Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

PS4'te The Dark Sorcerer'dan Dahası Var


    Heavy Rain ve Beyond: Two Souls gibi oyunların arkasındaki isim olan Quantic Dream'in E3 fuarında gösterdiği The Dark Sorcerer adına çok fazla detay bilinmiyor. Grafiksel açıdan etkileyici bir teknoloji videosuyla karşımıza çıkan projeyle ilgili David Cage'den yeni bir açıklama geldi.
 
    Yaptığı açıklamalarda Quantic Dream'in başkanı Cage, "The Dark Sorcerer'ı Beyond'la aynı oyun motorunu kullanarak oluşturduk. Bu yaptıklarımız bizi mutlu ediyor. Bazı oyuncular The Dark Sorcerer karşısında büyülendiler fakat bu daha bir başlangıç. The Dark Sorcerer, çok küçük bir ekiple, çok düşük bir bütçeyle, çok kısa bir zamanda oluşturuldu." sözlerini söyledi ve ekledi; "The Dark Sorcerer, PS4'te göreceklerinizin en düşük seviyesi."
 

Bu haberin bağlantısı
URL
sony quantic dream sce the dark sorcerer ps4 playstation 4
NBA 2K14'ün PS4 Sürümünden Yeni Bir Görüntü Nintendo 2DS'in TV Reklamı Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Nathan__Drake

15.10.2013 14:28:53

0
Kaç kere söyledim ama inanmadınız sonunda resmi bir açıklamada geldi.Seneye E3'te bu grafikleri UC veya GOW'da göreceğiz.

MaxPayne-2

15.10.2013 13:31:13

+1
quote:

Orijinalden alıntı: RosesofSkies @Toph Bei Fong oyunlar sonun. Kadar interaktif olan kontrolün tamamen sende olduğu yapımlardır ve ne heavy rainde ne de beyondda adam gibi bir kontrol Bir etkileşim sana herhangi bir başarma hissiyatı veren öge yok. Bu yüzden geliştiricisi sıfatını hak etmiyorlar."2 adam vurmalı"oyun yapısı senin hikayeyi anlamana veya özümsemene engel mi oluyor veya yapımcının hikaye anlatmasına engel mi oluyor? e süpermiş.
Hocam yani en beğenilen Advanture oyunlarından biri olan Syberia 1 ve 2 bile, tamamen mouse kontrolünde bir oyundu. Mouse ile bir yerleri seçip gitmesini sağlıyorduk vs, ama bulmacalar vardı fazlaca. Ancak günümüzde, zaten her firma en beğenilen korku - gerilim türü oyunlar bile aksiyona kaydı. Advanture türü de bundan nasibini aldı haliyle, oyuncu kitlesi bu türe daha yatkın hale geldi son nesillerde. Dolayısıyla dönemimize ait en kral advanture oyunu yine quantic dream'in çıkardığı HR ve Beyond. Tamam bulmaca yok, adavnture öğeleri aksiyon ağırlıklı vs. Ama yine tıpkı Syberia'da olduğu kadar kontrol sende, yine sen yürütüyorsun karakteri, en basitinden bir arabanın kapısını açmak için bile sağ analog'u kapıya doğru ittiriyoruz. Bence biraz abartıyorsunuz olayı, trailer'da R2 L2'den başka tuş görmedin diyen biri çıktı, onun arkasından herkes sürü halinde aynı şeyi söylemeye başladı. Acaba ben başka bir Beyond mu oynadım? Aiden'ı Jodie'den çok kullanıyorduk ve kontrolü tamamen bizdeydi. Jodie'de aynı şekilde, operasyon bölümlerinde ister serbest koşuyorduk ister siperden sipere geçiş kullanarak gidiyorduk. Onun haricinde QTE sahneler dövüşler gibi mücadeleler esnasında geliyordu bu da normal bir şey oyunun yapısı böyle zaten. Oyun esnasında pek çok sinematik öge var diye siz oynanışın farkına varmamış olabilir misiniz acaba? Oyunun derdi bu zaten, baş yapımcısı diyor ki dövüş sahnesinde ekrana hangi tuşa basmanız gerektiğini bile koymadık ki, karakterin hareketine odaklanıp yapacağınız hareketi siz anlayın diye. Böyle bir açıklaması var, mümkün olduğunca temiz bir kullanıcı arayüzü tasarlayıp oyun içerisinde film yaşatma deneyimi sunmak istediklerini söylüyorlar. Kalabalık bir HUD, sürekli L1 + R1 ile ateş ederek koşmaya alışınca tabi bunların farkına varmıyorsunuz sanırım. Seçimlere göre hiç bir şey değişmiyor diyorlar. Değişiyor örneğin Jodie'nin bir doğum günü partisinde saldırıya uğradığında, çocukları cezalandırmak için aiden'ı kullanmak, ya da çıkıp gitmek bize bağlıydı. Konuşmalar sırasında verdiğimiz cevaplar bile bölüm gidişatına bir etkide bulunuyor. Oyun sonuna bir etkisi bulunmuyor bunların ama zaten 5-6 farklı oyun sonu seçeneği mevcut. Hatta oyun sonunda hemen önce diyaloglar esnasında seçeceğimiz cevaplar bile hangi bazı karakterlerin ölüm ve yaşamını belirliyor. Bu bile seçeceğimiz oyun sonlarına ufak etkilerde bulunuyor. Yani daha ne istiyorsunuz anlamadım, herkesin aksiyona kaydığını düşünürsek, Advanture türününde bundan nasibini alacağını düşünürsek, daha iyi bir biçimde uyarlanamazdı. Japon site ve dergiler oyuna 9 altında not vermemiş mesela, IGN ve benzeri yerlere zaten Call of Duty'den başka oyun gösterme beğenmezler. Buna rağmen gamespot'tu yanlış hatırlamıyorsam 9 puanı vermişti. Yani bu oyun anlayana güzel, sürü psikolojisi yaşıyor millet. Bu oyundan haz alamadıysanız, size hiçbir şey hissettirmediyse zaten bu tür oyunlar size göre değildir. Eğer siz bu tarz bir oyunun zerresini bile geliştirebiliyorsanız, o zaman bu oyunun yapımcısından geliştirici sıfatını alıp atabiliriz. ;) Bir video oyununu bu derece sinematikleştirmek her geliştiricinin de harcı değil burada bir sanat var, bunu nasıl bu hale getirebiliriz diye düşünüp, o yeteneğe sahip elemanlar ile çalışıyorlar.

BSC Misafiri

15.10.2013 13:02:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Quantic Dream oyunlarını beğenmeyenlere GTA V'te Jimmy'nin oynadığı Righteous Slaughter 7 adlı oyunu tavsiye ediyorum. tam size göre: https://www.youtube.com/watch?v=AgJ0EN3CtBM
teşekkürler çok yardımcı oldunuz

BSC Misafiri

15.10.2013 11:58:37

0
Quantic Dream oyunlarını beğenmeyenlere GTA V'te Jimmy'nin oynadığı Righteous Slaughter 7 adlı oyunu tavsiye ediyorum. tam size göre: https://www.youtube.com/watch?v=AgJ0EN3CtBM

omelette

15.10.2013 11:37:43

+1
Oynamadigindan mi bilmiyorum ama Heavy Rain'de de Beyond'da da diğer oyunlardan farklı olarak kontrolü sana daha çok bırakıyor. Yani sen bir oyunda dümdüz bir yerde sadece bir kapıyı acabiliyorken Quantic Dream sana daha çok seçenek sunuyor. Sadece adam yurutmekle oyun etkileşimi sende olmuyor. 2 adam vurmalı oyunlar da genelde Quantic Dream oyunları kadar derin senaryoya sahip olamıyor, tabi istisnalar vardır.

RosesofSkies

15.10.2013 10:53:40

-1
@Toph Bei Fong oyunlar sonun. Kadar interaktif olan kontrolün tamamen sende olduğu yapımlardır ve ne heavy rainde ne de beyondda adam gibi bir kontrol Bir etkileşim sana herhangi bir başarma hissiyatı veren öge yok. Bu yüzden geliştiricisi sıfatını hak etmiyorlar."2 adam vurmalı"oyun yapısı senin hikayeyi anlamana veya özümsemene engel mi oluyor veya yapımcının hikaye anlatmasına engel mi oluyor? e süpermiş.

Sherlock69

15.10.2013 10:30:55

0
En düşük seviye mi :/ o kadar değil bol keseden sallamanın kime ne faydası var videodaki gibi oyun içi oluştursanlar yeterli ama onu yapabilecekleri bile biraz şüpheli bir video bu sonuçta oyun değil.

omelette

15.10.2013 10:23:13

0
Geliştirici sıfatını haketmiyormuş.. Herkes senin gibi oyunlar sevmek zorunda değil, belki ben oyunun senaryosunda kaybolarak, oyunu hissederek oynamak istiyorum. Belki bir oyunun 2 adam öldürüp kapatmaktan çok uzun süre aklımda kalan, kaliteli bir yapım olmasını istiyorum. Ha şimdi nerede o eski oyunlar yazdı haklı oldu eski oyuncu ne de olsa.

RosesofSkies

15.10.2013 09:43:40

-5
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri 0 oynanabilirlik ile en düşük seviyede tabi ki. Animasyon grafik istiyorsan git avatarı seyret gözün grafik görsün. Beyon daki gibi bir teknoloji demosundan ibaret ise durum bu. Sen bir oynanabilirlik ekle, etkileşim ekle o zaman bir daha konuşalım. Sırf çevreyi gezdirmek ile oyun olmuyor. Birinin bunu Quantic Dream'e söylemesi gerek.
Yalan değil yalnız kimse boşuna eksilemesin, Quantic Dream kadar geliştirici sıfatını hak etmeyen firma görmedim ben. Sony ve Exclusivelerini severim ama Quantic Dream'in oyunları birer istisna benim için. Oyunlardaki gereksiz Hollywood özentilikleri, sinematiklik QTE falan da bir yere kadar. Oyun diye satışa sunulması hata bunların, nerde o eski adventure oyunları...

bozcan

15.10.2013 08:56:02

-1
İroni mi şimdi bu?

BSC Misafiri

15.10.2013 08:54:34

-4
0 oynanabilirlik ile en düşük seviyede tabi ki. Animasyon grafik istiyorsan git avatarı seyret gözün grafik görsün. Beyon daki gibi bir teknoloji demosundan ibaret ise durum bu. Sen bir oynanabilirlik ekle, etkileşim ekle o zaman bir daha konuşalım. Sırf çevreyi gezdirmek ile oyun olmuyor. Birinin bunu Quantic Dream'e söylemesi gerek.
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Dark Sorcerer
+ TAKİBE
AL
6 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız