Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Crytek: CryEngine 3, Bu Nesil İçin Yeter de Artar


   Son zamanlarda özellikle sektör ile ilgili yaptığı açıklamalarla gündeme gelen Crytek CEO'su Cevat Yerli, yapılan bir röportajda günümüz grafiklerini ve grafik motorlarını değerlendirdi.
 
   Epic'in uzun zamandır beklenen Unreal Engine 4 motoru ile ilgili konuşan Yerli, bunun kendileri için büyük bir sürpriz olmadığını ve zaten bekledikleri bir şey olduklarını belirtirken bir yandan da kendi oyun motorlarının ne kadar gelişmiş olduğundan bahsetti.
 
    CryEngine 3'ün oldukça gelişmiş bir yapıya sahip olduğunu belirten Yerli, uzun süre daha gidebilecek kapasitesinin bulunduğunun da altını çizdi. Merakla sorulan CryEngine 4 sorularına ise "CryEngine 3'ü geliştirmeye devam ediyoruz ve yeni bir versiyonun şu anda gerekli olduğunu düşünmüyoruz. Motorumuz daha şimdiden zamanının çok ötesinde grafikler sunuyor. Belki yeni nesilde ancak CryEngine 4'ü düşünebiliriz." yanıtını verdi.

Bu haberin bağlantısı
URL
crysis crysis 3 crytek cryengine cevat yerli electronic arts fps Cryengine 3 Cryengine4 Crysis 3 Unreal Engine 4 Cevat Yerli Crytek
Crytek'ten TimeSplitters 4 Sürprizi Gelebilir CoD: Black Ops 2'nin İlk Multiplayer Videosu!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

13.8.2012 13:54:01

0
sıkı crysis serisi hayranıyım çünkü yapılan her crysis oyununa bayıldım. 1. oyun farklı bir atmosferde ayrı bir güzeldi, son oyun da ayrı bir güzeldi. Cevat Yerli'ye hepimizin teşekkür etmesi lazım, bu eleştirileri anlamıyorum. türk insanında her bir şeye b.k atma huyu var. allah aşkına hatırlayın: ilk oyun çıktığında zamanına göre grafikler harika değil miydi? millet bilgisayarı kaldırmayınca konuşmaya başlıyor (benim pc de full ayarlarda kasıyordu ortalama bir pc kullanıyorum hala) orman ortamının da kendi içinde güzellikleri vardı. ama en mükkemmel iş, crysis 2 de yapıldı. cryengine 3 kadar güzel bir grafik motoru bana söyleyin dibine kadar tartışırım. güzellikten kasıt, optimizasyon konusu ve bu cryengine de kusursuz. ben bile laptopumda crysis 2 oynayabiliyorsam kasmadan, işte bu başarıdır (zaten crysis 2 nin grafikleri kesinlikle iyi seviyede, oynayabilmem mucize) gidin bi frostbite a bakın, insanlar milyarlar verip aldıkları ekran kartından soğuyolar. nvidia nın 4-5 son model ekran kartları için yapılan bi motor (gtx ekran kartın yoksa oynama diyor adam) iyi bir crysis hayranıyım, ekran kartında nvidia dan şaşmam ama oyun motoru dendi mi cryengine dir.

BSC Misafiri

13.8.2012 13:51:02

0
sıkı crysis serisi hayranıyım çünkü yapılan her crysis oyununa bayıldım. 1. oyun farklı bir atmosferde ayrı bir güzeldi, son oyun da ayrı bir güzeldi. Cevat Yerli'ye hepimizin teşekkür etmesi lazım, bu eleştirileri anlamıyorum. türk insanında her bir şeye b.k atma huyu var. allah aşkına hatırlayın: ilk oyun çıktığında zamanına göre grafikler harika değil miydi? millet bilgisayarı kaldırmayınca konuşmaya başlıyor (benim pc de full ayarlarda kasıyordu ortalama bir pc kullanıyorum hala) orman ortamının da kendi içinde güzellikleri vardı. ama en mükkemmel iş, crysis 2 de yapıldı. cryengine 3 kadar güzel bir grafik motoru bana söyleyin dibine kadar tartışırım. güzellikten kasıt, optimizasyon konusu ve bu cryengine de kusursuz. ben bile laptopumda crysis 2 oynayabiliyorsam kasmadan, işte bu başarıdır (zaten crysis 2 nin grafikleri kesinlikle iyi seviyede, oynayabilmem mucize) gidin bi frostbite a bakın, insanlar milyarlar verip aldıkları ekran kartından soğuyolar. nvidia nın 4-5 son model ekran kartları için yapılan bi motor (gtx ekran kartın yoksa oynama diyor adam) iyi bir crysis hayranıyım, ekran kartında nvidia dan şaşmam ama oyun motoru dendi mi cryengine dir.

Guest-97901DBF5

12.8.2012 22:03:35

+1
quote:

Orijinalden alıntı: pastadanadam Crysis 1 için - Sırf grafikten oyun olmaz,bu oyun çalışsın diye servet mi harcayacağız,ormandan sıkıldık,senaryo sunum kötü,konsollara neden çıkmadı - dendi Crysis 2 için - Grafikler ilk oyuna göre kötü grafik isteriz,orman güzeldi neden şehire indik,senaryo kötü ilk oyununki iyidi çok sinematik olmuş,konsollara neden çıktı PC'ye özeldi bu oyun- dendi. Bazı oyuncuları memnun etmek imkansız.Oyunlar hem aynı kalsın hem değişsin istiyorlar.Şımarıklılığa girer bu.Crytek eleştirileri dinledi suçlu oldu.Ben ilk bu eleştirileri gördüğümde çok şaşırmıştım. Crysis 3 ağzıyla kuş da tutsa,beğenilmeyecek.Sehir iyiydi neden böyle ormanlaştırıldı felan denebilir.
+1000 doğru söze ne denir.

Guest-97901DBF5

12.8.2012 22:00:20

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Grafikler iyi olabilir de oyun fos cevat yerliyi gören de kırk yıllık ustası sancak komik yaaa o kim oluyor da herşeyi küçümseyebiliyor Crysis de güzel bi oyun olsa bari abidik gubidik bir oyun...
asıl sen kim oluyosun da Cevat Yerli'ye hakaret ediyosun salak. küçücük beyninle çok bilmiş gibi buraya gelip yorum yazıyosun. oyun yapımcılığından iyi anlıyosan sen bi tane yapta görelim bakalım. senden 1000 tane toplasalar Cevat Yerli'nin %1'i kadar tutmassın. o kadar cahilsin kardeşim.

Guest-97901DBF5

12.8.2012 21:57:03

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Cevat bey yine boş konuşup kendini komik duruma düşürüyor. Tamam ortanın üzerinde kalitede bi görselliği berbat bi optimizasyonla sunuyorsunda, bütün platformlarda başarıyla optimize olabilen 3.parti oyun geliştiricileri tarafından en çok tercih edilen oyun motoruyla kendininkini neden ve nasıl Kıyaslıyorsun? Efsane yapımların geliştirilmesinde kullanıldı UE. Aynı komik kıyaslamaları yine yapmıştı Cevat bey UE4 lansmanından hemen bikaç saat sonra. Artık nasıl bi gözleri korktuysa :D
kapa lan çeneni. sen git mario'nu oyna hade bakem yallah.

Anli123

10.8.2012 00:44:11

+2
Yahu bazılarını anlamıyorum. Grafikler iyi olmayınca eleştiriyor, iyi olunca da bilgisayarım kaldırmadı diye eleştiriyor

BSC Misafiri

9.8.2012 11:52:04

0
adamlar akıllı ve adil cod gibi 5 oyunada aynı grafik motoru kullanıp her yıl insanların gözünü boyayıp satmıyolar,crysisde cry engine 2nin ilk sürümü kullanıldı ve motorun gücü gösterildi crysis warhead'de cryengine 2nin en son gücü gösterildi ve crysis 2 de cryengine 3e geçldi ve gücü gösterildi crysis 3tede ce3ün son gücü gösterlck bf3dede fe2nin gücü gösterlmsti muhtemelen bf4dede fe2 kullanılacak ve son gücü gösterilck

BSC Misafiri

9.8.2012 11:51:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: realmaxin123 Cry Engine 3 ü hep sevmisimdir. Bu konuda Cevat Yerli'ye katılıyorum, ama su yeni grafik motorunu yeni nesilde dusunme meselesi bana biraz tembellik gibi geldi , simdiden calısmalar yapsalar yeni nesilde beklenenin cok ustunde grafik motoru gelebilir, bu da firmaya cok buyuk bir katkı sağlayabilir.
e kardesm çalışmadkları ne malum tabiki çalışıyolardr burda ce 4 adına çalışıyoruz diye bangır bangır bağırmalarınada gerek yok

alperen141

9.8.2012 06:11:23

0
Hala WolfTeam oynayan bi nesle sen CRYSIS mi anlatmaya çalışıyorsun? "Büyük Kurt!"

^Max Payne^

9.8.2012 01:13:23

0
Bence çoğu insan crysis 1 in yüzünden 2 yi ve cry engine 3 ü küçümsüyor ayrıca crysis herkese hitap etmeyen bir yapıya sahip bayağı fantastik bir oyun cloak mode,armor mode vb gibi crysis i cod la karşılastırmak da tamamen yanlıştır ve cod un rakipleri bf ve moh dır.

realmaxin123

9.8.2012 00:31:57

0
Cry Engine 3 ü hep sevmisimdir. Bu konuda Cevat Yerli'ye katılıyorum, ama su yeni grafik motorunu yeni nesilde dusunme meselesi bana biraz tembellik gibi geldi , simdiden calısmalar yapsalar yeni nesilde beklenenin cok ustunde grafik motoru gelebilir, bu da firmaya cok buyuk bir katkı sağlayabilir.

rodri

9.8.2012 00:24:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: Amrothrim BU OYUN NE ZAMANDAN BERİ BİZİM OYUNUMUZ OLDU MAL BİZE HİÇ BİR KATKISI YOK BU CRYSİS İN ANLAYIN ARTIK BUNA VERDİĞİNİZ PARALAR YABANCI ÜLKELERE GİDİYOR HİÇ BİR ZAMAN TÜRKLERE KATKISI OLMADI ANLAYIN ŞUNU TÜRK OYUNU DEĞİL ŞU. DANDİK OYUNA GİDİP PARA VERİYORSUNUZ ONU YAPCAĞINZA MOUNT BLADE ALIN ADAMLAR GERÇEKTEN TÜRKİYEYİ TANITIYORLAR!!!!
önemli olan oyunun türkçe olması, kimin yaptığı ilgilendirmez. adam yerine koyup, zarar edeceğini bile bile türkçe dublaj yapması. beğenmiyosan almazsın bu kadar basit. türkiyede bazı geliştiriler var, yaptığı oyunun ismi yabancı, mekan yabancı, belki türkçe dil desteği bile yoktur. gidip bunlara mı para verelim.

MiyopBey

8.8.2012 23:11:50

+5
Crysis 1 için - Sırf grafikten oyun olmaz,bu oyun çalışsın diye servet mi harcayacağız,ormandan sıkıldık,senaryo sunum kötü,konsollara neden çıkmadı - dendi Crysis 2 için - Grafikler ilk oyuna göre kötü grafik isteriz,orman güzeldi neden şehire indik,senaryo kötü ilk oyununki iyidi çok sinematik olmuş,konsollara neden çıktı PC'ye özeldi bu oyun- dendi. Bazı oyuncuları memnun etmek imkansız.Oyunlar hem aynı kalsın hem değişsin istiyorlar.Şımarıklılığa girer bu.Crytek eleştirileri dinledi suçlu oldu.Ben ilk bu eleştirileri gördüğümde çok şaşırmıştım. Crysis 3 ağzıyla kuş da tutsa,beğenilmeyecek.Sehir iyiydi neden böyle ormanlaştırıldı felan denebilir.

BSC Misafiri

8.8.2012 20:00:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: Raider84 Bence şu Crysis meselesi fazla uzadı. Adamlar istedikleri derecede satış gerçekleştiremiyor birde aynı seriye oyun çıkartmaya devam ediyorlar. Açıkçası bu seri biraz daha geri plana atılıp yeni projelere başlansa daha iyi olur şirket için. Crysis 3 çıkıcak 3-4 bölümden sonra aynı şeyler farklı mekanlarda tekrar edip duracak. Puanları ne kadar yüksek olursa olsun oyun başarılı değil...
Milyar yılda bir çıkan TR oyunlardan birini biz böyle eleştirmeseydik adamlar CryEngine 5'i çıkarırlardı be.Crysis 1 ve Wars için ben de öyle düşünüyorum ancak Crysis 2 ve Warhead gerçekten güzel.Evet Crysis'e aşırı yükleniyor Crytek doğru,keşke FarCry'ı Ubisoft'a devretmeselerdi...

Companero01

8.8.2012 18:57:43

0
bnce zevk meselesi bnm oynadgm en iyi oyunlar içerisinde o grafik kolay kolay hiç bi oyunda yok

Raider84

8.8.2012 17:09:22

0
Bence şu Crysis meselesi fazla uzadı. Adamlar istedikleri derecede satış gerçekleştiremiyor birde aynı seriye oyun çıkartmaya devam ediyorlar. Açıkçası bu seri biraz daha geri plana atılıp yeni projelere başlansa daha iyi olur şirket için. Crysis 3 çıkıcak 3-4 bölümden sonra aynı şeyler farklı mekanlarda tekrar edip duracak. Puanları ne kadar yüksek olursa olsun oyun başarılı değil...

thepunisherWZ

8.8.2012 14:01:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: -Rsan- Bunlar bu gidişle Crysis 4'ü de cry engine 3 ile yaparlar.
Activision'un kuklaları gibi Call of Duty ismiyle aynı motorla sittirilyon tane yapmayacaklarına eminim de.

TayfunKey

8.8.2012 11:43:43

+6
Yorumlara bak arkadaş! Bence yeni nesil konsollardan öte şu anki neslin veletleri yenilenmeli.

BSC Misafiri

8.8.2012 11:35:45

+1
quote:

Grafikler iyi de gerisi fos. Grafik Motorunun Neresinin iyi olmasını bekliyorsun _?

I3uRocKSiyoN

8.8.2012 10:23:44

0
Cry Engine 3'e laf edenler GTA IV'ün rage motoru bile programcılar tarafından ne kadar gerçekçi oluyor Cry Engine 3'ü hiç sormayın zaten mükemmel olacaktır ha bir de bizim oynadıklarımız Cry Engine 3'ün tam gücü de değil sadece kırpılmış versiyonu eğer yeni nesil için yapacaksa kırpmadan tam anlamıyla yaparsa ağzınız açık kalır bu da bilinsin

Leftist Pony

8.8.2012 09:43:04

+6
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Grafikler iyi olabilir de oyun fos cevat yerliyi gören de kırk yıllık ustası sancak komik yaaa o kim oluyor da herşeyi küçümseyebiliyor Crysis de güzel bi oyun olsa bari abidik gubidik bir oyun...
zaten 40 yıllık ustası. adam 14 yaşında başlamış bu işlere. Asıl sen nasıl oluyorda kendini birşey sanmış gibi Cevat YERLİ ile böyle konuşabiliyorsun ? Kendini birşey sanmış olan sensin bana göre. Ayrıca abidik gubidik dediğin oyunu sen ve senin gbilierin neden karaladığını biliyorum galiba. Hikayesi sana hitab etmiyor olabilir. Gidipde amerikan savaşında cod daki gibi kahraman olmak gerçek ülkelerle savaşmak istiyor olabilirsin. Bunu istiyorsan zaten cod diye bir seri var neden bizim oyunumuzu karalıyorsun? Birdaha görmiyim ;)

Cpt. Miller

8.8.2012 09:01:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: ZeroRazoR Motor iyide crysis zevki düşük bir oyun
Hiçbir Crysis oyunundan zevk alamadım, grafik motoru dışında içi boş bir seri. Oyun yapmak ve oyun için içinde atmosfer yaratmak bambaşka şeyler.

aterikasedi

8.8.2012 04:26:25

-1
Bunlar bu gidişle Crysis 4'ü de cry engine 3 ile yaparlar.

a_e_b

8.8.2012 02:38:07

-1
quote:

Orijinalden alıntı: ^Max Payne^

Çok haklısınız ps 3 te uncharted 2 oynadım o neydi bee! pc de olsyadı eminim pc im çökerd
Hocam merak etme sen pc'ne hiçbir şey olmazdı (tabi windows 98 kullanıyorsan ayrı)

^Max Payne^

8.8.2012 01:29:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: 5pac

şu arkadaşa katılmamak elde değil.
Çok haklısınız ps 3 te uncharted 2 oynadım o neydi bee! pc de olsyadı eminim pc im çökerd

E_Aydin35

8.8.2012 01:13:10

0
Evet doğru bir tespitde bulunmuş Cevat Yerli.. Günümüz teknolojisi, frafik motorları ve o motorlar ile yapılan oyunları, FARKLILIĞINI ortaya koymuş CryEngine ile karşılaştırdığında üst seviye grafikler sunulduğu ortada.. Ama bu kadar iyiler diğe ukalalık taslanması söz konusu dahi değil, çünkü "geliştiriliyor" kelimesi kullanılmış ve yeri geldiğinde yeni nesil grafik motoru olan "muhtemelen" CryEngine 4'ü en iyi şekilde sunacaklarını belirtmiş..

BSC Misafiri

8.8.2012 01:03:44

0
adam crysis'in c sinden bahsetmemiş siz dır dır dır hala crysis oyunmu vs vs... körmüsünüz kardeşim adam oyun motorundan bahsediyor oyun motoru...kapiş? bu haber üzerine yapılacak yorum crysis'in nasıl bir oyun olduğumudur yoksa adamın bahsettiği oyun motoru üzerine konuşmakmıdır? çoluk çocuk fink atıyor sitede!

a_e_b

8.8.2012 00:29:07

0
bence yerli haklı tamam crysis herkese hitap etmeyebilir ama o motor bu nesil için yeter de artar bile

aykut291

8.8.2012 00:04:48

0
Sadece Grafik Motorundan İbaret Sıradan Olursada olur olmassada olmaz dediğim Oyunlar arasında...Herşey Grafik Motoruyla olmuyo artık bunu Örneklerine Gitsin baksınlar.

BSC Misafiri

7.8.2012 23:56:46

-1
Grafikler iyi olabilir de oyun fos cevat yerliyi gören de kırk yıllık ustası sancak komik yaaa o kim oluyor da herşeyi küçümseyebiliyor Crysis de güzel bi oyun olsa bari abidik gubidik bir oyun...

thepunisherWZ

7.8.2012 23:33:11

+3
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Cevat bey yine boş konuşup kendini komik duruma düşürüyor. Tamam ortanın üzerinde kalitede bi görselliği berbat bi optimizasyonla sunuyorsunda, bütün platformlarda başarıyla optimize olabilen 3.parti oyun geliştiricileri tarafından en çok tercih edilen oyun motoruyla kendininkini neden ve nasıl Kıyaslıyorsun? Efsane yapımların geliştirilmesinde kullanıldı UE. Aynı komik kıyaslamaları yine yapmıştı Cevat bey UE4 lansmanından hemen bikaç saat sonra. Artık nasıl bi gözleri korktuysa :D
Bak bak bak... Ne örümcek beyinli adamlarsınız siz ben anlamadım ki. Gözleriniz de bozuk olabilir ya da sahip olduğunuz sistem osuruktan olduğundan dolayı çamur atıyor olabilirsiniz.Ama bu grafiklere ortanın üzerinde kalite diyorsan seni pistlerde görmek isteriz. Şuan bundan iyisi şamda kayısı ötesi yok. CryEngine kadar kaliteli görselliğe ve zengin etkileşime sahip bir grafik motoru daha gösterebilir misin bana? Şimdi dırdıra başlarsın kendinle kıyaslayıp yok fanboy yok cart curt diye. Görünen köy kılavuz istemez.

mert_gunes

7.8.2012 23:22:01

+3
Bu siteye misafir olarak gelip saçma sapon yorum yazanların allah bin cezalarını versin.

GoldPunch

7.8.2012 23:21:21

+3
quote:

Orijinalden alıntı: lightsword5 Grafikler iyi de gerisi fos.
Oyun motorundan söz ediyoruz?? Fizikler mi fos yani?

ZeroRazoR

7.8.2012 23:00:51

0
Motor iyide crysis zevki düşük bir oyun

BSC Misafiri

7.8.2012 22:51:49

-9
Cevat bey yine boş konuşup kendini komik duruma düşürüyor. Tamam ortanın üzerinde kalitede bi görselliği berbat bi optimizasyonla sunuyorsunda, bütün platformlarda başarıyla optimize olabilen 3.parti oyun geliştiricileri tarafından en çok tercih edilen oyun motoruyla kendininkini neden ve nasıl Kıyaslıyorsun? Efsane yapımların geliştirilmesinde kullanıldı UE. Aynı komik kıyaslamaları yine yapmıştı Cevat bey UE4 lansmanından hemen bikaç saat sonra. Artık nasıl bi gözleri korktuysa :D

BSC Misafiri

7.8.2012 22:51:03

-2
40 yıllık yeni nesilciyim bu kadar yeni nesil diyen bi insan görmedim..

Himurajutsu

7.8.2012 22:43:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: StrainG.ShooteR naughty dod cryengine 3le bir oyun yapsa dunyanin 8.ci harikasi olur heralde eminim :D bu adamlar cryengine 3 gibi dunyanin en iyi grafik motoruna sahipleri ama kullanmayi bilmiyorlar :D
şu arkadaşa katılmamak elde değil.

Celtic Warrior

7.8.2012 21:56:42

-3
O kadar harika bir motorunuz var ki herkes o motoru kullanmak istiyor. Motorlarına hiç bir şey demiyorum gerçekten çok güzel Unreal Engine 3'den kat kat daha güzel ama bu adamlar neden bu kadar kendilerini övüyor ? Oyun yapmayı doğru düzgün beceremiyorsunuz eyvallah ama çabalıyorsunuz en azından. Crysis gibi bir oyun yaratınız tamam güzel ama o uzaylıları için içine sokmayacaktınız. Nano Suit çok zekice bir düşünce ama oyun olarak fiyasko Crysis.

Mr.Humble

7.8.2012 20:25:37

-3
tamam.

quexstre48

7.8.2012 20:25:00

0
black ops 2 mp video http://www.youtube.com/watch?v=Dre21lBu2zU&feature=g-all-u kötü gözükmüyor ama çok teknolojik be abi :)

StrainG.ShooteR

7.8.2012 20:18:03

-1
naughty dod cryengine 3le bir oyun yapsa dunyanin 8.ci harikasi olur heralde eminim :D bu adamlar cryengine 3 gibi dunyanin en iyi grafik motoruna sahipleri ama kullanmayi bilmiyorlar :D

BSC Misafiri

7.8.2012 20:14:36

0
Gerisi fosmuş.Çekemiyorsan adam gibi de arkadaş.

BSC Misafiri

7.8.2012 20:14:33

-3
crytek başına gelecekleri anladı kendi reklamını yapıyor... Yeni nesilde Unreal 4 ve diğer motorlardan asrın darbesini yiyecekler :D

arda529

7.8.2012 20:07:27

+1
Bu adam 2 günden fazla sessiz kalamıyor :D

Crys2

7.8.2012 19:58:28

0
Doğru diyor

lightsword5

7.8.2012 19:45:49

-4
Grafikler iyi de gerisi fos.

capoeira_GS

7.8.2012 19:37:43

+1
Kısacası Cevat Yerli verdiği röportajlarda CryEngine 3'ün gücün gösteriyor ve şuandaki en güçlü oyun motoru bizimki biz daha iyisini yapana kadar diyor

Sir Maximus is BACK

7.8.2012 19:36:26

0
doğru diyor bence.

wichtking

7.8.2012 19:36:07

0
tabi la ne zandınız
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Crysis 3
+ TAKİBE
AL
259 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız