Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Left 4 Dead 3 Valve Çalışanının Videosunda Göründü


    Bu ayın başında Left 4 Dead 3 ile ilgili bazı haberler ortaya çıkmıştı. Valve'ın araştırmacı hayran topluluğu, Left 4 Dead 3'ten yeni bulgular bulmaya devam ediyor. Left 4 Dead 3'ün adı, bu kez bir videoda gözüktü.
 
    2006 senesinden beri Valve'da tasarımcılık yapan Andrea Wicklund, kendi protfolyosuna ait olan "Lobster Hunter" isimli tasarımın videosunu geçtiğimiz sene blogu üzerinden yayınlamış. Bu video, Valve'ın Pipeline kanalında iki gün önce tekrar yayınlandı. Videonun son aşamasında tasarım kaydedilirken, Wicklund'un bilgisayarındaki L4D3 klasörü karşımıza çıkıyor.
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
left 4 dead 3 valve
Hotline Miami 2'ye Ekstra Zorluk Seçeneği The Crew, Yeni Nesilde 30 FPS'de Çalışacak
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

*Meteora*

25.8.2013 23:51:35

-1
quote:

Orijinalden alıntı: maniague

Gman bu yapabildiklerinin ötesinde neye ihtiyaç duyar bilemiyorum onu artık. Hem hapis ya da kısıtlılık konumunda olsaydı Gman ya da o işverenleri, böyle özgür bırakılma adı altında Gordon Freeman'ı açık açık görevlerde kullana bilirdi. Gman'in Gordon'dan bişey saklama ihtiyacı yok hali ile, adam istediği gibi kullanıyor :) O şekilde bakarsak tamamen farklı bir konsept daha çıkar ortaya bence. Tabi önümüze konacak hikayeyi bilemediğimiz için her şey muhtemeldir diyelim yine.
G-manin oyunda birçok gücü var görülüyor bu peki neden bu adamda bazı şeyler eksik? insan olmadığını biliyoruz e o zaman patronlarıda insan değil o zaman. Mesela sürekli giysisini düzeltiyor g-man dünyanın havasında ona zarar veren birşey olabilir. Amacı başka olabilir ama kesinlikle o patronum dediği/işverenlerim dediği kişilerden kurtulma değil onlarla birlikte kurtulma çabaları...

maniague

25.8.2013 23:34:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

G-man bizi izliyor,insanları kontrol ediyor olabilir veya dünyayı altüst edip bazı insanları zamanda biryerde sıkıştırabilir.Fakat bu yinede onun kendi gücünü tam anlamıyla kullandığını göstermiyor. Gemideki şey ne bilmiyorum ama birisi konu açmıştı ben valvenin bilmem nerdeki stüdyosundayım g-manin ne olduğu açıklandı diye orda diyordu adam borealisde g-mani serbest bırakacak birşey var. Ha bunu neye göre düşünüyorum açıklayım: [spoiler=3336476066]Eli,gordona sürekli borealisin ve/veya borealisin içindeki şeyin kullanılmaması gerektiğini söylüyordu.Alyx'in g-mantarafından kullanıldığını ep2de eli'nin son sözlerinden anlıyabiliyoruz.Ayrıca gemi ve/veya içindeki güç sadece g-manin 'patronlarını' serbest bırakacak birşey olmayabilir.Patronları g-manibunla ödüllendirebilir veya borealis ve/veya içindeki şeyin g-maneve patronlarına olacakları g-manbize yalan söyleyerek anlatmış olabilir (YANİ SÖYLEDİKLERİ YALAN OLABİLİR G-MANİN.Kİ BÜYÜK İHTİMALLE ADRIANA YAPTIKLARINDAN ÖYLE OLDUĞUNU ANLAYABİLİRİZ.[/spoiler]
Gman bu yapabildiklerinin ötesinde neye ihtiyaç duyar bilemiyorum onu artık. Hem hapis ya da kısıtlılık konumunda olsaydı Gman ya da o işverenleri, böyle özgür bırakılma adı altında Gordon Freeman'ı açık açık görevlerde kullana bilirdi. Gman'in Gordon'dan bişey saklama ihtiyacı yok hali ile, adam istediği gibi kullanıyor :) O şekilde bakarsak tamamen farklı bir konsept daha çıkar ortaya bence. Tabi önümüze konacak hikayeyi bilemediğimiz için her şey muhtemeldir diyelim yine.

*Meteora*

25.8.2013 03:18:04

0
quote:

Orijinalden alıntı: Babblebabble [spoiler=7869603420]HL2'nin betasındaki bölümlerle ilgili araştırma yaptınız mı bilmiyorum ama çıkarılan bölümler borealise gidilen bölümleri, kraken base'i ve diğer bir meydan çatışması olan bölümü kapsıyor.Adı Artric'li bir şeydi.HL3'ün çok uzun olacak olması kesin.Tek umduğum eski oynayış tarzını sürdürmesi (Cutscene olmadan, HP sistemli ve ADS olmadan-Oldschool olsun.) Her neyse konuya dönersek... Çıkarılan bölümler orjinal Half Life 2'de gerçekleşecek olan 4. gün oynayışını kapsıyordu.Çalındığı için oyunun senaryosu 3. gün sonunda kesilmiş oldu.Eğer senaryoda büyük değişiklik olmazsa ve HL2 betasına benzer olacaksa borealis'e gidene kadar çok uzun yolumuz olmayacak.Meydan çatışması olan bir bölüm olacak ve oradan Borealis'e gidicez.Orada çatışmalar olacak.Sonra Kraken Base'e Mossman'ın yanına gidicez.Orjinal harita da böyleymiş [/spoiler]
Dostum evet onlar hl2 betasına ait ama orda captain vance diye bir adam var. Eli vance,captain vance ile balıkçının (The fishermanin) yani 2 farklı karakterin birleşimi. Sanırım bu karakterler hl2 betasında gözüküyordu biri babası oluyordu alyxinde hangisi olduğunu hatırlamıyorum. [spoiler=2288215396]Oyun hl2nin çalınmış halinin devamı gibi olsa bile eli zaten öldü yani captain vance zaten ölü.[/spoiler]

*Meteora*

25.8.2013 03:08:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: maniague Olay sadece motorda bitse haklısın da keşke öyle olsa işte :) SPOILER Gman bir yerlerde kapalı ya da hapis değil, bilakis perde arkasından bir çok şeye hükmeden, oradan oraya gidip Gordon Freeman'ın ilerleyişini izleyen doğa üstü biri. Vortigaunt uriah ve panpaları olmasaydı Gman bizi vereceği sonraki görev için hapsetmişti :) yani Gman'i özgür bırakma durumu olacağını sanmıyorum o yüzden. Ha şöyle olur Borealis'in kullanılması Gman'in "müşterilerinin" ilgisi çeken bir şey ise Alyx maşa olarak kullanılır. Ve bu combine portalını kapatacak bir şeyse şahsen ben Eli'nin dediğini dinlemez göz yumardım kullanılmasına.
G-man bizi izliyor,insanları kontrol ediyor olabilir veya dünyayı altüst edip bazı insanları zamanda biryerde sıkıştırabilir.Fakat bu yinede onun kendi gücünü tam anlamıyla kullandığını göstermiyor. Gemideki şey ne bilmiyorum ama birisi konu açmıştı ben valvenin bilmem nerdeki stüdyosundayım g-manin ne olduğu açıklandı diye orda diyordu adam borealisde g-mani serbest bırakacak birşey var. Ha bunu neye göre düşünüyorum açıklayım: [spoiler=3336476066]Eli,gordona sürekli borealisin ve/veya borealisin içindeki şeyin kullanılmaması gerektiğini söylüyordu.Alyx'in g-mantarafından kullanıldığını ep2de eli'nin son sözlerinden anlıyabiliyoruz.Ayrıca gemi ve/veya içindeki güç sadece g-manin 'patronlarını' serbest bırakacak birşey olmayabilir.Patronları g-manibunla ödüllendirebilir veya borealis ve/veya içindeki şeyin g-maneve patronlarına olacakları g-manbize yalan söyleyerek anlatmış olabilir (YANİ SÖYLEDİKLERİ YALAN OLABİLİR G-MANİN.Kİ BÜYÜK İHTİMALLE ADRIANA YAPTIKLARINDAN ÖYLE OLDUĞUNU ANLAYABİLİRİZ.[/spoiler]

Apoc

25.8.2013 02:57:00

-1
2.oyunu oynamıştım ama pek sarmadı

maniague

25.8.2013 02:53:19

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL

G-Man diyor ki iş verenlerim sendne çok memnum , onun patronları var daha belki de patronlarının yanında g-man bir kukla bilemeyiz bunu . Kurutlma gibi bir şey de söz konusu değil zaten adam özgür
Benim aklıma şey takılıyor, oyunun sonunda G-man'in iş verenleri "biz oyuncular" çıkmayalım? :) mindblow :)

Hoid

25.8.2013 01:04:06

+2
quote:

Orijinalden alıntı: maniague Olay sadece motorda bitse haklısın da keşke öyle olsa işte :) SPOILER Gman bir yerlerde kapalı ya da hapis değil, bilakis perde arkasından bir çok şeye hükmeden, oradan oraya gidip Gordon Freeman'ın ilerleyişini izleyen doğa üstü biri. Vortigaunt uriah ve panpaları olmasaydı Gman bizi vereceği sonraki görev için hapsetmişti :) yani Gman'i özgür bırakma durumu olacağını sanmıyorum o yüzden. Ha şöyle olur Borealis'in kullanılması Gman'in "müşterilerinin" ilgisi çeken bir şey ise Alyx maşa olarak kullanılır. Ve bu combine portalını kapatacak bir şeyse şahsen ben Eli'nin dediğini dinlemez göz yumardım kullanılmasına.
G-Man diyor ki iş verenlerim sendne çok memnum , onun patronları var daha belki de patronlarının yanında g-man bir kukla bilemeyiz bunu . Kurutlma gibi bir şey de söz konusu değil zaten adam özgür

maniague

25.8.2013 00:47:04

+1
Olay sadece motorda bitse haklısın da keşke öyle olsa işte :) SPOILER Gman bir yerlerde kapalı ya da hapis değil, bilakis perde arkasından bir çok şeye hükmeden, oradan oraya gidip Gordon Freeman'ın ilerleyişini izleyen doğa üstü biri. Vortigaunt uriah ve panpaları olmasaydı Gman bizi vereceği sonraki görev için hapsetmişti :) yani Gman'i özgür bırakma durumu olacağını sanmıyorum o yüzden. Ha şöyle olur Borealis'in kullanılması Gman'in "müşterilerinin" ilgisi çeken bir şey ise Alyx maşa olarak kullanılır. Ve bu combine portalını kapatacak bir şeyse şahsen ben Eli'nin dediğini dinlemez göz yumardım kullanılmasına.

crossmatch

24.8.2013 23:55:09

0
Bana kalırsa bunlar hl3'û steambox denen merede saklıyorlar.

cengizhan1903

24.8.2013 10:18:05

0
H!L beklemeyin beyler daha portal 3 4 cikcak ooo

Quirah

24.8.2013 04:39:20

0
Hatırlatma: Yorum yapacak misafir arkadaşlar yoruma SPOILER uyarısını eklesinler lütfen.

Babblebabble

24.8.2013 04:32:29

0
[spoiler=7869603420]HL2'nin betasındaki bölümlerle ilgili araştırma yaptınız mı bilmiyorum ama çıkarılan bölümler borealise gidilen bölümleri, kraken base'i ve diğer bir meydan çatışması olan bölümü kapsıyor.Adı Artric'li bir şeydi.HL3'ün çok uzun olacak olması kesin.Tek umduğum eski oynayış tarzını sürdürmesi (Cutscene olmadan, HP sistemli ve ADS olmadan-Oldschool olsun.) Her neyse konuya dönersek... Çıkarılan bölümler orjinal Half Life 2'de gerçekleşecek olan 4. gün oynayışını kapsıyordu.Çalındığı için oyunun senaryosu 3. gün sonunda kesilmiş oldu.Eğer senaryoda büyük değişiklik olmazsa ve HL2 betasına benzer olacaksa borealis'e gidene kadar çok uzun yolumuz olmayacak.Meydan çatışması olan bir bölüm olacak ve oradan Borealis'e gidicez.Orada çatışmalar olacak.Sonra Kraken Base'e Mossman'ın yanına gidicez.Orjinal harita da böyleymiş [/spoiler]

ungalath

24.8.2013 04:28:19

-1
hala h-l bekleyen var....

Master_Evil

24.8.2013 03:18:52

0
bu oyun er yada geç çıkacak, half life3ten önce çıkmasını temenni ederim çünkü half life yesi nesilin temel taşlarından biri olmak zorunda

*Meteora*

24.8.2013 01:01:24

0
quote:

Orijinalden alıntı: MALTHAEL Source 2 geliştiriliyor belkide tamamlanmıştır . Çok fazla tutan 3 tane oyunları var L4D3 gelecek , portal 3 gelecek sonra half-life 3 gelecek . Eğer ki senaryoları birleştirmek istiyorlarsa portal ile çünkü alt senaryosu gibi bir şey portal . Önce half-life 3 çıkartıp portalda ki zaman dilimine yaklaşabilirler niye böyle dedim çünkü portalın geçtiği zaman dilimi half-life tan az biraz ileride . Bir diğer konuların birleşme ihtimali kuvvetlendiren detay ise aperture science ın black mesayı satın alması hatta şirketin adı bile var blappeture mesa buda aylar öncesinden yapılan sitesi http://www.blappeture.com/ bildiğiniz gibi aperture scienc black mesadan daha üstün bir firma teknoloji ve parasal bakımdan black mesayı katlamış durumdalar portal aygıtını üreten firmada aperture . BOREALİS gemisi de apertureye ait üstünde büyük ihtimal devasa bir cihaz var ve oyunu oynadıysanız yeni yola çıktığını görürsünüz geminin . HL2EP2 de ise geminin kuzey kutbunda olduğunu gösteriliyor . Özetle seriler birbirine bağlanacaksa bunun tam zamanı belki de bir kaç aksilik çıkıp senaryoyu birleştirmeye bilirler ama oyun çıkacaktır . Bu yazımdan da şunu çıkartabilirsiniz ses sanatçısı isyan etmişti o gladosun sesi , eşi ise torrent lerin sesidir . Portal ile bağlamıyacaklarsa veya o karakterleri göremyeceksek valvenin onları çağırmaması çok dağol .
Hayır aperture black mesadan iyiydi.Ama black mesa onların fikirlerini çaldı.Cave johnson iddia etti bunları ve haklıydıda.Black mesanın apertureun fikirlerini çalması sayesinde portalda olanlar oldu...

*Meteora*

24.8.2013 00:58:39

0
quote:

Orijinalden alıntı: maniague

MALTHAEL üstat doğru demiş, HL3'de oynanış uzun olur diğerlerine göre. Sanıyorum toparlayıp bitirirler artık hikayeyi. (SPOILER) Tekrar Gman'in eline düşmezsek 4. oyun olmaz çünkü. Gordon, Gman ile ipleri kopardı biraz bildiğin üzere. ve 3. oyunun 2 sonu olur gibi his var bende. Borealis'i Combine portalından kurtulmak için aramaya gidiyoruz, ama Eli kullanmamamız gerektiğini söylüyor ölmeden önce. Bence bir ihtimal 3. oyunda bize seçenek sunacaktır oyun. Hoş teknik olarak ilk oyunda da 2 son vardı :) HL3'ün Valve oyunlarında verdiği işaretlere gelince hepsi kayıkçı kavgası. Dediğin gibi unutturmak istemiyorlar güya kendilerini. Ama oyuncuları böyle bir merakın içine sokmaları beklentilerimizi anormal derecede katlıyor. Kimsenin aklında kurduğu mükemmel HL3 ile önüne konan HL3 uyuşmayacak. HL3'ün hüsran olması ihtimali de var, aslı ne kadar iyi olursa olsun. Çünkü beklentimiz çok ve birbirlerinden farklı. Vesselam HL3 çıkar ama ne zaman çıkar nasıl olur biz görür müyüz hiç belli değil. Ben dahil her fanın kafasından ayrı bir ses çıkıyor Valve sustukça. Senaryolar üretip ipucu arıyoruz şizofren olduk resmen :) Valve onaylasa bile inanmam artık Steam'in resmi sitesinde oyunu satın alınabilir görmedikçe :)
Oyunun hüsran olmasından korkuyorlarda daha farklı birşeyle ilgili bu.Eğer hüsran olmayacağını bilseler 2008in sonunda çıkardı oyun. 2010dan beri geliştiriliyorsa motor,half life 3 inanılmaz olacak.Tabi zaman belli edecek bize bunu. [spoiler=4645073271]Bazı görevlerde biz alyxe bakmazken alyx kızgın biz ona bakınca gülümseyerek bakıyor.Yani borealise gittiğimizde alyx g-man tarafından kontrol edilip borealisi kullanabilir çünkü borealisde g-mani serbest bırakcak şeyler olabilir...[/spoiler]

Hoid

24.8.2013 00:40:59

0
Source 2 geliştiriliyor belkide tamamlanmıştır . Çok fazla tutan 3 tane oyunları var L4D3 gelecek , portal 3 gelecek sonra half-life 3 gelecek . Eğer ki senaryoları birleştirmek istiyorlarsa portal ile çünkü alt senaryosu gibi bir şey portal . Önce half-life 3 çıkartıp portalda ki zaman dilimine yaklaşabilirler niye böyle dedim çünkü portalın geçtiği zaman dilimi half-life tan az biraz ileride . Bir diğer konuların birleşme ihtimali kuvvetlendiren detay ise aperture science ın black mesayı satın alması hatta şirketin adı bile var blappeture mesa buda aylar öncesinden yapılan sitesi http://www.blappeture.com/ bildiğiniz gibi aperture scienc black mesadan daha üstün bir firma teknoloji ve parasal bakımdan black mesayı katlamış durumdalar portal aygıtını üreten firmada aperture . BOREALİS gemisi de apertureye ait üstünde büyük ihtimal devasa bir cihaz var ve oyunu oynadıysanız yeni yola çıktığını görürsünüz geminin . HL2EP2 de ise geminin kuzey kutbunda olduğunu gösteriliyor . Özetle seriler birbirine bağlanacaksa bunun tam zamanı belki de bir kaç aksilik çıkıp senaryoyu birleştirmeye bilirler ama oyun çıkacaktır . Bu yazımdan da şunu çıkartabilirsiniz ses sanatçısı isyan etmişti o gladosun sesi , eşi ise torrent lerin sesidir . Portal ile bağlamıyacaklarsa veya o karakterleri göremyeceksek valvenin onları çağırmaması çok dağol .

BSC Misafiri

24.8.2013 00:29:39

0
Onu bunu bırakın da gerçekten oyunların aslında bir sanat olduğunun bir göstergesi. Geçekten profesyonel kişiler oldukları belli; ki zaten Valve bu!! Half-Life, Portal, Left 4 Dead, Team fortress, steam, dota... Valve çok farklı gerçekten, bir tarafta oyunlar, diğer tarafta valve oyunları.

BSC Misafiri

24.8.2013 00:29:15

0
şimdi çıkar derki ben bir tasarımcıyım ve eğer böyle bir oyun olsaydı yada kendimi geliştirmek için birkaç resim çizdim gibi açıklama gelir yine yalanlanır bıktım artık valve yeni oyun motoru kullanan bir oyun açıkla artık :D

maniague

24.8.2013 00:28:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Bildiğim kadarıyla ep2 de böyle geç çıkmış.MALTHAEL ile bir görüşme yaptım bana hl3ün hl serisinin en uzun oyunu olacağını söyledi.E öyle olacak ama portal 3 hl3den sonra çıksa süper olur ama hl3 hepsinden önce çıksa var ya Valve,2007 yılından sonra hiçbirşey sızdırmaz hale geldi.Gabe,tutumlu davranarak çalışanlarını kovmaya başladı böylece hiçbirşey sızmadı birdaha. Yani valve hl3 için birşeyler sızdırıyormuş gibi yapıyor ama aslında devam eden hiçbirşey yok.Sadece hayranlarını kaybetmemeye çalışıyorlar.Mesela CS:GOya konulan hl2:e2 easter eggleri bunlara birer örnek.[spoiler=3338187349] bak şimdi bu videoada cs:goda office haritasındaki easter eggler gösteriliyor.Office haritasını bilirsin işte.Rehinelerin olduğu yerde bir ekran var orda hl2 karakterlerinin isimleri yazıyor.Eli'nin ismi çizilmiş çünkü eli öldü.Ama breenin ismi çizilmemiş bu onun yaşadığını gösterebilir.[/spoiler]
MALTHAEL üstat doğru demiş, HL3'de oynanış uzun olur diğerlerine göre. Sanıyorum toparlayıp bitirirler artık hikayeyi. (SPOILER) Tekrar Gman'in eline düşmezsek 4. oyun olmaz çünkü. Gordon, Gman ile ipleri kopardı biraz bildiğin üzere. ve 3. oyunun 2 sonu olur gibi his var bende. Borealis'i Combine portalından kurtulmak için aramaya gidiyoruz, ama Eli kullanmamamız gerektiğini söylüyor ölmeden önce. Bence bir ihtimal 3. oyunda bize seçenek sunacaktır oyun. Hoş teknik olarak ilk oyunda da 2 son vardı :) HL3'ün Valve oyunlarında verdiği işaretlere gelince hepsi kayıkçı kavgası. Dediğin gibi unutturmak istemiyorlar güya kendilerini. Ama oyuncuları böyle bir merakın içine sokmaları beklentilerimizi anormal derecede katlıyor. Kimsenin aklında kurduğu mükemmel HL3 ile önüne konan HL3 uyuşmayacak. HL3'ün hüsran olması ihtimali de var, aslı ne kadar iyi olursa olsun. Çünkü beklentimiz çok ve birbirlerinden farklı. Vesselam HL3 çıkar ama ne zaman çıkar nasıl olur biz görür müyüz hiç belli değil. Ben dahil her fanın kafasından ayrı bir ses çıkıyor Valve sustukça. Senaryolar üretip ipucu arıyoruz şizofren olduk resmen :) Valve onaylasa bile inanmam artık Steam'in resmi sitesinde oyunu satın alınabilir görmedikçe :)

EagleTibet

23.8.2013 21:55:01

0
Acaba HL3 den yeterince kar edemiceklerini filan mı düşünüyolar yoksa oyunun senaryosunu mu bir yere bağlayamadılar? Hayır 1 Nisan şakası bile yanlış hatırlamıyosam çığır açıyosa kar edememe gibi bi durum bence söz konusu deil geriye bir tek senaryo kısmı kalıyo. Ya da bi ihtimal oyunu yapıp yapıp beğenmiyolar ve her seferinde sil baştan başlıyolar.

*Meteora*

23.8.2013 21:50:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: maniague

çok optimist bakmışsın kardeşim, keşke ben de öyle bakabilsem de sabır bi yere kadar idare etti maalesef :) yaptıkları fazla naz aşık usandırdı resmen.
Bildiğim kadarıyla ep2 de böyle geç çıkmış.MALTHAEL ile bir görüşme yaptım bana hl3ün hl serisinin en uzun oyunu olacağını söyledi.E öyle olacak ama portal 3 hl3den sonra çıksa süper olur ama hl3 hepsinden önce çıksa var ya Valve,2007 yılından sonra hiçbirşey sızdırmaz hale geldi.Gabe,tutumlu davranarak çalışanlarını kovmaya başladı böylece hiçbirşey sızmadı birdaha. Yani valve hl3 için birşeyler sızdırıyormuş gibi yapıyor ama aslında devam eden hiçbirşey yok.Sadece hayranlarını kaybetmemeye çalışıyorlar.Mesela CS:GOya konulan hl2:e2 easter eggleri bunlara birer örnek.[spoiler=3338187349] bak şimdi bu videoada cs:goda office haritasındaki easter eggler gösteriliyor.Office haritasını bilirsin işte.Rehinelerin olduğu yerde bir ekran var orda hl2 karakterlerinin isimleri yazıyor.Eli'nin ismi çizilmiş çünkü eli öldü.Ama breenin ismi çizilmemiş bu onun yaşadığını gösterebilir.[/spoiler]

maniague

23.8.2013 21:40:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Valla ne zaman çıkacağını kestirmek imkansız ama şöyle birşey var: 2007 Yılından beri her saniye 1 saniye,her dakika 1 dakika her gün 1 gün olarak geçti gitti.Ne zaman çıkacağını söylemeselerde her saniye hl3e 1 saniye daha yaklaşıyoruz bu açıdan bakarsak iyi bir durum...
çok optimist bakmışsın kardeşim, keşke ben de öyle bakabilsem de sabır bi yere kadar idare etti maalesef :) yaptıkları fazla naz aşık usandırdı resmen.

*Meteora*

23.8.2013 21:38:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: maniague

yanlış hatırlamıyorsam portal 2 sonradan çıktı. valve dediğin olayı yaparsa harbi bir sürü fanı çileden çıkarır artık. benim çocukluğumun oyunudur half-life, yeri ayrıdır yani. yapılan spekülatif haberlerden dolayı takibi bıraktım bile.
Valla ne zaman çıkacağını kestirmek imkansız ama şöyle birşey var: 2007 Yılından beri her saniye 1 saniye,her dakika 1 dakika her gün 1 gün olarak geçti gitti.Ne zaman çıkacağını söylemeselerde her saniye hl3e 1 saniye daha yaklaşıyoruz bu açıdan bakarsak iyi bir durum...

maniague

23.8.2013 21:33:55

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora*
alıntı:

Orijinalden alıntı: maniague

alıntı:

Orijinalden alıntı: *Meteora*

Hadi L4D3ü çıkardılar,ondan sonra birde portal 3 çıkarıcakları anlaşılırsa bu firma batar.<br> İsmi malum olan oyunu bu gidişle 2015den önce görmemiz imkansız ahanda buraya yazıyorum!


2009'da anca görürüz 2011'de anca görürüz dediğimizi de hatırlıyorum ben kardeşim :) hep 2 2 artırıyoruz bakalım sanmıyorum bu kuşağın o malum oyunu göreceğini :)

Hl3ü çıkaracaklarını sandığımız zamanda portal 2yi çıkardılar.Sonra yine hl3ü beklediğimiz zamanda l4d2 çıktı.Şimdi birde l4d3 çıkcak hl3 yerine.Birde tekrar portal 3 derlerse artık nolur bilemiyorum.
Bu arada l4d2 portal2den öncemi çıkmıştı?
yanlış hatırlamıyorsam portal 2 sonradan çıktı. valve dediğin olayı yaparsa harbi bir sürü fanı çileden çıkarır artık. benim çocukluğumun oyunudur half-life, yeri ayrıdır yani. yapılan spekülatif haberlerden dolayı takibi bıraktım bile.

*Meteora*

23.8.2013 21:23:25

0
quote:

Orijinalden alıntı: maniague

2009'da anca görürüz 2011'de anca görürüz dediğimizi de hatırlıyorum ben kardeşim :) hep 2 2 artırıyoruz bakalım sanmıyorum bu kuşağın o malum oyunu göreceğini :)
Hl3ü çıkaracaklarını sandığımız zamanda portal 2yi çıkardılar.Sonra yine hl3ü beklediğimiz zamanda l4d2 çıktı.Şimdi birde l4d3 çıkcak hl3 yerine.Birde tekrar portal 3 derlerse artık nolur bilemiyorum. Bu arada l4d2 portal2den öncemi çıkmıştı?

maniague

23.8.2013 21:14:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: *Meteora* Hadi L4D3ü çıkardılar,ondan sonra birde portal 3 çıkarıcakları anlaşılırsa bu firma batar.
İsmi malum olan oyunu bu gidişle 2015den önce görmemiz imkansız ahanda buraya yazıyorum!
2009'da anca görürüz 2011'de anca görürüz dediğimizi de hatırlıyorum ben kardeşim :) hep 2 2 artırıyoruz bakalım sanmıyorum bu kuşağın o malum oyunu göreceğini :)

BSC Misafiri

23.8.2013 20:40:43

0
RE deki Alice ablamiza benzettim :D

*Meteora*

23.8.2013 20:38:30

-1
Hadi L4D3ü çıkardılar,ondan sonra birde portal 3 çıkarıcakları anlaşılırsa bu firma batar. İsmi malum olan oyunu bu gidişle 2015den önce görmemiz imkansız ahanda buraya yazıyorum!
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Left 4 Dead 2
+ TAKİBE
AL
22 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız