Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Call of Duty: Ghosts'un PS4 Sürümü Düzeltilecek


    Yeni nesil konsolların dağıtılmasıyla birlikte Call of Duty: Ghosts'un PS4 sürümünde bir sorun ortaya çıkmıştı. Çoğu kişi oyunun PS4 sürümünde frame düşmelerinin yaşandığını söylüyordu. Infinity Ward'dan bu konuyla ilgili bir düzenleme yolda gibi görünüyor.
 
    GiantBomb'un edindiği bilgilere göre Infinity Ward, Call of Duty: Ghosts'un PS4 sürümündeki frame düşmelerini ele alan bir yama üzerinde çalışıyor. Oyunun bu güncellemesinin ne zaman çıkacağıyla ilgili henüz bir bilgi verilmiş değil.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Call of Duty: Ghosts infinity ward FPS Activision Xbox 360 PS3 PC PS4 Xbox One
Assassin's Creed: Rising Phoenix Görselleri Sahte Sony: "1080p, Sizi Daha İyi Oyuncu Yapar"
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

BSC Misafiri

14.11.2013 19:52:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Oyunun kendisi bug.
Sanırım senin bu mesajın da bir bug. Umarım ilk güncelleme ile bu saçama yorumu düzeltirler.

BSC Misafiri

14.11.2013 19:52:02

0
quote:

Orijinalden alıntı: ozozca Ramla bu ıs olsaydı orta sevıye bır pcye 16gb ram takıp sorunu cozerdık demişsin de tam dediğin pc benim ki : Core İ3, 16 gb ram, amd hd 5770 1 gb ekran karı sonu. BF4 Tüm ayarlar High da 1080p takılma dahi yok, film gibi görsellik! ;) Buna ne dersin!

alıntı:

Orijinalden alıntı: ploff

Bence ıkı konsolda ozellıkle ıslemcı ve ekran kartı konusunda stratejık hatalar yaptı. Pıyasada olan 2 - 3 yıllık orta sevıye ekran kartlarına denk ekran kartı mıamarısı kullandı. Islemcı konusuna gırmıyorum bıle... Ps4 ramla bu durumu kurtarmaya calısıyor.. Ramla bu ıs olsaydı orta sevıye bır pcye 16gb ram takıp sorunu cozerdık. Konsollar neredeyse butun gucunu cıkıs oyunlarında gostermeye calısıyor. Oyunlar stabıl bıle calısmıyor. Xbox cephesınde durum dahada rezalet 720p oyunlar cıkıyor. Onda bıle frame dususlerı yasanıyor. Benım emektar pc bıle (I7 3.2 - 8gb ram - 5870hd ekran kartı) COD Ghost'ta 1080p de full ayar 60 - 45 fps arasında calıstırıyor. Kaldıkı yenı ıslemcıler, ekran kartları, ddr4 bellekler onumuzdekı seneler zaten guclu olan pc donanımlarını dahada guclu hale getırecek. Pc pahallıdır ama sanılanın aksıne her sene donanım yenılemek zorunda bırakmaz ınsanı. Aldıgım sıstemı 3 yıldır kullanıyorum. Ustelık ekran kartı 5870 tarıh oldu.. Konsollar bırtek exc oyunlar ıcın alınır. Bu arada gecen nesılde xbox bu nesılde ps4le yoluma devam edıcem.
16 gb ram o pc için fazla olmuş. 6 da idare ederdi.

bkaakco

13.11.2013 15:13:36

0
Daha 8 gün var PS4'ün çıkışına.

ozozca

13.11.2013 14:07:24

0
Ramla bu ıs olsaydı orta sevıye bır pcye 16gb ram takıp sorunu cozerdık demişsin de tam dediğin pc benim ki : Core İ3, 16 gb ram, amd hd 5770 1 gb ekran karı sonu. BF4 Tüm ayarlar High da 1080p takılma dahi yok, film gibi görsellik! ;) Buna ne dersin!
quote:

Orijinalden alıntı: ploff Bence ıkı konsolda ozellıkle ıslemcı ve ekran kartı konusunda stratejık hatalar yaptı. Pıyasada olan 2 - 3 yıllık orta sevıye ekran kartlarına denk ekran kartı mıamarısı kullandı. Islemcı konusuna gırmıyorum bıle... Ps4 ramla bu durumu kurtarmaya calısıyor.. Ramla bu ıs olsaydı orta sevıye bır pcye 16gb ram takıp sorunu cozerdık. Konsollar neredeyse butun gucunu cıkıs oyunlarında gostermeye calısıyor. Oyunlar stabıl bıle calısmıyor. Xbox cephesınde durum dahada rezalet 720p oyunlar cıkıyor. Onda bıle frame dususlerı yasanıyor. Benım emektar pc bıle (I7 3.2 - 8gb ram - 5870hd ekran kartı) COD Ghost'ta 1080p de full ayar 60 - 45 fps arasında calıstırıyor. Kaldıkı yenı ıslemcıler, ekran kartları, ddr4 bellekler onumuzdekı seneler zaten guclu olan pc donanımlarını dahada guclu hale getırecek. Pc pahallıdır ama sanılanın aksıne her sene donanım yenılemek zorunda bırakmaz ınsanı. Aldıgım sıstemı 3 yıldır kullanıyorum. Ustelık ekran kartı 5870 tarıh oldu.. Konsollar bırtek exc oyunlar ıcın alınır. Bu arada gecen nesılde xbox bu nesılde ps4le yoluma devam edıcem.

ploff

13.11.2013 13:51:05

0
quote:

Orijinalden alıntı: MaxPayne-2 @ploff, teknolojiden anladığını düşünen biri olduğun belli ve yazdıkların gerçekten çok saçma. Rakamlara bakıldığında PS3'ün 256 mb ram'i var ve orta - yüksek arası ayarlarla GTA 5 oynuyorsun. Xbox 360 içinde aynı şekilde. Yine 256 mb ram ile GoW3 gibi, Last of Us gibi bu neslin grafik mucizesi sayılacak oyunlarını oynayabildik. CoD Ghosts, kötü grafiklerine rağmen PS3'ün 256 mb ram'i ile açılıyor. Ama PC'de 6 GB ram'den aşağı açılmıyor bile resmi sürümünde. Sence niye böyle? Kısacası bilmen gereken şey şu, konsollar açısından bellek boyutlarındaki rakamsal değerler bilgisayarlarda olduğu gibi direk anlam ifade etmezler. Her parçası entegrasyon ile gerçekleşen konsol sistemlerinde, mimari ve kodlama dili önem taşıyor pratikte. Bir Sony mühendisi PS4'ün içini açıyor yakın zamanlarda yayınlanan bir video idi, örneğin ram bellekleri apu'nun etrafına dizmişler. Burada bile sistemin mimari yapısı devreye giriyor, konsoldaki parçaların hızlı haberleşme için doğru dizilimi ve yüksek band genişliği sağlaması en temel noktalarıdır. Bellek boyutları ise sadece geliştiricilerin, kitler üzerinde çalışırken daha yüksek bir bellek boyutuna sahip olarak diledikleri gibi çalışmasını sağlayan bir özellik, oyuncular açısından pek bir anlamı yok yani bunun. Sen bilgisayarda ki bellek boyutlarıyla konsoldaki bellek boyutlarının oyunlar açısından anlamını bir tutma yani. Konsoldaki kodlama ile bilgisayardaki de bir değil, konsollar özel sistemlerdir, özel bir çalışma ile bu günün bilgisayarında zor göreceğin görsel kalitede bir oyunu konsola yaparsın. Yani gerekli olan optimizasyon pc'lerinkinden farklı. Ama mimariler benzer olduğu zaman özellikle port etmek konusunda sıkıntı çekmez yapımcılar. CoD Ghosts meselesi ise bilgisayarda da zaten tam bir facia, BATTLEFIELD 4'ü 1080p çözünürlükte ULTRA seviyede bitirdim, ama CoD Ghosts'u orta seviyede bile yavaşlayarak oynuyorum. Bu durumun benim sistemimin gücüyle ya da oyunun grafikleriyle bir ilgisi var mı sence? BF gibi üstün bir oyunu yapan adam bile benim sistemimde oyunu çalıştırabiliyorsa, problem CoD'u yapan adamın kendindedir. Bu konsollar içinde böyle, pc'ler içinde böyle. Yani konsolun tüm gücünü kullandığı ama buna rağmen yavaşladığı falan yok, ortada özverili çalışma sorunu var bütün mesele bu. Killzonu yapan adam nasıl üstün grafiklerde 1080p görüntüyü sabit oynatıyor o zaman? Killzone, CoD'dan daha mı kötü? :) Her şey konsolun mimarisi, kodlama yapısı ve yapımcının optimizasyon uğraşı ile ilgili burada. @ploff
Oncelıkle sevıyelı yorumların ıcın cok tesekkur ederım. Adam gıbı tartısması bılen elestrı yapan ınsanlara her zaman saygı duyarım. Ben konsol konusunda sadece sony cephesınden degıl her ıkı konsoluda baz aldım. Dedıklerınede buyuk cogunlukla katılıyorum. Bır oncekı nesılde dedıklerının sonuna kadar haklısın. Kaldıkı bır oncekı nesılde konsollar gunumuze kadar cok ıyı ısler cıkarttılar. Ozellıkle The Last of Us ıyı bır oyun yapımcısının neler yapabılecegını bızlere gosterdı. Yenı nesıle gelındıgınde durum bıraz farklı. Bunu ben degıl konsolu ureten fırmalar soyledı. Konsollar artık yapı ıtıbarıyle pcyle neredeyse aynı sıstemı kullanıyor. Hatta bu yuzden oyunlar port edılecekken kolaylık saglanacagı yonunde konusmalar yayınlandı.. 2 konsolda yanlıs hatırlamıyorsam tablet cpusu kullanıyor. Tabı bu demek degılkı tablettekı ıslemcıyı aldılar aynen kullandılar. Ama ıslemcıler en azından benım bekledıgımın cok altında kaldı. Aynı sekılde ekran kartı konusunda (anakarta entegre sanırım) cokda guclu olmayan orta sevıyelı bır modelı baz aldılar.Sımdı olmasa bıle 2 sene sonra grafık konusunda konsolların sıkıntıya gırecegı bır gercek. Bız her yenı nesılde konsolların pcye grafık olarak fark attıgını gorduk ama bu nesılde durum hıcde oyle degıl. Tamam ram konusunda dedıklerın dogru.. Ama nereye kadar konsolları kurtaracak?? Ayrıca pc kullanıcıların en buyuk problemı wındows ısletım sıstemının hantallıgı. (Wındows8 denemedım o yuzden onu konu dısına bırakıyorum) Mac pc ıle wındows tabanlı pcler aslında bunun en guzel ornegı. Aynı gucte 2 sısteme program yukledıgınde mac sıstemlerde cok daha hızlı calıstıgını goruyoruz.. Neyse konu fazla dagılmadan.. Sımdı xbox one cıkıs oyunlarının testlerıne bakıyoruz 720pde bazı oyunlar 20fps altına dusmus.. Tabıkı konsolun yenı olması oyun yapımcılarını zorluyor. Bunda optımızasyonunda buyuk payı var ama yenı konsollar su ankı pcde gordugumuz grafıklerın ustunde bır fark sunamayacak. Ocak ayından ıtıbaren ddr5 bellekler pclerde de kullanılmaya baslanacak dıye bılıyorum. Yenı ıslemcıler, ekran kartları pıyasaya cıkmaya baslayacak.. Su anda bıle konsollar ancak gunumuz ıyı bır pc nın verecegı grafıklerı verıyor. 1 sene sonra durum ne olur Allah bılır. Xbox one da Crysıs 3 nasıl calısır cok merak edıyorum? Ps4 bır derece daha ıyı.. Bu arada cyrsıs 3 grafık dısında bos bır oyun. Sadece grafık acısından onu soyledım..

David Attenborough

13.11.2013 13:30:56

0
Para verseler oynamam

MaxPayne-2

13.11.2013 13:26:17

+3
@ploff, teknolojiden anladığını düşünen biri olduğun belli ve yazdıkların gerçekten çok saçma. Rakamlara bakıldığında PS3'ün 256 mb ram'i var ve orta - yüksek arası ayarlarla GTA 5 oynuyorsun. Xbox 360 içinde aynı şekilde. Yine 256 mb ram ile GoW3 gibi, Last of Us gibi bu neslin grafik mucizesi sayılacak oyunlarını oynayabildik. CoD Ghosts, kötü grafiklerine rağmen PS3'ün 256 mb ram'i ile açılıyor. Ama PC'de 6 GB ram'den aşağı açılmıyor bile resmi sürümünde. Sence niye böyle? Kısacası bilmen gereken şey şu, konsollar açısından bellek boyutlarındaki rakamsal değerler bilgisayarlarda olduğu gibi direk anlam ifade etmezler. Her parçası entegrasyon ile gerçekleşen konsol sistemlerinde, mimari ve kodlama dili önem taşıyor pratikte. Bir Sony mühendisi PS4'ün içini açıyor yakın zamanlarda yayınlanan bir video idi, örneğin ram bellekleri apu'nun etrafına dizmişler. Burada bile sistemin mimari yapısı devreye giriyor, konsoldaki parçaların hızlı haberleşme için doğru dizilimi ve yüksek band genişliği sağlaması en temel noktalarıdır. Bellek boyutları ise sadece geliştiricilerin, kitler üzerinde çalışırken daha yüksek bir bellek boyutuna sahip olarak diledikleri gibi çalışmasını sağlayan bir özellik, oyuncular açısından pek bir anlamı yok yani bunun. Sen bilgisayarda ki bellek boyutlarıyla konsoldaki bellek boyutlarının oyunlar açısından anlamını bir tutma yani. Konsoldaki kodlama ile bilgisayardaki de bir değil, konsollar özel sistemlerdir, özel bir çalışma ile bu günün bilgisayarında (Milyarlar isteyen bir sistem olmadıkça) zor göreceğin görsel kalitede bir oyunu konsola yaparsın. Yani gerekli olan optimizasyon pc'lerinkinden farklı. Ama mimariler benzer olduğu zaman özellikle port etmek konusunda sıkıntı çekmez yapımcılar. CoD Ghosts meselesi ise bilgisayarda da zaten tam bir facia, BATTLEFIELD 4'ü 1080p çözünürlükte ULTRA seviyede bitirdim, ama CoD Ghosts'u orta seviyede bile yavaşlayarak oynuyorum. Bu durumun benim sistemimin gücüyle ya da oyunun grafikleriyle bir ilgisi var mı sence? BF gibi üstün bir oyunu yapan adam bile benim sistemimde oyunu çalıştırabiliyorsa, problem CoD'u yapan adamın kendindedir. Bu konsollar içinde böyle, pc'ler içinde böyle. Yani konsolun tüm gücünü kullandığı ama buna rağmen yavaşladığı falan yok, ortada özverili çalışma sorunu var bütün mesele bu. Killzonu yapan adam nasıl üstün grafiklerde 1080p görüntüyü sabit oynatıyor o zaman? Killzone, CoD'dan daha mı kötü? :) Her şey konsolun mimarisi, kodlama yapısı ve yapımcının optimizasyon uğraşı ile ilgili burada. Kaldı ki bir update ile bahsettiğim optimizasyonu gerçekleştiriyorlar işte, haber başlığına bakarakta bu farkındalığı yakalarsın. Eğer konsolun gücü yetersiz olsa, bir update bu sorunu düzeltmeye yetmeyecekti. Belli ki yapılabiliyor, ama yapan adam uğraş vermiyorsa konsol ne yapsın. @ploff

ploff

13.11.2013 12:57:34

0
Bence ıkı konsolda ozellıkle ıslemcı ve ekran kartı konusunda stratejık hatalar yaptı. Pıyasada olan 2 - 3 yıllık orta sevıye ekran kartlarına denk ekran kartı mıamarısı kullandı. Islemcı konusuna gırmıyorum bıle... Ps4 ramla bu durumu kurtarmaya calısıyor.. Ramla bu ıs olsaydı orta sevıye bır pcye 16gb ram takıp sorunu cozerdık. Konsollar neredeyse butun gucunu cıkıs oyunlarında gostermeye calısıyor. Oyunlar stabıl bıle calısmıyor. Xbox cephesınde durum dahada rezalet 720p oyunlar cıkıyor. Onda bıle frame dususlerı yasanıyor. Benım emektar pc bıle (I7 3.2 - 8gb ram - 5870hd ekran kartı) COD Ghost'ta 1080p de full ayar 60 - 45 fps arasında calıstırıyor. Kaldıkı yenı ıslemcıler, ekran kartları, ddr4 bellekler onumuzdekı seneler zaten guclu olan pc donanımlarını dahada guclu hale getırecek. Pc pahallıdır ama sanılanın aksıne her sene donanım yenılemek zorunda bırakmaz ınsanı. Aldıgım sıstemı 3 yıldır kullanıyorum. Ustelık ekran kartı 5870 tarıh oldu.. Konsollar bırtek exc oyunlar ıcın alınır. Bu arada gecen nesılde xbox bu nesılde ps4le yoluma devam edıcem.

BSC Misafiri

13.11.2013 12:46:22

+2
Oyunun kendisi bug.

BSC Misafiri

13.11.2013 11:40:28

0
konsolları artık pc den ayırt edemiyorum. o sorunsuz konsollar gitti yerini pc den bozma oyun cihazlarına bıraktı.
  • 1
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Call of Duty: Ghosts ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
88 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız