Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Modern Warfare 3, Steam Satışlarına Ambargo Koydu

 
    Steam'deki satış istatistiklerine göre Modern Warfare 3 uzak ara rakiplerine fark atmış durumda.
 
    Son 3 haftadır yalnızca ön siparişler baz alındığında Modern Warfare 3'ün Steam satışlarında hep zirvede olduğu rapor edildi. Battlefield 3'ün Steam satışlarını Modern Warfare 3 ile karşılaştıramıyoruz çünkü EA, hâlen oyunlarının Steam'de satışta olmasına izin vermedi.

     Modern Warfare 3, PC, PS3 ve Xbox 360 için 8 Kasım'da satışa çıkıyor. 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Justpushstart steam satışları Call of Duty: Modern Warfare 3 MW3 Activision Sladgehammer Infinity Ward PC PS3 Xbox 360 Wii DS FPS
Nvidia 3D Vision 2 Derinlik Algısını Geliştiriyor iPhone 4S, İlk 3 Günde 4 Milyon Sattı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

mahmut sami

19.10.2011 18:14:37

0
quote:

Orijinalden alıntı: UzmaN345 betayı 9.5 milyon kişi test etmiş sonuç şimdiden ortada
o bedava olduğu iiçin okadar :D ps3 te oynayanların yarısı almaktan vazgeçt iben dahil

UzmaN345

18.10.2011 22:04:57

0
betayı 9.5 milyon kişi test etmiş sonuç şimdiden ortada

Acness

18.10.2011 15:49:46

0
activision mw3 ile son kozunu oynuyor haberi yok :)

- The Stig -

18.10.2011 01:48:50

0
her ikisinide alıp oynarım..beğendiğimle online takılırım..bu kadar basit..

DeathLive

18.10.2011 01:34:46

-2
CoD hayranları nerdeyse Yaptığı her yorumda Bf3 yüklenmiş Yok daha çok satıcak bf3 ten Satsın Kardeşim CoD kötü oyun demiyorum Grafikleri daha iyi olan oyun istemezmisiniz Ben Black Ops tan önceki CoD oyunlarını Çok Severim Black Ops önceki serileri hepsinin seneryo modu 10 numara Ben Black op oynadım multiplayer çok hoşuma gitti ama Seneryo modu okadar hoşuma gitmedi hatta hiç hoşuma gittmedi Grafikler konusundada Bf3 hayranları Oyun çok satınca paramı kazancaklar Adamlar oyun motorunu değiştirsin diyor Şimdi bir CoD grafiklerine Bak Bide Bf3 Ben bf3 oynamadım ama Video lardan izlediğim kadarıyla Bf3 grafikleri CoD dan daha iyi CoD Güzel oyun ama bu Grafiklerinde artık değişmesi gerekmiyomu CoD hayranları bille yorum yapmış oyun motorunun Değişmes gerekiyo diye CoD güzel bir oyun ama bu motorla hiç birşey değişmez

BSC Misafiri

17.10.2011 23:24:22

0
tabi satıcak görmedinizmi her sistemde çok iyi görüntüye oynanışa sahip ama bf3 sadece pcye önem vrmiş gör bakalım dice.He Bide xpye çıkarmadığın için sni kınıyorum

hell77

17.10.2011 22:23:37

+1
MW3'ün reklama ihtiyacı mı varmış.Youtubeda bile 2 oyun arasındaki izlenme oranı nereydese 2 kat.Oyun deyince insanların aklına COD geliyo.Koleksiyonu için COD alanlar var daha sayımmı XD.12 Yaşındaki çocuk COD yüzünden sınıfta kalıyor ehu ehu . Ben alsam bile senaryosunuz oynar fırına veririm.

mertm14022

17.10.2011 22:16:52

+1
quote:

BSC yide BF Fanboyları Sarmış -.- Verin Eksiyi


quote:

Bence konsolda mw3 daha iyi çünkü bf3 gelişmiş grafikli araç kullanılabilen haritası geniş olan bir oyun konsollar kaldırmıyor ve malesef bazı ps3 fanboyları daha ps3'ün %5'inin kullanıldığını sanıyor.
ESAS COD FANBOYU OLAN SİZLERSİNİZ (ŞUNUDA EKLEMEK İSTİYORUM BF KONSOLDA BİLE O GRAFİKLERLE CODU GEÇER İNANIYORUM) evet ben bir bf - pc - konsol FABOYUYUM

by_endless

17.10.2011 22:14:03

0
ultra_storm 17.10.2011 21:27:31 wow kalitesizmi? sadece grafikler çağın gerisinde o kadar aynı cod gibi ve sen satış rakamları kaliteyi belirlemez demişsin yanlış yazdın heralde :D tam tersi olucak

Archangel™

17.10.2011 21:55:14

0
MW3 neyin reklamını yapıcak ki ? Git MW2 oyna al sana BETA , reklam hiç gerek yok BF3 yaptıklarını tabiki göstercek . Frostibte 2.0 , Destruction 3.0 vs vs CoD sevenler fazladır CASUAL kitleye hitap eder . BF'de Rambo gibi dal bakalım neler oluyor Neyse daha fazla cevap yazmıcam , dediğin gibi zevkler ve renkler tartışılmazmış ... sen neyi beğeniyorsan o oyunda iyi eğlenceler

UzmaN345

17.10.2011 21:49:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: Archangel™ @by_endless Tabi iyi oyunlar satış rakamları ile belli olur ne adamlarsınız ya ... İyi reklam = İyi satış Homefront o kadar çok sattı iyi oyun mu ? hayır tamamen abartılmış , şişirilmiş bir oyun ... COD'unda şuan çok satmasındaki etken bu zamanında çok şişirilmiş , tutmuş , reklam yapılmış bir oyun Adamlar herşeyden para kazanıyor artık MW3 etiketli Gazoz iç MP'de 2 kat xp kazan ... evet şaka değil buda gerçek Haritada oyuncu bulamıyorum diyorsunuz ... Caspian Border adam bulmak istiyorsanız söyliyim yerleri kolay ... Checkpoint çok yoğundur , Hiltopda arada sırada gelirler bayrağı almaya çalışırlar , Antennada kesin 2-3 camper sniper olur , Gas Stationdaki tanklar sayesindede arada çatışma olur . Adam nasıl bulamıyorsunuz anlamıyorum . Şu yeni tabiri seviyorum PTFO (Play the ***ing Objective) , o zaman rahat rahat adam vurursunuz . Ben bir turda 15-20 adam rahat vuruyorum böylelikle
buda BF cilerin sologanı bu sene BF mi reklam yaptı MW mi MW dogru duzgun reklamı yok sadece Multi kısmı için ve birkaçtane sp modu için yayınlamış videosu var BF3 ise 10 dk oynayış videosu birtane daha 10dk pynayış videoasu tv reklemları açık betası falan filan MW3 yine 20 milyondan fazla satıcaktır BF3 ise 13 milyonda kalır pc oyuncuları artış katıcaktır ama MW geçecegini sanmıyorum Aynı zamanda BF saygı duyorum renkler zevkler tarşılmaz sonuç CoD sever fazla buda bir gerçek...

bloodTime

17.10.2011 21:28:35

+1
idda ediyorum BF3 adı altında MW3'ü çıkarın satışlar bu kadar yüksek olamayacaktır.. UzmaN345 Yok kalsın BF COD gibi oyun yapmasın inan bıktım ya :D... küçücük haritalar,rasgele ,ne oldugu belirsiz stratejiler...COD'agiriyorum oynuyor çıkyıorum COD bundan ibaret benm için...adam öldür öldür öldür 1. mi olursun 2. mi olursun bilemiyorum artık bak tablona ha tamam güzel devam ediyim öldürmeye de çık...zaten sesleri ve grafikleri de bf gibi olamıcak ...bu da çok önemli... aslına bakarsan COD gibi oyunlar çok ya:D...hız mı istiyosun küçük haritalar mı istiyosun online oyun dolu indir bedava oyna...

ultra_storm

17.10.2011 21:27:31

0
mahmut sami oyunun satış rakamı kalitesini belirlemez wow okadar satıyor kalitelimi okadar ? hayır ayrıca black ops 25 değil 20 milyon sattı

Archangel™

17.10.2011 21:24:04

0
@by_endless Tabi iyi oyunlar satış rakamları ile belli olur ne adamlarsınız ya ... İyi reklam = İyi satış Homefront o kadar çok sattı iyi oyun mu ? hayır tamamen abartılmış , şişirilmiş bir oyun ... COD'unda şuan çok satmasındaki etken bu zamanında çok şişirilmiş , tutmuş , reklam yapılmış bir oyun Adamlar herşeyden para kazanıyor artık MW3 etiketli Gazoz iç MP'de 2 kat xp kazan ... evet şaka değil buda gerçek Haritada oyuncu bulamıyorum diyorsunuz ... Caspian Border adam bulmak istiyorsanız söyliyim yerleri kolay ... Checkpoint çok yoğundur , Hiltopda arada sırada gelirler bayrağı almaya çalışırlar , Antennada kesin 2-3 camper sniper olur , Gas Stationdaki tanklar sayesindede arada çatışma olur . Adam nasıl bulamıyorsunuz anlamıyorum . Şu yeni tabiri seviyorum PTFO (Play the ***ing Objective) , o zaman rahat rahat adam vurursunuz . Ben bir turda 15-20 adam rahat vuruyorum böylelikle @UzmaN345 Bir oyuna benzemeyle o oyunu geçemezsin bu yöntemi kullananların sonunu gördük . MOH 2010 = Cod'a benzeme çabası = FAIL Bir oyunu geçmek için onu ezicek özelliklerde bir oyun yapmalısın ki bunların çoğunu BF3'de görüyorum . Gördüğüm kadarıyla olayları tersden anlayan bir insansın . Millet BF'yi MP için oynuyor sen COD'la SP'de kapışacak diyorsun Araçlar büyük sorun demişsin . Araçlar eğlence vermiyorsa sana ne diyim artık ... COD'da sadece silah kullanmak ne kadar keyif verici anlatamam COD hızlı olmasına rağmen koşarken gl'yi bir yersin oturursun aşağı , camperlar çoktur oyuna büyük hız katıyorlar ... beceri gerektirmez her map birinci olabilirsin , takımlar boşa vardır , takımınla hiçbir etkileşimin olmaz çünkü

The_Rahip

17.10.2011 21:18:05

0
Yine rekolarları altüst edecekler

UzmaN345

17.10.2011 21:14:04

-1
quote:

Orijinalden alıntı: mahmut sami @Archangel arkadaşım bf nin grafikleri coddan daha iyi olunca daha iyi bir oyun mu sayılıyor? herşey grafik değildir. codun multisinin verdiği zevkin yarısını vermyor bna bf. o yüzden mi black ops 25 milyon sattı o yüzdenmi en çok multi oynanan oyun black ops?
Kesinlikle sana katılıyorum dostum CoD verdigi multinin tadını BF veremiyor en azından ben seğmiyorum çok ağır kalıyor haritalar çok büyük oyun ateş etmek yerine koşmakla geçiyor betayı denedim 64 kişilik sunucuda kendimi kaybettim zaten araçlar büyük sorun oynayışı çok baltalıyor oyun CoD gibi olmalı hızlı oyunucu yetenegi oyuna yansıtabilmeli nekadar iyi ise okadar o performansı oyuna yansıtabilmelisin oyun çok gerçekçi olucak diye neden oyundan zevk alma unsurunu oyundan çıkarıcan BF satmak istiyorsan CoD bir oyun yapmalı yoksa 2'ci olmaya mahkum hiç olmazsa EA Games MoH'u CoD gibi yapmalı yoksa paralı hep Activision kaptırmaya mağkum BF artı yönleri yokmu var tabiki öncelikle sesleri tabiki silah sesleri çok iyi açık alanda yankılanması çok beyendim ve tabiki grafikleri oyun motoru çok başarılı buldum 5850CF ile High modda 1920x1080 piksek çözünürlükte en kötü 45 kareyi gördum bu 64 kişilik sunucuda idi 32 kişilik sunucuda 65 karenin altını görmedim oyun 70 -120 karesi rahatlıkla oynuyabiliyorsunuz ve kapmala kalitası tabiki CoD kaplaması kalitesi belli BF busefer cidden MW ye Sp kısmında rakip olucaktır benim beklentim var MW geçebilir az farkla olsa bile ve silah kullanımıda beyendim G3 ve tabanca kullanmış biri olarak o hissi verebiliyor bunlar BF'nin + yönleri... MW3 oynayışı çok iyi zaten oyunun uzunsoluklu olma sebebi multi kısmı oluyor oyuncular multi kısmından dolayı MW tercih ediyor oyunun grafikleri tabiki önemli ama bu ikinci planda kalıyor güçlü bir pc istiyor 6870 gibi bir ekran kartı 700tl civarı ama MW 3 ise 6770 6850 gibi bir ekran kartıyla ful detay oynana biliyor ve grafiklerde 9.3 - 9.5 puan alıyor BF3 9.8 alsada fazla bir etken olmuyor bunun için CoD BF'den iki katı fazla satıyor...

Rayquaza

17.10.2011 21:14:01

+3
Konsol PC'ye kafamı tutuyor.. Güldürmeyin arkadaşlar yeni çıkacak olan nesil konsollar bile PC'ye kafa tutamaz.Kendinizi kandırmayın boşa Fan değilim.Bütün platformlara sahibim

by_endless

17.10.2011 21:09:09

+1
Archangel™ hala satış rakamlarını gösteriyoruz çünkü millet iyi kötü oyunu ayırt edebiliyo tabi bf fanboyu olarak senin de zoruna gitti :)

mahmut sami

17.10.2011 21:04:40

0
@Archangel dostum sen run and gun yaparsan ya bi gl ye ya bi rpg ye yada bi sniper mermisine hedef olursun o kadar kolay deil :D

Archangel™

17.10.2011 20:52:09

0
quote:

Orijinalden alıntı: mahmut sami @Archangel arkadaşım bf nin grafikleri coddan daha iyi olunca daha iyi bir oyun mu sayılıyor? herşey grafik değildir. codun multisinin verdiği zevkin yarısını vermyor bna bf. o yüzden mi black ops 25 milyon sattı o yüzdenmi en çok multi oynanan oyun black ops?
hahahhaah komik ... black ops multisi CASUAL oyunculara herkese hitap ettiği için olmasın çok akıllı arkadaş hala satış rakamlarını gösteriyorsunuz ... Önüne geleni indir cod multide , run and gun hiçbir beceri gerektirmiyor

mahmut sami

17.10.2011 20:49:26

0
@bloodtime tartışmaya gerek yok ozaman dostum :D

mahmut sami

17.10.2011 20:48:23

0
m3retto hayır öyle demedim grafik herşey değildir dedim. ucharted ve ac bnce cod dan ve bf den çok daha iyidir

bloodTime

17.10.2011 20:48:16

0
@mahmut sami yani öyle zaten...

mahmut sami

17.10.2011 20:46:08

0
bloodtime doğru söylüyosun aslında reklamda önemli bir etken ... her kesin zevki farklıdır . bf3 alıcaklar gerçek savaş oynamak istedikleri için alıyorlar . codu da daha çok aksiyonu sevenler alıyorlar bnce.

M3rett0

17.10.2011 20:44:35

+1
@mahmut sami Bir oyunun grafikleri önemli değil satış rakamları mı önemli yani ? Mantığınıza hastayım gerçi yadırgamamak lazım örneğin telefondan anlamıyorsan gidip en çok satılan ürünü alırsın çünkü değerlendirebilecek bilgin yoktur çoğunluğa göre hareket edersin.

Fatal1ty.

17.10.2011 20:38:45

+1
quote:

Orijinalden alıntı: mahmut sami @Archangel arkadaşım bf nin grafikleri coddan daha iyi olunca daha iyi bir oyun mu sayılıyor? herşey grafik değildir. codun multisinin verdiği zevkin yarısını vermyor bna bf. o yüzden mi black ops 25 milyon sattı o yüzdenmi en çok multi oynanan oyun black ops?
evet, herşey grafik demek değil ama bu mario grafikeriyle oyun yapsalar oynayacağımız anlamına gelmiyor. ben iw den grafiksel anlamda büyük yenilikler beklerdim şahsen. 3-4 yıldır aynı oyunu oynuyormuşum gibi hissediyorum. ayrıca cod serisi kolay olduğu için herkes tarafından sevilip oynanıyor. bf multiplayer konusunda çok daha iyi.

M3rett0

17.10.2011 20:38:41

0
@bloodtime Tamamen katılıyorum.Cs kadar popüler bir oyun COD, Türkiye'de.

bloodTime

17.10.2011 20:29:22

0
mahmut sami BC2'de 12 mılyon kadar sattı bana göre bc2'nin multisi daha iyi ...artık bi şeyi kabul edin COD'un ismi var...dışarıdaki cocuk battlfieldi bilmez ama cod'un kadrosunu sayar sana...hani reklam diyoruz ya satışları arttıran unsur....işte o cod'un isminde saklı zaten...ayrıca burda konuşulan oyunun grafikleri senaryo modu değil...

mahmut sami

17.10.2011 20:24:52

-1
@Archangel arkadaşım bf nin grafikleri coddan daha iyi olunca daha iyi bir oyun mu sayılıyor? herşey grafik değildir. codun multisinin verdiği zevkin yarısını vermyor bna bf. o yüzden mi black ops 25 milyon sattı o yüzdenmi en çok multi oynanan oyun black ops?

ezio33

17.10.2011 20:24:36

0
sağolun yorumlarınız için bide bn cevabımı yöneltim bnce mw3 bf3 ün betasına göre daha iyi ama kesinlikle full sürüm çıkmadan bişey diyemeyiz tabiki aslında bn mw3 alcaktım sonra bf yok böyle güzel yok şöyle güzel flan dio herkez e insanda merak ediyo demi bi yandan valla bn kararımı oyunların full sürümü çıktıktan sonra vercem:) (ama betada gördük full sürümde ne kadar değişir bilemem artık)

nurullah601

17.10.2011 20:21:03

+1
bf konsolda batırdı diyen arkadaş. Mw3 ün konsol grafiklerini gördünmü. Mw3 ün betası çıktımıki mw3 grafik olarak konsolda iyi diyorsunuz.Görceksiniz bütün o beta daki buglardan eser kalmıyacak. Mw3 te tabikide bug olmaz oyunda adamlar birde cansız ortam var. Bir patlama olsun göremiyoruz.

bloodTime

17.10.2011 20:15:29

+2
PC'deki low grafiklerle caspian border'da veya operation metroda tünelin içine girin bakalım mw3'mü daha iyi bf'mi...Oyunun tam sürümü çıksın da SP modunda daha iyi anlarsınız... Archangel +1

Archangel™

17.10.2011 20:05:40

0
COD fanboylar yine başlamış kendilerini satış rakamlarıyla avutmaya Bir oyunun güzelliğini satış rakamlarına bağlıyorlar Ayrıca DICE'ın konsolda bir iddiası yok tartışmaya gerek yok şu resimde dedikleri herşeyi ortaya seriyor zaten ; Low = Lowest Possible Similar visuals to Consoles , lots of stuff disabled Yinede MW3'ün grafikleri daha iyi diyenler var konsolda ... körmüsünüz arkadaşım ? Sanki BF3 , konsolda Mario grafikleri veriyor pixel pixel Gidin bir PC'de LOW açın oyunu sonra konsoldada MW3'ü açın hala MW3 iyi grafikli diyenler varsa ... onlara birşey demiyorum artık gerek yok

mahmut sami

17.10.2011 20:00:39

0
@ultra_storm arkadaşım bf3 ün ps3 betasında gördük neyin ne olduğunu ... dice da zaten bunun farkında yusuf yusuf oldu. o yüzden biz oyunculara çamur atıyolar işte yok siz beta kavramını bilmiyosunuz demoyla karıştırıyosunuz bilmemne diyor görmüyormusun ... bf pc de daha ii olabilir ama konsolda mw3 kesinlikle çok daha iyi

xenferious

17.10.2011 19:54:56

0
COD un taktiği şu. Senin için çok güzel ama ruhlar aleminde yaşamıyoruz! yani consollarda 60 fps veren bir oyun. suan bu konsollar var güçleri bu bunun ötesinde oyun yparsan konsolları elersin pcde kalırsın. pcde bf3 oynicak kadar zengin adamda pek olmadıgına göre bf3 güle güle...

by_endless

17.10.2011 19:50:57

0
Asdfcizxc 17.10.2011 19:35:20 ultra_storm başka alemlerde ona laf anlatılmaz arkadaşım boşuna çabalama :D bf3 konsolda bu grafiklerle çıkcaz diyoruz adam bf3 mv3'ü ezer diyo aklı böyle işte onun

Guest-959295B3B

17.10.2011 19:35:20

+2
Belli olan birşey zaten @ultra_storm Bence konsolda mw3 daha iyi çünkü bf3 gelişmiş grafikli araç kullanılabilen haritası geniş olan bir oyun konsollar kaldırmıyor ve malesef bazı ps3 fanboyları daha ps3'ün %5'inin kullanıldığını sanıyor.

mahmut sami

17.10.2011 19:33:44

-1
quote:

Orijinalden alıntı: ezio33 bnce asıl soru şu konsolda mw3 mü iyi bf3 mü (yorumlarınızı bekliyorum)
kesinlikle mw3 bf konsolda batırdı

ultra_storm

17.10.2011 19:31:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: ezio33 bnce asıl soru şu konsolda mw3 mü iyi bf3 mü (yorumlarınızı bekliyorum)
Tabiki bf 3 bf 3 mv 3'E göre hery erde iyi.

BSC Misafiri

17.10.2011 19:31:48

+1
Sistemim BF3'e yetmedi, neyseki korsan indircektim EA'ye giren çıkan yok. Eksileri görim..

ezio33

17.10.2011 19:19:43

0
bnce asıl soru şu konsolda mw3 mü iyi bf3 mü (yorumlarınızı bekliyorum)

ultra_storm

17.10.2011 19:02:57

0
Mactavish- Adamlar bilerek konsola kötü yapmıyorlar biz burada bas bas bağırıyoruz bf 3 mv 3'ün grafik olarak 5-6 katı bu yüzden konsollar kaldırmıyor adamlar ne yapsın yahu sihirlemi kaldırtsın konsola ?

BSC Misafiri

17.10.2011 18:59:19

0
Bu senede cod seçilir çünkü bf3 sağlam bi sistem istiyor o yüzden herkes codu seçer.

LoSt_Jack

17.10.2011 18:59:13

-1
Battlefield 3 steam da olsa bile 1.MW3 2.Battlefield 3 olurdu ne yaparsa yapsın codu geçemez bf

onureyiz

17.10.2011 18:55:35

-11
BSC yide BF Fanboyları Sarmış -.- Verin Eksiyi

Mactavish-

17.10.2011 18:52:09

+1
battlefied 3 ün 20 katı satsında görsün dice bunu söylemek istemiyorum ama adamlar konsollardan parayı kapıcak ama orayı baltalıyor sonrada niye satamadık diye ağlıcaklar ekleme bf3 ön siparişi ettim ona göre mw3 fanboyu falan demeyin
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Modern Warfare 3 ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
311 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız