Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Gears of War 3 Röportajı ve Ayrıntılar

Testereli silahlarınızı hazırda tutun!
 
     Epic Games'in geliştirdiği Gears of War 3'ün çıkmasına yaklaşık iki hafta kaldı. Oyunun yapımcısı olan Cliff Bleszinski, yaptığı röportajla oyun hakkında bilgiler paylaştı.
 
     Soru: Dört kişilik co-op sence oyun için daha iyi oldu mu? Sence dört kişilik co-op desteğini daha önceden vermeniz gerekir miydi?
    CliffyB: Bu nesil konsollar çıktığında co-op fazla oyuncunun oynadığı popüler bir şey değildi. Gears 1 ve Gears 2 ile birlikte bu tip oyunlar ve co-op kültürü yerleşmeye başladı. Şu an milyonlarca Xbox var ve hiç olmadığı kadar çok kişi co-op oynuyor.
 
     Soru: Dört kişilik co-op, bölüm tasarımlarını nasıl değiştirdi? Savaş alanını değiştirmek zorunda kaldınız mı?
     CliffyB: Evet savaş alanlarını biraz daha geniş yaptık. Fakat aynı zamanda savaşların çok uzun sürmesini istemediğimiz için yanlara dönüşler ekleyerek kanatlardan saldırma imkanını arttırdık. Eğer takımınızda bir kişi soldan diğer üçü sağdan gitmek isterse veya iki kişi saldırırken iki kişi defans yapmak isterse bunu yapabilirsiniz. İstediğiniz taktiği deneyerek tekrar tekrar oynayabilirsiniz, sonuçta senaryo modu için puan toplamak için oynayabileceğiniz arcade modu da bulunuyor.
 
     Soru: Senaryo bölümlerinde düşmanlar rastgele mi doğuyor?
     CliffyB: Evet biraz rastgele fakat asıl önemli olan doğduktan sonra içinde bulunduğu duruma göre her seferinde farklı kararlar vermesi. İki ve dört kişilik co-op arasındaki en büyük fark karşılaşacağınız düşman sayısı olacak.
 
     Soru: Bu sizin için sorun teşkil etti mi?
     CliffyB: Teknik olarak etmedi çünkü biz burada oyuncuya daha fazla şey göstermek istiyoruz. Render'larken sadece önünüzdeki düşmanları görebilirsiniz. Düşmanlar azaldığında daha fazlası arkadan doğmaya devam ediyor, oyun geliştirme numaralarımızdan biridir bu.
 
     Soru: Her Gears oyunu sunum açısından yol katederek karşımıza çıkıyor. Bunu aynı donanım üzerinde daha ne kadar sürdürebileceksiniz?
     CliffyB: Gears 1 ve Gears 2'ye sonra da Gears 2 ve Gears 3'e bakarsanız nasıl bir ilerleyiş kaydettiğimizi göreceksiniz. Anlaşıldığı üzere konsolun donanımı bir süre daha değişmeyecek ve yapımcılara burda düşen iş, yazılım numaraları yaparak daha iyi kodlar yazmak. Çünkü oyun yapımcılarının işi bu.
 
     Soru: Bize Casual mode'dan biraz daha bahseder misiniz?
     CliffyB: Bu tip bir oyun oynarken, bizler Gears hayranlarını mutlu etmeyi isteriz, fakat aynı zamanda da yeni kitleleri hedeflememiz gerekiyor. Yeni oyunun sadece Gears 1 ve 2 oyuncuları tarafından oynanmasını istemeyiz. Online oynamak istediğinizde Mİchael Jordan ile NBA'e dalış yaptığınızı hissediceksiniz.
 
     Eğer ilk iki oyundan birini oynamadıysanız yeni oyuna alışabilmeniz için kendinize ait özel bir alanınız bulunacak. Yani çok iyi oyucular tarafından oyundan soğutulmayacaksınız. Kendinizi geliştirdikçe daha iyi oyuncularla birlikte olacaksınız. Seviyeniz yeterli derecede arttığında daha büyük liglere adım atacaksınız.
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Action Epic Games Unreal Engine 3 Xbox 360 Microsoft Gears of War 3
Gelecekte Harekete Duyarlı Oyunculuk Nasıl Olurdu? MGS: Peace Walker HD'de Online Co-op Var

İçeriğe ait yorum yok

Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Gears of War 3
+ TAKİBE
AL
33 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız