Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Epic Games'in Bugünkü Ücretsiz Oyunu Belli Oldu: Tomb Raider Üçlemesi

 
 
Yıl sonuna kadar her gün bir oyunu ücretsiz olarak oyunculara sunan Epic Games'in bugünkü hediyesi Tomb Raider üçlemesi oldu. Oyunları 6 Ocak saat 19:00'a kadar ücretsiz olarak Epic Games kütüphanenize ekleyebilirsiniz. Tomb Raider üçlemesi içerisinde Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration, Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition ve Tomb Raider GOTY yer alıyor.
 
Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition
 
Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition'da, Tomb Raider olma yolunda ilerleyen Lara'nın köken hikâyesinin son bölümünü keşfet. Ana oyunu yedi indirilebilir içerik mücadele lahdi ve tüm indirilebilir silahlar, kıyafetler ve becerilerle bir araya getiren Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition, Lara'nın hayatındaki bu dönüm noktasına tanıklık etmenin en iyi yolu.
 
Epic Games sayfası
 
 
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration 
 
Rise of the Tomb Raider'da Lara Croft, Sibirya'nın en ücra ve tehlikeli köşelerine ilk Mezar Yağmalama seferine çıkarken, bir hayatta kalma mücadelesinden çok daha fazlasını vaat ediyor.
 
Epic Games sayfası
 
 
Tomb Raider GOTY 
 
Tek silahı saf içgüdüleri ve insanın dayanıklılığının sınırlarını zorlama kabiliyeti olan Lara, unutulmuş bir adadan kaçıp kurtulmak için savaşmak ve onun karanlık geçmişini ortaya çıkarmak zorunda. 
 
Epic Games sayfası
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Epic Games Store tomb raider epic games
Macera Oyunu The Lawyer için PC Fragmanı Yayınlandı Expeditions: Rome'un Müziklerini içeren Video Yayınlandı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

IIExtraLifeXC

1.1.2022 11:27:21

0
Güzel cevaba daha güzel cevap olmuş. 🙂

BSC Misafiri

31.12.2021 23:19:50

+3
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri Steam'di, Epicgames'di, neyin kavgasını veriyorsunuz? Oyuncular olarak Türkiye'de, her ikisi de bize sabit kur tavsiyeli, indirimli, 60 tl kuponlu, ücretsiz oyunlar veriyor, satıyor, bizim için ne güzel, kavga etmeyin, alın oynayın, keyfinize bakın!
Kraldan çok kralcılar kavgasını veriyor kanka. Biz dalgamıza bakıyoruz biri beleş oyun veriyor diğeri yok olan ekonomi ve paramıza inat hala kuru insani şartlarda tutuyor. Hangi oyun nasıl işimize gelirse oradayız :)

BSC Misafiri

31.12.2021 22:04:00

+3
Steam'di, Epicgames'di, neyin kavgasını veriyorsunuz? Oyuncular olarak Türkiye'de, her ikisi de bize sabit kur tavsiyeli, indirimli, 60 tl kuponlu, ücretsiz oyunlar veriyor, satıyor, bizim için ne güzel, kavga etmeyin, alın oynayın, keyfinize bakın!

BSC Misafiri

31.12.2021 22:03:56

0
RDR2 gelecek diyolaağdı :) Nooldu o işe. Cidden ben bendeki şansı hesaba kattım 2 hafta önce RDR2 almıştım, kesin beleşe verir epic dedim, beni bile şaşırttı tebrik ederim.

Microphone Not Found

31.12.2021 17:26:13

0
quote:

Orjinalden alıntı: BSC Misafiri <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Microphone Not Found Epic'in 15 gün boyunca dağıttığı oyunların fiyatlarını Steam'deki fiyatlarına bakarak hesapladım. Burada çöp falan yazılan oyunlarda dahil. Toplam maliyet 1573?. 1573?'lik oyunların tümü beleş geldi yani.</blockquote> Verdikleri oyunların fiyatından ziyade bu oyunların ne kadar çok oyuncu tarafından "olsa da oynasam" denilidiği daha önemli bence. Kaç yüz ya da kaç bin kişi mages of mystralia, moving out ya da ethan carter'ı ister? Bunlar kötü oyun demiyorum sadece çok büyük bir oyuncu kitlesi tarafından oynanmış ya da daha kaliteli olan versiyonları olduğu için yüzüne bakılmamış birçok oyun vardı listede. Verdikleri arasından 6-7 oyun dışında piyasada adı duyulmuş ya da popülerite kazanmış oyun yok. "Yaauv neden RDR2 vermediler" gibi bir şey de demiyorum. Fakat en azından yukarı saydığım 3 oyun yerine oyuncuların daha çok ilgisini çekebilecek benzer fiyatlarda birçok alternatif oyun vardı. Benim için bu oyunlarda yine sıkıntı yok. Beleş oyun beleş oyundur. Elbet bir gün bakarım.
Benim düşüncelerini sizin gibi belirten insanlara karşı bir kinim yok. Tam tersi böyle düşünenlere saygı duyarım fakat, Daha oynamadan ya da izlemeden ya da okumadan bir ürüne çöp deniyorsa bir sıkıntı var demektir. Burada çöp yazanların çoğu da sırf bu türü sevmediği ya da Epic verdiği için çöp yazıyor. Steam verseydi adamsın yazacak insanlar yani.

z.turk30

31.12.2021 13:30:42

0
Teşekkürler

Cpt. Miller

31.12.2021 13:07:39

+2
GTA V Watch Dogs 1-2 Metro Last Light Redux A Plague Tale Innocence Control A Total War Saga Troy Star Wars Battlefront II Nioh Vampyr Bu verdiği oyunların hepsi çöpdü zaten. Şimdi de Tomb Raider üçlemesi, kralsın Epic Games.

bobsantino

31.12.2021 10:39:26

0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

BSC Misafiri

31.12.2021 09:42:41

0
Sony'nin ücretli servisi plus ile 2 yılda verdiği seriyi, 1 günde verdiler, tebrik ediyorum gerçekten...

BSC Misafiri

31.12.2021 09:42:35

+2
quote:

Orjinalden alıntı: Microphone Not Found Epic'in 15 gün boyunca dağıttığı oyunların fiyatlarını Steam'deki fiyatlarına bakarak hesapladım. Burada çöp falan yazılan oyunlarda dahil. Toplam maliyet 1573?. 1573?'lik oyunların tümü beleş geldi yani.
Verdikleri oyunların fiyatından ziyade bu oyunların ne kadar çok oyuncu tarafından "olsa da oynasam" denilidiği daha önemli bence. Kaç yüz ya da kaç bin kişi mages of mystralia, moving out ya da ethan carter'ı ister? Bunlar kötü oyun demiyorum sadece çok büyük bir oyuncu kitlesi tarafından oynanmış ya da daha kaliteli olan versiyonları olduğu için yüzüne bakılmamış birçok oyun vardı listede. Verdikleri arasından 6-7 oyun dışında piyasada adı duyulmuş ya da popülerite kazanmış oyun yok. "Yaauv neden RDR2 vermediler" gibi bir şey de demiyorum. Fakat en azından yukarı saydığım 3 oyun yerine oyuncuların daha çok ilgisini çekebilecek benzer fiyatlarda birçok alternatif oyun vardı. Benim için bu oyunlarda yine sıkıntı yok. Beleş oyun beleş oyundur. Elbet bir gün bakarım.

BSC Misafiri

31.12.2021 09:42:22

0
Sağ olsun rezalet arayüzü sayesinde girilmiyor bile.. Geç oyunu seçip almayı.

snakefatih

30.12.2021 22:11:37

0
Sağlam oyun verdiler helal olsun.a Oyunculara hayırlı olsun

encuni

30.12.2021 21:56:12

0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

alex59

30.12.2021 21:24:07

+5
Dünkü tahminim doğru çıktı helal olsun adamlara Tomb Raider gibi bir oyunu full verdiler. Bu arada çöp diyenler Steam fanatikleri onlara ne yapsalar beğendiremezler.

Sarohan

30.12.2021 21:21:42

+3
quote:

Orjinalden alıntı: haktan24 <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Microphone Not Found Epic'in 15 gün boyunca dağıttığı oyunların fiyatlarını Steam'deki fiyatlarına bakarak hesapladım. Burada çöp falan yazılan oyunlarda dahil. Toplam maliyet 1573?. 1573?'lik oyunların tümü beleş geldi yani.</blockquote> olurmu abi halen gelip çöp verdiler rdr 2 cyberpunk 2077 verselerdi diyen tipler var bu forumda :D
rdr2 ve cyberpunk 2077 de verseler gene çöp derlerdi sıkıntı yok. Çöp zihniyetli nesilden bir şey beklenmez.

BSC Misafiri

30.12.2021 21:17:24

+1
Ben de bu oyunları almak istiyordum, çok yaşasın EPİK!

haktan24

30.12.2021 21:12:47

0
quote:

Orjinalden alıntı: Microphone Not Found Epic'in 15 gün boyunca dağıttığı oyunların fiyatlarını Steam'deki fiyatlarına bakarak hesapladım. Burada çöp falan yazılan oyunlarda dahil. Toplam maliyet 1573?. 1573?'lik oyunların tümü beleş geldi yani.
olurmu abi halen gelip çöp verdiler rdr 2 cyberpunk 2077 verselerdi diyen tipler var bu forumda :D

Microphone Not Found

30.12.2021 20:33:53

+5
Epic'in 15 gün boyunca dağıttığı oyunların fiyatlarını Steam'deki fiyatlarına bakarak hesapladım. Burada çöp falan yazılan oyunlarda dahil. Toplam maliyet 1573?. 1573?'lik oyunların tümü beleş geldi yani.

narkotik_1989

30.12.2021 20:20:30

0
Daha 3 gün önce rise of tomb ridera 17 TL vermiştim. Gitti bizim 17 TL

Jack Rabbit Slims

30.12.2021 20:15:16

+9
Yine çok sağlam bir serinin tamamını bedava verdiler, hem de hepsini dlcleriyle birlikte tam sürüm. Fakir oyuncular olarak Epic'e bir kez daha teşekkür ederiz.
  • 1
  • 2
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Ücretsiz Oyun Haberleri
+ TAKİBE
AL
6 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız