Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Max Payne 3 Video Ön İnceleme

15 Ocak 2012 Ersin Kılıç 108 İzlenme Sayısı: 37676 Video süresi: 06:55 Video Ön İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

     Max Payne'in karanlığın içerisindeki yolculuğu devam ediyor...

Max Payne Max Max Payne 3 Rockstar Games Action PC PS3 Xbox 360
Mario & Sonic at the London 2012 - Video İnceleme Oyun Odası - Aral Game Konuğumuz!
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

27.5.2012 14:14:34

+2
quote:

Orijinalden alıntı: MonKyKiLLeR Ben Max'i Teomana benzetiyorum :D
Bende seni Brad pitt e benzetiyorum 8I

Sedat.

17.5.2012 23:18:11

0
Kimse Lütfen kusura bakmasin da Caaaaaanim karakterin içine etmişler birakmişlar... Ne hikaye aliştigimiz hikaye, Ne Karakter aliştiğimiz sevdigimiz bekledigimiz Karakter, Ne atmosfer beklenen atmosfer Ne de Aliştigimiz Olmasi gereken Max payne.. Her kulvarda her alanda Mahfetmişler oyunu... Yillarca Bekledik max payne 3 çiksin max payne 3 çiksin max payne 3 çiksin diye diye beynimizi yedik... Bu mu yani ? Bence baktilar İnsanlar max payne 3 gibi bir beklentinin içinde Biz bunu nasil paraya çeviririz dediler ve bu oyun çikti ortaya...

BSC Misafiri

17.5.2012 12:13:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: yusuf1604 red dead redemption hem rockstar tarihinin hemede TARİHİN en iyi oyunudur max payne 3 ve gta5 tede aynı başarıyı yakalayacağına inanıyorum.GTA zaten yeniden san andreas ta geçmesiyle ümitleri yeşertiyor.Max payne 3'ü ümitle beklemek için bu sebep bile yeter: "ROCKSTAR"
Aman be kardeşim nedir bu Grand tehft auto yla MAX PAYNE 3 ' ü karşılaştırmanız ? Beğenmiyorsan oynamazsın olur biter sanki sana zorla gel yusuf şu oyunu oyna yoksa içmizde kalacak diyecekler sen gta v ' i bekle ha birde unutmadan söylemeliyim hem oyunu beğenmiyorsun hem de video ön incelemesine bakıyorsun garipsedim ....

bentipsis41

14.5.2012 22:14:17

0
ingilizce inceleme videosuna gerek yok turkçesini izleyin oyunda haraketleriniz da da kolaylaşır http://youtu.be/zIR_ci0Ar8k

shadowsluck007

20.4.2012 09:43:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: i Am Not Dead Mobilden izleyemiyoruz
Katılıyorum.mobilden izleme olayına biraz daha önem verseler cok daha güzel olacak.sonucta artık cogu kisinin elinde izleyebilecegi bir telefonu mevcut

BSC Misafiri

20.4.2012 00:38:18

0
çalan müziğin ismi ne

iamburak

6.2.2012 22:59:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: 42pckol!k42 Grafikler felan güzel ama sanki konusundan uzaklaşmış gibi geldi çünkü artık eskisi gibi New York'un karanlık sokaklarında çatışmıcaz yani o eski atmosfer yok oyunda
Kesinlikle... Şu videoyu izle özellikle sonunu

principino

3.2.2012 19:09:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: victor_reznov çalan şarkıyı bilen ?
Marilyn Manson - If I Was Your Vampire

Mr.Hetfield

3.2.2012 19:05:28

0
Grafikler felan güzel ama sanki konusundan uzaklaşmış gibi geldi çünkü artık eskisi gibi New York'un karanlık sokaklarında çatışmıcaz yani o eski atmosfer yok oyunda

yusuf1604

3.2.2012 18:47:42

0
red dead redemption hem rockstar tarihinin hemede TARİHİN en iyi oyunudur max payne 3 ve gta5 tede aynı başarıyı yakalayacağına inanıyorum.GTA zaten yeniden san andreas ta geçmesiyle ümitleri yeşertiyor.Max payne 3'ü ümitle beklemek için bu sebep bile yeter: "ROCKSTAR"

GFBaranV7

29.1.2012 13:15:12

0
süper oyun olcak ama red dead redemtıon kadar güzel bir oyun olamıcak

Eric Cartman.

25.1.2012 13:17:22

+1
Rockstar da olmasa, oyun oynayamayacağız arkadaş...

I-C-O

25.1.2012 13:15:42

0
Oyunun kalitesinden zaten şüphe yok. Hitman bile Türkçe altyazı desteği ile geliyorsa, Max Payne 3 hay hayli Türkçe gelir, gelmelidir zaten hacı.

Kelâg

23.1.2012 19:13:10

0
Max Payne 2'deki o atmosferi yakalayamadıktan sonra... Kel halini de sevmedim zaten.

muvaZaa xD

19.1.2012 11:43:58

0
quote:

Orijinalden alıntı: hasta! OYUN ERTELENDİ KONSOLLAR İÇİN MAYISA PC İÇİN 1 HAZİRANA ERTELENDİ.ROCKSTAR YENİ TANITIM VİDYOSUNU BUGÜN YAYINLADI YOUTUBE LİNKLERİ BU SİTEDE ÇIKMIYO O YÜZDEN SİZ KENDİNİZ GİRİN YOUTUBE'A GİRİN VE "Max Payne 3 - Targeting and Weapons Trailer. " YAZIN EN ÜSTTEKİNE TIKLAYIN VİDYONUN KEYFİNİ ÇIKARIN.YENİ GAMEPLAY VİDYOSU SÜPER'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nasıl ya martta çıkmayacak mı şimdi bu oyun

victor_reznov

18.1.2012 18:34:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: 42pckol!k42 undefined
yok videoda çalan şarkı

Mr.Hetfield

18.1.2012 11:36:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: victor_reznov çalan şarkıyı bilen ?
Max Payne 2'nin sonundaki Credits şarkısını kastediyorsan "Poets Of Fall-Late Goodbye".Çok güzel şarkı hergün 5 defa dinlerim Mart 2012'de tekrar aramızda olacak Max Payne

victor_reznov

17.1.2012 22:21:42

0
çalan şarkıyı bilen ?

BSC Misafiri

17.1.2012 15:52:38

0
eyer bu oyundada Gta 4 deki gibi grafiklerde veya benzeri sorunlar olursa lanet olsun der rocklarım :D

BSC Misafiri

17.1.2012 15:52:16

0
eyer bu oyundada Gta 4 deki gibi grafiklerde veya benzeri sorunlar olursa lanet olsun der rocklarım :D

Walter Hartwell White

17.1.2012 15:18:15

0
Sao Paulo'da geçecek bölümeri bilmem ama New York'da geçecek bölümlerin nasıl olacağını çok merak ediyorum ve çizgi romanlı anlatım çok hoştu ve Max Payne 3'de gene olacak galiba hikayeyi çok iyi aktarıyordu ve atmosfer hikayenin karanlık tarafını çok iyi yansııyordu.Max'in kel halini pek beğenmedim çok piskopat duruyor dedektif Max daha iyiydi bence.Bu oyunu çok bekliyorum beklentimi karşılayacağına şüphem yok.

SobaBorusu

17.1.2012 13:20:02

0
Arkadaslar Youtube dan MacPayne 3 official traileri izleyin 2 .deki muzikle başlıyor bence müzikler yine karanlık müzikler müziklerden yana sorun yok . evet Brezilya'da trailarda hava hep güneşli ama gerek seneryo gerekse ara sahneler olsun bence karanlık olacak demek istediğim 1 ve 2. Oyundaki gibi korkarak oynayacaksiniz. Ben küçüktüm zamanında hep korkarak oynardim max payne serisini bence bu seferde karanlık bir oyun olacak

Dr.Gonzo

17.1.2012 13:14:47

0
İnceleme güzel olmuş. Ama gördüğüm kadarı ile ilk Max Payne deki (2. sini oynamadım) o karanlık ortam bu sefer yok. Ve tabi konuda biraz zayıflamış gibi duruyor (Hitman tarzı bir konu var). Bence Max kabus görmeye devam etmeliydi (kabuslarında karısı ve çocuğunu görmeli), hatta kabusları artmalı, ilaç kullanmadığında farklı fantastik yerlerde kendini bulmalı, ve düşmanları da degişmeliydi. Kabuslarında biraz cennet - cehennem temasını işleyebilirlerdi. Bu hikaye yazmak bu kadar zor olmamalı. Genel olarak; artık tüm oyunlarda pastel renkli, yeşilliği bol olan, tropik ortamda, herkesi vur geç tarzından vaz geçilmeli. Bu yüzden eski oyunları çok özlüyor ve etkisini hala hissediyoruz. Saygılar

quatronic

17.1.2012 12:52:54

0
heyecan ve sabirla bekliyoruz...

artenis

17.1.2012 00:03:18

0
quote:

Orijinalden alıntı: Wol4onak

bizim gibi dusunen baskasi yok mu yahu.. Max payne diyince aklima sadece ilk oyun geliyor. 2.deki adam maymuna benzemisti bu ondan da kotu! Mekan olarak da new york tarzi yerlerde karanlik kis atmosferi olmasi gerekirken cogu zaman sao pauloda mi gecircez?
+1

artenis

17.1.2012 00:01:08

0
quote:

Orijinalden alıntı: MonKyKiLLeR Ben Max'i Teomana benzetiyorum :D
aynen, zaten Max payne 1 ile 90ların sonunda da teo nun en sağlam zamanları idi ...

Daqadaqa

16.1.2012 19:37:29

0
Yılın en iyi oyunu geliyor. :)

I3uRocKSiyoN

16.1.2012 16:58:42

0
Ben hiç karanlık atmosfer göremedim bu video da umarım haksızımdır

2smoke

16.1.2012 14:26:30

+3
inglizce parçalayacaz diye balıt falan denmese daha güzel olacak.. Balıt nedir yahu...Bullıt olacak o.. Her U, A olarak okunsaydı A ya gerek kalmazdı.

Willy Willie

16.1.2012 13:45:03

0
O kadar beklenildi bu oyun için umarım değer.Ki adı yeter diyebileceğim oyunlardandır.

mactotherack

16.1.2012 13:39:31

0
red dead redemption'u pc ye cıkarmazlar max payne geliyor nasıl olsa diye , bu rockstar var yaaa

BSC Misafiri

16.1.2012 12:20:53

0
arkadaşlar su paylaştığınız videoları youtube tabanlı patlaşsanız olmaz mı hem çok geç yükleniyor hemde akıcı değil

tizar

16.1.2012 04:52:01

+1
quote:

Orijinalden alıntı: hasta! tizar rockstar bu oyunu müthiş şekilde kaliteli yapıp beklenileni karşıyayıp o ettiğin lafları senin ağzına tıkacak.1.si max payne 3te max'i modelleyen kel bir adam değil,max'i modelleyen rob nelson, yüzü modellenen ise james mccaffrey. ve ikiside kel değil.
onu espiri olsun diye söyledim Max Payne i kimin modelledğini biliyorum dert etme. oyunun ne kadar kaliteli olacağınıda biliyorum mesajımda oyuna laf ettiğimi mı gördün? ben sadece herkes gibi Max in kel halinden memnun değilim. çok mu gerekli bir durum kel olması? gerçekten oyuna çok artı bir hava kattı dazlak Max sağolsunlar. dh kelleride hemen eksilemiş size laf etmedim alınmayın

2PÁC

16.1.2012 02:26:53

0
quote:

Orijinalden alıntı: Archangel™ undefined
marilyn Manson - if I was your vampire... diğerini biliyorsundur zaten mp2 theme ana menüde çalanı.

TearsForFears

16.1.2012 02:17:29

0
Önceki oyunlardaki havayı yakalar ve Türkçe olursa orijinal alabilirim.

muvaZaa xD

15.1.2012 23:45:02

+2
james mccaffreyin sesini yeniden duyacak olmamıza çok sevindim sesiyle max payne e hayat verdi ayrıca çok karizmatik sesi var bence

Sparda.

15.1.2012 22:58:02

+1
Efsane.

mrblack01414

15.1.2012 22:40:27

0
Max Payne serisini oynamadım ama bende bu oyunu sabırsızlıkla bekliyorum.Rockstar yapıyorsa o oyun oynamaya çok ama çok değerdir.Umarım Türkçede gelirde tadından yenmez !

tizar

15.1.2012 22:07:28

-5
ya kesinlike karakter modellemesini yapan kişi kel ve sırf kendi egosunu tatmin etmek için Max i de kendisi gibi dazlak yaptı.. incinsen de sözün düzünü diyciğem, senin görünüşün güya yahşımıdır, alacalı yüzünde şah matmıdır, bir özüne bak başın yuvarlakmıdır, 51 ekranlara benziyirsen, yüz kiloya yakın parazlaşmışsan, kartlaşmışsan çok yaramazlaşmışsan, saç kalmayıp başında dazlaşmışsan, kapaksız kazanlara benziyirsen, senin başın bedende işkencedir, kenerdan bakanlara eğlencedir, boynun büyükse bedenin incedir, armudu iskanlara benziyirsen armudu iskanlara benziyirsen...

Adam Jensen

15.1.2012 21:47:45

0
Güzel

CeyCeySaN

15.1.2012 21:42:44

0
Burası Yeri Değil Ama Çok Özür Dileyerek Tera Online Yakın Takibe Alsanız Vede Bize Kesin Bilgiler Verseniz Çok Teşekkürler Şimdiden Tera Online Hakkında Bilgisi Olan Varsa Ücretli mi Ücretsiz mi Diye Pm Atarsa Varsa Sevinirim Şimdiden Teşekkürler

Wol4onak

15.1.2012 21:06:52

+3
quote:

Orijinalden alıntı: iamburak Sam Lake'in modelliğini görmedikçe Max Panye'e Max Payne diyesim gelmiyor.Keşke oyundaki modelliği bırakmasaydı. Sürekli o ilk oyundaki asi ve ukala karakteri arıyorum nedense.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
bizim gibi dusunen baskasi yok mu yahu.. Max payne diyince aklima sadece ilk oyun geliyor. 2.deki adam maymuna benzemisti bu ondan da kotu! Mekan olarak da new york tarzi yerlerde karanlik kis atmosferi olmasi gerekirken cogu zaman sao pauloda mi gecircez?

DeShawN*

15.1.2012 20:20:38

0
Çıksada oynasak :S

gokbay07

15.1.2012 20:08:25

0
King Payne :D

nForcer

15.1.2012 19:45:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: marfoglu

Neden kirildiniz acaba o kadar abartilacak bir olay degil oyunda efsane zaten cok Iyi olacaktir.
Rockstar'ın RAGE motorunu kullandığı oyunlar bellidir zaten. Bunlar kronolojik olarak Table Tennis, Grand Theft Auto IV, Midnight Club Los Angeles, Red Dead Redemption ve Max Payne 3'tür. Table Tennis'i anlarım da Midnight Club Los Angeles gibi bir şaheserin adının o videoda anılmaması gücüme gitti. Bu kadar iyi bir oyunun bu kadar az tanınıyor olmasından ve hak ettiği ilgiyi görmüyor olmasından şikayetçiyim, o kadar. Bu oyunun çıktığı zamanlar DH'de (BSC daha kurulmamıştı o zamanlar, o yüzden DH dedim.) video incelemesi bile yapılmadı. Durum o kadar vahim yani.

ByKryL

15.1.2012 18:50:42

0
Türkçe olmalı, en azından altyazı kesinlikle olmalı! Ve eğer Max Payne Türkçe gelirse GTA V için de umutlanabiliriz!

CHARISMATIC

15.1.2012 18:49:57

0
off offf cıksa artık yaw bırde tr cıkarsa yemede yanında yat ınsallah pc de bır aksılık bır cinslik yapıp ertelemezler..

LyVio

15.1.2012 18:41:17

0
Çıksada oynasak artık

Hykr0

15.1.2012 18:33:21

0
abi cıkacak hala cıkacak.....

marfoglu

15.1.2012 18:20:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: nForcer RAGE motorunun kullanıldığı oyunlar arasında Midnight Club Los Angeles'ı söylemediniz ya, ona biraz kırıldım. Umarım oyun çıktıktan sonraki video incelemede bunu dikkate alırsınız.
Neden kirildiniz acaba o kadar abartilacak bir olay degil oyunda efsane zaten cok Iyi olacaktir.

muvaZaa xD

15.1.2012 18:19:14

0
yeni oyunun konusunda yılların verdiği yorgunlukla brezilyaya taşınan max abimiz zengin bir ailenin korumalık görevini yapıyor ve o ailenin kızını kaçırıyorlar videoya tıklamadan önce kızı fark ettiyseniz adriana limaya benziyor ya da direkt o... ben adriana limanın da oyunda yer alacağını duymuştum daha önce yani modellemelerde

Arm the Homeless

15.1.2012 18:12:07

0
Efsane sonunda geri dönüyor.Güzel bir ön inceleme olmuş , daha önce görmediğim Max Payne 3'ün videolarını da görmüş oldum.Teşekkürler.

sybercomp

15.1.2012 18:00:46

0
İlk yunlarındaki romansı ve filim gibi bir oynanış tarzını bulamayacağımız gibi bir his var içimde. Konusuda pek insanı çeken bir konuya benzemiyor keşke daha ilginç ve hırslandıran merak ettiren bir konu seçselerdi. Hani bazı oyunların içinde yaşarsınız ya ilk çıkan max payne lerde böyleydi. Karşımıza çıkan karekterlere en az max payne kadar kızıyorduk gülüyorduk..

BSC Misafiri

15.1.2012 17:36:47

0
unchardet 4 en büyük rakibi olabilir

BSC Misafiri

15.1.2012 17:36:38

0
kimse paltodan bahsetmemiş hcı paltosuz max payne olur mu

Dustywaffe

15.1.2012 17:20:46

0
İnceleme için teşekkürler.

MetpoForget

15.1.2012 16:44:19

0
Max adam karizma ya buarada animasyolar dehset yerde 360 derece dönmesi falan süper gerekten müthiş bir oyun geliyor.Sabırsızlıkla bekliyorum .Arkada çalan ilk şarkıyı bilen varsa yazabilirmi bide ?

ALPERSERİN

15.1.2012 16:42:15

0
oyun çok güzel

wichtking

15.1.2012 16:41:07

0
ulan arkadaş bf3 multi rehberini izledğimden beri hiç bi videodan zevk alamıyorum sadece onu bekliyorum kıymetlimissssssss :D

treamer

15.1.2012 16:36:44

0
her oyunda max 10 yıl yaşlanmış max payne 4 te 60 olur herhalde , ac: revolation'da olduğu gibi.

ibrahimcan34

15.1.2012 15:49:35

0
inceleme harika olmuş elinize sesinize sağlık :)

cllasman

15.1.2012 15:39:47

-1
Türkçe dil desteğini bende bekliyorum %1 ihtimal bile olsa.... Hani türkçe dil desteği olursa ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK sevinmeyi bir yana bırakın Rockstar games firmasının ne kadar kaliteli bir firma olduğunu bir kez daha ispatlamış oldu. Hele GTA V ve MaxPayne 3 için gerçekten heycanlanmamak imkansız...

Mudokon Kafası

15.1.2012 15:22:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: MonKyKiLLeR Ben Max'i Teomana benzetiyorum :D
hele o ölünce çıkardığı gırtlak sesi varya off aynı :D

BSC Misafiri

15.1.2012 14:00:46

0
3D seçeneği. Artık şart gibi. Yok mu? :(

eagle18

15.1.2012 13:51:39

0
ulen adam çok çökmüş yaa, çok yaşlanmış insan hep aynı kalacak diye hayal ediyo incelemeyi izlerken arkadaki müzik de tam moda soktu valla, deli gibi heyecanlandım. oyunda öncekilerdeki gibi müzikler olacakmış, umarım atmosfer de genelinde karanlık olur.

alper981

15.1.2012 13:11:49

0
heyacan dorukta.. az kaldı arkadaşlar sabır.. :)

Phantom7

15.1.2012 13:10:48

0
Umarım beklentilerimizi karşılar.

by_MuKa

15.1.2012 13:08:03

0
çıksın artık yeter

senseman62

15.1.2012 12:59:32

0
inceleme için teşekkürler... marilyn manson'un şarkısıda cuk oturmuş

BSC Misafiri

15.1.2012 12:30:20

0
ilk duyrulduğunda 2007 idi şimdi 2012 acaba bu kadar sabırla beklememize değecekmi?...

BSC Misafiri

15.1.2012 12:30:09

0
Rockstar games'in yaptığı bir oyun asla kötü olmaz ki,incelemesine bile gerek yok,git dükkana gözün kapalı al.

Mert_Jeksin

15.1.2012 12:28:41

-1
o değilde ben esas hitman 5 i beklıyorum

Tenth Doctor

15.1.2012 12:28:07

+1
ne demek hayal kırıklığına uğradım gine saçmalamışsınız. Video benim beklentimi 3 4 kat daha arttırdır. Yılın oyunu geliyor muhtemelen.

Mert_Jeksin

15.1.2012 12:23:44

0
birde pc gerek bea abi

SobaBorusu

15.1.2012 12:21:01

0
Mona varmi mona onu deyin hele Yağmur altındaki opusmeleri unutmadık

iamburak

15.1.2012 12:17:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: Executor06 Max Payne 2 yi oynarken hep Teoman gelir aklıma
Yanlış dedin sanırım İkinci oyundaki halinin teomanla alakası yok.Asıl ilk oyundaki hali Teoman'a benziyordu

Seca2

15.1.2012 12:01:52

0
Hatırladım ilk 2 oyunu oynadığım günleri. Abi bildiğin o karanlık atmosferden tırsardım. Oyunda bir gizem vardı. Trajik bir şekilde tribe girerdim oynarken heyecanla bekliyoruz. ama birazcık oyuna renk katmışlar gibi. Max Payne yapan şey karanlığı ve renksizliğiydi

Vahlok

15.1.2012 11:59:06

+1
Ben Kane and Lynch'i bile çok sevmiştim türünden dolayı. Ama heralde Max Payne'de zevkten 4 köşe olurum :)

Mobile Prof.

15.1.2012 11:55:54

0
Hadi hayırlısı.

MertLIVE

15.1.2012 11:53:41

0
Rockstar gamesin hünerli ellerinden harika bir oyun geliyor

Axener

15.1.2012 11:13:50

+1
quote:

Orijinalden alıntı: Executor06 Max Payne 2 yi oynarken hep Teoman gelir aklıma

nForcer

15.1.2012 11:06:34

0
RAGE motorunun kullanıldığı oyunlar arasında Midnight Club Los Angeles'ı söylemediniz ya, ona biraz kırıldım. Umarım oyun çıktıktan sonraki video incelemede bunu dikkate alırsınız.

Executor06

15.1.2012 11:01:41

0
Max Payne 2 yi oynarken hep Teoman gelir aklıma

Social Engineering

15.1.2012 11:00:23

0
Neden konu dışında görülüyor?

Archangel™

15.1.2012 10:57:46

0
Çıksada oynasak ya Bu arada çalan müziğin adını bilen varmı ?

Amedra

15.1.2012 10:52:35

-1
Gene aynı gibi görüntüden başka birşey değişmemiş bence rockstar eskisi kadar iyi değil zaten

xemreeex

15.1.2012 10:48:34

-1
Rockstar iyi oyun yapıyor hakkını veriyor. Fakat 2010 dan sonra çıkardığı hiç bir oyununu tam çözünürlükte oynayamadım sistemim yetmiyor. Çıldırıyorum.

DeathWinD

15.1.2012 10:38:56

+1
sao paulo'daki kel adam

BlogKaan

15.1.2012 10:35:28

+1
Bu videoki açıklamayı yapan arkadaşı uykudan uyandırın. Ben böyle ruhsuz bir anlatım duymadım.

3253425

15.1.2012 10:04:57

+2
Beklemek çok zor

oyuncu11790

15.1.2012 09:40:14

0
max payne 3 2012 bombalarından atmosferi değişti ama buda fena olmayacak gibi daha 3 çıkmadı ama 4. oyunda 2 ile 3 arasında olduğu gibi uzun yapmasınlar

stun

15.1.2012 03:27:14

0
MonKyKiLLeR 15.01.2012 02:38:57 aynen :D -------- aynen beyler ben max i gunduz görmeye alışık değilim birde o ceket mi paltomu her neyse onun sağa sola zıplarken dalgalanmasını göstermezlerse hiç yapmasınlar :D

CILGIN_TURK_96

15.1.2012 03:03:05

-1
öncelikle ön inceleme için tesekkürler umarim oyunda türkçe dil destegi olur birde o karanlik atmosferden çok fazla ayrilmazlarsa iyi olur..... star

blackh4wk

15.1.2012 02:39:11

0
Türkçe altyazı olacak gibi hadi bakalım hayırlısı.

MonKyKiLLeR

15.1.2012 02:38:57

+5
Ben Max'i Teomana benzetiyorum :D

muvaZaa xD

15.1.2012 02:37:57

0
sırf trailerdan bile yüksek bir beklenti içinde oluyor insan

ensdrk

15.1.2012 02:31:49

0
o saçlar iyidi be abi..

iamburak

15.1.2012 02:31:05

+1
Sam Lake'in modelliğini görmedikçe Max Panye'e Max Payne diyesim gelmiyor.Keşke oyundaki modelliği bırakmasaydı. Sürekli o ilk oyundaki asi ve ukala karakteri arıyorum nedense.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

BSC Misafiri

15.1.2012 02:26:33

0
Oyun mükemmel bir de türkçe olursa tadından yenmez tek korkum Gta 4 gibi kasması Rockstar bu konu üzerinde dursa iyi olur yoksa gene kimse oynayamayacak bu güzelim oyunu

BSC Misafiri

15.1.2012 02:26:28

+2
türkçe olursa oyun muhteşem olur

Tancredi

15.1.2012 02:21:54

+1
Benim de en büyük endişelerimden birisi önce ki oyunlardaki atmosferi koruyamamış olması,umarım yanılıyorumdur ve tadına doyum olmaz bir yapımla karşılarışırız.

mundt

15.1.2012 02:18:40

0
Vay be zamanında az mı vakit geçirdim bu oyunun başında En çok max payne 2 yi sevmiştim şimdi ise 3. oyunun çıkacağını duyunca heyecanlandım umarım beklentileri karşılar özellikle oyunun türkiyede türkçe çıkması konusunda.

i Am Not Dead

15.1.2012 02:09:45

0
Mobilden izleyemiyoruz

Aras.

15.1.2012 02:07:26

-8
konuyu görünce bir an çıktı sandım, direk 4 site birden açtım torrent'i bulmak için

skllmyh

15.1.2012 02:06:40

0
Rockstar'sa iş değişir.

akcanon

15.1.2012 02:05:33

0
Çıksada oynasak ya . Sabırsızlanıyorum

devilmaster15

15.1.2012 02:03:19

+1
I am Max Payne

APB_66

15.1.2012 01:54:40

-8
Abi Max Payne hep sevmişimdir (Kel Hali Biraz daha hoşuma gitti) :D İnceleme için teşekkürler
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Max Payne 3 7/10 49 oy
KÜNYE
Max Payne 3
+ TAKİBE
AL
249 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
2
OY
10
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız