Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Battlefield: Bad Company

9 Mart 2009 Erdinç İyikul 116 İzlenme Sayısı: 36928 Video süresi: Video İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Savaş alanından yıkılmadık tek bir bina kalmayacak!

bad company dice fps battlefield ps3 xbox360 video inceleme
C4 Robot Devil May Cry 4
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

yok aga bugün iş çıkmaz

13.9.2010 02:18:10

0
bence oynanması gereken bır oyun.süper süper.

abdmert

11.9.2010 02:16:13

0
böyle oyunların ps3 e çıkıyo olması kötü

Legendary One

30.3.2010 15:43:46

0
quote:

Orijinalden alıntı: By_e Bad Company 2'nin video incelemesi, bir aksilik olmazsa yarın BSC'de.
İlginiz için teşekkürler..

Pepe Kontes

30.3.2010 10:23:56

0
güzel inceleme olmuş elinize sağlık, artık multisini askerden dönünce oynarız hem fiyatı inmiş olur biraz belki

Ike

30.3.2010 10:00:21

0
Yav bu oyuna nasıl tahammül edip oynadınız şaşırıyorum o ara demolardaki amerikan askerlerinin birbirlerinle şakalaşma, kulaklarına şakaf atma muhabbeti vs. igrenç ötesi oynanış vallahide billahide hiç begenmedim verdiğim 40tl'yede canım gibi yandım! ps1'deki medal of honor bile bundan iyiydi zevk açısından...

kruezberq

29.3.2010 23:16:11

0
bende bu gun bc2 sahibi oldum online mod baya zevkliymiş gerçekten

DEsemi22

29.3.2010 22:59:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: By_e Bad Company 2'nin video incelemesi, bir aksilik olmazsa yarın BSC'de.
bende bunu bekliyordum tsk ederim

By_e

29.3.2010 22:56:55

0
Bad Company 2'nin video incelemesi, bir aksilik olmazsa yarın BSC'de.

kolpaci

27.3.2010 19:08:58

0
evet keşke BC2 ninde video incelemesi yapılsa çok güzel olurdu

Legendary One

27.3.2010 18:35:45

0
Yeri burası değil biliyorum ama BC2'nin neden İnceleme veya Video İncelemesi yapılmadı daha merak etmekteyim..

_Calderon_

27.3.2010 17:29:46

0
online mod harika olmuş

DH Misafiri

3.3.2010 10:17:58

0
arkadaşlar bende bu oyundan war we herkese tavsiye edebilirim tek kişilik modu bitirdim son bölümde bi helikopter vurmanız gereqiyor oyun çok sürükleyici hele hele multiplayerı bende ump,support silahlarının hepsi(kumandayla birlikte) we rütbem 14 yani 5 yıldız....

yagiz44

2.3.2010 19:53:02

0
güzel inceleme olmus emeğinize sağlık

drejtc

23.1.2010 16:12:28

0
quote:

Orijinalden alıntı: tatum harika bir oyun ps3 ümü yeni aldım ve pc de oynadığım bu oyuna hemen daldım.
bende konuyu görünce kesin oyunu verdiğim hocadır dedim hocam nasıl beğendinizmi oyunu sizden aldığım re5i oynuyorum bende ama online co-op lu bölümleri geçiyom öyle daha zevkli oluyor

haadeess

23.1.2010 01:01:43

0
hadi ps3 ü geç almışın neysede yorumunda bayağı bi geç olmuş be. 1,5 yıllık konuyu nerden araştırıp buldun

tatum

23.1.2010 00:49:26

0
harika bir oyun ps3 ümü yeni aldım ve pc de oynadığım bu oyuna hemen daldım.

xxxahmet

11.10.2008 02:37:58

0
konsol al

ZpTn

4.10.2008 19:59:16

0
Güzel oyun ah sistem olsa:D

asdfg_1453

21.8.2008 09:34:50

0
quote:

Orjinalden alıntı: byzantium sen galiba susturuculu silahı olan grubun silahını diyorsun.o senin işine yaramaz ama asist puanı alırsın onla düşmana isabet ettirirsen bir bazukalı ona kilitlenebiliyor mesela biri tankı işaretlemiş sende de bazuka var ama aranızda engel(dağ,ev..) var işaretli tanka doğru nişan alıp kilitleniyorsun ve havaya ateş edince füze yön değiştirip tankı yukarıdan üstünden vurmuş oluyor.biraz karışık oldu ama genel durum böyle
çok teşekkür ederim

byzantium

21.8.2008 00:34:54

0
sen galiba susturuculu silahı olan grubun silahını diyorsun.o senin işine yaramaz ama asist puanı alırsın onla düşmana isabet ettirirsen bir bazukalı ona kilitlenebiliyor mesela biri tankı işaretlemiş sende de bazuka var ama aranızda engel(dağ,ev..) var işaretli tanka doğru nişan alıp kilitleniyorsun ve havaya ateş edince füze yön değiştirip tankı yukarıdan üstünden vurmuş oluyor.biraz karışık oldu ama genel durum böyle

asdfg_1453

20.8.2008 16:58:51

0
quote:

Orjinalden alıntı: asdfg_1453 arkadaşlar bu oyunda bir silah var onun ne işe yaradığını bi türlü anlayamadım.Hani lazer gibi bişi atıyo tek atışlık.Düşman falan da öldürmüyo tank falan patlatmıyo ne işe yarıyo o yaa

asdfg_1453

20.8.2008 12:13:24

0
arkadaşlar bu oyunda bir silah var onun ne işe yaradığını bi türlü anlayamadım.Hani lazer gibi bişi atıyo tek atışlık.Düşman falan da öldürmüyo tank falan patlatmıyo ne işe yarıyo o yaa

Jr.MaD

19.8.2008 16:21:57

0
quote:

Orjinalden alıntı: Cyclog

Ağlaması gereken benim ! Tek istediğim official bir mouse çok mu ya ? Kaç senedir mouse denilen şeyin varlığını biliyoruz ? Joysticklerden her zaman daha iyi olduğu kesin. (Bireysel olarak bakmıyorum bunu bir tornavida veya çekiç gibi düşünün)
Ben joysticklere alıştım.Yıllardır kullanıyorum tabi haliyle alışıyo insan.Bence mouseden daha zevkli oluyo ama alışmak gerek tabii.

sirmehmet

19.8.2008 15:55:49

0
quote:

Orjinalden alıntı: webmaster-mt inş pc versiyonu da çıkar :/
İnşallah.

Cyclog

16.8.2008 14:16:01

0
quote:

Orjinalden alıntı: Jr.MaD Pc ciler ne hallere düştü.Bi oyunu ya oynayamıyolar yada 1-2 sene geç oynuyolar
Ağlaması gereken benim ! Tek istediğim official bir mouse çok mu ya ? Kaç senedir mouse denilen şeyin varlığını biliyoruz ? Joysticklerden her zaman daha iyi olduğu kesin. (Bireysel olarak bakmıyorum bunu bir tornavida veya çekiç gibi düşünün)

Jr.MaD

16.8.2008 10:17:52

0
Pc ciler ne hallere düştü.Bi oyunu ya oynayamıyolar yada 1-2 sene geç oynuyolar

webmaster-mt

16.8.2008 09:19:18

0
inş pc versiyonu da çıkar :/

byzantium

10.8.2008 02:02:04

0
ben demoda baktım bir daha 2400 yapınca en son oluyor galiba çünkü bir sonraki rütbe için 140000000 puan gerekli diyor.galiba yeterli bir puan yaptım.cevabın için teşekkürler.üzüldüm giden puanlara.birde bu demoda hiç lag olmadı fakat oyun 2 kere takıldı kaldı öylece.bende ps3 ü aç kapa yaptım tekrar girdim.ama puanlar sizlere ömür biri neyse de 60 puandı başlarıydı ama öbürkünde 405 puan yapmıştım yazık oldu puanıma.bunun çözümü yok mu acaba ya da birtek bendemi oluyor?

Armag3d0N

9.8.2008 03:27:25

0
1-Oyunda find all five diye bir sistem var.Bunda 5 silahı açmak için çeşitli yapman gereken şeyler var.Bunlar siteye üye olmak(badcompany.ea.com),pre-order(bu geçti artık),newslettera kayıt,daha önce Bf oynadıysan ID ve PW ni giriş yapmak(veteran),demoyu oynamış olmak. 2-Demoda son rütbeye gelirsen açtığın silahlar full versiyonda açılmış halde olcak.O yüzden 20-30 bin arası puan dedim. 3-Full versiyonda son rütbede 5 silah birden açılıyor.Gold Edition alırsan açık olarak gelcek.Kısaca böyle.

byzantium

9.8.2008 03:04:13

0
quote:

Orjinalden alıntı: Armag3d0N @byzantium Malesef gidiyor.Ama silah olarak geri dönecek.Şöyle 20-30 bin arası puan almaya çalış.Kısa bir süre sonra da demo serverlarını kapatacaklar.
tüh be... 20-30 arası neden?birde silah olarak geri dönecek derken ne demek istedin.açtığım 3 silahta açılı olucak.ve tam sürüm geldiğinde 2400 yaptığımda tekrar 3 tane daha mı açılacak.yani toplamda 6 mı?

Armag3d0N

9.8.2008 02:23:59

0
@byzantium Malesef gidiyor.Ama silah olarak geri dönecek.Şöyle 20-30 bin arası puan almaya çalış.Kısa bir süre sonra da demo serverlarını kapatacaklar.

byzantium

9.8.2008 02:20:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: SAVIAR Son sözüm: "Crysis mi o da ne??"
güzel inceleme olmuş.birde oyun tam sürümü daha gelmedi bana ama demosunda online da çok zevkli 10800 puan yaptım ama tam sürüm geldiğinde gidicek mi bu puanlar acaba.

PiraTe5_3mRoWsKi

8.8.2008 20:38:03

0
Arkadaşlar, ben bu bad company i, pc versiyonu BF3 olarak yaklaşık 1 sene sonra çıkaracaklar diye duymuştum. Sizce böyle bi akıllılık yapabilir mi EA?

Armag3d0N

27.7.2008 19:18:13

0
Evet,oyun menü müziği.Ana konuda linki vardı,eğer silinmemişse.
quote:

Orjinalden alıntı: Jungle Boogie İnceleme süper. En kısa zamanda alacağım. Bu arada ilk baştaki müzik oyunun kendi müziği mi? Değilse isim verebilir misiniz?

Jungle Boogie

27.7.2008 19:07:26

0
İnceleme süper. En kısa zamanda alacağım. Bu arada ilk baştaki müzik oyunun kendi müziği mi? Değilse isim verebilir misiniz?

demirarca

26.7.2008 14:03:04

0
çok sıkıcı geldi oyun sattım

Armag3d0N

25.7.2008 16:59:47

0
5 silah level 25(en yüksek rütbe)olunca açılıyor.
quote:

Orjinalden alıntı: asdfg_1453 arkadaşlar bu oyunun gold paketinde 5 silah açık geliyor ama ben normal olanını almak istiyorum acaba bu oyunun normalini alsam sonradan o 5 silahı açabilirmiyim yoksa onlar sadece gold pakettemi açılıyo

asdfg_1453

25.7.2008 15:45:38

0
arkadaşlar bu oyunun gold paketinde 5 silah açık geliyor ama ben normal olanını almak istiyorum acaba bu oyunun normalini alsam sonradan o 5 silahı açabilirmiyim yoksa onlar sadece gold pakettemi açılıyo

SAVIAR

23.7.2008 22:20:01

0
Bu arada banı olmayan arkadaşlar single altın aramaktan vazgeçsinler.. Sizi şöle mp ye alalım..

Armag3d0N

23.7.2008 22:17:40

0
quote:

Orjinalden alıntı: SAVIAR

Kafaya değildir o.. Klasik 3 ateş namlu kontrol bunda da var.. Rambo misali mermi boşaltırsanız topuktan başlar tavandan çıkarsınız.. MP dehşetül vahşet..
Karşıma çıkarsa hiç şansı yok.Kafadan 2-3 mermiyle ölüyor ama arada baya mesafe olunca rahat 1 şarjör götürüyor.

SAVIAR

23.7.2008 22:03:31

0
quote:

Orjinalden alıntı: Armag3d0N

Kesinlikle haklısın.Adamın kafasına 1 şarjör mermi sıktım ölmedi.300-400 olmalıydı
Kafaya değildir o.. Klasik 3 ateş namlu kontrol bunda da var.. Rambo misali mermi boşaltırsanız topuktan başlar tavandan çıkarsınız.. MP dehşetül vahşet..

Armag3d0N

23.7.2008 19:50:41

0
quote:

Orjinalden alıntı: rapture

Aynen katılıyorum.Ancak oyunda silahların alacağı maksimum mermi sayısı az.150 yetmiyor bence 300 olsa daha iyi olurdu.
Kesinlikle haklısın.Adamın kafasına 1 şarjör mermi sıktım ölmedi.300-400 olmalıydı

Firenze

23.7.2008 19:47:05

0
quote:

Orjinalden alıntı: SAVIAR Kesinlikle ve kesinlikle 360 a çıkmış en sağlam grafikli oyun budur.. O ne aydınlatma o ne patlamadır ya.. Binaların aldığı hasarlar çok mantıksız olsa da bunu görmek bile yetti.. Bu oyunu oynamayan kafayı ilerde çok duvara vurur.. Son sözüm: "Crysis mi o da ne??"
Aynen katılıyorum.Ancak oyunda silahların alacağı maksimum mermi sayısı az.150 yetmiyor bence 300 olsa daha iyi olurdu.

SAVIAR

23.7.2008 09:24:56

0
Kesinlikle ve kesinlikle 360 a çıkmış en sağlam grafikli oyun budur.. O ne aydınlatma o ne patlamadır ya.. Binaların aldığı hasarlar çok mantıksız olsa da bunu görmek bile yetti.. Bu oyunu oynamayan kafayı ilerde çok duvara vurur.. Son sözüm: "Crysis mi o da ne??"

asdfg_1453

23.7.2008 09:16:00

0
quote:

Orjinalden alıntı: buraktcm

neden pal arıosunki bölge kodu da yokmuş online da işte. ne farkeder.
ya ben tüplüde oynadığım için tüplüde siyah beyaz gözüküyor ntsc ler anladınmı o yüzden pal lazım bana

buraktcm

23.7.2008 01:25:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: asdfg_1453 ya ben bu oyunu pal olarak bulamadım ist. avrupa yakasında hep ntsc var tüplüde oynadığım için alamadım bi türlü bi pal bulsam.acaba istanbulda pal satan yer varmı bunu fezaya havuza falan baktım oralarda yok
neden pal arıosunki bölge kodu da yokmuş online da işte. ne farkeder.

asdfg_1453

22.7.2008 13:07:39

0
ya ben bu oyunu pal olarak bulamadım ist. avrupa yakasında hep ntsc var tüplüde oynadığım için alamadım bi türlü bi pal bulsam.acaba istanbulda pal satan yer varmı bunu fezaya havuza falan baktım oralarda yok

Armag3d0N

22.7.2008 11:50:45

0
Bölge kilidi yok beyler.
quote:

Orjinalden alıntı: legend_player Hala alamadım oyunu.Demonun onlineını 50 saatten fazla oynadım.Online da bölge sorunu yok değil mi?

Vampire_Boy_42

22.7.2008 09:49:04

0
quote:

Orjinalden alıntı: Armag3d0N Alışırsan mause ile oynamaktan aşağı kalır bir yanı yok.

Fare ile daha rahat oluyor bence

Armag3d0N

21.7.2008 21:57:07

0
Alışırsan mause ile oynamaktan aşağı kalır bir yanı yok.
quote:

Orjinalden alıntı: [email protected]@N bu tür oyunları konsoldan oynamaya yazık olmuyo mu , mouse olmadan fps çok garip :S

[email protected]@N

21.7.2008 21:52:40

0
bu tür oyunları konsoldan oynamaya yazık olmuyo mu , mouse olmadan fps çok garip :S

Armag3d0N

21.7.2008 21:34:07

0
Bende pal var.Çoktan çıktı.
quote:

Orjinalden alıntı: asdfg_1453 arkadaşlar bu oyunu almak için tahtakaleye gittim havuz elektroniğe ve feza elektroniğe sordum pal yokmuş bende tüplüde oynadığım için siyah beyaz oluyor ntsc ler acaba bu oyunun palı çıkmadımı daha eğer çıkmadıysa ne zaman çıkar

asdfg_1453

21.7.2008 21:09:31

0
arkadaşlar bu oyunu almak için tahtakaleye gittim havuz elektroniğe ve feza elektroniğe sordum pal yokmuş bende tüplüde oynadığım için siyah beyaz oluyor ntsc ler acaba bu oyunun palı çıkmadımı daha eğer çıkmadıysa ne zaman çıkar

Jr.MaD

21.7.2008 13:55:34

0
quote:

Orjinalden alıntı: hdblack35 Ben yeni bölüme başladım. Bölüm ismi "Reach Sadiz". Şimdi ben nerdeyim, kaçıncı bölümdeyim, kaç bölüm kaldı???
nası biyer?

hdblack35

21.7.2008 10:23:29

0
Ben yeni bölüme başladım. Bölüm ismi "Reach Sadiz". Şimdi ben nerdeyim, kaçıncı bölümdeyim, kaç bölüm kaldı???

3gurugafa

19.7.2008 00:11:33

0
live de yap bakayım onu

Mad Butcher

18.7.2008 23:58:22

0
oyun güzel baya oynama fırsatı buldum efektler grafikler hiç de fena değil ama yapay zeka gerçekten çok kötü ekibimizdeki biri rusla karşılaşıo ama 2 saat karşı karşıya çatışmada duruyorlar ve düşman sadece bize ateş ediomuş gibi gelio bazen adamın yanından geçiorum görmüo arkadan dolanıp bıçak vuruorm

devmanetihad

18.7.2008 13:12:14

0
cok guzel inceleme olmus devil may cry 4 incelemesini bekliyoruz

FBENES07

18.7.2008 12:36:07

0
sadece o degil digerleride grafik ve ses dizynı bakımından muhtesem

3gurugafa

18.7.2008 12:16:51

0
hakikaten ne zaman bitiyo oyun.ben en son kıl bi herif varya onu adaya bırakıyosun sonra yeni bölüme başlıyo.ordayım.sonlarına gelmişmiyim oyunun?yoksa daha var mı?gittikçe sıkmaya başladı çünkü

hdblack35

18.7.2008 08:38:32

0
Oyunu bitiren varmı arkadaşlar? ben 3 gündür oynuyorum ve bir türlü bitmek bilmedi. Toplam kaç bölümden oluşuyor bu oyun, ayrıca oyunun kaçta kaçını oynadığımızı ve ne kadar kaldığını nereden görebiliriz? Prima guide'ını henüz bulamadım. Bulan varsa paylaşabilir mi?

By_e

17.7.2008 12:21:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: Speed-Step Oyunun Xbox versiyonunu CDWOW'dan sipariş verdim hem oyun çıktıktan 1 hafta sonra kargoya verdiler hem de 15 gün oldu gelen giden yok siz siz olun 2-3 pound'un hesabını etmeyin sendit'i kullanın pal oyunlar için.
Demiştim ben sana Gelir inş. yakında.Zaten Demo'da yeterince oyunu sindirdin

GT_55

17.7.2008 12:06:14

0
Zaten bende hep senditden alıyorum.En fazla 5-6 gün bekliyorsun.

Speed-Step

17.7.2008 12:02:30

0
Oyunun Xbox versiyonunu CDWOW'dan sipariş verdim hem oyun çıktıktan 1 hafta sonra kargoya verdiler hem de 15 gün oldu gelen giden yok siz siz olun 2-3 pound'un hesabını etmeyin sendit'i kullanın pal oyunlar için.

OkaN !

17.7.2008 11:54:00

0
quote:

Orjinalden alıntı: brk_066 herzamanki battlefield bi adam öldürmek için bir şarjör boşaltman lazım
Eğer Düşmana hedef alırsanız 5 mermi bile harcamassınız. Teşekkürler bomba gibi oyun bugün demosunu indirdim baya büyüktü gördüğüm en büyük boyutlu demo 1616 mb Kesinlikle gidip tam sürümünü alacağım.

mehmet328

14.7.2008 23:53:22

0
yok silah almak için bakanlıktan ruhsat çıkarttırsalarmış 1de

[F][u][r][k][a][n]

14.7.2008 23:45:24

0
quote:

Orjinalden alıntı: [email protected]@N böyle saçmalık mı olur ya para ödeyerek silah açıyosun. :S
Yanlış anlamışsınız.Eğer GOLD versiyon alırsanız normal versiyonda oyun sonu çıkan silahlar oyun başında açılıyor.Diğer silahlar kariyere göre açılıyor.

[email protected]@N

14.7.2008 22:43:24

0
böyle saçmalık mı olur ya para ödeyerek silah açıyosun. :S

izmitcarsi

14.7.2008 11:46:13

0
quote:

Orjinalden alıntı: 007Fatih Sistemde çok güzelmiş ama o zaman sana PS3 veya X360 lazım hocam
İzmitte Sıfır Satılık Xbox yok arkadaş onu geçtim kapora bırakıp öle getirtcektim adam ne zaman gelir belli olmaz dedi. Xboxa acaip kitledim kendimi ama bulamıyorum. İş Yüzünden hafta içide iStanbula gidemiyorum.

VoldroY

13.7.2008 23:23:18

0
teşekkürler elinize sağlık süper inceleme olmuş

mehmet328

13.7.2008 18:51:04

0
gelir tabi

AnseLmo82

13.7.2008 16:55:38

0
pc ye gelirmi acaba bu versiyon

mehmet328

13.7.2008 16:46:59

0
oyun güzele benziyo ama 1 şeyler eksik kalmış

gamerr

13.7.2008 13:45:07

0
İnceleme için tşk,çok güzel olmuş

DewilBurak

13.7.2008 11:41:18

0
online bakımından cod4ü geçer ama single mode hakkımda bilgim yok (eski Bf2 Tr 1.si =)))

snncbc

13.7.2008 11:18:32

0
COD4ÜN tahtına oturabilecekmii acaba bence oturacak

Project Scorpio

13.7.2008 09:57:48

0
EA'in konsolara özel yaptığı Battlefield oyunu bu PC'ye çıkacağını sanmıyorum.

samuel_winchester

13.7.2008 01:31:25

0
güzel oyun cıksın herhalde alırım

quatronic

13.7.2008 00:00:08

0
inceleme için teşekkürler

fotifoti

12.7.2008 23:52:43

0
pcye çıkacak, ama ne zaman bilmiyorum

gunship

12.7.2008 21:53:37

0
Ağzına sağlık.

Çekilin Ben Tercümanım

12.7.2008 21:45:42

0
herzamanki battlefield bi adam öldürmek için bir şarjör boşaltman lazım

KAKÁ

12.7.2008 19:23:09

0
quote:

Orjinalden alıntı: xXxKaNGaLxXx

görmemisim ne var bunda
Olabilir canım insanlık hali

Armag3d0N

12.7.2008 18:28:31

0
Güzel inceleme.Oyun multide hakkını veriyor.

nForcer

12.7.2008 18:28:00

0
Geçen haftalarda yeni PC toplayacaktım ama son anda vazgeçtim. Eski bir konsolcu olarak konsolun değerini bir kez daha anladım. İlk fırsatta konsol dünyasına geri dönüş yapacağım.

Miex

12.7.2008 18:19:14

0
Ellerine sağlık By_e çok güzel bir inceleme olmuş, başarılarının devamını dilerim.

drkayzer

12.7.2008 17:53:56

0
güzel oyunmuş ya taktir ettim

asdfg_1453

12.7.2008 16:07:33

0
quote:

Orjinalden alıntı: drejtc aynen boşa yaptınız bende ekran kartı alıcaktım 8800 gt sonra aklıma esti ve ps3 aldım
bende aynen böyle yaptım 500 ytl ye kadar ekran kartı alacaktım baktım sonra ps3 daha iyi aldım ps3 ü mutluyum

genle yüklü gemi

12.7.2008 16:03:16

0
10 gündür bekliyodum en sonunda çıktı çok saol inceleme için

[F][u][r][k][a][n]

12.7.2008 15:49:09

-1
Bence PC'ye çıkmasın.Zevkli olmuyor.

drejtc

12.7.2008 15:33:52

0
aynen boşa yaptınız bende ekran kartı alıcaktım 8800 gt sonra aklıma esti ve ps3 aldım

ErrayN

12.7.2008 15:32:17

-1
quote:

Orjinalden alıntı: özgür_prens ya kardeşim oyun güzelde neden pc için çıkmıyo önce oyun konsolune alışkın deyiliz ve almayıda düşünmüyom onca masrafı boşamı yaptık pc ye
evet boşa yaptın

Awesome

12.7.2008 15:18:46

0
bu arada haftaya alıcağım ps3le beraber alacğım bu oyun için çok spoiler yedim

gorkem9000

12.7.2008 15:16:00

0
şu güzelim oyunu pc ye yapmadınya Ea alacan olsun

Awesome

12.7.2008 15:08:31

-1
evet boşuna yaptın oyun konsolda oynanır adı üstünde OYUN KONSOLU 2-3 yıla kalmaz pc sadece programlar için kullanılır pcyi sil hayatından para biriktir 700ytl filan al ps3 .. xbox360 ... ?

özgür_prens

12.7.2008 15:06:29

0
ya kardeşim oyun güzelde neden pc için çıkmıyo önce oyun konsolune alışkın deyiliz ve almayıda düşünmüyom onca masrafı boşamı yaptık pc ye

After_Dark

12.7.2008 14:41:00

0
Güzel Bir oyun İncelemesi olmuş elinize sağlık Acaba PC'e galicekmi Edit:İmla Hatası.

drejtc

12.7.2008 13:28:43

0
ya atkadaşlar bazıları demoyu oynadım felan diyor bu demoyu nerden indiriyorsunuz ps3 ün internetindenmi öyle ise nasıl yapılıo?????????*

Phanrisal

12.7.2008 13:27:10

0
BEn orjinal battle field 2yi nerden bulcam ya bende orjinal 2142 var bi türlü online oynayamıyom saçma sapan şeyler oluyo örn update ettimdede oyuna girmiyo etmesemde update et deyip girmiyo bana 2 lazım 2 oyunda güzel :D

TacTical_TR

12.7.2008 13:23:26

0
herzamanki gibi detaylı sağlam anlatım olmuş TEBRİKLER soul calibur 4 'ün de incelemesini bekliyorum

darkdogan

12.7.2008 13:22:28

0
alınması gereken bi oyun.

grrdn

12.7.2008 13:10:04

0
İnceleme için teşekkürler elinize sağlık güzel oyunmuş.

FATAL1TY`

12.7.2008 13:03:03

0
PC'ye çıkacakmı arkadaşlar

Musculation

12.7.2008 13:01:07

0
quote:

Orjinalden alıntı: KAKÁ

görmemisim ne var bunda

Guest-3625A62D6

12.7.2008 12:51:23

0
bence oynanması gereken bır oyun.süper süper.

ScRyedd

12.7.2008 12:39:15

0
Marksman84, Sensivity var tabii kide, ben 1 de oynuyorum birde öyle dene istersen.

By_e

12.7.2008 12:26:14

0
quote:

Orjinalden alıntı: Marksman84 Ya ben bu oyuna başladım ama pc'den yeni xbox'a geçtim şu adamları tutturamıyom şimdi video yu izledim gayet güzel adamlara nişan alıyorlar acaba sensivite'den bir ayar filan mı var.
Yok ayardan ziyade kola alışmak gerekiyor.Kola alışınca rahat nişan alacaksınız.Genede isterseniz ayarlar kısmından hassasiyeti ayarlayabilirsiniz.

Marksman84

12.7.2008 12:23:25

0
Ya ben bu oyuna başladım ama pc'den yeni xbox'a geçtim şu adamları tutturamıyom şimdi video yu izledim gayet güzel adamlara nişan alıyorlar acaba sensivite'den bir ayar filan mı var.

KAKÁ

12.7.2008 11:54:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: xXxKaNGaLxXx eline saglik metal gear solid 4 incelemesi bekliyoruz sizden...

Fatz

12.7.2008 11:47:28

0
quote:

Orjinalden alıntı: izmitcarsi mükemmel tam benim istedigim bi oyun.
Sistemde çok güzelmiş ama o zaman sana PS3 veya X360 lazım hocam

By_e

12.7.2008 11:32:49

0
quote:

Orjinalden alıntı: xXxKaNGaLxXx eline saglik metal gear solid 4 incelemesi bekliyoruz sizden...
MGS 4 incelememiz 3 hafta önce yayınlandı. Burdan izleyebilirisiniz.[link=http://www.donanimhaber.com/videolar.asp?izle=280]Metal Gear Solid 4 İnceleme[/link]

Musculation

12.7.2008 11:24:33

0
eline saglik metal gear solid 4 incelemesi bekliyoruz sizden...

ygultekin82

12.7.2008 11:10:50

0
inceleme için tşk...Sesler biraz daha fazla puan hakediyor BencE...

FiréLord

12.7.2008 11:02:49

0
oyun ve inceleme çok güzel olmuş

izmitcarsi

12.7.2008 09:53:40

0
mükemmel tam benim istedigim bi oyun.

ErrayN

12.7.2008 09:15:50

0
Güzel bir inceleme olmuş elinize sağlık.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Battlefield: Bad Company 3/10 6 oy
KÜNYE
Battlefield: Bad Company
Editör Notu: Herkesin oynayabileceği başarılı bir yapım.
8,8 Puan
2.0
5
OY
9,4
SON GÜNCELLEMELER
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız