Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
Nice kanlar döküldü bu topraklarda, nice büyüler bozuldu, nice tuzaklar kuruldu... Bu antik yapıları korumak adına pek çok kez pusuya düşürüldük, hayal kırıklığına uğradık veya kazanmanın heyecanını doruklarında yaşadık. Dota öyle bir harita sundu ki bizlere, karış karış ezbere bilsek bile hiç sıkılmadık ve her seferinde yeni bir maceraya atıldık ayak bastığımızda.

Dota 2’ye ve Moba oyunlarına yeni olanlar için hızlı bir şekilde açıklayacak olursak; beşer kişiden oluşan iki takım bulunur. Radiant ve Dire isimleriyle anılan bu takımlar, Moba haritasında rakibe doğru gidebilecekleri üç farklı yola yayılırlar. Top, Mid ve Bot olarak İngilizce anılan yollar kendi içinde birbirlerine bağlayan kestirmelere ve farklı bölgelere sahiptir. Bir hattan diğerine geçebilir, izinizi kaybettirmek için gölgelerin içine karışarak ormanda kaybolabilirsiniz. Hatta orman içerisindeki yaratıklarla seviye atlayarak takıma normalden daha fazla XP toplama şansı bulursunuz.

Her 30 saniyede Creep olarak adlandırılan yapay zekalı savaşçılar üretilir ve bunlar otomatikman düşman üssüne doğru ilerler. Önlerine çıkan her düşmana saldırırlarken, düşmanınkileri öldürdüğünüzde size para ve XP sağlar, daha doğrusu son vuruşu yaptığınızda.
 
 
Sizin amacınız 100’den fazla Hero’dan birini seçip para ve XP toplarken, satın aldığınız eşyalarla daha da güçlenmeye ve takım oyunuyla düşmanı alt ederek üslerini yok etmek. Hızlı bir şekilde böyle özetleyebiliriz. Sürekli kendini oynatan yapısı ise çeşitlilikten kaynaklanıyor. Basitçe ele alırsak 10 oyuncu, 100 Hero, her birinin sahip olduğu en az 4 yetenek ve pek çoğu yetenek gibi aktif olarak kullanılabilen 128 eşya Dota 2’nin size her zaman farklı bir oyun sunmasını sağlıyor.

Oyundaki Hero’lar Agility, Intelligence ve Strength olmak üzere üç ana sınıfa ayrılır fakat Hero’ları asıl farklı kılan şey oyundaki rolleridir. Herhangi bir Hero’ya şu oyunda illa ki şu görevi yapacaksın demek yanlış olacağı gibi, karşıdaki Hero’lara, oyunun durumuna ve sahip olduğu eşyalara göre farklı amaçlar için koşturabilirler. Bazıları gizlice öldürmekten hoşlanır, bazıları takım arkadaşlarına yardım etmek için yaşar ve yaşatır, bazıları ise savaşları başlatmak için önden yardırır. Sonuç olarak doğru Hero’yu seçip doğru eşyalarla doğru yerlerde bulunmak ve gereken yetenekleri yerli yerinde kullanmak uzunca bir deneyim ister, bunu da oynadıkça kazanırsınız.

Örneğin Carry sınıfındaki Hero’lar genellikle altına bağımlı olurlar ve son vuruşları kapıp mümkün olduğunca para toplayarak oyunun ortalarına doğru açılırlar, dolayısıyla da çok ölümcül olmaya başladıkları için rakiptekiler en baştan kontrol altına alınmalıdır.
 
 
Support sınıfındakiler ise çevreye haritayı gösteren Ward’lar dikerek, can ve mana dağıtarak veya en basitinden eşyaları taşıyan Courier satın alarak takım arkadaşlarının işlerini kolaylaştırmaya çalışırlar.

Yine bazıları düşmanı saf dışı edecek yeteneklere sahiptir, bazıları ise kuleleri hızlıca yıkmayı kolaylaştırır. Pek çok sınıf olduğu için takımınızın yapmış olduğunuz bu karakter seçimlerine göre hareket etmesi gerekir. Takım olarak Ganking dediğimiz baskınlarla düşmanları tek tek gafil avlamaya çalışabilirsiniz veya 4 kişi sürekli hatları koruyup defans yaparken kendi kendine rahatça gelişen beşinci adamınızın ortaya çıkmasıyla oyuna ağırlığınızı koyabilirsiniz. Çünkü Dota 2’de oldukça gelişmiş bir Hero’yu durdurmak çok zordur ve aynı şekilde de yaptığınız hatalar için yüklü şekilde cezalandırılırsınız. Sırf yanlış bir yerde yanlış bir yeteneği kullandınız diye ölebilir; hem altın hem de hatrı sayılır miktarda zaman kaybederek takımızınız güçsüzleşmesini, rakibin ise aynı derecede güçlenmesine neden olursunuz. Durum böyle olunca 3-4 kere seri şekilde ölünce oyundan kopmaya başlarsınız, sizi öldüren de bir o kadar güçlendiği için takım arkadaşlarınıza baskınlık kurar.

Oyun menüsündeki Play sekmesinde Hero seçimlerini değiştiren seçenekler, botlara karşı oynamak için alternatif modlar bulunmakta. Ayrıca yine yeni oyuncular için eklenmiş olan Eğitim bölümleri bu türe tamamen yabancı olanlar için adım adım görevler içermekte. Seviye atlama, yetenekleri dağıtma, oyun haritası, kuriye kullanımı ve eşyaların satın alınması gibi pek çok temel eğitime buradan ulaşabiliyorsunuz. Elbette tüm bunlar giriş seviyesi olduğu için er ya da geç meydanlara çıkıp diğer oyunculara karşı mücadele vermeniz gerekiyor.
 
 
Eşyalara değinmişken harita üzerinde satın alma işlemi yapabileceğiniz pek çok nokta bulunuyor. Kendi üssünüze uğrayıp renklerine göre fiyatları değişen eşyaları alabilir veya haritanın istediğiniz bölgesinde sipariş verebilirsiniz. Ayrıca dört farklı noktaya konuşlanmış olan Secret Shop’lardan anahtar eşyalar satın alabilmektesiniz. Bu noktalar pek gizli sayılmasa da önemli eşyaların yapımında kullanılan parçalar barındırmakta.

İyi bir Dota 2 oyuncusu olabilmek için çok fazla zamana ve bilgiye ihtiyacınız var ve bunları bir nebze oyunun menüsünden edinebiliyorsunuz. Oyun içerisinde ne yapacağınızı bilmek için buradan Hero’ların yeteneklerine ve eşyaların özelliklerine bakabilirsiniz. Ya da hangi Hero’ya ne gerekir diye diğer oyuncuların tavsiyelerine.

Ayrıca menüye devam edecek olursak profilinize, önceki maçlarınıza, tekrarlara ve özetlere, şu an oynanmakta ve oynanmış olan maçların tümüne, turnuvalara, oyun içerisinde düşen veya marketten satın alabildiğiniz kozmetik eşyalara da buralardan ulaşabilmektesiniz.
 
 
Görsellik Dota 2’yi farklı kılan önemli faktörler arasında. Pastel boyalarla boyanmış gibi duran haritası üzerinde masal kitaplarını aratmayan ufak bir dünya yatıyor. Her bir efekti üzerinde bolca emek verildiği, her bir karakterinin ince ince işlendiği belli oluyor. Çevrede oluşan hasar efektlerinden tutun da derinlik hissi kazandıran görselliği, ışıklandırmaları son derece şık durmakta. Bu gizemli orman atmosferine orkestra eşliğindeki müzikler de eklenince ve birbirlerini çok güzel bir şekilde tamamlamışlar. Tabii öyle masalsı dediğime bakmayın, ses efektleri ve oyuncuyu gaza getiren anonslarıyla yeri geldiğinde olması gerektiği gibi kaos atmosferini de iyi sağlıyor. Bu arada eğer isterseniz arayüzlerden anons tiplerine, Hero’larınızın zırhlarından kuriye çeşitlerine kadar pek çok kişiselleştirme de ücretli ücretsiz sizlere sunuluyor.

Dota 2, bu türün başlangıcı olan Dota’nın üzerine oynanış ve yapı açısından belki birşey koymuyor fakat gelişmiş alt yapısı ve atmosferiyle çok daha keyifli bir deneyim sunuyor. Oyuncu eşleştirmeleri pek başarılı diyemeyiz, oyuncu kitlesi de zaman zaman hayal kırıklığı yaşatabilir, hatta yeterince keyif alabilmek için zorlu bir öğrenme sürecini aşmanız gerekebilir. Fakat unutamayacağınız maçlar atacağınız uzun soluklu bir maceraya dönüşmesi de sizin elinizde. Öyle ki 60-70 dakika süren çekişmeli bir maçtan sonra kaybetseniz bile ne kadar keyif aldığınızı düşünürken buluyorsunuz kendinizi. Dota 2 bizden genel puan olarak 9 alıyor, herkese iyi oyunlar!
  
dota dota 2 valve icefrog rts rpg pc Defence of the Ancients 2 oynaması ücretsiz free to play f2p ücretsiz oyun
Sıcağı Sıcağına - Rayman Legends Demo Shadowrun Returns Video İnceleme
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

MrFlox96

25.8.2013 00:01:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: sametcicek
alıntı:

Orijinalden alıntı: MrFlox96

Lol'de Oynuyorum.
Dota'da Oynuyorum.

Tek olay şu. Lol ile Dota'yı karşılaştıramazsın. 2'si de birbirinden farklı oyunlar. Sadece türleri moba olarak geçiyor. Dota daha taktiksel. Lol daha hızlı. Şimdi buraya gelip te lol daha iyi dota daha iyi demenizin bir anlamı yok.


LoL dahamı hızlı pardon ? Sen iki oyunuda oynadığına eminmisin acaba?
Hay Allah'ım 2 tane mesaj attım. Spam olabilir çünkü diğerini de silemedim. 2 Oyunu da oynadım Dota da 1000'den fazla maçım var. Lol'de de heralde bir 150 - 200 maç olmuştur. (Steam gibi adreslerden MrFlox96 ismi ile araştırıp bakabilirsin). Dota da lane savaşlarında ileri geri atışarak ilerliyorsun. Rakibin açığını bulduğun zaman saldırıp kill'i ni alıyorsun. Lol de ise harrastan çok bir anda adamın yanında beliren kişi kazanıyor. (Gerek skill ile gerek flash ile) Benim lol konusunda daha hızlı dediğim olay bireysel oyun içindir. Kombatlar da dota daha hızlı olur çünkü daha taktiksel olduğu için kombata bir giriş şekli vardır. Lol de ise arkadan dolanırsın ya da bir anda 50 kişi adamın üstüne atlar öyle başlar. Dota'cılara da şunu söyleye bilirim Deny olayını bir çok insan 200 oyuna kadar öğrenemiyor. 200 Oyun boyunca deny atmadan oynayıp sonra ortaya çıkıp DENY HAYAT KURTARIR diyemezsin. Dotacılar da weplacı'lar var Lol'cüler de de kendini yüceltmeye çalışanlar var. Daha ayrıntılı konuşmak isteyen olursa da steamden eklesin daha uzun bir açıklama yapabilirim steamden.

MrFlox96

24.8.2013 23:54:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: sametcicek
alıntı:

Orijinalden alıntı: MrFlox96

Lol'de Oynuyorum.
Dota'da Oynuyorum.

Tek olay şu. Lol ile Dota'yı karşılaştıramazsın. 2'si de birbirinden farklı oyunlar. Sadece türleri moba olarak geçiyor. Dota daha taktiksel. Lol daha hızlı. Şimdi buraya gelip te lol daha iyi dota daha iyi demenizin bir anlamı yok.


LoL dahamı hızlı pardon ? Sen iki oyunuda oynadığına eminmisin acaba?

darkest earth

24.8.2013 19:47:29

0
Ben hala Heroes of Newerth oynuyorum (3 veya 4. yılım). Lol bir kaç hafta oynadım. Eğlendiriyor ama çok casual bir oyun. İstediğim taktiği random playerlar ile geliştirme sıkıntısı vardı. Community çok kötüydü. HoN ise mükemmel bir oyun olmasına rağmen S2 Games'in elinde gittikçe moka dönüşüyor. İlk zamanlarını hatırlıyorum da 300-400k player online olurdu. Şimdi maximum 150k. Legacy (Lol'deki sistem) sistemi oyunu çok kötü etkiledi. O dönemde de Dota2'nin çıkmasıyla birlikte oyuncuların çoğu oyunu bıraktı. Sonradan geç'de olsa oyun tamamen ücretsiz hale getirildi. Dota ve Dota 2'nin de sevmediğim olayı oyunun yavaşlığı. Yıllardır hon oynadığım için Dota bana çok yavaş geliyor. Hon onun iki katı hızlıdır nereden baksan. Hızlı düşünme ve hamle yapma gerektirir. Dota 2'deki hareket delay'inden bahsetmiyorum bile. Tıkladıktan sonra 2-3 sadise sonra gidiyor karakterler. Sonuç; DOTA'nın MOBA oyunlardaki hakkı çok büyüktür. Hatta tektir. Warcraft modu olduğu için de büyük saygı duyarım oyuna ve oynayanlara. Hon benim için yıllardır oynadığım en eğlenceli oyundur. LoL ise... beş para etmez açıkçası. Çoluk çocuk meydanı. Yine de değinmek istediğim bir şey var. Seslendirmeler gerçekten de profesyöneldir. Lakin alışılmadık bir şey olduğu için de çok garip gelmektedir insanlara. Dalga konusudur.

sametcicek

24.8.2013 19:35:21

0
Dotayı herkes oynayamaz bunu bi kabullenin artık. Sen LoL de karşının creepine son vuruşu yapmaya ve adamı dövmeye bakarsın. Dotada ise hem adamı döversin hem son vuruş yaparsın hem deny yaparsın. LoL'de oyuna 10 dakika sonra gelen oyuna yetişebilir etkin rol oynayabilir ama dotada oyun başından beri oynayan bir oyuncu oyunu bir tek botla bile bitirebilir(kendimden biliyorumki bot ve vlad'la dom'la bitirdiğim onlarca oyun olmuştur) LoL cüler beklide oynayamadıkları için dotayı tercih etmezler haklılarda dota lole göre daha fazla refleks el çabukluğu hızlı tercih kararı gerekir. Özellikle hızlı tercih yapmayı vurgulamak istiyorum Çünkü lolde dotada oynadım ve lolün oynanış hızı dotaya göre çok yavaş yani adam saldırsammı kaçsammı şu skillimi kullansam yok itememi bassam diye dotaya göre fazladan 2-3 saniyeleri olur. Dota ise lole göre çok hızlıdır ve anında karar verip el çabukluğunuzu ve reflekslerinizi çok iyi kullanamanız gerekmektedir.

sametcicek

24.8.2013 18:47:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: MrFlox96 Lol'de Oynuyorum.
Dota'da Oynuyorum.

Tek olay şu. Lol ile Dota'yı karşılaştıramazsın. 2'si de birbirinden farklı oyunlar. Sadece türleri moba olarak geçiyor. Dota daha taktiksel. Lol daha hızlı. Şimdi buraya gelip te lol daha iyi dota daha iyi demenizin bir anlamı yok.
LoL dahamı hızlı pardon ? Sen iki oyunuda oynadığına eminmisin acaba?

MrFlox96

23.8.2013 23:47:28

-3
Lol'de Oynuyorum. Dota'da Oynuyorum. Tek olay şu. Lol ile Dota'yı karşılaştıramazsın. 2'si de birbirinden farklı oyunlar. Sadece türleri moba olarak geçiyor. Dota daha taktiksel. Lol daha hızlı. Şimdi buraya gelip te lol daha iyi dota daha iyi demenizin bir anlamı yok.

dragon18tr

23.8.2013 19:45:03

0
Ursa , bu arada assasinlerdeki görünmezlik skilline basınca görünüyor ve dalınabiliyor neden öyle?

donetouch

21.8.2013 14:19:00

0
Templar Assassin

Tall Man

21.8.2013 12:42:28

0
8:50 javelin

pcheveslisi

20.8.2013 18:53:04

-1
Ya yeter oynamayın bu oyunları beyniniz sulanacak sonra çocukçuklar

Roxy.

20.8.2013 18:50:56

-1
nicke bak. asdasdasd :D razzraziel nedir ya? xd

AlbertEinstein

20.8.2013 18:12:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: By Trex dota 3 ü bekleseydiniz keşke
Betadan çoktığı için resmi olarak inceleme yaptılar.

!ScR3aM!

20.8.2013 17:24:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: Rodin

Tamam işte ben birebir dota kopyası yapsınlar demiyorum ki, o zamanda dotanın aynısı olmuş denirdi. Ben dotayla lol'ü kıyaslamayın artık diyorum. Benim için dota daha üstündür ama lolden iyidir diyemem o kişiye göre değişir. Ama gelipte ulu orta ''lol daha iyi'' yorumlarını görünce ister istemez sinirleniyorum. Üstteki uzun yorumu ona göre yaptım ama herkes dota 2 lolden iyidir diye anlamış, olur kabul ederim. Ama yine de lol dotadan iyi diyemez kimse, dota lolden iyi de diyemez ikisinin de eksiklikleri vardır kişiye göre değişir iyi olup olmaması. Genelleme yapılmasını sevmiyorum.
tamam o zaman kusura bakma amacın oysa haklısın zaten kötüleyenler dediğim gibi bilmeyenler iki oyunda kendi içlerinde farklı yönleri var iki oyunu bilseler kimse tartışmaya uğraşmaz çünkü ikisininde farklı bir zevki var aslında ama sen veya ben ne kadar yazsakda bunlar azalmıycak bu genel olan bir şey ne kadar açıklasanda konuşsanda bilip bilmeden direk şu iyi bu kötü muhabbeti döner hep hadi bilmiyorsun diyelim oyunu bari milletin zevkine saygı duyda kendin ne oynarsan oyna sonucta herkes aynı şeyleri sevmiyor.

Guest-96B6D01A8

20.8.2013 17:20:48

+9
dota 3 ü bekleseydiniz keşke

Rodin

20.8.2013 17:16:13

0
quote:

Orijinalden alıntı: !ScR3aM!

anlatmana gerek yok yazdığımı okumamışsın ben bunu görüyorum sadece üstte yazdım zaten kaç yıldır dota oynadım bende lol ilk oynadığımda senin tüm yazdığına hak verirdim çünkü ilk oynadığım anda dediklerinin hepsinin olmadığını görünce nasıl oyun bu demiştim hiçbir şeyle uğraşmıyosun basit gelmişti ama zaten bir süre oynayınca oynanışını görüyorsun zaten asıl birebir dota kopyası yapsalardı o zaman oynamazdım oyunu onun yerine sadece yine dota oynardım ne gerek var aynı kopyalarına bunu demek istedim bu oyunları karşılaştırmayı bırakın artık lol dotanın o eksiklerini taşıyor haklısın ama dediğim gibi lol oynanışı daha farklı ilk oynadığında bunu anlamassın hatta bir süre anlamassın ama uzun bir ara devam et anlarsın yani ikisini karşılaştırmaya uğraşmassın mesela sadece dota oynayan lol özelliklerine bakınca direk bune böyle diye yaklaşıyor sadece lol oynayan dotadan anlamadığı için lol iyi diyor dotayı kötülüyor ikisinide uzun süre oynayan biri bunu pek tartışmaya sokacağını sanmam
Tamam işte ben birebir dota kopyası yapsınlar demiyorum ki, o zamanda dotanın aynısı olmuş denirdi. Ben dotayla lol'ü kıyaslamayın artık diyorum. Benim için dota daha üstündür ama lolden iyidir diyemem o kişiye göre değişir. Ama gelipte ulu orta ''lol daha iyi'' yorumlarını görünce ister istemez sinirleniyorum. Üstteki uzun yorumu ona göre yaptım ama herkes dota 2 lolden iyidir diye anlamış, olur kabul ederim. Ama yine de lol dotadan iyi diyemez kimse, dota lolden iyi de diyemez ikisinin de eksiklikleri vardır kişiye göre değişir iyi olup olmaması. Genelleme yapılmasını sevmiyorum.

!ScR3aM!

20.8.2013 17:12:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: Rodin

Yok ben sadece size yazmadım diğer arkadaşlara cevap olarakta yazdım. Şimdi benim dediklerim dota 2'de olup lolde olmayan stratejik ögeler. Deny, creep block, rune, courier. Bunlar büyük etken. Şimdi burada bunları anlatabilirim uzun uzun, lol ile ilgili zaten pek bir şey yazmadım sadece dotada olup lolde olmayan şeyleri yazdım.
anlatmana gerek yok yazdığımı okumamışsın ben bunu görüyorum sadece üstte yazdım zaten kaç yıldır dota oynadım bende lol ilk oynadığımda senin tüm yazdığına hak verirdim çünkü ilk oynadığım anda dediklerinin hepsinin olmadığını görünce nasıl oyun bu demiştim hiçbir şeyle uğraşmıyosun basit gelmişti ama zaten bir süre oynayınca oynanışını görüyorsun zaten asıl birebir dota kopyası yapsalardı o zaman oynamazdım oyunu onun yerine sadece yine dota oynardım ne gerek var aynı kopyalarına bunu demek istedim bu oyunları karşılaştırmayı bırakın artık lol dotanın o eksiklerini taşıyor haklısın ama dediğim gibi lol oynanışı daha farklı ilk oynadığında bunu anlamassın hatta bir süre anlamassın ama uzun bir ara devam et anlarsın yani ikisini karşılaştırmaya uğraşmassın mesela sadece dota oynayan lol özelliklerine bakınca direk bune böyle diye yaklaşıyor sadece lol oynayan dotadan anlamadığı için lol iyi diyor dotayı kötülüyor ikisinide uzun süre oynayan biri bunu pek tartışmaya sokacağını sanmam

Rodin

20.8.2013 17:03:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: !ScR3aM!

bir şeyi tartışmak veya birşeyleri karşılaştırmak istiyorsan her iki tarafıda iyi bilmen gerek türk milletinin yaptığı olaydır bu az gördüğü bir şeyle direk biliyormuş gibi davranırlar bunu demek istedim sadece sen dotanın özelliklerini biliyorsun bak yazmışsın oraya ama lol sadece yüzeysel biliyorsun lol dota özelliklerinin bir çoğunu barındırmıyor ama bir süre oynarsan anlarsın lol dotadan farklı tarzda oynanış olarak hissedersin zaten o yazdığın olayların oyuna etkisini yani bunu demek istedim ben sana yok sen kötüledinde şunu yaptında diye yazmadım sen sadece orda şunun busu var şunun yok yazmışsın peki oynanışta bunların kullanımı işlevi ne nasıl oynanıyor neler oluyor ne kadar bilgin var sadece sormak istediğim bu
Yok ben sadece size yazmadım diğer arkadaşlara cevap olarakta yazdım. Şimdi benim dediklerim dota 2'de olup lolde olmayan stratejik ögeler. Deny, creep block, rune, courier. Bunlar büyük etken. Şimdi burada bunları anlatabilirim uzun uzun, lol ile ilgili zaten pek bir şey yazmadım sadece dotada olup lolde olmayan şeyleri yazdım.

!ScR3aM!

20.8.2013 16:52:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: Rodin Ben bir şeyi dert yapmıyorum, benim yazdıklarımı düzgün okumayıpta hala iki farklı oyunu kıyaslamaya devam edip lan lol iyi lol iyi deyip durmayın lütfen. Ben hiç bir zaman dota 2 lolden iyi demedim ama üstünlükleri var dedim. Bu da benim açımdan üstünlükler. Ayrıntılarını da oraya yazdım, okuyan okur.
bir şeyi tartışmak veya birşeyleri karşılaştırmak istiyorsan her iki tarafıda iyi bilmen gerek türk milletinin yaptığı olaydır bu az gördüğü bir şeyle direk biliyormuş gibi davranırlar bunu demek istedim sadece sen dotanın özelliklerini biliyorsun bak yazmışsın oraya ama lol sadece yüzeysel biliyorsun lol dota özelliklerinin bir çoğunu barındırmıyor ama bir süre oynarsan anlarsın lol dotadan farklı tarzda oynanış olarak hissedersin zaten o yazdığın olayların oyuna etkisini yani bunu demek istedim ben sana yok sen kötüledinde şunu yaptında diye yazmadım sen sadece orda şunun busu var şunun yok yazmışsın peki oynanışta bunların kullanımı işlevi ne nasıl oynanıyor neler oluyor ne kadar bilgin var sadece sormak istediğim bu

Rodin

20.8.2013 16:36:37

0
Ben bir şeyi dert yapmıyorum, benim yazdıklarımı düzgün okumayıpta hala iki farklı oyunu kıyaslamaya devam edip lan lol iyi lol iyi deyip durmayın lütfen. Ben hiç bir zaman dota 2 lolden iyi demedim ama üstünlükleri var dedim. Bu da benim açımdan üstünlükler. Ayrıntılarını da oraya yazdım, okuyan okur.

SellYourSoul

20.8.2013 16:35:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: Better Call Saul Dotacılar farklı sanki? Her yerde LoL loynayanları ezmeler yok bebe oyunları yok dotaya göre eksiklikler . Sen nasıl LoL TR deki salak çocukları hepimize genelliyorsan bende yaparım . Öyle bir konuşuyosunuzki sanki dotadan lole geçen herkes 5v1 dalar her oyunu win olur, manasız heroların da illa manası yok diye ölümsüz olmuyorlar onlarında kendilerine göre manalı herolara göre eksileri var. Ayrıca hiçbirinizin o zeki stratejik oyun havasındanda geçilmiyor sanırsınki oyun oynamıyorsunuz atom parçalıyorsunuz.
coh falan oyna en zora alıp birde en kolaya alıp.en zoruna dota dersek en kolayına lol deriz.

Guest-8BD6C1C54

20.8.2013 16:23:44

0
üşenmemiş resmen viki rehber yazmışsınız ne gerek var , kim ne isterse onu oynasın , bu kadar yorum yazacagınıza rehber yazsaydınız daha faydalı olurdu , neyin derdindesiniz , neyi kendinize dert yapıyorsunuz , 2 si de F2P neticede isteyen istediğini oynasın :)

sangokudbgt

20.8.2013 16:07:46

-3
Bu oyunuda hep 6-15 yaş arası oynuyor sanırım. Biraz çoluk çocuk işi bunlar. Burda 2 tane net kafe var 2'si de ağızına kadar bunu oynayan çocuklar ile dolu. Daha önlükleri bile üzerinde.

!ScR3aM!

20.8.2013 16:00:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: Rodin Evet, her dota konusunda olduğu gibi lolcü arkadaşlarımız basmış yine burayı. Bir kere Dota 2000lerde çıkmış warcraft için yapılmış bir moddur. Mod o kadar sevilmiştir ki bir sürü oyuncu kitlesine sahip olmuştur ve kendi türünü oluşturmuştur. Ardından yıllar sonra lol ve hon isimli iki farklı oyun çıktı piyasaya, lol çok iyi reklam stratejisi uyguladı, dotayı biraz daha geliştirdiklerini düşündüler ama tek fark farklı herolar olması ve grafiklerinin biraz daha iyi olmasıydı. Çünkü dotada yapabileceğiniz stratejinin çoğunu lolde bulamıyordunuz. Bunun üzerine valve, mobanın atası olan dotayı tekrar canlandırmak adına (ki bu yıllarda bile dota çok oynanan bir oyundu ama map hack diye bir saçmalık vardı) dota 2'yi çıkardı, o sıralarda da lol türkçeleştirildi ve popüleritesi arttırıldı. Artık liselerde ve ilkokullarda lol oynayan kız-erkek fark etmez kendini havalı görüyordu. Yani piyasa oyunu olmuştu. Lol kötü bir oyun demiyorum bakın, ama dotaya nazaran bir çok eksiklik var ve türkiye sunucusu açıldıktan sonra iyice ele ayağa düşmüş bir oyun oldu. Şimdi gel gelelim lol ile dota 2'nin farklarına: -Lol'de deny sistemi yok(deny kendi creeplerinize son vuruşu yaparak karşı rakibin farm yapmasını engellemek) bu bile oyunda büyük şeyler değiştiriyor. -Lol'de creep block yok, oyun içinde küçük gibi görünse de başlangıçta büyük bir öneme sahip aslında. Sadece başlangıçta da değil, rakip heroları durdurmak adına ilginç stratejiler bile geliştirilebiliyor sırf bu küçücük diye düşünülen block sistemiyle. -Dota 2'de kurye sistemi var ki bu da oyunda büyük bir yere sahip, hele karşı takımın kuryesini öldürünce hero öldürmekten daha stratejik olaylara sebebiyet verebiliyor. -Lol'de çimenlere girince görünmez olma mevzusu var ki bu çok saçma bir şey -Yine lolde rune sistemi oyuna girerken seçiliyor bedavadan base e tp olabiliyorsunuz falan bunlar oyunun heyecanını düşüren şeyler. -Bir de manasız hero saçmalığı var lolde, abi manasız hero mu olur diye soruyorsunuz meğerse oluyormuş... -Lol'de heroların çoğu paralı ve oynamak için para vermeniz gerekiyor, dotada ise bütün herolar size açık istediğiniz zaman oynayabilirsiniz. -Dota 2'nin yaş kitlesi lole nazaran biraz daha büyük çünkü dediğim gibi lol piyasa oyunu olduğundan çoluk çocuk internet kafelerde oynuyor şuan. -Grafikler aslında benim için pek önemli değil, ama dota 2'nin grafikleri daha iyi tabi grafik delisi birisi varsa dota oynar ama grafiklere bu kadar önem vermeyin derim ben. Daha aklıma gelmeyen bir sürü farklılıkları var ama dediğim gibi stratejik, takımda herkesin öneminin olduğu, satrançtan farksız bir oyun arıyorsanız bu dota 2'dir(ayrıca türkçedir sadece türkçe spiker yok) Daha aksiyonlu, hurra dalabildiğiniz, takımdakilere paso küfür edip, küçük kardeşlerimizin ince ve çatallaşmış seslerini duymak ve piyasa yapmış bir oyun oynamak istiyorsanız sizin oyununuz Lol'dür. Ayrıca dota 2 gibi bir oyuna 9 dakika inceleme hiç yakışmamış, detaylı bir inceleme bekliyorum sizden gökhan bey, anlatılacak çok şeyi var çünkü.
lol ile dota arası tek fark farklı herolar olması değil aslında eksik yönleri var falan diye yazmışsın ama zaten aynı oyunu çıkartıp koysalar ne anlıcan bundan lol dotaya göre farklı uzun süre ikisinide oynarsan nasıl olduğunu anlarsın herhangi bir oyunu kötülemek değil amacım kaç yıldır dota oynadım bir süredirde lol oynuyorum ikisinide tecrübe ettim bununları karşılaştırıp sürekli tartışma çıkarmak başlı başına saçmalık bence ne gerek var karşılaştırmaya lol dotadan sonra yeni oyun çıkarmış tabikide bir dota yapıp aynısını yapmamaları gerek dediğin gibi popüleritesi artınca çoluk çocuk başladı şuan oyunun en kötü tarafıda o zaten oyunları oynayanlara göre değerlendirmessek şuan benim için her iki oyununda yeri ayrı sayılır dediğim gibi sadece bahsettiklerin başlangıcta gözle görülen farklılıklar sadece oyunu bir süre oynarsan daha farklılıkları anlayabilirsin eminim burda tartışınların çoğu her iki oyunuda tecrübe etmemiştir etse bile uzun süre oynamamıştır öyle olsaydı iki oyundan birini kötülemeye çaba sarfetmezlerdi hiç. Bu arada lol de herhangi bir para vermeden oynayabilirsin parayla alınan kostümler ekstra şeyler falan oyuna etkisi olan şeyler para ile verilmiyor buda oyunu oynamadığını gösteriyor oynadıysan bile bakıp çıkmış gibi görünüyorsun bende ilk başladığımda dotayla karşılaştırmıştım ilk başladığım şekilde yazdıklarını direk okusam sana hak verirdim tüm yazdıklarına ama bir süre oynarsan farkları anlayabilirsin.

dante1000

20.8.2013 15:23:54

-2
Bu arada bazı arkadaşlar lol le dotayı karşılaştırmış lol deki veletlerden benden nefret ediyorum ve gına gelmiş durumda ama manasız hero kavramına kafan basmadıysa orda açıklama yapmanın bi anlamı yok manasız heronun skillerini cdsi çok yüksek olur vede başladığı statlar ve vurduğu damag on göre olur hemen manasız herolara laf atmak kolay bu arada gelelim parasız hero olayına lol de herolar parayla alınıyor olabilr ama adamlarda bir yerden gelir sağlamak zorunda bu oyunu babasının hayrına yapmıyolar dota 2 de ise setler var onlara veriyosunuz şampiyonlara para vermiyosunuz ayrı yetten illa şampiyonu parayla açmanıza görek yok oyunda ip kasarakta açabilirsiniz ben şuana kadar hiç bi heroyu parayla açmadım hepsini ip ile açtım vede heroların %50 sini açtım nerdeyse yani bunu oyunu oynamadan veyaki oynayıpda bişey anlamdan yorumyazmayalım....

Ayrton Senna da Silva

20.8.2013 10:47:37

-1
Dotacılar farklı sanki? Her yerde LoL loynayanları ezmeler yok bebe oyunları yok dotaya göre eksiklikler . Sen nasıl LoL TR deki salak çocukları hepimize genelliyorsan bende yaparım . Öyle bir konuşuyosunuzki sanki dotadan lole geçen herkes 5v1 dalar her oyunu win olur, manasız heroların da illa manası yok diye ölümsüz olmuyorlar onlarında kendilerine göre manalı herolara göre eksileri var. Ayrıca hiçbirinizin o zeki stratejik oyun havasındanda geçilmiyor sanırsınki oyun oynamıyorsunuz atom parçalıyorsunuz.

Guest-0CC8F9B78

20.8.2013 10:45:33

0
o son neydi öyle ya şansızlığın bu kadarı :D :D

Fatih513

20.8.2013 07:25:48

-4
quote:

Orijinalden alıntı: Rodin Evet, her dota konusunda olduğu gibi lolcü arkadaşlarımız basmış yine burayı. Bir kere Dota 2000lerde çıkmış warcraft için yapılmış bir moddur. Mod o kadar sevilmiştir ki bir sürü oyuncu kitlesine sahip olmuştur ve kendi türünü oluşturmuştur. Ardından yıllar sonra lol ve hon isimli iki farklı oyun çıktı piyasaya, lol çok iyi reklam stratejisi uyguladı, dotayı biraz daha geliştirdiklerini düşündüler ama tek fark farklı herolar olması ve grafiklerinin biraz daha iyi olmasıydı. Çünkü dotada yapabileceğiniz stratejinin çoğunu lolde bulamıyordunuz. Bunun üzerine valve, mobanın atası olan dotayı tekrar canlandırmak adına (ki bu yıllarda bile dota çok oynanan bir oyundu ama map hack diye bir saçmalık vardı) dota 2'yi çıkardı, o sıralarda da lol türkçeleştirildi ve popüleritesi arttırıldı. Artık liselerde ve ilkokullarda lol oynayan kız-erkek fark etmez kendini havalı görüyordu. Yani piyasa oyunu olmuştu. Lol kötü bir oyun demiyorum bakın, ama dotaya nazaran bir çok eksiklik var ve türkiye sunucusu açıldıktan sonra iyice ele ayağa düşmüş bir oyun oldu. Şimdi gel gelelim lol ile dota 2'nin farklarına: -Lol'de deny sistemi yok(deny kendi creeplerinize son vuruşu yaparak karşı rakibin farm yapmasını engellemek) bu bile oyunda büyük şeyler değiştiriyor. -Lol'de creep block yok, oyun içinde küçük gibi görünse de başlangıçta büyük bir öneme sahip aslında. Sadece başlangıçta da değil, rakip heroları durdurmak adına ilginç stratejiler bile geliştirilebiliyor sırf bu küçücük diye düşünülen block sistemiyle. -Dota 2'de kurye sistemi var ki bu da oyunda büyük bir yere sahip, hele karşı takımın kuryesini öldürünce hero öldürmekten daha stratejik olaylara sebebiyet verebiliyor. -Lol'de çimenlere girince görünmez olma mevzusu var ki bu çok saçma bir şey -Yine lolde rune sistemi oyuna girerken seçiliyor bedavadan base e tp olabiliyorsunuz falan bunlar oyunun heyecanını düşüren şeyler. -Bir de manasız hero saçmalığı var lolde, abi manasız hero mu olur diye soruyorsunuz meğerse oluyormuş... -Lol'de heroların çoğu paralı ve oynamak için para vermeniz gerekiyor, dotada ise bütün herolar size açık istediğiniz zaman oynayabilirsiniz. -Dota 2'nin yaş kitlesi lole nazaran biraz daha büyük çünkü dediğim gibi lol piyasa oyunu olduğundan çoluk çocuk internet kafelerde oynuyor şuan. -Grafikler aslında benim için pek önemli değil, ama dota 2'nin grafikleri daha iyi tabi grafik delisi birisi varsa dota oynar ama grafiklere bu kadar önem vermeyin derim ben. Daha aklıma gelmeyen bir sürü farklılıkları var ama dediğim gibi stratejik, takımda herkesin öneminin olduğu, satrançtan farksız bir oyun arıyorsanız bu dota 2'dir(ayrıca türkçedir sadece türkçe spiker yok) Daha aksiyonlu, hurra dalabildiğiniz, takımdakilere paso küfür edip, küçük kardeşlerimizin ince ve çatallaşmış seslerini duymak ve piyasa yapmış bir oyun oynamak istiyorsanız sizin oyununuz Lol'dür. Ayrıca dota 2 gibi bir oyuna 9 dakika inceleme hiç yakışmamış, detaylı bir inceleme bekliyorum sizden gökhan bey, anlatılacak çok şeyi var çünkü.
Sakin ol kanka Lole hiçbir şekilde para vermek zorunda değilsiniz, skin dışındaki tüm içeriklere oyun içinde kastığınız puanla da ulaşabiliyorsunuz. 5-6 yıl dota da oynadım şu anda da lol oynuyorum, ikisinin de güzel olduğu yönler var, yani çocuklar oynuyor diye şimdi laf edersin sanki 2 yıl sonra dota daha popüler olsa bırakacaksın. Açıkçası lolde rakibi oyundan düşürmek daha zordur, kendi creepini öldürmekdense karşındakine harrass yaparak kendine bikaç dakika sonra avantaj yaratabilirsin, ayrıca loldeki çalı olayı da son derece güzel ve farklı bir mekanik adamlar hiç değilse bişeyler kattı değil mi, dota 2nin grafik hariç Bişey kattığını görmedim de ben

Rodin

20.8.2013 07:11:10

+9
Evet, her dota konusunda olduğu gibi lolcü arkadaşlarımız basmış yine burayı. Bir kere Dota 2000lerde çıkmış warcraft için yapılmış bir moddur. Mod o kadar sevilmiştir ki bir sürü oyuncu kitlesine sahip olmuştur ve kendi türünü oluşturmuştur. Ardından yıllar sonra lol ve hon isimli iki farklı oyun çıktı piyasaya, lol çok iyi reklam stratejisi uyguladı, dotayı biraz daha geliştirdiklerini düşündüler ama tek fark farklı herolar olması ve grafiklerinin biraz daha iyi olmasıydı. Çünkü dotada yapabileceğiniz stratejinin çoğunu lolde bulamıyordunuz. Bunun üzerine valve, mobanın atası olan dotayı tekrar canlandırmak adına (ki bu yıllarda bile dota çok oynanan bir oyundu ama map hack diye bir saçmalık vardı) dota 2'yi çıkardı, o sıralarda da lol türkçeleştirildi ve popüleritesi arttırıldı. Artık liselerde ve ilkokullarda lol oynayan kız-erkek fark etmez kendini havalı görüyordu. Yani piyasa oyunu olmuştu. Lol kötü bir oyun demiyorum bakın, ama dotaya nazaran bir çok eksiklik var ve türkiye sunucusu açıldıktan sonra iyice ele ayağa düşmüş bir oyun oldu. Şimdi gel gelelim lol ile dota 2'nin farklarına: -Lol'de deny sistemi yok(deny kendi creeplerinize son vuruşu yaparak karşı rakibin farm yapmasını engellemek) bu bile oyunda büyük şeyler değiştiriyor. -Lol'de creep block yok, oyun içinde küçük gibi görünse de başlangıçta büyük bir öneme sahip aslında. Sadece başlangıçta da değil, rakip heroları durdurmak adına ilginç stratejiler bile geliştirilebiliyor sırf bu küçücük diye düşünülen block sistemiyle. -Dota 2'de kurye sistemi var ki bu da oyunda büyük bir yere sahip, hele karşı takımın kuryesini öldürünce hero öldürmekten daha stratejik olaylara sebebiyet verebiliyor. -Lol'de çimenlere girince görünmez olma mevzusu var ki bu çok saçma bir şey -Yine lolde rune sistemi oyuna girerken seçiliyor bedavadan base e tp olabiliyorsunuz falan bunlar oyunun heyecanını düşüren şeyler. -Bir de manasız hero saçmalığı var lolde, abi manasız hero mu olur diye soruyorsunuz meğerse oluyormuş... -Lol'de heroların çoğu paralı ve oynamak için para vermeniz gerekiyor, dotada ise bütün herolar size açık istediğiniz zaman oynayabilirsiniz. -Dota 2'nin yaş kitlesi lole nazaran biraz daha büyük çünkü dediğim gibi lol piyasa oyunu olduğundan çoluk çocuk internet kafelerde oynuyor şuan. -Grafikler aslında benim için pek önemli değil, ama dota 2'nin grafikleri daha iyi tabi grafik delisi birisi varsa dota oynar ama grafiklere bu kadar önem vermeyin derim ben. Daha aklıma gelmeyen bir sürü farklılıkları var ama dediğim gibi stratejik, takımda herkesin öneminin olduğu, satrançtan farksız bir oyun arıyorsanız bu dota 2'dir(ayrıca türkçedir sadece türkçe spiker yok) Daha aksiyonlu, hurra dalabildiğiniz, takımdakilere paso küfür edip, küçük kardeşlerimizin ince ve çatallaşmış seslerini duymak ve piyasa yapmış bir oyun oynamak istiyorsanız sizin oyununuz Lol'dür. Ayrıca dota 2 gibi bir oyuna 9 dakika inceleme hiç yakışmamış, detaylı bir inceleme bekliyorum sizden gökhan bey, anlatılacak çok şeyi var çünkü.

!ScR3aM!

20.8.2013 04:49:15

0
ne olursa olsun dotanın yeri bende ayrıdır dota2 demiyorum

RealArek

20.8.2013 03:48:21

0
Ne veriyim abime hahaha iyi güldüm :D

MytHnfr

20.8.2013 03:09:44

0
Eğer takımın yoksa Moba türü zevk vermiyor adama. Dota ile LoL arasında fazla fark yok gibi görünsede oynayışta hissediyor insan farkı. Moba türü F2P olmasa oyuncu kitlesi bakımından daha iyi seviyelere gelir ama bu oyun yapımcılarını oyuncu kaybetme korkusu oyunu F2P yapıyor. Adam oyunda sövüyor çıkıyor iki üç oyun sonra aynı takıma düşüyoruz yine. Adalet Meydanı dediler geldik ama adaletten eser yok.

GurcellOnline

20.8.2013 01:44:49

0
Oyun iyi guzelde, hocam anlatirken beni oyundan soguttunuz. Bu kadar mi keyifsiz anlatilir bu guzel oyun :( Oyunu oynarken acimi cekiyordunuz anlamadim.

mmjkfa7

19.8.2013 23:51:31

0
Keşke inceleme biraz daha uzun olsaydı 9 dk az olmuş. Sonu manyaktı :D

exomaniac

19.8.2013 23:08:03

-4
Mesajım bulunsun sonra izlerim

dasdacik

19.8.2013 23:06:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri oyun dünyasına moba türünü kazandıran oyun dota değil, aos'tur. http://en.wikipedia.org/wiki/Multiplayer_online_battle_arena
ikisniinde ilk yapımcısı aynı zaten ordan warcraft 3 geçirmiştir kendisi

BSC Misafiri

19.8.2013 23:02:30

0
Harbidende talha abinin bir sözü aklıma artık şu oyunları çekiştirmeyi bırakıcam biz burda oyunu çekiştirirken adamlar orda milyonlarla oynuyo yapmayalım arkadaşlar kimseye spoiler vermeyelim oyun çok kötüyse zaten yanda uzak durulması gereken bir yapım diye yazıyor editorler Editten öğütlerle.

Rodin

19.8.2013 22:57:51

0
Vay 03.20 de ESTR'den atmaca var

PLAYSTATION4

19.8.2013 22:52:24

-1
Böyle bir oyun oynuyorsaniz mutlaka takim kurmanis gerek tek tabanca baskalariyla oynayinca melez bir durumla karsi karsi geliniyor ve hic tat kalmiyor , küfür eden acemiler vs vs insanin sogutuyor gerci. videonun 7:24 saniyesinde "triple kill"mi duydum :) hihihi VALVE bildiginiz F2P benimsedigi icin artik gözümden düstü acikcasi HL3 akibetinden bir haberiz.

Uulas

19.8.2013 22:19:19

0
bence şu dota'yı oyundayız yapın 1 bölümde olsa eğlenceli olur

BSC Misafiri

19.8.2013 22:07:18

0
şarkısı daha iyi

BSC Misafiri

19.8.2013 22:07:10

0
LoL vs Dota muhabbeti düşündüğüm gibi hemen başlamış.Tmm siz LoL seviyor olabilirsiniz ama ben Dotayı seviyorum.Ayrıca ikisini sırf oyun türleri aynı diye karşılaştırmak saçma.Dishonored ile BF serisini karşılaştırmaya benzer.Niye karşılaştırıyoruz ... Çünkü ikiside FPS.İki oyununda size verdiği zevk ve mekanikler farklı.Dotadaki jungle sistemi vb. oyuna bağlıyor.LoL oynuyorsanız size kalmış ama denemeden peh dota ne ya demek nedir ?

ereyiz

19.8.2013 22:03:34

+2
Internet Explorer çok komik aahhahahaha. Sakın oyun tam sürüme geçilmesi beklendiği için inceleme yeni çıkmış olmasın ? Ayrıcı dota incelemek için zaman gerekir.

strangeworld

19.8.2013 22:02:45

+1
dota yı oynadım pek sevmedim kötü demiyorum bana göre deil ama loldede velet çok be normalde girmeyi bırakmıstım gecen bi girdim adam midim dedi bi kavga ettiler karakterseçme ekranında sonra adam mid oldu oyuna girdik biri sakasına yada gıcıklığına bota midden gitti adam sen mide benden önce gittin dedi ben afk yım mid pislendi dedi afk oldu. düsündünce sinir oluyorum artık ne sacmalıyo bunlar ya anlamadım gitti yeni bi sacmalık bulana para veriyolar heralde :S

xxbymanxx

19.8.2013 21:47:21

+3
Lol'de her maç herkes birbirine sövüyor.En son adamın biri savaştan kaçıp biz öldükten sonra kıll almıştı bende uyarınca küfür etti ve en son yine benden bir kıll çaldı ve sana grsn dedi o günden beri lol bana göre çocuk eğlence parkı gibi geliyor oyun basit ve önüne gelen oynuyor Saygılar...

michael01

19.8.2013 21:46:29

0
Gökhan reyis bir ara müsait olursa birlikte girelim dotaya.Biz kardeşimle tiny cent yaparken sen baratını kasarsın:)Kaybedersek yapacak bir şey yok ama genelde karşı takım fişliyor :)

michael01

19.8.2013 21:45:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: nightwolfking79
alıntı:

Orijinalden alıntı: SellYourSoul

Lol diyen beceriksizler çıkmış Dota da bir tarafının üzerine oturan lol oynar


lan sen istediğin kadar kendini yırt. millet dotayı senin kadar oynuyordur. ama LOL oynayanlar :D bitmez agaaa. ersin kılıç bile LOL da . adam oyuncu. ama saygı duymak lazım. herkezin kendi zevki. yapacak birşey yok...
ersin kılıç bile lolda yazmışsın:) gözünü seviyim GÖKHAN YILMAZ nerede?Adamlar inceleme yapmadığı çalışmadı zaten dota 2 oynuyor.Az araştır sonra bir şeyler yazın.Ersin kılış oyuncu GÖKHAN YILMAZ oyuncu değil yani dota 2 oynuyor diye gözünüzü seviyim az tutarlı yorum yapın

michael01

19.8.2013 21:42:17

0
quote:

Orijinalden alıntı: itachi237 sonunda incelediniz ama 9 dakika nedir allah aşkına !? yapmayaydınız daha iyiydi ! riot size para veriyor galiba.
:D riot para mı veriyor ahhaah güldürdün gece gece.Riot Türkiye'nin başında kim var acaba? Erdinç abinin eskiden bsc deki görevi neydi?Gözünüzü seviyim adam riotun başında sitenin eski kurucusu gözünüzü seviyim adam lol dan para kazanıyor zaten :)

gölge kule

19.8.2013 21:42:09

0
sonunda koptum

nightwolfking79

19.8.2013 21:37:10

-7
quote:

Orijinalden alıntı: SellYourSoul Lol diyen beceriksizler çıkmış Dota da bir tarafının üzerine oturan lol oynar
lan sen istediğin kadar kendini yırt. millet dotayı senin kadar oynuyordur. ama LOL oynayanlar :D bitmez agaaa. ersin kılıç bile LOL da . adam oyuncu. ama saygı duymak lazım. herkezin kendi zevki. yapacak birşey yok...

itachi237

19.8.2013 21:34:40

+2
sonunda incelediniz ama 9 dakika nedir allah aşkına !? yapmayaydınız daha iyiydi ! riot size para veriyor galiba.

SellYourSoul

19.8.2013 21:32:17

+3
Lol diyen beceriksizler çıkmış Dota da bir tarafının üzerine oturan lol oynar

panter20

19.8.2013 21:29:12

-2
Onlerden

nightwolfking79

19.8.2013 21:28:22

-8
aga dota iyide, bana göre league of legendin ful türkçe olması dotayı türkiyede eziyor.

aykut291

19.8.2013 21:18:28

-6
"Editörler Internet Explorer kullanıyor sanırım." güzeldi.

michael01

19.8.2013 21:16:03

0
son video dotacinemadan alınmış gibi geldi bana :) barattan başka hero oyna artık gökhan abi nezaman görsem barat oynuyorsun

Alpins951

19.8.2013 21:12:52

0
Son video you can do it ahahah :D:D:D:D

Dishonored24

19.8.2013 21:12:15

+1
Ya beyler herkez lol ya da dota oynuyor konuşuyor.Ancak hon u ne bilen var ne konuşan...lol ve dota evet moba türünün en çok oynanılan oyunları fakat hon (heroes of newerth belki bilmeyenler olabilir)nedense çok az oyuncu kitlesine sahip çok gariptir.Hon grafikleriyle olsun sesleriyle olsun 130-140 tane herosuyla olsun vs vs lol ve dota ile birlikte anılmayacak kadar küçük bir oyun değil aklım almıyor sanki dünyada bi lol var bi dota varmış gibi insanlar muamele yapıyor.Ben hon dota veya lol a bin basar demiyorum ama en azından oynanışıyla, grafikleriyle vs olsun(oyuncu kitlesi bakımından yarışamaz bunu kabul edelim) bu 2 oyunla birlikte anılacak seviyede bir oyun.Bana kalırsa hon hakettiği şeyleri görmüyor evet çoğu insan hon u dota ya cok bennziyor diye eleştiriyor (üzülerek söylüyorum bazı herolar benziyor gerçekten skill bakımından) fakat yeni gelen güncellemeler ile oyun daha farklı herolara ve eskisinden daha çok zevk veren maçlara kavuştu.Ben inanıyorumki hon ilerde türkçe desteğiyle birlikte daha fazla oynayıcıya kavuşacaktır tek istediğim dünyada sadece 2 moba varmış gibi davranmayın.

Serious Cat

19.8.2013 21:02:49

-15
LoL daha iyi

BSC Misafiri

19.8.2013 21:00:47

0
sonu süperdi :D

falco_love

19.8.2013 20:55:47

+2
lol kim dota'da bi hero falan mı ? Dota'ya şirk koşmayın genşler.

Shazard

19.8.2013 20:54:40

0
400 küsür oyunu dotayı sevdiğinizden mi yoksa bu inceleme için mi oynadınız ? Baratrum player Edit; İncelemenizi beğendim, en temel hali güzeldi. Bölüm bölüm yapmak isterseniz yardımcı olabilirim.

No.I

19.8.2013 20:51:04

-18
dota nedir yahu

Oziko

19.8.2013 20:50:51

-3
Commodore 64 ne zaman geliyor?

BSC Misafiri

19.8.2013 20:49:36

+1
çok oldu çıkalı inceleme daha yeni geliyor

BSC Misafiri

19.8.2013 20:49:33

-17
Acıkcası ben hiç begenmedim. Lol un yanında bence cok fiyasko kalıyor sarmadı beni.

Ambarad

19.8.2013 20:42:22

+2
Editörler Internet Explorer kullanıyor sanırım.

Dark Brotherhood

19.8.2013 20:41:33

-12
lol ezer xd

TherafluForte

19.8.2013 20:40:37

0
Ne kadar zaman oldu çıkalı daha yeni mi inceleme?

BSC Misafiri

19.8.2013 20:38:06

-7
oyun dünyasına moba türünü kazandıran oyun dota değil, aos'tur. http://en.wikipedia.org/wiki/Multiplayer_online_battle_arena
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Dota 2 8/10 9 oy
KÜNYE
Dota 2
+ TAKİBE
AL
57 kişi bu oyunu takip ediyor.
Bu oyun PC platformunda incelenmiştir.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız