LoL, Türkiye Şampiyonası 4.Sezonu 1 Aralık'ta Path of Exile'ın Çıkış Tarihi Açıklandı

Homefront 2'den İlk Görüntüler Ortaya Çıktı

05.10.2013 16:52 - Samet Konuksal

    Crytek tarafından 2015 senesine yönelik geliştirilen Homefront 2 adına halen resmi bir duyuru yapılmış değil. Platformları veya yayıncısı bile bilinmeyen Homefront 2'den ilk görüntüler ortaya çıktı.
 
    Yayınlanan bu görüntüler, Crytek'in düzenlediği bir tanıtım etkinliğinde çekilmiş. Belirtilenlere göre bu görüntüler oyunun konsept tasarımlarından falan değil, oyunun içinden alınmaymış. Görüntülere aşağıdan bakabilirsiniz.
 




 
 
    Bu arada, görüntülerin yayınlanmasıyla birlikte CryEngine'in tanıtım videosunun en etkileyici sahnesinin hangi projeye ait olduğu da ortaya çıkmış oldu. Evet, aşağıdaki sahne Homefront 2'den alınma;
 

Tweet
homefront crytek homefront 2 cryengine
LoL, Türkiye Şampiyonası 4.Sezonu 1 Aralık'ta Paylaş Path of Exile'ın Çıkış Tarihi Açıklandı
YORUMLAR 47
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.
BSC Misafiri - 7.10.2013 21:19:18 +1
görüntüsü crysis 3 e çok benziyor
BSC Misafiri - 7.10.2013 18:09:49 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: 2K

alıntı:

Orijinalden alıntı: 3d_enjoy

alıntı:

Orijinalden alıntı: 5pac

son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.

hiç sanmıyorum,crysis 3 de harika grafikleri var ama berbat bir oyun aldıgıma pişman oldum
crytek grafik dışında beceriksiz bana göre:)

Sonunda benim gibi düşünen biri umarım grafiklere kastıkları kadar konu ve etkileyici sahneler yaratmaya önem verirler sonuçta bir ülkeyi başka bir ülkenin işgal etmesini anlatıyor bir çok duygusal an yaratabilirler.


bu crysisin senaryasunu tam anlayabilen varmı allah aşkına oyun berbat
emrahcey - 7.10.2013 11:51:29 0
Farcry 3 oynadınız mı ? Bir bakın mesela Crysis 1 deki gibi sadece adada geçiyor ama ne ada Ne ada ? öyle birşey olamaz. Peki oyunu oyun yapan nedir ? basit senaryo mu ? Zombisiz bir ortam mı ? vampirde yok. Yaratık yok uzaylı istilası veya istila başlangıcı yok, Kore , Rus ordu işgal ortamı yok.

> Peki Nedir ? Oyun içine yedirdikleri karakterlerin anlatımları bizlerle etkiletişime geçmeleri sanki biz o ortamdayız ve onları yaşıyormuşuz hissi vermesi, demek ki iş sadece senaryo ile gerçek hayatta var olmayan yaratıklarla olmuyor.

> Aynı durum Assassin Creed 3'de de var , fakat Farcry 3 kadar başarılı değil. AC3 başlarda oldukça sıkıcıydı oynadıkça oyun kendi içine çekmeye başladı. Hele ki deniz savaşları yok mu ? Kendi mi Master Commander daki Russell Crowe gibi hissettim.
Bazen Patriot filmindeki Mel Gibson gibi hissettim.

> Arkadaşlar hani döneminde yaşayıp Medal of Honor oynayanlar varsa , bizlere
Er Ryan'i Kurtarmak (Saving Private Ryan) filmdeki çıkarma sahnesini hissettirmedi mi ? Call of Duty (Enemy at The Gate)

> Peki bizlere birşey hissettirmesi için illaki filmden uyarlamamı olması gerek tabii ki, hayır ...

> Dungeon Keeper 'ın filmi yoktur mesela , Theme Park , Populous , Syndicate (1 den bahsediyorum Amiga devrinden) , Walker ( Amiga) , Agony , Monkey Island serisi başlı başına sürükleyici bulamaca dolu ...
> Aklıma ilk gelenler arkadaşlar zaten bunu çeşitlendirirler ...
> Artık karakterlerin oyunlarda yüzümüze Tomb Raider gibi , Bioshock : Inf deki gibi hüzünlü ağlamaklı , acı dolu bakmalarını bizleri yaptıklarımızla yargılayıp ikna etmeye çalışmaları benzer duygusal etkileşime girmelerini bekliyoruz.
Rapsody_izmir - 7.10.2013 10:21:16 0
Grafikler muazzam da . Asfalttan neden yaprak çıkıyor onu anlamadım
iamburak - 7.10.2013 00:18:21 0
Muhteşem görünüyor
2K - 6.10.2013 15:22:57 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: 3d_enjoy

alıntı:

Orijinalden alıntı: 5pac

son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.

hiç sanmıyorum,crysis 3 de harika grafikleri var ama berbat bir oyun aldıgıma pişman oldum
crytek grafik dışında beceriksiz bana göre:)

Sonunda benim gibi düşünen biri umarım grafiklere kastıkları kadar konu ve etkileyici sahneler yaratmaya önem verirler sonuçta bir ülkeyi başka bir ülkenin işgal etmesini anlatıyor bir çok duygusal an yaratabilirler.
Babblebabble - 6.10.2013 14:49:40 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

alıntı:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

alıntı:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

Değerli oyuncularımızın saçma sapan eleştirileriyle Crysis serisini batırdığı gibi.Emini bu seriyide batıracaklar :))

Allah aşkına grafik tamam, oynanabilirlik tamam da senaryo ve kurgu sıfır.Birinci oyunundaki garip kontroller ve çöp senaryo olmazsa en azından motorun hatrına bir oynanabilirliği olur bu ikinci oyunun.

Edit : İlk cümlem crysis 3 için, sonraki cümlede homefront içindi.

Hiiiiç böyle şikayet edemeyiz.

Crysis 1 çıktı "Grafik çok yüksek-fazla donanım istiyor bi oyun için servet mi harcayalım-Sandbox sıkıcı oluyor-ormandanda sıkıldık şehir olsun-senaryoya daha fazla ağırlık verilsin sinematik olsun" dedi oyuncular.

Crysis 2 çıktı.Ünlü senaristlerden yardım alındı, şehirde geçti ve sadece kaplamaları(!) ilk oyuna göre düşüktü.Yorumlar ise "Neden şehirdeyiz orman iyiydi-neden sandbox değil-grafikler neden ilk oyundan daha iyi değil,senaryo kötü eskisi iyiydi" dendi.Yani dalga mı geçiyorsunuz.Garip olan ilk aylarında, ilk incelemelerde herkes baya beğenmişti, yorumlar olumluydu.Sonra nedense birşey oldu.Herkes cephe almaya başladı.

Ardında 3 çıktı,ormanla şehri karıştırdılar, grafiğe abandılar, sandbox yaptılar.Yorum "Çok sıkıcı-sadece grafiğe abanmışsınız grafikle oyun olmaz-sade şehir güzeldi" şeklinde oldu.

Yani cidden dalga mı geçiyorsunuz?Şimdide Crytek yaptığından adam olmaz, oynamam deniyor.

Crysis 2'nin senaryosu bir FPS oyunundaki uzaylı istilası için gayet yeterliydi.Crytek ilk oyunun eleştirilerini dinledi suçlu oldu.Bu tutarsız eleştiriler olmasaydı eminim çok farklı bir Crysis 3 çıkacaktı.

Crysis 2 yorumunda haklısın Ben de başta şehri garipsedim ama senaryo ve mekanlar en azından ortalamaydı kendini sonuna kadar güzelce oynattı.Ama birinci oyundaki tadı vermediği aşikâr.Crytek ikinci oyunda "kendini tekrar eden yapımlar yapıyor" damgasını yememek için marjinal bir şeyler denemek istemiş ama olmuşla olmamış arasında sıkışmış oyun biraz.Üçüncü oyuna hiç girmiyorum çünkü gerçekten ama gerçekten çok sıkıldım.Oyunları yarıda bırakmak da adetim olmadığından oflaya puflaya bitirdim.

Şimdi artık buna önyargı mı dersiniz ne dersiniz bilmem ama daha logodaki oyun isminin "HOMEF" kısmına gelen Amerikan bayrağından oyunun klişe konusunu az çok çıkarabiliyorum .Aynı düzenin ürünlerinden birisi olacak.Hani yıl olacak 2014 insan daha özgün şeyler bekliyor hele hele şöyle motoru kullanan bir oyundan.

Homefront'dan bir beklentim benimde yok.THQ'nunki de bir şeye benzemiyordu.

Ama Crytek HF2'de güzel bir şey yapsada yaranamayacak yine ondan eminim.Yine tutarsız eleştiriler olacak.

Crysis 2'yi bayaa beğenen biri olarak bu eleştiriler yüzünden berbat bir Crysis 3 çıktığı için çok sinirliyim, şimdi HF 2 güzel olur, sonra yine eleştiriler yüzünden 3 kötü olursa, deliririm artık.

Seni bilemem ama, Crysis 1 zamanı oyun sürekli eleştirildi. Sadece grafik oyunu, teknoloji demosu dendi hikayeye daha fazla ağırlık verilmesi gerekiyor dendi sıkıcı dendi. 2 çıktı beğenildi, güzel güzel yorumlar incelmeler geldi.Sonra birden Crysis 1'e aşık oldukları ortaya çıktı.Bütün eleştiriler tersine döndü.

Aynı şey GTA'da da oldu. GTA 4'deki sürüş dinamiğine "Çok simulasyon, arabalar dönmüyor, savruluyor, kullanmak zor" dendi, GTA 5'de daha arcade sürüş gelince "4'deki dinamik nerede o çok iyiydi" deniyor.Sinirlenmemek elde değil.

Sonra CoD'a bir örneği var.MW2'nin çıkacağı zamanlar, ilk duyurulduğunda başında CoD yoktu sadece MW2'iydi."Hangi oyunu alacaksınız? "diye bir ankette MW2 altlardaydı.Sonra başına CoD geldi CoDMW2 oldu, ankette hemen 1'nci oldu.Sonra tabi Activision MW3'te animasyonları, yapıları değiştirme zahmetine bile girmedi.

Demek istediğim şuanki oyuncu kitlesi, bilinçli tüketicilerden oluşmayan, Multiplayer delisi bir kitle ve zararları oluyor.Benimde sinirimi hoplatıyor.

Kitlelerin oyunların yapısını etkilediği kesinlikle doğru.Gitgide bozulan NFS, RE bunun güzel örnekleri.Yapımcılarda ekmek nerden geliyorsa oraya yöneliyor tabii Olan arada bizim gibi oyunculara oluyor
MiyopBey - 6.10.2013 12:57:56 +2
alıntı:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

alıntı:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

Değerli oyuncularımızın saçma sapan eleştirileriyle Crysis serisini batırdığı gibi.Emini bu seriyide batıracaklar :))

Allah aşkına grafik tamam, oynanabilirlik tamam da senaryo ve kurgu sıfır.Birinci oyunundaki garip kontroller ve çöp senaryo olmazsa en azından motorun hatrına bir oynanabilirliği olur bu ikinci oyunun.

Edit : İlk cümlem crysis 3 için, sonraki cümlede homefront içindi.

Hiiiiç böyle şikayet edemeyiz.

Crysis 1 çıktı "Grafik çok yüksek-fazla donanım istiyor bi oyun için servet mi harcayalım-Sandbox sıkıcı oluyor-ormandanda sıkıldık şehir olsun-senaryoya daha fazla ağırlık verilsin sinematik olsun" dedi oyuncular.

Crysis 2 çıktı.Ünlü senaristlerden yardım alındı, şehirde geçti ve sadece kaplamaları(!) ilk oyuna göre düşüktü.Yorumlar ise "Neden şehirdeyiz orman iyiydi-neden sandbox değil-grafikler neden ilk oyundan daha iyi değil,senaryo kötü eskisi iyiydi" dendi.Yani dalga mı geçiyorsunuz.Garip olan ilk aylarında, ilk incelemelerde herkes baya beğenmişti, yorumlar olumluydu.Sonra nedense birşey oldu.Herkes cephe almaya başladı.

Ardında 3 çıktı,ormanla şehri karıştırdılar, grafiğe abandılar, sandbox yaptılar.Yorum "Çok sıkıcı-sadece grafiğe abanmışsınız grafikle oyun olmaz-sade şehir güzeldi" şeklinde oldu.

Yani cidden dalga mı geçiyorsunuz?Şimdide Crytek yaptığından adam olmaz, oynamam deniyor.

Crysis 2'nin senaryosu bir FPS oyunundaki uzaylı istilası için gayet yeterliydi.Crytek ilk oyunun eleştirilerini dinledi suçlu oldu.Bu tutarsız eleştiriler olmasaydı eminim çok farklı bir Crysis 3 çıkacaktı.

Crysis 2 yorumunda haklısın Ben de başta şehri garipsedim ama senaryo ve mekanlar en azından ortalamaydı kendini sonuna kadar güzelce oynattı.Ama birinci oyundaki tadı vermediği aşikâr.Crytek ikinci oyunda "kendini tekrar eden yapımlar yapıyor" damgasını yememek için marjinal bir şeyler denemek istemiş ama olmuşla olmamış arasında sıkışmış oyun biraz.Üçüncü oyuna hiç girmiyorum çünkü gerçekten ama gerçekten çok sıkıldım.Oyunları yarıda bırakmak da adetim olmadığından oflaya puflaya bitirdim.

Şimdi artık buna önyargı mı dersiniz ne dersiniz bilmem ama daha logodaki oyun isminin "HOMEF" kısmına gelen Amerikan bayrağından oyunun klişe konusunu az çok çıkarabiliyorum .Aynı düzenin ürünlerinden birisi olacak.Hani yıl olacak 2014 insan daha özgün şeyler bekliyor hele hele şöyle motoru kullanan bir oyundan.

Homefront'dan bir beklentim benimde yok.THQ'nunki de bir şeye benzemiyordu.

Ama Crytek HF2'de güzel bir şey yapsada yaranamayacak yine ondan eminim.Yine tutarsız eleştiriler olacak.

Crysis 2'yi bayaa beğenen biri olarak bu eleştiriler yüzünden berbat bir Crysis 3 çıktığı için çok sinirliyim, şimdi HF 2 güzel olur, sonra yine eleştiriler yüzünden 3 kötü olursa, deliririm artık.

Seni bilemem ama, Crysis 1 zamanı oyun sürekli eleştirildi. Sadece grafik oyunu, teknoloji demosu dendi hikayeye daha fazla ağırlık verilmesi gerekiyor dendi sıkıcı dendi. 2 çıktı beğenildi, güzel güzel yorumlar incelmeler geldi.Sonra birden Crysis 1'e aşık oldukları ortaya çıktı.Bütün eleştiriler tersine döndü.

Aynı şey GTA'da da oldu. GTA 4'deki sürüş dinamiğine "Çok simulasyon, arabalar dönmüyor, savruluyor, kullanmak zor" dendi, GTA 5'de daha arcade sürüş gelince "4'deki dinamik nerede o çok iyiydi" deniyor.Sinirlenmemek elde değil.

Sonra CoD'a bir örneği var.MW2'nin çıkacağı zamanlar, ilk duyurulduğunda başında CoD yoktu sadece MW2'iydi."Hangi oyunu alacaksınız? "diye bir ankette MW2 altlardaydı.Sonra başına CoD geldi CoDMW2 oldu, ankette hemen 1'nci oldu.Sonra tabi Activision MW3'te animasyonları, yapıları değiştirme zahmetine bile girmedi.

Demek istediğim şuanki oyuncu kitlesi, bilinçli tüketicilerden oluşmayan, Multiplayer delisi bir kitle ve zararları oluyor.Benimde sinirimi hoplatıyor.
Babblebabble - 6.10.2013 11:42:33 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

alıntı:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

Değerli oyuncularımızın saçma sapan eleştirileriyle Crysis serisini batırdığı gibi.Emini bu seriyide batıracaklar :))

Allah aşkına grafik tamam, oynanabilirlik tamam da senaryo ve kurgu sıfır.Birinci oyunundaki garip kontroller ve çöp senaryo olmazsa en azından motorun hatrına bir oynanabilirliği olur bu ikinci oyunun.

Edit : İlk cümlem crysis 3 için, sonraki cümlede homefront içindi.

Hiiiiç böyle şikayet edemeyiz.

Crysis 1 çıktı "Grafik çok yüksek-fazla donanım istiyor bi oyun için servet mi harcayalım-Sandbox sıkıcı oluyor-ormandanda sıkıldık şehir olsun-senaryoya daha fazla ağırlık verilsin sinematik olsun" dedi oyuncular.

Crysis 2 çıktı.Ünlü senaristlerden yardım alındı, şehirde geçti ve sadece kaplamaları(!) ilk oyuna göre düşüktü.Yorumlar ise "Neden şehirdeyiz orman iyiydi-neden sandbox değil-grafikler neden ilk oyundan daha iyi değil,senaryo kötü eskisi iyiydi" dendi.Yani dalga mı geçiyorsunuz.Garip olan ilk aylarında, ilk incelemelerde herkes baya beğenmişti, yorumlar olumluydu.Sonra nedense birşey oldu.Herkes cephe almaya başladı.

Ardında 3 çıktı,ormanla şehri karıştırdılar, grafiğe abandılar, sandbox yaptılar.Yorum "Çok sıkıcı-sadece grafiğe abanmışsınız grafikle oyun olmaz-sade şehir güzeldi" şeklinde oldu.

Yani cidden dalga mı geçiyorsunuz?Şimdide Crytek yaptığından adam olmaz, oynamam deniyor.

Crysis 2'nin senaryosu bir FPS oyunundaki uzaylı istilası için gayet yeterliydi.Crytek ilk oyunun eleştirilerini dinledi suçlu oldu.Bu tutarsız eleştiriler olmasaydı eminim çok farklı bir Crysis 3 çıkacaktı.

Crysis 2 yorumunda haklısın Ben de başta şehri garipsedim ama senaryo ve mekanlar en azından ortalamaydı kendini sonuna kadar güzelce oynattı.Ama birinci oyundaki tadı vermediği aşikâr.Crytek ikinci oyunda "kendini tekrar eden yapımlar yapıyor" damgasını yememek için marjinal bir şeyler denemek istemiş ama olmuşla olmamış arasında sıkışmış oyun biraz.Üçüncü oyuna hiç girmiyorum çünkü gerçekten ama gerçekten çok sıkıldım.Oyunları yarıda bırakmak da adetim olmadığından oflaya puflaya bitirdim.

Şimdi artık buna önyargı mı dersiniz ne dersiniz bilmem ama daha logodaki oyun isminin "HOMEF" kısmına gelen Amerikan bayrağından oyunun klişe konusunu az çok çıkarabiliyorum .Aynı düzenin ürünlerinden birisi olacak.Hani yıl olacak 2014 insan daha özgün şeyler bekliyor hele hele şöyle motoru kullanan bir oyundan.
Cpt. Miller - 6.10.2013 08:30:41 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: 3d_enjoy

<blockquote class="quote"><i>alıntı:</i><br><br>Orijinalden alıntı: 5pac<br><br>son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.</blockquote><br>hiç sanmıyorum,crysis 3 de harika grafikleri var ama berbat bir oyun aldıgıma pişman oldum<br>crytek grafik dışında beceriksiz bana göre:)


Crytek'e beceriksiz demen onlara çok büyük bir hakaret olur.Crysis 1 le hem grafik hem serbestlik olarak bir devrim yarattı.Şu an Crysis 1'i yeni oyun diye verseler önümüze şu an ki nesilden farkı yok.Bir yerde haklısın Crysis 2 ve 3 Crysis 1'in devamı olarak pek yakışm adı.Ancak şuna inanıyorum ki Crytek Homefront 2 veya Crysis 4'de bir devrime daha imza atacak.

İlk oyun grafik dışında devrim falan yaratmadı bana göre, Crysis oyunlarının atmosferinden hiç zevk alamadım şimdiye kadar. Herşey grafik değildir sözü bir kez daha kanıtlanmış oldu, Homefront 2'den umutluyum, Cryengine 3 ile güzel grafikler yanında güzel bir atmosfer sunabilir, ama arkasında Crytek olunca emin olamıyor insan.
BlackBeasT - 6.10.2013 08:14:28 0
2d çalı çırpıdan kurtulduk, rüzgarın etkisine göre tepki veriyorlar. şu gif kalitesi görselde, eski atmosferinde Silent Hill ne giderdi..
MiyopBey - 6.10.2013 07:56:40 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

Değerli oyuncularımızın saçma sapan eleştirileriyle Crysis serisini batırdığı gibi.Emini bu seriyide batıracaklar :))

Allah aşkına grafik tamam, oynanabilirlik tamam da senaryo ve kurgu sıfır.Birinci oyunundaki garip kontroller ve çöp senaryo olmazsa en azından motorun hatrına bir oynanabilirliği olur bu ikinci oyunun.

Edit : İlk cümlem crysis 3 için, sonraki cümlede homefront içindi.

Hiiiiç böyle şikayet edemeyiz.

Crysis 1 çıktı "Grafik çok yüksek-fazla donanım istiyor bi oyun için servet mi harcayalım-Sandbox sıkıcı oluyor-ormandanda sıkıldık şehir olsun-senaryoya daha fazla ağırlık verilsin sinematik olsun" dedi oyuncular.

Crysis 2 çıktı.Ünlü senaristlerden yardım alındı, şehirde geçti ve sadece kaplamaları(!) ilk oyuna göre düşüktü.Yorumlar ise "Neden şehirdeyiz orman iyiydi-neden sandbox değil-grafikler neden ilk oyundan daha iyi değil,senaryo kötü eskisi iyiydi" dendi.Yani dalga mı geçiyorsunuz.Garip olan ilk aylarında, ilk incelemelerde herkes baya beğenmişti, yorumlar olumluydu.Sonra nedense birşey oldu.Herkes cephe almaya başladı.

Ardında 3 çıktı,ormanla şehri karıştırdılar, grafiğe abandılar, sandbox yaptılar.Yorum "Çok sıkıcı-sadece grafiğe abanmışsınız grafikle oyun olmaz-sade şehir güzeldi" şeklinde oldu.

Yani cidden dalga mı geçiyorsunuz?Şimdide Crytek yaptığından adam olmaz, oynamam deniyor.

Crysis 2'nin senaryosu bir FPS oyunundaki uzaylı istilası için gayet yeterliydi.Crytek ilk oyunun eleştirilerini dinledi suçlu oldu.Bu tutarsız eleştiriler olmasaydı eminim çok farklı bir Crysis 3 çıkacaktı.
Babblebabble - 6.10.2013 03:00:38 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

Değerli oyuncularımızın saçma sapan eleştirileriyle Crysis serisini batırdığı gibi.Emini bu seriyide batıracaklar :))

Allah aşkına grafik tamam, oynanabilirlik tamam da senaryo ve kurgu sıfır.Birinci oyunundaki garip kontroller ve çöp senaryo olmazsa en azından motorun hatrına bir oynanabilirliği olur bu ikinci oyunun.

Edit : İlk cümlem crysis 3 için, sonraki cümlede homefront içindi.
MiyopBey - 6.10.2013 02:33:53 0
Değerli oyuncularımızın saçma sapan eleştirileriyle Crysis serisini batırdığı gibi.Emini bu seriyide batıracaklar :))
skulz - 6.10.2013 01:49:50 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: whatsupman2

alıntı:

Orijinalden alıntı: -berkay-

Umarım grafiğe abanılmış boş bir bir Cevat Yerli oyunu (bkz Crysis 3) görmeyiz


sivilceli bebe sırf böyle gereksiz trolleyen bebeler için üye oldum bu siteye ama sizde anlama özürlülüğü olduğu içinde kızamıyorum size ergenliğinize veriyom



Bende sırf sana eksi basmak için siteye giriş yaptım. sanki senin hiç yaşamadığın bir dönemmiş gibi kendinden küçükleri aşağıladığın için

Not: 32 yaşındayım...
BSC Misafiri - 6.10.2013 01:36:43 -1
Yer kendi kendine yaprak üretiyor beyler :D
BSC Misafiri - 6.10.2013 01:36:42 0
Bunuda Crysis 3 gibi sırf grafik tabanlı bi oyuna dönüştürmez umarım Crytek. Hadi hayırlısı...
DubSteq - 5.10.2013 22:40:15 0
Görsel gerçekse bu fotorealistik bir oyun demekki.
whatsupman2 - 5.10.2013 22:34:23 -3
alıntı:

Orijinalden alıntı: -berkay-

Umarım grafiğe abanılmış boş bir bir Cevat Yerli oyunu (bkz Crysis 3) görmeyiz


sivilceli bebe sırf böyle gereksiz trolleyen bebeler için üye oldum bu siteye ama sizde anlama özürlülüğü olduğu içinde kızamıyorum size ergenliğinize veriyom
Redunay - 5.10.2013 22:11:20 0
Crytek in yaptığı herhangi bir oyundan bir şey beklemiyorum.
TheStarBox - 5.10.2013 22:05:18 0
Nvidia nın physcs özelliğini kullanacak nadir oyunlardan olucak.son gif çok hoşuma gitti ortamı iyi yansıtmışlar bakalım neler olucak :)
Tall Man - 5.10.2013 21:20:16 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: whatsupman2

ya ne komik bebelersiniz 2 resim gördünüz ağzınızın suyu aktı hemende anladınız bomba oyun bi gidinde ağzınızı burnunuzu silin salya sümük dolaşmayın hakikaten bu sitede çok sivilceli ergen var kesin ve yüzde yüz yani resimle oyunun bomba olduğunu anca onlar anlar

Evet bu sitede senden daha yararlı bir çok siviceli ergen var .
Katılım zamanı: 6 Eylül 2013
whatsupman2 - 5.10.2013 21:04:55 0
ya ne komik bebelersiniz 2 resim gördünüz ağzınızın suyu aktı hemende anladınız bomba oyun bi gidinde ağzınızı burnunuzu silin salya sümük dolaşmayın hakikaten bu sitede çok sivilceli ergen var kesin ve yüzde yüz yani resimle oyunun bomba olduğunu anca onlar anlar
RedBearded - 5.10.2013 20:57:02 0
Önemli olan grafik değil, Optimizasyondur.Oyunun düşük sistemlerde de rahat oynanıyorsa işte o zaman başarılı olursun.Malesef CryEngine inanılmaz grafikler sunsa da optimizasyonda pek iç açıcı değil..
BSC Misafiri - 5.10.2013 20:55:35 0
ben crytek e güveniyorum ve destekliyorum evet belki crysis 2 ve 3 atmosfer ve hikaye bakımından iyi değildi ama destek vermeye devam etmeliyiz.
Tall Man - 5.10.2013 20:52:43 +1
Umarım grafiğe abanılmış boş bir bir Cevat Yerli oyunu (bkz Crysis 3) görmeyiz
BSC Misafiri - 5.10.2013 20:10:59 0
o son resimi gerçek sandım ama öyle bi oyun çıkaramazlar hep böyle oluyo sonra fosss
BSC Misafiri - 5.10.2013 20:10:33 -2
Simdi burada garip birsey daha var arkadas seni dökturmusun su yansima vs.. ama o yapraklar hala yerin icinden cikip havalaniyor, muhtemelen bir duvarin icinden gecipte ortadan kayboluyorlar. sadece gösteris. Ne yazik ki iyi bir görsel yapi hazirlamak oyun yapmaya yetmiyor.
CoreGame - 5.10.2013 18:45:07 -1
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

alıntı:

Orijinalden alıntı: 3d_enjoy

alıntı:

Orijinalden alıntı: 5pac

son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.

hiç sanmıyorum,crysis 3 de harika grafikleri var ama berbat bir oyun aldıgıma pişman oldum
crytek grafik dışında beceriksiz bana göre:)


Crytek'e beceriksiz demen onlara çok büyük bir hakaret olur.Crysis 1 le hem grafik hem serbestlik olarak bir devrim yarattı.Şu an Crysis 1'i yeni oyun diye verseler önümüze şu an ki nesilden farkı yok.Bir yerde haklısın Crysis 2 ve 3 Crysis 1'in devamı olarak pek yakışm adı.Ancak şuna inanıyorum ki Crytek Homefront 2 veya Crysis 4'de bir devrime daha imza atacak.


Crysis 3 son oyundu sanıyorsam bidaha crysis cıkmıcak farklı oyun cıkabilir
BSC Misafiri - 5.10.2013 18:38:30 0
alıntı:

Orijinalden alıntı: 3d_enjoy

alıntı:

Orijinalden alıntı: 5pac

son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.

hiç sanmıyorum,crysis 3 de harika grafikleri var ama berbat bir oyun aldıgıma pişman oldum
crytek grafik dışında beceriksiz bana göre:)


Crytek'e beceriksiz demen onlara çok büyük bir hakaret olur.Crysis 1 le hem grafik hem serbestlik olarak bir devrim yarattı.Şu an Crysis 1'i yeni oyun diye verseler önümüze şu an ki nesilden farkı yok.Bir yerde haklısın Crysis 2 ve 3 Crysis 1'in devamı olarak pek yakışm adı.Ancak şuna inanıyorum ki Crytek Homefront 2 veya Crysis 4'de bir devrime daha imza atacak.
BSC Misafiri - 5.10.2013 18:38:19 0
homefront un ilk oyununun devamı niteliğinde ise senaryosu da süper olacaktır. İlk oyunun çok eksikliği vardı umarım onlar olmaz. Birde arkadaşlar ilk oyunda fizik desteği vardı 2.sinde olacak mı?
psycho90 - 5.10.2013 18:37:42 +1
İlk oyundaki atmosferle kaliteli bir oynanabilirlik getirseler yeterli benim için
bozcan - 5.10.2013 18:34:03 0
Yeni kartlardan aldıracaklar :D
RedTurkei - 5.10.2013 18:31:45 -1
Bu görüntüleri e3 te yeni cryengine güncellemesi olarak. Gerçek zamanlı video olarak gösterdiler.. inanılmaz şeylerdi inanmadımda tech demo bunlar firmalar oyuncularla dalga geçiyor
MementoFLori - 5.10.2013 18:12:29 -3
ben crytek´in hicbir zaman oyuncuya odakli birseyler yapdigini görmedim
ne var ne yok oyunmotru beliki gelen tepkiler yüzünden be umdugunu bulamadi bence bu
grafikler her oyunda olacak wachdogs da da öyleydi.bence crytek istedigi kadar motor yapsin herzaman bir adim öteye gecemeyecek bu durum sadece Crytek ile sinirli degil donanim ve diyer yazilim ve oyun yapimcilarinda bagli. Fakat oyunu nasil yapacaklar merak ediyorum ilkini oynamadim fakat icinden multiplayer belki FPS MMO cikar.adamlar takmis F2p gibi seylere.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
- The Stig - - 5.10.2013 18:11:34 0
başarılı umarım atmosfer ve oynanabilirlikte senaryo kadar güzel olacak.
Aimstein - 5.10.2013 18:03:22 0
Homefront'un ilkinde oynanış dinamikleri ve senaryosuyla çok keyifli anlar geçirdim , fakat şuan HomerFront 2 için umutlu olduğumu söyliyebilirim , Grafik olsun 2 görsel şölenden sonra sıkılıcaksınız fakat güzel sinematik sahnelerle , süpriz bir senaryo ile süslerlerse o zaman tadından yenmiyecektir ,

Her zaman yaptığım gibi Crytek'e destek için oyunu satın alıcam ama yorumum olumlu olucak olumsuzmu bilemem ,

Onlar türkiyeye ilgi gösterdikçe olumsuz yorum yapmamaya çalışıcam...
Sir Maximus is BACK - 5.10.2013 17:39:55 0
Grafik olarak Crytek her zaman beklentileri karşılamıştır ama herşey grafik değil.Umarız,senaryosu multisi de en az grafikleri kadar sağlam olur.
BSC Misafiri - 5.10.2013 17:31:43 -2
işin içinde crytek varsa vardır bişey grafige aldanmamak lazım crysis 3 örnegi onun için bekleyip görecegiz
raxor36 - 5.10.2013 17:25:39 0
Oyun bomba etkisi yaratır.
CoreGame - 5.10.2013 17:20:53 0
Bomba gibi geliyor harika oyun olacak son gifi gerçek sandım :D
3d_enjoy - 5.10.2013 17:20:27 +5
alıntı:

Orijinalden alıntı: 5pac

son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.

hiç sanmıyorum,crysis 3 de harika grafikleri var ama berbat bir oyun aldıgıma pişman oldum
crytek grafik dışında beceriksiz bana göre:)
1997utku - 5.10.2013 17:10:13 -1
oyshhh .s .s .s
BSC Misafiri - 5.10.2013 17:08:34 -1
Killzone SF'den sonra gözüme etkileyici gelmedi.
ultralisan - 5.10.2013 17:05:56 -5
Gif çok sağlam ama ama Crytek var işin içinde ne kadar sağlam bir oyun olabilirki?
Himurajutsu - 5.10.2013 16:57:51 +3
son resim bomba. kaliteli bir oyun geliyor.
SOLID SNAKE - 5.10.2013 16:56:14 +4
Harika bir oyun olacak.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

BSC KÜNYESİ
Homefront
+ TAKİBE
AL
49 kişi bu oyunu takip ediyor.