Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Bu videoda HP Omen'in 2016 sürümünü karbon fiber görünümlü, oyuncu temalı tasarımını ele alıyor, içini açıp donanımının detaylarına iniyor ve oyun testleriyle beraber sınıyoruz.

BSC bolumsonucanavari Bolum Sonu Canavarı PC PS3 xbox 360 DS PSP Wii IPhone PS4
Alınabilecek en güçlü konsol "Playstation 4 Pro" kutusundan çıkıyor Canavar Hareketler - Bölüm 112
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Nextdoorboy

10.11.2016 16:34:10

0
Fanların devrine nerden baktınız? Vede bu modelde fanları kontrol ETMEK için bir yazılım varmı ?

oguzhan1477

7.10.2016 23:40:24

0
Gece gece haykırdım Allah da sizi güldürsün hocam ahahhaha

MonitörKertenkelesi

7.10.2016 23:22:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: ılgaz94

Transistör boyutu 28 nm'den 16 nm'ye indirildi. 900 serilerinde ve öncesineki ekran kartlarının mobil versiyonları, masaüstü versiyonlarına göre ciddi ölçüde kırpılıyordu. Ancak 1080-1070-1060 serilerinde bu durum düzeltildi. http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-960M-vs-GeForce-GTX-960 (render output processorler yarı yarıya indirilmiş. bir alt versiyon olan masaüstü 950'de bile yer alan g sync 960m'de yok.) http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-970M-vs-GeForce-GTX-970 (bant genişliği bile farklı. 970 256 bit, 970m 192 bit. (970 aslında 256 bit bile değil, 224+32 bit. VRAM 4 gb değil, 3,5+0,5 gb.) Bir de 980'in devamı olan 1070'e bakalım. Masaüstü ve mobil arasında ne kadar fark var? http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-980M-vs-GeForce-GTX-980.. İlginç gelebilir ama 1070'in mobil versiyonunun masaüstü versiyonuna göre bir iki açıdan fazlalığı var... http://www.notebookcheck.net/Mobile-NVIDIA-GeForce-GTX-1070-Laptop.169549.0.html http://icdn8.digitaltrends.com/image/gtx1070-mobile.png (mobil) http://img1.mydrivers.com/img/20160530/2183ae60-1b17-4568-9e18-ec16b4388cff.jpg (masaüstü) Sonuç ortada. Lenovo ve HP'nin Pascal serisi ekran kartlarına geçişte niye bu kadar geciktiğini anlamıyorum.
Fan temizliği konusuna katılıyorum yaklaşık 6 senedir kullandığım sağlam ve fazla ısınmayan performansı süper HP bilgisayarımı sırf fan temizlensin dye iyi olduğu süylenen bir servise verdim, klavye tuşunu kırdılar, usb portları bozdular, bir ram slotu gümledi ve bir de fanı tekrar yerine oturtamadılar 300 lira masraf çıkarıp haşat ettiler yani her babayiğidin harcı değil bu HP bilgisayarları açıp kapatmak. Ama performansları öyle kötü değil bence dayanıklılar tabii ki kullanıcıya bağlı. Öte yandan HP bilgisayarlar hatırı sayılır bir dizayna ve şıklığa sahipler bence. Açık ara fark eden birşey, neredeyse piyasadaki diğer marka bilgisayarlar gri ve metalik ve sıkıcı, oyun bilgisayarları ise haddinden fazla abartılı ve kitch, zevksiz tasarıma sahip. Eski Yumatu Müzik setleri gibiler:)) Omen bilgisayarı kasası benim aldığım bir başka HP modelin kasası ile aynı, sanırım kasayı ve kasa malzemesini ve iç sistemini değiştirip aynı şekilde piyasaya sürüyorlar. Bendeki beyaz klavye bundaki kırmızı, bendeki gold kasa bundaki siyah, ağırlık, boyut ve dizayn tıpatıp aynı. Ama alınır mı fiyatını söylememişler bir şey diyemeyeceğim. Ayrıca videoda söz ettiği gibi beyazlar sarı, renk kralibrasyonu hatalı daha doğrusu göz alıcı olsun diye siyahları çok siyah beyazları çok beyaz ve hafif sarı bir renk hakim, Benim çözümüm renk profillerinden Pal-secam yüklemenizi tavsiye ederim yoksa bu şekilde gerçek renkleri görmek imkansız özellikle bu bilgisayarda photoshop veya benzeri görsel işler yapacak iseniz işiniz zor çünkü.

azman çavuş

7.10.2016 16:38:21

+3
quote:

Orijinalden alıntı: burakesan

Merhaba, istediğinizi değil de yazanları okur, anlatılanları dinlerseniz, anlamaya gayret gösterirseniz eğer tasarım ödülü verilirken sadece logonun baz alınmadığını görürsünüz; 1 - "Omen’in plastik kapağı karbon fiber benzeri bir dokuya sahip, sonradan uygulanmış bir yapıştırma gibi değil, direkt kapağın üzerinde, doğal. " 2 - "...benzer donanımlı Inspiron serisinden 0.2cm civarı daha ince, çoğu benzer donanımlı ve fiyat segmentindeki cihazdan da ince aslında, 2.2Kg ağırlığıyla yine çoğu rakibinden hafif bir dizüstü, hem de hatrı sayılır bir farkla." 3 - "Ortasındaki kızıl renkli parlak Omen logosu gayet hoş görünüyor" 4 - "Işık şiddeti ayarlanabilen, geri dönütleri ve hissiyatı çok iyi çiklet bir klavye." 5 - "Klavyenin etrafı da kapakta olduğu gibi karbon fiber görünümlü, farklı olarak buradaki yüzey parlak ve pürüzsüz, benzer yüzeylerle deneyimlerimden yola çıkarak soyulmaya müsait olmadığını söyleyebilirim..." Dolar ve Euro her gün ufak dalgalanmalar yaşıyor ancak bu dalgalanmaların piyasaya yansıması 'ilginç bir şekilde' hiç de ufak olmuyor, bugün bahsini ettiğimiz rakamlar yarın hatrı sayılır ölçüde değişebiliyor, bu yüzden ürün fiyatı bilgisi vermenin bir anlamı kalmıyor; ürünü merak eden en fazla 10 saniyesini ayırıp 'güncel' fiyattan haberdar olabilir, zor bir şey değil. Zihninizde tam olarak nasıl bir izlenim var bilmiyorum ama dediğiniz gibi bir şey olsaydı ekranın tepki süresindeki durumundan, hoparlörün vaziyetinden, kapağın yalpalamasından ve kir tutmasından, klavyenin sesinden, cihazın içine zor ulaşılmasından, açık ya da kapalı hızlı şarj desteklememesinden hiç bahsetmezdim. Ortaya bir laf atarkan ardını doldurun, eleştirinizi yapıcı hale getirmeye özen gösterin aksi takdirde koca karı safsatasına dönüyor. İyi günler.
lel, bu sayfayı açar açmaz karşıma gelen reklamın ss sini aldım. yorumsuz
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

gurkanse

7.10.2016 12:33:55

0
bu fiyata bunu alana kadar 17.3" monster tulpar t7 alın daha iyi.neden mi? gtx1060 var içinde ve artık 1000 serisi ile mobil ekran kartı diye bişey kalmadı.aynı masaüstü kartı ile. gerçekten monster a bakmanızı tavsiye ederim.ben aldım 10 gündür kullanıyorum.5899tl verdim ama sonuna kadar parasını hakediyor

dr20mouse

7.10.2016 10:18:58

+1
Reis inceleme çok güzel ama directx derken dediğini DiSEqC olarak anladım bende dedim noluyor laptopta birden çok çanak destekli dahili recevier mı var TV izlemek için.

ılgaz94

6.10.2016 23:18:36

0
[quote]Orijinalden alıntı: travers Hp diyince aklıma ısınma problemleri geliyor nedense. Yıllardır bu algıyı yıkamadılar. [/quote] HP modellerinin soğutma sisteminin yetersiz olduğunu, fan temizliği konusunda sıkıntılı olduğunu çoğu kişi biliyor. Fanları temizleyebilmek için klavye dahil olmak üzere kasanın tamamını sökmek gerekiyor. Ayrıca bu HP modellerinde termal macunların da kalitesiz olduğunu belirteyim. Soğutma sistemi yeterli olan bazı modellerde bile sırf şu macun işini çözemedikleri için HP'den soğudum. https://augustapcrepair.wordpress.com/2011/10/31/hp-dv6000-dv9000-laptop-motherboard-video-hardware-repair-95/ Bu mesajı attığım bilgisayar HP G62. Bu lanet laptop 8 ay önce işlemcisinden ekran kartına, anakarta kadar kapsamlı bir tamir gördü ve ısınma sorunu çözülmedi. Yerden 8 cm yukarıda kullandığım ve 2 haftada bir elektrikli süpürgeyle tozunu aldığım halde agario oynarken ısınıyor. [quote]Orijinalden alıntı: cakalll ama gtx1060 10000 li sayılara gectiği için mimarilerde cok ciddi fark oluşturdularsa bu kart için birsey diyemem [/quote] Transistör boyutu 28 nm'den 16 nm'ye indirildi. 900 serilerinde ve öncesineki ekran kartlarının mobil versiyonları, masaüstü versiyonlarına göre ciddi ölçüde kırpılıyordu. Ancak 1080-1070-1060 serilerinde bu durum düzeltildi. http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-960M-vs-GeForce-GTX-960 (render output processorler yarı yarıya indirilmiş. bir alt versiyon olan masaüstü 950'de bile yer alan g sync 960m'de yok.) http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-970M-vs-GeForce-GTX-970 (bant genişliği bile farklı. 970 256 bit, 970m 192 bit. (970 aslında 256 bit bile değil, 224+32 bit. VRAM 4 gb değil, 3,5+0,5 gb.) Bir de 980'in devamı olan 1070'e bakalım. Masaüstü ve mobil arasında ne kadar fark var? http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-980M-vs-GeForce-GTX-980.. İlginç gelebilir ama 1070'in mobil versiyonunun masaüstü versiyonuna göre bir iki açıdan fazlalığı var... http://www.notebookcheck.net/Mobile-NVIDIA-GeForce-GTX-1070-Laptop.169549.0.html http://icdn8.digitaltrends.com/image/gtx1070-mobile.png (mobil) http://img1.mydrivers.com/img/20160530/2183ae60-1b17-4568-9e18-ec16b4388cff.jpg (masaüstü) Sonuç ortada. Lenovo ve HP'nin Pascal serisi ekran kartlarına geçişte niye bu kadar geciktiğini anlamıyorum.

burakesan

6.10.2016 22:39:44

+1
quote:

Orijinalden alıntı: azman çavuş DH buna ödül vermek için çok uğraşmış :) üst düzey oyuncu dizüstü bilgisayarı diye tanıtıp sırf logo tasarımından dolayı tasarım ödülü vermek. fiyat bilgisine ise hiç değinmemek. şu tanıtım videolarında sponsor firmanın vermek istediği bilgilerden ziyade kullanıcının duymak istediği bilgilere yer verirseniz daha makul olmaz mı? bu video bildiğin reklam başka bişey değil.
Merhaba, istediğinizi değil de yazanları okur, anlatılanları dinlerseniz, anlamaya gayret gösterirseniz eğer tasarım ödülü verilirken sadece logonun baz alınmadığını görürsünüz; 1 - "Omen’in plastik kapağı karbon fiber benzeri bir dokuya sahip, sonradan uygulanmış bir yapıştırma gibi değil, direkt kapağın üzerinde, doğal. " 2 - "...benzer donanımlı Inspiron serisinden 0.2cm civarı daha ince, çoğu benzer donanımlı ve fiyat segmentindeki cihazdan da ince aslında, 2.2Kg ağırlığıyla yine çoğu rakibinden hafif bir dizüstü, hem de hatrı sayılır bir farkla." 3 - "Ortasındaki kızıl renkli parlak Omen logosu gayet hoş görünüyor" 4 - "Işık şiddeti ayarlanabilen, geri dönütleri ve hissiyatı çok iyi çiklet bir klavye." 5 - "Klavyenin etrafı da kapakta olduğu gibi karbon fiber görünümlü, farklı olarak buradaki yüzey parlak ve pürüzsüz, benzer yüzeylerle deneyimlerimden yola çıkarak soyulmaya müsait olmadığını söyleyebilirim..." Dolar ve Euro her gün ufak dalgalanmalar yaşıyor ancak bu dalgalanmaların piyasaya yansıması 'ilginç bir şekilde' hiç de ufak olmuyor, bugün bahsini ettiğimiz rakamlar yarın hatrı sayılır ölçüde değişebiliyor, bu yüzden ürün fiyatı bilgisi vermenin bir anlamı kalmıyor; ürünü merak eden en fazla 10 saniyesini ayırıp 'güncel' fiyattan haberdar olabilir, zor bir şey değil. Zihninizde tam olarak nasıl bir izlenim var bilmiyorum ama dediğiniz gibi bir şey olsaydı ekranın tepki süresindeki durumundan, hoparlörün vaziyetinden, kapağın yalpalamasından ve kir tutmasından, klavyenin sesinden, cihazın içine zor ulaşılmasından, açık ya da kapalı hızlı şarj desteklememesinden hiç bahsetmezdim. Ortaya bir laf atarkan ardını doldurun, eleştirinizi yapıcı hale getirmeye özen gösterin aksi takdirde koca karı safsatasına dönüyor. İyi günler.

MROM

6.10.2016 20:24:54

+1
960m 750 ti ayarında ne yazık ki.

PrestigeMan

6.10.2016 18:20:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: kankixx123

Sorun aynen devam ediyor Sadece ısıda biraz iyileştirmeye gitmişler o kadar. Hp şuanlık önermiyorum.
Hmm bunu öğrendiğim iyi oldu yeni notebook bakıyordum.

BiilimAdamı

6.10.2016 15:45:05

+2
yine burak yine süper bir inceleme eline sağlık.

LaciRomantik

6.10.2016 14:41:18

0
Hp ısınıyor diye öyle yerleşmiş ki insanların kafasına hp ismini değiştirse anca kurtulur. Bir de yeni modelleri hiç kullanmadan hala b*k atanlar var, bir kullanın bakalım ısınıyor mu diye ondan sonra laf atın ;)

babacan52

6.10.2016 13:01:56

0
965m çok temiz bir kart olmasından ötürü oyunlarda idael parformans alınmış amma velakin ben 10xx serisinin beklenmesinden yanayım. Teknosada dürtebildiğim kadarıyla. makine çok hafif normal laptop standartlarını aşmayıp oyun laptopu denilebilicek ayarda. Klavyesi bana sağlamlık hissi vermedi diğer hp klavyelerine benziyor. Muhtemelen mekanik aksamda kırılmalar vs olabilir. Isınma sorunu elbette var ama sorun demek yanlış olur minimalist tasarımın sonucu olarak makine ısınıyor. Mesele ısınmaya bağlı performans kaybı var mı yok mu hocam da dedi yok. O zaman ne ala. Hp sorun vs denilir ama total care center'a girince iyiki hp almışım dersiniz. Donanımda, performansta ve servis hizmetinde -eğer benim gibi gidip elden verme imkanınız varsa- asla üzmez bir makine. Lakin ÇOK PAHALI. :D dell 7559 veya asusun 960m li xx serisi gibi bişi vardı onlara bakmanızı öneririm

azman çavuş

6.10.2016 11:34:36

0
DH buna ödül vermek için çok uğraşmış :) üst düzey oyuncu dizüstü bilgisayarı diye tanıtıp sırf logo tasarımından dolayı tasarım ödülü vermek. fiyat bilgisine ise hiç değinmemek. şu tanıtım videolarında sponsor firmanın vermek istediği bilgilerden ziyade kullanıcının duymak istediği bilgilere yer verirseniz daha makul olmaz mı? bu video bildiğin reklam başka bişey değil.

cakalll

6.10.2016 10:39:46

0
arkadaslar benim detaylı incelemelerimd ekran kartlarında ince detay ortadaki sayı,yani misal verecek olursak gtx860 gtx950 den iyi gtx 960 dan kötü.gtx870 veya gtx880 daha iyi gtx960 dan.yani ufacık değişikliklerle genelde ısıtıp ısıtıp tekrar önümüze koyuyorlar baska birsey değil.ama gtx1060 10000 li sayılara gectiği için mimarilerde cok ciddi fark oluşturdularsa bu kart için birsey diyemem http://www.notebookcheck-tr.com/Mobil-Grafik-Kartlari-Benchmark-Listesi.10102.0.html nitekim burdaki sıralama herseyi net anlatıyor.işin acı tarafı dx kısmı tamamen acımasız yanı pazarın.bir mimariyi geliştirrmek yerine her versiyonda farklılastırıyorlar ki yenisini alalım diye,yine bakarsanız listede gtx680mx ve gtx780mx gtx 965 'in bile üstünde yer alırken dx11 olması kartı çöpe dönüştürüyor..o yüzden ekran kartı yeterlisini alın fazlasını değil.birakın 150 kare vereceğine 80 kare versin hayatınızı lokmalarınızı sayarak değil tadını çıkararak gecirin..

reoix

6.10.2016 10:16:18

+2
quote:

Orijinalden alıntı: tahir40 Bu saatten sonra eski nesil oyuncu dizüstü inceleyip bi de ödül verirseniz, sorarım ne kadar aldınız diye... Paranızı çöpe atmayın en azından GTX 1060'lı dizüstü alın, saygılar...
az sonra mesut cevik gelir cevap yetistirmeye:)

uranuslu61

6.10.2016 08:41:06

0
Psikolojisi bozuklar yazdigim her yorumu neden siliyorsunuz¿

Fivesecond

6.10.2016 03:53:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: PrestigeMan Benim merak ettiğim benim eski pc hp idi kışın valla petekleri açmama gerek kalmıyordu o kadar ısınıyordu:D Soracağım şu son zamanlarda problemi düzeltti mi?
Sorun aynen devam ediyor Sadece ısıda biraz iyileştirmeye gitmişler o kadar. Hp şuanlık önermiyorum.

skywalker06

6.10.2016 02:46:39

+2
Hp dv2500 serisinde yaşadığım faciadan sonra kesinlikle uzak duracağım bir marka kaldıki yeni 1000 serisi ekran kartlı laptoplar çıkmaya başlamışken gtx 965m li bir model almak ne kadar mantıklı olur

tahir40

6.10.2016 02:10:41

+6
Bu saatten sonra eski nesil oyuncu dizüstü inceleyip bi de ödül verirseniz, sorarım ne kadar aldınız diye... Paranızı çöpe atmayın en azından GTX 1060'lı dizüstü alın, saygılar...

zdniz

6.10.2016 02:05:25

0
Hp almayın abi ben en son Amd a8 6410 model işlemçi 8 gb ramlı modelini kullandım bırakın oyun oynayı flash sitelerde bile kasım kasım kasılıyodu ama aynı özelliklere sahip Lenova resmen uçuyo Hp markasının performans konusunda ciddi sıkıntıları var. Ben zorla elimden çıkardım hiç tavsiye etmem ama yazıcıları falan güzeldir...

umut_baris

6.10.2016 01:24:07

+1
Izgara deliğine bakınca gelen sıcak havayı hissettim nedense.

travers

6.10.2016 01:18:04

0
Genelde ikisi bi arada şeklinde olmaya başladı. Bunda da öyle görünüyor.

PrestigeMan

6.10.2016 01:12:46

0
Benim merak ettiğim benim eski pc hp idi kışın valla petekleri açmama gerek kalmıyordu o kadar ısınıyordu:D Soracağım şu son zamanlarda problemi düzeltti mi?

pekbiumursanmaz

6.10.2016 00:54:29

0
o klavyedeki yön tuşları nedir? herhangi bir oyuncu bilgisayarına yakışır mı o tuşlar :(

goenitz117

6.10.2016 00:51:12

+1
965m nedir gtx 1060 filan koyuyor diğer firmalar

De7

6.10.2016 00:44:29

+2
Fanlar sanki oyuncu dizüstü için yetersiz gibi duruyor.

Fivesecond

6.10.2016 00:19:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: travers Hp diyince aklıma ısınma problemleri geliyor nedense. Yıllardır bu algıyı yıkamadılar.
Aynen, ben de öyle düşünüyorum ancak bu bilgisayarda bir akıllılık yapmışlar. Çapanoğluluk diyebiliriz . Karbon fiber kaplama ısıyı biraz olsun yavaşlatır. Ama ısınmaz demiyorum. Sağ taraf ısınabilir. Ama sağ taraf çok da kullanılmadığından dolayı pek ısı sorunu olmaz bunda. Bir de dikkatimi çeken, resmen Lenovo Y50-70 modelini klonlamışlar gibi geldi bana. Çift fanından tut klavye rengine, az da olsa tasarımına kadar yani çoğunlukla benziyor. Karbon fiber kullandıkları için de Lenovo'dan 5-10 derece arası daha az ısınıyor. Ama hâlâ sıcak bakamıyorum HP'ye...!

oguzhan1477

6.10.2016 00:06:20

0
Mikrofon jak girişi mi yok ben mi yanlış görüyorum

travers

5.10.2016 23:53:42

+12
Hp diyince aklıma ısınma problemleri geliyor nedense. Yıllardır bu algıyı yıkamadılar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Bölüm Sonu Canavarı 8/10 41 oy
KÜNYE
Bölüm Sonu Canavarı ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
426 kişi bu oyunu takip ediyor.
Bu oyun PC platformunda incelenmiştir.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD