Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Nvidia'nın 3000 Serisi Ekran Kartları RTX 3090, 3080 ve 3070 Duyuruldu

 
 
Nvidia, bugün düzenlediği GeForce özel etkinliğinde, 3000 serisi ekran kartlarını resmi olarak duyurdu.
 
Fiyatları ve çıkış tarihleri:
 
GeForce RTX 3070: 499 dolar / 4805 TL (Ekim)
GeForce RTX 3080: 699 dolar / 6690 TL (17 Eylül)
GeForce RTX 3090: 1499 dolar / 14400 TL (24 Eylül)
 
GeForce RTX 30 Serisi GPU'lar oyuncular ve içerik üreticileri için üst düzey performans sunmayı amaçlıyor. Bu GPU'lar en gerçekçi ışın izleme özellikli grafikler ve son teknoloji yapay zeka özellikleri elde etmek amacıyla bünyesinde yeni RT Çekirdeklerini, Tensör Çekirdeklerini ve duraksız işlem özelliğine sahip çoklu işlemcileri barındıran, NVIDIA'nın 2. nesil RTX mimarisi Ampere tarafından güçlendirilmiş.
 
GeForce RTX 3070 8GB GDDR6 bellek, 20 shader-tflops, 40 RT-tflops, 163 Tensor-tflops ve 5888 adet CUDA çekirdeği içeriyor. Ve RTX 2080 Ti'dan daha hızlı.
 
 
GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X bellek, 30 shader-tflops, 58 RT-tflops güç, 238 Tensor-tflops ve 8704 adet CUDA çekirdeği içeriyor. Ve RTX 2080'den iki kat daha hızlı.
 
 
GeForce RTX 3090 24 GB GDDR6X bellek, 36 TFLOPS hesaplama kapasitesi, 69 RT-tflops güç, 285 Tensor-tflops ve 10496 adet CUDA çekirdeği içeriyor. Ve TITAN RTX'ten %50'ye kadar daha hızlı. Nvidia, GeForce RTX 3090'ın oyunları 8K çözünürlükte 60FPS'te oynatabileceğini söylüyor.
 
 
 
Nvidia Ampere Mimarisi
 
2. nesil
RT çekirdekleri
2 kat fazla işleme hızı

3. nesil
Tensor çekirdekleri
2 kata kadar fazla işleme hızı
 
Yeni
SM
2 kata kadar FP32 işleme hızı 
 
 
 
 
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Ubisoft Forward Etkinliği 10 Eylül'de Düzenlenecek Ray Tracing Fragmanlar: Cyberpunk 2077, Black Ops Cold War ve Watch Dogs: Legion
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Venomless

3.9.2020 08:48:10

0
Çok basit bir mantık 980ti=1070,1080ti=2070 Super, 2080ti=3070 her nesilin en güçlü kartı gelecek nesilin 70 kartlarına eşit,Büyük ihtimal 3090 nda 2 yıl sonra 4070 e fln eşit olur. Ha mevcut koşullarda referans kartın vergisiz fiyatı 4800 liradan başlıyordur kdv fln ile 5600 tl civarından başlar tahminimce(Haksız da çıkabilirim). Şahsen ben yeni nesil için bayadır para biriktiriyordum 3070 alıp 5 yıl kafam rahat giderim ama 3600 ile darboğaz olurmu korkusu yok değil.Size önerim 3060 kartlarını beklemeniz 2080 ti ye rakip olmasa bile büyük ihtimal 2080 superden güçlü olur.

takami59

3.9.2020 08:22:51

0
Eğer sistemin +100 fps görmene imkan sağlıyorsa 144hz ile 75hz arasında " bence " ciddi fark var. Önceki monitörüm 75hz'di. Ama dediğim gibi. Sistemin ve oynadığın oyunun uygun olması lazım. Bazı oyunlar ne kadar zorlasan da çamur bi görüntü olmadığı sürece 70-80 fps üzerini göremiyorsun optimizasyondan dolayı.

darkdevil35

3.9.2020 00:13:42

0
Yok hocam ben şuan genelde oyunları 4k 60 fps oynuyorum.Kısaca nasıl insanın içine siniyorsa önemli olan o.

SkyTech74

3.9.2020 00:04:40

0
Doğrudur hocam bir şey diyemem. Ekran kartım her oyun için 144 fps vermiyor. Sizin dediğiniz yırtılma olayını freesync açık iken çok görüyordum. Özellikle Pes 2020 oynarken. Oyun normalde 120 fps veriyor, ara sahneler 144fps sabit. Ama 120 fps olunca çok fazla kırılma oluyordu. Freesync kapatınca bir daha da görmedim. Yani sizin cihaz daha güçlüdür. Çok daha rahat görüyorsunuzdur bilemem ama ben görmüyorum. Bir sürü oyun da oynuyorum. Tomb Raider, Horizon, COD MW Warzone. Eminim pesde yaşadığım o kırıklanma olsa fark ederim yani. Bilemedim ki

darkdevil35

2.9.2020 23:53:19

0
Hocam ilk 144 hz monitörü 6 yıl önce kullandım ki referansıma bakarsanız ne tür 144 hz monitörler kullandığımı görebilirsiniz.Yırtlama çok rahatsız edici bir şey monitör 144 kez yenilerken sizin fps karışık gidiyor,bu şekil oynamak bana göre değil.

SkyTech74

2.9.2020 22:30:52

0
Freesync var monitörde ama kapatıyorum. Şayet açık olduğu zaman oyunlar sapıtıyor. 2.si oyundaki yırtılmalar gözüme çarpmıyor. Fark edemezsin bile bu yırtılmaları. Vsync açmama bile gerek kalmıyor. 3.sü kesinlikle fark ediyor. Ben kendim test ettim. Cod oynarken oyun her zaman 60fps olmuyor ama çoğunlukla 60fps ve eski 60hz monitörüm gibi değil kesinlikle fark var. Kaynak: Ben?

darkdevil35

2.9.2020 21:55:36

+2
144 hz monitörde eğer gsync ve ya free sync değilse,60 fps aldığın oyunda yırtılma olur.İkincisi eğer gsync ve ya free sync monitör ise sekronizasyon varsa 144 hz de 60 fps alıyorsan,144hz nin hiç bir farkını göremessin,kısaca 60 fps 60 hz monitörle,144hz de 60 fps oynamak arasında hiç bir fark yok.

Darksun80

2.9.2020 21:20:02

0
hemde nasıl, yağ gibi akıyor. Fırsatını bulursan bir yerde canlı dene bence. Bir daha eskiye dönmezsin.

Mvnmt35

2.9.2020 18:25:59

0
75 hz monitörüm var pc toplarkenki tek pişmanlığım bu ve psu dur 144 hz yle arasında o kadarda fark varmıdır 75 le acaba

heyysanadiyom

2.9.2020 16:53:41

+1
Bundan sonraki seri tırt olur , yanlış mıyım?

neczer

2.9.2020 15:02:08

0
3080 akar. 1080p de ömür boyu kullanılır

NightShadow

2.9.2020 13:10:43

0
Fiyatları kurla çarptığımda hayal kırıklığına uğruyorum.

takami59

2.9.2020 12:55:30

+2
Sonuna kadar katılıyorum. 2K da da 4K da da oyun oynadım. Hiç biri 144hz deki kadar beni şaşırtmadı. Tabiki güzel görünüyor ama dediğim gibi akıcılık bambaşka.

SkyTech74

2.9.2020 12:46:19

0
Hocam 144hz panel ile 60fps oyun oynamak ile 60hz 60fps oyun oynamak bile çok fark ettiriyor. Bunu 144hz geçince fark ettim. Tüm türleri oynuyorum. O yüzden 144hz ile devam edeceğim. Çok fark olacağını da sanmıyorum açıkçası 4K monitörün ama denemek lazım tabii.

SkyTech74

2.9.2020 12:43:48

0
İkisini de istiyoruz da pahalı işte

takami59

2.9.2020 12:39:51

0
Ben de 144hz 1080p kullanıyorum. Arkadaşım internet kafe işletiyor. Makinaları 75hz. Bazen oturup oyun oynuyoruz. İnanılmaz rahatsız ediyor. Oyunlarda da genelde bir yerden sonra grafiğe alışıyorsun gözün çok ayrıntıları seçmiyor ama fps ve akıcılık benim için ön planda. Belki belli bir zaman sonra 4k 60fps ye de alışılır ama çoğu oyun 1080p de bile iyi optimize edilmemesine rağmen 4k bence problem çıkartır. Tabi denemedim hiç tecrübeli arkadaşlar daha ayrıntılı bilgi verir bu benim kendi tercihim kişiden kişiye de değişir.

gs09gs09

2.9.2020 11:02:13

0
Onu 4k kullanan birine sormak gerekir ben cozunurlugun yuksek olmasini severim bi baskasi akiciligin cok iyi olmasini ister mesela

SkyTech74

2.9.2020 10:22:44

0
Aklımda takılan bir soru var. 144hz monitörüm var 1080p. Acaba 4K monitör alıp 60hz mi mantıklı yoksa 1080p'de kalıp 144hz ile devam etmek mi?

takami59

2.9.2020 10:12:39

0
Fiyatlar vergisiz fiyatlardır herhalde? 2080ti dan güçlü bir kartın daha ucuz olması pek mantıklı gelmiyor. Bilmediğim bir şey varsa aydınlatırsanız sevinirim Bana kalırsa 2000 serisi kartlarda pek fiyat inmez, 3000 serileri onlardan bir iki tık fazla olur. Bu memlekette fiyatı düşen bir şey görmedim çünkü.

kaand12@

2.9.2020 09:34:04

0
Bende 1050 ti kullanıyorum. 3070 beni aşıyor ama 3060 2500-3000 tl arası bir fiyatla gelirse çok büyük ihtimalle alacağım. Bekleyip göreceğiz.

Kartal Göz

2.9.2020 09:02:20

0
RTX 3090, sen nasıl hayvani bi kartsın öyle. Tek başına PC sistemi gibi maşallah. Bunun özellikleri buysa Türkiye'de buna dokunulmaz.

CaptainReinhard

2.9.2020 08:45:11

0
Ben halen 1050 Tİ kullanıyorum aldığım dönemde orta seviye bir karttı şimdi kötü sınıfına girdi daha düşük kart kullananlar var ülkemizde. Bize nasip olur mu bunlar acaba?

Zarbo257

2.9.2020 08:33:38

0
Daha geçen ay gtx 970 den rtx 2060 Super e geçtim büyük ihtimal 3070 en mantıklı kartlardan biri olmuş ona yükseltebilirim sistemi. Ryzen 5 3600 3070 i besler mi acaba

KYTECHNGAMING

2.9.2020 07:57:06

0
Sitede yazan o fiyatlardan satılır mı sizce? Global olarak kur değişimi ile yazılmış. Ülkenin uyguladığı gümrük, kdv, komisyon oranları aynımı. Tahminim; 3070 ~6000TL+ 3080 ~7750TL+ 3090 ~16500TL+

RustyCohle

2.9.2020 07:42:45

+1
2000 çıktığında da aynı şeyi yazmıştım,yine aynı şeyi yazıyorum 1070 devam.Bozulana kadar,sırf para harcamak için para harcamak mantıksızlıktan başka birşey degil

BSC Misafiri

2.9.2020 07:35:54

0
3070 ucuz olunca aklıma 970 zamanları geldi. Fiyat performansta zamanının efsanesiydi ama coil whine olayında da efsane idi :) Umarım benzer bir durum olmaz. 1080'im var mutluyum huzurluyum, kendileri mort olmadığı sürece değiştirme niyetinde değilim. Olursa da herhalde 3070 alabilirim gibi duruyor..

Himurajutsu

2.9.2020 04:17:28

+2
Haha. 2.5 a 2080ti alınır. PM atabilirsiniz.

Krone

2.9.2020 01:56:09

0
3070 ideal kart olmuş. Hem yeni nesil konsolların bile yetişemediği 2080Ti'den daha güçlü hem de abilerine göre daha hesaplı. Nvidia yine yapmış. 🤑

filojistoN

2.9.2020 01:47:54

0
Kendi sitesinden satmıyorlardı Türkiye'de. Eğer bu fiyatlardan satacaklarsa mükemmel olur. 3070 çok uygun çünkü.

BSC Misafiri

2.9.2020 01:08:34

0
buna artık böbreği bırak, kendimi satsam gene alamam

mehmetalpertr

2.9.2020 00:59:22

0
beyler fiyatlar TR de bu fiyat+ Vergiler olacak deniyor başka sitelerde. Ne kadar doğru bilmiyorum ama vergiler eklenince ikiye katlanır bu fiyatlar.

Psfat

2.9.2020 00:16:32

+3
6.2 TFLOPS Rx 580 neyinize yetmedi bütün oyunlar ultra 1080p 60fps akıyor Sanki oynanacak oyun var da bir kamyon para vericem chrome da gezmek için fazla değil mi sizce

Tinúviel

2.9.2020 00:09:01

0
Nvidia kendi sitesinden Founder satacak mı yoksa genel MSRP fiyatını mı vurguluyorlar?

BSC Misafiri

2.9.2020 00:01:59

+1
Bu kartların geliş amacı elimizdeki teknoloji ile Yeni nesil oyunlarda 4K 60 Fps'nin verileyemecek olması..2080Ti daha bu nesilin oyunu olan RDR 2'de şimdiden çuvalladı..Yeni nesil konsolları yapımcılar iyi kullandıkça Oyunların sistem gereksinimleri 2-3 kat artacaktır..

BSC Misafiri

2.9.2020 00:01:08

+1
quote:

Orjinalden alıntı: powersmachine54 PC her zamanki gibi konsolları yine donanım olarak yine geçiyor.Ve RTX 3090 eğer 8K çözünürlük oyunları desteklemeye başlarsa yeni nesilde yine PC çözünürlük,FPS olarak PS5,Xbox series X'den çok üstün olacaktır. Nvidia GPU olarak bence AMD'den çok daha iyi,ama CPU olarak AMD bence İntel'den daha iyidir.Yeni nesil konsollar yine PC'den bu yeni nesilde de geri kalacaklardır.
Parayı veren düdüğü çalar, Sonuçta tek başına bir konsol parası..Alan memnun satan memnun...

ertunc23

1.9.2020 23:53:14

0
Laptoplar için ne zaman 3060,3070 modellerini görürüz beyler ? Ocak,Şubat çok mu erken olur ?

Dark matter

1.9.2020 23:50:37

0
Aynen öyle.Kaç aydır söyleniyor zaten ampere eli kulağında bekleyin diye.2070 super ve altı kart alanları anlarımda millet gitti 13-14k lara 2080 ti aldı 1-2 ay içinde.Şimdi artık 4.5-5k lık kartın her yönden 13-14k ya aldıkları kartı ciddi oranda geçtiğini gördüklerinde kınayı yaksınlar.

rcpyksl

1.9.2020 23:48:38

0
Yeni nesil konsollar cikmadan eskidi.su 3080 deki guc ps5 in neredeyse iki kati

dreamcast83

1.9.2020 23:41:36

0
Valla çok hızlı çıkıyor bu kartlar yahu bir diğer kartları eskitseydikte bunlar 1 veya 2 sene sonra duyum yapsaydı çok hızlı ilerliyor teknoloji.

arslan0058

1.9.2020 23:28:19

0
rtx3070 in 4800 tlden gireceği kesinmi pek inandırıcı gelmiyor. öyleyse bu vergileri ve kurları düşününce iyi fiyat

spader

1.9.2020 23:20:06

0
3070 vergiler dahil fiyatı ise düşünülebilir 2080ti dan hızlı deniliyor. Satar 5700xt’yi üstüne ekler alır geçerim. Tabii AMD’de yakın zamanda tanıtım yapacaktır onuda bi görmek lazım.

DarknessIsOurNewKingdom

1.9.2020 23:17:40

0
Abi siz bu kurla saniyor musunuz bu fiyatlara gelicegini? Hayal olur.. Ilk stoklari kimse alamayacagi icin sonrasinda zaten buyuk bir degisim yaparlar. Valla elimde 2080ti olmasina ragmen 3090 falan bekliyorum ama bu fiyatlar komik, insallah dogru cikarda akariz Edit: Maalesef bu fiyatlar baz fiyatlarmis beyler, OTV,KDV VE diger vergiler olmadanki fiyatlarmis. Ustune eklenince cok daha ucucak bu rakamlar.

BSC Misafiri

1.9.2020 23:11:37

0
Bu fiyatlara vergiler dahil mi?

powersmachine54

1.9.2020 23:01:18

0
PC her zamanki gibi konsolları yine donanım olarak yine geçiyor.Ve RTX 3090 eğer 8K çözünürlük oyunları desteklemeye başlarsa yeni nesilde yine PC çözünürlük,FPS olarak PS5,Xbox series X'den çok üstün olacaktır. Nvidia GPU olarak bence AMD'den çok daha iyi,ama CPU olarak AMD bence İntel'den daha iyidir.Yeni nesil konsollar yine PC'den bu yeni nesilde de geri kalacaklardır.

dark dragon

1.9.2020 22:38:22

+3
Kartlar çok güzel de bu ülkedeki hayat pahalılığı ile ancak hayal bunları almak.

Lion_Army

1.9.2020 22:33:43

0
3070 Efsane kartlar arasına ismini yazdırmakta aday. 2080 ti'den daha hızlı bir kart ve fiyat olarak baya bir uygun 2080 ti'ye göre, asıl güzel haber ve lansman bu bence.

daquied

1.9.2020 22:33:04

0
Nvidia resmi sitesi 3070 4805TL demiş hatta 2080ti den daha performanslı demiş

Gaara34

1.9.2020 22:31:40

0
Türkiye fiyatlarının kaynağı nedir?

palermo

1.9.2020 22:17:24

0
Ne yani 2080ti ye verilen çuval dolusu paralar çöp mü oldu şimdi?

aterikasedi

1.9.2020 22:09:01

+1
3070in 2080ti'yi geçmesi ne demek ya.Muhteşem bir sıçrama.8800GT'den sonra beğendiğim hatta hayran kaldığım bir seri olmuş bu.Daha geçen sene 4k oyunculuk için erken mi acaba diye konuşulurken 2080ti ile anca 4k oyunculuğa geçildi derken adamlar 3090 ile 8k çözünürlüğe zıpladı.Valla sevindirici gelişmeler bunlar.Bi mucize olsa dolar biraz düşse.Tek umudumuz o artık.

BSC Misafiri

1.9.2020 22:05:25

+1
Gtx 1070 ile 1080p tüm oyunları max detail oynayabiliyorum.Beni en az 2 sene daha idare ederim zaten oyunlar habire erteleniyor.Son olarak bu zamlarla 3000 serisi hayal gibi,millet ne yapsın :(

CaptainReinhard

1.9.2020 22:03:11

0
Fiyatlar muhteşem ya Nvidia sanırım atak yapmış bizim gibi pazarlara karşı AMD'den de bir şeyler bekliyoruz rekabet çok güzel. 3070'i alırım muhtemelen. En çok ise 3090'ın 8K çözünürlüğü 60 FPS'de çalıştırabilmesi ilgimi çekti muazzam.

Androge0s

1.9.2020 21:48:37

0
3070'in fiyatı fena değil gibi. Şu piyasada 2070s'leri 5k'ya satmaya çalışıyorlar. İndirimlerde 4.5k zor görüyor.

BSC Misafiri

1.9.2020 21:41:30

0
quote:

Orjinalden alıntı: gs09gs09 3070 iyimis :) fiyati alsak bi tanede 4k monitor lazim ona :) yazik olur 1080 de
DSR ile akarık qanqa ne olacak.. 2.5 yıldır kullanıyorum, gayet memnunum. Native kadar kusursuz değil ama ona yakın çözünürlükte 2k ve 4k.

gs09gs09

1.9.2020 21:37:13

+1
3070 iyimis :) fiyati alsak bi tanede 4k monitor lazim ona :) yazik olur 1080 de

BSC Misafiri

1.9.2020 21:35:19

0
RTX 3070: 499 dolar / 4805 TL Yeni nesil konsol fiyatlarına karşı ülkemizde Nvidia Türkiye sanki atak yapmış. Malum yeni nesil konsolların fiyatları 6-7 bin civarında olacak deniliyor. 3070 şayet söyleneni yerine getiriyorsa yani 2080ti'den hızlıysa bence mantıklı bir hamle yeni nesil konsol almaktansa -) Hem fiyat uygun hem çok amaçlı kullanılabilir (oyun dışında diğer işler içinde) 3070 son derece mantıklı geldi bana.

Johnny Silverhand

1.9.2020 21:24:26

+9
Başkanlık sonrası fiyatları bunlar. Eğer kazanamasaydık 14k değil 144k öderdik hamdolsun.

daquied

1.9.2020 21:23:29

0
2080super aldık daha yeni kötü mü ettik şimdi 😂

MonacoDoom

1.9.2020 21:20:42

0
3090 tr'ye gelmez, rtx titan örneğindeki gibi.

Darksun80

1.9.2020 21:17:58

0
https://www.nvidia.com/tr-tr/geforce/graphics-cards/30-series/ https://gyazo.com/23116d00ecb76401f15b21c6f510eb6c 3090 - 14.400TL+ 3080 - 6.690TL+ 3070 - 4805TL+ hayırlı olsun :p

Wadjet

1.9.2020 21:12:23

+2
Kaliteli soğutma çözümlü bir 3070 çok mutlu edebilir. Çok güzel gözüküyor.

BSC Misafiri

1.9.2020 21:09:45

0
quote:

Orjinalden alıntı: Jack Rabbit Slims 1070'i 3070'le değiştirip konsol yerine pcden devam mı etsem acaba, aklımı çeldi kartlar.
Hocam 1440p de taş gibi kart bence 1070. Hala sorunsuz çalışıyorsa paralanana kadar kullanın derim..

Kevin Garnett

1.9.2020 21:07:45

0
6 bin lira ile neredeyse 3080 alınıyor, çok iyi ya fiyatlar.
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Jack Rabbit Slims

1.9.2020 21:05:44

0
1070'i 3070'le değiştirip konsol yerine pcden devam mı etsem acaba, aklımı çeldi kartlar.

Metal-Gear

1.9.2020 20:42:47

0
RTX 3080 bana ideal bunu alacağım kısmetse. Belki bir ihtimal 3090 düşünürüm ama fiyatına göre verdiği performansa değmeyeceğinden eminim.

BSC Misafiri

1.9.2020 20:38:26

+3
1500 dolar iyiymiş oralarda yaşasam kapardım bir tane. Taş çatlasın 1000 dolarada en baba 4k tv yi alırsın(amazonun dışarıdaki fiyatlarına bakacak olursak). Adamlar bir maaşınla hepsini kapatabiliyor hemde son teknoloji. Şimdi Türkiye'deki fiyatına bakmak bile istemiyorum bu kartın, neyse rtx 2060 super neyimize yetmiyor 1080p monitörle devam. Yeni nesil hayal zaten o oyun fiyatlarıyla.

Philipp_Plein

1.9.2020 20:39:23

+3
3070 iyi satar.

BSC Misafiri

1.9.2020 20:30:17

0
quote:

Orjinalden alıntı: rambocuk 3070 burada 5-6 bin tl olur extra vergi gelmez ise
Hocam 5-6 bin hayal bence.. Keşke haklı çıksanız.

Blizz

1.9.2020 20:29:32

+1
Para pul olmuş ülkede, üzerine vergi ve bol soslu ötv si.. ey fakirler beni rahatsız etmeyin oyun oynuyorum diyen tayfaya selam olsun :)

encuni

1.9.2020 20:21:01

+14
bu ülkede artık zor daha bunun vergisinin vergisini vergisi var sonra bunada ötv gelir daha sogutmalı asus modelleri fln. Üzücü ülkemizin bu durumu

mczaga

1.9.2020 20:19:38

+3
Elektrik tüketimleri de önemli artık malum faturalar.

rambocuk

1.9.2020 20:14:20

+5
3070 burada 5-6 bin tl olur extra vergi gelmez ise

orhan95

1.9.2020 20:07:14

0
Bizim insanımız da hem kısıtlı bütçe var hemde hype kültürü var. Ülke pc oyuncusu hala 1080p 2k oyun oynuyor. Ne yapıcak 3080-90 alıp sanki 4k-8k ekranı mı var? Ki öyle ekranların fiyatları da inanılmaz uçuk.

EzioAuditore_

1.9.2020 20:05:06

+8
Alacaklara hayırlı olsun. Kartlar çok güzel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız