Final Fantasy XIV: ARR Bu Yaz Çıkıyor XCOM: Enemy Unknown Yapımcısından iOS'a F2P Oyun

CoD:Ghosts, Microsoft'un Etkinliğinde Gösterilecek

01.05.2013 20:29 - Samet Konuksal


    Geçtiğimiz dakikalarda ilk videosu gelen Call of Duty: Ghosts adına resmi açıklamalar gelmeye başladı. Milyar dolarlık seri Call of Duty'nin yeni oyunu, yeni nesil konsollara gümbür gümbür geleceğe benziyor.
 
    Gelen haberlere göre Activision, Call of Duty: Ghosts'un ilk oynanış videosunu yeni nesil Xbox etkinliğinde gösterecek. Yani Call of Duty: Ghosts, ilk olarak yeni nesil Xbox'la birlikte 21 Mayıs'ta oynanacak. Yeni nesil bir oyun motoruyla geliştirilen Call of Duty oyununun bu bilgisine bakılırsa Infinity Ward, oyun için gerçekten güçlü bir grafik kalitesi sunacak.
 
    Öte yandan gelen haberlerde Call of Duty: Ghosts'un yapısıyla ilgili ilk bilgiler de verildi. Belirtilenlere göre oyun, sanılanın aksine Modern Warfare'in ikonik karakteri Ghost'u değil, tamamen yeni bir karakteri ve tamamen yeni bir hikayeyi konu alacak. Konuyla ilgili yaptığı açıklamalarda Infinity Ward'dan Mark Rubin, "Herkes bizden yeni bir Modern Warfare 4'ü bekliyordu. Bu, aslında bizim için güvenli bir yoldu. Fakat seriyi birkaç adım ileriye getirecek hamleyi yapıp yeni nesle tamamen yeni bir oyunla çıkma kararı aldık." sözlerini söyledi.
 
    Yeni Call of Duty oyunu Ghosts, 5 Kasım tarihinde çıkmak üzere PC, PS3 ve Xbox 360'ın haricinde yeni nesil platformlar için duyuruldu. Oyunun yeni nesil için çıkış tarihi için resmi bir açıklama yok.

Tweet
Call of Duty: Ghosts infinity ward FPS Activision Xbox 360 PS3 PC PS4 Xbox
Final Fantasy XIV: ARR Bu Yaz Çıkıyor Paylaş XCOM: Enemy Unknown Yapımcısından iOS'a F2P Oyun
YORUMLAR 45
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
Sir Maximus is BACK - 3.5.2013 11:54:39 0
alıntı:

Herkes bizden yeni bir Modern Warfare 4'ü bekliyordu. Bu, aslında bizim için güvenli bir yoldu. Fakat seriyi birkaç adım ileriye getirecek hamleyi yapıp yeni nesle tamamen yeni bir oyunla çıkma kararı aldık.


Sonundaa!
tigerasi - 2.5.2013 22:07:35 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Sir Pinky

Yeni grafik motoru bile kurtarmaz artık CoD serisini muhteşem bir seriyi ne hale getiriler BF 4 karşısında şansı %0.


Dostum fanboy olarak görünmiyim ama Bf 3 çıkacağı zamanda şansı %0 demişlerdi ama ne oldu sadece xbox satışlarında bile solladı bu işler sizin bildiğiniz gibi değil belli bir kitlesi var adamlar artık markalaştı .Yani boşuna yok bf geçicek yok CoD geçicek felan demeyin oyunlar çıktığında herkes görücek zaten dilinize yazık tükürük bezleriniz azalıyorum ;)
stun - 2.5.2013 16:20:43 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

stun
1.5.2013 23:43:44

sen taktik-strateji seversin başkası vura kıra ilerlemeyi sever bu kalkıp da oyunu iyi veya kötü veya tahammül edilebilir yapmaz öznel şeyler bunlar.nesnellere gelirsek evet cod teknik olarak çağın aşırı gerisinde,ama bu verdiği zevki azaltmıyor,arttırmıyor da hoş. ama yine de oynatıyor kendisini. burada satış rakamlarını konuşacak halimiz yok kaldı ki gerek de yok.cod artık bir klasiktir ve üstüne ne canavar sistemli oyun çıkarsa çıksın her zaman efsane ve kendini oynatan bir oyun olacaktır. 5 saatlik senaryo modu demişsin, bir savaş oyununa göre makul bir süre. daha fazlası zaten kabak tadı vermeye başlar o da hoş olmaz. bu sefer de ''bu nedir yav öldür öldür bitmiyor oyun amma uzun!'' gibi yorumlar gelmeye başlar.

senaryo akışı vardır .. senaryo işleyişi vardır kimse güzel bir senaryonun içindeyken öldür öldür bitmiyor demez... bunun en buyuk örneği bioshock serisidir..bence cod' un her oyununun aynı olması verdiği zevkı çok çok baltalıyor bayıla bayıla oynadıgım bo 1 ' den sonra... bune lan bu oyunmu demeye başlıyorsun.. hadi bu neslin başı sonu diye bir karşılaştırma yapalım.. yada en buyuk farkı şöyle bile görebilirsin.. bo1 sırasında ac :brotherhood çıktı.. şimdi ac 3 e bak ,ne kadar ilerledi... birde bo 2 ye bak ne halde , düzenli çıkan oyunlar kendilerine birşey katmak zorunda.. fifa , nba2k hatta pes bile kendini çok geliştiriyor... ama milyonlar satan cod bunu yapamıyor çunku niye çok fazla milyonlar sattıgı için.. bunlar enayi alacak gene diyip.. hiçbirşey yapmıyorlar
Hümiyettin - 2.5.2013 16:09:51 0
Ghost olacak sanmıştık Yeni grafik motoru ve iyi bir senaryo ile gelirse diğer FPS' ler bir saygı duruşuna geçer.
bocekgrafik - 2.5.2013 10:40:48 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: BelieveMe

Konuyla ilgili yaptığı açıklamalarda Infinity Ward'dan Mark Rubin, "Herkes bizden yeni bir Modern Warfare 4'ü bekliyordu. Bu, aslında bizim için güvenli bir yoldu. Fakat seriyi birkaç adım ileriye getirecek hamleyi yapıp yeni nesle tamamen yeni bir oyunla çıkma kararı aldık." sözlerini söyledi.

Mantıklı düşünmüşler. Infinity, umarım kendilerine yakışanı ve kendilerinden bekleneni ortaya koyarlar. Yoksa kesinlikle almayacağım bu sefer. Bu sefer, onlar da bunun farkındalar.

Ayrıca, oyunun 5 Kasım'da çıkacak olması sürpriz değil. Önceki COD'lar da Kasım başında çıkmışlardı zaten.
Recharged - 2.5.2013 09:54:53 0
Yeni nesil Xbox'tan daha çok merak ediyorum artık yeni COD'u.
BSC Misafiri - 2.5.2013 07:46:00 0
stun
1.5.2013 23:43:44

sen taktik-strateji seversin başkası vura kıra ilerlemeyi sever bu kalkıp da oyunu iyi veya kötü veya tahammül edilebilir yapmaz öznel şeyler bunlar.nesnellere gelirsek evet cod teknik olarak çağın aşırı gerisinde,ama bu verdiği zevki azaltmıyor,arttırmıyor da hoş. ama yine de oynatıyor kendisini. burada satış rakamlarını konuşacak halimiz yok kaldı ki gerek de yok.cod artık bir klasiktir ve üstüne ne canavar sistemli oyun çıkarsa çıksın her zaman efsane ve kendini oynatan bir oyun olacaktır. 5 saatlik senaryo modu demişsin, bir savaş oyununa göre makul bir süre. daha fazlası zaten kabak tadı vermeye başlar o da hoş olmaz. bu sefer de ''bu nedir yav öldür öldür bitmiyor oyun amma uzun!'' gibi yorumlar gelmeye başlar.
BSC Misafiri - 2.5.2013 07:45:48 0
Oynanışı da değiştircekler diye düşünüyorum sonuçta ghosts ve stealth olmalı oyunda buna göre düşünürsek.. Ghosts adı altında yardıra yardıra gidersek çok saçma olur ciddem
Sgt.Panda - 2.5.2013 07:16:13 0
İlla biriniz çıkıp diyorsunuz BF 4 CoD'dan daha iyidir, ne yapalım yani arkadaş öyleyse öyledir, oyunlar çıksın hele bi' durun sonra konuşun, belki CoD bu sene BF 4'ten çok çok daha güzel olacak? Bir de böyle düşünün.
Babblebabble - 2.5.2013 04:46:37 -1
Yalnız cidden tam anlayamadığım bir yer var."tamamen yeni oyun" demişler fakat hala "Call of Duty" adını taşıyor.Sanırım tescillenmiş marka olduğu için isimden vazgeçmek istemediler.IW'den güzel bir senaryo bekliyorum, Black Ops 2'de hayal kırıklığına uğradım bakalım bu sefer nasıl olacak yeni motorla.
setgoset - 2.5.2013 01:47:29 0
Yav nasıl adamlarsınız o kötü bu kötü isteyen istediği oyunu oynar size ne, adam bf oynuyor cod oynasın diye zorlamanın bir faydası yok ya da tam tersi yani hangisinden hoşlanıyorsa onu oynar insanları istediğiniz yola zorla sokmayın eleştiri yapılacaksa da yerinde yapılmalıdır bence.
Hoid - 2.5.2013 00:35:38 0
Olayı başka bir boyuta taşıyalım , gereksiz tartışmalar dönmeye başladı yine...

http://vimeo.com/65249156
rambocuk - 2.5.2013 00:11:48 0
bf3 ile cod benim gözümde yerle bir oldu bf4 e rakip olabilirmi imkansız gibi bakalım inşallah mucizeyi gerçekleştirip bf4 dende daha iyi bir oynanış videosuyla çıkarlar
stun - 1.5.2013 23:43:44 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: digimon52

alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: gamerasi

Şu oyunu Battlefiled ile bir tutmayın. Kendi sınıfında iyi olabilir ama BF çok farklı bir oyun.
Cod oynayanların yaş ortalaması daha düşükken BF oynayanların yaşı daha büyüktür...

şöyle saçma sapan şeylerdeçok hoş . evet bf oynayan büyük oluyor hadi herkes bf'ye.
CoD2 CoD4 oynamamışsın zamanında sanırım


bu cidden çok doğru birşey.. cod oyuncularının yaş ortalamalarıda düşük malesef bunu en iyi cod oyuncularıda bilir.. konsol kullanıcıları kulaklıgı açık tutarak diğer kullanıcıların seslerine bir dikkat ederlerse anlarlar.. çunku oyun mekanizmaları daha kolay.. ve haritalar daha küçük...cod 2-4 ü herkez sever çünkü paraları verilmeden işten atılan gerçek cod yapımcılarından çıkmış oyunlardılar.. cod mw3-bo 2 gibi oyunlar sadece milleti enayi yerine koymak için yapılmış oyunlardı artık bukadar öfke çekebildiler... tamamen vasattılar...


Katilmiyorum.

cod bir cocuk oyunu degil oynatanlar utansin.
biliyorum cünkü cevremde 20 ,30 yasindaki adamlar oyunuyor bu oyunu. (avusturyada yasiyorum)
bf3 alacakdim taki bf4 cika gelince haberi vazgecdim :)
cod 2-4 yapimcilari tamamda ya hikaye senaristleri kimdi
sonucda hikaye odakli,
Hem Cod Black Ops 2 nin senaristleri kim biliyorumusun The Dark Knight'ın senaristi David S. Goyer ( yönetmeni de iyi idi C.Nolan _ :) _ )
codu oynayan cocuklar Bf´da hayli hayli oynar.

black ops 2 yi oynamış biri olarak.... fanboy gibi taraf tutacagıma oynayarak eksıklerını görerek eleştiren biriyim oyunları.. black ops 2 nin senaryosu bo 1 e göre çok daha kötü..gene cod oyunlarının senaryosu daha iyidir bf dan ama 5 saatlik senaryo bana pek birşey kazandırmıyor kaldıkı bir heavy rain tadı alınmıyor.. oyunlar tam olarak film değildir.. oynanabilirlik diye bir özellık vardır... sen vardır grafık vardır... bo 2 de mp 20 lv aldıktan sonra bıraktım.... mp da işittiğim çocuk seslerini kendim biliyorum.. bf tarafına geçmeyı bo1 den sonra başladım... çunku kım bana daha kalıtelı yapım veriyorsa onun tarafını tutuyorum.. ses olarak daha iyi , oynanabılırlık olarak daha iyi... ve taktık gerektırıyor... bf cod a benzemıyor lutfen bf3 alıp oynayın derim... buyuk harıtalarda.... uçaklar -helıkopterler- tanklar dolaşırken açıklardan bir başınıza koşturamıyorsunuz malasef.. burada cidden fanboyluk yapmadan kendı seçimimi nasıl şekıllendırdıgımı anlatıyorum... kaybedenler kulubunde bir laf vardı : mayonezine pizza koymussun diye... cod tahammul edilecek bir oyun değil...
stun - 1.5.2013 23:34:15 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_

Şu oyunda en büyük eksiklik grafik motoruydu. Bu sene yeni grafik motoru kullandıkları halde yine başaramazlarsa artık kaybederler bu seriyi.

Neyi başaramıyorlar la her oyunda satış satısı milyonlarca artıyor? bir yılda 25 milyon satış her sene garanti adamların varmı böyle bir şey hatta bu sene daha çok satacak bazıları hem ps3 ps4 e alıcak ps4 alınca. bazıları hem xbox360 a alıp sonra 720ye çıkınca onada alacak bu sene cod 40 milyonu vurur demedi demeyin
bf4'e yazık oldu
bf4 grafikleri o kadar iyi değil çok iyi mp gelmesi lazım. bf3ten farkı yok yani tabiki mükemmel ama killzone shadow kadar iyi değdil. cod kadar olamayacak cod şuan en iyi grafik olmazsa banlarım kendimi çünkü minik alanlarda geçiyor grafiğie feci abanırlarr bu oyunda sonra nesil boyu yat


kimse kendi malına pis kaka demez.. en büyük örneği sensin.

codun grafıklerı kötü denince, eee çok zevklı.. ( cod fanboyları )

(cod yeni motorla gelıyor ama neye benzedıgını bıle bılmıyoruz) cod bf4 ten çok daha iyi olucak muhteşem olucak

ne boş adamsın yorum yapanda suç tek bildiğin şey millete sallamak herhalde bf hisseleri babanın şirketinini sanırım


bence tam tersi.. cod ' un 25 milyon satışı sana gelir getirmiyor.. ama buraya yazıyorsun ? niye ? hissen mi var... ? en ufak bilgin yok ama grafıklerı daha olucak...anca hakaret edersin.. gerçekleri söyluyoruz burda.. 25 milyon satıştan kaç kuruş aldın merak konusu ?
gamerasi - 1.5.2013 23:31:14 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: gamerasi

Şu oyunu Battlefiled ile bir tutmayın. Kendi sınıfında iyi olabilir ama BF çok farklı bir oyun.
Cod oynayanların yaş ortalaması daha düşükken BF oynayanların yaşı daha büyüktür...

şöyle saçma sapan şeylerdeçok hoş . evet bf oynayan büyük oluyor hadi herkes bf'ye.
CoD2 CoD4 oynamamışsın zamanında sanırım


Yine tekrarlıyorum; kendi sınıfında iyidir. BF ile karşılaştırılmamalı. Gt ile Nfs karşılaştırılmaları ne kadar saçma ise bu da o kadar saçma. Zamanında Co2 ve Cod4 ü severek oymadım.
Project Scorpio - 1.5.2013 23:29:39 0
Yeni grafik motoru bile kurtarmaz artık CoD serisini muhteşem bir seriyi ne hale getiriler BF 4 karşısında şansı %0.
Opricnik - 1.5.2013 23:18:52 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_

Şu oyunda en büyük eksiklik grafik motoruydu. Bu sene yeni grafik motoru kullandıkları halde yine başaramazlarsa artık kaybederler bu seriyi.

Neyi başaramıyorlar la her oyunda satış satısı milyonlarca artıyor? bir yılda 25 milyon satış her sene garanti adamların varmı böyle bir şey hatta bu sene daha çok satacak bazıları hem ps3 ps4 e alıcak ps4 alınca. bazıları hem xbox360 a alıp sonra 720ye çıkınca onada alacak bu sene cod 40 milyonu vurur demedi demeyin
bf4'e yazık oldu
bf4 grafikleri o kadar iyi değil çok iyi mp gelmesi lazım. bf3ten farkı yok yani tabiki mükemmel ama killzone shadow kadar iyi değdil. cod kadar olamayacak cod şuan en iyi grafik olmazsa banlarım kendimi çünkü minik alanlarda geçiyor grafiğie feci abanırlarr bu oyunda sonra nesil boyu yat


kimse kendi malına pis kaka demez.. en büyük örneği sensin.

codun grafıklerı kötü denince, eee çok zevklı.. ( cod fanboyları )

(cod yeni motorla gelıyor ama neye benzedıgını bıle bılmıyoruz) cod bf4 ten çok daha iyi olucak muhteşem olucak

ne boş adamsın yorum yapanda suç tek bildiğin şey millete sallamak herhalde bf hisseleri babanın şirketinini sanırım
digimon52 - 1.5.2013 23:18:49 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: stun

alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: gamerasi

Şu oyunu Battlefiled ile bir tutmayın. Kendi sınıfında iyi olabilir ama BF çok farklı bir oyun.
Cod oynayanların yaş ortalaması daha düşükken BF oynayanların yaşı daha büyüktür...

şöyle saçma sapan şeylerdeçok hoş . evet bf oynayan büyük oluyor hadi herkes bf'ye.
CoD2 CoD4 oynamamışsın zamanında sanırım


bu cidden çok doğru birşey.. cod oyuncularının yaş ortalamalarıda düşük malesef bunu en iyi cod oyuncularıda bilir.. konsol kullanıcıları kulaklıgı açık tutarak diğer kullanıcıların seslerine bir dikkat ederlerse anlarlar.. çunku oyun mekanizmaları daha kolay.. ve haritalar daha küçük...cod 2-4 ü herkez sever çünkü paraları verilmeden işten atılan gerçek cod yapımcılarından çıkmış oyunlardılar.. cod mw3-bo 2 gibi oyunlar sadece milleti enayi yerine koymak için yapılmış oyunlardı artık bukadar öfke çekebildiler... tamamen vasattılar...


Katilmiyorum.

cod bir cocuk oyunu degil oynatanlar utansin.
biliyorum cünkü cevremde 20 ,30 yasindaki adamlar oyunuyor bu oyunu. (avusturyada yasiyorum)
bf3 alacakdim taki bf4 cika gelince haberi vazgecdim :)
cod 2-4 yapimcilari tamamda ya hikaye senaristleri kimdi
sonucda hikaye odakli,
Hem Cod Black Ops 2 nin senaristleri kim biliyorumusun The Dark Knight'ın senaristi David S. Goyer ( yönetmeni de iyi idi C.Nolan _ :) _ )
codu oynayan cocuklar Bf´da hayli hayli oynar.
stun - 1.5.2013 23:05:58 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_

Şu oyunda en büyük eksiklik grafik motoruydu. Bu sene yeni grafik motoru kullandıkları halde yine başaramazlarsa artık kaybederler bu seriyi.

Neyi başaramıyorlar la her oyunda satış satısı milyonlarca artıyor? bir yılda 25 milyon satış her sene garanti adamların varmı böyle bir şey hatta bu sene daha çok satacak bazıları hem ps3 ps4 e alıcak ps4 alınca. bazıları hem xbox360 a alıp sonra 720ye çıkınca onada alacak bu sene cod 40 milyonu vurur demedi demeyin
bf4'e yazık oldu
bf4 grafikleri o kadar iyi değil çok iyi mp gelmesi lazım. bf3ten farkı yok yani tabiki mükemmel ama killzone shadow kadar iyi değdil. cod kadar olamayacak cod şuan en iyi grafik olmazsa banlarım kendimi çünkü minik alanlarda geçiyor grafiğie feci abanırlarr bu oyunda sonra nesil boyu yat


kimse kendi malına pis kaka demez.. en büyük örneği sensin.

codun grafıklerı kötü denince, eee çok zevklı.. ( cod fanboyları )

(cod yeni motorla gelıyor ama neye benzedıgını bıle bılmıyoruz) cod bf4 ten çok daha iyi olucak muhteşem olucak
stun - 1.5.2013 23:02:42 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Opricnik

alıntı:

Orijinalden alıntı: gamerasi

Şu oyunu Battlefiled ile bir tutmayın. Kendi sınıfında iyi olabilir ama BF çok farklı bir oyun.
Cod oynayanların yaş ortalaması daha düşükken BF oynayanların yaşı daha büyüktür...

şöyle saçma sapan şeylerdeçok hoş . evet bf oynayan büyük oluyor hadi herkes bf'ye.
CoD2 CoD4 oynamamışsın zamanında sanırım


bu cidden çok doğru birşey.. cod oyuncularının yaş ortalamalarıda düşük malesef bunu en iyi cod oyuncularıda bilir.. konsol kullanıcıları kulaklıgı açık tutarak diğer kullanıcıların seslerine bir dikkat ederlerse anlarlar.. çunku oyun mekanizmaları daha kolay.. ve haritalar daha küçük...cod 2-4 ü herkez sever çünkü paraları verilmeden işten atılan gerçek cod yapımcılarından çıkmış oyunlardılar.. cod mw3-bo 2 gibi oyunlar sadece milleti enayi yerine koymak için yapılmış oyunlardı artık bukadar öfke çekebildiler... tamamen vasattılar...
Cpt. Miller - 1.5.2013 22:57:12 0
Herşeyin yeni olması iyi birşey, daha önceden söylenseydi inanmazdım, yine de trailer'ı görmek gerek. İyi senaryo ve grafikler yanında, fizik efektleri de iyi olursa sağlam bir oyun ortaya çıkabilir.
a.memo - 1.5.2013 22:54:46 0
@gamerasi

arkadaşım neden illa b.k atma çabasındasın illa tartışmamı çıksın yani onumu istiyosun. Ben şahsen hem Bf3'ü hem CoD u severek oynuyorum. Tamam Bf3 grafik ve ses kalitesi olarak daha iyi(idi) ama cod da oynaması çok zevkli bir oyun zaten oyun dediği zevk alma amaçlı vakit geçirmek için olan birşey değilmi ya neden illa bazı oyunları böyle kötüleme çabası var anlamıyorum. daha oyun çıkmadan Bf4 bu oyunu yer diyen var ya bir durun daha oyun çıkmadı ki nerden biliyorsunuz bi oyun çıksın bir oynayın sonra karar verirsiniz belki bu oyunu beğen meyebilirsn saygı duyarım zevk meselesi herkes her şeyi beğenmek zorunda değil ki ama illa beğenmiyorsun diye kötülemekte yanlış birşey bu oyunu adam hayrına mı yapyor hersene bu oyunu milyonlar satın alıyo hangi oyun hersene bukadar sevilir ve merakla beklenir demek adamlar bir şeyi doğru yapıyo ki bir sürü insan bu oyunu satın alıyo üstelik böyle eski grafiklerle ben şahsen Bf4 üde CoD uda metroyuda büyük merakla bekliyorum umarım hepsi birbirinden güzel olurda paralarımız boşa gitmez
Kalzagg - 1.5.2013 22:52:18 0
Yeni box yeni call of duty acayip heycanlandım
Opricnik - 1.5.2013 22:49:02 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: gamerasi

Şu oyunu Battlefiled ile bir tutmayın. Kendi sınıfında iyi olabilir ama BF çok farklı bir oyun.
Cod oynayanların yaş ortalaması daha düşükken BF oynayanların yaşı daha büyüktür...

şöyle saçma sapan şeylerdeçok hoş . evet bf oynayan büyük oluyor hadi herkes bf'ye.
CoD2 CoD4 oynamamışsın zamanında sanırım
omar2425 - 1.5.2013 22:48:48 0
Farklı bir karakter olma olayı beni üzdü açıkçası:(
gamerasi - 1.5.2013 22:21:22 -2
Şu oyunu Battlefiled ile bir tutmayın. Kendi sınıfında iyi olabilir ama BF çok farklı bir oyun.
Cod oynayanların yaş ortalaması daha düşükken BF oynayanların yaşı daha büyüktür...
efe the hard gamer - 1.5.2013 22:01:41 0
oyun olarak bf 4 yenecek gibi amja cod bu sefer cidden sağlam geliyor ve yine her zamanki gibi milyonlarca satacak ve acti ye milyar dolarlar kazandıracak
digimon52 - 1.5.2013 21:58:19 0


heralde Mw2´de ölen Ghost´u oynamicaz sanirim.


Dikkatinizi cekerim__ "CoD:Ghosts"__ yani "CoD: Hayaletler" __hadi "CoD:Ghost" olsa
neyse.

tamamen multiplayer odaklida olabilir degilmi yada gecis oyunu ? ama yeni motorla geliyor yeni bir seri de olabilir.
bakalim gösterilen Video Belki Bf4´e Kafa Tutacak cinzden olabilir. Birde yeni Xbox´a Ex olarak cikiyormus Aboooo

neyseki coklu platform olarakmis
ErayG-TR - 1.5.2013 21:44:04 0
EzioAuditore_ nickli arkadaşın dediği gibi cod'un en büyük eksisi kullanılan motordu. Denildiği gibi gerçekten yeni bir motor ile daha doğrusu yeni ve kaliteli bir motor ile oyun yapılıyorsa bu sene çok daha büyük satış rakamlarına ulaşır ve bf4 baya zor bir duruma düşer
a.memo - 1.5.2013 21:41:44 0
şahsen hem bir cod hem bf oyuncusu olarak bu oyunun gümbür gümbür geleceğini düşünüyorum zaten artık yeni bir motora geçmeleri lazımdı umarım pcde iyi bir optimizasyonla oyunu oynarız genelde yeni motorlar opt. özürlü olabiliyo umarım bu öle olmaz
itachi237 - 1.5.2013 21:36:26 +2
türkçe altyazı isteyenler playstation türkiye yayınlamış altyazılı ;







oxlayer - 1.5.2013 21:33:10 0
len devamlı call of duty haberleri e artık grafikler değişiyo.inşallah bu oyun bu kadar habere değer bence battlefield 4 bunu ezecek.şimdiden söyliyim crysis 3 grafiğine 2 oyun da yaklaşır ama sadece kafa tutar gibi görünür.very high da full de crysis ezer.
Creativeflo - 1.5.2013 21:31:09 0
bekliyoruz 20 gün...
Tecnique - 1.5.2013 21:29:02 -2
Yuru git lan microsoft bebesi seni zaten anca xboxdaki yaş oranı 12 olan çocuklar oynar
zaten bilerek mi yapıyorlar ps3''de optimizasyonu yapamamışlar grafikler berbat ötesi iyice nefret ettim bu oyundan sıktın artık
BSC Misafiri - 1.5.2013 21:28:27 0
bence bu ghosts yeni motor için bi cod deneme oyunu direk mw4 de yapmış olsalardı risk olurdu onlar için eğerki başarı sağlarsalar mw4 yakında gelir :D
BSC Misafiri - 1.5.2013 21:27:13 0
Umarım cod yeni motor ile birlikte eski şaşalı günlerine döner...
K.Dot - 1.5.2013 21:08:33 0
"Yeni bir oyun"
tizar - 1.5.2013 21:07:34 0
hay sizin sunumunuza lan önceden bi 30 saniyelik 1 dakikalık oynanış, sinematik karışık bir trailer sunarsın sonra sunumda canlı gameplay sun bizi ne lan? ne bekletiyorsunuz bunlarda sanıyor heyecanlanıyoruz bi yürüyün gidin lan deli ettiniz beni akşam akşam yapacağınız sunuma da oyunu da......
Opricnik - 1.5.2013 21:00:21 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: EzioAuditore_

Şu oyunda en büyük eksiklik grafik motoruydu. Bu sene yeni grafik motoru kullandıkları halde yine başaramazlarsa artık kaybederler bu seriyi.

Neyi başaramıyorlar la her oyunda satış satısı milyonlarca artıyor? bir yılda 25 milyon satış her sene garanti adamların varmı böyle bir şey hatta bu sene daha çok satacak bazıları hem ps3 ps4 e alıcak ps4 alınca. bazıları hem xbox360 a alıp sonra 720ye çıkınca onada alacak bu sene cod 40 milyonu vurur demedi demeyin
bf4'e yazık oldu
bf4 grafikleri o kadar iyi değil çok iyi mp gelmesi lazım. bf3ten farkı yok yani tabiki mükemmel ama killzone shadow kadar iyi değdil. cod kadar olamayacak cod şuan en iyi grafik olmazsa banlarım kendimi çünkü minik alanlarda geçiyor grafiğie feci abanırlarr bu oyunda sonra nesil boyu yat
EzioAuditore_ - 1.5.2013 20:55:52 0
Şu oyunda en büyük eksiklik grafik motoruydu. Bu sene yeni grafik motoru kullandıkları halde yine başaramazlarsa artık kaybederler bu seriyi.
die.Rache - 1.5.2013 20:52:25 0
Hala inanamiyorum,yeni bir Grafik motoru -_-
The_Rahip - 1.5.2013 20:43:21 0
Ghost karakteri olacak diye sevinmistik ama yalan oldu.

Konu olarak zaten iyi olacaktir. Cod oyunlari atmosferi senaryosu ve karakterleriyle hep iyi olmustur ama ozellikle grafik olarak ne kadar ileri gittiklerini cok merak ediyorum
Sgt.Panda - 1.5.2013 20:37:01 0
Ghost yok mu?! Çok kötü olmuş o zaman, Simon "Ghost" Riley en iyi karakterdi bence.
frttbc - 1.5.2013 20:34:40 +1
Tamamen yeni bir senaryo olması iyi olmuş umarım küllerinden doğar ve o ilk oyunlarının verdiği tadı tekrar verebilir
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Call of Duty: Ghosts ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
88 kişi bu oyunu takip ediyor.