Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Ea Sports'un büyük bir merakla beklenen futbol oyunu FIFA 15'i inceledik. Bu yıl bazı radikal değişiklikler gerçekleştiren oyun bazı konularda oyuncuların takdirini kazanırken, bazı yönleriyle oyuncuların beklentilerini karşılamayabilir.

FIFA 15 Spor Futbol EA Games EA Sports PC PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Wii U Vita 3DS Xbox One
Oyun Serisi - Among the Sleep - Bölüm 2 - Korkudan Emekleyerek Kaçma Stronghold Crusader 2 Video İnceleme
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

KerkenezKes

23.10.2014 18:08:46

0
fifa 15 tabikide 14 den daha iyi olmuş ama oyun pes 2010 a benziyor santraden gol atıyoruz bu biraz saçma olmuş bide defans oyuncuları çok etkikisiz ama kaleciler başarılı olmuş ayrıca oyun hızıda artmış gibi görünsede oyuncular dönüşlerdea o fifanın hantal yapısını hala taşıyor. Yinede bu oyunu çok dengelemiyor genel olarak dengesiz bir yapısı var oyununn umarım EA hatalarını düzeltir. ama oyunu oynamaya devam ediyorum çünkü en iyisi bu PSN nick:Atmaca23 gelin oynayalım :)

JonnyLesh7

16.10.2014 13:21:05

0
Allah aşkına şu yorumlarda fifa 14 daha iyiydi gibi saçma yorumlar yapmayın artık. Fifa 14 daha iyidi öyle mi, ozaman sıralıyorum. 1. Top fiziği diye birşey yoktu, top durmuyordu çimde akıp gidiyordu. 2. Kafa topları, aşırı kafa golü oluyordu. 3. Taçlarda ki adamların aptal aptal hareketleri beklememiz falan.. 4. Omuz omuza mücadeleler çok dengesizdi, mesela ronaldodan götze omuz omuza da top alıyordu. 5. Yağmurlu havada oyunculardaki gerçek dışı hantallık.(sezonda yağmurlu hava denk gelince çıkıyorduk maçtan) . aklıma gelmeyen daha birsürü saçma sapan şey, bunlara rağmen hala 14 çok iyiydi diyebiliyorsanız size diyecek hiçbir şey bulamıyorum. Tabiki 14 kötü demiyorum, çıktığı gün aldım aylarca oynadım. Demek istediğim 15 le kıyaslayıp o daha iyi bu daha kötü falan demeyin. Benim fikrim kesinlikle 15'in sorunu 14'e göre kat kat daha az.

darknesfx

5.10.2014 19:50:13

0
arkadaslar oyunu yukledim ama tüm oyuncular ve kaleciler ortasahaya kosmaya baslıyo.. bu bugu herkes yazmıs ama cözümünü yazan yok ne yapmam gerekiyo ?

SupperMert

4.10.2014 11:56:47

0
Zaten bende pro seviyede lig yaptım. Açıkçası online dan çok daha keyifli şu an için bilgisayar ile oynamak...

TheRECRUIT

2.10.2014 22:50:39

0
Oyun fena değil fakat dediğiniz saha çimi parçalanması tamamen script oyuncuların mücadeleye girdiği yerlerde değil ara sahnelerden sonra oyunun dakikasına göre yavaşça oluşuyor yani göz boyama öyle nextgen bir olayı yok keşke düşündüğüm gibi her oyun sahanın aldığı hasar oyunun yoğun döndüğü yerlerde oyuncuların girdiği mücadelelere göre oluşsaydı... ps5'e artık...

GrandTiger

1.10.2014 21:42:43

0
Bakalım bizim bilgisayar kaldıracak mı :)

ghanaydin

1.10.2014 21:03:11

0
Ben ofline ı kurtardığıma şükrediyorum :) eğer şikayet çok olursa yama gelir diye düşünüyorum.

SupperMert

1.10.2014 19:11:23

0
quote:

Orijinalden alıntı: ghanaydin FIFA 15 Next Gen  Full Manual  World Class(Legendary)io  15 Minutes  Slow Human/CPU Sprint: 44/44  50/50  51/52 (51/54)  52/57 (51/60)  49/49  48/48  72/72  40/40  51/51  50/50  40/40  49/49  53/53  47/47  52/52  47   elam arkadaslar, Belki aranizda bir kisim oyuncunun paylastigi gibi bu sene fifa serisinde oynanis dinamikleri bakimindan yenilikler hizli ve arcade oynanisi sevmeyen kisileri kizdiracqk gibi. Bunlardan biri de benim malesef. Simulasyon oynanis daha cok keyif veriyordu bana. Dolayisi ile hayal kirikligim fazlaydi. Ta ki cpu settings ayarlarini bulana dek. Bu ayarlar daha onceki serilerde oyuncular tarafindan cok sik kullanilmis. fakat ben memnun oldugumdan bu tarafa ilgim yoktu. simdiki seride sikinti yasayinca ve benim gibi yasayanlari gorunce bir yabanci siteden asagida verecegim cpu- human ayarlarini buldum ve uyguladim.Isin acikcasi gayet basarili buldum ayar sonrasi oyunu. Brnim gibi yavas simule oynayanlar icin keyifli. Duruma gore ayarlari azar azar kendi begeninize gore degisyirebilirsiniz. iyi oyunlar.
Bu offline a çözüm online ne olacak :)

StanleyKowalskii

1.10.2014 11:44:42

+1
Arkadaşlar 4 aydır ps4'üm var ama hiç arkadaşım yok eklerseniz mutlu edersiniz şimdilik destiny, last of us ve fifa15 oynuyorum. Beklerim Psn: StanleyKowalskii

ghanaydin

1.10.2014 11:41:52

0
FIFA 15 Next Gen  Full Manual  World Class(Legendary)io  15 Minutes  Slow Human/CPU Sprint: 44/44  50/50  51/52 (51/54)  52/57 (51/60)  49/49  48/48  72/72  40/40  51/51  50/50  40/40  49/49  53/53  47/47  52/52  47   elam arkadaslar, Belki aranizda bir kisim oyuncunun paylastigi gibi bu sene fifa serisinde oynanis dinamikleri bakimindan yenilikler hizli ve arcade oynanisi sevmeyen kisileri kizdiracqk gibi. Bunlardan biri de benim malesef. Simulasyon oynanis daha cok keyif veriyordu bana. Dolayisi ile hayal kirikligim fazlaydi. Ta ki cpu settings ayarlarini bulana dek. Bu ayarlar daha onceki serilerde oyuncular tarafindan cok sik kullanilmis. fakat ben memnun oldugumdan bu tarafa ilgim yoktu. simdiki seride sikinti yasayinca ve benim gibi yasayanlari gorunce bir yabanci siteden asagida verecegim cpu- human ayarlarini buldum ve uyguladim.Isin acikcasi gayet basarili buldum ayar sonrasi oyunu. Brnim gibi yavas simule oynayanlar icin keyifli. Duruma gore ayarlari azar azar kendi begeninize gore degisyirebilirsiniz. iyi oyunlar.

cinobilly

1.10.2014 11:17:20

-1
en sonunda bana yaptıracaksınız inceleme ! ingiltereye döneyim ps4 alıp atıcam. bu kadar taraflı olmaz. hele o diğer fifa vs pes incelemesinde daha yüzünde tüy olmayan arkadaşın fifayı şişirmesi ise hala hafızamda. balon toptan söz eden yok, messi hariç futbolcu IDsi yok. uzun havadan pas olayı yok ... yani bunlar yok videoda :) herneyse fifacı arkadaşlar yine kendileri çalıp kendileri söyleyecekler.

tttek

1.10.2014 05:25:32

+1
Fifayı ben gerçekçi olduğu için oynamayı seviyorum ama bu sene gerçekçiliği azaldığı bir gerçek. Çok fazla hızlanmış bir kere. Birde videonun başında Selçuk'un milleti nasıl geçtiğine bakın. Selçuk gerçekte öyle bir şey yapabilir mi ? Yapamaz. Orda Selçuk olmasa M. Sarp olsa aynı şekilde gene geçecekti. Orta sahadan topu alıp bütün defansı geçebiliyorsun oyunu biraz biliyorsan koşarak. Aynı şekilde oyunu biliyorsan durdurabiliyorsun genelde. Ama karşında sürekli bunu deneyen bebeler olunca insanda oynama şevki kalmıyor. Adama gol atıyorsun adam santradan tüm takımını geçmeye kalkıyor. Topu alıyorsun bir daha atıyorsun gene aynı şey.. Geçen sene hız olayını biraz frenlemişlerdi güzel olmuştu şimdi vermişler gazı iyice. Çok güzel yanı var oyunun birde şu hız üstüne kurulu olmasa harika olacaktı. Ben bıktım sürekli topu alıp bir adamla tüm takımı geçmeye çalışan bebelerden. Ha birde şu tek pas o kadar kolaylaşmış ki.. Hele o toptan çıkan tak tak tak ses bir ara pesin bir oyununda vardı rezalet. Hızı 80 olan bir hücumcuyu hızı 78 olan bir savunmacı yakalayamıyor eğer arkasına düştüyse. Böyle bir saçmalık olabilir mi ? Adam topla gidiyor hızı 80 diğeri topsuz 78 ama yetişemiyor niye daha hızlı. Oyunun hız üstüne kurulması benim gözümde zevkini azaltıyor. Tamam hız bazı yerlerde gerekli ama futbolun tamamı hızla oynanan bir şey değil. Zaten öyle arcade tarzı oynamayı sevenler Pes oynuyor. Biz gerçekçiliği sevdiğimiz için fifa oynuyoruz. Bu senenin sloganı keşke feel the speed olsaymış.

CarpeDieM-TR-

1.10.2014 02:14:45

+1
müzik olayına katılmıyorum. 10 numara müzikler. özellikle bu şarkı [DHVideo=http://www.youtube.com/watch?v=51nafDR-CcY]

SupperMert

30.9.2014 20:30:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: porsux

fifa 15 kötü bir oyun değil ama benimsediği tarz beni kızdırdı. ne güzel bir sistem kurmuşsun fifa 14 te 1 yıl boyunca ne şeyler hayal ettim o oyunun üzerine bir kısmını yaptılarda ama neden neden böyle önceki nesilden kalma bir oynanış şeklini seçiyorlar neden dahada simülasyonlaşacağına arcadeleşti.fifa 14 te topu kontrol etrmek bile büyük haz veriyordu çünkü top ayağındayken heyecanlanıyordum her an topu kaptırma tehlikesi vardı bu yüzdende sürekli yana oynayarak hazırlık pasları yapmak zorunda kalıyordum. birde oyuncuların dengeleri çok iyiydi güçlü bir futbolcu savaşıyordu mesela topu kolay bırakmıyordu hızlı oyuncu ile doğru zamanlamayla çalımı attıktan sonra arkadaki yetişemiyordu rüzgar gibi geçiyordum yanından. kafa topları meselesinede katılmıyorum sen oyunu bıraktıgın için öyle düşünmüşsün sanırım.. bende senin gibi ilk zamanlarda kafa toplarına alışamıyordum her atak gol oluyordu ama sonradan defansif anlamda doğru yer tutarak ve doğru zamanlamayla kafa gollerinin önüne rahatlıkla geçiliyor bu tamamen bir alışma süreci keşke sabredip oynamaya devam etseymişsin. aynı şekilde hücum kafa toplarındada normal ortada gol atma şansın çok az. içeri kesmek lazım. gerek yapay zeka ve top kontrolü gerek şutlar gerek paslar bence fifa 14 çok çok iyi bir oyundu. bende fifaya uzun bir süreden sonra 11 ile girenlerdenim ve evet bende çok eğlendim oyunda ama şu anda açıpta o oyunu oynasam o günkü gibi zevk almam o oyunda en zor seviyede yapay zekaya karşı neredeyse bütün maçlarım 5-0 , 6-0 bitiyordu. çünkü mantık dandik. pinpon topu mantıgı. ama bu fifa 14 te yemiyordu işte. ve ilk defa seride bu mantık fifa 14 ile değişti buda beni heyecanlandırmıştı ama görüyorumki ea macera aramaya gerek yok deyip eski fifayı geri getirmiş..
Söylediklerinin tamamına katılıyorum. 14teki o heyecan kalmamış artık.... malesef

SupperMert

30.9.2014 20:27:39

-1
Belkide alışamadıkmı nedir bilemiyorum. Ama oyuna animasyon görsellik birçok şey katılmış fakat oynanabilirlik olarak sadece hızlı pas bence önemli bir artı olmuş. Fakat eksileri saymak gerekir ise çok fazla. Orta gol olayı bitmiş. Hızlı bir adam topu alıp kaleye kadar çok rahat bir şekilde gidebiliyor. Şutun ve pas ın şiddetinde bir sıkıntı var gibi... Bunun dışında şut un yönüyle ilgili yine aynı durum söz konusu. Orta saha denen birşey yok direk bas geç modunda. 14te bir taktik sistem verkaç vardı uğraşıyodun. 15te ise topu kapmak için savaş veriyorsun... Fifa 14 te çok şık uzaktan goller atılıyordu onuda bitirmişler. Neredeyse hepsini kaleci kurtarıyor. Ayrıca çok saçma vuruşlarda gol oluyor... Fifa 14te çok iyi bir oyuncu olmasamda iyi bir oyuncu olduğumu düşünüyorum.. FAKat 15 te neredeyse galip gelemiyorum.... Umarım alışkanlıktır. Çünkü ben 13ten 14 e geçerken gerçekten hayran kalmıştım ilk başladığımda...

BSC Misafiri

30.9.2014 18:40:32

-1
Ersin Kılıç nerede yarım saatlik inceleme yapmış merak ettim. Bütün FIFA incelemelerine baktım en uzunu 18 dakika. 10 dakika yaptığı inceleme de var. Sallamasyon konusunda üstümüze yok milletin. BSC'de incelemeler artık en azından erken geliyor. Bir inceleme için 2-3 hafta beklemiyoz.

KKochaKK

30.9.2014 18:26:15

+1
İncelemeyi yeterli bulmadım. Önceki serilerde Ersin Kılıç her moda detaylıca girerek oyunu tanıtırdı. Örneğin "Virtual Pro" çıktığı dönemlerde kendi oyuncusunu yaratıp bize kariyer hakkında bilgi bile vermişti. Ki o dönem Türkiye ligi gibi aşırı yenilik yoktu ki yarım saat inceleme yapmıştı. Bu incelemede iki kick-ff maç, 1-2 kariyer maçı, 1-2 co-op yapılıp bırakılmış gibi. Üstün körü incelemede oyunun oynanabilirliğine ağırlık verilip, seslere ise 10 saniye yer verilmiş. Daha kaliteli incelemeler görürüz umarım.

BSC Misafiri

30.9.2014 09:32:19

+1
quote:

Orijinalden alıntı: mss1905
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: rohcuboy

alıntı:

Orijinalden alıntı: vuslat06

Mis gibi turkce pes 2015 alin ve kariyer moduna dalin arkadaslar oynanista ayri felekat fifanin


Fifa 15 de Türkiye liginin bile lisansı varken,pesteki kariyer moduna hangi takımla dalalım acaba?North londonlamı,man blueylamı?


Ben kendi takımımı oluşturup 1. lige çıktıktan sonra avrupa kupası alma hayaliyle oynucam uefa kupası ve kim bilir belkide şampiyonlar ligi şampiyonu olucam. Ha bu arada sizin muhteşem fifanızda ligi ilk 3-5 içinde bitirdiğinizde hangi kupaya katılıyorsunuz avrupada? :))))

Fifa'nın tek eksiği bu zaten ş.ligi ve uefa kupasının lisanslarını da alsa tam olacak.Pesde lisans sorunu var.Formalar lisanssız.Türkiye ligi yok.İkisininde birbirine karşı eksiklikleri ve üstünlükleri var,ikisini de al oyna işte.
Şuanda Fifa 15 oynuyorum yani aldım online için çok güzel fakat kariyer modu konusunda PES Master Lig apayrı bir olay. Ben burada yapılan bir sataşmanın karşılığını verdim ve bu konuda haklıyım. Bak sende aynı hatayı yapıyorsun diyorsunki Pes oyununda lisans sorunu var evet ama bende diyorum ki Fifadada lisans sorunu var. Ben Kariyer modunda ligi 1. sırada tamamladıysam bir sezon sonra şampiyonlar ligi müziği eşliğinde o kupada oynamak isterim arkadaş! Eğer şampiyonlar ligine katılmayacaksam ben o ligi niye oynayayım ( Galatasaraylıyım :) ) ? Son olarak biliyorsunuzdur heralde Pes e çıkarılan sayısız yama ile hem tüm futbolcu ve takımlar, forma, amblem, yüzleri dahil oyuna eklenebildiği gibi kısa süre içinde türkiye ligide eklenmektedir. Pes e lisans tarafından vurmaya çalışmak çok komik dolayısı ile. Ayrıca Pes senelerdir orj olarak türkçe olarak yayınlanmakta yani ama buda Fifaya yama olarak getiriliyor. kısacası bırakın bu lisans tartışmalarını bunlar kısa sürede yamalar ile hallediliyor yaşasın Pc.

aykut_celebi

30.9.2014 08:13:35

0
Sizde katılırmısınız bilmiyorum ama fifa 15 de defansı çok rahat geçebiliyorsunuz. Biz mi presi beceremiyoruz nedir

dark dragon

30.9.2014 07:41:34

-1
quote:

Orijinalden alıntı: KKochaKK Oyun hala niye Türkçe değil diyen var. Geçen bir firmada oyunu Türkçe yapmıştı fakat dediklerine göre Türkiye satış rakamları seslendirmenin maliyetini bile karşılaşmamıştı. Şimdi sen bu oyunu almıyorsan veya korsan indiriyorsan adamlar niye Türkçe için uğraşsın? Türkiye ligi gelmesi benim için yeterli.
Mobildeki türkçe ama, hem orada bedava oyun konsolda ise 150 lira verip aliyoruz, zaten çoğu şey aynı bunu niye türkçe yapmazlar saçmalık.

based.1984

30.9.2014 06:38:36

0
arkadaşlar fifa 15 pc için para verip almaya değermi yoksa pesí mi beklemek mantıklı ? olur

KKochaKK

30.9.2014 01:43:00

0
Oyun hala niye Türkçe değil diyen var. Geçen bir firmada oyunu Türkçe yapmıştı fakat dediklerine göre Türkiye satış rakamları seslendirmenin maliyetini bile karşılaşmamıştı. Şimdi sen bu oyunu almıyorsan veya korsan indiriyorsan adamlar niye Türkçe için uğraşsın? Türkiye ligi gelmesi benim için yeterli.

- The Stig -

29.9.2014 21:48:52

+2
inceleme demişsiniz ancak hiçbir kariyer moduna, transfer gelişmesine deyinmemişsiniz.. biraz yüzeysel birazda hızla yapılmış bir video incelemesi olmuş.. taktiksel değişimlere, bireysel atak ve defans taktıklerinden bir haber inceleme.. bence editör arkadaş fifa'nın yıllık çıkmasına ve hızlı çıkmasına yorum getirirken, kendi öz eleştirisinide yapmalı! sizin incelemenizde eksik yok mu sizce?

porsux

29.9.2014 17:11:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: acrobat67

Bu tabiki senin fikrin senin yorumun, ama ben katılmıyorum yorumuna, demoyu oynadığım kadarıyla (pc) bence çok iyi oyun olmuş, 14 gerçekten yavaş bir oyundu ve top dinamiği bence iyi değildi okadar, 15 te neredeyse herşey oturmuş. Tabiki ufak tefek hatalar vardı, demo olmasından da olabilir bilmiyorum ama kabul edilemez hatalar yoktu oyunda, ama 14 te kesinlikle kabul edilemez hatalar vardı ve benim bir süre sonra oyunu bırakmama neden oldu. En basit örneği ise kafa toparıdır, her oyuncu her defansın üzerinden, arkasından, önünden her türlü kafa golü atıyordu ama 15 te artık böyle bir saçmalık yok. Ben 2000 den 2010 yılına kadar pes yada winning eleven oynamış biri olarak şunu söyleyebilirim, 2011 de fifa bence futbol oyunlarında devrim yaptı (benim fifaya geçtiğim yıl) o seneden buyana her yıl üzerine koyarak devam ediyor. Övgüyü ve verilen parayı sonuna kadar hakeden bir firma, kutluyorum kendilerini.
fifa 15 kötü bir oyun değil ama benimsediği tarz beni kızdırdı. ne güzel bir sistem kurmuşsun fifa 14 te 1 yıl boyunca ne şeyler hayal ettim o oyunun üzerine bir kısmını yaptılarda ama neden neden böyle önceki nesilden kalma bir oynanış şeklini seçiyorlar neden dahada simülasyonlaşacağına arcadeleşti.fifa 14 te topu kontrol etrmek bile büyük haz veriyordu çünkü top ayağındayken heyecanlanıyordum her an topu kaptırma tehlikesi vardı bu yüzdende sürekli yana oynayarak hazırlık pasları yapmak zorunda kalıyordum. birde oyuncuların dengeleri çok iyiydi güçlü bir futbolcu savaşıyordu mesela topu kolay bırakmıyordu hızlı oyuncu ile doğru zamanlamayla çalımı attıktan sonra arkadaki yetişemiyordu rüzgar gibi geçiyordum yanından. kafa topları meselesinede katılmıyorum sen oyunu bıraktıgın için öyle düşünmüşsün sanırım.. bende senin gibi ilk zamanlarda kafa toplarına alışamıyordum her atak gol oluyordu ama sonradan defansif anlamda doğru yer tutarak ve doğru zamanlamayla kafa gollerinin önüne rahatlıkla geçiliyor bu tamamen bir alışma süreci keşke sabredip oynamaya devam etseymişsin. aynı şekilde hücum kafa toplarındada normal ortada gol atma şansın çok az. içeri kesmek lazım. gerek yapay zeka ve top kontrolü gerek şutlar gerek paslar bence fifa 14 çok çok iyi bir oyundu. bende fifaya uzun bir süreden sonra 11 ile girenlerdenim ve evet bende çok eğlendim oyunda ama şu anda açıpta o oyunu oynasam o günkü gibi zevk almam o oyunda en zor seviyede yapay zekaya karşı neredeyse bütün maçlarım 5-0 , 6-0 bitiyordu. çünkü mantık dandik. pinpon topu mantıgı. ama bu fifa 14 te yemiyordu işte. ve ilk defa seride bu mantık fifa 14 ile değişti buda beni heyecanlandırmıştı ama görüyorumki ea macera aramaya gerek yok deyip eski fifayı geri getirmiş..

Fuusrodah

29.9.2014 16:53:23

0
Birde UEFA ve Şampiyonlar Ligi Lisansını alsa uçar gider FiFA ya hadi hayırlısı..

Guest-05BCBF09E

29.9.2014 15:20:41

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Ben kendi takımımı oluşturup 1. lige çıktıktan sonra avrupa kupası alma hayaliyle oynucam uefa kupası ve kim bilir belkide şampiyonlar ligi şampiyonu olucam. Ha bu arada sizin muhteşem fifanızda ligi ilk 3-5 içinde bitirdiğinizde hangi kupaya katılıyorsunuz avrupada? :))))
Fifa'nın tek eksiği bu zaten ş.ligi ve uefa kupasının lisanslarını da alsa tam olacak.Pesde lisans sorunu var.Formalar lisanssız.Türkiye ligi yok.İkisininde birbirine karşı eksiklikleri ve üstünlükleri var,ikisini de al oyna işte.

Guest-05BCBF09E

29.9.2014 15:07:36

0
Lagendry defans ile tactical defans arasında ne fark var.ben ikisini de denedim bir fark göremedim.Defans yapmak çok zor.Top alınmıyor adamın ayağından.Peşine 2-3 adam takıyorum.Pres yapıyorum ,ikili sıkıştırma yapıyorum.Çok zor alıyorum.Online da zaten 4 maç yaptım golü yiyince alt f4 yaptığımdan dördünüde 3-0 hükmen mağlup sayıldım.Zor geldi fifa bayadır fifa serisini oynamıyordum.Hatta futbol oyunu oynamıyordum uzun süredir.Çok acemilik var.Klavye de zorluyor.gamepadsiz olmayacak anlaşılan.X360 ya da xbox1 controller almak şart oldu.Bir de Türk takımlarının statları yama olarak gelirse.Orjinal oyunu etkiler mi.Sorun çıkarır mı acaba?

alasterkasor001

29.9.2014 13:06:30

0
7 yaşımdan bu yana fifa serisini oynayan biri olarak zaman zaman fifanında düşüşleri olmadı değil tabikide şimdi ise gayet güzel bir çizgide ilerliyor.Umarım pes seriside ilerler aynı ölçülerde rekabet olmalı diye düşünüyorum.Devrimsel değişiklikler rekabetle gelir.Hız olayınında değişmesi bir sürü tartışma konusuna neden oldu ancak fifa böyle şeyleri yıllardır yapıyor gerek oyun dengesinin gerçekliği yakalamak adına gerekte oyuncu kitlesine uygun olarak kararlar alabiliyorlar ama alışılmayacak bir durum değil kabul etmek gerekirki futbol hızlı olduğunda zevklide ama denebilir ki bu kadar hızlı olmaz burası tartışılır ama zevk veriyorsa bir oyun at golünü koş türübüne unut gerisini herkese oyun dolu günler.

JonnyLesh7

29.9.2014 13:06:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: porsux
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

Çok ilgin , FIFA 13'de hızlı bir oynanış vardı fakat FIFA 14'de çok yavaşlattılar öyle ki oyun çıktığında insanlar alışamadı bir ton oyuna şikayet mesajı attılar sırf ilk ay alışamadıkları için ardından topluluk dinlendi oyun hızlandı ve bu sene FIFA 14'ü arar duruma geldiniz çünkü eskisine alıştınız ve yine FIFA 16'da değiştirdiklerinde 15 daha iyi falan diyip duracaksınız ve bunlar her sene yaşanacak . Eğer her şey bu sene yapılsa seneye oyun da yenilik yok falan dersiniz yani sizin düşünceniz çok sığ . En iyisi birkaç yıl çöp oyun oynayıp sonra bir anda güzel olmayan fakat çöpe alıştığınız için iyi gelen bir oyunu pohpohlamak olacak .


bence sığ olan senin düşüncelerin ben fifa 14 teki kadar gerçekçi bir oynayışı fifa tarihinde hatırlamıyorum(99 a kadar oynadım) ilk defa gerçekteki oynanışa bu kadar yaklaşabilen bir oyun yaptıktan sonra tabiki playstation cafelerde we ile büyümüş nesiller olsun eski fifa oyunlarındaki makina gibi olan oyuncuları yöneterek futbol oyunlarına bağlanmış kişiler olsun itiraz etmiş olabilirler (hatta ben bile o kişilerdenDİM) ama oyuna alıştıktan sonra durum değişti. o oyunun üzerine tekrar eskiye dönüp hıpızlı oynanış süper kahramanlardan kurulu takımarla karşımıza çıkarlarsa kusura bakmasınlar birçok oyuncu bunu kabul etmeyecektir. Ve şunuda bilmelisin fifa 14 futbol oyunlarında gerçekten bir devrimdir bunu ne fifa 13 için nede öncekiler için bu kadar açık söyleyemem ama fifa 14 için söylerim. fifa 15 ise benim için maalesef oynabilirlik olarak fifa 14 ün gerisindedir. her ne kadar kaleci animasyonları falan geliştirselerde oynanıştaki temel dinamikler değişmiş olmamış..
Bu tabiki senin fikrin senin yorumun, ama ben katılmıyorum yorumuna, demoyu oynadığım kadarıyla (pc) bence çok iyi oyun olmuş, 14 gerçekten yavaş bir oyundu ve top dinamiği bence iyi değildi okadar, 15 te neredeyse herşey oturmuş. Tabiki ufak tefek hatalar vardı, demo olmasından da olabilir bilmiyorum ama kabul edilemez hatalar yoktu oyunda, ama 14 te kesinlikle kabul edilemez hatalar vardı ve benim bir süre sonra oyunu bırakmama neden oldu. En basit örneği ise kafa toparıdır, her oyuncu her defansın üzerinden, arkasından, önünden her türlü kafa golü atıyordu ama 15 te artık böyle bir saçmalık yok. Ben 2000 den 2010 yılına kadar pes yada winning eleven oynamış biri olarak şunu söyleyebilirim, 2011 de fifa bence futbol oyunlarında devrim yaptı (benim fifaya geçtiğim yıl) o seneden buyana her yıl üzerine koyarak devam ediyor. Övgüyü ve verilen parayı sonuna kadar hakeden bir firma, kutluyorum kendilerini.

porsux

29.9.2014 11:48:55

-1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Çok ilgin , FIFA 13'de hızlı bir oynanış vardı fakat FIFA 14'de çok yavaşlattılar öyle ki oyun çıktığında insanlar alışamadı bir ton oyuna şikayet mesajı attılar sırf ilk ay alışamadıkları için ardından topluluk dinlendi oyun hızlandı ve bu sene FIFA 14'ü arar duruma geldiniz çünkü eskisine alıştınız ve yine FIFA 16'da değiştirdiklerinde 15 daha iyi falan diyip duracaksınız ve bunlar her sene yaşanacak . Eğer her şey bu sene yapılsa seneye oyun da yenilik yok falan dersiniz yani sizin düşünceniz çok sığ . En iyisi birkaç yıl çöp oyun oynayıp sonra bir anda güzel olmayan fakat çöpe alıştığınız için iyi gelen bir oyunu pohpohlamak olacak .
bence sığ olan senin düşüncelerin ben fifa 14 teki kadar gerçekçi bir oynayışı fifa tarihinde hatırlamıyorum(99 a kadar oynadım) ilk defa gerçekteki oynanışa bu kadar yaklaşabilen bir oyun yaptıktan sonra tabiki playstation cafelerde we ile büyümüş nesiller olsun eski fifa oyunlarındaki makina gibi olan oyuncuları yöneterek futbol oyunlarına bağlanmış kişiler olsun itiraz etmiş olabilirler (hatta ben bile o kişilerdenDİM) ama oyuna alıştıktan sonra durum değişti. o oyunun üzerine tekrar eskiye dönüp hıpızlı oynanış süper kahramanlardan kurulu takımarla karşımıza çıkarlarsa kusura bakmasınlar birçok oyuncu bunu kabul etmeyecektir. Ve şunuda bilmelisin fifa 14 futbol oyunlarında gerçekten bir devrimdir bunu ne fifa 13 için nede öncekiler için bu kadar açık söyleyemem ama fifa 14 için söylerim. fifa 15 ise benim için maalesef oynabilirlik olarak fifa 14 ün gerisindedir. her ne kadar kaleci animasyonları falan geliştirselerde oynanıştaki temel dinamikler değişmiş olmamış..

BSC Misafiri

29.9.2014 04:24:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: rohcuboy
alıntı:

Orijinalden alıntı: vuslat06

Mis gibi turkce pes 2015 alin ve kariyer moduna dalin arkadaslar oynanista ayri felekat fifanin


Fifa 15 de Türkiye liginin bile lisansı varken,pesteki kariyer moduna hangi takımla dalalım acaba?North londonlamı,man blueylamı?
Ben kendi takımımı oluşturup 1. lige çıktıktan sonra avrupa kupası alma hayaliyle oynucam uefa kupası ve kim bilir belkide şampiyonlar ligi şampiyonu olucam. Ha bu arada sizin muhteşem fifanızda ligi ilk 3-5 içinde bitirdiğinizde hangi kupaya katılıyorsunuz avrupada? :))))

BSC Misafiri

29.9.2014 00:06:03

-1
Çok ilgin , FIFA 13'de hızlı bir oynanış vardı fakat FIFA 14'de çok yavaşlattılar öyle ki oyun çıktığında insanlar alışamadı bir ton oyuna şikayet mesajı attılar sırf ilk ay alışamadıkları için ardından topluluk dinlendi oyun hızlandı ve bu sene FIFA 14'ü arar duruma geldiniz çünkü eskisine alıştınız ve yine FIFA 16'da değiştirdiklerinde 15 daha iyi falan diyip duracaksınız ve bunlar her sene yaşanacak . Eğer her şey bu sene yapılsa seneye oyun da yenilik yok falan dersiniz yani sizin düşünceniz çok sığ . En iyisi birkaç yıl çöp oyun oynayıp sonra bir anda güzel olmayan fakat çöpe alıştığınız için iyi gelen bir oyunu pohpohlamak olacak .

aygun61

28.9.2014 17:26:12

0
Çok iyi bir inceleme olmuş elinize sağlık.

rohcuboy

28.9.2014 16:57:29

-1
quote:

Orijinalden alıntı: vuslat06 Mis gibi turkce pes 2015 alin ve kariyer moduna dalin arkadaslar oynanista ayri felekat fifanin
Fifa 15 de Türkiye liginin bile lisansı varken,pesteki kariyer moduna hangi takımla dalalım acaba?North londonlamı,man blueylamı?

vuslat06

28.9.2014 14:48:01

0
Mis gibi turkce pes 2015 alin ve kariyer moduna dalin arkadaslar oynanista ayri felekat fifanin

sawgiray

28.9.2014 14:32:57

0
7:17'den sonra çalan şarkının ismi ne acaba ? Buldum : FMLYBND - Come Alive

Keptın61

28.9.2014 12:48:31

+1
İnsanların ekmeği ile oynamayın adam güzel inceleme yapmış koymuş. Gayette iyi bir inceleme. :)

matias28

28.9.2014 12:34:32

-1
oyun güzel ama birkaç eksiği var bence. En önemlisi oyun çok hızlı ikincisi ise uzaktan şutlar bu ikisi umarım güncelleme ile çözülür onun dışında şahsen çok beğendim.

pstr

28.9.2014 10:49:30

0
manager modu falan Türkçe olmayınca zevk alınmıyoki , Bide takıntılı adamım anlaması kolay olsa bile psikolojikmen bittim Ben bitmedim Fifa 15 bitti

kaplan3461

28.9.2014 10:33:16

-2
Dün arkadaşla fut takım oynadik fifa da oyun bence başarılı olmuş turkiye liginden en iyi kadroyu kurduk oynadik oynadigin zaman farkını anliyon ondan sonra pes demosunu oynadım ilk yarı bitene kadar zor dayandim halbuki pes begenmistim çok can sıkıcı geldi tamamiyle alışkanlık .

selcuk6688

28.9.2014 04:06:58

0
fifa 15 aldım mennunum tavsiye ederim pes 2015 güzelde onuda alırım

Guest-41D8E7635

28.9.2014 02:57:00

0
Fifa 15 de Pes 15 de oynayacağım bu sene.Gayet yeterliler.

veli@1144

28.9.2014 02:44:34

0
Çıkışa 1-2 ay kala fifa 14 aldım tüh dedim biraz takip etseydim 15 in çıkışını bekler onu alırdım diyordum ama anlaşılan iyi denk gelmiş fifa 14 can ya:)

Mr_CeNGaVeR_TR

28.9.2014 00:00:57

-1
FİFA türkçeleşmediği sürece PES devam

BSC Misafiri

27.9.2014 23:57:18

+1
Şutlar çok kötü olmuş Fifa 14 de şutlarda hissediyordun Fifa 15 de ise sanki pas atıyor gibi şut çekiyor

BSC Misafiri

27.9.2014 23:57:11

-1
Bisey demek istemiyorum ama daha fazla tutamadim kendimi,oyun 10 numara 5 yildiz simulasyon misali olmus ne kadar hucuma onem veriyosan,defansada verecen abi,kimse istemez zaten defansla ugrasmayi ugrasana guzeldir bu oyun futboldan anlamayan eline almasin o kolu..

Barxxx

27.9.2014 23:43:37

+1
quote:

Orijinalden alıntı: mementopolis Oyun o kadar hizli ki bildigin pinpon topu gibi.

iyiki varsin PES 2015.
kadeş eskiden pes pinpon gibiydi tüm pes severler fifa ne öle ya kanı arabası gibi derlerdi bu yıl hızlandı yine beğenmiyorsunuz :D

Al Swearengen

27.9.2014 23:31:02

0
-Fifanın Ut oynanışını hiç sevmem.Fifa 15 de eskisine göre daha iyi ama hala arcade havasından kurtulamamış. -Normal gameplay e gelirsek oyun yine çok hızlı.Beğendiğim yönlerden biri skill yapmadan bilek hareketkeri ile çok güzel adam geçiliyor.Fifa 14de de geçiliyordu ama bunun kadar esnek olmuyordu. -Seasons oynarken adam santra yapar yapmaz bir hızlanıyor direk savunma ile başbaşa kalıyor.Bu santra olayını düzeltmeleri gerekiyor. -Savunma yapmak zorlaşmış.Çok kolay çalım atılabiliyor.Bu, maçlarda güç farkını daha da açıyor ve farklı skorlar olabiliyor.

patatessa1

27.9.2014 23:00:07

0
Abi oyun iyi güzel ama feel the game demişler oyun o kadar hızlanmış ki topu ayağımda tutmaya çalışırken nasıl oyunu hissedebilirim ve oyun arkadaş ortamında legecy defans yapan birine karşı oynanırsa gerçekten eziyete dönüşür bence 14 den sonra net bir düşüş var oynanışta

mementopolis

27.9.2014 22:50:52

-1
Oyun o kadar hizli ki bildigin pinpon topu gibi. iyiki varsin PES 2015.

fero01

27.9.2014 22:39:57

-1
Aynen valla.Fifa 14 demosunu çok beğenmiştim.Pc ye next gen çıkmayınca 13 ile devam ettim valla bende ucuzlamışken 14 alayım diyorum...

Enginay10

27.9.2014 21:42:22

-3
Arkadaşlar oyunu bende oynuyorum, geçen senede 14 ü orjinal almıştırm, bu sene de 15 i orjinal aldım. Yani oyunun oynanabilirliğinin o kadar kötü olduğunu düşünmüyorum, bu biraz da zevk meselesi. Pes in 15 serisinin demosunu falan oynamadım ama, inanın pesin videolarını bile inceledikten sonra fifa oynayınca çok iyi geliyor. grafikler zaten muazzam...

dominnic

27.9.2014 21:35:34

+2
quote:

Orijinalden alıntı: ResVR oyun hızlandı olayı her sene söylenir. Bakın patchler geldikçe oyuna bazı şeyler oturacaktır. Sınırsız internete sahipseniz önce bir fifa 14 indirin patchsiz oynayın. Üstüne çıkan patchleri yükleyin bir de öyle oynayın aralarında dağlar kadar fark olduğunu göreceksiniz. İnce ayarları tepkilere göre değiştiriyorlar.

Ben oyunun demo versiyonunu oynadım sadece yalnız dikkatimi çeken online maç yapan çoğu kişinin maçları absürt skorlarla bitiyor. Bence oyunun sıkıntılarından biride bu
aynen kardeşim ya benim tek zevkim online maç yapmaktı ps3 de fifa 14 de maçlarımın 0-0 bittiğini bilirim ama bu fifa 15 e bişey olmuş anlayamadım harbiden 5 yıl öncesine gitmiş gibi şutlar çok iğrenç olmuş çalım atmak adam geçmek hiç kolay değilken şimdi bir adamla alıp ipe diziyosun ya 3-4 yıldır herkez ama herkez fifanın oyunundan memnunken bu değişiklik nedendir anlamadım ya güzelim gerçek futbol gitti yerine çocuk oyunu geldi acaip moralim bozuldu ne umutlarla almıştım ya büyük hayal kırıklığı yaşıyorum fifa 14 alıp oynamayı dahi düşünüyorum şuanda

Psycho Cepkin

27.9.2014 21:31:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: vfdg Konyaspor maçını oynarken stadda zenci görmek çok normal.Ea Sports o kadar gerçekçi yapmışki oyuna ülkemize gelen Suriyelileri bile eklemiş.Helal olsun adamlara.
Pes kadar düşünememişler Peste bütün tribünler aynı adamın maskesini takıp maç izliyor

ResVR

27.9.2014 21:05:27

0
oyun hızlandı olayı her sene söylenir. Bakın patchler geldikçe oyuna bazı şeyler oturacaktır. Sınırsız internete sahipseniz önce bir fifa 14 indirin patchsiz oynayın. Üstüne çıkan patchleri yükleyin bir de öyle oynayın aralarında dağlar kadar fark olduğunu göreceksiniz. İnce ayarları tepkilere göre değiştiriyorlar. Ben oyunun demo versiyonunu oynadım sadece yalnız dikkatimi çeken online maç yapan çoğu kişinin maçları absürt skorlarla bitiyor. Bence oyunun sıkıntılarından biride bu

TheStarBox

27.9.2014 21:03:20

0
simulasyon ögelerindeki düşüş çok önemli!!! peki biz şimdi ne oynayacağız? bitane arcade futbol oyunu vardı zaten! niye bitanede ea yaptı ki!

TheMuyu

27.9.2014 20:50:55

+1
incelemeyi yapan arkadaş çok hızlı anlatıyor cidden. sanki kağıttan okuyormuş gibi bence sindire sindire anlatılmalı ve sonrasında anlatılan kısım video ile desteklenmeli aksi takdirde video incelemenin bir anlamı olmuyor yani demek istediğim arkadaşın çimlerin gerçekliğinden bahsediyor ama görüntüde çimler yok

fero01

27.9.2014 20:47:51

+3
Yani kusura bakmayın ama çok iyimser bi puan almış.Oynanış resmen 5-6 sene önceki bitik fifalara dönmüş.Scipt desen alası var.Ben 3 senedir pes almıyorum.Hatta gamescom da 1. olduğunda şaşırmıştım ama adamlar haklıymış heralde... Sırf atmosfere(O da premier lig) bu puan verilmez.Fifa eski mantığa dönmüş yok çimler yok formalar kırıştı...Valla üzüldüm ilk defa pes i beklicem almıcam.Ki onun hakkındada yorumlar bi o kadar güzel... http://www.gameinformer.com/games/pro_evolution_soccer_2015/b/playstation4/archive/2014/09/26/reasons-fifa-fans-should-play-pro-evolution-soccer.aspx

thief garrett

27.9.2014 19:57:21

0
Alkan abi ve diğer editör abilerim ablalarıma bir çift sözüm olacak eyvallah çok iyi gidiyorsunuz siteyi toparladınız ama incelemeler çok kısa eskiden oyunlar incelenirken oyunlarda 2-3 senedir bulunan oyun modlarına bile kısa kısa bakılıyordu ama şimdi sadece oyunun oynanabilirliği sesler ve grafikler oluyor lütfen buna biraz dikkat edin :)

SaltıkRatio

27.9.2014 19:54:02

0
@nigel gearsley Tebrikler, güzel yazı olmuş. 2 senedir orijinal satın alıyorum bu serinin oyunlarını, fakat yazılanlar doğru bana göre.

Yusgse

27.9.2014 19:51:22

0
Arkadaşlar ne olursa olsun şuan piyasada rakibi olmayan bir oyun aldığı linsanslar bile yeter. Tabi oynanışın hızlanmasına filan üzüldüm.

BSC Misafiri

27.9.2014 19:07:10

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-
alıntı:

Orijinalden alıntı: Y@KI$IKLII

Oyunu inceleyen Erdinç İyikul değil mi ? Erdinç tekrar BSC ' ye mi döndü? Uzun zamandır oyun incelemiyordu şaşırdım..


Erdinç İyikul dedin de o gittikten sonra sitenin kalitesi iyicene düştü, BSC de haber paylaşan editörler taraflı haberler paylaşıyor BSC bildiğin Steam ve konsol karşıtı haberlerle dolu oldu. İncelemelerin kalitesi düştü üyeleri uzaklaştırırken bile taraflı davranılıyor.
kimse burada konsol karşıtı haber yapmıyor gerçekleri haber yapıyor gerçektende konsollar da iyi bir noktada olmadığından hakiyle konsollar ktüleniyor gibi kalıyor şimdi amacım tartışma değilde x1 in neyine iyi haber yapacaksın ps4 tutturmuş 2 oyun bloodborne order 1886 aşağı bloodborne order 1886 yukarı durum böyleyken bunda sitenin ne suçu var.burda aacım konol karştlığı dğil ister inanın ister inanmayın ama kosoldan zevk alan biriyim ama şu bir gerçek en azından benim için geçtiğimiz nesil nerde bu nesil nerde

BSC Misafiri

27.9.2014 19:06:52

0
8.3 puanı bence

MichaelMyersSTAB

27.9.2014 19:02:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: nigel gearsley Oyuna bu puanı grafik vb atmosferlerin şahşasına aldanıp verdiğinizi düşünüyorum.Oyunda savunma diye birşey yok.Sadece oyunda savunma olduğunu savunanlar var. Ortalama maçların hepsi 5-6 golle bitiyor.Hatta gol attığınızda üzülüyorsunuz çünkü rakip takım oyuncusu topu santradan alıp sadece düz koşu yaparak gole gidebiliyor çünkü savunmanız ne kadar uğraşırsanız uğraşın ne koşarak nede omuz omuza bu oyuncuyu savunamıyor yada zorlayamıyor . Neden? Çünkü doğal olarak herhangi bir hücum oyuncusundan yavaş olduğu için . Peki ya gücünü kullanıp hızlı oyuncunun dribblingine devam etmesini zorlaştırabiliyormu? Hayır!Çünkü oyunda omuz omuza mücadele gibi birşey kalmamış. Hücum oyuncuları o kadar hızlı ayaklara sahipki defans oyuncuları ağırlıklarından dolayı oldukları yerde kalmayı tercih ediyorlar.Oyunda tek bir oynanış şekli var , alın Madridi , Bayern'i verin Ribery'ye yada Ronaldo'ya topu düz koşu yaparak gol atsın sizde ağır defans oyuncularınızla golü izleyip Electronic Arts'a sövmeye devam edin.Çünkü Ronaldo yada Robben gibi oyunculara karşı defansa Bale'i koymadıkça hiçbir şansınız yok. Düz dribblingle tüm defans oyuncularını geçebiliyorlar.(Ama keşke sadece bu yüksek kalitedeki oyunculara özel olsaydı , bu kadar büyük bir etki etmezdi oynanışa)Kore ligindeki bir takımın mikayochin adlı hücum oyuncusu bile dribbling ederek Pique,Kompany gibi defans oyuncularını çok rahatça geçebiliyor.Bu oyun şekliyle ben oynayamıyormuyum? Evet oynuyorum ama yensemde yenilsemde hiç bir zevk alamıyorum.Hiçbir zevk!
Birkaç sorun daha var elbette. Bunlardan birisi ise tüm paslarınızın tak tak istediğiniz yere gitmesi ve o herkesin çok sevindiği havadan uzun pas ile kaleciyle karşı karşıya kalma olayının kalkmasının şerefine EA'nin oynanış olarak bize sunduğu yerden uzun pas.Neden bu kadar etkili bu uzun pas olayı derseniz , hani o hızlı hücum oyuncularımız varya o , uzun pasla birkere buluştularmı anında defansın yanında sıyrılıp gole gidiyorlar.( Sizin defans oyuncunuz ne yapsınki?) Tenis maçıyla karışık yüz metre koşu oyunu oynamak isteyenler büyük zevk alıcaklardır bu oyundan.EA Fifa 14'deki oynayışı aynı bırakıp sadece grafikleri geliştirseydi bile çok iyi yorumlar alıcaktı. Ama şuan sanırsam çok fazla para yedirdiği oyun inceleme sitelerinin 90-100 gibi puanlar vererek oyuncuyu aldatması gibi bir durumda var. Şu durumda oyunun bu haline 80 üzeri not veren hiçbir inceleme sitesinin dürüstlüğüne güvenmeyi düşünmüyorum birdaha.

Türkiye ligine gelicek olursak, sanırım ligde 5 oyuncunun yüzü ve vücut şekli gerçeğiyle örtüşüyor. Hani eski Fifa yada pes oyunlarında kendi takımlarımızı yaratıp lig oluştururduk ya onun kadar bile çaba harcanmamış Süper lige.Yaptıkları tek şey aldıkları lisans ve forma isimlerini takımlara ekleyip abidik gubidik overaller koyarak Türk oyuncularını kandırmak sanırsam.Oyuncular için yaptıkları tek şey saç renklerini doğru yapmak.

Oyun güncellemelerle gerçekten zevk veren iyi bir oyun olabilirmi? Evet ama oyunun bu kadar iyi olduğunu savunan fanboylar ile birlikde EA'nin oyunun düzgün ve iyi olduğunu düşünmeye başlamasıyla bir güncelleme getireceğini düşünmüyorum.Oyunun oynayışı gerçekden rezalet durumda.(Grafik ve atmosfer her zamanki gibi iyi) Ama önemli olan bir futbol oyunundan zevk almak değilmidir?Bu tür yan etkenler oynanışa değil atmosfere etki eder.(Top toplayıcı çocuklar hakem davranışları vb.) ben 1 hafta once denedim hem pesi hem fifayı.siz ne yorum yaptıysanız bende benzerlerini yazdım.bu sene fifa geri gitmiş.pes bambaska oyun olmus.bu sene pes hakkaten hakkını vermiş onuda denemenizi oneririm

halflıfe

27.9.2014 18:58:17

+2
quote:

Orijinalden alıntı: dominnic korktuğum başıma geldi sırf fifa 15 için ps4 aldım ama inanın maçlardan hiç zevk almıyorum. ps3 deki fifa 14 daha çok keyif veriyodu bana şuanda fifa 15 te ne doğru düzgün şut çekmekten zevk alıyorum nede başka şeylerden oyun çok kolay olmuş biz pes çocuk oyunu diye fifayı tercih ettik zor diye gerçek futbol oyunu diye ama ne yazıkki hızlı olan adamlar alıyo gidiyo tutamıyosun bile gerçekçiclik acaip kaybolmuş fifa 14 te ronaldo messi bile olsa adam omzu koyup alıyodu topu çalım atmak en zor şeydi şimdi ise koçarak herkezi geçiyosun yazık ya koca bi sene boşa gidicek bu oyunla
kardeş o senin dediğin yeni nesil diye çıkan her oyunda var nedense yeni nesil şöyle oyun böyle oyun diye çıkan daha hiç bir oyundan zevk alamadım gittim max payne 3 kurdum oynayamamıştım delş gib zevk alıyorum anlayamadım gitti nesil gelişti ama sanki zevk gitti gibi

dominnic

27.9.2014 18:49:53

+3
korktuğum başıma geldi sırf fifa 15 için ps4 aldım ama inanın maçlardan hiç zevk almıyorum. ps3 deki fifa 14 daha çok keyif veriyodu bana şuanda fifa 15 te ne doğru düzgün şut çekmekten zevk alıyorum nede başka şeylerden oyun çok kolay olmuş biz pes çocuk oyunu diye fifayı tercih ettik zor diye gerçek futbol oyunu diye ama ne yazıkki hızlı olan adamlar alıyo gidiyo tutamıyosun bile gerçekçiclik acaip kaybolmuş fifa 14 te ronaldo messi bile olsa adam omzu koyup alıyodu topu çalım atmak en zor şeydi şimdi ise koçarak herkezi geçiyosun yazık ya koca bi sene boşa gidicek bu oyunla

Sir Maximus is BACK

27.9.2014 18:49:04

0
Erdinç İyikul seni anmış.

KanunAdamı

27.9.2014 18:29:11

+4
Erdinç İyikul lu BSC yi özlüyorum.

EnergyHill

27.9.2014 18:24:16

+1
Daha detaylı inceleme olabilirdi orada şekilli gol videoları yerine daha detaylı şeyler eklenebilirdi aşağıdaki arkadaşın söylediği gibi mesela momentum olayına.

Dark Saga

27.9.2014 18:14:28

0
Momentum olayınada değinilmemiş hiç en büyük sorunu Fifa'nın.

onur89tr

27.9.2014 18:03:58

+1
Beler bence kompozisyon olarak başarılı. Konuşmaya çok dikkat etmemek lazım. En azından kelimeler anlaşılıyor. (Eksilemeyin)

Raweal

27.9.2014 17:55:26

+9
Oyuna bu puanı grafik vb atmosferlerin şahşasına aldanıp verdiğinizi düşünüyorum.Oyunda savunma diye birşey yok.Sadece oyunda savunma olduğunu savunanlar var. Ortalama maçların hepsi 5-6 golle bitiyor.Hatta gol attığınızda üzülüyorsunuz çünkü rakip takım oyuncusu topu santradan alıp sadece düz koşu yaparak gole gidebiliyor çünkü savunmanız ne kadar uğraşırsanız uğraşın ne koşarak nede omuz omuza bu oyuncuyu savunamıyor yada zorlayamıyor . Neden? Çünkü doğal olarak herhangi bir hücum oyuncusundan yavaş olduğu için . Peki ya gücünü kullanıp hızlı oyuncunun dribblingine devam etmesini zorlaştırabiliyormu? Hayır!Çünkü oyunda omuz omuza mücadele gibi birşey kalmamış. Hücum oyuncuları o kadar hızlı ayaklara sahipki defans oyuncuları ağırlıklarından dolayı oldukları yerde kalmayı tercih ediyorlar.Oyunda tek bir oynanış şekli var , alın Madridi , Bayern'i verin Ribery'ye yada Ronaldo'ya topu düz koşu yaparak gol atsın sizde ağır defans oyuncularınızla golü izleyip Electronic Arts'a sövmeye devam edin.Çünkü Ronaldo yada Robben gibi oyunculara karşı defansa Bale'i koymadıkça hiçbir şansınız yok. Düz dribblingle tüm defans oyuncularını geçebiliyorlar.(Ama keşke sadece bu yüksek kalitedeki oyunculara özel olsaydı , bu kadar büyük bir etki etmezdi oynanışa)Kore ligindeki bir takımın mikayochin adlı hücum oyuncusu bile dribbling ederek Pique,Kompany gibi defans oyuncularını çok rahatça geçebiliyor.Bu oyun şekliyle ben oynayamıyormuyum? Evet oynuyorum ama yensemde yenilsemde hiç bir zevk alamıyorum.Hiçbir zevk! Birkaç sorun daha var elbette. Bunlardan birisi ise tüm paslarınızın tak tak istediğiniz yere gitmesi ve o herkesin çok sevindiği havadan uzun pas ile kaleciyle karşı karşıya kalma olayının kalkmasının şerefine EA'nin oynanış olarak bize sunduğu yerden uzun pas.Neden bu kadar etkili bu uzun pas olayı derseniz , hani o hızlı hücum oyuncularımız varya o , uzun pasla birkere buluştularmı anında defansın yanında sıyrılıp gole gidiyorlar.( Sizin defans oyuncunuz ne yapsınki?) Tenis maçıyla karışık yüz metre koşu oyunu oynamak isteyenler büyük zevk alıcaklardır bu oyundan.EA Fifa 14'deki oynayışı aynı bırakıp sadece grafikleri geliştirseydi bile çok iyi yorumlar alıcaktı. Ama şuan sanırsam çok fazla para yedirdiği oyun inceleme sitelerinin 90-100 gibi puanlar vererek oyuncuyu aldatması gibi bir durumda var. Şu durumda oyunun bu haline 80 üzeri not veren hiçbir inceleme sitesinin dürüstlüğüne güvenmeyi düşünmüyorum birdaha. Türkiye ligine gelicek olursak, sanırım ligde 5 oyuncunun yüzü ve vücut şekli gerçeğiyle örtüşüyor. Hani eski Fifa yada pes oyunlarında kendi takımlarımızı yaratıp lig oluştururduk ya onun kadar bile çaba harcanmamış Süper lige.Yaptıkları tek şey aldıkları lisans ve forma isimlerini takımlara ekleyip abidik gubidik overaller koyarak Türk oyuncularını kandırmak sanırsam.Oyuncular için yaptıkları tek şey saç renklerini doğru yapmak. Oyun güncellemelerle gerçekten zevk veren iyi bir oyun olabilirmi? Evet ama oyunun bu kadar iyi olduğunu savunan fanboylar ile birlikde EA'nin oyunun düzgün ve iyi olduğunu düşünmeye başlamasıyla bir güncelleme getireceğini düşünmüyorum.Oyunun oynayışı gerçekden rezalet durumda.(Grafik ve atmosfer her zamanki gibi iyi) Ama önemli olan bir futbol oyunundan zevk almak değilmidir?Bu tür yan etkenler oynanışa değil atmosfere etki eder.(Top toplayıcı çocuklar hakem davranışları vb.)Oyun gerçekden iyi grafiklere sahip olduğu için oyunu savunanlar var onlara önerim ise Gidip bir Xbox One yada bir pc toplayıp Ryse: Son of Rome isimli çöp oynanışa sahip oyunu denemeleri nasıl olsa grafikleri iyi olduğu için oyun o kesime süper gelicektir.(Aynı mantelite) Bir futbol oyunundan benim beklediklerim ilk önce oynayış ve bana yensemde, yenilsemde vereceği zevktir.Fifa , fifa ruhunu tamamen kaybetmiş.Evet grafikler , çim ve saha zemini , taraftarlar , stad ve etrafı , seyirciler mükemmel olabilir ama bunlar oyundan aldığınız zevki arttırmaz.

1094ali1094

27.9.2014 17:43:26

+2
Ya arkadaşlar bi max payne 3 ün incelemesine bi tomb raider incelemesine bir bakın. Eski tat gerçekten yok. Eskiden mesela grafik şu kadar puan ses şu kadar puan diye ayrı ayrı anlatılır değerlendirilirdi. Neyin ne olduğunu anlardık. Şimdi video inceleme formatı bozuldu. İki kelam edip geçiyorlar. Ama Talha abiye ve gökhan abiye lafım yok eski format olmasada o zevki alıyor neyin ne olduğunu görüyorsun.

veli@1144

27.9.2014 17:41:19

0
Alkan bey ne kadar Attın ya takıma hangi zorluk o :) hak yemeyelim dün talha bey esti incelemede ama genel bakarsak notum bayağı düştü hep diyorum eski sistem eski sistem diye en azindan talha ayrı ayrı not vermese de çizgiye bağlı.üye uzaklaştırmaya gelince bi keresinde birden fazla uyarı geldi dedilerki açıklamada:Israrla kurallara aykırı davranış..halbuki konuyu elestirdik sadece küfür etmedik argoya girmedik konuya katılan nerdeyse herkesin yorumu dışında bizimkiler silindi hatta uzaklaştırma aldı hayal kırıklığına uğradım açıkçası.hani o zaman kural açıklaması yapılsın bizde konuları elestirmeyelim yağlama yapalım sürekli...neyse ersin askere gitti site çöküşü başladı.

KenanK89

27.9.2014 17:37:20

0
Güzelim FIFA14 deki yavaş futbol olayı bitmiş. PES i en çok eleştirdiğim nokta bu sene FIFA da yer alıyor. 1 kişi ile alıp orta saha dan yardırıp gol atılabiliyor sa FIFA için 16 yı beklicem. DEMO sunda Neymar ve Messi bu şekildeydi ben düzeltirler diyordum, demek ki bu sene bunu deniyorlar. Bir de PES çıksın ona bakalım :)

Jeebs

27.9.2014 17:21:05

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Vustic Incelemeyi yapan arkadas kusura bakma da konusamiyorsun.Vurgularin dogru degil. Izlerken rahatsiz oldum da kapattim. Eski bsc yok artik...
Maalesef arkadas dogru soyluyor. Inceleme notuna bakip kapattim :/

heronos

27.9.2014 17:20:02

+1
konya stadındakıler surelıdır heryerı sardılar masallah

BSC Misafiri

27.9.2014 17:17:38

0
Olur mu yaa niye gerçekçiliği düşürsün.Onlar Konya'ya okumaya gelen Afrikalı üniversitelilerdir.Konya halkı maça gelmiyodur zaten üniversiteliler dolduruyodur stadı.Adamlar araştırmıştır bunu değil mi yani :))

BSC Misafiri

27.9.2014 17:17:22

0
Türkiye'de bu formatta BSC'den daha iyi inceleme yapabilen varsa söyleyin de orada izleyelim!!!! 2 saatlik sohbet-video inceleme komedisi bana göre değil. Adamlar iş ilanı açtı, daha iyisi başvursaydı alırlardı herhalde. Öyle kolay değil video inceleme yapmak. Ayrıca BSC'nin son dönemlerde inanılmaz aktif bir site. Ersin Kılıç döneminde 3-4 günde 1 tane video geliyordu. Her inceleme için 2 hafta beklemek lazımdı. Şimdi 2-3 günde video incelemeler geliyor. Her gün yeni bir video içerik var. Hayır anlamadığım, madem beğenmiyorsunuz burada işiniz ne? Türkiye'de bir sürü site var, oraya gidebilirsiniz. Gökhan ile birlikte site harika bir ivme kazandı. Daha da iyi olmalarını istiyor, başarılar diliyorum.

Praétorian

27.9.2014 16:59:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: Vustic Incelemeyi yapan arkadas kusura bakma da konusamiyorsun.Vurgularin dogru degil. Izlerken rahatsiz oldum da kapattim. Eski bsc yok artik...
Bsc herzaman böyleydi.Kağıttan okudukları çok belli oluyor.Dediğin gibi vurgular da yanlış.

Salvatuon

27.9.2014 16:42:51

+1
Konya maçında siyahi taraftar varsa orayı Kenya olarak algılamıştır EA yapımcıları

stun

27.9.2014 16:37:22

+2
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish-
alıntı:

Orijinalden alıntı: Y@KI$IKLII

Oyunu inceleyen Erdinç İyikul değil mi ? Erdinç tekrar BSC ' ye mi döndü? Uzun zamandır oyun incelemiyordu şaşırdım..


Erdinç İyikul dedin de o gittikten sonra sitenin kalitesi iyicene düştü, BSC de haber paylaşan editörler taraflı haberler paylaşıyor BSC bildiğin Steam ve konsol karşıtı haberlerle dolu oldu. İncelemelerin kalitesi düştü üyeleri uzaklaştırırken bile taraflı davranılıyor.
editorleri beğenmeyebilirsiniz ama kalitenin düştüğü falan yok... gamescom ' a gidiyorlar.. e3 canlı yayın yapıyorlar.. canavar haraketler gibi bir uygulama geldi.. bence gayet iyi gidiyorlar .. ben incelemeleride beğeniyorum.. erdinç iyikul' un anlatımını beğenmenizin tek sebebi sesi güzeldi.. diğer arkadaşlarda oyun konusunda daha eksik bir altyapıya sahip değil

vfdg

27.9.2014 16:36:44

+18
Konyaspor maçını oynarken stadda zenci görmek çok normal.Ea Sports o kadar gerçekçi yapmışki oyuna ülkemize gelen Suriyelileri bile eklemiş.Helal olsun adamlara.

Vustic

27.9.2014 16:31:55

+2
Incelemeyi yapan arkadas kusura bakma da konusamiyorsun.Vurgularin dogru degil. Izlerken rahatsiz oldum da kapattim. Eski bsc yok artik...

Mactavish-

27.9.2014 16:24:08

+3
quote:

Orijinalden alıntı: Y@KI$IKLII Oyunu inceleyen Erdinç İyikul değil mi ? Erdinç tekrar BSC ' ye mi döndü? Uzun zamandır oyun incelemiyordu şaşırdım..
Erdinç İyikul dedin de o gittikten sonra sitenin kalitesi iyicene düştü, BSC de haber paylaşan editörler taraflı haberler paylaşıyor BSC bildiğin Steam ve konsol karşıtı haberlerle dolu oldu. İncelemelerin kalitesi düştü üyeleri uzaklaştırırken bile taraflı davranılıyor.

Vustic

27.9.2014 16:22:22

0
Androidden neden video izlenmiyor hatasi aliyorum ya !!!

Y@KI$IKLII

27.9.2014 16:18:58

-2
quote:

Orijinalden alıntı: MDV

Oyunu inceleyenin kim olduğu yazıyor videoda. Dikkatli bak yakışıklı
Oyunu inceleyen arkadaşın sesi, konuşması vs. aynı Erdinç İyikula benziyor..

Stackalloc

27.9.2014 16:11:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: Y@KI$IKLII Oyunu inceleyen Erdinç İyikul değil mi ? Erdinç tekrar BSC ' ye mi döndü? Uzun zamandır oyun incelemiyordu şaşırdım..
Oyunu inceleyenin kim olduğu yazıyor videoda. Dikkatli bak yakışıklı

tugay_1213

27.9.2014 16:11:43

+1
Eğer bi oyuncunun aralara kaçmasını istiyorsanız top sizdeyken L1 e basın BS yöneticileri...

Y@KI$IKLII

27.9.2014 16:08:34

-2
Oyunu inceleyen Erdinç İyikul değil mi ? Erdinç tekrar BSC ' ye mi döndü? Uzun zamandır oyun incelemiyordu şaşırdım..

thugs_life

27.9.2014 16:03:37

0
acayip hızlı bir oyun olmuş futbolcuların koşma biçimlerini beğenmedim, atmosfer süper, renk paleti süper, sunum süper, oynanış geriye gitmiş, oyuncu modellemeleri pesin gerisinde kalmış genel olarak güzel oyun, bir adet pes bir adet fifa lütfen.

Rampage

27.9.2014 15:52:05

-15
çöp her sene aynı şeyler
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

FIFA 15 7/10 9 oy
KÜNYE
FIFA 15 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
50 kişi bu oyunu takip ediyor.
Editör Notu: Herkesin oynayabileceği başarılı bir yapım.
8,9 Puan
Bu oyun PS4 platformunda incelenmiştir.
2.0
10
OY
7,7
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız