Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Xbox Kontrolcülerinin Hâlâ Pil Kullanma Sebebi Duracell ile Yapılan Uzun Süreli Anlaşma (Güncelleme)

 
Microsoft, Xbox 360 neslinden bu yana Xbox kontrolcülerinde AA pil kullanıyor ve bunun sebebi Duracell ile yapmış oldukları bir anlaşma gibi duruyor.

Stealth Optional'a konuşan Duracell'in Birleşik Krallık pazarlama yöneticisi Luke Anderson, Duracell ile Xbox arasında her zaman devamlı bir ortaklık olduğunu ve bunun bir süre daha devam edeceğini belirtti.
 
Röportajı gerçekleştiren Stealth Optional'ın belirttiğine göre Luke Anderson'ın bu açıklaması aynı zamanda Microsoft'un pilli kontrolcü üretmeye devam etmesinin sebebini ifade ediyor. Yani sadece Xbox konsol ve kontrolcü kutularından bir çift Duracell pil çıkması ve reklam kampanyaları için değil.
 
Bunun üzerine Microsoft temsilcisi MCV'ye yaptığı açıklamada, oyunculara seçenek sunmak istediklerini ve herhangi bir markanın pilini kullanabileceklerini ya da şarj edilebilir pil satın alabileceklerini söyledi fakat anlaşma yüzünden olup olmadığı hakkında herhangi bir yorumda bulunmadı.
 
Güncelleme: Eurogamer'ın haberine göre Microsoft'un Xbox kontrolcülerinde pil kullanmaya devam etmesi Duracell anlaşması ile ilgili değil. Microsoft, MCV'ye yaptıkları açıklamanın aynısını Eurogamer'a da yapmışlar.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak gamingbolt Xbox Xbox Series X Yeni Nesil Xbox Konsolu Microsoft
Biomutant'ın Birkaç Ay İçinde Çıkması Bekleniyor Hitman 3 PSVR Fragmanı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

hamonaschep

11.1.2021 16:25:45

+1
Bataryalı olmasından iyidir. Bataryalı olunca hem zamanla büyük performans kaybı oluyor hem de şarjı pil kadar uzun dayanmıyor. Hatta konsolda değil de bilgisayarda kullanılacaksa kablo bile bataryadan iyidir benim için.

Babblebabble

11.1.2021 08:37:27

0
Konsol kullanmıyorum da ben de gamepad'i pilli tercih ederim. Kuzenin ps4'ünde GoW bitirene kadar kaç kere şarj ettim hatırlamıyorum. PC için kablolu 360 gamepad'im var.

İdrak İstimlak

10.1.2021 23:31:53

0
Sonuçta daha iyi kol yapalım diyor mu, diyor. Ben bunu şuna benzetiyorum. Nintendo Switch'te Mario Odyssey var mesela, hangi konsol veya hangi RTX bilmem ne kartı bu oyunu oynatabiliyor? İşte oyuncunun biri çıkıp "ama bizim konsol 12 tefe" demesine benziyor bu iş. İşte o 12 tefe o oyunu oynatamıyor, aynı bataryası daha fazla giden kolun sunamadığı o hayati özellikler gibi. Sanırım anlatabildim. Gerçi o 12 tefe işi de balon oldu ya...

alican88

10.1.2021 23:25:12

0
Ms bizde yapallimmi derken dualsensenin 5-6 saat giden bataryasindan bahsettigini zamnetmiyorum abi..teknolojik olarak tuslarin hassasiyeti ve triger konusundaki basarisindan dolayi yapalimmi diye soruyordur diye dusunuyorum

İdrak İstimlak

10.1.2021 22:39:05

0
Biz kutudan çıkan kolları konuşuyoruz, fiyatı neredeyse bir konsol fiyatı olan kolları değil. Bu kol o kadar başarılı oldu ki, MS kullanıcılarına biz de yapalım mı diye soruyor.

alican88

10.1.2021 22:37:30

+1
Abi ms nin zaten bataryali kolu var elite 2..40 saat batarya omru var en son nezaman sarj ettim hatirlamiyorum bile..dualsense nezaman boyle bir bataryaya gecer ozman derizki bu devirde pilli gamepadmi olur deriz..

ketchup.

9.1.2021 19:04:37

+1
300 liralık şarjlı pilin markası modeli nedir hocam bir söylersen bende almak isterim.

İdrak İstimlak

9.1.2021 18:38:10

+1
Bu arada şu haberi de paylaşalım, MS net olarak bu pil meselesini reddetmiyor... https://www.pcgamer.com/uk/amp/xbox-controllers-still-use-aa-batteries-because-of-a-deal-with-duracell/?__twitter_impression=true

clearskies

9.1.2021 18:03:15

0
Pilli olması benim açımdan çok iyi. Şarjlı pillerim var, bittiği zaman hemen değiştirip kullanıyorum. ????

İdrak İstimlak

9.1.2021 16:38:40

0
Bu arada şarj edilebilen Dualshock'ların yedek pilleri 30-40 liraya gayette bulunabiliyor, pil eskidiğinde kolu atmak durumunda değilsiniz ve kendiniz kolayca değiştirebiliyorsunuz.

ArdaTuranizmo

9.1.2021 15:41:44

0
Denedim. 300 liraya aldiğim sarzli pil 3 gün gidiyodu. Duracell 1 haftaya yakin gidiyordu.

ketchup.

9.1.2021 15:26:16

+3
şimdi “ŞARJ EDİLEBİLEN PİL” diye bir şey icat edildi duydunuz mu?

ugah6aiw

9.1.2021 15:15:33

0
quote:

Orjinalden alıntı: terminator8282 Ne alaka 2 tane alirsin şarzi bitince diğerini kullanirsin. Ben ps4 zamaninda da şimdi ps5 zamaninda da ayni sekilde kullaniyorum.
kontrolcü fiyatı PS4 çıkış fiyatından pahalı ne diyorsun 1100TL...

ArdaTuranizmo

9.1.2021 13:37:28

0
Duracell pil 20-30 lira aylik hayvan gibi para yapiyor digeri ömürlük

BSC Misafiri

9.1.2021 11:46:26

+3
Hangi ps kullanıcısıyla konuşsam pil mantıksız kabloyu takıp şarj ederek oynuyorum diyor.Xbox ta ise ister şarjli pil koy ps gibi kabloyla şarj et. İster alkali pil ile kullan şarjın mı bitti koy bir alkali daha devam et yoluna.Hatta lityum xbox özel billeri de var ps gibi. Sonuç olarak bana alternatif sunduysa iyidir. Pili biterse kumandayı değiştiririm diyen arkadaş ta dualsense in fiyatına baksın.Ayrıca xbox gamepadinin analog tuş dizilimini her türlü tercih ederim. Ps de kullandığım için bu konuda gayet objektifim.

İdrak İstimlak

9.1.2021 00:08:13

+1
MS'un yaptığı şu anket sonucunda bataryali, DualSense benzeri bir kol gelirse, eminim şurada pili ve mevcut kolu savunan bir çok kişi 180 derece dönecektir...

ketchup.

8.1.2021 23:56:02

+1
yani 1000tl ek masraf çıkartması gayet normal Allah hidayet versin

alican88

8.1.2021 20:45:46

+3
Bu firmalalar yada herhangi firmalar icin hele hele sanal bir ortamda kimseye saygisizlik etmem kirmamda varsa bir saygisizligim affola..sadece dusuncemi belirtiyorum..ps kolu ile cok ortada kaldim hocam gece gece oyuna daldigimda 4-5 saat sonra sarj bittigi zamanlarda cok deli oldum..yani ben xbox kolunun pilli olmasina kotunun iyisi gozuyle bakiyorum..xboxla 4-5 gunde bir 10 saniyede pil degistiriryorum..ve buna ps den cok cok cok daha teknolojik ve hizli geliyor..bunun anlatmak istiyorum sadece..haa elite 2 kolum var onu en son nezman sarj ettigimi dahi yemin ediyorum hatirlamiyorum..ps kolu nezamanki eite 2 gibi 40-50 saat batarya omru sunar ozaman ben onu desteklerim..bakin butun samimiyetimle soyluyorum ps3 kolu ps4 kolundanda ps5 kolundanda daha uzun batarya omru sunuyor.. simdi her iki konsolu kullanan biri olarak 5 saatte bir kablo baglakmi benim icin pratik ve kullanisli yoksa 5 gunde bir 10 saniye pil degistirmekmi??

JourneyToTheWest

8.1.2021 20:39:56

+2
4 adet 2500 mah duracell pil ve şarj cihazı var.Piller ile xbox one controller wii remote gibi cihazlarda kullanıyorum, bittiği an dönüştürüp diğerini hemen takıyorum kablo derdi yok şarj olsun diye bekleme derdi yok.Keşke playstation tarafı da AAA pilli controller yapsa da orada da bu rahatlık olsa.Ms'in bu politikasını seviyorum 2021 değil bundan sonra çıkaracağı controllerde de umarım AAA pil politikasına devam eder.Bu da son mesajım benim görüşüm daha da tartışmak istemiyorum.Herkes nasıl seviyorsa umarım o şekilde çözüm bulur ne deyim.

Inferioress

8.1.2021 19:10:51

+3
Pil ile çalışması benim tercihim. Gayet pratik ve kullanışlı. Misal ben xbox controller cihazımı telefonda da kullanıyorum. Pili biter ise değiştirmem yeterli. 2 yıl önce 70 liraya aldığım pil şarj cihazı ve yedek 8 pili (4AA,4AAA) sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. Son olarak kumandaları da şarj edemediğimiz için yine bu pillerden kullanıyorum.

Berkayselcuk

8.1.2021 18:51:18

+5
Abi başka konularda okey de burada olay firma savunmaktan çok rahat ettiğin şeyi savunmak bi çok insan için. Pilli olmasından memnunuz, yedek pilimizi takıp anında devam ediyoruz diyoruz. Doğaya zararı dışında bunun eleştirilecek nesi var şimdi. Aldığımız üründen memnunuz, zorla eve girip kafamıza silah dayayıp sarj kiti mi sipariş ettireceksiniz bize

ReflexAction

8.1.2021 17:59:27

+1
İçinden çıkmamasının savunulacak tarafı yok haklısın,Duracell ile özel anlaşma yapmaları buna bir engel değil sonuçta duracell in şarj edilebilir pilleri de var 2 adet ondan koyup + kablo ile kol üzerinde şarj olabilirdi.Fakat bunu bir kenara bırakırsak cihazın pilli olması çok daha iyi bunu kimse inkar etmesin elindeki aletin bataryasının kapasitesini sen belirliyorsun bundan daha güzel bir şey var mı ? isteyen bimden pil alır sürekli değişir isteyen basar parayı eneloop pil alır keyfine bakar.

ArdaTuranizmo

8.1.2021 17:29:17

0
Ne alaka 2 tane alirsin şarzi bitince diğerini kullanirsin. Ben ps4 zamaninda da şimdi ps5 zamaninda da ayni sekilde kullaniyorum.

mertvontrier

8.1.2021 17:26:26

0
Kabloyu takınca kalem pillerin şarj olabilmesi lazım. Kit satmak için yapıyorlar.

Venomstr

8.1.2021 16:41:43

0
Konsolun içinden çıkması gereken şeyi parayla satıyorlar. Buradaki Xbox fanatikleri de firmayı savunuyor. Alın size linki. Bu normalde konsolun içinden çıkması gerekli. Xbox şarj kiti. [link=https://www.vatanbilgisayar.com/microsoft-xbox-oyun-ve-sarj-kiti-9-nesil.html]https://www.vatanbilgisayar.com/microsoft-xbox-oyun-ve-sarj-kiti-9-nesil.html[/link]

tync2006

8.1.2021 16:28:00

+1
Hocam size şarjlı pilleriniz koli koli toptan aldığınız piller ile mutluluklar dilerim gaza gelip dünyanın aslında içine eden 2 emperyalist firmayı savunuyoruz birbirimizi kırmak pahasına ama şunu söyleyeyim yanlış yaptığınız bir konu var bakın 1990 ların başında kalan bir ufak saylılabilecek boy radyom var bu radyoda dahi adamlar şarj özelliği koymuş pil yok 2007-2009 civarları dönemleri hatırlayın şarj edilebilir mp3 playerlar pillilere göre daha çok tutulmaktaydı bütün dünyada hadi daha önceki yıllara dönelim uzaktan kumandalı oyuncak araçların şarj edilebilir olanları pillilere göre yine daha çok tutulmaktaydı gerçekten sizin yaptığınız biraz kendinizi kandırmak mantıklı düşünürseniz 30 senelik teknolojiyi savunmanın doğru olmadığını rahatça anlayabilirsiniz önceden de söyledim yine söyledim Microsoft’un bu yaptığı kabul edilemez ama kendilerine bu konuda yeterli eleştiri gelememiş ki firma hala 2021 yılında insanları markete yollayıp koli koli piller takoz gibi pil dolum cihazları aldırtmayı başarıyor. Burda asıl hatalı olan sizlersiniz kör kütük aleti savunmak doğru değil

ugah6aiw

8.1.2021 16:20:18

+1
MS pil kullanmayı daha pratik bulduğundan pil kullanıyor şarj için beklemek yada kablo kullanmak istemezler heralde...

alican88

8.1.2021 16:18:30

+5
Tabi super zekali arkadasim ben gerizekaliyim sen akillisin sen sarja takinca sigara icene kadar full doluyor tabi ps kolu ya..yahu sen saj edene kadar ben zaten pilimi takiyorum..hangi mantikla markete gonderdin??? Sarjli pili hic hayatinda duydunmu...ben sarjli pille 5 gunde bir pil degistiriyorum sen ps kolu ile 5 saatte bir kablo takiyorsun..gecmis hala benim beynimi sorguluyorsun..ne diyeyim beni guldurdun allahta seni guldursun 😂

tync2006

8.1.2021 16:12:32

+1
Beynin basmıyor mu ps kolunu şarja takıp çay kahve yapmaya gidersen şarj oluyor ama xbox kolunu takarsan hiçbir şey olmuyor kendinizi gülünç durumuna düşürüyorsunuz şu olayı savunarak Allah aşkına durun artık

alican88

8.1.2021 16:05:11

+1
Tabi yaa gorende bu konsolu bir siz kullaniyorsunuz sanir..10 dakikada sarj oluyor zaten..xbox oynayanlar kabloyu takinca konsol 2000 lere donuyor ama ps oynayanlar kabloyu takinca cay kahve tuvalet molasi oluyor :) :) :) bu seye benziyor zengin yapinca capkin fakir yapinca abaza olur hesabi..buda guzel kafaymis :) :)

Venomstr

8.1.2021 14:23:42

0
Duracell pil ne işine yarıyor? Bitecek o. İçinden neden şarj kiti çıkmıyor da parayla satıyorlar? Aynı şey değil mi bu? Markayı savunacağım diye piyonluk yapıyorsunuz. İçinden çıkmak zorunda. Kendinizi savunun, firmayı değil.

Psyduck17

8.1.2021 12:31:56

+2
Proprietor isimli arkadaş çaresizlikten bu sefer de beni bloklamış bir şeyi bu kadar körü körüne savunmayın. xbox pili biterse markete gidersin diyen adama evde çay bitince de markete gidersin yazmışsın resmen. çok komik bunu dile getireni de blokluyorsun. bu daha komik @Proprietor

Blera

8.1.2021 12:05:13

+1
quote:

Orjinalden alıntı: CooL_ROMEO Fan boyluğun lüzumu yok. İkinci el bir ps4 kullaniyorum cihaz 2-3 senelik 2-3 günde bir şarj ediyoruz kolu. Xbox One X kullanan arakdaslarim var kendileri evde pil stokluyorlar.
Sen günde 20 dakika oyun oynuyorsundur en fazla 2-3 günde şarj ediyorsan. Bu arada fan boy man boy diyorsun ama aslında kendin fan boyluk yapıyorsun.

erco35coast

8.1.2021 11:51:38

+3
evde yedek pil bulundurup oynamaya devam edebilmek güzel bir özellik. Bir şarjlı pil alsan en az 2-3 sene iyi bir şekilde idare eder...

Psyduck17

8.1.2021 11:29:33

+2
öncelikle şunu 9:30dan itibaren izleyip adaptive triggerın nasıl çalıştığını anlamanız, xboxdan ne kadar farklı görmeniz gerekiyor. zira triggerların içinde titreşim motoru yok. feedback motoru var. ayrıca kendimi anlatamadım sanırım. benim olayım sony şöyle, microsoft böyle demek değil. ben taraf tutmuyorum. ben oyuncuyum. rekabet benim işime gelir. rekabet fiyat düşürür. rekabet ortaya iyi işler çıkmasını sağlar. microsoftun bu nesilde en az sony kadar konsol satmasını gerçekten çok istiyorum. ama mümkün gözükmüyor şimdilik tabloya baktığın zaman. olay kopyalamak değil. olay biz oyuncular yenilik istiyoruz. en basitinden xbox kolunda jiroskop olmasını çok isterim. iphone gibi düşün. bir çok şeyi android daha önce yaptı, apple geç kaldığı için eleştirildi. ama şimdi o geç de olsa yaptığı şeyler övülüyor. microsoft one serisi çıktığında da pil kullandığı için eleştirilmişti. sonra zamanla gündemden düştü. yine öyle olacak. yeni konsolun ilk senesindeyiz. iki tarafında eksikleri eleştirilecek. daha sonra unutulacak. herkes çıkan, oynayabildiği oyununa bakacak. gamepad konusunda da demek istediğim şuydu; "ONE" gamepadleri 450tl civarında satılıyordu. ds4'te 500tl civarında satılıyordu. series x kolu 900 liraya çıkınca, "ONE" kollarının fiyatları da 800 lira seviyesine fırladı. peki bu durumda ds4 artmadı mı? arttı tabi. 600 lira civarına euroasia garantili kutulu olarak bulunuyor. eski kolu yeni konsola uyumlu yapıp fiyatını artıracağına, yeni konsol için tamamen yeni bir kol yapıp eskisini ucuza satmaya devam edebilirdi. bir öncekinin aynısı kola 900 lira isteyen a firmasıyla(aynı zamanda bir önceki kolu da 800 liraya çıkarmış bulunmakta), tamamen yeni geliştirdiği, içinde daha önce denenmemiş teknolojiler barındaran kola 1000lira veren b firmasını karşılaştırmak niyetindeyim. ama taraf tutarak değil. tarafsız olarak. bu firmalar benim için sony veya microsoft değil. a ve b firmaları. ben firmaların bana ne verdiğine bakarım. iki tarafında fanboy kanser bir kesimi var. tek derdi öbür konsolu kötülemek. gamepass sistemini kötülemek ne kadar mantıksızsa, ps özel oyunlarını kötülemek de o kadar mantıksız. bugün bu konsollar aynı fiyata satılıyor. ortak oyunlarda verdikleri performans benzer. iş bu benzer performans haricinde konsolların kullanıcıya ne verdiğine kalıyor. satış rakamlarına bakarsak da, microsoftun daha çok şey vermesi gerekiyor gamepass haricinde.

Eric Theodore Cartman.

8.1.2021 11:08:18

+3
Duracell, Sony, MS paralarına para katıyor. Bizim millet burda birbirini yiyor

QuexSeeL

8.1.2021 10:58:26

+1
Konu saçmalamak için yırtınanlar ile dolmuş arkadaş. Bir ürünün bataryasını değiştirmek için tornavida bile kullanıyorsan o ürün kullanıcı dostu değildir. Konu 2 ürünün birinin pilli olması diğerinin gömüllü batarya ile gelmesi üzerine savaşa dönmüş pil bitince markete gidersin diyen var, powerbank tak devam et diyen var, çay kahve tavsiyesi var, bir nesilde pil parasını hesaplayan var, var oğlu var. Cep telefonu gibi cebinde taşıdığın cihaz ile oyun oynamak için 2 elinle tuttuğun koca cihazı gömülü batarya üzerinden karşılaştırmak için ne içtiniz? Cep telefonu gömülü o yüzden gömülü iyidir demek nasıl bir kafa? Şarj edilebilir gömülü batarya da pil de aynı şekilde kullanılır içindeki enerji bitince yenilersin birinde şarja takar şarj edersin diğerinde dolu olarak yeni pil takarsın. Burada tartışmamız gereken mesele 2 ürün neden ortak noktada buluşmuyor olmalı. Xbox ta kapak kolayca çıkıyor pil takılıyor al bu özelliği ps te şarj edilebilir batarya (namı diğer pil) ile birleştir. Ürünü kullan pili bittiğinde şarj et pilin ömrü bittiğinde kapağı aç bataryayı soketten çıkar yenisini tak tam kapasite batarya ile devam et. Pil, batarya şarjlı şarjsız bunların bir ömrü var gömülü batarya ile gelmesi için bir neden yok koca ürünün. Örnek te vereyim cay ile pil örneği olmasa bile 2 tane küçük traş makinesi var elimde biri gömülü batarya diğeri pilli. Gömülü olanın batarya ömrü bitti 4 saatte şarj oluyor 6 7 dk da duruyor sapasağlam ürün kablosuz kullanmak için buna katlanmam gerekiyor, diğer pilli üründe pil bittiğinde alttan kapağı açıyorum yenisini taktığımda canavar gibi çalışıyor. Bu iki ürün de parmak kadar bir şey iki elle tuttuğumuz koca gamepad değil.

JourneyToTheWest

8.1.2021 10:25:42

+1
Bilmiyor değiliz acemi değiliz, kaç yıldır oyun dünyasının içindeyiz satın almasakta bi zahmet bu kadar takip ettiğimiz gündemin içinde cihazın hangi özelliğe sahip olduğunu bilelim.Yeni çıkan teknoloji illaki sadece titreşimden ibaret olmayacak anlatmak istediğim o değil yüzeysel hızlı şekilde okuyup geçmeniz ve alelacele cevap vermeniz asıl komik olan. Anlatmak istediğim şey önceki mesajımda yazdığım gibi xbox'dan bir özellik esinlenince bunun hiç lafı edilmiyor, xbox dualsense'in özelliklerini esinleneceği zaman topa tutuluyor. Hatta biraz daha benzer bir örnek verelim öyleyse sizi kırmadan, wii remote benzeri kontrolcüyü ps3 döneminde sony kopyalayıp adını da ps3 move koydu.Anlatmak istediğim sony tarafı kopyalayınca ses soluk çıkmıyor topa tutan olmuyor. Dualsense'den bahsedelim, makina daha yeni çıktı bir sürü oyuncunun kontrolcüsünün bozulmaya başlaması söz konusu değilken xbox'un 360'dan beri kablosuz kontrollere geçiş jenerasyonunda hep yaptığı ek pil takma olayı xbox series zamanında eleştiri yağmuruna tutuluyor. Fiyat konusunda haklı olabilirsin.Talep olmazsa fiyatda düşer.Sony tarafıda sütten çıkmış ak kaşık değil maalesef.Konsollarının nete konulur konulmaz kapış kapış gideceğini bildiği için bölgesel fiyatlandırma yapmıyor.Ayrıca onun gamepad'ide 1000 lira ve üzerinde. Bölümsonucanavarında bir psfanboy kitlesi var burası kesin.Zaten yorumları okuyan tüm insanlar bunu fark ediyor.Ayrıca xbox ile ilgili herhangi bir başlığa girin bunları zaten görüyorsunuz.Olay pil şarj cihazı duracell anlaşması vs değil, tamamen para ödenilen konsolun en iyisi sanılmasından ibaret.

JourneyToTheWest

8.1.2021 09:50:41

0
Boş kol satmıyorlar duracell pil ile geliyor. Ayrıca karşılaştırma yaparken diğeri 15 bin liralık telefon diğeri 500 liralık kol. Merak ediyorum konsol oyuncusu olupta bir insanın evinde şarjlı pil ve cihazı bulunmazmı? Aynısını zamanında nintendo yaptı bu kadar eleştiri almadı. Xbox'un bu adeti 360 zamanından beri var neden şimdi eleştiriliyor.

Proprietor

8.1.2021 08:58:42

+2
Bence bir doktora gidin sanki sizin bir organınız eksik sırf verdiği örneğin ne kadar saçma olduğunu anlatmak için aynı seviyede örnek veriyorum anlamıyor evdeki çayın bitme ihtimali ile pilin bitme ihtimali eşit xboxın pili bitmeye yakın yaklaşık (3 gün önce görünüyor) almıyorsun evdeki çay bitmeye yakın olmasına rağmen mi alacaksın diğer yazdıklarıma cevap bile verememiş çünkü doğru olduğunu biliyor demek ki bazı organlar eksik olunca tepki böyle oluyor neyse allah şifa versin

Berkayselcuk

8.1.2021 05:16:12

+2
Eurogamer olayın anlaşmayla ilgili olmadığı konusunda haber geçti. Sanırım yine de resmi bi açıklama olmadı microsoft tan. https://twitter.com/eurogamer/status/1347242465523339264?s=19 Hem burada hem twitterda bi çok insan pili tercih ettiğini söylerken hala zorla şarjlı kullanacaksınız diye insanları zorlayanları anlamıyorum. Kolun pille çalıştığını gördüğümde baya bi sövmüştüm ilk xbox aldığımda fakat 3 sene falan geçti şuanda gayet memnunum hayatımdan. 4 tane şarjlı pil aldım 50 liraya şarj cihazıyla birlikte, 2 sini kullanırken ikisini yedek tutuyorum, 0 problem. Şarj kitiyle gelse belki daha iyi olur fakat bu sefer de ben kullanmadığım şarj kitine neden para vereyim olayı olacak globalde. Haptic feedback ve adaptive trigger yokken şarj kiti şuan konuşulacak son konu xbox konrolcüsü için.

Venomstr

8.1.2021 02:27:01

+2
Xbox’un içinden şarj kiti çıkmak zorunda. Bunun nesini anlamıyorsunuz? Eksik ürün satıyorlar size. Şarj kiti parayla ayrı olarak satılıyor. Bunun sebebi de Duracell ile anlaşmalı olması. Müşteriler markanın piyonu gibi yani. Size ne deseler kabul ediyorsunuz.

mustafa608

8.1.2021 02:03:33

0
xbox'ın batarya vermemesi ne kadar kötüyse playstation'un sabit batarya vermesi bi o kadar kötü, eninde sonunda kablo ile oynuyorsunuz. En azından Xbox kumandası için 200tl masraf yapıp 4 tane şarjli pil ile kablo derdi olmadan rahatça oynuyorsunuz ama bu batarya vermemelerini haklı kılmıyor. Sen bataryayı ver isteyen batarya ile kullansın isteyen yine pilini kullansın benzer durum playstation için de geçerli sen çıkartılabilir batarya ver isteyen pilini taksın kardeşim. Yani anlayacağınız iki firmada oyuncu dostu değil. Playstation masrafsız bir çözüm sunmaya çalışmış olsa da rahatlık açısından 200tl daha veririm tamamen kablosuz kullanırım diyenler için hala xbox kumandası birinci tercih olacaktır. (pc için)

tync2006

8.1.2021 01:38:50

+1
Hocam ben markete gidiyorum çay almaya ama koliyle alcam başka yolu yok

Psyduck17

8.1.2021 01:13:24

+4
Bu nasıl bir çsresizliktir allahım. Adam sırf markete göndermek için evdeki çayı bitirdi Kusura bakma ama çok komiksin Bi de savunacağım diye beyninizi mi kapatıyorsunuz yazmışsın Sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün

tync2006

8.1.2021 00:50:17

+1
hocam ciddi ciddi koli ile pil alıyorsanız vah halinize pillerle aranız iyi anlaşılan hoşunuza gideceğini düşünerekten Afiyet olsun

Proprietor

8.1.2021 00:39:02

+4
xboxta 2 dakikada pili değiştirirsin ama psde oyun ortasında şarj biterse şarja takıp çay kahve sigara içeyim dersin bir bakarsın evde yok hadi markete git ne oldu psde markete gitmen gerekti Bunlar cidden kör gelmiş markete gitmen gerek diyor nasıl bir zeka örneği bu Zaten herkes şarjlı pil kullanıyor şarjlı pil kullanmayan koli ile alıyor 2 tane pil alıp dönmüyor ve sen o şarj bitme olayını her gün yaşarken pilli kullanan 2 haftada bir pil değiştirecek ve değiştirmek bir kaç saniyelik iş çay içmek senin zevkine bağlı olacak oyunun en heyecanlı yerinde şarjı biten dualsenseye değil Cidden savunacağım diye beyninizi mi kapatıyorsunuz ne yapıyorsunuz bu nasıl bir yorumdur markete gitmen gerekliymiş Neyse size 4 saat şarjı giden sonra ps2 nesline döndüğünüz yarı kablosuz kolunuzla mutluluklar

BéTo

8.1.2021 00:20:29

0
Günde 2-4 saat kullanarak tam 12 gün kullandım. Ds4'ü daha çok seviyorum keşke o da pilli olsaydı. Bu arada özel skinli Xbox one controller satıyorum alın artık

tync2006

8.1.2021 00:11:18

+1
Aynen kabloyu takarsın oynarsın markete pil almaya gidene kadar binlerce liralık cihaz 2000 model konsola döner Psnin oyun ortasında şarjı bitti diyelim tak 10 dk şarj olsun o sırada çay kahve koy bi tuvalete git sigara iç bitti gitti şarj oldu ama xbox ta MARKETE GİTMEN gerekli hala nasıl almıyor bunu kafanız çok garip körü körüne savunuyorsunuz 30 sene önceki teknolojiyi bu kafa yapısında olduğunuz içinde microsoft asla bu konuda bir geliştirme göstermeyip sizi bakkala yollamaya devam ediyor

GT_55

7.1.2021 23:52:30

+1
Maddi yönden bakarsan öyle ama halihazırda iki kişi oynamak için çift kolu olan için en iyi yöntem böyle oluyor.

Proprietor

7.1.2021 23:45:49

+6
300 tl şarj istasyonu 1100 tl ikinci kol aynen kesinlikle xbox tarafında 200 tlye şarj cihazı 4 pil ile halledebileceğin sorun için 1400 tl harcamak gerçekten çok mantıklı sadece 7 kat fark var

musAKka

7.1.2021 23:24:16

+2
Hem DualShock hem de Xbox Controller'ı aktif olarak kullanan biriyim, ikisinin de avantajını dezavantajını gün içerisinde kendim görebiliyorum. Çeliştiğimi de düşünmüyorum, aksine aynı şeyi söylüyorum. Eğer cep telefonlarının dahili bataryası günlük kullanımda birkaç saat dayanıyor olsaydı o zaman zaten Duracell gibi harici pil kullanmak zorunda kalabilirdik ve cebimizde ekstradan sürekli piller taşımak zorunda kalabilirdik. Düşünsene, dışarı çıkıyorsun ama telefon için cebinde mecburen 8 adet AA pil taşıyorsun her gün. Telefon için pilleri mecburen cebinde taşımak ve rahatsız olmak var; ya da Controller için pillerin masanda, kıyıda köşede durması, seni rahatsız etmemesi var. Bu yüzden karşılaştırmak doğru olmaz diyorum. Ayrıca DualShock'un bataryası Xbox Controller'ın harici pili gibi 1 hafta gitse emin ol dahili bataryaya bu kadar tepki göstermez insanlar. Mevcut şartlarda çağ dışı olan DualShock'un kısa pil ömrüdür benim gözümde. Çoğu zaman günü bile kurtaramıyorken mecburen 2. DualShock'a geçmek zorunda kalıyorum.

alican88

7.1.2021 23:14:27

+2
Bunu ciddi olarakmi yazdiniz?? Ps nin oyunun ortasinda sarji bittiginde napiyorsan xboxtada onu yapabiliyorsun biliyorsun dimi??? Yani xboxla oynarken yarida pil biter elinde yedek pil yok ise takarsin kablonu oyuna devam edersin..xboxin kabloyla calismadigini falan mi dusunuyorsunuz?

alican88

7.1.2021 23:06:32

+1
Burda cep telefonu kullanmiyoruz..benim cep telefonumda 4 saatte bitmiyor hocam..birseyide kabul edin..haa ps de guclu bir pil olur 3-4 gun gitseydi ozaman derdikki pil cagdisi..yapin ps gibi 4-5 gun gidecek kapasitede batarya kullanalim derdik..ama ps gibi 4-5 saatte kablo ile ugrasacagima 4-5 gunde bir yeni pil takar oyunuma bakarim..ayrica batarya dedigin elite 2 gibi olur..okadar yogun kullanimda dahi 1 hafta sarj etmedigimi bilirim..yapsinlar boyle bir batarya bizde pile cagdisi diyelim..

tync2006

7.1.2021 22:46:58

+2
Ciddi ciddi kendileri xbox kullandığı için pili savunan insanlar var gerçekten değişik bir kafa

mangle

7.1.2021 22:22:22

+2
Pilin daha iyi olduğunu oyunun ortasında kolun pili bittiğinde daha iyi anlarsınız

Basteryus

7.1.2021 22:16:46

+3
Şu videoyu izlemenizi tavsiye ederim, kısacası F/P olarak bim pili alınıp geçilir. Tabi gamepad gibi sürekli pil ihtiyacı olan ürünler için şarjlı pil almak daha kalıcı bir çözüm bence.

Venomstr

7.1.2021 22:15:14

0
Kutudan şarj aleti çıkmadı durumunu savundular diyorsun ve kendin ile çelişiyorsun. Xbox’un içinden şarj kiti çıkmıyor. Boş kol satıyorlar sana.

Hobar

7.1.2021 22:11:58

0
Ben dahili pilden yanayım ama bu kadar düşük pil ömrüyle değil. Ps5 kolu nasıl oluyor da 4-5 saat içinde bitiyor anlamış da değilim. Titreşim kapalıyken en az 100 saat gitmeli. Logitech in son oyun fareleri 200 saate yaklaşıyor. Üstelik fare gamepade oranla çok daha hızlı tepki vermesi gereken bir cihaz. Bu süreyi hızından ödün vererek elde etmiyorlar. Xbox gamepad ine yan sanayi şarj edilebilir kit taktım o da 4-5 saat civarı ancak dayanıyor. Alkalin pillerin ömrü çok daha uzun.

Tamacti Jun

7.1.2021 22:08:01

0
3 Katı fiyat verip Duracell almak için bir sebep yok sanırım

GT_55

7.1.2021 21:43:03

+2
En temizi sarj istasyonu. İki kol ile beraber asla sarj problemi yaşanmaz.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Psyduck17

7.1.2021 21:29:35

+2
"Xbox tarafı ne güzel şarj kitini ayrıca satsa da "bunu niye ayrı satıyolar" oluyor. " sizce de kolla kablosuz oynamak için ekstradan kit satın almak saçma değil mi? Her ne kadar yapımcılar kullanmasada tetiklerde titreşim özelliği xbox tarafında zaten vardı.Sony tetiklere titreşim koyunca tıpkı iphone fanboyları gibi inovasyon çığlıkları yükselmiş oldu." sony sadece tetiklere titreşim koymadı. adaptif tetik sistemi o. tetiklerin basış sertliklerini değiştirebiliyor. bence çok bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmayın. zira komik. kaldı ki series x-s çıkmadan önce 450 liraya satılan xbox "ONE" s kolları, series x-s çıktıktan sonra 800 liraya fırladı. series s ile arasında 1 tuş fark varken neden microsoft böyle birşey yaptı dersin? "Mesela bu başlıkta bile bir sürü Sony kullanıcısı microsoftu eleştiriyor.Bu site gerçekten çok garip bir site.Bazen diyorum bunların hepsi bir kişi de acaba farklı farklı hesaplardan mı girip yazıyor." microsoftun eleştirilmesi gerekiyor. sony ile arasındaki satış rakamlarına bak. rekabeti alevlendirmeli. gamepass çok güzel bir hareketti, bethesdanın alınması da. ama bunları kullanması lazım. en güçlü konsol bende, en çok oyun stüdyosu bende demekle olmuyor. biz oyuncular oyun bekliyoruz. iki taraftan da. oyun sektöründe olay güç gösterisi değil. nintendo switch satışlarına bakarak anlayabilirsin. oyuncular ekosistemde oynayabilecekleri oyuna bakıyor. yoksa gidip de kimse nintendo switch satın almaz. rekabetin ne kadar önemli olduğunu anlatmak adına şu örneği vermek istiyorum. microsoft ülkemize 9300tl fiyatla geldi. sony 8300tl fiyatla geldi. eğer sony de 9300 yapsaydı bugün bütün konsolların fiyatı bu olacaktı. sony 8300den piyasaya girdi diye microsoft fiyat kırmak zorunda kaldı.

CooL_ROMEO

7.1.2021 21:26:14

0
Fan boyluğun lüzumu yok. İkinci el bir ps4 kullaniyorum cihaz 2-3 senelik 2-3 günde bir şarj ediyoruz kolu. Xbox One X kullanan arakdaslarim var kendileri evde pil stokluyorlar.

FieSTaA

7.1.2021 21:16:06

+1
Burada cag disi olan cikarilabilir/degistirilebilir bir guc kaynagi olmasi degil, tek kullanimlik pil ile gelmesi. Keske sarj edilebilir ekipman icinden sabit sekilde cikiyor olsa

kataaay

7.1.2021 21:15:36

0
Madem kullanıcıya seçenek sunmak istiyorsunuz, o zaman kolun içinden şarj edilebilir batarya da çıksın ? isteyen bataryayı kullanarak gamepad'ini şarj edebilsin, isteyen pil taksın. Microsoft ayarında bir şirket için zor şeyler değil bunlar. Tabi ana niyet kullanıcıya bindirmek, ondan dolayı böyle saçma bahanelere sığınıyorlar.

Pizza Steve

7.1.2021 21:13:47

+2
Alkalin piller xbox kontörlcüsünde ortalama 30 saat dayanıyor. Duracell, panasonic ve bimde satılan pillerle oynarken süreyi hesap ettim. Üçünde de birbirine yakın. Bu dediklerim alkalin pildi hep. Çinko karbon piller ne kadar dayanıyor bilmiyorum.

rambocuk

7.1.2021 21:06:54

+1
Savunmak için çelişiyorsunuz önceki söyleminiz ile, e daha iyi işte diyorsun istediğim an yeni pili takarım cep telefonu evde olmadığın an biteceği an istediğin an takabilirsin pili şarj aleti aramak zorunda kalmazsın ya da priz

Lord Melkor

7.1.2021 20:56:53

0
Ben zaten pilli olması taraftarıyım. Sadece söylediğiniz şeyler kafama yatmadığı için yazdım. Sizin Powerbank olayında da bir anormallik var

XQS

7.1.2021 20:56:08

+1
Sarjli pil alirsiniz keyfinize bakarsiniz temiz e sigarada kullaniyorum 18650 yuvali yapsalar tertemiz

ketchup.

7.1.2021 20:55:27

0
hocam haksız sayılmazsınız ama kabloya bağlı olmak ben ve büyük bir çevrenin hoşuna gitmiyor bu yüzden kulaklık bile kablosuz kullanıyoruz ama tabi siz bunu bir bahane olarak kabul edebilirsiniz ama en başta belirttiğim gibi powerbank i taktığım zaman kolu sadece sarj ediyor oyun oynamama izin vermiyor

BSC Misafiri

7.1.2021 20:44:49

+1
quote:

Orjinalden alıntı: M.KADiR duracell pili aktif kullanımda kaç gün götürüyor? Ben bimden 3-4 liraya dörtlü pil alıyorum 2 tanesi 4 gün falan gidiyor. Gün bazında hesaplarsak ortalama 50 kuruş günlük pil harcaması oluyor
Eee siz bir nesil boyunca bir kol parası vereceksiniz demek ki..

BSC Misafiri

7.1.2021 20:44:41

0
quote:

Orjinalden alıntı: .Zatoichi. Pil olayi bence daha iyi. Sarj bittiginde tak yenisini mis gibi kullan. Bekleme sıkıntısı ve kablo derdi yok keske Dualshock içinde pil imkanı olsa
Diğer kola geçerim ben.

BSC Misafiri

7.1.2021 20:44:39

+1
quote:

Orjinalden alıntı: ketchup. olmaz hocam ikinci kol için 1000 tl bayılmak daha çağdaş bir hareket
Bir nesil boyunca Pil masrafı zaten o seviyeleri bulmuyor mu..

dysquest

7.1.2021 20:38:21

+1
Bu controllerın pilli olmasını bir tek ben seviyorum galiba. 4 adet sarj edilebilir pilim var, döndüre döndüre kullanıyorum. Sınırsız kablosuz controller resmen.

Psyduck17

7.1.2021 20:13:22

+1
dualshock da ilahi güçle çalışmıyor zaten

Tamacti Jun

7.1.2021 19:58:04

0
duracell pili aktif kullanımda kaç gün götürüyor? Ben bimden 3-4 liraya dörtlü pil alıyorum 2 tanesi 4 gün falan gidiyor. Gün bazında hesaplarsak ortalama 50 kuruş günlük pil harcaması oluyor

gamer-x

7.1.2021 19:53:59

+2
yıl olmuş 2030 :) millet kablosuz şarj cihazı yapar bunlar hala kalem pil satma peşinde çakallar

Skymarc

7.1.2021 19:49:51

0
AA pilli kontrolcu her zaman onde. Telefon yetmedi bir de gamepad pilinin bitmesiyle mi ugrasalim.

Lord Melkor

7.1.2021 19:38:07

0
Kabloya bağlısın ne demek cidden anlamadım? Kol powerbanke bağlıyken hangi hareketini engelliyor ki bu kulaklıkda değil ki kulağında gezesin

musAKka

7.1.2021 19:36:25

+1
Cep telefonu sürekli her yere götürdüğün mobil bir cihaz, bu yüzden gamepad ile karşılaştırmak bence yanlış olur. Ama yine de karşılaştırmak istersen; cep telefonunun şarjının 4 saat gittiğini düşün.

ketchup.

7.1.2021 19:22:52

+1
çok haklısınız series cihazların içinden kesinlikle play and charge kit çıkmalıydı

ketchup.

7.1.2021 19:20:26

0
olmaz hocam ikinci kol için 1000 tl bayılmak daha çağdaş bir hareket

ketchup.

7.1.2021 19:14:27

+3
powerbank ım oynarken ilginç bir şekilde şarj etmiyor “mi” marka kullanıyorum. ayrıca powerbank e bağlı olması ayrı bir sorun yine kabloya bağlısınız dualshock un değiştirilebilir bir batarya yapmaması tamamen klasik bir aksesuar satmaya çalışan japon artniyeti örneği (bkz: new 3ds in şarj aleti çıkmaması, ps2 8mb memory)

berk70

7.1.2021 19:09:22

0
Hem pilli hem bataryalı olmalı bence çinli el fenerinde bile var dediğim özellik batarya takılacak yer olur normal birde adaptör aynı yere takılır batarya yerine onu takıp pil ile de kullanabilirsin böyle olması lazım toplam maliyeti 50 kuruş falan olur adaptörün gerçekten

The_Rahip

7.1.2021 19:05:51

+1
Pil olayi bence daha iyi. Sarj bittiginde tak yenisini mis gibi kullan. Bekleme sıkıntısı ve kablo derdi yok keske Dualshock içinde pil imkanı olsa

Krone

7.1.2021 19:04:33

+5
Asıl çağ dışı olan bataryayı şarja takıp beklemek. Yapacağınız çok basit. 4 tane şarjlı pil al, 2 tanesini kullanırken diğer 2 tanesi hep şarjda olsun. Sök tak oyuna devam et. Dualshock zihniyeti eski kafa hep, o kablo takılacak

ReflexAction

7.1.2021 19:04:06

+4
Aynen batarya geldi çağ atladık eskiden batarya ölünce kendimiz yenisini alıyorduk şimdi teknik servislere,firmalara para kaptırıyoruz hatta batarya yüzünden cihaz değiştiriyoruz çok kullanıcı dostu gerçekten.

ReflexAction

7.1.2021 19:02:16

+4
4 adet şarj edilebilir kaliteli yüksek kapasite pil alıyorsunuz günlerce gidiyor bittiğince 10 sn içinde diğer çiftiyle değiştirip devam ediyorsunuz bataryaya göre çok çok daha iyi DS4 1 gün bile dayanmıyor.

Numenorian Man

7.1.2021 18:52:29

+1
Ben de pili daha çok seviyorum. Bekleme derdi yok. Batarya eskidi bitti klasik lityum batarya saçmalıkları yok. Pil bu ya kullan kullan naparsan yap a. Veya 2 tane şarj edilebilir pil al değiştire değiştire kullan. Rahatlık.

Reiins

7.1.2021 18:39:18

+4
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk Cep telefonunun pil ile çalıştığını düşün ne kadar çağ dışı olduğunu anlarsın anlamıyorsan
Zaten mantıken pil ile çalışıyor :D

rambocuk

7.1.2021 18:36:13

+5
Cep telefonunun pil ile çalıştığını düşün ne kadar çağ dışı olduğunu anlarsın anlamıyorsan

Philipp_Plein

7.1.2021 18:35:56

+19
PS5 gibi 1500mah bataryalı, 5 saatte biten ve bittikten sonra amele gibi kablo takarak kullanılan game pad yerine 2700mah bataryalı AA pilli xbox kolu her zaman bir adım önde olacaktır. Batarya karşıtı değilim ama Sony gibi güçsüz batarya takacaklarına pilli kullanmayı tercih ederim. Ayrıca 3 yıl sonra game padin bataryası çöp olacak ne yapalım game padi çöpe mi atalım? Pilli de en fazla yeni pil alıp devam ediyoruz miss gibi. İnşallah Microsoft pilli game pad kullanmaya devam eder etmeyecekse Elite 2 deki gibi 40 saat giden batarya takmalılar.

Venomstr

7.1.2021 18:34:36

+1
İçinden şarj kiti çıkmalı. Parayla ayrı satmaları saçmalık. Boş kol satıyorlar. Duracell anlaşması içinmiş demek ki.

BSC Misafiri

7.1.2021 18:32:44

+1
Seçenek sunmaları gayet güzel çok sıkıntı yaşıyorsan alırsın bir şarjlı kit olur biter.

Rektangular

7.1.2021 18:27:22

+1
Bataryasının çıkarılamaması da pilli olması kadar saçma.

Marty.McFLY

7.1.2021 18:24:17

0
Böylesi iyi.

BSC Misafiri

7.1.2021 18:20:08

0
Aga onu bunu bilmem X360'a gümüş bi gamepad çıkmıştı onu almıştım yıllaaar yıllar önce. Ek aparatı vardı kablolu kullanmak için.. Onu kullandığım an olay bitti benim için, 7-8 yıldır aynı kolla takılırım pc de, mis :)

rcpyksl

7.1.2021 18:07:56

0
Elite kontrolcü kullanıyorum 2 haftada bir şarja takıyorum 40 saat ömrü var pc de takılıyoruz mis gibi.ps4 kullandığımda 2 güne bir şarja takmam gerekiyordu , hangi gün takıp takmadığımı hatırlayamadığım için hergün takıyordum oyun esnasında bitmesin diye bu hadi neyse de pil değiştirmek fln nedir ya ben anlamıyorum.bence xbox a dualsense desteği getirsinler hazır müşterilerine de sormuşlarken dualsense in kendisi olsun uğraşmasın kimse :D Milletin yanında insan utanır pil değiştirmeye oyuncak gibi ne o öyle :D

Basteryus

7.1.2021 18:03:40

+2
PC'de kullanan biri olarak benim için pilli olması kesinlikle tercih sebebi. Bitince yedek pili tak ve devam et.

alican88

7.1.2021 18:00:20

+16
Cag disimi? 4 saatte bir kablo takacagima 4 gunde bir 10 saniyede pil degistirmekmi cagdisi?? Cebe zarari nedir? Bir cift pil aliyorsun sarjli olay bitiyor..

Lord Melkor

7.1.2021 17:58:35

+5
Powerbank sizin oralara uğramadı heralde

BSC Misafiri

7.1.2021 17:45:53

+1
Herkes Farklı bir kafada, Herkese saygım var..Ben Xbox'ta ek masraf çıkarmasına uyuz oluyorum..Hem pil alacam, Hemde Pil şarj aleti..

Yanfo

7.1.2021 17:41:12

0
Bizlere seçenek sunmak istiyorlarsa bataryalı ve pilli olmak üzere iki ayrı model ya da hem pille çalışabilecek hem de bataryası olan tek bir model çıkarmalılar.

ketchup.

7.1.2021 17:39:05

+42
Ps4 sahibi biri olarak uzun süre oyun oynayan birisiyim özellikle destiny 2 oynuyorum ds4 ün pili bitince iki seçeneğim oluyor ya kolu şarja takıp beklemek ya da kabloyu bağlayıp 16 sene öncesinde yaptığım gibi tv nin önüne oturmak. Asıl çağ dışı olan Dualshock'tur

BSC Misafiri

7.1.2021 17:37:52

+4
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Anlaşma olsun veya olmasın uzun süreli kullanımlarda batarya ömrünün bitmesindense pil kullanmayı tercih ederim
6 yıldır PS4 kullanıyorum, Hiçbir sıkıntı yok..Pille uğraşacağıma giderim yedek kol alırım, Şarjı bittimi anında takarım..Ki öyle yapıyorum zaten..

TheNewAtilla

7.1.2021 17:36:50

+2
Ee yuh ms ayıp be

Psyduck17

7.1.2021 17:34:06

+6
uzun süreli kullanım dediğin 30 sene heralde. 12 yıllık dualshock 3 hala pilde çalışıyor.

BSC Misafiri

7.1.2021 17:27:57

+31
Anlaşma olsun veya olmasın uzun süreli kullanımlarda batarya ömrünün bitmesindense pil kullanmayı tercih ederim

rambocuk

7.1.2021 17:25:18

+26
Pil çağ dışı diyoruz işkence diyoruz çevreye cebe zarar diyoruz ama cihazı aldı diye onu öyle kabullenip sevmeye çalışıp bunu başaran arkadaşlar ölümüne savunup doğru olan buymuş gibi konuşuyordu bakalım yine savunacaklarmı
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Xbox Series X
+ TAKİBE
AL
3 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız