Orijinal Dead Space üçlemesinin hikaye yönetmeni Chuck Beaver yeni açıklamalarda bulundu. Yaptığı açıklamayla beraber Dead Space 3'ü neredeyse tamamını yeniden yapmak istediğini aktardı. Beaver, üç Dead Space oyununun yanı sıra Extraction, Sabotage ve Ignition adlı yan oyunların ile çeşitli çizgi romanların, romanların ve filmlerin de hikaye yönetmeniydi.
Yeni bir röportajda oyunu yeniden tanımlamak istediğini aktardı
Beaver, YouTuber CaptainBribo ile yaptığı yeni bir röportajda Dead Space 3'ten neden tam anlamıyla memnun olmadığını açıkladı. Burada bu oyunun neden öncekiler kadar başarılı olmadığına dair kendi görüşlerini aktardı. Bir seri üzerinde çalışırken sanatçının vizyonunun bazen ikinci planda kalması gerektiğini açıklayan Beaver şunları söyledi:
"Bir oyuna yatırım yapıyorsanız bunun getirisini de düşünmeniz gerekir. Burada risk aldığımız birçok konu var ve kazanç konusu gündeme geldiğinde bazı şeyleri es geçmek gerekiyor. Durum böyle olunca bazı projeler ne yazık ki istenileni veremiyor."
Beaver, Dead Space 3'ün bir noktada başarısız olduğunu ve oyunu tasarlarken tasarımını genişletmek zorunda kaldıklarını aktardı. Böylece oyunun artık sadece tek oyunculu bir hayatta kalma korku oyunu olmadığını, aynı zamanda daha geniş bir kitleye hitap etmek adına başka bir yapıya doğru kaydığını söyledi. Nihayetinde ise bu değişiklikler oyunun düşüşüne sebep oldu.
Tüm bu gelişmelerin ardından Beaver oyunu yeniden tanımlamak ve yapmak istediğini aktardı. Peki siz Dead Space 3 hakkında neler düşünüyorsunuz? Sizce başarılı bir oyun mu?
Söz konusu röportaj