Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Division'ın PC Sürümü Basit Bir Port Olmayacak


     Bildiğiniz gibi Ubisoft'un yeni açık dünya aksiyon oyunu The Division ilk olarak Playstation 4 ve Xbox One için duyurulmuştu. PC oyuncularının yoğun istediği sonucunda The Division'ın PC sürümünün de çıkacağı açıklandı.
 
     Geliştiriciler oyunun PC sürümünün basit bir port (uyarlama) olmayacağını söylüyorlar. Bu konudaki açıklama şu şekilde:
 
    "Bildiğiniz gibi Massive'in (geliştirici stüdyo) kökleri PC platformundadır. Şu an sıkı bir şekilde çalışıyoruz ve PC'de yüksek kalitede bir deneyim sunmak için çaba sarf ediyoruz. Oyunun PC sürümünün basit bir port olmayacağına, tam teşekküllü ve optimize edilmiş bir oyun olacağına emin olabilirsiniz. Her platformda ödün vermeden en iyi deneyimi sunmak istiyoruz."
 
    Ubisoft'un konsollardan PC'ye oyun uyarlama konusunda çok başarılı olduğunu söyleyemeyiz, ama The Division'ın geliştiricisi Massive işini oldukça ciddiye alıyor gibi görünüyor.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak mp1st the division ubisoft mmo rpg shooter ubisoft massive tom clancy ps4 xbox one next gen PC
The Order: 1886'nın Hikayesi Hakkındaki Herşey Dark Souls II, PC'de Güzel Bir Deneyim Olacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

21.12.2013 21:16:00

0
şundan eminim çok sağlam bir pc sistemi istiyecektir watch dogs ve bu oyun :)

turgut89

21.12.2013 20:46:57

+1
quote:

Orijinalden alıntı: pastadanadam
alıntı:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin

alıntı:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

alıntı:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin

Adam resmen oyun kiralamayla satın almayı kıyaslıyor. Siz kaçın ben oyalarım!

Kıyaslanması çok doğal. Turşusunu mu kuruyoruz oyunların? Bir oyunu bitirdikten ve sıkıldıktan sonra, Steam'de öylece duruyor. Oynanmıyor bir daha. Ne anlamı kaldı o zaman satın almanın?
Sanki millet satın alma meraklılarıda Steam kullanıyor.Steam'de oyunları satma imkanı olsaydı satacaktı herkes.

Oyun oynamak senin için bitirip silmekse ben ne yapayım.
İlk çıktığında aldığım aylardır keyifle oynadığım oyunlar var.
Çıkışından 10 yıldan fazla geçtiği halde oynadığım oyunlar bile var.

Doğru benimde yıllardır oynadığım oyunlar var. Tamam 10 yıllık o güzel oyunları, normal olarak, kiralamadık satın aldık, diğer oyunlar ne olacak? Sen mesela, sadece o 5-10 yıllık oyunu alıp, o 5-10 yıl boyunca hiç başka oyun oynamıyor musun?

Hadi 10 tane yıllarca oynadığımız oyunumuz var diyelim.O oyunları da ilk çıktıklarında almış olalım.Fiyatlarıda 50 dolar olsun.

50 x 10=500 dolar harcamış oluyoruz.Yani 1000 TL.

O 10 yıl boyunda, yıl içerinde 4 tane başka oyun aldık diyelim.Yılda 4 oyun, 10 yılda 40 oyun eder.Onları da ilk çıktıklarında almış olalım, 50 dolar olsunlar.

40 x 50 =2000 dolar.Yani 4000 TL.

Steam'de 10 yılda 50 oyun için toplamda 1000 + 4000 = 5000 TL harcamış olduk.

Konsolda da aynı şeyleri yapalım ama bu sefer o 40 oyunumuzu oynadıktan sonra satalım.Aldığımız oyunları yarı fiyatına satsak, oyun başına 25 dolar harcamış oluyoruz 25 x 40 = 1000 dolar yani 2000 TL harcadık.
Hadi o 10 tane 10 yıllık oyunlarda konsolda daha pahalı olsunlar.50 dolar değilde 60 dolar olsunlar. 60 x 10 =600 dolar yani 1200 TL.

Konsol'da 10 yılda 50 oyun için toplamda 1200 + 2000 = 3200 TL harcamış olduk.

5000 - 3200 = 1800 TL fark oldu. 10 yılda yeni nesile geçilir, yeni nesil konsol çıkar. Hadi 10 yılda PC'yi hiç değiştirmediğmizi 10 yıl boyunca PC'mizin oyunları kaldırabildiğini varsayalım ve aradaki fark 1800 TL olarak kalsın.1800'ye o yeni konsoluda alabiliriz.
Ekonomi okuyorum ama Tim Harford'ı tenzih ederek konuşuyorum bu kadar güzel bir ekonomik hesaplama hiç görmemiştim :( Evdeki bilgisayarları satıyorum birazdan :(

MiyopBey

21.12.2013 17:51:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin

Oyun oynamak senin için bitirip silmekse ben ne yapayım. İlk çıktığında aldığım aylardır keyifle oynadığım oyunlar var. Çıkışından 10 yıldan fazla geçtiği halde oynadığım oyunlar bile var.
Doğru benimde yıllardır oynadığım oyunlar var. Tamam 10 yıllık o güzel oyunları, normal olarak, kiralamadık satın aldık, diğer oyunlar ne olacak? Sen mesela, sadece o 5-10 yıllık oyunu alıp, o 5-10 yıl boyunca hiç başka oyun oynamıyor musun? Hadi 10 tane yıllarca oynadığımız oyunumuz var diyelim.O oyunları da ilk çıktıklarında almış olalım.Fiyatlarıda 50 dolar olsun. 50 x 10=500 dolar harcamış oluyoruz.Yani 1000 TL. O 10 yıl boyunda, yıl içerinde 4 tane başka oyun aldık diyelim.Yılda 4 oyun, 10 yılda 40 oyun eder.Onları da ilk çıktıklarında almış olalım, 50 dolar olsunlar. 40 x 50 =2000 dolar.Yani 4000 TL. Steam'de 10 yılda 50 oyun için toplamda 1000 + 4000 = 5000 TL harcamış olduk. Konsolda da aynı şeyleri yapalım ama bu sefer o 40 oyunumuzu oynadıktan sonra satalım.Aldığımız oyunları yarı fiyatına satsak, oyun başına 25 dolar harcamış oluyoruz 25 x 40 = 1000 dolar yani 2000 TL harcadık. Hadi o 10 tane 10 yıllık oyunlarda konsolda daha pahalı olsunlar.50 dolar değilde 60 dolar olsunlar. 60 x 10 =600 dolar yani 1200 TL. Konsol'da 10 yılda 50 oyun için toplamda 1200 + 2000 = 3200 TL harcamış olduk. 5000 - 3200 = 1800 TL fark oldu. 10 yılda yeni nesile geçilir, yeni nesil konsol çıkar. Hadi 10 yılda PC'yi hiç değiştirmediğmizi 10 yıl boyunca PC'mizin oyunları kaldırabildiğini varsayalım ve aradaki fark 1800 TL olarak kalsın.1800'ye o yeni konsoluda alabiliriz.

Dovahkiin

21.12.2013 16:43:48

0
quote:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

Kıyaslanması çok doğal. Turşusunu mu kuruyoruz oyunların? Bir oyunu bitirdikten ve sıkıldıktan sonra, Steam'de öylece duruyor. Oynanmıyor bir daha. Ne anlamı kaldı o zaman satın almanın? Sanki millet satın alma meraklılarıda Steam kullanıyor.Steam'de oyunları satma imkanı olsaydı satacaktı herkes.
Oyun oynamak senin için bitirip silmekse ben ne yapayım. İlk çıktığında aldığım aylardır keyifle oynadığım oyunlar var. Çıkışından 10 yıldan fazla geçtiği halde oynadığım oyunlar bile var.

MiyopBey

21.12.2013 15:42:57

0
quote:

Orijinalden alıntı: Dovahkiin Adam resmen oyun kiralamayla satın almayı kıyaslıyor. Siz kaçın ben oyalarım!
Kıyaslanması çok doğal. Turşusunu mu kuruyoruz oyunların? Bir oyunu bitirdikten ve sıkıldıktan sonra, Steam'de öylece duruyor. Oynanmıyor bir daha. Ne anlamı kaldı o zaman satın almanın? Sanki millet satın alma meraklılarıda Steam kullanıyor.Steam'de oyunları satma imkanı olsaydı satacaktı herkes.

Dovahkiin

21.12.2013 13:04:46

+1
Adam resmen oyun kiralamayla satın almayı kıyaslıyor. Siz kaçın ben oyalarım!

Virtual Reality

21.12.2013 11:45:15

-4
quote:

Orijinalden alıntı: pastadanadam

ilker_xxx yüksek bütçeli yeni oyunlardan bahsediyor :) Konsol oyunlarının satabilme, değiştirebilme imkanını düşününce ilker_xxx haklı, Steam daha pahalıya geliyor. CoD:G Steam'de 70 dolar yani 140 TL, PS3'de ise spotcuda 130 tl. 2 hafta oynayıp en az 100 TL'ye satılırsa günün sonunda, PC'de CoD:G için 140 TL, PS3'de 30 TL harcamış olduk. PS3'de PSN+ yıllık 100 TL yani yaklaşık ayda 9 TL'ye 4 oyun alabiliyoruz.Oyun başına 2,25 TL verilmiş oluyor. Geçen aylarda PSN+ Far Cry 3'ü vermişti.Bu durumda PSN+ ile 2,25 TL'ye Far Cry 3'ü oynadık.Şimdi Far Cry 3'ün Steam'deki indirimli fiyatı 15 TL.
Hele şükür beni anlayan birisi çıktı. Usta konsol oyuncuları arasında oyun ticareti aynen bu şekilde dönüyor. İşi bilen 30-40-50TL lere yeni çıkmış konsol oyunlarını oynayabiliyor. Acele etmeyip, biraz bekleyenler dahada düşük fiyatlara oynuyor. İşi bilmeyen zaten steam den de oyun alamaz. Bütün konuşmamız işi bilen, usta gamerlar için.

BSC Misafiri

21.12.2013 00:15:06

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx Herkes konsolda oyun pahalı diyor da

Benim konsola aldığım en pahalı oyun 120 lira ile GOW Ascension oldu. Onun dışındakileri ya PSN kardeşlik ile 75TL ye aldım yada donanımhaber ikinci elden daha da ucuza aldım. 120 ve 75 TL ye aldığım oyunları da bitirince geri donanımhaber ikinci elde veya gittigidiyordan sattım. Oyunlar bana 30TL ye falan gelmeye başladı. Bu düzeni oturttum yıllardır böyle gidiyor.

Birde işin takas olayı var, shop to su, tronix' i var. Onları hiç saymıyorum bile

Yani demek istediğim, işi bilen gamer, bir konsol oyununa 50-60-70TL den fazla vermiyor. Steam her halükarda daha pahalıya geliyor. Bunu kabul edin.

Ha konsol oyununu çıktığı gibi değilde bir sene iki sene sonra alayım derseniz, DH ikinci elden çok komik fiyatlara alabiliyorsunuz.

Birde işin PSN Plus üyeliği var ki yılda 100TL ye ayda 4 oyun bedava veriyor ve 2 oyun kesin kaliteli oyun oluyor. Diğer 2 oyunda çerezlik oluyor. Yani yılda 48 oyun PSN plus sayesinde bedava playstation kullanıcısının oluyor.

Aynı 48 oyunu steam den 100TL ye alabilecek misiniz? Bir deneyin bakalım.
Ama işi bilmeyen adam konsol oyununu tabi ki pahalıya alacaktır.
Half Life çıkarsa PSN Plustan alırsın...

MiyopBey

20.12.2013 22:49:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: alsndnz
alıntı:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

alıntı:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57

alıntı:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Herkes konsolda oyun pahalı diyor da <br><br>Benim konsola aldığım en pahalı oyun 120 lira ile GOW Ascension oldu. Onun dışındakileri ya PSN kardeşlik ile 75TL ye aldım yada donanımhaber ikinci elden daha da ucuza aldım. 120 ve 75 TL ye aldığım oyunları da bitirince geri donanımhaber ikinci elde veya gittigidiyordan sattım. Oyunlar bana 30TL ye falan gelmeye başladı. Bu düzeni oturttum yıllardır böyle gidiyor. <br><br>Birde işin takas olayı var, shop to su, tronix' i var. Onları hiç saymıyorum bile<br><br>Yani demek istediğim, işi bilen gamer, bir konsol oyununa 50-60-70TL den fazla vermiyor. Steam her halükarda daha pahalıya geliyor. Bunu kabul edin. <br><br>Ha konsol oyununu çıktığı gibi değilde bir sene iki sene sonra alayım derseniz, DH ikinci elden çok komik fiyatlara alabiliyorsunuz. <br><br>Birde işin PSN Plus üyeliği var ki yılda 100TL ye ayda 4 oyun bedava veriyor ve 2 oyun kesin kaliteli oyun oluyor. Diğer 2 oyunda çerezlik oluyor. Yani yılda 48 oyun PSN plus sayesinde bedava playstation kullanıcısının oluyor. <br><br>Aynı 48 oyunu steam den 100TL ye alabilecek misiniz? Bir deneyin bakalım. <br>Ama işi bilmeyen adam konsol oyununu tabi ki pahalıya alacaktır.


Güzel kardeşim senin kurduğun sistemi hereks yapabilir mi ? Ne güzel işte senin için iyi. Ama herkes bunu yapamaz. Bi de çıkmışsın steam daha pahalıya geliyor diyorsun. Sen sadece kendi gözünden bakıyorsun olaya. Yok konsol daha iyi, yok PC daha iyi diye bir şey yok. Ben PC'de oynamayı tercih ederim, sen konsolda. Parası olan hem xbox hem ps hem PC alır. Daha ne uzatıyorsun anlamıyorum. Habere bak yoruma bak.

Güzel kardeşim iyi güzel diyorsun da steam den oyun almakta herkesin yapacağı bir iş değil, steam de ABD üzerinden alışveriş yapıyorsunuz ve her kredi kartı kullanılmıyor. Bende iki kredi kartı var ikisini steam kabul etmiyor. Paypal ie almak zorunda kalıyorum. Şimdi teknolojiden anlamayan bir insanın paypal hesabı açıp, kredi kartını paypal' e tanıtıp, steam' e üye olup, sonra paypal hesabını steam de aktif edip ödemeyi yapıp, oyunu makinesine indirmesi kolay bir iş mi?

Bunu yapabilen insan yukarıda benim saydığım döngüyü de yapabilir. Herkes yapamıyorsa eğer, steam den alışverişi de herkes yapamaz.

Steam kullananlar 100TL ye 1 yıl içinde 48 oyun alabiliyor mu? Bence alamıyorlar, olay bitmiştir, o yüzden steam daha pahalı geliyor bana, üstelik Sony' nin bedavaya verdiği bu oyunların çoğuda pahalı hit oyunlar, counter gibi klasikleşmiş ucuz oyunlar değiller.

Ben ömrümü verdim steam' e de PSN' e de hangisinin neyde daha avantajlı olduğunu çok iyi bilirim. Steam' in de çok avantajlı olduğu yerler ve zamanlar var, bunu da inkar etmiyorum.


pc de humble bundle ile bir senede 100 lirayle 400 oyun alırsın ^^
ilker_xxx yüksek bütçeli yeni oyunlardan bahsediyor :) Konsol oyunlarının satabilme, değiştirebilme imkanını düşününce ilker_xxx haklı, Steam daha pahalıya geliyor. CoD:G Steam'de 70 dolar yani 140 TL, PS3'de ise spotcuda 130 tl. 2 hafta oynayıp en az 100 TL'ye satılırsa günün sonunda, PC'de CoD:G için 140 TL, PS3'de 30 TL harcamış olduk. PS3'de PSN+ yıllık 100 TL yani yaklaşık ayda 9 TL'ye 4 oyun alabiliyoruz.Oyun başına 2,25 TL verilmiş oluyor. Geçen aylarda PSN+ Far Cry 3'ü vermişti.Bu durumda PSN+ ile 2,25 TL'ye Far Cry 3'ü oynadık.Şimdi Far Cry 3'ün Steam'deki indirimli fiyatı 15 TL.

senseman62

20.12.2013 21:10:23

+1
bunu hep söylüyorlar sonra facia oluyo...umarım yanılırım.Konu ubisoft olunca :)

alsndnz

20.12.2013 21:04:30

+2
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx
alıntı:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57

alıntı:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx

Herkes konsolda oyun pahalı diyor da <br><br>Benim konsola aldığım en pahalı oyun 120 lira ile GOW Ascension oldu. Onun dışındakileri ya PSN kardeşlik ile 75TL ye aldım yada donanımhaber ikinci elden daha da ucuza aldım. 120 ve 75 TL ye aldığım oyunları da bitirince geri donanımhaber ikinci elde veya gittigidiyordan sattım. Oyunlar bana 30TL ye falan gelmeye başladı. Bu düzeni oturttum yıllardır böyle gidiyor. <br><br>Birde işin takas olayı var, shop to su, tronix' i var. Onları hiç saymıyorum bile<br><br>Yani demek istediğim, işi bilen gamer, bir konsol oyununa 50-60-70TL den fazla vermiyor. Steam her halükarda daha pahalıya geliyor. Bunu kabul edin. <br><br>Ha konsol oyununu çıktığı gibi değilde bir sene iki sene sonra alayım derseniz, DH ikinci elden çok komik fiyatlara alabiliyorsunuz. <br><br>Birde işin PSN Plus üyeliği var ki yılda 100TL ye ayda 4 oyun bedava veriyor ve 2 oyun kesin kaliteli oyun oluyor. Diğer 2 oyunda çerezlik oluyor. Yani yılda 48 oyun PSN plus sayesinde bedava playstation kullanıcısının oluyor. <br><br>Aynı 48 oyunu steam den 100TL ye alabilecek misiniz? Bir deneyin bakalım. <br>Ama işi bilmeyen adam konsol oyununu tabi ki pahalıya alacaktır.


Güzel kardeşim senin kurduğun sistemi hereks yapabilir mi ? Ne güzel işte senin için iyi. Ama herkes bunu yapamaz. Bi de çıkmışsın steam daha pahalıya geliyor diyorsun. Sen sadece kendi gözünden bakıyorsun olaya. Yok konsol daha iyi, yok PC daha iyi diye bir şey yok. Ben PC'de oynamayı tercih ederim, sen konsolda. Parası olan hem xbox hem ps hem PC alır. Daha ne uzatıyorsun anlamıyorum. Habere bak yoruma bak.

Güzel kardeşim iyi güzel diyorsun da steam den oyun almakta herkesin yapacağı bir iş değil, steam de ABD üzerinden alışveriş yapıyorsunuz ve her kredi kartı kullanılmıyor. Bende iki kredi kartı var ikisini steam kabul etmiyor. Paypal ie almak zorunda kalıyorum. Şimdi teknolojiden anlamayan bir insanın paypal hesabı açıp, kredi kartını paypal' e tanıtıp, steam' e üye olup, sonra paypal hesabını steam de aktif edip ödemeyi yapıp, oyunu makinesine indirmesi kolay bir iş mi?

Bunu yapabilen insan yukarıda benim saydığım döngüyü de yapabilir. Herkes yapamıyorsa eğer, steam den alışverişi de herkes yapamaz.

Steam kullananlar 100TL ye 1 yıl içinde 48 oyun alabiliyor mu? Bence alamıyorlar, olay bitmiştir, o yüzden steam daha pahalı geliyor bana, üstelik Sony' nin bedavaya verdiği bu oyunların çoğuda pahalı hit oyunlar, counter gibi klasikleşmiş ucuz oyunlar değiller.

Ben ömrümü verdim steam' e de PSN' e de hangisinin neyde daha avantajlı olduğunu çok iyi bilirim. Steam' in de çok avantajlı olduğu yerler ve zamanlar var, bunu da inkar etmiyorum.
pc de humble bundle ile bir senede 100 lirayle 400 oyun alırsın ^^

BSC Misafiri

20.12.2013 20:29:47

+1
quote:

Orijinalden alıntı: hayansame SOnuçta port mu port !
Okuduğunu anlamayan bir nesil...

Virtual Reality

20.12.2013 19:47:48

-3
quote:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57

Güzel kardeşim senin kurduğun sistemi hereks yapabilir mi ? Ne güzel işte senin için iyi. Ama herkes bunu yapamaz. Bi de çıkmışsın steam daha pahalıya geliyor diyorsun. Sen sadece kendi gözünden bakıyorsun olaya. Yok konsol daha iyi, yok PC daha iyi diye bir şey yok. Ben PC'de oynamayı tercih ederim, sen konsolda. Parası olan hem xbox hem ps hem PC alır. Daha ne uzatıyorsun anlamıyorum. Habere bak yoruma bak.
Güzel kardeşim iyi güzel diyorsun da steam den oyun almakta herkesin yapacağı bir iş değil, steam de ABD üzerinden alışveriş yapıyorsunuz ve her kredi kartı kullanılmıyor. Bende iki kredi kartı var ikisini steam kabul etmiyor. Paypal ie almak zorunda kalıyorum. Şimdi teknolojiden anlamayan bir insanın paypal hesabı açıp, kredi kartını paypal' e tanıtıp, steam' e üye olup, sonra paypal hesabını steam de aktif edip ödemeyi yapıp, oyunu makinesine indirmesi kolay bir iş mi? Bunu yapabilen insan yukarıda benim saydığım döngüyü de yapabilir. Herkes yapamıyorsa eğer, steam den alışverişi de herkes yapamaz. Steam kullananlar 100TL ye 1 yıl içinde 48 oyun alabiliyor mu? Bence alamıyorlar, olay bitmiştir, o yüzden steam daha pahalı geliyor bana, üstelik Sony' nin bedavaya verdiği bu oyunların çoğuda pahalı hit oyunlar, counter gibi klasikleşmiş ucuz oyunlar değiller. Ben ömrümü verdim steam' e de PSN' e de hangisinin neyde daha avantajlı olduğunu çok iyi bilirim. Steam' in de çok avantajlı olduğu yerler ve zamanlar var, bunu da inkar etmiyorum.

BSC Misafiri

20.12.2013 19:36:31

+2
quote:

Orijinalden alıntı: -The Stig-
alıntı:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx


anlamazlar ;)

pc'de de ps'de de oyunları aklını kullanan her insan evladı ucuz alıp oynar. ben steamden de psn'den de tüm oyunları uygun olduğu zaman alıp oynuyorum ama yok konsolda oyunlar 200 lira :D

ne psn ucuz nede steam ucuz denebilir. çünkü her platform aylık veya dönemlik çok uygun fiyatlara indirimlere giriyor. PSN'de hitman beleş verilirken, steamde bioshock 9 dolara alınabiliyor. vs vs. kıyaslamak yanlış olur.

Tek doğru var oyunları en pahalı dönemimde (çıktığında) değil, indirimleri beklemek.
PC'de uygun olduğu zaman 5-10 liraya alıyoruz, Oyun yeni çıkmışsa nerdeyse yarı fiyatına alıyoruz. Hani işini bilen konsolcular ucuza alıyorda işini bilen PC kullanıcıları pahalıya mı alıyor zannediyorsun. 2. el alırsan zaten işler çok kebap çok beleş fiyatlara geliyor zaten. Steam pahalıya geliyormuş, işini bilen pc oyuncusu oyun için bir hesap alıp takas ediyor ya da sizin göremeyeceğiniz fiyatlardan oyun arşivi yapıyor. Konsolcuların alayı böyle sadece kendi işlerine geldiği gibi düşünüyor.

By Karabay

20.12.2013 18:56:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx Herkes konsolda oyun pahalı diyor da <br><br>Benim konsola aldığım en pahalı oyun 120 lira ile GOW Ascension oldu. Onun dışındakileri ya PSN kardeşlik ile 75TL ye aldım yada donanımhaber ikinci elden daha da ucuza aldım. 120 ve 75 TL ye aldığım oyunları da bitirince geri donanımhaber ikinci elde veya gittigidiyordan sattım. Oyunlar bana 30TL ye falan gelmeye başladı. Bu düzeni oturttum yıllardır böyle gidiyor. <br><br>Birde işin takas olayı var, shop to su, tronix' i var. Onları hiç saymıyorum bile<br><br>Yani demek istediğim, işi bilen gamer, bir konsol oyununa 50-60-70TL den fazla vermiyor. Steam her halükarda daha pahalıya geliyor. Bunu kabul edin. <br><br>Ha konsol oyununu çıktığı gibi değilde bir sene iki sene sonra alayım derseniz, DH ikinci elden çok komik fiyatlara alabiliyorsunuz. <br><br>Birde işin PSN Plus üyeliği var ki yılda 100TL ye ayda 4 oyun bedava veriyor ve 2 oyun kesin kaliteli oyun oluyor. Diğer 2 oyunda çerezlik oluyor. Yani yılda 48 oyun PSN plus sayesinde bedava playstation kullanıcısının oluyor. <br><br>Aynı 48 oyunu steam den 100TL ye alabilecek misiniz? Bir deneyin bakalım. <br>Ama işi bilmeyen adam konsol oyununu tabi ki pahalıya alacaktır.
:D :D Ula bi git adama bak ya :D sen bana 3 dolara CS GO al sana PC mi vereceğim :D Yada 6 dolara bütün counter strike leri al evimi üzerine yapacağım :D :ASDA şuna bak ya :D :D Ben çift mönitör oyun oynuyorum rahat rahat :D sen konsolunda oyanayabilir misin :D şimdi diyecek dev ekran tv var e 720P oyunları dev ekran da oynasan nolacak, PC yi bağla fullhd görüntü al daha iyi :D pcde de game pad var al game padınını yat koltuğa oyna :D Hala konsol rahat ucuz cart curt demeyin be battıkça batıyonuz :D

PLAYEREG

20.12.2013 18:14:09

+3
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx Herkes konsolda oyun pahalı diyor da <br><br>Benim konsola aldığım en pahalı oyun 120 lira ile GOW Ascension oldu. Onun dışındakileri ya PSN kardeşlik ile 75TL ye aldım yada donanımhaber ikinci elden daha da ucuza aldım. 120 ve 75 TL ye aldığım oyunları da bitirince geri donanımhaber ikinci elde veya gittigidiyordan sattım. Oyunlar bana 30TL ye falan gelmeye başladı. Bu düzeni oturttum yıllardır böyle gidiyor. <br><br>Birde işin takas olayı var, shop to su, tronix' i var. Onları hiç saymıyorum bile<br><br>Yani demek istediğim, işi bilen gamer, bir konsol oyununa 50-60-70TL den fazla vermiyor. Steam her halükarda daha pahalıya geliyor. Bunu kabul edin. <br><br>Ha konsol oyununu çıktığı gibi değilde bir sene iki sene sonra alayım derseniz, DH ikinci elden çok komik fiyatlara alabiliyorsunuz. <br><br>Birde işin PSN Plus üyeliği var ki yılda 100TL ye ayda 4 oyun bedava veriyor ve 2 oyun kesin kaliteli oyun oluyor. Diğer 2 oyunda çerezlik oluyor. Yani yılda 48 oyun PSN plus sayesinde bedava playstation kullanıcısının oluyor. <br><br>Aynı 48 oyunu steam den 100TL ye alabilecek misiniz? Bir deneyin bakalım. <br>Ama işi bilmeyen adam konsol oyununu tabi ki pahalıya alacaktır.
gül gül öldüm steam her türlü pahalıymışmış sen hiç hayatında 15 tl ye bioshock infinite,far cry 3 alabilirmisin?Yada 5 $ a skyrim alabilirmisin?Bunlar steamin sonbahar indirimiydi daha dur yılbaşı indirimleri gelecek.Steamde sanki takas yok hediye ediyorsun karşılıklı neyin kafasındasın bilmiyorum ama fanboy olduğun çok açık.Steam konsolların hiç bir zaman sahip olamayacağı bir nimet sizin gibi kedilerde uzanamadığı ciğere anca mundar der

hayansame

20.12.2013 18:01:28

0
SOnuçta port mu port !

Angelz

20.12.2013 17:57:19

0
Bir tarafda pc oyuncularına gram önem vermeyen rockstar,diğer tarafta pc oyuncularını baştacı yapan ubisoft....siz hala rockstar'ı şişirmeye devam edin.

BSC Misafiri

20.12.2013 17:42:05

+1
Total war Rome 2 yapan şirkette de böyle diyorlardı. Çıktığında gördük :D

TLOU

20.12.2013 17:20:10

+1
Her ne olursa olsun yeni nesilde en çok beklediğim oyunlardan ve Massive Enternainment'a güveniyorum...Yanlış bilmiyorsan World In Conflict'i yapan firma Massive bu işin altından da kalkacaklardır...

Dark_Passenger47

20.12.2013 17:19:47

+1
çok merak ediyorum şu oyunu online open world rpg çok acayip olacak

- The Stig -

20.12.2013 16:12:07

-1
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx
anlamazlar ;) pc'de de ps'de de oyunları aklını kullanan her insan evladı ucuz alıp oynar. ben steamden de psn'den de tüm oyunları uygun olduğu zaman alıp oynuyorum ama yok konsolda oyunlar 200 lira :D ne psn ucuz nede steam ucuz denebilir. çünkü her platform aylık veya dönemlik çok uygun fiyatlara indirimlere giriyor. PSN'de hitman beleş verilirken, steamde bioshock 9 dolara alınabiliyor. vs vs. kıyaslamak yanlış olur. Tek doğru var oyunları en pahalı dönemimde (çıktığında) değil, indirimleri beklemek.

Dürüstİnsan

20.12.2013 14:49:32

+4
quote:

Orijinalden alıntı: ilker_xxx Herkes konsolda oyun pahalı diyor da

Benim konsola aldığım en pahalı oyun 120 lira ile GOW Ascension oldu. Onun dışındakileri ya PSN kardeşlik ile 75TL ye aldım yada donanımhaber ikinci elden daha da ucuza aldım. 120 ve 75 TL ye aldığım oyunları da bitirince geri donanımhaber ikinci elde veya gittigidiyordan sattım. Oyunlar bana 30TL ye falan gelmeye başladı. Bu düzeni oturttum yıllardır böyle gidiyor.

Birde işin takas olayı var, shop to su, tronix' i var. Onları hiç saymıyorum bile

Yani demek istediğim, işi bilen gamer, bir konsol oyununa 50-60-70TL den fazla vermiyor. Steam her halükarda daha pahalıya geliyor. Bunu kabul edin.

Ha konsol oyununu çıktığı gibi değilde bir sene iki sene sonra alayım derseniz, DH ikinci elden çok komik fiyatlara alabiliyorsunuz.

Birde işin PSN Plus üyeliği var ki yılda 100TL ye ayda 4 oyun bedava veriyor ve 2 oyun kesin kaliteli oyun oluyor. Diğer 2 oyunda çerezlik oluyor. Yani yılda 48 oyun PSN plus sayesinde bedava playstation kullanıcısının oluyor.

Aynı 48 oyunu steam den 100TL ye alabilecek misiniz? Bir deneyin bakalım.
Ama işi bilmeyen adam konsol oyununu tabi ki pahalıya alacaktır.
Güzel kardeşim senin kurduğun sistemi hereks yapabilir mi ? Ne güzel işte senin için iyi. Ama herkes bunu yapamaz. Bi de çıkmışsın steam daha pahalıya geliyor diyorsun. Sen sadece kendi gözünden bakıyorsun olaya. Yok konsol daha iyi, yok PC daha iyi diye bir şey yok. Ben PC'de oynamayı tercih ederim, sen konsolda. Parası olan hem xbox hem ps hem PC alır. Daha ne uzatıyorsun anlamıyorum. Habere bak yoruma bak.

BSC Misafiri

20.12.2013 14:36:28

+1
hep aynı yalan. karnımız tok. nerede bu geymırlar, nerede bu devlet. yiter artık yiterrrrr!

MiyopBey

20.12.2013 14:36:12

-5
Senaryo modu yok.Kesinlikle satın almayacağım.

Virtual Reality

20.12.2013 14:09:31

-8
Herkes konsolda oyun pahalı diyor da Benim konsola aldığım en pahalı oyun 120 lira ile GOW Ascension oldu. Onun dışındakileri ya PSN kardeşlik ile 75TL ye aldım yada donanımhaber ikinci elden daha da ucuza aldım. 120 ve 75 TL ye aldığım oyunları da bitirince geri donanımhaber ikinci elde veya gittigidiyordan sattım. Oyunlar bana 30TL ye falan gelmeye başladı. Bu düzeni oturttum yıllardır böyle gidiyor. Birde işin takas olayı var, shop to su, tronix' i var. Onları hiç saymıyorum bile Yani demek istediğim, işi bilen gamer, bir konsol oyununa 50-60-70TL den fazla vermiyor. Steam her halükarda daha pahalıya geliyor. Bunu kabul edin. Ha konsol oyununu çıktığı gibi değilde bir sene iki sene sonra alayım derseniz, DH ikinci elden çok komik fiyatlara alabiliyorsunuz. Birde işin PSN Plus üyeliği var ki yılda 100TL ye ayda 4 oyun bedava veriyor ve 2 oyun kesin kaliteli oyun oluyor. Diğer 2 oyunda çerezlik oluyor. Yani yılda 48 oyun PSN plus sayesinde bedava playstation kullanıcısının oluyor. Aynı 48 oyunu steam den 100TL ye alabilecek misiniz? Bir deneyin bakalım. Ama işi bilmeyen adam konsol oyununu tabi ki pahalıya alacaktır.

Sir Maximus is BACK

20.12.2013 13:41:15

+1
Olmamalı da artık bu saatten sonra.

Fatal1ty.

20.12.2013 13:03:24

+5
Bu oyun başından beri PC'ye de geliştirilmediyse bende hiçbir şey bilmiyorum, imza kampanyası falan hikaye.

demo22

20.12.2013 12:49:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: poyraz_371 Sayın site yönetcileri; siteyi her kapatıp açtığımda yeniden kullanıcı adı ve şifre girmem gerekiyo(hatırlatmayı aktife etmeme rağmen). Bu konuyu düzeltirseniz eminimki bir çok kullanıcının sorununu çözmüş olursunuz
enterasan bende de oluyordu önceden ama şimdi olmuyor.

atsuma

20.12.2013 12:45:10

0
basit yada değil sonuçta PORT! geçin bu işleri. pc oyuncuları yıllardır enayi yerine konuluyor.son nfs rivals faciası watchdogs da sonu aynı.assisian creed 4 52 frame in yukarısına çıkmıyor en düşük 45 fps ye iniyor.gtx 780 gibi bir kartta.ayarları düşürseniz bile sonuç değişmiyor.

qqqqrpppp

20.12.2013 12:20:38

+1
quote:

Orijinalden alıntı: poyraz_371 Sayın site yönetcileri; siteyi her kapatıp açtığımda yeniden kullanıcı adı ve şifre girmem gerekiyo(hatırlatmayı aktife etmeme rağmen). Bu konuyu düzeltirseniz eminimki bir çok kullanıcının sorununu çözmüş olursunuz
aynen yaa bir tek bende var sanıyordum.bıktım artık şu sorundan.LÜTFEN ŞUNU Bİ DÜZELTİN!

560ti

20.12.2013 12:16:18

0
Skyrim Online gibi her ay ücret kesilecekmi bunun hakkında bir bilgi varmı çünki edinmek istediğim bir oyun nasip olursa ps4'te oynıyıcam :)

BSC Misafiri

20.12.2013 11:25:10

-1
bu oyunun senaryo modu yoktu değilmi????????????????????????????* senaryo modu yoksa almam

BSC Misafiri

20.12.2013 10:53:18

-1
ubisoft da başka kimse pc ye aa kalitesine oyun çıkarmıyor

poyraz_371

20.12.2013 10:51:19

+4
Sayın site yönetcileri; siteyi her kapatıp açtığımda yeniden kullanıcı adı ve şifre girmem gerekiyo(hatırlatmayı aktife etmeme rağmen). Bu konuyu düzeltirseniz eminimki bir çok kullanıcının sorununu çözmüş olursunuz

SilentHunterrHD

20.12.2013 10:50:07

+2
Ubisoft ve optimize etmek ? buna gülerim :D

pudro

20.12.2013 10:47:11

0
ne zaman çıkacak ama...

pcrex

20.12.2013 10:44:06

+1
gene aynı muhabbet. son zamanları modası oyunu test aşamasında çıkartmak. ubi modaya uymaz inş.

Rogue Agent

20.12.2013 10:36:26

+6
ağzından bal damlıyor massive
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Division
+ TAKİBE
AL
131 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız