Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Dino Crisis ve Onimusha Serilerine Ne Oldu?


 
     Dino Crisis ilk iki oyunuyla Playstation One'da Capcom'un adını en iyi duyuran oyunlar arasında yer alıyordu. Özellikle ilk oyun içerdiği korku unsurları ile Resident Evil'ın dinozorlu hali olarak olarak görülüyordu. Dino Crisis 2 ise içerdiği aksiyon unsurlarıyla yine PS1 sahiplerinin gönlünü fethetmeyi kolaylıkla başarmıştı. O oyunu kaç kez bitirdiğimi ben de hatırlamıyorum.
 
    Xbox'a özel olarak 2003 yılında piyasaya çıkan Dino Crisis 3 ise birkaç saat oynayıp bir köşeye atmak zorunda kaldığım bir oyun olarak tam bir hayal kırıklığıydı. Oyunun bu kadar kötü olmasının nedeni hiç kuşkusuz geliştiricisinin değişmesiydi.
 
     Capcom'un diğer ünlü serisi ise Onimusha'ydı. Dino Crisis kadar eski olmayan Onimusha Playstation 2'nin en iyileri arasındaki yerini rahatlıkla aldı. İlk 3 oyunuyla mükemmel başarılar yakalayan ve oyuncuların hayranlığını kazanan bu seri daha sonraki oyunları ile hayal kırıklığı yaşattı. En son 2006 yılında bir oyunuyla karşımıza çıkan Onimusha serisinden neredeyse 5 yıldır haber yok.
 
     Yoluna yepyeni serilerle devam eden Capcom yeni Dino Crisis ve Onimusha oyunları ile tekrar karşımıza çıkar mı? Açıkçası eskisi kadar ümidimin kalmadığını söylemeliyim, ama Capcom bu serilerin bitmediğini söylüyor.
 
      Capcom yetkililerinin "Dino Crisis ve Onimusha efsanelerine ne oldu?" sorusuna verdikleri " Bu iki seri hala yaşıyor ve dinleniyorlar" yanıtı umut verici. Anlaşılan Capcom bu iki serinin kötü olan son oyunlarını unutturmak istiyor. Ne demişler "Zaman herşeyin ilacıdır"
 
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Dino Crisis Onimusha Capcom Aksiyon Korku PS3 Xbox 360
Xfire Satıldı Konsollara Sınırsız Depolama Alanı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Kasatka

9.8.2010 01:23:27

0
Parazite Eve nin yeni versionu PSP icin gelistiriliyor ve sanirsam bu sene sonu Japonyada piyasaya cikicak, Bu da demek oluyor ki firma next genler icin cok fazla para harcayip koca butceli bir oyun yapacagina kucuk butceli bir oyun yapip PSP ye oyun cikarmak istiyor.. Uzun lafin kisasi PE yi next genlerde gormek PSP isin icine girdigi icin pek mumkun degil.

zack06

9.8.2010 01:17:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: Win River Win Birde parasite eve vardı. [image]local://upfiles/591069/FF8E1BA046134A8596440E5D506A761A.jpg[/image]
açıklama yapıldı parasit eve 1-2 psn e hd olarak gelebilirmiş ama gelecek eminim bu konuda http://www.qj.net/qjnet/psp/parasite-eve-coming-to-psn.html

Sulu Çor Kağan

8.8.2010 23:10:59

0
quote:

Orijinalden alıntı: smurf1971

evet oydu be hocam.onun devamı çıkmadı değilmi?
yok, çıkmadı.

smurf1971

8.8.2010 13:45:54

0
quote:

Orijinalden alıntı: YodaTheMaster

Haunting Ground
evet oydu be hocam.onun devamı çıkmadı değilmi?

Kasatka

8.8.2010 13:27:33

0
Resident evil 5 motoru ile co op olarak Dylan ve Regina o devasa agaclar , nehirler, yanardaglar elim kadar sivri sinekler garip bocekler ve envayi cesit dinazorlar ile ne guzel olurdu.. Next genden tek beklentim bu grafiklerle saydigim ortamin yansitilmasi. Ozellikle Dylan cok hosuma gitmisti. Ukala, kendini begenmis espirituel :) Kolay kolay ana karaktere isinamam ama DINO da direkt regina ve dylan cok iyi oturmustu.

previlla

8.8.2010 13:21:45

0
Dino crisis 2 çok zevk olarak oynadıgım çok özel bır oyundu

Sulu Çor Kağan

8.8.2010 12:30:07

0
quote:

Orijinalden alıntı: smurf1971 konuyla alakasız ama bir oyun vardı, bir kız malikaneden kaçıyor, peşinde ucube bir adam kovalıyor.bulmacalar var ve adamdan yatağın altına dolaba saklanıyorduk. sağlam bi hikayeside vardı. ps2 oyunuydu.bu tarz oyunlar neden ps3 e çıkmazki??
Haunting Ground

smurf1971

8.8.2010 12:11:54

0
konuyla alakasız ama bir oyun vardı, bir kız malikaneden kaçıyor, peşinde ucube bir adam kovalıyor.bulmacalar var ve adamdan yatağın altına dolaba saklanıyorduk. sağlam bi hikayeside vardı. ps2 oyunuydu.bu tarz oyunlar neden ps3 e çıkmazki??

suÇ

8.8.2010 11:23:01

0
Birde parasite eve vardı. [image]local://upfiles/591069/FF8E1BA046134A8596440E5D506A761A.jpg[/image]

Queen Hentai

8.8.2010 10:38:19

0
Onimusha'nın sadece son oyunu oynamadım (2 DVD olan) ama eminim o da bombadır. Bir ara deneyeceğim. Dino Crisis'i hatırlıyorumda orta okula giderken oynardık arkadaşlarla ama pek beğendiğimi söyleyemem. :)

On.E

4.8.2010 00:14:30

0
Capcom şu haliyle ne kadar korur bu mirası şüphe ile bakarım buna Lost Planet 2 vasatın altında idi RE'de bozuldu iyice zaten Capcom Batı stüdyolarına yöneldiğini açıkladı kendisi eski Capcom değil şu seriler biraz daha dinelnse iyi olur..

The_Rahip

3.8.2010 23:03:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: faho Valaha ben de hala ve hala Remake ve Zero ayarında exc. bir oyun bekliyorum,hatta abartmaya gerek yok;yarısı kalitesinde bile olsa olur.
Süper olur özelliklede Re Remake kalitesinde bir Survival Horror gelsede bizi kendimizden geçirse

faho

3.8.2010 22:38:04

0
Valaha ben de hala ve hala Remake ve Zero ayarında exc. bir oyun bekliyorum,hatta abartmaya gerek yok;yarısı kalitesinde bile olsa olur.

EfkanBirkiye

3.8.2010 22:00:57

0
Vay be Dino Crisis. İlkokul yıllarımda oynamıştım. İlk oyunu 1 kere bitirdim ama 2. oyunu kaç kere bitirdiğimi hatırlamıyorum :) Hey gidi günler.

jack_sparrow_82

3.8.2010 20:25:39

0
elimde PS3 ve xbox360 mevcut, fakat PS2 halen bir köşede durur (metal gear solid, resident evil, onimusha ,devil may cry, dino crisis serileri için)

I3lackwolf

3.8.2010 20:07:52

0
atmosferiyle, grafikleriyle PS1 in en iyi oyunlarından biriydi Dino Crisis ...

Team NINJA

3.8.2010 18:03:00

0
DC,Onimusha ve Clock Tower var zevkle oynadığım oyunlardı şimdiki oyunların çoğuna 100 basar bu oyunlar keşke devamı gelse.

geoxid

3.8.2010 16:53:22

0
quote:

Orijinalden alıntı: :Sephiroth: Bir aralar sanki Onimusha için bazı haberler dolanıyordu oyun dünyasında ama söylenti mi yoksa Next Gen'de olmayanlar tarzı bir haber miydi hatırlayamıyorum
Valla kötü yapacaklarsa hiç uğraşmasınlar ben ps2 de 3 ve 4ü tekrar oynarım. En azından mazide kalır ne oyundu be diye hatırlarız.

The_Rahip

3.8.2010 16:24:50

0
Bir aralar sanki Onimusha için bazı haberler dolanıyordu oyun dünyasında ama söylenti mi yoksa Next Gen'de olmayanlar tarzı bir haber miydi hatırlayamıyorum

geoxid

3.8.2010 15:57:59

0
PS2 de Onimusha 3 ve 4 oynamıştım. Gerçekte güzel oyunlar. Ben de hep merak etmişimdir neden bu nesile çıkmaz diye böyle bir oyun.

ckukner

3.8.2010 15:46:18

0
Ne oyundu be her bölgeden 0 damage yiyince bonus puan mı ne alıyordun ona kasıyordum galiba. Ayrıca oyun gerçekten bildiğimiz anlamda korkunç olmasa da acayip bir havası vardı.

zack06

3.8.2010 15:33:44

0
onimushanın 3 ten sonrakılerı hayal kırıklıgı demıssın bence yanlıs onımusha 4 bıle ılk 3 serı ıle aynı mukemmelık derecesınde oynamadıysan bılemem

The_Rahip

3.8.2010 15:16:27

0
quote:

Orijinalden alıntı: Kasatka Ben sahsen Jun dayiya da cok yuklenildigi kanatindeyim. Bence jun un elinde de fazla bir sey yok. Ona sunu yap diyorlar oda yapiyor. Bakin sizde bilirsiniz ki buyuk firmalarda isler bizim sandigimiz gibi gitmiyor. Atiyorum adam Turkiyeye yine atiyorum kalp hastanesi acicaksa ve hangi ile acacaksa once o bolgenin kalp hastalarinin nerelere basvurdugunu nerelerden medet umdugunu kacinin turkiyede kacinin ise yurtdisinda tedavi oldugunu yurt disina gidenin gitme nedenini burdakinin kalma nedenini vs vs vs vsvs ki oyle cok ki bu vs ler . Anlatabiliyor muyum. Amaliyat en son is yani. O yuzden bence Jun a soylenen su. Kelimesi kelimesine yaziyorum. Re 4 iyi bir cikardi. Ancak su an konjonktur degisti. Araya birde co op ekle. Aksiyonu millet sevdi aksiyon seviyesini artir. Bu kararlarda defalarca yapilan konusmalar toplantilar analistlerle yapilan (kendi bunyelerinde ki) gorusmeler ve tartismalar sonucu ortaya cikmitir. ben sahsen su an biz eskiciler begenmesekte Re serisi action rayina artik ordan cikmamak uzere oturmus ve her gelecek oyunda o rayda ilerleyecektir,. Malesef.
Yalnız baktığımızda Capcom'un şuan pek Takeuchi'ye baskı uygulayacak durumu yok. Eskiden ekibi çok sağlamdı ama ekip ayrıldı. Elinde fazla güçlü isim kalmadı onlarıda baskı ile kaçırmak isteyeceğini sanmıyorum. Takeuchi biraz inatlaşarak Capcom yetkililerini yola getirebilirdi. Takeuchi ve bir iki isim dışında liderlik yapabilecek biri yok gibi birşey şuan. Re 4'ün multi olması Capcom'un önemli isimlerinin ayrılmasına neden oldu.

Kasatka

3.8.2010 15:11:10

0
Ben sahsen Jun dayiya da cok yuklenildigi kanatindeyim. Bence jun un elinde de fazla bir sey yok. Ona sunu yap diyorlar oda yapiyor. Bakin sizde bilirsiniz ki buyuk firmalarda isler bizim sandigimiz gibi gitmiyor. Atiyorum adam Turkiyeye yine atiyorum kalp hastanesi acicaksa ve hangi ile acacaksa once o bolgenin kalp hastalarinin nerelere basvurdugunu nerelerden medet umdugunu kacinin turkiyede kacinin ise yurtdisinda tedavi oldugunu yurt disina gidenin gitme nedenini burdakinin kalma nedenini vs vs vs vsvs ki oyle cok ki bu vs ler . Anlatabiliyor muyum. Amaliyat en son is yani. O yuzden bence Jun a soylenen su. Kelimesi kelimesine yaziyorum. Re 4 iyi bir cikardi. Ancak su an konjonktur degisti. Araya birde co op ekle. Aksiyonu millet sevdi aksiyon seviyesini artir. Bu kararlarda defalarca yapilan konusmalar toplantilar analistlerle yapilan (kendi bunyelerinde ki) gorusmeler ve tartismalar sonucu ortaya cikmitir. ben sahsen su an biz eskiciler begenmesekte Re serisi action rayina artik ordan cikmamak uzere oturmus ve her gelecek oyunda o rayda ilerleyecektir,. Malesef.

The_Rahip

3.8.2010 14:36:30

0
quote:

Orijinalden alıntı: Kasatka Gittim sirf o acligimi kapamak icin , bastirmak icin Lost in Nightmare DLC sini aldim oda bi nane cikmadi :) Sahsen ben bu saatten sonrada, re5 nin satis sonucundan sonrada Re nin ayni dogrultuda yani RE5 tarzinda ilerleyecegini saniyorum. Cunki biz horror severleri uzerken capcom parasal anlamda satis anlaminda sevindi. Sevincine kaldigi yerden actionla devam etmek isteyecektir.
Resident Evil'ın değişimine ciddi tepkiler var bende bunlardan biriyim ama tepkilere rağmen yinede Re diye biz fan'lar alıyoruz üstüne korku olmadığı için herkese hitap eden yapısı ile daha geniş kitlelerere uzanıyor bu yüzden iyi satış performansları gösteriyor. Dediğin gibi Resident Evil 6 ve sonrasıda büyük olasılıkla bu şekilde gelecektir çünkü para basıyor ancak yeni oyunu Takeuchi geliştirmeyecek yanılmıyorsam belki yeni gelen ekip "ben eskiye dönüyorum gibi" cesaret gerektiren bir karar alabilir. (ümit dünyası)

Kasatka

3.8.2010 14:27:30

0
Gittim sirf o acligimi kapamak icin , bastirmak icin Lost in Nightmare DLC sini aldim oda bi nane cikmadi :) Sahsen ben bu saatten sonrada, re5 nin satis sonucundan sonrada Re nin ayni dogrultuda yani RE5 tarzinda ilerleyecegini saniyorum. Cunki biz horror severleri uzerken capcom parasal anlamda satis anlaminda sevindi. Sevincine kaldigi yerden actionla devam etmek isteyecektir.

The_Rahip

3.8.2010 14:23:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: Kasatka Ben sahsen soyle dusunuyorum.. Kapi gicirtisi yoksa o oyun saf kan RE degildir.. Vesselam :)
Yeni Re'lerde ne kapı gıcırtısı, ne o Save odasındaki geren müzik nede o save olurken o müzikle beraber daktilonun sesi, ilerlerken etraftan gelen zombi sesleri onların hiçbiri yok.

Kasatka

3.8.2010 14:21:00

0
Ben sahsen soyle dusunuyorum.. Kapi gicirtisi yoksa o oyun saf kan RE degildir.. Vesselam :)

The_Rahip

3.8.2010 14:17:33

0
quote:

Orijinalden alıntı: Kasatka Hocam sanal ve gercekcilik lafim size degildir.. Yukarda dinazordan korkmamama takan bir arkadas vardi ona soylemistim yanlis anlama icin ozur. Konuya gelirsek RE 4 deki korku aksiyon harmanlama lafimda hala israr ediyorum cunki: Siz Re4 du de saf aksiyon demissiniz ve buda bana size su soruyu sordurma hakki veriyor.. Herkes Re5 nin tamanen aksiyon oldugunda hemfikirdir. Sizce yani RE4 ile RE5 arasinda korku anlaminda hic mi fark yok ? Sadece bir ornek vereyim.. Benzerlik olarak resident evil 5 de ki maden tuneli sahnesi ile (karanlik olmasi anlaminda) re 4 de ki hapishane bolumu (regenerator bolumu) yada uzun koridorda yukardan ve asagidan kol atan bi yaratik vardir tam hatirlayamadim adini sonra sanirim nitrojen tupleri ile olduruyorduk o sahneler ayni mi ? Bence degil. Bence resident evil 4 de gayet doyurucu korku unsurlari vardi.Tamam bir code veronica degil bir resident evil remake hic degil ama sunu kesinlikle biliyorum RE4 dun hanesine olumlu anlamda Resident evil 5 (olumsuz anlamda) hic degil.
Yukarı yazdığını görünce bir yukarıdaki mesaj direk benim olunca durum böyle oldu Arada biraz fark var ama korkutabilme kapasitesi taşımıyordu. Re Remake, Re 2, Re 3 ve Re Cv'den sonra Re 4'ün beni korkutması imkansız denilebilecek birşey. Game Cube ne korku hayalleri ile takmıştım ilk çıktığı zaman gelmişti oyun elime ama olmadı korkmadım hemde zerre kadar. Yalnız; Oyunun aksiyonu çok iyiydi. Leon karakteri yine bomba gibiydi, korkmayan tam tersi düşmanları ile dalga geçerek onların üstüne giden bir karakter sunmaları çok iyiydi ayrıca oyunun geçtiği çevrede müthişti. Re 4'de ne kadar korku öğesini az çok sunmak isteselerde bence olmamıştı. Re 4 düşmanların saldırısı ile gerebilecek bir kapasite taşıyordu yani "tüh hadi be falan gibi" ama bir Re Remake, Re 2, Re 3, Re Cv, Re Zero oynarken hiç düşman olmayan bir oda yada koridorda bile oyuncuyu geriyordu. Dediğim gibi Re Remake oynadıktan sonra Re 4 valal korku olarak vız gelir. Re 5 ise saf aksiyon ama onu bile sadece Wesker sayesinde yaşatabilen bir oyundu.

Kasatka

3.8.2010 14:01:27

0
Hocam sanal ve gercekcilik lafim size degildir.. Yukarda dinazordan korkmamama takan bir arkadas vardi ona soylemistim yanlis anlama icin ozur. Konuya gelirsek RE 4 deki korku aksiyon harmanlama lafimda hala israr ediyorum cunki: Siz Re4 du de saf aksiyon demissiniz ve buda bana size su soruyu sordurma hakki veriyor.. Herkes Re5 nin tamanen aksiyon oldugunda hemfikirdir. Sizce yani RE4 ile RE5 arasinda korku anlaminda hic mi fark yok ? Sadece bir ornek vereyim.. Benzerlik olarak resident evil 5 de ki maden tuneli sahnesi ile (karanlik olmasi anlaminda) re 4 de ki hapishane bolumu (regenerator bolumu) yada uzun koridorda yukardan ve asagidan kol atan bi yaratik vardir tam hatirlayamadim adini sonra sanirim nitrojen tupleri ile olduruyorduk o sahneler ayni mi ? Bence degil. Bence resident evil 4 de gayet doyurucu korku unsurlari vardi.Tamam bir code veronica degil bir resident evil remake hic degil ama sunu kesinlikle biliyorum RE4 dun hanesine olumlu anlamda Resident evil 5 (olumsuz anlamda) hic degil.

bağımsıztürk

3.8.2010 13:56:31

0
Dino Crisis efsanedir

The_Rahip

3.8.2010 13:54:02

0
Sanal ve gerçeği karıştırmıyorum. Mikami denilen adamın istediği takdirde herşeyi korkutucu yapabileceği söylüyorum ve bunu oyun dünyası için söylüyorum. Adamın evi bile korku evinden fırlamış gibiydi o evde ne hayal gücü geliştirip oyunlara koyuyordur o manyak . Re'nin ana senaryosu bile zaten bunun en büyük göstergesi normal bir insandan öyle uzun ve kapsamlı bir senaryo çıkmaz. Elbette Nemesis'ten korkarım ama Regenerator beni korkutmadı çünkü Re 4'de tek hissettiğim aksiyon ve adrenalinde. Re 4'de korktuğum bir an hiç yaşamadım. Oyunun aksiyonuna laf yok süperdi zaten Re dünyasında Leon ve Wesker adamlarımdır.

Kasatka

3.8.2010 13:44:07

0
Dino 2 yi yapan kiside Mikami bunu atlamayalim. Mesela resident evil 4 de hem korku hem actionu cok ama cok iyi harmanlayan Mikami Dino da korkuyu oldurdu.. Bence cok yerinde bir karardi. yani diger oyunda harmanlarken dino da oldurmesi bence benim savimi destekliyor. Cok yakissa neden mikami de vazgecsin ki.. Yukarda ki arkadasin yorumuna gelince.. Arkadasim sen gercekle , sanali karistirdin herhalde. Gercekte olsa dino yavrusundan bile korkariz orasi ayrida sonucta oyun ve bende oyunda ki dinazoru kasttettim :) Atiyorum bi nemesisten mi yada Regenerator den mi korkarsin yoksa bi T rex den mi raptordan mi. Bunun cevabini verirsen bana da hak vermis olursun. Regenerator nedir ne degildir diyene :

The_Rahip

3.8.2010 13:32:56

0
quote:

Orijinalden alıntı: Kasatka Ben sahsen sana Dino konusunda katilmiyorum.. Sana gore ilk oyunda korku ogelerinin olmasi ve ikinci oyunda olmamasi hata iken bence (korkuyu cok severim bu arada) ilk oyunda korku ogesinin olmasi bence hata idi. Yani sonucta dinazor, donazordan neden korkalim ki. Mesela soyle dusunelim. Dinazorlu bir film ceksek ne kadar korku ogesi ekleyebiliriz ki. Aksiyon olur buyuk ihtimal. Dino 1 dede korku muzuklerinde ve arada cam kirip gelen dinazorlardan ibaretti ki bunu cesitlendiremezsin cunki elinde ki dinazor yapacaklari belli. Yani uzun lafin kisasi her ne kadar korkuyu sevsemde dino ya ilk oyunda korku yakismamisti ve firma dogru bir karar alarak ikinci oyunda oyunu actiona kaydirdi. Cok dogru bir karardi sanilanin aksine.
Hocam ilk oyunda çok güzel başardılar. Karanlık bir atmosfer, müzikler ve çevre ile sağlam geren bir oyundu. Mikami denilen zat Casper'ı bile korku oyununa koyar birde bunu başarıyla yapar. Evinde bir söyleşi vardı evi gösteriyor aynı Re 1(Remake) malikanenin atmosferi ve onun gibi karanlık bir yapısı vardı . Aksiyon olmazmı olur hemde müthiş olur. Geow gibi bir oynanış ile ortaya şahane bir TPS/Aksiyon çıkar ama benim dediğim "aksiyona kaymasıyla populerliğini kaybetti". Çok daha sağlam bir aksiyon tarzıyla eski günlerine dönebilir yada Survival Horror'a dönerek bunu başarabilirler. Dino Crisis iyi işlendiği takdirde hem korku hemde aksiyon olarak müthiş olur

jrazrael

3.8.2010 13:32:16

0
quote:

Orijinalden alıntı: Kasatka Yani sonucta dinazor, donazordan neden korkalim ki.
Şaka bu değilmi. Biri bana bunun şaka olduğunu sölesin yada dinazorlardan neden korkmamamız gerektiğini =)

Kasatka

3.8.2010 13:17:31

0
Ayrica dino da ne ya diyenlere de intro :

Kasatka

3.8.2010 13:14:09

0
Ben sahsen sana Dino konusunda katilmiyorum.. Sana gore ilk oyunda korku ogelerinin olmasi ve ikinci oyunda olmamasi hata iken bence (korkuyu cok severim bu arada) ilk oyunda korku ogesinin olmasi bence hata idi. Yani sonucta dinazor, donazordan neden korkalim ki. Mesela soyle dusunelim. Dinazorlu bir film ceksek ne kadar korku ogesi ekleyebiliriz ki. Aksiyon olur buyuk ihtimal. Dino 1 dede korku muzuklerinde ve arada cam kirip gelen dinazorlardan ibaretti ki bunu cesitlendiremezsin cunki elinde ki dinazor yapacaklari belli. Yani uzun lafin kisasi her ne kadar korkuyu sevsemde dino ya ilk oyunda korku yakismamisti ve firma dogru bir karar alarak ikinci oyunda oyunu actiona kaydirdi. Cok dogru bir karardi sanilanin aksine.

hal_darksider

3.8.2010 13:09:57

0
nier den çok daha iyi olabileğcene eminm

The_Rahip

3.8.2010 13:06:14

0
DC ve Onimusha oyunları Next Gen'de en çok görmeyi istediğim oyunlardan ama maalesef olmadı ve olacak gibide görünmüyor. Dino Crisis, Survival Horror türünün kaliteli örneklerinden biri olmayı başardı ama sonradan o da Resident Evil gibi değişim geçirip aksiyona kaydı tabi çok daha önce oldu. Aksiyona kayması oyunun eski populerliğini yitirmesinede neden oldu belki bundan dolayı Capcom bu oyuna artık sıcak bakmıyor olabilir ama yeni bir ekiple yada hakları Mikami'de falan olsa Survival Horror olarak yeni bir DC oyunu yapılabilir. Onimusha'nın ise devam etmemesi çok garip çünkü olumsuz olacak hiçbir neden yok. Duyurulsa Capcom'a çok kazandıracak bir yapım olma potansiyeli taşıyor.

Kasatka

3.8.2010 12:44:20

0
Ben sahsen Lost Planet ve Dead Rising serilerini aman aman bir basari saglayan oyunlar olarak gormuyorum. Bu demek degil ki kotu oyunlar, gayette guzel oyunlar ama Onimusha ve Dino es gecilip , ustune ustluk yeni bir sey oldugu icin riske girilip cikartilacak oyunlar degiller bana kalirsa. Capcomun da kendi planlari vardir elbet. belki bu iki oyun gibi oyunlari uretim durdugunda (yeni sey anlalinda) son koz olarak elinde bulundurmakta isteyebilir. Cunki bana kalirsa Oni yada Dino ciktigi anda en az 3 milyon satis yapacak oyunlar.(Oyun basi)

cryptdlg

3.8.2010 12:30:13

0
Dino crisis 2 ayarinda bir devam oyunu hala bekliyorum. Hatta 2. oyunun sonu gayet devam edecek gibi bitmisti.

Kasatka

3.8.2010 12:20:39

0
Hocam resmen benim yaraya tuzu boca etmissin . Bu iki seride bende cok ama cok ozel yere sahip. Yalniz ben senin kadar umutsuz degilim cunki gecenlerde ust duzey bir capcom yetkilisi artik yeni bir seri cikarmaktansa eski serilere can vermek zaman ve parasal anlamda firmamiza daha cazip geliyor ve bundan sonra firma bu yonde oyun gelistirecek demisti. Bu aciklama en cok zaten sizin konu basliginizi olusturan bu iki oyuna yaradi bence. Ben sahsen bu sene bitmeden bu iki oyundan birinin duyurusunun yapilacagini tahmin ediyorum. Ama insallah MOve ve Kinect in cikmasi ile birlikte sebekten teyyare WII de ki res ler gibi degil de next gene yakisir bir donus yaparlar umarim./

Sulu Çor Kağan

3.8.2010 12:18:07

0
Chrono serisine ne oldu asıl? Final Fantasy serisine 2 oyunla kafa tutabilen tek seri bence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız