Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Homefront: The Revolution'ın İlk İnceleme Notları Pek İyi Değil

 
   Bugün itibarıyla çıkışını gerkçeleştiren Homefront: The Revolution için inceleme notları yavaş yavaş gelmeye başladı. Deep Silver tarafından geliştirilen oyun 15 inceleme sonucunda 55 metacritic ortalamasını bulmuş durumda. Daha da ilginci oyuna 10 puan veren sitenin olması.
 
Eurogamer Italy 80
Multiplayer.it 72
The Games Machine 70
M3 70 
Everyeye.it 65
Gamewatcher 65
Eurogamer Poland 60
Gamesradar+ 60
Video Gamer 60
Polygon 60
WCCFtech 56 
IGN 50 
We Got This Covered 40
Hardcore Gamer 40
The Jimquisiton 10
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Crytek Homefront Homefront 2 CryEngine FPS THQ deep silver koch media revolution
Dark Souls Masaüstü Oyunu Kickstarter'da Rekor Kırdı Shaquille O'Neal'ı CS:GO Reklamında Görüyoruz
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Babblebabble

22.5.2016 03:14:51

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

launch günü ne veya update? dikkat çekicem ve havalı görünücem diye ergen ergen yabancı kelimelere abanıyorsunuz, sorsam ingilizce zamanları bilmezsiniz
Selam, İngilizce Öğretmenliği okuyorum.Türkçeyi kirlettiysek affola, bazı şeyler yabancı dili çok sık kullanmak ve çok sık İngilizce oyunlarla iç içe olmaktan istemsiz dilime de, elime de pelesenk olmuş. Oyuna dönersek, "Division'a 65 verip buna 10 veren..." diyen arkadaşa sonuna kadar katılıyorum.Sen grafik koy, (onun da optimizasyonu çok şahane değil zaten) sonra tüm görevleri tekdüze yap.Sonra biz açık dünya, online bla bla bla.Senaryosuna kasılıp, doğru düzgün single-player içerik yapılan oyunu ötekilerine tercih ederek bu arkadaşa hunharca katılıyorum.

keremec

19.5.2016 11:48:54

0
Metacritic dense steamdeki kullanıcı oylari daha belirliyici bana gore. Steamdeki kullanici oylamalarini bekliyorum.

BSC Misafiri

18.5.2016 11:31:27

+1
quote:

Orjinalden alıntı: Babblebabble Şimdi baktım steam'de 21 incelemenin 13'ü negatif.Sürekli performans sorunlarından bahsedilmiş.YT'de izlediğim kadarıyla bir 970'le gayet iyi çalışıyor.Ama yine de launch gününde böyle sorunlarla çıkması iyi olmamış.Update beklemeli.Bir de Amerika'da 3 gün erken çıkması saçmalık oldu biz bekleyelim hala.
launch günü ne veya update? dikkat çekicem ve havalı görünücem diye ergen ergen yabancı kelimelere abanıyorsunuz, sorsam ingilizce zamanları bilmezsiniz

emrahcey

18.5.2016 10:37:24

0
10 veren site diyor ki, sakın bu oyuna 59 euro yada 59 dolar vererek paranızı heba etmeyin. 89 TL'de bizde...

alito

18.5.2016 03:17:53

0
Tırt çıkacağı belliydi zaten.

Redunay

18.5.2016 01:52:29

+2
Son yıllarda bu kadar "ben patlayacağım" diye bağıra bağıra gelen bir oyun görmedim.

BSC Misafiri

18.5.2016 01:09:09

0
10 veren division ada 65 falan vermişti.salak bir site işte.

BSC Misafiri

18.5.2016 01:08:48

0
Patates çıktı.. Neyse geçmiş ola.

BSC Misafiri

18.5.2016 01:07:40

0
Bu kahramanlar ülkesi amerika geyiği haricinde girişini beğendim oyunun, senaryo hoştu, grafikler hoştu sıkıntı ne?

Babblebabble

17.5.2016 22:18:45

0
Şimdi baktım steam'de 21 incelemenin 13'ü negatif.Sürekli performans sorunlarından bahsedilmiş.YT'de izlediğim kadarıyla bir 970'le gayet iyi çalışıyor.Ama yine de launch gününde böyle sorunlarla çıkması iyi olmamış.Update beklemeli.Bir de Amerika'da 3 gün erken çıkması saçmalık oldu biz bekleyelim hala.

puppet53

17.5.2016 22:02:49

0
Alphasından kötü olacağı belliydi zaten de 10 puan ne arkadaş yani o kadar da değil yine ilgi çekmek isteyen bir site daha.

kdrcnrbyrm

17.5.2016 20:03:59

0
Oyun patlamış anlaşılan. Oyunun walkthrough videosuna baktım birazda grafikler kötü görünmedi bana. Ama fiziklerde sorun var gibi. Yumruk falan atıyorlar ama o hissi vermiyor izlerken. İlk duyurulduğunda baya bir umutluydum aslında crytek yapsaydı oyunu daha güzel bir proje çıkardı bence.

[email protected]

17.5.2016 19:53:49

0
b.k ettiler guzelim oyunu

Data Transfer

17.5.2016 19:51:33

+1
crytek bombadan kurtulmuş anlaşılan :D

Tiny Titan

17.5.2016 19:36:24

+5
quote:

Orjinalden alıntı: Prequel Metacritic'i hala umursayan mı var? Ne oyunlara 95 ne oyunlara 50-60 veriyorlar.
Şu geyikte bir bitmedi ha.Metacritic gayet belirleyici bi otorite istediğiniz kadar kabul etmeyin.

freshmind

17.5.2016 19:07:15

+1
Oyun kaç defa el değiştirdi, kaç defa grafik motoru değişti ... Betası, bu yıl en fazla dalga geçilen oyunlardan-durumlardan birisi oldu. Tam sürümü de çok farklı değilmiş demek ki. Yazık oldu...

Project Scorpio

17.5.2016 18:54:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: Babblebabble

Pre-order attım da ben bugün Amerika'da çıktı, 20'sinde tüm dünya.Pre-load bitti, bekliyoruz.Ben baya umutluydum oyundan, birkaç gameplay izledim her türlü hoş görünüyor.70 altında verenler neyin kafası bilmedim.PVP yok diye bunlar işte.Topluluk bozuldu.Vericen bunların eline CoD infinite bütün gün oynasınlar.
Aşırı kötü bir oyun buna vereceğin parayla çok daha ıyı oyunlar alabılırdın bir beklentın olmasın derim baya vasat bır oyun gercekten oynayınca goreceksın.

neo-life

17.5.2016 18:43:30

+13
eğer oyun çalışıyorsa bozuk değilse 10 vermek tam anlamıyla emeğe yapılmış bir saygısızlıktır ben olsam oyun şirketleri birleşir bir daha o 10 veren siteye hiç bir ürünü göndermem

Prequel

17.5.2016 18:09:30

+1
Metacritic'i hala umursayan mı var? Ne oyunlara 95 ne oyunlara 50-60 veriyorlar.

Meriall

17.5.2016 17:39:37

0
Deep Silver bırak bu oyunları da yeni metro oyunu çıkar hadi be iki gözüm

GhostTurk61

17.5.2016 17:35:44

0
o kadar el değiştirirse olucağı buydu .( yazık oldu

Chosen_One

17.5.2016 17:29:16

0
100 üzerinden 10 puanı hakedecek oyun yoktur adamlar trollemişler resmen, ayrıca oyunu oynama fırsatım oldu ve iyi görünüyordu. Mükemmel değil ama COD kadar kötü değil kesinlikle.

BSC Misafiri

17.5.2016 17:27:55

0
10 puan veren jimquisition :D dalga için vermiştir o puani adam

BSC Misafiri

17.5.2016 17:11:11

+1
Beklediğimden yüksek puanlar,oyunun pek bir olayı yok zaten...Keşke IO interactive Freedom Fighters 2'yi yapsa....

Babblebabble

17.5.2016 17:05:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: furandor O kadar kötü mü gercekten ...oynayan arkadaş var mı aramızda ?
Pre-order attım da ben bugün Amerika'da çıktı, 20'sinde tüm dünya.Pre-load bitti, bekliyoruz.Ben baya umutluydum oyundan, birkaç gameplay izledim her türlü hoş görünüyor.70 altında verenler neyin kafası bilmedim.PVP yok diye bunlar işte.Topluluk bozuldu.Vericen bunların eline CoD infinite bütün gün oynasınlar.

Nevfel

17.5.2016 16:38:37

0
Kimse bir klasik beklemiyordu zaten bu oyundan ki. 10 puan veren fazla kasmış kendisini. Ortalama üzeri bir oyun olsa yeterli. İndirimden 20 tl ye alınır. 89 tl etmez orası ayrı.

TearsForFears

17.5.2016 16:24:02

+2
Kötü oyun değildir ama beklentilerin altında kalmıştır biri 10 puan vermiş 100 üzerinden 10 ise onların sitesi kapanır inş.

CaSsErDoDo

17.5.2016 16:22:23

0
Tam beklediğim gibi gelmiş puanlar. Oynanış videolarında iş yoktu. Birkaç oyundan parçalar alıp birleştirmiş gibi duruyordu. Sonuç ortada. Bence harika bir potansiyeli vardı ama geçmiş olsun ne diyelim.

SanjaY1907

17.5.2016 15:51:00

0
Oyunun grafikleri kötü değil ama inanılmaz fps sorunu var, ekranda doğru düzgün bir şey yokken bile çok düşüyor fps.

1094ali1094

17.5.2016 15:35:52

0
Açıkçası crytek'ten sonra pek bişey beklemedim ben. Crytek yapsaydı bambaşka olurdu. Zira ilk gördüğümde gerçekten çok etkilenmiştim.

Masso

17.5.2016 15:30:26

0
Balon

Dhiozy

17.5.2016 15:29:03

+1
Oyun Crytek'ten ayrildiktan sonra umidim kalmamisti zaten.

furandor

17.5.2016 15:22:56

0
O kadar kötü mü gercekten ...oynayan arkadaş var mı aramızda ?

Shovel Knight

17.5.2016 15:21:56

0
valla 70 den aşağı olmaz o civarda olur diye düşünüyordum ama çevre dışında oyunda iyi denilebilecek pek bir şey yokmuş
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Homefront: The Revolution
+ TAKİBE
AL
27 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız