Geçtiğimiz hafta düzenlenen Paris Games Week etkinliğinde Sony, PlayStation VR için Until Dawn: Rush of Blood'ı duyurmuştu. Hakkında çok fazla bilginin verilmemesi nedeniyle Rush of Blood'ın nasıl olacağı konusunda pek çok oyuncunun kafasında soru işareti bulunuyordu. Geliştirici ekipten gelen açıklamalar sanal gerçeklik cihazı için gelen Until Dawn oyunu hakkında yeni detaylar paylaştı.
Supermassive'den Simon Harris, oyun hakkında şu sözlere yer verdi: "Tamamen ayrı (stand-alone) bir oyun. DLC falan değil. PlayStation VR için gelen kendine has bir oyun. Sadece Until Dawn evreninde geçiyor. Oyun Until Dawn evreninden bir karakterin deliliğe adım atma evresini ele alıyor. Oyuncular, oyunu oynadıkça oldukça tanıdık mekanlarla, karakterler etrafında şekillenen bazı şeylerle karşılaşacak."
Harris, Until Dawn: Rush of Blood'ın Until Dawn'dan tamamen ayrı bir oyun olduğu üzerinde vurgu yapıyor. Geliştirici oyunun kaç saatlik bir oynanış sunacağı hakkında kesin bir şey söylemezken oyunun pek çok bölümden oluşacağını dile getiriyor.
Until Dawn: Rush of Blood hakkında duyurlan en büyük endişelerden birisi de oyunun on-rail türünde yani hareketin tamamen otomatik olması. Harris bu durumun oyunu geriye götürmekten çok ileriye götürdüğünü şu sözlerle açıkladı: "PlayStation oyuncusuna on-rail deneyiminden bahsettiğinizde hemen 'Bu bana 80'ler 90'lar gibi geliyor.' cevabını alırsınız ancak hız treni deneyimi bize tempoyu ayarlama imkanı tanıdı. Demoyu oynadığınızda oyunun aşağı indikçe hızlı, yukarı çıktıkça da yavaş bölümlerinin olduğunu görürsünüz."
Son olarak Until Dawn: Rush of Blood'ta yavaş kısımların yanında oyuncuların hareket etmemesini gerektiren bölümlerin de olacak. Henüz kesin bir çıkış tarihi bulunmayan yapım 2016'nın ilk yarısında çıkış yapacak.