YouTube'da içerik üreticisi 'ARSHER', Ovewatch 2'nin Château Guillard haritasını Unreal Engine 5'e taşıdığı ilgi çekici bir video paylaştı. Bu video bize Blizzard'ın oyununun Epic'in tescilli oyun motorunda nasıl görünebileceğine dair bir fikir veriyor.
Unreal Engine 5 birçok oyun sistemini iyileştiriyor
Daha fazla ayrıntıya inecek olursak içerik üreticisi ARSHER, yansımalar için Lumen Global Illumination, Nanite ve Ray Tracing teknoloji desteklerini kullandı. İlk bakışta video içerisindeki ışıkların yansımalarından kaynaklı biraz kötü görünebiliyor. Ek olarak karşılaştırma yapabileceğiniz harita videosunu da aşağıya bırakıyorum.
Bu tarz videolar potansiyel olarak yeni bir oyunun yeni bir oyun motoruna taşındığında nasıl görünebileceği konusunda bizlere az çok fikir verebiliyor. Dolayısıyla bazı içerik üreticileri bu şekilde konsept video ve videolar hazırlıyor ve yayınlıyor. Oyun ayrıca şu anda ilk oyun motorunun gelişmiş bir sürümünü kullanıyor. Bu oyun motorunun adı ise karşımıza Prometheus olarak çıkıyor.
UE5'te taşınmış harita
Haritanın orijinal hali