Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Ninja Kaplumbağalar'ın Yeni Oyunundan Oynanış Görüntüleri

 
     Yeni Ninja Kaplumbağalar oyunumuz Mutants in Mahattan'ın en dikkat çekici yanı Metal Gear Rising: Revengeance, Bayonetta ve Scalebound gibi yapımlarla da adından sıkça söz ettiren Japon geliştirici PlatinumGames imzası taşıyor olması.
 
Legend of Korra ve Transformers uyarlamalarını da üstelenen ve Transformers: Devastation ile markanın oyunlarına farklı bir yorum katan ekip bu kez Ninja Kaplumbağalar ile aynısını yapmak istiyor. Her karakterin kendine has teçhizat ve saldırı özelliğine sahip olduğu yapım 24 Mayıs tarihinde oyuncularla buluşacak.
 
Aranızda çocukken Ninja Kaplumbağalar izleyip, açılış müziği finalindeki kısma "şıvolineakşın tütüpa" diyenleri bir görelim?

Bu haberin bağlantısı
URL
Teenange Mutants Ninja Turtles TMNT Mutans in Manhattan PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 platinum activision
Metro 2033'ün Filmi, "Grinin Elli Tonu" Yapımcısına Emanet Total War: Warhammer'da Vampirler Boy Gösterdi (Video)
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

thugs_life

17.3.2016 17:45:49

0
oyunun yapım aşaması; PS1 deki spider mani al abi, üzerine biraz dmc biraz god of war combosu yedir, ortamlarda ben yaptım çok orijinal oyun oldu dersin.

yusei

16.3.2016 13:44:05

0
tırt japon oyunlarına benziyo

gurkanse

16.3.2016 10:06:58

0
cpu ların yönettiği karakterler zaten gerekeni yapıyor.bize gerek yok resmen :D

BSC Misafiri

16.3.2016 09:07:01

0
activision yaparsa berbat yapar :D

Sercan Ç.

16.3.2016 00:18:27

0
Batman'deki dinamiklerle bir Ninja Kaplumbağalar ya da bir Spiderman çıkamadı.

Adoring

15.3.2016 22:44:27

0
Ninja kaplumbağaya batman oyunu kadar değer verilse güzel oyun çıkar ama öyle birşey göremeyiz malesef.Bu zamanın popüler olan oyunları geliyor sürekli.

ungalath

15.3.2016 21:39:44

0
bu ne olm ya ?

s_demirci_53

15.3.2016 20:09:15

0
rezalet olmuş bildiğin moba benzeri bir şey çıkarmışlar biz saf aksiyon olsun derken ?

rambocuk

15.3.2016 19:49:09

+1
yine sıradan

EXios

15.3.2016 19:25:54

0
Güzel olmuş ama şöyle açık dünya bir turtle oyunu görmek isteriz, neler neler çıkarda arkadaş bu yapımcılar nasıl yapamıyor proje önlerinde hazır ne kahramanı yeniden yaratıcan nede hikayeyi herşey elinin altında.

SnakeBrada

15.3.2016 18:58:54

0
.d

Nostromo-

15.3.2016 18:56:43

+1
quote:

Orjinalden alıntı: SnakeBrada Ben "ivizınıhapşın" derdim finalde. Azıcık yüzümüz güler belki şunu da paylaşayım. https://www.youtube.com/watch?v=zRdkZwihI-w
Yarıldım bu ne yav :D

SnakeBrada

15.3.2016 18:34:28

+1
Ben "ivizınıhapşın" derdim finalde. Azıcık yüzümüz güler belki şunu da paylaşayım. https://www.youtube.com/watch?v=zRdkZwihI-w

ShadowofDeath06

15.3.2016 18:16:43

+4
Beni pek sarmadı oyun. Bi beklentimde yoktu zaten. Görünüşe göre süperkahraman oyunları arasında Batman uzun bir süre birinciliğe oynuyacak.

yoksulseytan22

15.3.2016 17:52:41

0
Bu ne la. Ninja Kaplumbağalar olmuş LOL! O ışık saçan şeyler ne öyle. Batman böyle ışıklı mışıklı çıksa böyle olurdu herhalde.

stophart

15.3.2016 17:51:40

+1
Nes te turtles tournament adında sf benzeri bi dövüş oyunu vardı, o tarzda çıkarsalar bir tane keşke :)
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
1 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız