Electronic Arts'tan John Schappert bazı kaliteli oyunların yeterince iyi satmamasının nedeninin tanıtımın kötü olmasından kaynaklandığını söyledi.
Schappert, Dead Space ve Mirror's Edge gibi EA oyunlarının milyonluk satış sınırını geçmesine rağmen daha iyi tanıtımla daha fazla satacaklarını itiraf etti. Özellikle Schappert'ın şu sözleri dikkate değer "İyi pazarlama herhangi bir oyunu daha kötü yapmaz, ama iyi oyunlar daha fazla desteği hak ediyor"
Mass Effect 2 ve Dante’s Inferno'nun tanıtımlarının pazarlamanın nasıl yapılacağına dair iyi örnekler olduğunu söyleyen Schappert; bu oyunların Super Bowl, spor oyunları ve büyük televizyon programlarında tanıtıldığını söyledi.
Mass Effect 2 bu tanıtımlardan sonra Amerika'da oyun satış listelerinin üst sıralarında yer almıştı, zaten oyunun çok kaliteli olması da reklamlar kadar satışları tetikledi.
Dead Space 2'yi 2011 yılında piyasaya çıkarmayı planlayan EA, serinin devam oyununda ilk oyundaki hatalara düşmeyecek gibi görünüyor.