Xbox 360'ın kıymetlı oyunlarını geriye uyumluluk süreciyle Xbox One'da görmek harika. Ama yaşanan teknik sıkıntılar bu kıymete gölge düşürüyor. Geriye uyumluluk sürecinin son misafirlerinden Halo: Reach oyun keyfini baltalayan frame oranlarından ötürü eleştiriliyor.
Özellikle ekranda çok fazla düşman hareketliliği olduğu anlarda 10fps'ye düşen yapımda bazen gözle görülecek oranda düşmeyen fps değerleri oyunun kontrollerini sıkıntılı bir hale getiriyor. Microsoft şu anda konuyla ilgili bir açıklama yapmazken kullanılan emulatörün zamanla geliştirilmesi ve geriye uyumluluk sürecine giren oyunların performans sıkıntısı yaşamadan yeni nesil konsola teşrif etmesi bekleniyor. Zira bu destekle birlikte duyurulan oyunlardan birisi olan Mass Effect'in 30fps değerimde çalışacağı üstünde epey durulmuştu.
Aşağıdaki videoda oyunun Xbox One ve Xbox 360 sürümlerindeki frame oranlarını görebilirsiniz.