Tom Clancy's EndWar Online Open Beta Trailer World of Tanks - Toy Tanks

Sıcağı Sıcağına: Albion Online

7 Aralık 2015 Tunahan Safdır 47 İzlenme Sayısı: 39370 Video süresi: 28:13

Yapısı ve içerikleriyle adından söz ettiren ve kendisini merakla bekleyen bir oyuncu kitlesine sahip olan Albion Online'a yakından bakıyoruz.

albion online albion online mmo mmo pvp pvp ultima ultima online pc android mobil tablet
Tom Clancy's EndWar Online Open Beta Trailer Paylaş World of Tanks - Toy Tanks
YORUMLAR
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
wipau - 25.1.2016 02:00:08 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: zirve011

alıntı:

Orijinalden alıntı: wipau

BSC daha ne yapsın anlamadım kocaman Yeni Nesil Ultima Online Mı? geliyor diye başlık atmış millet oyunu bilmediğinden cahüllükten yaptıkları yorumlara bakın. Hayatlarında oynadıkları en ileri oyun clash of clash, knight online, metin 2 ve biraz daha ortası world of warcraft gibi oyunlarken gelmişler böyle iddalı bir başlık atılmış incelemeye hakaret ediyorlar çöp,low,bidon göbekli oyunu diyip atıyorlar. Bu oyunların hiç biri içerik bazında 15 yıl hiç bir oyuncuyu kölesi edemez. Ultima Online kadar geniş kapsamlı ve içerikli hiç bir oyun yoktur. Ve inceledikleri anlattıkları doğrultusundada bildiğimiz Ultima Online'ın mini pocket versiyonu yapmışlar. Oyun açık betaya gelirse veya key bulabilirsem girip denemek isterim. Ama ilerde p2w mantığı artar herşey oyunda paraya dökülürse onu bilemem.
Ultima Online'a benzeyen yakın geçmişte Archeage diye bir oyunda çıkmıştı crytek engine rus yapımı olarak fakat pvp ve içerik yeterli değildi ve çok kısıtlayıcı pvpsi cc üzerine kuruluydu. Birde buna göz atmak nasip olur inşallah..
İyi Oyunlar..

"millet oyunu bilmediğinden cahüllükten yaptıkları yorumlara bakın" demişsin birde oyunu hiç oynamamışsın bile sen rüyanda mı oynadın oyunuda bu kadar bilgilisin. oyun görünüş olarak aşırı dandik parayla sağda solda reklamı yapıldı diye direk süper oyun diye atlamışsın kendi oyunu oynamadan yorum yapıp millete cahiller oyunu bilmeden yorum yapıyor demiş

sen düzgün anlamışsın ki birde cevap yazıyorsun

Yeni Nesil Ultima Online Mı? diye başlık atılmış ben o cevabı ultima online için yazdım bu oyun için diyecek lafım yok. ultima online bilmeyen bir adama 50 taklada atsan anlatılmaz yaşanır onu ima ettim ama işte..

Kısaca ben Ultima Online 'nın devasa eşsiz mmorpg olduğunu savunmak istedim. Yani böyle bir başlık atılmışsa biz ultimacılar nasıl ciddiye alıyorsak diğer oyuncularında saygı göstermesini arzu ederiz. Tabi kide ultima online gibi bir oyun değildir amaç da o değil zaten yapılabilmesi o kadar genişlikte devasa bir sosoria'nın çok zor hele bu prim döneminde.
zirve011 - 20.1.2016 10:47:37 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: qubee

Bu oyunu beğenmeyenler oyunun neresini anladı acaba? Bu oyunun sadece ekonomi sistemi bile yeter oyun dünyasında çığır açmaya. Battlefront, Cod gibi 1 senede sıkılıp atacağınız bir oyun değil bu. Ben ultima online rahat 7-8 sene oynamışımdır. Ki ultimayı farklı ve zevkli kılan pvp, skill bazlı karakter geliştirme ve ekonomi sistemleri albion online da modernize edilmiş. Oyunu denemek isterim ama artık günde 4-5 saat oyun oynayacak vaktimiz yok ne yazıkki.

beğenenler oynamadan neresini anladı. ekşide bu oyunu oynayanlar ultima ile alakası yok diyor eski ultimacıları çekmek için atılmış bi yalan sadece ultima benzerliği.
zirve011 - 20.1.2016 10:45:42 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: wipau

BSC daha ne yapsın anlamadım kocaman Yeni Nesil Ultima Online Mı? geliyor diye başlık atmış millet oyunu bilmediğinden cahüllükten yaptıkları yorumlara bakın. Hayatlarında oynadıkları en ileri oyun clash of clash, knight online, metin 2 ve biraz daha ortası world of warcraft gibi oyunlarken gelmişler böyle iddalı bir başlık atılmış incelemeye hakaret ediyorlar çöp,low,bidon göbekli oyunu diyip atıyorlar. Bu oyunların hiç biri içerik bazında 15 yıl hiç bir oyuncuyu kölesi edemez. Ultima Online kadar geniş kapsamlı ve içerikli hiç bir oyun yoktur. Ve inceledikleri anlattıkları doğrultusundada bildiğimiz Ultima Online'ın mini pocket versiyonu yapmışlar. Oyun açık betaya gelirse veya key bulabilirsem girip denemek isterim. Ama ilerde p2w mantığı artar herşey oyunda paraya dökülürse onu bilemem.
Ultima Online'a benzeyen yakın geçmişte Archeage diye bir oyunda çıkmıştı crytek engine rus yapımı olarak fakat pvp ve içerik yeterli değildi ve çok kısıtlayıcı pvpsi cc üzerine kuruluydu. Birde buna göz atmak nasip olur inşallah..
İyi Oyunlar..

"millet oyunu bilmediğinden cahüllükten yaptıkları yorumlara bakın" demişsin birde oyunu hiç oynamamışsın bile sen rüyanda mı oynadın oyunuda bu kadar bilgilisin. oyun görünüş olarak aşırı dandik parayla sağda solda reklamı yapıldı diye direk süper oyun diye atlamışsın kendi oyunu oynamadan yorum yapıp millete cahiller oyunu bilmeden yorum yapıyor demiş
Saki3d - 28.12.2015 16:02:48 0
Oyun ile ilgili p2w diyenler oyun cıktığında biraz oynayın.

bence p2w degil oyun.
kim ne alırsa alsın kırmızı ve siyah bçlgelerde full loot edilebiliyor itemler.
silveri altına çevirip premium alınabiliyor karakterlere, silver kasmak da zor değil.


[link=https://albiononline.com/?ref=QDNZ6ABALR]http://albiononline.com[/link]
drawmu19 - 14.12.2015 13:51:23 0
Oyun benim en sevdiğim hala yerini dolduramadığım Ultima online sistemlerine sahip.Birde p2w sanırım yanlış anlamadıysam o yüzden tutmayabilir.
Last Peony - 11.12.2015 00:19:04 0
saçma sapan yorumlarla dolu konu.Oyun gayet güzel ve efsane bile olma potansiyeline sahip
Devoin - 10.12.2015 22:55:58 0
Beyler ben galiba başlıcam oynamaya.Dayanamıyorum :) 2 gündür tonla video izledim bir merak uyandırdı.Farm sistemi korkutsada ölünce tüm eşyaların loot edilebilmesi ve ada sahibi olabilmek çok heycanlandırdı :D
Final Getsuga Tenshou - 10.12.2015 14:46:48 0
Path of Exile varken.
Treth - 10.12.2015 14:05:56 +2
Oyun beklentilerimin ötesinde.
wipau - 10.12.2015 02:08:53 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: ulaswin

<blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orijinalden alıntı: wipau

BSC daha ne yapsın anlamadım kocaman Yeni Nesil Ultima Online Mı? geliyor diye başlık atmış millet oyunu bilmediğinden cahüllükten yaptıkları yorumlara bakın. Hayatlarında oynadıkları en ileri oyun clash of clash, knight online, metin 2 ve biraz daha ortası world of warcraft gibi oyunlarken gelmişler böyle iddalı bir başlık atılmış incelemeye hakaret ediyorlar çöp,low,bidon göbekli oyunu diyip atıyorlar. Bu oyunların hiç biri içerik bazında 15 yıl hiç bir oyuncuyu kölesi edemez. Ultima Online kadar geniş kapsamlı ve içerikli hiç bir oyun yoktur. Ve inceledikleri anlattıkları doğrultusundada bildiğimiz Ultima Online'ın mini pocket versiyonu yapmışlar. Oyun açık betaya gelirse veya key bulabilirsem girip denemek isterim. Ama ilerde p2w mantığı artar herşey oyunda paraya dökülürse onu bilemem.
Ultima Online'a benzeyen yakın geçmişte Archeage diye bir oyunda çıkmıştı crytek engine rus yapımı olarak fakat pvp ve içerik yeterli değildi ve çok kısıtlayıcı pvpsi cc üzerine kuruluydu. Birde buna göz atmak nasip olur inşallah..
İyi Oyunlar..
</blockquote>
Kusura bakmada o dandirik oyunlarla World of Warcraft 'ı nasıl aynı kefeye koyabiliyorsun?11 senelik efsane taht sahibini saçma sapan bi oyun mu devirecek, ne saçmalamışsın;biraz daha ortası world of warcraft demiş... Hey Allahım ya


ben bu oyunu (Albion Online)'ı ne Ultima Online ile nede wow veya diğer mmorpg oyunlarıyla kıyaslama yapmıyorum belliki bir yanlış anlaşılma var. Ben bu başlığa yeni nesil ultima online demeleri üzerine girdim ve direk ilk gördüğüm yorumlar çöp leş oyunmu ki bu vs vs. diyenler oldu. Ultima Online ile herhangi bir kıyaslama yapmadım fakat bu oyun Ultima Online evrenindeki bazı özellikleri değiştirerek veya küçülterek kendince uyarlamış. Halbuki incelemede çok fazla detay ve ayrıntı bulunmuyor ama tabiki bu oyun uo'yu geçebilecek kapasitesi yok ama benzer küçültülmüş bazı sistemlerini kullanarak yeni ve farklı birşey ortaya koymaları ilgimi cezbetti. Bende 5 yıldır WoW oynadım her raid ve dungeon dahil oyunda yapılabilecek herşeyi yaptım en sonunda yapacak birşey bulamadığınızda achievement kasmak ve boş boş dolaşmaktan başka işiniz kalmıyor. Ultima Online gibi sürekli yapacak farklı bir içerik farklı bir aksiyon yaklaşımı göremedim her gün aynı dungeonlar her hafta aynı raidler. Wow raidler gerçekten zevkli ama grubunu kurduktan sonra herkes yapacağını bildiğinde wow'un 1 gram zevki veya eğlencesi kalmıyor bütün guildinde hepinizde tüm heroic itemleri kasıyorsunuz daha fazlasına kimse ihtiyaç duymuyor. Kısaca World of Warcraft dediğimiz oyun, sonu olan sonunda amaçsızca dolaştığın bir oyun evreni benim görüşüm bu yönde başkalarının düşüncelerine saygı duyuyorum. Yani dandirik oyunların bir adım üstünü Wow olarak belirtmiştim genede bir Ultima Online kadar özgürlüğü olan veya 15 yıl sürekli oynayabileceğin yapacak bir sürü şeyin bulunduğu bir oyun değil ben bunu demeye çalıştım.
Selametle..
Devoin - 9.12.2015 23:19:32 0
lenitolepe Arkadaşımızın yaptığı inceleme müthiş olmuş.
Aklımdaki çoğu soruya cevap buldum.
Bence bu oyunu düşünenler kesin göz atsınlar.

Her an başlayabilirim ancak korkuyorum bir yandan,malum o eski halimden eser yok şimdi :) İş güç,farm yapmaya zamanım olacak mı kara kara düşünüyorum,live online life offline durumları olmasın bu yaştan sonra.Şimdi geriye dönüp bakıyorumda 14 yaşındaymışım :) Halbuki o zamanlar kendimi koca adam gibi hissediyordum,altımda Mustang :) Hava olsun +3 +6 + 9 +12 +15 setlerimle dolanırdım,setin rengine göre at değişirdik vay be hey gidi günler :)
Neyse konudan dağılmıyalım.
Obilux - 9.12.2015 11:24:12 +1
B2P olur inşallah p2p veya.Gerçi Starcraft 2 aldım uzun soluklu oynamak istiyorum.
Rwenzori - 9.12.2015 11:15:31 0
Bu türü hiç sevmem, geçen Jahrein oynuyordu, muhabbeti dinlerken oyunuda izledim doğal olarak, oynar miyim emin değilim ama bence güzel oyun.
IllidanStormrage - 9.12.2015 09:51:22 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: wipau

BSC daha ne yapsın anlamadım kocaman Yeni Nesil Ultima Online Mı? geliyor diye başlık atmış millet oyunu bilmediğinden cahüllükten yaptıkları yorumlara bakın. Hayatlarında oynadıkları en ileri oyun clash of clash, knight online, metin 2 ve biraz daha ortası world of warcraft gibi oyunlarken gelmişler böyle iddalı bir başlık atılmış incelemeye hakaret ediyorlar çöp,low,bidon göbekli oyunu diyip atıyorlar. Bu oyunların hiç biri içerik bazında 15 yıl hiç bir oyuncuyu kölesi edemez. Ultima Online kadar geniş kapsamlı ve içerikli hiç bir oyun yoktur. Ve inceledikleri anlattıkları doğrultusundada bildiğimiz Ultima Online'ın mini pocket versiyonu yapmışlar. Oyun açık betaya gelirse veya key bulabilirsem girip denemek isterim. Ama ilerde p2w mantığı artar herşey oyunda paraya dökülürse onu bilemem.
Ultima Online'a benzeyen yakın geçmişte Archeage diye bir oyunda çıkmıştı crytek engine rus yapımı olarak fakat pvp ve içerik yeterli değildi ve çok kısıtlayıcı pvpsi cc üzerine kuruluydu. Birde buna göz atmak nasip olur inşallah..
İyi Oyunlar..

Kusura bakmada o dandirik oyunlarla World of Warcraft 'ı nasıl aynı kefeye koyabiliyorsun?11 senelik efsane taht sahibini saçma sapan bi oyun mu devirecek, ne saçmalamışsın;biraz daha ortası world of warcraft demiş... Hey Allahım ya
-dead - 9.12.2015 09:44:23 0
Bu oyunu akli basinda olan kisilerin oynayacagi belli
arundel - 9.12.2015 09:34:40 +2
grafik olayının sonu yok arkadaşlar. ultima online veya minecraft gibi fenomenler grafikleri iyi olduğundan dolayı mı dönemlerine damga vurdu? veya grafikten konuşacaksak mmorpgler için age of conan'ı zirveye koymalıyız o halde.

ben 2000'den beri ultima online oynamış biri olarak tüm mmorpglerde oyunun bana ne kadar özgürlük sunduğu ile ilgileniyorum. Oyun bana bir şeyi dayattığı an benim için hiç bir esprisi kalmıyor. Leveling olayını da sevmememe rağmen bunu bir şekilde anlayabiliyorum ve sorun etmiyorum ancak albionda olduğu gibi tier 3 ağacı kesmek için tier 3 baltaya ihtiyacın var (novice axe falan öyle bir muhabbet var) şu madeni kazmak için şu pickaxe olmalı gibi maddeler ultimayı ultima yapan özgürlüklerden çok uzak ne yazık ki.

ya aslında çok şey var. taming-bs vs vs gibi konularda da çok farklı aslında oyun. bu farklılık oyuna leke sürmek için söylediğim bir şey değil. sadece yeni ultima geldi beyler toplanınlık bir olay yok.

Şunu da dikkate almak gerekiyor. Ultima Online'ın bir Lore birikimi var. En basit serverda oynarken o şehirde kimsenin takılmadığı bir Trinsic'in de bir Jhelom'un da Sosaria aleminde bir hikayesi ve alt tabanı var. Albion'u twitchte çok sık izliyorum. Birbirinin kopyası ortalarında tavuk gezen şehirler bana o havayı vermedi ne yazık ki. Ultima Online'da x bir şehirde hiç bir şey yapmadan saatlerinizi geçirebilirsiniz sağa sola bakarak veya laflayarak. Ancak Albion'da sürekli bir koşturmaca, yeni bir ham maddeye ulaşmak adına sürekli bir üretim ve bankalama durumu mevcut.

Kendine veya loncana ait bir toprak parçası olayı ise iyi düşünülmüş fakat burada da bu alanların tamamen izole alan olmuş olması bence olayı biraz sıradanlaştırıyor. Toplantı yapılan lonca kalelerini az basmadık uo diyarlarında. Yine de farming ve hayvancılık gibi noktalara temas edilmesi takdir edilmesi gereken bir durum olmuş gördüğüm kadarıyla.

Fikir olarak biraz old school tarza hitap eden her oyuna saygı duyuyorum. Albion'un da uoyu kendine mihenk taşı olarak almasını ve bu yönde bazı adımlar atmasını sevsem de benim gibi bir oyuncuyu ne yazık ki kendine çekmeyi başaramıyor. Ama daha önce buraya yazdığım postta dediğim gibi takip halindeyim ve fikrimin değişmesini gerçekten istiyorum.

Burada çamur atan ve öven taraflar olmaktan kaçınıp oyunun artılarını eksilerini beraber konuşmaya devam ederiz umarım.

İyi oyunlar
nanoman - 9.12.2015 07:08:19 0
Bu oyuna laf atanlar bir diğer 2015 oyunu Tree Of Savior' a baksın saygılar.
OyunaGelenAdam - 8.12.2015 21:39:02 0
Bu kadar güzel bir oyun bu kadar basit mi anlatılır. ..Youtube 'daki ergenlerden daha seviyeli olmalı ve kendinizi izlettirmelisiniz ...
Harcamişsınız gerçekten
letingo - 8.12.2015 21:35:46 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: YveJhin

Premium userde %50 fazladan fame bonus var bu bile pay2win demektir.

%50 nedir allah askina bari free2play demeyip direk aylik odeme ile oynatsalardi en azindan bu rezillik olmazdi.

Ayrica betayi parayi veren dudugu calar zorlamasiyla yapmasi

30-50-90 dolarlik 3 founder paket aldirip
En cok padayi vereni ilk gun oynatmak.
En az parayi verenide 3. Gun oyuna sokmak

PAY2WIN zihniyetindeki bir beynin urunudur.

Hadi parali yaptin bunu suistimal edip sadece en cok para vereni ilk gun oyuna sokmak nasil bir zihniyettir.

Bu oyun bugun bana gore p2w dir size gorede eminim yarin p2w olacaktir.
Butun argumanlar bunu ispatlar niteliktedir.


Premium, oyun içi kazanılan silver para birimiyle alınabiliyor. Ayrıca yapımcıdan alınan gold'u, silver karşılığında oyunculardanda alabilirsin. Premium olması bir yönden çok güzel. Şöyle ki, eğer para harcamak istemeyen kullanıcılar oyun içi kazandıkları silver ile premium alacak ve bu sayede oyun dünyasından toplam silver miktarında düşüş yaşanacak. Aynı zamanda sistemden sınırsız gold alımı da gold'un dünya içi düşüşüne yol açacaktır.

Ayrıca herkesin muzdarip olduğu zaman bulamıyorum meselesi var. Herkes günde 5-6 saatini ayıramaz. Haliyle bu açığı kapatıp, diğer oyuncularla eşdeğer seviyede ilerlemek için zaman bulamayan kişiler gold alabilir ve diğer oyunculara silver karşılığında satabilir.

Yani parayı basıp oyunda yükselme gibi pek durum yok. Parayı basıp yükselirsin tabi ama parayı yapımcıya değil oyuncuya vermiş olacaksın. Çünkü tüm silahlar zırhlar oyuncu tarafından yapılıp silver karşılığı satılıyor.

Ayrıca yapım aşamasında olduğu için ve haliyle geliştirme için para lazım olduğu için böyle founder pack adı altında satış yapıyorlar. Sermaye lazım. Bunun karşılığında erken başlama gibi durumlar söz konusu. Fakat bu oyun başladığı zaman öyle olmayacak. Geliştiricilerin söylediğine göre tabi.

Umarım açıklayıcı olmuştur.
manesfirst - 8.12.2015 18:26:16 +1
hocam yani oyunun her yanı buram buram p2w kokuyor. o eski knight kafası falan artık sökmez. insanlar artık bilinçlendi p2w oyunları oynamak istemiyorlar. o kadar zaman ayırmak da istemiyorlar. bence oyun tutmaz gibime geliyor. Uo zamanında çok tutmuş olabilir ama vakit değişti. hem premium olması hem de gold olayının olması ve de gold un önemli bir yer arz etmesi oyunu p2w e çeviriyor
Skyhan91 - 8.12.2015 17:17:02 +1
Arkadaşlar bir çoğunuz karşı çıkmış ve haklıda.Ultimadaki özgürlüğü hiç bir oyunda bulamadım.
Bu bir pazarlama stratejisidir.Bir oyun yaparsan illa bir oyunla karşılaştıracaksın yoksa kim nereden bilecek böyle bir oyunu.Bkz. Watch Dogs GTA'ya küçük göndermeler yaparak daha çok satmasına sebep oldu.:D
OkanDRDYK - 8.12.2015 16:05:02 0
alıntı:

Orjinalden alıntı: Devoin

Inceleme için teşekkürler ancak incelemeyi yapan arkadaş biraz daha '' hani '' hani '' derse daha güzel olur.Neyse konuya gelelim.
Bir hevesle hemen videoya daldım,malum başlık '' Yeni nesil Uo '' ancak ben Uo ile çok bağlantı kuramadım.Bir kere anlatılanlara göre oyunda tek başınıza çok birşey yapamıyorsunuz,uo'da durum böyle değildi.Tek başınıza herşeyi yapabiliyordunuz.Kendi başınıza bir krallık kadar güçlü ve ses getiren kişi olabiliyordunuz.Öte yandan PK'lar ile ilgili herhangi bir bilgi yok,Şehir içinde guard var mı yok mu bilgi verilmemiş.PVP sistemiyle ilgili bir iki dövüş yapılsaydı nasıl bir dinamiği olduğunu görebilirdik.Istediğimiz heryere town scroll ile recall yapılıyor mu bunun bilgisi yok.Portal açılabiliyor mu? bunun bilgisi yok.Res atılabiliyor mu bunun bilgisi yok.Hırsızlık var mı? Taming var mı? vs vs Yani bu özgürlüktü Uo'yu Uo yapan.Bu oyunda bunların hiçbiri yoksa Uo ile karşılaştırmak çok yanlış olur.Sonuçta ben istediğim zaman runebook'dan istediğim noktaya gidip istediğim zamanda şehire dönebilmeliyim,ki galiba bu durum söz konusu değil.Taming skilli var mı? bununda bilgisi verilmemiş.Değişik binekler var mı yok mu bununla ilgili de herhangi bir bilgi yok.Hem uo hemde bu oyunu oynayan arkadaşlarımız varsa biraz bizi aydınlatırsa çok sevinirim.Yani yeri geldiği zaman bir brit mezar atalım bir moon kapı önü atalım tarzı durumlar var mı? Dungeon lar var mı? Wyrvrn ler var mı? Değişik demonlar var mı vs?


Dediklerinin neredeyse hepsi var zaten videodan yola çıkarak değilde google dan bilgi edinerek öğrenebilirdin zaten hocam.
BSC Misafiri - 8.12.2015 15:48:55 0
Hivoltage guildinden selam getirdim. Guildimizde köleliği benimseyerek guild başkanımız adına güzel işler yapıyoruz oda bizi t7 kırbacıyla falakaya yatırarak ödüllendiriyor. Çok hoşumuza gidiyor. Herkesi bekleriz.
YveJhin - 8.12.2015 15:38:44 +2
Premium userde %50 fazladan fame bonus var bu bile pay2win demektir.

%50 nedir allah askina bari free2play demeyip direk aylik odeme ile oynatsalardi en azindan bu rezillik olmazdi.

Ayrica betayi parayi veren dudugu calar zorlamasiyla yapmasi

30-50-90 dolarlik 3 founder paket aldirip
En cok padayi vereni ilk gun oynatmak.
En az parayi verenide 3. Gun oyuna sokmak

PAY2WIN zihniyetindeki bir beynin urunudur.

Hadi parali yaptin bunu suistimal edip sadece en cok para vereni ilk gun oyuna sokmak nasil bir zihniyettir.

Bu oyun bugun bana gore p2w dir size gorede eminim yarin p2w olacaktir.
Butun argumanlar bunu ispatlar niteliktedir.
Angry Toad - 8.12.2015 14:15:32 0
Beyler s3 te oynanir mi :D
Devoin - 8.12.2015 14:08:56 0
Inceleme için teşekkürler ancak incelemeyi yapan arkadaş biraz daha '' hani '' hani '' derse daha güzel olur.Neyse konuya gelelim.
Bir hevesle hemen videoya daldım,malum başlık '' Yeni nesil Uo '' ancak ben Uo ile çok bağlantı kuramadım.Bir kere anlatılanlara göre oyunda tek başınıza çok birşey yapamıyorsunuz,uo'da durum böyle değildi.Tek başınıza herşeyi yapabiliyordunuz.Kendi başınıza bir krallık kadar güçlü ve ses getiren kişi olabiliyordunuz.Öte yandan PK'lar ile ilgili herhangi bir bilgi yok,Şehir içinde guard var mı yok mu bilgi verilmemiş.PVP sistemiyle ilgili bir iki dövüş yapılsaydı nasıl bir dinamiği olduğunu görebilirdik.Istediğimiz heryere town scroll ile recall yapılıyor mu bunun bilgisi yok.Portal açılabiliyor mu? bunun bilgisi yok.Res atılabiliyor mu bunun bilgisi yok.Hırsızlık var mı? Taming var mı? vs vs Yani bu özgürlüktü Uo'yu Uo yapan.Bu oyunda bunların hiçbiri yoksa Uo ile karşılaştırmak çok yanlış olur.Sonuçta ben istediğim zaman runebook'dan istediğim noktaya gidip istediğim zamanda şehire dönebilmeliyim,ki galiba bu durum söz konusu değil.Taming skilli var mı? bununda bilgisi verilmemiş.Değişik binekler var mı yok mu bununla ilgili de herhangi bir bilgi yok.Hem uo hemde bu oyunu oynayan arkadaşlarımız varsa biraz bizi aydınlatırsa çok sevinirim.Yani yeri geldiği zaman bir brit mezar atalım bir moon kapı önü atalım tarzı durumlar var mı? Dungeon lar var mı? Wyrvrn ler var mı? Değişik demonlar var mı vs?
senjido - 8.12.2015 13:43:35 +1
pay to win çöp.
simbolmina - 8.12.2015 12:50:43 +3
Oyunun zengin içeriği kendisini belli ediyor ama şu oynanış dinamikleri beni öldürüyor. Mouse ile harekat edilen, sabit ve tepeden bakış açısı aklıma MOBA'ları getirdiği gibi keyifli de görünmüyor.

Bilmiyorum, 2016 yılında daha iyi grafikler görmek istiyorum. Bunda karakterin yaptığı animasyonu bile göremiyorsun. Keza karakterin adı kendisinden büyük.

Her şey grafik değil diyecek arkadaşlar olabilir ama ben onlara katılmıyorum. İyi grafik-kötü oyun anlamına gelmiyor. Günde 10 saat ben bu oyunun başında durup mobil oyun kalitesinde grafiklerle takılacaksam, oyunun içeriği ne kadar zengin olursa olsun durup düşünürüm.
arundel - 8.12.2015 11:45:44 +2
oyunun süreçlerini yakından takip eden bir uocu olarak gelinen noktada oyunu uo ile çok bağdaştırmamak gerektiğine inanıyorum.

oyunda x ağacı kesmek için x balta
y ağacı kesmek için y baltaya ihtiyacınız var örneğin.

çok basit bir örnek gibi olacak ama bu beni rahatsız etti mesela.

oyunun savaş dinamiklerinin de ultima online oyuncularının alıştığı tarzdan uzak olduğunu söyleyebilirim. burada oyun bana kalırsa biraz wowlaşıyor. ve şu dönemde bile oyuncular kendi başlarına ihtiyaçları olan her şeye ulaşabiliyor ne yazık ki.

he oyun umarım bazı iyileştirmelerle daha iyi noktalara gelir ve bizi de kendine çekmeyi başarır ancak şu aşamada oyunun ultima online ile anılması bana kalırsa çok doğru bir yaklaşım olmuyor. en azından benim gibi eski kafalı ultima online oyuncularını çekecek bir UOVARİ olma durumu yok gibi.

Yine de aktif oynayan arkadaşlar burada bize daha doyurucu bilgiler verebilirse seviniriz.
Devoin - 8.12.2015 11:27:48 +1
Yeni nesil uo'yu gördüğüm gibi milisaniye de left mouse 1.Bakalım nasılmış..
debakey - 8.12.2015 09:31:51 +1
Açıkcası mesaiden sonra yükleyip oynamak için sabırsızlanıyorum. Ultima Online'dan sonra ona en çok benzeyeni; şüphesiz bir sürü bug ve olması gereken vardır ama oyuncu kitlesi belli bir yaş ve üzeri olacağı kesin.
qubee - 8.12.2015 09:22:09 +1
Bu oyunu beğenmeyenler oyunun neresini anladı acaba? Bu oyunun sadece ekonomi sistemi bile yeter oyun dünyasında çığır açmaya. Battlefront, Cod gibi 1 senede sıkılıp atacağınız bir oyun değil bu. Ben ultima online rahat 7-8 sene oynamışımdır. Ki ultimayı farklı ve zevkli kılan pvp, skill bazlı karakter geliştirme ve ekonomi sistemleri albion online da modernize edilmiş. Oyunu denemek isterim ama artık günde 4-5 saat oyun oynayacak vaktimiz yok ne yazıkki.
PsiKoman - 8.12.2015 01:56:53 +1
Ya umarım p2w şekline dönmez, çok büyük ışık var oyunda.
Syntas - 8.12.2015 01:47:54 0
Rez
edd121 - 8.12.2015 01:39:48 0
p2w konusunda yanılıyorsun seninle birlikte crafterın da gelişiyor öldükçe basar sana armor u weapon u zaten her öldüğünde para verme gibi bir şey yok ayrıca oyunda gold silver dengesi var millet gold çektikçe silver önemi artıyor gold değersizleşiyor kasma muhabbetine de değinecek olursak zaten sabah 8 akşam 5 işi olanlar için değil günlük 4 5 saat oyun oynayacaklar için oyun hardcore adı üstünde kaliteli oyuncuya ulaşmak hedefimiz diyor yapımcılar da bi eleştiri de daha bulunacağım oyunun %10 unu anca anlattınız onu da çok yarım yamalak anlattınız oyunu bilmeyenler heralde hiç bi şey anlamamıştır.oyunun türkçe çevirisi de başlamış 2016 mart nisan gibi çıkacak sapma olmazsa belki türkçe güncelleme beta da gelir mi bilemem ama tam sürümde türkçe olacak.beta ya giriş şu an en az 30 dolar ama tam sürüm f2p olacak Türkiye de tutacağına inanıyorum ben bu oyunun.çılgınlar gibi knight oynayan adamın inanıyorum ben bu oyuna geleceğine next level mmorpg der sözümü bitiririm.
dert35 - 8.12.2015 01:36:16 0
hayatımda gördügüm en kötü anlatim tarzı... cok mu aradıgınız bu anlatan kisiyi...güzel oyundan soguttu beni..
Hunglasxx - 8.12.2015 01:22:54 +1
son zamanlardaki en kaliteli mmorpglerden birisi olabilecek kapasitesi varken insanların burada oyunu küçümsemeleri bence oyun sektörünün kimlere kaldığını gayet iyi açıklıyor. her sene birbirinin tekrarı, "ratata" tarzı oyunlar oynamaya devam.
edd121 - 8.12.2015 01:03:42 +2
oha bu oyuna bu ne yeaa falan diyenler olmuş abi herkesin harcı değil beyinle oynanan bir oyun.
wipau - 8.12.2015 01:00:37 +7
BSC daha ne yapsın anlamadım kocaman Yeni Nesil Ultima Online Mı? geliyor diye başlık atmış millet oyunu bilmediğinden cahüllükten yaptıkları yorumlara bakın. Hayatlarında oynadıkları en ileri oyun clash of clash, knight online, metin 2 ve biraz daha ortası world of warcraft gibi oyunlarken gelmişler böyle iddalı bir başlık atılmış incelemeye hakaret ediyorlar çöp,low,bidon göbekli oyunu diyip atıyorlar. Bu oyunların hiç biri içerik bazında 15 yıl hiç bir oyuncuyu kölesi edemez. Ultima Online kadar geniş kapsamlı ve içerikli hiç bir oyun yoktur. Ve inceledikleri anlattıkları doğrultusundada bildiğimiz Ultima Online'ın mini pocket versiyonu yapmışlar. Oyun açık betaya gelirse veya key bulabilirsem girip denemek isterim. Ama ilerde p2w mantığı artar herşey oyunda paraya dökülürse onu bilemem.
Ultima Online'a benzeyen yakın geçmişte Archeage diye bir oyunda çıkmıştı crytek engine rus yapımı olarak fakat pvp ve içerik yeterli değildi ve çok kısıtlayıcı pvpsi cc üzerine kuruluydu. Birde buna göz atmak nasip olur inşallah..
İyi Oyunlar..
BSC Misafiri - 8.12.2015 00:29:20 0
BSC ne hallere düştün giderayak büyüyeceğine küçülüyorsun şu incelediğin oyunlara bak
Gordon Freedos - 8.12.2015 00:28:01 0
aynı anda konuşmayın lütfen.
Zamboni - 8.12.2015 00:13:26 0
Takip + editliyeceğim
letingo - 8.12.2015 00:06:06 0
Alternatif anlatım için benim hazırladığım [link=https://www.youtube.com/watch?v=42nT_etbm_8]şu[/link] videoya da göz atabilirsiniz.
letingo - 8.12.2015 00:01:11 0
Aylar önce eposta atmıştım hatta birkaç konunun altına da yazmıştım ısrarla Albion Online'a bakarmısınız diye. En nihayetinde gelmiş video. Çok şükür.
-BoeRue- - 7.12.2015 23:01:05 +1
yanlız oyunu oynuyorum efsane bir oyun bilmeden kötüleyen arkadaşlara tavsiyem bi bakın derim tek düze bir oyun değil alanı ve yapabikeceğiniz çok geniş ve takım oyunu yani bi guild e girmeniz lazım sonra tadından yenmez tavsiyedir
Semih Güzey - 7.12.2015 22:49:03 0
low oyunu
INCOMING - 7.12.2015 22:46:57 0
Albion online nedir ? Doğru düzgün birşeyle gelin. Hep deneme. Profesyonelsiniz artık siz. Biraz anket yapın en azından.

Rezerved.

Birde arkadaş yazmış doğru düzgün oyunlar oynamıyorsunuz diye.

Bf tüm seri
Call of duty tüm serisi (2-3 kez)
Half life tüm seri
Portal tüm seri
Farming similator 2014 ten bu zamana kadar
Pes 2009 'dan bu zamana kadar
Fifa 2013 den bu zamana kadar
Gta tüm hepsi china town wars dahil
Max payne tüm seri
Star wars bir kaç tanesi
Hitman tüm seri
Ve sayamadığım daha birçok oyunu bitirdim oynadım. Diğer bir sürü çok sevdiğim oyun var. Ama adı neredeyse duyulmamış vs. Zaten herkesin normal olarak oynadığı oyunların hepsini oynadım. Şimdi gelip bilmiyorsunuz derse işte o zaman cevap veririm. 2013 'ten beri oyunları koleksiyonluyordum. Bir gün harddiskin kaybolması sonucu oyun oynamayı neredeyse bıraktım.

Birde bu oyunları oynayıpta sadece oynayan var. Önemli olan 1. Olarak oynamak değil. Önemli olan güzel zaman geçirerek ve oyunu anlayarak oynamak. Yoksa videosunu izle veyada git cs oyna daha iyi. Zaten hep vuruyorsun yada birşey gerçekleştiriyorsun.

Az mı zuma oynamazdım hatırladım bak şimdi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Albion Online
+ TAKİBE
AL
3 kişi bu oyunu takip ediyor.
URL
EMBED