The Elder Scrolls V: Skyrim için meraklı bekleyişimiz devam ediyor. Bir Dragonborn'u yöneteceğimiz oyun için yeni açıklamalar da gelmeye devam ediyor. Bethesda yetkilileri, firmanın forumunda oyun için yeni açıklamalara yer vermiş.
Oyunun baş tasarımcılarından Bruce Nesmit, "Biz bütün bir hikaye anlatmayı hedefliyoruz" diye başladığı sözlerinde Skyrim'in serinin bir önceki oyunu olan Oblivion'a göre hikayeye daha fazla önem vereceğini dile getirmiş. Hikayenin belli noktalarında kırılmaların olacağını da söyleyen Nesmit, bu kırılma anlarında yapacağımız seçimlerin oyunun gidişatını değiştireceğini fakat genel olarak ana hikayenin tek bir hikaye olduğunu da belirtmiş.
Bruce Nesmit, oyundaki yan hikayelerin ise klasik olarak daha küçük hikayelerden oluşacağını fakat bu yan görevlerde de bazı seçimler yapmak zorunda olacağımızı belirtmiş. örneğin bu yan görevlerde birisine ihanet etmeniz veya onu kurtarmanız gerekebilecek. Firmanın önceki oyunları kıyaslandığında ise yan görev işleyişinin Fallout 3'ten daha çok Oblivion'a benzeyeceğini fakat çok daha fazla yangörev olacağı da açıklamalara eklenmiş.
Oyunun ana çizerlerinden Matt Carofano ise Skyrim'deki zırh sistemine değinmiş. Zırh sisteminin Oblivion'a bir hayli benzediğini söyleyen Carofano, buna rağmen zırh sisteminin üst ve alt olarak ikiye ayrılacağını fakat bazı kombineler ile bu zırhların birleştirilerek, daha kombine bir zırh oluşturulabileceğini ve daha iyi bir görsellik sunulacağını belirtmiş.