Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Gotham Knights Sadece PC'de 60 FPS Oynanabilecek

 
 
Warner Bros, resmi Discord kanalı aracılığıyla süper kahraman temalı aksiyon macera oyunu Gotham Knights'ın PS5 ve Xbox Series S|X'te 30 FPS'te kilitleneceğini yani oynanacağını onayladı. Buradan da anlaşılacağı gibi oyunu 60 FPS'te (ve belki de üzeri) oynatabilecek tek platform PC olarak karşımıza çıkıyor. Bu durum birçok oyuncu tarafından PC'nin daha cazip bir platform olarak görülmesini sağlıyor. 
 
 
 
Geliştirici ekip, oyunun sahip olduğu özellik ve özellikler nedeniyle kare hızını konsollarda kilitlediklerini belirtiyor. Bunun gerekçe gösterilerek yeni nesil konsollarda 30 FPS kilidi vurulması birçok kişi tarafından tuhaf karşılanıyor. 
 
Gotham Knights, şu ana kadarki en dinamik ve etkileşimli Gotham City'de geçen açık dünyalı bir aksiyon rol yapma oyunu olarak karşımıza çıkacak. Tek kişilik veya eşli oyunda Gotham'ın beş eşsiz ilçesinde devriye atacak ve nerede suç eylemi bulursanız hemen müdahale edeceksiniz. 
 
Gotham Knights, 21 Ekim'de Steam ve Epic Games Store üzerinden PlayStation 5, Xbox Series ve PC için çıkış yapacak.  

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Dsogaming Gotham Knights Warner Bros. Games Montreal Batman Batgirl Nightwing Red Hood Robin
Birinci Şahıs Korku Oyunu Scorn Çıkış Yaptı Strateji Oyunu Warpips'in Switch Oynanış Videosu Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

aykut291

21.10.2022 16:48:47

0
Aman arkadaşlar çokta tartışmaya gerek yok bence Oyun an itibariyle balon gibi patladı 60 Fps olsa nolur 20 fps olsa nolur İgn bile 10 üzerinden 5 vermiş oyuna Ign bile en kıytırık oyuna 7 8 veren bir yayın 5 vermiş Oyun artık nekadar rezaletse yani boşverin Ragnaroka odaklanalım derim.

Aragorn Elessar

19.10.2022 15:31:02

+2
Durumu iyi olan PC'de oynar tabii. Ne yapacak konsolu. Yüksek kalite, 60FPS oynatacak bir ekran kartı fiyatı da konsol fiyatından fazla amma velakin.

BSC Misafiri

19.10.2022 09:48:48

0
Yine aynı meseleler xd

AnadoluEfes

18.10.2022 22:47:25

0
8K 60fps ise neden olmasın

Kartal Göz

18.10.2022 20:28:54

0
1080p 30 FPS yani öyle mi? Şaka gibi.

Sarohan

18.10.2022 19:01:14

0
Birileri de Türkiye dışından sistemini yazıp kendince konsolu övüp + hava civa atıyor herhalde. Ne boş tipler var.

Akbaba89

17.10.2022 16:42:05

0
Mining ekonomisi, vergiler ve üstüne firmaların açgözlülüğü ekran kartlarını ulaşılamaz hale getirdi. Şu oyun 2k 60 fps gelemiyorsa ciddi optimizasyon özürlüdür. Konsollara çamur atmayı manasız buluyorum.

BSC Misafiri

17.10.2022 15:43:29

0
keşke konsollar tamamen yeryüzünden silinsede sadece pc kalsa. inanın oyunlarda öyle manyak ötesi şeyler görmeye başlarızki..

BSC Misafiri

17.10.2022 14:01:21

0
NCK: Konsol sahipleri, 60 fps destek çıkana kadar, ALMAYIN!!! Konsolcular, BİRLEŞİN!!!

aykut291

17.10.2022 13:42:50

0
Yapacak birşey yok hocam ona Adamlar eski jenerasyonu iptal ettiler.Eğer oyun Ps4 ve Xbox one göre yapılsaydı ozaman 60 FPS oynardın.Yani bu iş böyle her nesilde aynı muhabbet olmasının temel sebebide böyle.Oyun gelistirici Oyunu tasarlarken en düşük Donanımı dikkate alarak tasarlar.Ps4 ve Xbox one iptal etmelerinin sebebi Oyundaki metaryeller yeterli gelmedi demekki sistemi tıkadı donanımı zorladı bu yüzdende yeni nesil konsollara göre yapmayı tercih ettiler.Bir Oyunun kaplama kalitesi nekadar iyiyse çevre detayları çvreyle etkileşim bunların hepsi ekran kartına ve işlemciye yük olusturuyor Konsolların limiti bellidir herzaman Pc gibi kalkıpta içine daha iyi bir Ekran kartı ve işlemci takamıyorsun konsollarda Bu yüzden donanımın sana sunduğu ve yapımconın sene verdiğini kabullenmek zorundasın.Şöyle düşün adamlar bu Oyunu isterse 60 fps çalıştırır ama nasıl çalıştırır Oyunda çevre objelerini azaltır grafiklerini kısar o şekilde yapar ama buseferde insanlar derki bune ps4 oyunu gibi der.Bunun sonu yok pc ve konsollar arasında herzaman fark olur olucaktır.Bir sonraki nesildede olucak.Oyunu daha iyi şartlarda oynamak için pc tercih ediceksin ama Pc dada şu sıkıntı oluyor genelde optimasazyon sorunları oluyor yani yapımcı geliştirme temeli olarak konsolları baz aldıgı için Windows a oyunu yapmak için çok çaba sarf etmiyorlar bu yüzdende pc da optimazasyon sorunu haberlerini çok sık duyuyoruz malesef.Benim için önemli olan kaliteli sunum.Neyde oynadığını ve hangi fps oynadığımın benim için önemi yok.Oyun kaliteli olsun önemli olan bu.

deadlight54

17.10.2022 13:09:24

+3
Yapımcıların tembelliğine bakar mısın? Neymiş bazı özelliklerden dolayı 30 FPS imiş, ulan sokrates böyle savunma yapamazdı adamlardaki pişkinliğine bak. Bizde bunu yedik, yapamadık çok tembeliz demiyorlar da kıvırıyorlar. Bu arada oyun normalde eski nesil konsollara çıkacaktı fakat sonradan iptal edildi. Oyuna bakınca yeni nesillik hiç birşey yok. Bildiğin eski nesil oyunu sırf paragözlülükten itelemeye çalışıyorlar. Bu oyun çok fena patlayacak benden söylemesi, ön sipariş vermek gibi bir çılgınlık yapmayın. Nasıl olsa bir sene sonra game pass'e gelir.

BSC Misafiri

17.10.2022 12:19:44

0
İşte sen Donanımı yetersiz yaparsan 3. Parti firmalar böyle sallamasyon işler yapar. Adam niye özen göstersin optimize etsin ki, Sen en baştan konsoluna özen göstermemişsin yaparken.. Aklı başında bir adama eski nesilde 6 Tflopsluk makine var, Yeni nesil konsollar ise sadece +4-6 Tflops daha güçlü gelecek ve 4K 60-120 FPS iddiaları var desen kıçıyla güler.. Çünkü aynı anda hem yeni nesil grafiğin, Hem 4K'nın, Hemde 60 Fps'nin var olamayacağını bilir o donanımla..15 Tflops'tan aşağı çıkmamaları gerekiyordu.. Ki o bile kurtarmıyor ama Hadi oluru bu derdik.. Belli ki PS5 Pro'ya saklıyorlar gerçek vaad edilenleri.. Konsollardan bunu anlıyoruz ki en başta vaad edilen her şey yalandır..

BSC Misafiri

17.10.2022 11:14:20

0
Konsol oyuncularının konuşmaya hakkı yok, İlk 3 yılından sonra konsolların yavaş yavaş sıvayacağını bilmeniz lazımdı bu konsol üreticilerine para kazandırmadan önce.. Bu aleti alıyorsan ne ayak olduğunu hangi yıldan sonra ne ile karşılaşağını bileceksin.. İyi ki de Mesut Çevik'in yalan konsol pazarlaması videolarını izlemişim.. Bir daha hata yapıp bulaşmadım konsola. Özel oyunlarıda geliyor PC'ye daha ne olsun...Halada millet bu cihazların peşinde bu fiyatlara satılırken koşuyor aklım almıyor valla..

BSC Misafiri

17.10.2022 11:14:09

+1
13K'ya Vatandan Bundle paket olarak PS5 almamış olsam Yemin ediyorum şimdi asla bulaşmazdım..O paranın hakkını verecek bir cihaz değil..PS4 Pro'dan geçtim yemin ediyorum en büyük fark Oyunların 60 FPS çalışması, O da eski nesil oyunlar.. Şimdi GOW Ragnarok 60 fps çalışsa ne yazar, Sonuçta PS4 oyunu..Bu bir başarı değil ki. Asıl yeni nesil oyunlara hazır olmaları lazım bu konsolların.. Görünen O ki 2K ve daha altı çözünürlüklerde 30 FPS dayayacaklar ileriki dönemlerde.. PS5 Pro'yuda 4K 60 FPS konsolu olarak tanıtırlar, Halbu ki o da yalandır.. 1440p-1800p'de 60 FPS verir oda maksimum...Ben zannetmiyorum ki PS5 Pro'nun içine 3080 ve üzeri bir kart katacaklar.. Ben bu para tuzağına düşmeyecem artık.. Anasını satim Pro alırsın 2-3 yıl sonra PS6 çıkar.. Konsollar dayanıklı olsa zaten Pro'ları niye çıkıyor.. Benim gözümde bitti konsollar, Son vuruşuda Sony özel oyunları PC'ye getirerek yaptı. 1 yıl sonra çıkacaksa o özel oyun olmuyor ne yazık ki..Anasını satim ben zaten oyunun adam gibi indirime girmesini 1 yıl bekliyorum konsolda. Bekler PC'de oynardım..

Deswaaa

17.10.2022 10:07:43

0
Ps5 ve series x pro modellerini geliyor mazeretleri de hazır zaten 🤣 https://www.donanimhaber.com/yeni-playstation-5-ve-xbox-series-konsollari-oldukca-yakin--154736

BSC Misafiri

17.10.2022 01:21:54

+1
Devamlı 60 FPS isteyen PC almalı, PC konsol mantığında çalışmıyor..Adamların konsollar çıkmadan önce vaad ettikleri belli çözünürlük değerleri var.. 4K veremese bile 2K'nın altına düşmemesi lazım yeni nesil konsolların..Ondan dolayı grafikler arttıkça illa biyerlerden feragat edilecek konsollarda.. Ama PC'de oyuncu kendi istediği gibi feragat ediyor..Mesela online oyunlarda oyunu LOW'a alıyor veya çözünürlüğü düşürüyor.. Konsolda yapımcı ne belirlerse o...Çoğu zamanda yapımcılar ilk FPS'yi kısar Çünkü görsellik daha ön Plandadır. Ben ekran kartımın gücünü istediğim gibi özgürce kullanırken konsol sahipleri o donanımın gücünü kullanamıyorlar... PC özgürlüktür. Ayrıca şuan Konsollar 20 Bin TL'ye dayandı, 17K civarına daha güçlü PC alınıyor.. Hatta 20 Bine full 2. el 3090'lı 4K PC'si bile dizebilirsiniz.. Ekran kartları çok düştü...

BSC Misafiri

17.10.2022 01:21:47

+4
30 FPS artık çağdışı yaa, Ne normali..Youtube'ta video izlerken bile 60 FPS fark ediyor..Bir PS5 kullanıcısı olarak bunu söylüyorum. Adamlar yeni kartlarda 4K 200 FPS'lerden bahsediyor..Bizim kıçı kırık konsollar Daha 2K'da 60 FPS verecek mi vermeyecek mi diye beklentiye giriyoruz..Daha bismillah 2 yıl oldu. Ki bunlar pazarlanırken 8K'lar, 4K 120 FPS'ler havalarda uçuşuyordu.. Ben anlamam abi konsollar her zaman ilk 3 yılından sonra çöp oluyor, Uzun dayandıkları falan yok.. Adam uzun dayanıyor diyor, Halbuki Low ayarlarda, 30 fps'de oynatıyor ömürünün sonunda... Ulan ona dayanmak diyorsan PC'de dayanıyor öyle...

BSC Misafiri

17.10.2022 01:21:41

0
Yazık ne olacak bu konsolcuların çilesi, Bi 60 FPS'yi standartlaştıramadılar... Kendi paralarıyla rezil oluyor aslında..Üstüne bide konsol alma nedeni olacak özel oyunları falanda kalmadı.. Fantazi olarak alıyorlar bence konsolu, Ucuzda değil çünkü...

BSC Misafiri

17.10.2022 01:21:39

+2
Hadi PS3 neslinde 30 fps normal bir şeydi.. PS4'e geçtik 60 FPS standartlaşır dedik olmadı, PS4 Pro çıktı onda olur dedik olmadı. PS5 çıktı bu konsolda teklemeye başladı.. Bence son 3 yılında Full 30 FPS dayayacaklar iyi gözüken oyunlarda...Gözlemlediğim kadarıyla konsol kullanıcıları az ile yetinen insanlar.. Bu bana Türk halkını hatırlattı.

Yurtsever1453

16.10.2022 23:38:44

+5
30 FPS normal falan değil. 30 FPS beni çok rahatsız ediyor, görüntü kasım kasım kasılıyor. İnanılmaz rahatsız edici bir his. 60 FPS yağ gibi akıyor.

Yurtsever1453

16.10.2022 23:36:40

+3
30 FPS'den nefret ediyorum. Sırf 30 FPS saçmalığından kurtulmak için PS4 Pro konsolumu satmıştım. Çözünürlük 720p olsun ama 60 fps olsun.

Antikaruh

16.10.2022 22:47:07

+1
1080p - en düşük LOW ayarlarda PC sistem gereksinimleri: Processor: Intel Core i5-9600K (3.7 GHz) OR AMD Ryzen 5 3600 (3.60 GHz) Memory: 8-12 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti OR AMD Radeon RX 590 Minimum ayarlarda 1080p için istedikleri sistem bu. CO-OP dışında ! 4k Ray Tracing, 60fps ve üstü, co-op... Sistem gereksinimlerini düşünebiliyor musunuz ? Titretir. Konsollarda 30'a sabitlemeleri zorunlu olmuş bu beceriksizlik ile. Bu arada 4 karakter olmasına rağmen co-op 2 kişi ile sınırlı, 4 kişiyi becerememişler. Unreal Engine 4 üzerinde yaptıkları modifakasyonlar limitlemiş onları. Ne oyun güzel gözüküyor, ne de tek bir güzel haber var oyunla ilgili. Dying Light 2 , 4 kişi co-op ve bütün dünyayı açık bir şekilde sunabildi.

BSC Misafiri

16.10.2022 20:04:38

0
NCK: 1050 Tİ ekran kartı yerine rx6600 aldım, FPS sonsuz yapınca ya da Dikey Senkronizasyon açıksa en yüksek ayarlarda, ekran kartı coşuyor, fanlar deli gibi çalışıyor, ben de 60 FPS sınırlıyorum. Bu oyunun bu fiyata alamam zaten, Batman™: Arkham Knight pc'y sorunlu çıkmıştı, indirimle almıştım. bunu da bir iki sene sonra 100 tl altına satarlarsa, üstüne bir oyun çok çok iyi bir oyunsa, alırım anca.

aykut291

16.10.2022 19:00:01

0
Doğrudur Eski konsolları boşuna iptal etmediler.Oyunun içindeki kaplama kaliteleri çevre detayları poligon sayısı yeni nesile göreyse 30 fps olması normal.Pc da 60 Fps oynanır tabi PC'ın sabit donanımı yok konsollar gibi.İnsanlar bu 60 fps 30 fps karşılaştırmaları benim malım daha iyi heyooo moduna girsinler die inatla yapılıyor. Önemli olan Oyun iceriği güzelmi bu önemli. İsterse 100 fps olsun şu Oyun şu haliyle hiç ilgimi çekmiyor benim.

Zarbo257

16.10.2022 18:38:37

+3
beceriksizler ya yemin ediyorum puh

BSC Misafiri

16.10.2022 18:22:09

0
Hocam konsollarda parası olan adama hitap ediyor artık..Fakir işi değiller ki. PS5 parasına 6700 XT' li sistem satılıyor...Ortada bir fark kalmadı.

BSC Misafiri

16.10.2022 18:22:08

+1
Yeni nesil konsollar güçsüz değil bu aralarda geliştiricilerde bir becerisizlik aldı başını gidiyor, 2k rt 60 fps oyun yapanlar var firmalar bir yana bu tembeller bir yana.

Cemo94

16.10.2022 17:17:43

+1
Oyun PC’de oynanır buna kesinlikle katılıyorum ama burada yapımcının beceriksizliği söz konusu. Yeni nesil konsollar bu oyunu 60 fpste çalıştırabilecek güçte.

BSC Misafiri

16.10.2022 17:12:07

0
Ben bu nesilde Unreal Engine demosu seviyesine yakın görünmeyen ve buna rağmen sadece 30 FPS modu olan her oyunu çok garip karşılayacam..

BSC Misafiri

16.10.2022 17:12:04

0
Yaa eninde sonunda Bu konsollarda 30 FPS'den başka seçenek göremeyeceğiz ama o zaman tam anlamıyla yeni nesil oyunlar çıkmış olacak, Mesela GTA 6 gibi.. İşte o zaman kimse ağzını açamaz ama şuan bu oyunda 60 FPS modu olmaması çok garip..1080p'de bile verilebilirdi..

kabus2224

16.10.2022 16:51:32

+2
Konsolda 60 ve üstü kare olan oyunlar da zaten bir şeylerinden kısılarak oluyor. VRS gibi adaptasyon teknolojileri ile gözle pek seçilemeyen, ama belli başlı yerlerde detay azaltarak fps yükseltiyorlar genelde. Normal bir şey, konsolun fiyatı belli, eti belli butu belli. Konsol alan bir insan böyle şeyleri çok fazla takmaması gerekiyor. Heralde yani high-end pc gibi grafik + performans beklenemez. Oyuna göre de değişkenlik gösteriyor. Oyunlarda en ufak detaylar bile sistemde bir kaynak harcıyor sonuç olarak. Para yetiyorsa, iyi bir PC toplayıp onda oyun oynamaktan daha iyisi yok. Monitörüne kadar her şeyiniz güzelse eğer konsoldan daha iyi deneyim yaşatacağı her zaman bir gerçek. Hani geriye tek bir argüman kalıyor o da klavye mouse ile oyun oynamak istemiyorum olayı. PC'de hem xbox hem ps5 kolu çalışıyor, üstüne sayısız joystick seçeneği var. Konsolda ne varsa, PC'de kat-kat fazlası var, seçenek çok. Ama bir şartla, paran olacak. Yoksa da konsol hala güzel bir seçenek. Parasına göre gene eli yüzü düzgün şekilde oyun oynuyorsun hiç değilse.

Antikaruh

16.10.2022 16:18:56

+4
Önce eski nesil sürümü iptal ettiler. Sonra 60 fps'yi iptal ettiler. Sonra ertelediler. Sonra erkene çektiler. Bu oyundan iyi bir şey bekleyen, kafasındaki boşluğa 2-3 litre su doldursun da sokaktaki hayvanlara ihtiyaçları dahilinde yürürken sağda solda su koysun, o boşluk bir işe yarasın. Bu arada okuduğunu anlamayanlar derneği için amme hizmeti gerçekleştireyim. Oyun sadece FPS kilidi açık. 5 yıl önce aldığın tek fanı bozuk laptopun ile 60 fps alacağın analamına gelmiyor bu. "Gücü yeten alsın" demiş adamlar, hala daha konsol PC savaşı. Bu gün konsollar fps açık iken R6 gibi bir oyudna 240 fps'leri verebiliyor. COD, BF, Dirt gibi oyunların 120fps modları var. Ortalama 3600x-3500g gücünde işlemcileri olduğu biliniyor bu konsolların. 12900k ve üstü işlemciler gerekecek bu opimizasyonsuzluğu kompanse etmek için. Halo Infinite, oyun motoru sorunları nedeni ile co-op'u komple iptal etti ve adamalar Unreal Engine 5'e geçiyor. Sıfır bilgi, sıfır okuma, anlama becerisi ya. Nasıl tiplerdir bunlar. 5 konsol parasına sistem toplayıp 60 fps ile övünecek hale geldiler. 5800x ve 3070ti ile Almanyadan bunları yazıyorum. Cahil olmayın !

BSC Misafiri

16.10.2022 16:13:42

+1
Oyunun Grafikleri güzelde 60 FPS olmayacak kadar yeni nesil bir grafiği yok..Sen GTA 6 falan değilsin..

-Dark Poison-

16.10.2022 16:09:09

+2
Oyunda grafik namina birsey yok,yapimci isguzarligini ve tembelligini sistemler uzerinden yutturmaya calismis.Unreal engine 5 i series s bile 30 fps bile olsa catir catir actiysa,otesini ps5 ve xsx rahat acar.Pc de bir 4080 parasi ps5 ve xsx e denk maliyette.Yurt disindaki adamlar bile bundan sikayet ediyor ama bizdeki andaval sozde oyuncu kitlesi bu yapimcinin isguzarligini dahi savunmaya kalkiyor.Hakkaten iflah olmazsiniz.

BSC Misafiri

16.10.2022 15:16:35

0
Aha gene :)

BSC Misafiri

16.10.2022 15:16:25

0
PC zaten her zaman daha cazip, Bikere oyunu istediğin ayar ve FPS'de oynayabilirsin... Adamların belirlediği ayarlarda kalma zorunluluğu yok.. Ama oyunun sistem gereksinimlerini görünce bu konsollarda 2K 60 FPS verir gibi gözüküyor iyi bir optimizasyonla.. Hadi onuda veremedin 1080p'de kesin verirdin.. Şuan değinmek istediğim başka bir konu var, Yeni nesil konsollar aşağı yukarı Rtx 3060 performansına sahipler.. İnanın şuan Konsolların satıldığı paraya daha güçlü PC alabiliyorsunuz, Mesela Sinerji'nin CTV-V8 sistemine bakın içerisinde 3070 dengi bir kart var ve konsolla aynı para..Yani konsolun inanın mantığı kalmadı, Özel oyunlarıda 1 yıl sonra PC'ye duyurulacak zaten, Ulan biz zaten konsolda oyunu almak için adam gibi indirime girmesini bekliyoruz 1 yıl... Bence Tek atış hakkı olan adamın PC alması daha mantıklı..Konsolunda bi 5 yıl ömrü kaldı aşağı yukarı, O üstteki sistemde sizi rahat 5 yıl götürür emin olun daha yüksek ayar ve FPS'de oynarsınız ömürünün sonunda bile..

BSC Misafiri

16.10.2022 15:16:16

0
Saf güç olarak zaten PC önde, Birde DLSS-FSR gibi teknolojilerde konsollardan çok daha akıcı oyun oynayabiliyorsunuz PC'de.. Bu konsollar çok hızlı eskiyecek gibi.. Şuan 2K 60 FPS verebiliyorlar, Ömürlerinin sonunda 2K 30 FPS verseler dua edin.. Çünkü artık sadece donanım gücü yetmiyor, Yazılımda önem arz ediyor..

BSC Misafiri

16.10.2022 15:15:58

+2
Şu grafikler Miles Morales'ten daha mı iyi yani, Yoo ama adamlar çok daha iyi çalıştırıyorlar..Bu oyunda kesinlikle bir çakallık dönüyor.

BSC Misafiri

16.10.2022 15:15:57

+1
Konsollar zaten şuanın orta segment PC'lerine denk performans veriyor, Bir canavar değiller zaten.. Ama 60 Fps illa verilebilirdi 1080p olsa bile..

BSC Misafiri

16.10.2022 15:15:50

+2
2022 yılında AAA bir oyun için rezalet bir durum bu resmen yapamadık demiyor da öyleydi böyleydi grafikler zaten 2015 de çıkan Arkham Knight dan daha kötü siz ne yaptınız bu kadar zaman derler adama PS5 XSX de 60 fps çalışmaması ne demek tam fiyattan satıyorsun bu oyunu bu zamana kadar dünya kadar üçüncü parti oyun çıktı hangisinde böyle rezalet gördünüz

BSC Misafiri

16.10.2022 15:15:38

+2
quote:

Orjinalden alıntı: gamer-x Bir konsol parasına ekran kartı alınmasa pc de oynamak mantıklı
O devir kapandı kardeş, Konsollar maaşallah PC ile yarışıyor.. Rahatlıkla konsol Parasına daha performanslı PC alırsın.

BSC Misafiri

16.10.2022 15:15:27

0
Ben bir sorun görmüyorum. Elbette oyunun 60 fps, yani performans modunun vs. de olması güzel olabilirdi. Açıkçası bir oyunu 1080p ya da 2k 60 fps değerlerinde oynamak yerine; 4k 30 fps (mümkünse RT özelliği aktif) oynamayı her zaman tercih etmişimdir. Bu arada ufak bir detaya daha dikkat etmeniz gerekiyor; oyunun en azından çıkışında 60 fps desteği olmayacağı söyleniyor. Daha sonrasında farklı grafik modlarının oyuna eklenme şansı var ve zaten eklenecektir. Bir kaç gündür insanlar bu konudan dolayı baya bir söyledi. Son olarak burada "PC MASTER RACE!" diye takılan kardeşlerimizin kaç tanesi oyunu 60 fps oynayabilecek merak ediyorum (: Eğer konsollar için böyle bir durum varsa, oyunun ciddi optimizasyon sorunları olacak demektir...

JaReD22

16.10.2022 15:05:34

+2
Yeni nesil konsollarda 60 fps oynatamıyorsan kapat git abicim Ellerine yüzlerine bulaştıracakları bir oyun daha Zaten bu warnerbrostan adam akıllı oyun çıktığı nerde görülmüş Cdpr bile sorunlu çıkmış grafik şöleni cyberpunkı yeni nesil konsollarda akıcı şekilde 60 fps oynatıyor ama siz şu kici kırık oyununuzu oynatamıyorsunuz öyle mi Aklı olan bu oyuna para vermez açık ve net

Krone

16.10.2022 14:36:28

0
Yeni bir çöp daha. 900 lira hem de az da değil. Vallahi şu berbat ekonomide oyun alırken iki değil on kez falan düşünmek lazım.

m-99

16.10.2022 14:33:02

0
Çöp bir oyun olacak gibi duruyor.

Philipp_Plein

16.10.2022 13:30:03

+14
Çok büyük yapımcı beceriksizliği bu. Series X ve PS5 bu oyundan 2 katı iyi grafiklere sahip oyunları dinamik 4k 60fps çalıştırabiliyor. 899₺ lik fiyasko alırsam ne olayım rezil herifler.

encuni

16.10.2022 13:29:04

+5
Oyunun batman arkham knightdan daha kötü gözüküyor olması

gamer-x

16.10.2022 12:54:40

0
Bir konsol parasına ekran kartı alınmasa pc de oynamak mantıklı

Babblebabble

16.10.2022 12:40:28

0
60 derken sadece 60 mı? 144 hz+ kullanıcılarını düşünmeyenler 2022'den sonra oyun yapmasınlar bir zahmet artık.

Settlers

16.10.2022 12:38:01

+1
Bu açıklamadan, bakış açısına göre iki anlam çıkarılabilir: 1) Yeni nesil konsollar, o kadar da güçlü değil. Ki bu durumda, yeni nesile çıkan yeni ve 60fps olan oyunların da olduğu düşünüldüğünde tezat oluşuyor. Gerçek şu ki PC, maddi gücü yeten herkes için her daim en güçlü oyun platformu. Yoksa düşük ya da ortalama bir sistemde yükse grafik ve yüksek fps değeri almak mümkün değil. 2) Oyunun programlama kısmında, çokta başarılı olamadılar! Kötüleme amaçlı düşünmemek lazım. Devasa bir oyun ve sayısız insanın geliştirdiği bir proje. Herşey istendiği gibi olmuyor. Ancak, benzeri bir çok açık/yarı açık dünyalı oyunların olduğunu düşünürsek, sadece PC'de 60fps olacağının (ki o da her konifügürasyonda değildir.) söylenmesi, konsol tarafına adaptasyon konusunda geliştiricilerin bir eksikliği olduğunu düşündürebilir. NOT: Amacım, konsol pc tartışması çıkarmak değil. Bu saçma tartışmalar bu platformda her gün, her saat oluyor. Objektif bakarak fikrimi belirtmek istedim. Ayrıca, belirtmeliyim hem konsol hem güçlü sayılacak bir PC sahibiyim. Her 3 platformda da oyun oynuyorum. :)

Burrsaspor16

16.10.2022 12:37:46

+3
Bu zamana kadar böyle birşey ne duydum ne gördüm. Bu adamlar oyun yapma işini bıraksınlar.Yıl olmuş 2022 sen konsollarda 60 FPS veremiyorsan bırak bu işi yapma. Zaten eski nesil konsollarada yapılıyordu oyun onuda iptal ettiler yazık....

RocK__StaR

16.10.2022 12:35:25

0
Boşuna pc master race demiyorlar :)

Abomination

16.10.2022 12:27:08

+12
Oyun PC'de oynanır tezine bir kanıt daha.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Gotham Knights ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
1 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız