Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The War of the Worlds: Siberia İçin Tanıtım Fragmanı Yayınlandı

 
 
1C Game Studios hikaye odaklı macera oyunu The War of the Worlds: Siberia'dan yeni detaylar yayınladı. Aynı zamanda bu haberi kutlamak için etkileyici bir oyun içi fragman paylaştı.
 
The War of the Worlds: Siberia alternatif evrende geçiyor
 
 
 
19. yüzyılın sonlarında geçen oyunda alternatif bir evren bizlere yansıtılıyor. 1896 yazında Londra, Marslı istilacılar tarafından istila ediliyor. Oyuncular ise başkentten kaçmaya çalışan genç bir öğrencinin rolünü üstleniyor. The War of the Worlds: Siberia'da yumruklarınızı, kılıçlarınızı ve ele geçirebildiğiniz her şeyi kullanarak karşılık vermek durumunda kalıyorsunuz.
 
Oyunda sadece düşmanları ortadan kaldırılmakla kalmıyor aynı zamanda çözülmesi gereken bulmacaların olduğunu da görebiliyoruz. Ayrıca keşif unsurları bir hayli ön plana çıkıyor. Oyunun dünyasını anlatan keşif detayları ile buralarda neler olup bittiğini öğrenebiliyorsunuz.
 
Tüm detaylar bunlarla sınırlı kalmıyor. Oyuncular ayrıca karakterlerini geliştirmelerine olanak tanıyan beceri ağaçlarıyla karşı karşıya kalıyor. Son olarak oyunun ne zaman çıkacağına dair herhangi bir bilgi bulunmuyor.
 
 
 
Oyun bizlere neler sunuyor?
 
Dikkat çekici alternatif evreni ile ve yılların 1896'yı göstermesi ile farklı ortamları doğru geçiş yapabiliyor ve Mars İstilası sebebiyle şehirlerin ve tüm medeniyetlerin yok olduğunu aktarabiliyoruz. Sevdiklerimizden ayrılan ve tek başına kalan genç bir öğrenci karakterini elde ettiğimiz oyunda bu karakteri istediğimiz gibi kontrol ediyor, tuhaf düşmanlardan kaçmak için elimizden geleni yapmak durumunda kalıyor ve uzaylılar tarafından fethedilen başkentten kaçmak tamamen bizim işimiz oluyor. Oyunda elbette karakterimizi kontrol ederken zorlu unsurlarla karşı karşıya kalıyor ve bu tuhaf ve acınası ortamlardan nasıl kaçabileceğimizi en iyi şekilde değerlendirmemiz gerekiyor. Oyuncu ile beraber elbette kendimizi koruma içgüdüsü ile beraber tehlikeli Sibirya bölgesine doğru adım atabilir, eski dünyanın güçlerine karşı koymaya hazırlanıyor ve kaçınılmaz olarak elbette yeni güçlerle beraber buradaki yerimizi alabiliyoruz. Oyunda büyük kovalamacaların olduğundan bahsedebiliyoruz ve bu kovalama serüveni elbette insanlar ve avcıların arasında geçiyor. Vahşi düşmanların ve beklenmedik detayların yer aldığı yapımda genellikle gergin ve karanlık bir ortamda kendi yolumuzu bulmaya çalışıyor ve bu ortamlara aydınlatmak tamamen bizim işimiz oluyor.
 
Oyun içerisinde kullanabileceğimiz farklı aksiyon sistemleri yer alıyor ve bu aksiyon sistemleri içerisinde yumruklarımızı konuşturabiliyor ve aynı zamanda kılıcımızı çekerek düşmanları ortadan kaldırmak tamamen bizim işimiz oluyor. Diğer taraftan yine aksiyon sistemi dahilinde çevreyi keşfedebiliyor, çevreden bulduğumuz her bir nesneye ve eşyayı düşmanlara karşı kullanabiliyor ve dolayısıyla bunları kullanarak da çevre unsurlarını kendi lehimize kullanabiliyoruz. Tüm detaylar bunlarla sınırlı kalmıyor. Yine oyun içerisinde yer aldığımız süre boyunca etrafta tuhaf bulmacaların ve bilmecelerin olduğundan bahsetmekte fayda var. Bu bilmeceleri ve bulmacaları çözmek için oyun dünyasını çözmemiz gerekiyor ve aynı zamanda etrafı keşfederek bu bulmacaların akabinde buralarda neler olup bittiğini öğrenebiliyor ve aynı zamanda hikaye konusunda da fikir sahibi olabiliyoruz. Dolayısıyla geliştirici ekip, bu bulmacaların çözülmesi gerektiğini ve aynı zamanda hikaye konusunda da bilgi sahibi olmanıza vurgu yapıyor. Dolayısıyla bulmacaları çözerek hikaye konusuna daha fazla derinlemesine bilgi sahibi olabiliyor ve aynı zamanda yapacaklarınızı en iyi şekilde değerlendirebiliyorsunuz.

Eski dünyanın artık kalmadığını ve alternatif bir evrene doğru geçiş yapmaya başladığımız yapımda bilmeceleri çözüp oyunun dünyasının ne kadar garip olduğunu anlamaya başlıyoruz. Çağdaş silahların ve hatta patlayıcıların bile burada olduğunu aktarabiliyoruz. Oyunda kullanabileceğimiz farklı silahların ve patlayıcıların yanı sıra aynı zamanda kılıçların, yumrukların ve çok daha fazlasının olduğunu söyleyebiliyoruz. Dolayısıyla bunları kullanarak elbette yapacağımız hamlelere en iyi şekilde değerlendirebiliyoruz. Ek olarak oyunda karakter geliştirme ekranı bulunuyor. Bu karakter geliştirme ekranının oldukça fazla ve detaylı olacağını herhangi bir şekilde düşünmüyoruz çünkü bağımsız bir geliştirici ekip tarafından bizlere sunulacağından dolayı elbette bu geliştirme ekranı temel hedefleri ve temel mekanikleri bünyesinde barındıracaktır. Dolayısıyla bu kısımda yine farklı hareketler sergileyebilecek, belki canımızı yükseltebilecek ve daha fazla silahı kullanarak düşmanlara daha fazla hasar vermek durumunda kalabileceğiz, ancak derinlemesine bir beceri ağacından söz etmek henüz mümkün değil diyebiliriz.
 
 
 
Bununla beraber yine karakterimizi geliştirmek için elbette tuhaf hamleler yapmamız gerekiyor ve bu tuhaf hamlelerle beraber karşımıza çıkan düşmanları ortadan kaldırabiliyor ve onları ortadan kaldırdıkça etrafı temize çıkarabiliyoruz. Bu tarz detaylarla beraber oyunda hızlı bir şekilde yerimizi alabiliyor, çevre unsurlarını kendiliğimize kullanabiliyor ve yapacağımız hamleleri en iyi şekilde değerlendirebiliyoruz. Oyunun dünyası gereği gerçekten dikkat çekici ortamlara geçiş yaparken elbette buralarda neler olup bittiğini öğrenebiliyoruz. Yukarıda bahsettiğimiz gibi bu yerlerin nasıl bu hale geldiğini öğrenmek için bulmacaları çözmemiz gerekiyor. 19. yüzyılın sonlarında alternatif bir evrende geçen oyunda her yeni meydan okumayla beraber karakterimizin becerilerini geliştirebiliyoruz. Ancak yalnızca kendimize uyum içerisinde olursa hayatta kalma şansımızın artış göstereceğini aktarabiliyoruz.
 
Sevdiklerimizi korumak için büyük bir güce sahip olduğumuz yapımda yapacağımız hamlelerle ve girişeceğimiz mücadele ile beraber ana karakterimize rehber olabiliyor ve onu hayatta tutmak için elimizden geleni yapmak durumunda kalıyoruz. Oyunda sadece düşmanlar değil, aynı zamanda çevreden bulabileceğimiz bir etkileşime girebileceğimiz müttefiklerin de olabileceğini aktarabiliyoruz. Bu durumda elbette birbirimize destek olabilir ve daha fazla hayatta kalmanın şansını arayabiliyoruz. Hızlı bir şekilde ilerleyebileceğimiz ve Avrupa'nın başkentlerinin uzaylı makinelere karşı verdiği mücadelelerde bir bir düştüğü bir senaryo içeriği ile karşı karşıya kaldığımız yapımda yapacağımız hamlelerin ne kadar önemli olduğunu vurgulamak gerekiyor ve açgözlü üç ayaklıların burada karşımıza çıktığını aktarabiliyoruz. Dolayısıyla bu uzaylı belasını ortadan kaldırmak ve etrafı keşfetmek tamamen bizim işimiz oluyor.

Sonbaharın başlarında yer aldığımız ve dünya dışı düşmanların üzerimize doğru geldiği yapımda Marslı istilacılar tarafından basıldığını görebiliyor ve etrafın olabildiğince tehlikeli düşmanlarla kaplı olduğunu aktarabiliyoruz. Tüm bunları ortadan kaldırmak için elbette farklı bölgelere doğru geçiş yapabiliyor ve son tren istasyonuna doğru yetişmek durumunda kalıyoruz. Yapacağımız her bir hamlenin oldukça önemli olduğu oyunda alternatif bir tarih çizelgesi bizlere sunuluyor. Dolayısıyla tam olarak gerçekçi bir yapıyı bizlere aktarmıyor. Dolayısıyla eğer tarihsel konuya bakacak olursanız, elbette ekibin kendine özgü içeriklerini oyuna dahil ettiğini aktarmakta fayda var. Bilim kurgu romanından kısmen olarak esinlenen yapım içerisinde farklı bölgelere doğru ilerleyebiliyoruz. Her bölge içerisinde farklı manzaralarla, atmosferlerle, düşmanlarla ve keşfedilecek unsurlarla karşı karşıya kalıyor ve aynı zamanda çözebileceğimiz bulmacaların da ön plana çıktığını aktarabiliyoruz.
 
 
 
Kısmen bilim kurgu romanından esinlenen oyun içerisinde yapacağımız hamlelerle gidişatımızı yönlendirebiliyoruz ve geliştirici ekip oyun hakkında bazı detayları bizlere sunuyor. Yayınladığı resmi web sitesi ile beraber oyunun açık dünya olup olmayacağı bizlere net bir şekilde aktarılıyor ve yapım içerisinde sadece tenha alanlar değil, açık alanların da olacağını aktarmakta fayda var. Dolayısıyla hem kapalı kısımlar hem de daha açık uçlu kısımlar bizlere sunulacak. Tamamen hikaye odaklı ve tek oyunculu bir yapıyla bizlere sunulması planlanan oyunda açık bir dünya bulunmuyor ancak belli oranda açık kısımların olacağına aktarabiliyoruz. Oyunda oyuncular, hayatta kalmanın ne kadar zorlu olduğunu görebiliyor, istatistiklerini geliştirmek için eşyaları toplayabiliyor ve tam bir açık dünya MMORPG deneyimiyle karşı karşıya kalmıyoruz. Dolayısıyla oyunda belli alanlarda geçebilecek bir yapıyla karşı karşıya gelebiliyoruz ve kendimize bu bölgelerde hayatta tutmanın yollarını arayabiliyoruz.

Bununla beraber alternatif bir gerçeklikte geçtiğinden dolayı oyunda herhangi bir tarihsel kişilik ve karakter yer almıyor. Dolayısıyla geliştirici ekip burada kendi karakterlerini ve kurgusal detaylarını eklemiş durumda. Durum böyle olunca ünlü tarihi figürlerle herhangi bir şekilde karşılaşmıyoruz ve dolayısıyla yapacağımız ve karşılaşacağımız detaylar bunlardan ibaret diyebiliriz. Daha fazla detay, önümüzdeki süreçte bizlere sunulacak ve ona göre beklentilerimizi ayarlayabiliriz. Ancak bağımsız bir ekip tarafından bizlere sunulacağından dolayı beklentilerinizi dengede tutmada ve hatta düşük tutmada fayda var diyebiliriz. Son olarak yukarıda bahsettiğimiz gibi oyunun şu anda çıkış tarihi henüz belli değil, ilerleyen süreçte daha fazla detayın sahibi olabilir ve beklentilerimizi buna göre ayarlayabiliriz.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Dsogaming yeni oyun 2024
Perfect World Shanghai Major 2024 Turnuvası Başladı! STALKER 2 İçin Yeni Mod Tırmanma Sistemini Ekliyor

İçeriğe ait yorum yok

Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Yeni Oyun Duyuruları
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız