabilir. Ama PC'nin medium - high arası yapacaksa o zaman 1080p olur. Zaten konsolda oyun oynayanlar uzaktan oynadıkları için çok farkına varacaklarını sanmam. Bence adam kısaca oyunu 30 fps yaparız ama çözünürlük konusu istemediğimiz gibi olmayabilir diyerek oyuncuları bu konuda bilgilendiriyor.

BSC Misafiri

23.12.2013 13:48:48

0
"he Witcher 3 gibi büyük bir oyunun konsolları zorlaması oldukça normal" konsollar çıkalı 3 5 yıl olsa dediklerinize aynen katılırım ama daha konsollar çıktığı gibi çözünürlük ve fps sorunları orataya çıkıyorsa diğer neslin tersine ilk 1 2 sene sonunda yeni nesil konsollar ile pc arasında ki fark baya açılır gibi geliyor. not. kendimde ps4 almayı düşünüyorum.

BSC Misafiri

23.12.2013 13:48:25

0
320p olacakmış peh peh xDDDD

FantasyFiRe

23.12.2013 13:44:19

-1
900p konsola yeterde artar bile :DDD

pcrex

23.12.2013 13:36:24

+4
çözünürlük belli olunca haber yapsaydınız daha iyi olmazmıydı :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Witcher 3: Wild Hunt
+ TAKİBE
AL
173 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız