Geliştiriciliğini Rebellion stüdyosunun üstlendiği hayatta kalma odaklı macera oyunu Atomfall hakkında yeni detaylar ortaya çıkmaya devam ediyor. Şimdi ise açıklanan bilgilere bakacak olursak, oyun diğer açık dünya yapımları gibi geleneksel bir görev sistemine sahip olmayacak.
Atomfall'daki görevler oyuncunun elinden tutmayacak
GamesRadar ile yaptığı bir röportajda sanat yönetmeni Ryan Greene, Atomfall'u Fallout gibi benzer yapıdaki oyunlardan ayıran temel detaylardan bahsetti. Greene tarafından belirtilene göre Atomfall'un keşfe açık görev sistemi bulunacak. Yani doğrudan oyunculara herhangi bir hedef diretilmeyecek. Oyuncular bu doğrultuda çizgisel olarak görevleri takip etmekten çok etrafı soruşturacak ve çeşitli ipuçları bulmaya çalışacak.
Oyuna başladığınız anda en başından itibaren üstlenebileceğiniz birkaç soruşturma görevi yer alacak. Ancak oyuncular hangi yolu seçeceğine tamamen kendisi karar verecek ve stediğiniz soruşturma kısımlarını takip edebileceksiniz. Yani yapacağınız seçimlerle gidişatınıza yön verebileceksiniz.
Atomfall, görev günlüğü ve hedefler gibi oyunun hikayesini takip etmenin daha basit bir yolunu sunmak yerine oyuncuların farklı gizemleri ortaya çıkarmak için çeşitli ipuçlarını takip etmelerine olanak tanıyacak. Sonuç olarak oyuncunun keşif ve eylemleri, olayları ve görevleri tetikleyen unsurlar arasında yer alacak.
Açıklanan detaylara göre Atomfall 27 Mart tarihinde PC, PS4, PS5, Xbox One ve Xbox Series X/S platformlarına çıkacak..