Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

A Highland Song Dikkat Çekici Manzaralarla Platform Deneyimi Sunuyor

Inkle Ltd tarafından geliştirilen ve yayınlanacak olan keşif, macera, ritim oyunu A Highland Song, 5 Aralık tarihinde geliyor.

Üst düzey atmosfer ve dinamiklerle beraber karşımıza çıkmaya hazırlanan yeni platform oyunu içerisinde hem ritim odaklı bir yapı bulunuyor hem de arka planda yer alan müziklerle beraber kendi yolumuzu bulmaya çalışıyoruz. Oyunda zamanlama gerektiren platform unsurlarından ilgi çekici manzaralara kadar, bu manzaralardan da maceralara kadar oldukça güzel bir içerik bizleri bekliyor.

İskoç sınırlarına kadar gittiğimiz ve dağlık alanlarda kendimize bulduğumuz bu yapım içerisinde bir kız karakter bulunuyor. Bu karakterimizle beraber zirvelere doğru tırmanabiliyor, mağaralara geçebiliyor, uçurumlara atlayabiliyor ve daha fazlasını gerçekleştirebiliyoruz. Açık dünya içerisinde yer aldığımız yapım içerisinde platform ve dinamik hikaye anlatma bizleri bekliyor. Bu yapım içerisinde aynı şekilde arka planda hikaye anlatılırken biz de kendimizi buradaki platform unsurları ile beraber buluyoruz. İlk etapta kolay, daha sonrasında ise zorlu platform unsurlarıyla beraber karşılaşabiliyoruz. Dolayısıyla oyunda karakterin hareketlerine, animasyonlarına ve eylemlerine oldukça dikkat etmemiz gerekiyor. Aynı zamanda bunlara aşina olmamız şart.

Oyunda karakterimizle beraber ilerlemek ve adımlarımızı planlamak oldukça önem arz ediyor. Bununla beraber istediğimiz şekilde tırmanabiliyor, uçurumlardan aşağıya doğru atlayabiliyor veya tam uçurumdan atlayacakken elbette bir sıkıntıya tutunabiliyoruz. Burada ara sıra karşımıza çeşitli boşluklar ve uçurumlar çıkıyor. Buralarda tam zamanlama gerektiren atlamalar gerçekleştirmeye hazırlanıyoruz. Ayrıca dağların eteklerinden yamaçlara doğru kendimizi salabiliyoruz. Dolayısıyla oyun içerisinde daha çok daha manzaralı kısımlarla beraber karşılaşabilir ve bunlarla beraber de dinlediğimiz gibi oyundaki yerimizi alabiliyoruz.

Kayalardan kayaya atlayabileceğimiz ve karşı kısımları doğru tutunabileceğimizi yapımda oldukça ilgi çekici bir grafik yapısı bulunuyor. Aynı zamanda burada yer alan hikaye ile beraber de ilgi çekici unsurları ortaya çıkarmaya çalışıyoruz. Oyun içerisinde arka planda çeşitli gizemler yer alır ve bu gizemleri açığa çıkarmak için elbette elimizden geleni yapmaya koyuluyoruz ve oyunun akışına kendimizi bırakabiliyoruz. Oyunun grafiklerine, oynanışı içeriğine ve fragmanına bakacak olursanız elbette ilgi çekici detaylar burada görebilirsiniz. Aynı zamanda hem açık alanlardan hem de kapalı alanlara doğru geçiş yaptığınızı görebilirsiniz. Diğer taraftan oyun içerisinde hava şartlarının değiştiğini de deneyimleyebilir ve aynı zamanda kendinizi bir anda güneşli bir alanda bulurken bir anda ise yağmurlu ve soğuk bir havada bulabilirsiniz. Dolayısıyla oyun içerisinde bu tarz bir atmosfer değişikliğinin olduğunu da söylemek gerekiyor.

Oyunda yer aldığımız süre boyunca rüzgarın, yağmurun ve soğuğun bizim düşmanımız olduğunu görecek ve aynı zamanda burada karakterimizi hayatta tutmak için elimizden geleni yapmaya koyulacağız. Kontrol ettiğimiz karakter burada süper kahraman olarak karşımıza çıkmadığından dolayı elbette her bir unsurdan dolayı etkileniyor ve burada elimizden geleni yapmak durumunda kalıyoruz. Oyunda hayatta kalmak için barınaklar bulmak gerekiyor ve kendimizi bu soğuk havalardan korumamız lazım. Dolayısıyla oyun içerisinde gerçekçi bir yapı yer alıyor ve bu yapı ile beraber hem karakterimizi hayatta tutmaya çalışıyor hem de buradaki platform zorluklarını aşmaya başlıyoruz. İlgi çekici detaylarını yararlı kılan arka planda yer alan hikayedeki açıklara ortaya çıkarmak için farklı bölgelere doğru ilerleyebiliyor ve dağlık alanlarda farklı noktaları keşfedebiliyoruz.

Bu kısımda oyun içerisinde envanterimizi açabiliyor ve burada farklı notlarla beraber de buradaki yerimizi alabiliyoruz. Bu kısımda bizlere aktarılacak olan çeşitli detaylar ve unsurlar bulunuyor. Bunları araştırarak dilediğimiz şekilde farklı bilgi kaynaklarına ulaşabiliyor ve aynı zamanda burada nasıl bir yapının ne olduğunu öğrenmeye çalışıyoruz. Oyunda farklı rotaları keşfetmeye çalışıyor ve bu rotaları adım atarak elbette dilediğiniz gibi farklı harita parçalarını toplamaya çalışıyoruz. Yukarıda bahsettiğim envanter kısmı elbette harita kısmından oluşuyor ve bu haritaları toplayarak buradaki konumları açığa çıkarabiliyoruz. Dolayısıyla oyunda topladığımız parçalar oldukça önem arz eder. Harita parçaları ile beraber hem tepelere farklı patikaları açabilir hem de yeni yollara farklı yollar ekleyebiliyor ve bu yolları dilediğimiz gibi de keşfedebiliyoruz.

Oyunda yer aldığımız süre boyunca siz de göreceksiniz ki bu yolların bazıları gizli bir şekilde karşımıza geliyor ve gizlenmiş patikaları elbette açmak için farklı bölgelere doğru ilerleyerek buralara keşfetmek durumunda kalıyoruz. Buraları keşfederek de bu gizli alanları açığa çıkarabiliyor ve gizli alanları açarak hikaye boyunca ilerlememizi daha da sağlam bir şekilde sağlayabiliyoruz. Oyunda gece ve gündüz döngüsü bulunuyor ve bu döngü ile beraber de oyundaki yerimizi alabilir ve aynı zamanda farklı karakterlerle beraber de burada karşılaşabiliyoruz. Oyunda birçok karakterle karşılaşabilir, bunlarla etkileşime girebilir, farklı seçim noktaları ile beraber buradaki yerimizi alabilir ve sağanak yağışla beraber karşılaştığımız zaman da burada kendimize ait bir barınak bulmaya çalışıyoruz. Dolayısıyla oyunda gerçekten de farklı unsurların bir araya geldiğini görebiliyor ve farklı mekaniklerle beraber de oyun bizi içerisine çekmeye hazırlanıyor diyebiliriz.

Kayıp unsurları bulabileceğimiz ve anılarla dolu tepelere çıkabileceğimiz bu yapımda, hikayenin bizlere olan sınırlarını açığa çıkarmak için elimizden geleni yapmaya koyuluyoruz. Aynı zamanda burada farklı hayvanlarla ve canlılarla da karşılaşabiliyoruz. Örneğin, karşımıza bir ceylan çıkıyor ve bu ceylanın bizlere bir rehber niteliğinde olduğunu görebiliyoruz. Dolayısıyla, oyun içerisinde ilerlediğimiz esnada bu tarz ilgi çekici unsurların karşımıza çıktığını görebiliyor ve bunlarla beraber de ilerlememize devam edebiliyoruz.

Oyunda ilerlerken arka planda ilgi çekici müziklerin olduğunu söyleyebiliriz. Vadilerden aşağıya doğru atlarken de bu müziklerin eşliğinde istediğimiz bir şekilde ilerleyebiliyoruz. Oyunda manzaranın tadını çıkarırken aynı zamanda arka planda çalan müziklerle de gerçekten güzel bir deneyim elde edebiliyoruz. Oyun içerisinde tekrar tekrar oynayabileceğimiz bir yapı yer alıyor. Tekrar oynatma seçeneği ile beraber de bir yolculuğu birden fazla kez oynayabiliyoruz. Bunun dışında, derin sırları keşfetmek için elbette birden fazla kez oynanılacak bir sistemin olduğu geliştirici ekip tarafından belirtiliyor. Dolayısıyla, oyun birden fazla kez oynanacak türde karşımıza çıkmaya hazırlanıyor diyebiliriz.

Yaylalarda yer aldığımız ve farklı dağlara doğru geçiş yaptığımız bu yapımda, çeşitli sırları, tarihi unsurları, mitolojileri ve aile unsurlarını ortaya çıkarmaya çalışıyoruz. Bu yapım, 5 Aralık tarihinde çıkış yapmaya hazırlanıyor. Oyunun şu anda Steam sayfası açık durumda ve dilerseniz Steam üzerinden istek listenize ekleyebilir ve çıkış yaptığı gün bir bildirim alabilirsiniz. Bu tarz oyunlardan hoşlanıyorsanız ve platform unsurları ile beraber ilgi çekici manzaralara dalış yapmak istiyorsanız, bu oyunu bir göz atabilir ve bir şans verebilirsiniz.

Kısacası, oyun içerisinde gerçekten de güzel bir ilgi çekici bir detayın olduğundan bahsedebiliriz. İlk etapta kolay, daha sonrasında ise zorlu platform unsurları ile beraber yer aldığınız bu oyunda, arka planda yer alan hikayenin sizlere anlatıldığına göre bilecek ve bu sayede farklı karakterlerle tanışarak da onların ne durumda olduğunu görebileceksiniz.

Oyun fragmanı

Bu haberin bağlantısı
URL
A Highland Song
Warhammer 40,000: Rogue Trader Yakında Geliyor: Tüm Detaylar Castle Manager Sürükleyici Bir İnşa Etme Yönetim Deneyimini Getiriyor

İçeriğe ait yorum yok

Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)