Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Marvel's Avengers Oyununda Spider-Man PlayStation'a Özel Olacak

 
İngiliz perakendeci Base tarafından yapılan sızıntının ardından Crystal Dynamics'ten sanat yönetmeni Jeff Adams PlayStation Blog üzerinden resmi açıklamayı yaptı.
 
Marvel's Avengers oyununda Spider-Man oynanabilir karakteri oyunun sadece PlayStation 4 ve PlayStation 5 versiyonlarına özel olacak.

2021'in başlarında ücretsiz olarak eklenmesi planlanıyor. Beraberinde oyun içi etkinlik, kozmetik içerikler ve yeni oynanış deneyimi getirecek.

Sony, Spider-Man'in film haklarına sahip ve PlayStation için özel Spider-Man oyunları geliştirdiler. Crystal Dynamics, PlayStation kullanıcılarını bazı sürprizlerin beklediğini belirtmişti ve özel oynanabilir karakter de bu sürprizlerden biri oldu.

Marvel's Avengers PlayStation 4, Xbox One, PC ve Stadia için 4 Eylül'de çıkacak. PlayStation 5 ve Xbox Series X versiyonları yeni nesil konsolların çıkış gününde ulaşılabilir olacak.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak IGN US Marvel's Avengers Square Enix Crystal Dynamics Eidos Montreal
The Green Hornet'in Animasyon Dizisi Geliyor Tony Revolori, Flash Tompson Olarak Spider-Man 3'te Bulunacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

GAMEZY

14.8.2020 21:13:53

0
https://www.youtube.com/watch?v=RYWlHLgTP-4&feature=youtu.be Arkdaşlar nası olmuş sizce

Babblebabble

5.8.2020 14:52:20

+3
Bak bak... Yine başka bir saçmalığa hoşgeldiniz. Nasıl bu kadar hırsla çabalıyorlar resmen istek listemden silinmeleri için, çok ilginç gerçekten. Neyse artık, FitGirl bizi bekler. Single ezer geçeriz. Hakediyorlar bunu, net

Lord Melkor

5.8.2020 12:23:01

+1
Hocam lego apayrı bir evren o örnek bence doğru değil. Şunu anlıyorum dediklerinizden, Microsoft marvela gitse parayı verip spiderman oyunu yaptırabilir. Doğru mu ? Bana sanki sonyle görüşmesi gerekiyormuş gibi geliyor. Zaten biraz araştırdım net cevap veren bir şey göremedim. Yani haklar sony de diyen de marvelda diyen de herhangi bir kaynağa dayanarak söylemiyor.

deadlight54

5.8.2020 03:08:34

0
Muhtemelen geliştirme ve pazarlama masraflarını Sony üstlendiği için PS’e özel kalmıştır. Bu arada haberle alakalı düşüncem ise tam bir saçmalık. Diğer platformdakiler üvey evlat mı? Bende sadece film hakları Sony de diye biliyorum, oyun, dizi ve çizgi roman hakları hala Marvel ve Disney’in elindedir. Eğer olmasaydı, Lego Marvel serilerinde Spider Man karakterini PS haricinde hiçbir platformda göremezdik.

BSC Misafiri

4.8.2020 18:29:52

+3
quote:

Orjinalden alıntı: Himurajutsu Batık marvel belini doğrultabilmek için en popüler 2 serisini satışa çıkarıyor. Spider Man ve X-men çünkü diğerleri para etmiyor Sony Spider Man isim haklarını alıyor. Iron Man dediğin karakter marvelin en önemlisi olabilir ama genelde en popüleri olmaz. Emin ol spider man marvel da olsaydı iron man felan esamesi okunmazdı :) Ayrıca süper kahraman evreninde en önemli ve popüler iki karakter Spider Man ve Batman'dir.
Kardeşim sen 'kalite' karakter demişsin şimdi bambaşka bir konu popülerlikten bahsediosn adam kaliteden dem vurmuş tabiki Ironman kaliteli karakter Marvel'da resmen önderlik ona geçti gibi bişey oldu. Sony'nin beceriksizliğinden Spider-man sinemada çuvalladı iyice. Yıl 2020 artık Iron-man şuanda en popüler karakterlerden gündemi takip etmiyor olabilirsin, ama ne dediğini kendin de belliki bilmiyorsun, bir konuda bilgin yoksa fikrin de olmasın, öğrenmelisin bunu, hayatta çok tartışmayı kaybedersin tıpkı şuanki gibi cevap veriyor olman haklı olduğun anlamına gelmez.

BSC Misafiri

4.8.2020 18:29:34

+2
quote:

Orjinalden alıntı: Aksel123
quote:

Orjinalden alıntı: dark dragon Onlar eskidendi, son oyun 20 milyon falan satınca Sony için çok önemli hale geldi Spiderman. Oyunu yapan firmayı bile satın aldılar.
2015 yılından bu güne kadar en az 3-4 tane içinde Spider Man olan oyun var ne eskisi :D
Katılıyorum eski falan değil gayet de yeni sayılır, bugüne kadar oyun haklarını elinde bulunduran hiçbir firma bu kadar sert yaptırımlar yapmadı, hala bunu savunuyorlar pes diyorum.

Johnny Silverhand

4.8.2020 17:47:30

+3
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
https://store.steampowered.com/app/1151640/Horizon_Zero_Dawn_Complete_Edition/ oNlY oN pLaYsTaTiOn (Bu mesaj 2. Cümle için hazırlanmıştır.)

Lord Melkor

4.8.2020 17:34:36

0
O zaman exc spiderman oyunu yapmak için marvela lisans bedeli mi ödedi

Himurajutsu

4.8.2020 15:52:25

+2
Batık marvel belini doğrultabilmek için en popüler 2 serisini satışa çıkarıyor. Spider Man ve X-men çünkü diğerleri para etmiyor Sony Spider Man isim haklarını alıyor. Iron Man dediğin karakter marvelin en önemlisi olabilir ama genelde en popüleri olmaz. Emin ol spider man marvel da olsaydı iron man felan esamesi okunmazdı :) Ayrıca süper kahraman evreninde en önemli ve popüler iki karakter Spider Man ve Batman'dir.

IcyTea Lemon

4.8.2020 15:40:47

+3
Ben bu hak olayini arastirdim. Sony, spider manin sadece film haklarina sahipmis, oyunda, dizilerde vs spider manin haklari hala marvele ait. Yani sony su an bu olaya karisamaz ama belli ki oyun firmasi ile aralarinda anlasma yapilmis. Bu durumda suc sadece sonynin degil ayni zamanda oyun firmasinin da. Ortada para meselesi var, hak meselesi yok.

RealArek

4.8.2020 14:27:16

+2
quote:

Orjinalden alıntı: dark dragon Onlar eskidendi, son oyun 20 milyon falan satınca Sony için çok önemli hale geldi Spiderman. Oyunu yapan firmayı bile satın aldılar.
2015 yılından bu güne kadar en az 3-4 tane içinde Spider Man olan oyun var ne eskisi özelikle en yenisi Nintendo Switch için çıktı hemde özel MARVEL ULTIMATE ALLIANCE 3

dark dragon

4.8.2020 14:24:57

+1
Onlar eskidendi, son oyun 20 milyon falan satınca Sony için çok önemli hale geldi Spiderman. Oyunu yapan firmayı bile satın aldılar.

BSC Misafiri

4.8.2020 14:02:29

0
Doğru olan bu, adam haklara sahip, gidip neden kendine faydası olmayan bir anlaşma yapsın, adamlar parayla koysalar, ps4 ve ps5 için ücretsiz yapsalar yine tartışma çıkartılacak, oldu olacak Mario neden exclusive, God Of War neden Xbox'ta çalışmıyor, Gears 5 ps5'e gelsin demek gibi bir şey bu durum, adamlar bu yöntemler konsol sattırıyor, oyun sattırıyor kendi platformunda...

RealArek

4.8.2020 13:47:05

+4
Sony savunanlar için yazıyorum bütün Lego Marvel oyunlarında ve Disney Infinity serisinde Spider Man var ve Marvel vs Capcom Infinite adında dövüş oyununda Spider Man var ve daha önceki tonla oyunda Spider Man var oyuna koyucak kadar izin aldılarsa bütün platformlara çıkması lazım sonuçta mp odaklı bir oyundan bahsediyoruz KARAKTER hane bunu savunan harbi neyse anladınız siz.

Lord Melkor

4.8.2020 13:38:50

0
Hocam ben mi olayı tam anlamadım ? Şimdi 3. parti bir oyun var. Bu oyunun sonye diğer platformlardaki satışlardan getirisi sıfır. Yani sony neden karakterinin diğer platformlarda kullanılmasına izin versin? Burda belki square enixin neden spidermanı oyuna koyduğu tartışılabilir ama sonynin karakterinin tüm platformlarda oynatılmasına izin vermesi hiç mantıklı değil. Bilinmeyen bir karakter olsa hadi tanınırlık artar ama tanınırlık ihtiyacı da yok. Kendi spiderman oyununu multiplatform yapmak bile daha mantıklı. Bari gelir olur ama hali hazırda kendine hiçbir faydası olmayan hamleyi neden yapsın ki

dark dragon

4.8.2020 08:18:53

0
Diğer platformlarda oynayacaklar için kötü olmuş ama adam parasını bastırıp hakları almış zamanında böyle olması normal.

IcyTea Lemon

4.8.2020 08:14:48

+2
Bu oyuna buyuk bir eksi. Unutmayin oyun PC ye de cikiyor. Xbox da var mi bilmiyorum ama PC de oynayan adama karakter kisitlamasi getiriyorsun. Madem oyle o zaman senin oyunun 60$ ise PC de 40-50$ olmali kardesim adam niye ayni parayi ödüyor madem oyle? Bu zihniyetle cok tutacagini sanmiyorum oyunun, baya elestiri alacagi da belli PC tarafindan zaten. Oyunculari dusunmeli su sirketler oyun yaparken, sirf ceplerini dusunuyorlar. Oncelik her zaman oyuncuyu tatmin etmek olmali, cebini degil.

Return to Monke

4.8.2020 07:57:11

+5
Xbox ve PC kullanıcıları aynı parayı ödeyecek ama Marvel'ın en ikonik karakteriyle oynayamayacaklar. Ne kadar eleştirirlerse azdır.

BSC Misafiri

4.8.2020 07:00:51

0
Durumun savunulacak bir tarafı yok. Mantıksal olarak bakılacak bir tarafı var. Fanatiklik hiçbir şeyi çözmez, fark yaratmayacak bir şey uğruna konuşmak da çözmez. God of War gibi daha fazla mı oyun oynamak istiyorsun? O zaman Playstation’a daha fazla para kazandıracaksın. 1 + 0 = 2 etmez. İkiyi istiyorsan o birin yanına diğer biri koymak zorundasın. Biri koymanın tek yolu Shadow of the Colossus almak değil, Spider-Man ile de koyabilirsin. Sonuçta bu şirketler parayı sondajla çıkartıp oyun yapmıyor. Parayı sizden aldıktan sonra, yaptıkları ürünün maliyetlerinin karşılanmasıyla birlikte kâra geçince yeni ürünün üretimine geçiyorlar. “DLC bu ne fark eder?” derseniz de yukarıda anlattım zaten.

BSC Misafiri

4.8.2020 07:00:30

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Hop, az önce Switch’e haksız yere laf atılmış. Playstation 4, Nintendo Switch’i ikiye falan katlamadı. Aralarında dört yıl var ve Switch’in satış grafiği Playstation 4’a göre daha dik. Bunu bir kenara bırakırsak Spider-Man bir karakter değil. Bence herkesin kaçırdığı nokta bu. Spider-Man bir “marka” artık. Superman ile birlikte dünyadaki en popüler süper kahraman Spider-Man şu anda. (Referans: https://heroichollywood.com/superman-spider-man-most-popular-hero-poll/) İşte tam bu yüzden bir konsolun tekelime girebilir. Orta veya düşük seviye popülerliğe sahip bir karakterin Sony’e getirisi ne olabilir ki. Aşırı popüler bir karakterin getirisi yüksek orası kesin. Ha, sırf bir DLC için çok büyük bir kesim Playstation konsolu almaya yönelecek mi? Hayır. Konsolun cazibesi artacak mı? Kesinlikle evet. Nintendo tamamen kendi has kitlesi ve devrimsel konsollarıyla satışlarını arttırıyor. Bunun yanında yaptıkları mükemmel oyunlarla satışları iyice uçuruyorlar. Sony’den daha değerliler zaten şu anda. Microsoft tamamen online oyunlara ve Amerika pazarına dayanarak iş yapıyor. Amerika dışında konsolun satışları çok düşük zaten. Bu yüzden sürekli Japon firmalarıyla iyi geçinmeye çalışıyorlar ama orası Nintendo’nun krallığı. Sony exclusive içerikleriyle hayatta kalıyor çünkü sattıkları konsolu minimum kârla satıyorlar. (Ref 2: https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/teardown-puts-production-cost-of-sony-playstation-4-at-381-3643559.html/amp) Ücretsiz Spider-Man DLC paketiyle konsola ilgi çekiyor. Konsolu alan kişi bu DLC paketini de göz önünde bulundurup alıyor. Daha sonrasında da konsolu zaten aldığı için diğer exclusive içeriklere para harcıyor. The Last of Us Part II’nun 100 milyonluk bütçesi nasıl karşılanıyor? Bu şekilde. Herkesin oyunlara istediği gibi ulaşabilmesi gerektiğine ben de katılıyorum ama bunun gibi satış arttırıcı faktörler olmazsa bazı oyunlardan da feragat etmemiz gerekir. Ayrıca benim fikrime göre Horizon: Zero Dawn’un bilgisayara gelme sebebi tamamen reklam amaçlı bir hareket. Oyunu sevip devamını ve bunun gibi diğer oyunları oynamak için PS5 almaya bir davet. PS5 lansmanında o kadar IP içinden aralarında en yeni ve en küçük kitleye sahip olanla çıkmaları da bu düşüncemi güçlendiriyor. Death Stranding’in satışları çok düşük olabilir. Octopath Traveler ve Daemon X Machina tutmayınca Nintendo oyunların zarar etmesi için bilgisayar çıkışına izin vermişti. Aynı şey Death Stranding için de geçerli olabilir. Yani tabii ki herkes mutlu olsun ama kapitalizm böyle çalışıyor yapacak bir şey yok. Bunu değiştiremezsin.
Hocam son cümleleriniz yanlış olmuş Octopath Traveler ve Daemon X Machina exc. oyun değildi süreli exc. ip'ler di. Anlaşmalar dolayısıyla söylemiyorlar. Üstüne bu iki oyunun geliştirme bütçesi toplasan bir ana akım Mario oyunu etmediğine %200 eminim. Böyle oyunlardan zarar etti diye onları multi-platform yapan bir şirket değil. Resident Evil 1 Remake ve 0 bilmem kaç sene sonra gelebildi diğer platformlara. Wonderful 101'in diğer platformlara gelmesinde bile Nintendo canınız ne istiyorsa yapın demiş öyle getirebilmişler. Satışları 1,5 - 2 milyon olan çok 3'üncü parti exc. oyunu var. Böyle düşünürsek hepsini pc'ye getirmeleri lazımdı. Fakat bakıyoruz ki ne Bayonetta ne Fatal Frame vs. hiç biri gelmiyor.

Lord Melkor

4.8.2020 06:04:07

0
Karakter sonyninse madem oyununa koyma. Başka bir karakter koy. Tepkileri ben anlamadım. Sony kendi karakterini istediği gibi kullanabilir. İsterse oyuna hiç koydurtmaz isterse sadece kendinde çıkartır.

darktimes7

4.8.2020 02:09:42

0
Merak etme yaşım küçük değil dediklerinin hepsini biliyorum. Ama bu başlıkta bu şekilde eleştirince insanın aklına ilk konsol pazarı gelmesi normal. Yoksa tabi sony eskisi gibi lider firma değil birçok konuda.

BSC Misafiri

4.8.2020 01:16:58

+5
Şunu savunan var arkadaş.. Vay be.

BSC Misafiri

4.8.2020 01:09:07

0
Hop, az önce Switch’e haksız yere laf atılmış. Playstation 4, Nintendo Switch’i ikiye falan katlamadı. Aralarında dört yıl var ve Switch’in satış grafiği Playstation 4’a göre daha dik. Bunu bir kenara bırakırsak Spider-Man bir karakter değil. Bence herkesin kaçırdığı nokta bu. Spider-Man bir “marka” artık. Superman ile birlikte dünyadaki en popüler süper kahraman Spider-Man şu anda. (Referans: https://heroichollywood.com/superman-spider-man-most-popular-hero-poll/) İşte tam bu yüzden bir konsolun tekelime girebilir. Orta veya düşük seviye popülerliğe sahip bir karakterin Sony’e getirisi ne olabilir ki. Aşırı popüler bir karakterin getirisi yüksek orası kesin. Ha, sırf bir DLC için çok büyük bir kesim Playstation konsolu almaya yönelecek mi? Hayır. Konsolun cazibesi artacak mı? Kesinlikle evet. Nintendo tamamen kendi has kitlesi ve devrimsel konsollarıyla satışlarını arttırıyor. Bunun yanında yaptıkları mükemmel oyunlarla satışları iyice uçuruyorlar. Sony’den daha değerliler zaten şu anda. Microsoft tamamen online oyunlara ve Amerika pazarına dayanarak iş yapıyor. Amerika dışında konsolun satışları çok düşük zaten. Bu yüzden sürekli Japon firmalarıyla iyi geçinmeye çalışıyorlar ama orası Nintendo’nun krallığı. Sony exclusive içerikleriyle hayatta kalıyor çünkü sattıkları konsolu minimum kârla satıyorlar. (Ref 2: https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/teardown-puts-production-cost-of-sony-playstation-4-at-381-3643559.html/amp) Ücretsiz Spider-Man DLC paketiyle konsola ilgi çekiyor. Konsolu alan kişi bu DLC paketini de göz önünde bulundurup alıyor. Daha sonrasında da konsolu zaten aldığı için diğer exclusive içeriklere para harcıyor. The Last of Us Part II’nun 100 milyonluk bütçesi nasıl karşılanıyor? Bu şekilde. Herkesin oyunlara istediği gibi ulaşabilmesi gerektiğine ben de katılıyorum ama bunun gibi satış arttırıcı faktörler olmazsa bazı oyunlardan da feragat etmemiz gerekir. Ayrıca benim fikrime göre Horizon: Zero Dawn’un bilgisayara gelme sebebi tamamen reklam amaçlı bir hareket. Oyunu sevip devamını ve bunun gibi diğer oyunları oynamak için PS5 almaya bir davet. PS5 lansmanında o kadar IP içinden aralarında en yeni ve en küçük kitleye sahip olanla çıkmaları da bu düşüncemi güçlendiriyor. Death Stranding’in satışları çok düşük olabilir. Octopath Traveler ve Daemon X Machina tutmayınca Nintendo oyunların zarar etmesi için bilgisayar çıkışına izin vermişti. Aynı şey Death Stranding için de geçerli olabilir. Yani tabii ki herkes mutlu olsun ama kapitalizm böyle çalışıyor yapacak bir şey yok. Bunu değiştiremezsin.

Press a Key

4.8.2020 00:42:14

+1
"Ne kadar ekmek, o kadar köfte" deyimi çok yönlü bir anlam potansiyeline sahip. Dolayısıyla kastettiğim şeyi benimle aynı fikire sahip olmadan anlayamazsın.

-OdATA-

4.8.2020 00:13:33

0
Suç Marvel'da para tatlı gelmiş Sony'e satmış bütün hakları. Sony basmış parayı bırakır mı? Anlaşmanın süresini bilmiyorum ama görünen o ki şu an Spiderman Kratos, Nathan drake, Ellie gibi Sony karakteri.

BSC Misafiri

3.8.2020 23:49:56

+2
quote:

Orjinalden alıntı: gamerasi Bu işin sonu yok. Tüketiciler olarak, hangi platforma sahip olursak olalım, bu tür hareketlere prim vermemeliyiz.
Kesinlikle katılıyorum çok olgunca bir yorum, bu işin sonunda herkes kaybeder, gerçekten sonu olmayan hareketler bunlar yarın öbürgün spor oyunlarında bile bu tarz anlaşmalar yapılabilir. Herkesin artık olgunlaşıp bişeylerin farkına varması şart.

BSC Misafiri

3.8.2020 23:36:05

+4
quote:

Orjinalden alıntı: Attila the Great Sony'yi tebrik ediyorum, çıkardıkları konsollar parasını hakediyor. . En azından Microsoft gibi özel oyunları başka platforma getirerek kullanıcısına kazık atmıyor. Adamların karakteri bile exc.
Sen tebrik et tabi Sony'nin duyduğu yok da yorumların bunla ne alakası var? Microsoft ne alaka neden herşeyi konsol kavgasına çekmeye çalışma çabanız var? Yaşam amacın bu mu? Yarın öbürgün herşey tekelleşme yoluna gider Microsoft da benzer şeylere yönelirse o zaman nolcak? Kaybeden her türlü oyuncular olcak. İnsanların amacı bunu eleştirip engellemek. Şuan belki iyi kötü PS4'ün var ama yarın öbürgün onun değeri sıfıra inecek PS5 için uçuk rakamlardan bahsedilio alabileceğini nerden biliyosn belki öyle bi duruma geleceksin bırak konsolu yiyecek ekmeği zor bulcaksın bende de PS4+PC var ama hayat bu yarın nolcağımız belli değil, bana bişey olmazcıların sonu ortada böyle şeylere sevinecek mutluluktan uçacak kadar basit yaşamayın. Hayatta konsollardan çok daha önemli bir ton şey var.

gamerasi

3.8.2020 23:30:00

+3
Bu işin sonu yok. Tüketiciler olarak, hangi platforma sahip olursak olalım, bu tür hareketlere prim vermemeliyiz.

BSC Misafiri

3.8.2020 23:23:22

+1
quote:

Orjinalden alıntı: darktimes7 Bence de karakteri ps only yapmaları çok mantıklı birşey olmamış. O konuda katılıyorum. Ama sony her pazarı kaybetti, dünyanın en beceriksiz firması deyince bütün bu yazının hiçbir anlamı kalmıyor. Saf bir hater olduğun ortaya çıkıyor çünkü. Adamlar xboxı, switchi 2ye katlamışlar, elindeki her pazarı kaybetti diyorsun. Uzun süredir duyduğum en komik yorum.
Yok sen yanlış anlamışsın orda şu kastedilmiş Sony eskiden Xperia akıllı telefonlar, Bravia tvler, taşınabilir medya çalar, müzik sistemleri, Vaio laptoplar vb. birçok sektörde ya lider ya da pazardan yüksek pay alan firmalar arasındaydı, şuanda sadece konsol konusunda adını duyurabiliyor. Google'dan biraz araştır derim belki yaşın küçük olabilir bu durumda bilmemen çok normal ama Sony geçmişte konsol dışında her pazarda rakiplerine illallah ettiren çok güçlü bir firmaydı. Sonra ne değiştiği bilinmez laptop pazarını kaybetti sattı, tv sektöründe kan kaybetti ciddi oranda küçülttü, akıllı telefonda birçok ülkeden çekildi fabrikalarını küçülttü falan bunu kastetmiş belliki zaten kim neden Sony haterı olsun ki mantıksız, Sony çok değerli bir firmaydı eskiden ama firmanın son yıllarda berbat yönetildiği çok yanlış kararlar aldığı işin uzmanları tarafından da söylenen bir gerçek özellikle yabancı basında. Konsol pazarını da kaybederlerse bunu kaldıramazlar o yüzden bu kadar agresifler demek istemiş arkadaş.

drogofrodo

3.8.2020 23:18:57

0
Bence bu çok normal birşey sonuç olarak şu an kendi markaları ancak, Spider-Man gibi küçük büyük herkese hitap eden içeriklere sahip ve genel olarak herkesin sevdiği bu karakterin böyle tekelleştirilmesi gerçekten üzücü bir durum.

Attila the Great

3.8.2020 23:17:33

+2
Sony'yi tebrik ediyorum, çıkardıkları konsollar parasını hakediyor. . En azından Microsoft gibi özel oyunları başka platforma getirerek kullanıcısına kazık atmıyor. Adamların karakteri bile exc.

darktimes7

3.8.2020 23:08:49

+1
Bence de karakteri ps only yapmaları çok mantıklı birşey olmamış. O konuda katılıyorum. Ama sony her pazarı kaybetti, dünyanın en beceriksiz firması deyince bütün bu yazının hiçbir anlamı kalmıyor. Saf bir hater olduğun ortaya çıkıyor çünkü. Adamlar xboxı, switchi 2ye katlamışlar, elindeki her pazarı kaybetti diyorsun. Uzun süredir duyduğum en komik yorum.

BSC Misafiri

3.8.2020 22:55:34

+6
Çocukluğumdan beri bir Playstation ve Spider-Man fanı olarak ne kadar ticari hareketler olsa da bu tür şeyleri doğru bulmuyorum. En azından süreli yapsalardı veya böyle bir şey yapmak yerine tüm platformlara çıkartıp DLC olarak sunup oradan parayı götürseydi daha iyiydi.

BSC Misafiri

3.8.2020 22:55:31

+7
Şu işi savunanlar belli, şaşırmıyorsun. Sony’den başkası yapsa etmedikleri küfür kalmaz kalkmış seviniyorlar. Bu yeni bir akıma dönüşürse bizzat kendileri ağlayacak farkında değiller.

BSC Misafiri

3.8.2020 22:40:01

+13
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Çok da sıkıntı edilecek bir şey değil. “Tepki gösteriyorum eminim ki başkaları da gösterir.” yorumunu yapıyorsunuz da AAA bir Spider-Man oyunu exclusive olarak çıktı farkındasınız değil mi? DLC mi olay oldu? Konsola özel bir içeriği parayla satsalar çok haksız bir hareket olabilirdi ama ücretsiz olarak yayınladıklarına göre sorun yok. Kaldı ki konsollara özel içerik her zaman olan bir şey zaten. Sadece bunu büyük bir karakterle yapmaları olay çıkmasına neden olmamalı. Starlink’te de Star Fox karakterleri sadece Switch için oynanabilirdi. Ayrıca karakterin haklarının tümüyle Sony’e ait olmasının bir sebebi var. Kimse kusura bakmasın ama şirketler bu lisanslara hayır işi için para ödemiyorlar. Sony film kısmında The Amazing Spider-Man ile yaptığı işi eline yüzüne bulaştırsa da oyun kısmında gayet iyi gidiyor ve önemli olan da bu. Ellerindeki markanın değerini zedelemeden -Activision’ın senelerdir yaptığının aksine- nitelikli iş çıkartıyorlar. Asıl tepki vermeniz gereken taraf bu kadar kötü mekaniklere sahip tekdüze bir oyuna onay veren Square Enix. Oynanış görüntülerinden gördüğümüz kadarıyla bizi bekleyen şey yüksek bütçeli klasik bir Xbox online co-op oyunundan farksız. Sony’nin yaptığı yanlış bir şey yok.
Bu zihniyetin yıkılması gerek bence, herkes oynasın neden DLC'de bu kısıtlama? Oyun hakları Sony'de evet kendine özel zaten bir Spider-man serisi var tamam işte, diğer oyun firmalarına bu kadar karışmasının ne lüzumu var? Kimse bu oyun için PS alcak kadar aklını yitirmemiştir bunu hepsi biliyodur eminim. Spider-man Sony'nin üretmediği sadece parasını verip haklarını aldığı bir karakter, Sony'de hakları var diye tüm oyunlarda herşeyde bu karakterin kullanımını kısıtlamak büyük yanlışlık burda Marvel'ın da suçu var tabi ipleri bu kadar eline verecek bir lisans anlaşması yapmamalıydı. Geçmişte Acitivision Spider-man karakterini kullanırken aynı zamanlarda EA Games de bu karakteri kullanabiliyordu(Marvel Nemesis oyunu) Sony'nin kendine bu kadar güvensiz olmasını anlıyorum ellerindeki her sektördeki pazarı kaybettiler, dünyanın en beceriksiz firması olabilirler bu yüzden ve konsol için bu kadar agresif olmalarının sebeplerindendir ama böyle yaparak aşırı itici durmaya başladılar bu durum ters tepebilir sonuçta yılların global markası Spider-man bu karakter Nathan Drake/Kratos falan değil ki Ateri'de Sega'da bile oyunu çıkmış bir karakter. Tepki bu yüzden işte oyun iyidir kötüdür o bambaşka bir konu zaten mikro ödemelerle daha çok insanları sömürmeye yönelik bir oyunum diye bağırıyor, ama belli bir kalite standardının üzerinde en azından. Aynı şeyi Microsoft da yapsa herkes tepki gösterirdi çünkü Spider-man bir konsolun tekeline giremeyecek kadar büyük bir marka. Yıl 2020 olmuşken Horizon gibi Sony'nin exclusive oyunları diğer platformlara geleceği söylenirken böyle kısıtlamalar herkes tarafından daha büyük tepkilerle karşılanacaktır. Aklın yolu bir.

BSC Misafiri

3.8.2020 22:39:40

+4
quote:

Orjinalden alıntı: Ellie_Williams Ne kadar ekmek, o kadar köfte demişler.
Sorun zaten ekmek köfte dengesizliği herkes aynı ekmeğe orantısız köfte alacağı için tepkili konuyu anladın şimdi dimi?

BSC Misafiri

3.8.2020 22:39:32

+4
quote:

Orjinalden alıntı: Himurajutsu Kalite karakter kalite konsolda oynanır
Sana tavsiyem Marvel filmlerini izle, artık kalite karakterin Iron-man olduğunu anlarsın ve Spider-man ise onun yancısı haline dönmüş, film kültürüne de katkısı olur Marvel filmlerinin. Senin söylemine dayanarak Ironman zaten her platformda başrolde demek ki tüm konsollar ve pc kaliteli anlaşıldı şimdi tamamdır. Zaten kimse burda konsol kalitesinden bahsetmiyor.

Dictattor

3.8.2020 22:28:14

+5
Nasıl hamle diye süreli anlaşmalarla oyunları kendine bir yıl kilit altına almak dünyanın en normal hareketiyse sahibi olduğun karakteri platformuna özel yapmakta öyle dünyanın en normal hareketi. Hatta lastik kız ve Spider Man arasında seçim yaptıracak hale getirmek özel oyunu olmayan aleti her sene potansiyel Goty exclusive çıkarıp üzmekten çok daha büyük olay. Birinin haberinin altına uçacak, kaçacak diyip diğerine gelip laf atmakta iki yüzlülüktür.

Himurajutsu

3.8.2020 22:21:42

+6
Kalite karakter kalite konsolda oynanır

Press a Key

3.8.2020 22:17:58

+4
Ne kadar ekmek, o kadar köfte demişler.

BSC Misafiri

3.8.2020 22:04:18

+2
Çok da sıkıntı edilecek bir şey değil. “Tepki gösteriyorum eminim ki başkaları da gösterir.” yorumunu yapıyorsunuz da AAA bir Spider-Man oyunu exclusive olarak çıktı farkındasınız değil mi? DLC mi olay oldu? Konsola özel bir içeriği parayla satsalar çok haksız bir hareket olabilirdi ama ücretsiz olarak yayınladıklarına göre sorun yok. Kaldı ki konsollara özel içerik her zaman olan bir şey zaten. Sadece bunu büyük bir karakterle yapmaları olay çıkmasına neden olmamalı. Starlink’te de Star Fox karakterleri sadece Switch için oynanabilirdi. Ayrıca karakterin haklarının tümüyle Sony’e ait olmasının bir sebebi var. Kimse kusura bakmasın ama şirketler bu lisanslara hayır işi için para ödemiyorlar. Sony film kısmında The Amazing Spider-Man ile yaptığı işi eline yüzüne bulaştırsa da oyun kısmında gayet iyi gidiyor ve önemli olan da bu. Ellerindeki markanın değerini zedelemeden -Activision’ın senelerdir yaptığının aksine- nitelikli iş çıkartıyorlar. Asıl tepki vermeniz gereken taraf bu kadar kötü mekaniklere sahip tekdüze bir oyuna onay veren Square Enix. Oynanış görüntülerinden gördüğümüz kadarıyla bizi bekleyen şey yüksek bütçeli klasik bir Xbox online co-op oyunundan farksız. Sony’nin yaptığı yanlış bir şey yok.

ziondasonisyan

3.8.2020 22:03:54

+7
Bu oyun her platformda 60 dolar olarak çıkıcak e peki insanlar neden hem aynı parayı vericek hemde içeriğe sadece belli bir kesimin erişme şansı olucak çok saçma ya direk platformlardaki oyunların nispeten ps tarafına göre ucuz olması lazım ya da ps tarafında ekstra ücret istemeleri lazım. En azından herşeyi geçtim ön siparişe açtıktan sonra bunu açıklamak ne kadar saçmadır bari ön siparişe açmadan önce bunu insanlara bildirin.

BSC Misafiri

3.8.2020 22:01:56

+6
quote:

Orjinalden alıntı: Naughty Dog Spider-Man'in isim hakları SONY'de istediği gibi kullanır, kendi malını nerede nasıl kullanacağının hesabını mı soruyorsunuz? Çok da iyi oldu Spider-Man'in özel olması, hem konsol sattıran bir oyun, hemde Avangers oyununda da insanlar oyunu alırken PS4,PS5'i tercih etmelerini arttıracak bir hareket. Burası ticaret dünyası, SONY zamanında akıllı davranıp parayı basıp Spider-Man'in isim haklarını aldı ve şimdi hem filmlerde hemde oyunlarda hemde diğer oyunlarda ekmeğini yiyor.
Sadece bir DLC için PS4/PS5 tercih ederse kullanıcılar sen ne kadar kazanacaksın bu işten? Neden bu kadar çok sevindin? Sony konsollarının satmasına sevinecek kadar ne yaşadın?

YildirimBuyucusu

3.8.2020 21:43:36

+8
quote:

Orjinalden alıntı: Naughty Dog Spider-Man'in isim hakları SONY'de istediği gibi kullanır, kendi malını nerede nasıl kullanacağının hesabını mı soruyorsunuz? <img src="https://img.donanimhaber.com/image/s3.gif" align="middle" border="0" alt=""> Çok da iyi oldu Spider-Man'in özel olması, hem konsol sattıran bir oyun, hemde Avangers oyununda da insanlar oyunu alırken PS4,PS5'i tercih etmelerini arttıracak bir hareket. Burası ticaret dünyası, SONY zamanında akıllı davranıp parayı basıp Spider-Man'in isim haklarını aldı ve şimdi hem filmlerde hemde oyunlarda hemde diğer oyunlarda ekmeğini yiyor. <img src="https://img.donanimhaber.com/image/s7.gif" align="middle" border="0" alt="">
Tabii ki de istediği gibi kullanır. Ancak 3. parti bir oyun stüdyosunun oyun içindeki bir karakterin bir konsola özel olması, hayatımda duyduğum en saçma şeylerden biri. Oyun playstation özel olsa, daha mantıklı bir karar olurdu. Evet arkadaşlar Marvel's Avengers'ta oynanabilir bir karakter olan Spider-Man karakterini oynamak için Playstation satın alın! Saçmalık kokuyor.

mehmetalpertr

3.8.2020 21:43:33

+1
saçma olmuş. ben steam de almıştım zaten. Spiderman olmayıversin ne yapayım şimdi. iki katı fazla fiyat verip PS'e alamam.

SOLID SNAKE

3.8.2020 21:41:16

+12
Spider-Man'in isim hakları SONY'de istediği gibi kullanır, kendi malını nerede nasıl kullanacağının hesabını mı soruyorsunuz? Çok da iyi oldu Spider-Man'in özel olması, hem konsol sattıran bir oyun, hemde Avangers oyununda da insanlar oyunu alırken PS4,PS5'i tercih etmelerini arttıracak bir hareket. Burası ticaret dünyası, SONY zamanında akıllı davranıp parayı basıp Spider-Man'in isim haklarını aldı ve şimdi hem filmlerde hemde oyunlarda hemde diğer oyunlarda ekmeğini yiyor.

Metal-Gear

3.8.2020 21:33:46

0
Olay saçmalık ama spider man olsa ne olur olmasa ne olur çokta önemli değil. Oyunu tüm platformlarda oynama şansım var, ancak şu haliyle yine PC'de oynamayı tercih edeceğim her multiplatformda olduğu gibi. Spider man olmayıversin, yine en iyi görsel deneyim PC'de yaşanıyor.

keremec

3.8.2020 21:23:24

+5
İlk exc olacak doye sızıntı yapıldı sonra yalanlandı sonra tekrar exclusive olacak dendi. Multiplatform oyunlarda böyle büyük içeriklerin exclusive olması doğru bir şey değil. Aynı şeyi modern warfare için de yapmışlardı. Bu oyun patlarsa örümcek adamı paşa paşa getirecekler tüm platformlara. Servis oyunu olacağı için de pek umudum yok açıkçası bu oyundan.

BSC Misafiri

3.8.2020 21:04:37

+4
E ben almam ki pc ye o vakit? Karakter eksik der malum yolla akar geçerim. Kostüm vs özel olsun ok de karakter ne aga ya. Fazla saçmalamaya başladılar.

BSC Misafiri

3.8.2020 21:00:31

+6
Saçmalık! Sen tam oyun parasını vereceksin eksik karakterle çıkacak. Sony doğru düzgün satan maskot karakter yaratamayınca Spiderman’i iyice exc. kullanmaya başladı. Şu oyunu başka platform da alan ağır kazık yemiş olur. Ps platformunda olanlar dahi protesto etmeli bu olayı. Sen böyle karakterleri bile exc. hale sokarsan başkaları da aynısına başlar.

BSC Misafiri

3.8.2020 21:00:11

+5
Tüm platformlarda oyuna aynı parayı istemesini biliyorlar ama. Resmen sony bu nesil bencil gidiyor.

TheNewAtilla

3.8.2020 20:53:59

+6
Lanet sony

Punisher155

3.8.2020 20:41:29

+16
Sony kene gibi yapıştı şu Spider-man'e hem film haklarına hem de oyun haklarına. Hadi God of War, Last of Us gibi markaları anlarım kendi ürettikleri seriler ama Spider-man gibi Marvel yapımı global bir karakter bu kadar tekelleştirilmemeli Marvel bu kadarına izin vermemeli, ne yani Insomniac Games firmasını Microsoft satın alsaydı o zaman da Sony konsollarına Spider-man karakterinin DLC olarak bile çıkmasını engelleyebilecek miydi? Şimdiye kadar her platformda iyi kötü oynanabilen bu karakter ömür boyunca Sony'de mi kalacak? Marvel film/oyun haklarını devrederken biraz kafasını kullanarak yapsın şunu kendi oluşturduğu karaktere saygısı olsun Disney çatısı altında dünyanın en zengin firmalarından ama düştüğü duruma bak kendi malı olan Spider-man için söz hakkı yok hadi eskiden fakirdi film hakları konusunda ipleri komple Sony'e verdi ama şuan oyun hakları için bu karakteri bu kadar başkasının emrine devretmesi anlamsız. Süreli bir durum olsa gene anlıcam ama o da değil, resmen saçmalık ben de almamaya karar verdim ki bir çok oyuncu tepki gösterip almayacaktır.

Press a Key

3.8.2020 20:30:19

+2
Geçmiş olsun diyelim o zaman.

RealArek

3.8.2020 20:28:28

+3
quote:

Orjinalden alıntı: kataaay Sony Spider-man'in haklarına sahip hocam. Firmaya diğer platformlarda kullanması için izin vermediyse yapacak bir şeyi yok yapımcı firmanın. Olay tamamen Sony'den kaynaklanıyor. <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Aksel123 Nasıl özel olucak Xbox ve Pc yetim mi ne saçma o zaman oyun Ps 4 ve 5 özel çıksın yarım oyun resmen Steam için almayı düşünüyordum artık almam saçmalık.</blockquote>
Onu biliyorum ama oyuna koyucak kadar izin aldıysa bütün hepsine gelmeli çok saçma ya olsun oyunda yada olmasın 1-2 yerde var demek oyuncuların bence tepki koyması lazım xbox geçtim pc sürümünde niye yok çok saçma bence.

kataaay

3.8.2020 20:26:37

0
Sony Spider-man'in haklarına sahip hocam. Firmaya diğer platformlarda kullanması için izin vermediyse yapacak bir şeyi yok yapımcı firmanın. Olay tamamen Sony'den kaynaklanıyor.
quote:

Orjinalden alıntı: Aksel123 Nasıl özel olucak Xbox ve Pc yetim mi ne saçma o zaman oyun Ps 4 ve 5 özel çıksın yarım oyun resmen Steam için almayı düşünüyordum artık almam saçmalık.

RealArek

3.8.2020 20:23:56

+5
Nasıl özel olucak Xbox ve Pc yetim mi ne saçma o zaman oyun Ps 4 ve 5 özel çıksın yarım oyun resmen özel karakter nedir elbiseyi anladık ama karakter abartı artık Steam için almayı düşünüyordum artık almam saçmalık.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Marvel's Avengers
+ TAKİBE
AL
2 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız