Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Saints Row Yönetmeni Valve'a Katıldı


    Volition Games'in büyük beğeni toplayan açık dünyalı serisi Saints Row adına bugün önemli bir haber ortaya çıktı. Saints Row serisinin yönetmeni Steve Jaros, kendi Twitter hesabı üzerinden Volition'dan ayrılıp Valve'a katıldığını açıkladı. 10 yıldır Volition Games'te görev alan Jaros'un Valve'da ne gibi projelerle karşımıza çıkacağı bilinmiyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Saints Row 4 Deep Silver Volition Aksiyon PC PS3 Xbox 360
Intel: "Dünyada 711 Milyon PC Oyuncusu Var" Tales of Zestiria'nın TV Reklam Videosu Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

obantr

15.9.2014 17:45:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: FERFEROS
alıntı:

Orijinalden alıntı: obantr

alıntı:

Orijinalden alıntı: onur89tr

HL 1-2 zamanlarında karşılarında pek rakip yoktu. Şimdi ise tomarla. Bence Valve, diğer firmalarla rekabet edip, onların seviyesinde bir oyun yapamayacağını anladığı için, yeni HL çıkarmıyor.


Çok doğru söylüyorsun. Artık FPS Oyunları çok geliştiği için VALVE yeni nesil FPS'lerden iyi bir FPS oyunu çıkaramayacağını biliyor.
Battlefield 4 (Updatelenmiş Hali şuan çok iyi) + Killzone ShadowFall + Destiny + Titanfall + Call Of Duty Advanced Warfare + HALO 5 : Guardians v.b bir sürü güzel FPS geliyor ve VALVE'nin yapacağı FPS'ler bu oyunları hiç bir şekilde geçemez. Bunu bildikleri için VALVE FPS'ye önem vermiyor. Gelin CSGO'ya bakın CSGO'da herhangi bir yenilik var mı ? Grafikler Left 4 Dead'le aynı seviyede oyuna yeni oynanış dinamikleri hiç eklenmemiş CSGO'da neredeyse hiç bir yenilik yok. Eğer yenilik yapmazsan sürekli eski oyunu tazeleyip yeniden çıkarırsan olmaz arkadaş !
CSGO FPS oyunu olarak hayatta Battlefield 3 ile yarışamaz bu kadar net konuşuyorum.
VALVE Steam sayesinde ayakta kaldı. Ayrıca Steam'den insanların parasını sömürdüğünü DRM kullanarak PC oyuncularını kart alın item alın saçma sapan TF2 şapkalarıyla oyalayan firma VALVE , VALVE TF2 gibi bir oyuna 100'den fazla item, şapka v.b çıkardı bu kadar şeylerle uğraşılacağına TF2 gibi çok eski bir oyuna Update yama çıkaracağına git adam akıllı bir FPS oyunu çıkar. Destiny-HALO-Killzone gibi kaliteli bir oyun yapamayacaksan VALVE hiç oyun yapma daha iyi...

Cs ile BF'yi karşılaştırmak yanlış olur. Piyasada CSGO kadar dengeli, yeteneğe ve takım oyununa dayalı başka FPS var mı? Bahsettiğin oyunların hepsi CS'nin yanında oyuncak gibi kalıyor. BF, CoD veya Titanfall. Hepsi bir birinden kolay, nişan almadan öylesine tarayarak birinci olabilinen, oynarken de hiç kafa yormaya gerek duyulmayan oyunlar. Bu oyunların hepsinde bir iki hafta içerisinde uzmanlaşabilirsin. CS'de ise bir silahı tam anlamıyla kullanabilmek yıllarını alır. Bunca yıllık seri olmasına rağmen hala her gün yeni yeni taktikler bulunuyor.

CS oynayan birisi Battlefield'ı CoD'u falan rahatlıkla oynar ama aynısını tam tersi için söylemek mümkün değil.
Battlefield 4'te silah kullanımı gerçekçi ayrıca CSGO en gerçekçi olmayan oyun silahlarla nişan almadan ateş ediyorsun. Ayrıca Battlefield 4'te takım oyunu CSGO'ya göre çok daha iyi. Battlefield 4'te oyunu kazanmak için iyi bir takıma ihtiyacın var. BF4 oyna tek başına iyi bir oyuncu bir takımın kazanması için yeterli değildir. Ayrıca Battlefield 4'te Klan Savaşları CSGO'dan çok daha iyidir. Battlefield 4'te Uçak kullanan, Helikopter Kullanan, Tank kullanan oyuncular, Sniper'lar, Saldırıyı yönetecek vurucu ekip ve komutan clan maçından önce belirlenir. 32 kişilik klan maça hazırlanır. Diğer 32 kişilik klanla maç yapar ve mükemmel bir savaş duvarlar ve binalar yıkılır. Araçlar patlar. Bu savaş deneyimini veren oyunlar sadece ARMA ve BF serisidir. ARMA serisi daha gerçekçidir. BF'ye göre. Hem ARMA hem BF oynarım.

BSC Misafiri

15.9.2014 17:35:03

0
Yalnız Half Life 2 şu dönemde bile COD,BF ve bir çok FPS'den senaryo modunda çok daha iyiyken Half Life 3'ü çıkarmama sebeplerinin kesinlikle rakip korkusu olduğunu sanmıyorum. Ki Diablo III gayet diğer Diablo'lara göre çöp bir oyundu, ama ilk haftasında 6m mi ne satmıştı sadece PC'de. Olası bi Half Life oyunu satış rekoru kırar gayet.

FERFEROS

15.9.2014 15:38:56

-1
quote:

Orijinalden alıntı: obantr

Çok doğru söylüyorsun. Artık FPS Oyunları çok geliştiği için VALVE yeni nesil FPS'lerden iyi bir FPS oyunu çıkaramayacağını biliyor. Battlefield 4 (Updatelenmiş Hali şuan çok iyi) + Killzone ShadowFall + Destiny + Titanfall + Call Of Duty Advanced Warfare + HALO 5 : Guardians v.b bir sürü güzel FPS geliyor ve VALVE'nin yapacağı FPS'ler bu oyunları hiç bir şekilde geçemez. Bunu bildikleri için VALVE FPS'ye önem vermiyor. Gelin CSGO'ya bakın CSGO'da herhangi bir yenilik var mı ? Grafikler Left 4 Dead'le aynı seviyede oyuna yeni oynanış dinamikleri hiç eklenmemiş CSGO'da neredeyse hiç bir yenilik yok. Eğer yenilik yapmazsan sürekli eski oyunu tazeleyip yeniden çıkarırsan olmaz arkadaş ! CSGO FPS oyunu olarak hayatta Battlefield 3 ile yarışamaz bu kadar net konuşuyorum. VALVE Steam sayesinde ayakta kaldı. Ayrıca Steam'den insanların parasını sömürdüğünü DRM kullanarak PC oyuncularını kart alın item alın saçma sapan TF2 şapkalarıyla oyalayan firma VALVE , VALVE TF2 gibi bir oyuna 100'den fazla item, şapka v.b çıkardı bu kadar şeylerle uğraşılacağına TF2 gibi çok eski bir oyuna Update yama çıkaracağına git adam akıllı bir FPS oyunu çıkar. Destiny-HALO-Killzone gibi kaliteli bir oyun yapamayacaksan VALVE hiç oyun yapma daha iyi...
Cs ile BF'yi karşılaştırmak yanlış olur. Piyasada CSGO kadar dengeli, yeteneğe ve takım oyununa dayalı başka FPS var mı? Bahsettiğin oyunların hepsi CS'nin yanında oyuncak gibi kalıyor. BF, CoD veya Titanfall. Hepsi bir birinden kolay, nişan almadan öylesine tarayarak birinci olabilinen, oynarken de hiç kafa yormaya gerek duyulmayan oyunlar. Bu oyunların hepsinde bir iki hafta içerisinde uzmanlaşabilirsin. CS'de ise bir silahı tam anlamıyla kullanabilmek yıllarını alır. Bunca yıllık seri olmasına rağmen hala her gün yeni yeni taktikler bulunuyor. CS oynayan birisi Battlefield'ı CoD'u falan rahatlıkla oynar ama aynısını tam tersi için söylemek mümkün değil.

BSC Misafiri

15.9.2014 15:33:56

0
obantr düşüncen yanlış eğer VALVE gidip csgo ya bf gibi özellikler katsaydı orijinalliği bozulurdu.Ayrıca bu kadar hazımsızlık çekiyosan origin seni bekliyor.

StrangerLovely

15.9.2014 15:25:12

0
Ya bence Valve için ilerde iki senaryo var. Birisine göre bence Valve inanılmaz bir oyun yapmak ve oyun dünyasını tekrar tepetaklak etmek için inanılmaz çalışıyor ve bunu da yapmak uzun sürdü. Ancak bence bu çok olası bir senaryo değil çünkü bu kadar süre de artık fazla ama yine de olabilitesi var yani bana göre bu senaryoyu güçlendiren şeyler tıpkı bu haberdeki gibi devamlı bir eleman alımının olması. İkinci senaryo ise bana göre Valve o kadar başarının ardından Half Life 3'e ya da adı ne ise ona başladı ve süreç beklenenden uzun sürdü o sürede de bildiğiniz gibi Half Life 3 diye bir oyun olmasa da efsane oldu yani herkes oyun çıksa gelmiş geçmiş en iyi olacak düşüncesindeydi (şimdi de çoğu kişi böyledir bence :D) Ancak Valve ne kadar iyi yaparsa yapsın Half Life'ın o kadar beklentiyi karşılamayacağını düşündü ve yapımı bıraktı bana göre bu senaryoyu güçlendiren şey ise Valve'ın Steam ile bu kadar ilgilenmesi oluyor. Bakalım bekleyip göreceğiz tahminim 1-2 sene içinde Steam Machineler ile birlikte Half Life 3 diye bir şey var mı yok mu öğreneceğiz.

obantr

15.9.2014 14:34:53

+2
quote:

Orijinalden alıntı: onur89tr HL 1-2 zamanlarında karşılarında pek rakip yoktu. Şimdi ise tomarla. Bence Valve, diğer firmalarla rekabet edip, onların seviyesinde bir oyun yapamayacağını anladığı için, yeni HL çıkarmıyor.
Çok doğru söylüyorsun. Artık FPS Oyunları çok geliştiği için VALVE yeni nesil FPS'lerden iyi bir FPS oyunu çıkaramayacağını biliyor. Battlefield 4 (Updatelenmiş Hali şuan çok iyi) + Killzone ShadowFall + Destiny + Titanfall + Call Of Duty Advanced Warfare + HALO 5 : Guardians v.b bir sürü güzel FPS geliyor ve VALVE'nin yapacağı FPS'ler bu oyunları hiç bir şekilde geçemez. Bunu bildikleri için VALVE FPS'ye önem vermiyor. Gelin CSGO'ya bakın CSGO'da herhangi bir yenilik var mı ? Grafikler Left 4 Dead'le aynı seviyede oyuna yeni oynanış dinamikleri hiç eklenmemiş CSGO'da neredeyse hiç bir yenilik yok. Eğer yenilik yapmazsan sürekli eski oyunu tazeleyip yeniden çıkarırsan olmaz arkadaş ! CSGO FPS oyunu olarak hayatta Battlefield 3 ile yarışamaz bu kadar net konuşuyorum. VALVE Steam sayesinde ayakta kaldı. Ayrıca Steam'den insanların parasını sömürdüğünü DRM kullanarak PC oyuncularını kart alın item alın saçma sapan TF2 şapkalarıyla oyalayan firma VALVE , VALVE TF2 gibi bir oyuna 100'den fazla item, şapka v.b çıkardı bu kadar şeylerle uğraşılacağına TF2 gibi çok eski bir oyuna Update yama çıkaracağına git adam akıllı bir FPS oyunu çıkar. Destiny-HALO-Killzone gibi kaliteli bir oyun yapamayacaksan VALVE hiç oyun yapma daha iyi...

onur89tr

15.9.2014 14:22:33

+1
HL 1-2 zamanlarında karşılarında pek rakip yoktu. Şimdi ise tomarla. Bence Valve, diğer firmalarla rekabet edip, onların seviyesinde bir oyun yapamayacağını anladığı için, yeni HL çıkarmıyor.

ResVR

15.9.2014 12:51:54

+1
Steam olmasaydı da çok değişen bir şey olacağını düşünmüyorum. Oyuncuların ilgi gösterdiği alanlara yöneldiler ve bu çok mantıklı fps olarak cs go, f2p olarak dota 2 pc platformunu bitiren yegane şey korsan kullanımıdır. Devamlı oyun çıkarmanın çokta güzel bir hareket olduğunu söylemek ise büyük yanlış bugün hala AC serisini tutkuyla oynayan var mı yoksa diğerlerini de oynadım bunu da oynayayım tadıyla mı oynanıyor daha da örneklendirelim Far Cry 3 ve 4 arasında hem grafiksel olarak fark yok hem de oynanış olarak DLC olarak gelse yeni oyun kimse yadırgamazdı. Son zamanlara damga vurmuş oyunlara bakın hepsinin yapımı uzun yıllar almıştır. Her yıl 3-4 oyun çıkarmalarını istemek resmen tüy dikmektir.

Rontinay

15.9.2014 12:30:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: ResVR Valve bu işle ilgilenen firmalar arasında tepe noktadır. Adamlar oyun yapalım adı olsun satıp para kazanalım hevesiyle her yıl 3-4 oyun çıkarmıyor. Yapsalar dünyanın parasını da kazanırlar. Gabe Newell mesela bu adam artık bir oyun için çalışacaksa efsane bir oyun için olur. Steam 3 milyar dolar ediyor. Şahsi serveti 1.5 milyar dolar. Bu saatten sonra sadece efsane oyun yaparlar. Çerez oyun yapmaz yani.
Steam olmasaydı her yıl 3 4 tane oyun yaparlardı bir firmanın devamlılık göstermesi için devamlı oyun çıkarmak zorundadır ki steam olmadığı zaman valve nin de araya çerez oyunlarda katıcağı kesin

Mactavish-

15.9.2014 11:40:59

-2
quote:

Orijinalden alıntı: Bl00dyHell

Güzel bir seri yapıp her sene iki yeni oyununu yapmalarından iyidir diye düşünüyorum ben, gerçi biraz fazla beklettiler o da bir gerçek
Ubi nasil AC yi cikartmayi abartiyorsa. Bunlarda cikartmamayi abartiyor.

ResVR

15.9.2014 11:09:27

+1
Valve bu işle ilgilenen firmalar arasında tepe noktadır. Adamlar oyun yapalım adı olsun satıp para kazanalım hevesiyle her yıl 3-4 oyun çıkarmıyor. Yapsalar dünyanın parasını da kazanırlar. Gabe Newell mesela bu adam artık bir oyun için çalışacaksa efsane bir oyun için olur. Steam 3 milyar dolar ediyor. Şahsi serveti 1.5 milyar dolar. Bu saatten sonra sadece efsane oyun yaparlar. Çerez oyun yapmaz yani.

KortX

15.9.2014 08:47:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- Valve den bir halt olmaz, sırtına dayamış Steam e. Gözümden iyicene düştüler. Efsane oyun yapıyorlar ama onuda 40 yılın başında görüyoruz.

HL Portal L4D yeni IP ler görmek isteriz bol bol.
Zaten 40 yılda bir yaptıkları için efsane oyun yapıyorlar. Bak bakıyım her yıl çıkan oyunlara efsane mi?

Ouroboros_Tasarım

15.9.2014 08:38:51

0
Şanslı Hergele

obantr

15.9.2014 08:00:49

-2
VALVE'den bir halt olmaz bu saatten sonra Source Engine zaten Quake Engine'den araklama hala Source Engine'de Quake Engine kodları bulunmaktadır.

Bl00dyHell

15.9.2014 07:20:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: Mactavish- Valve den bir halt olmaz, sırtına dayamış Steam e. Gözümden iyicene düştüler. Efsane oyun yapıyorlar ama onuda 40 yılın başında görüyoruz. HL Portal L4D yeni IP ler görmek isteriz bol bol.
Güzel bir seri yapıp her sene iki yeni oyununu yapmalarından iyidir diye düşünüyorum ben, gerçi biraz fazla beklettiler o da bir gerçek

betadragon

15.9.2014 02:28:30

-1
Valve bence 3 oyunu aynı anda duyurucak portal 3 left for dead 3 half-life 3 yada başkabir seri yapıp 2 oyunda oda biticek

Dictattor

15.9.2014 02:26:42

+1
Gabe'in uğursuz rakamı 3

Mactavish-

15.9.2014 02:08:35

+1
Valve den bir halt olmaz, sırtına dayamış Steam e. Gözümden iyicene düştüler. Efsane oyun yapıyorlar ama onuda 40 yılın başında görüyoruz. HL Portal L4D yeni IP ler görmek isteriz bol bol.

ShadowofDeath06

15.9.2014 01:59:57

0
Valve heralde yapımcılar için doruk noktası olarak görülüyor. Adam 10 yıllık mekanı bırakıp valve geçmiş bu kolay bi karar olmasa gerek

Rangle

15.9.2014 01:15:13

0
Dead Rising tarzı bir left 4 dead 3 gerçekten çok isterim bu konuda michael01 e gerçekten katılıyorum fazla abartmadan güzel bir l4d3 oyunu yapılabilir.

michael01

15.9.2014 01:08:56

-1
Left 4 dead 3 açık dünya temalı gelebilir o zaman dead rising tarzi bir konseptle
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Saints Row IV ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
42 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız