Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Pro Evolution Soccer 2009

12 Mart 2009 Erdinç İyikul 113 İzlenme Sayısı: 69901 Video süresi: 08:44 Video İnceleme
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Ünlü futbol serisi, yenilenmiş hali ile karşımızda.

pes pro evolution soccer 2009 pc ps3 xbox360 futbol video inceleme
NBA 2K9 Far Cry 2
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Matrixx7

20.4.2020 08:48:54

0
Pes 09 benim için efsanedir, bende ayrı bir yeri vardır. Alın size hort

BSC Misafiri

24.6.2010 18:36:00

0
Bence pes 09 bu sene beklenenden az iş yaptı ben bir pes taraftarı olarak fifayı tavsiye ediyorum ve artık fifa taraftarlığına yakınım tabi p için demiyorum

Haszen

25.5.2009 12:59:41

0
720p 25.05.2009 Saat: 09:37 Defansın özürlü olduğu bir oyundur pes. Alın rooneyi veya ii bi forveti sağ sol yaparak tüm defansı geçin. Gerçekçilik yok. Oyuncular durduğu yerden ve uzaktan çektiği şutlar aşırı isabetli ve fişek gibi gidiyor. Gerçek hayatta bu mümkün değil. Değil 8 puanı 5 puan zor alır benden. Fifadaki oyuncu fiziği ve estetiğinin bir gram zerresi bile yok peste. aynen katılıyorum, bir ekleme yapıcam, kalecileri herşeyden daha kötü!

720p

25.5.2009 09:37:51

0
Defansın özürlü olduğu bir oyundur pes. Alın rooneyi veya ii bi forveti sağ sol yaparak tüm defansı geçin. Gerçekçilik yok. Oyuncular durduğu yerden ve uzaktan çektiği şutlar aşırı isabetli ve fişek gibi gidiyor. Gerçek hayatta bu mümkün değil. Değil 8 puanı 5 puan zor alır benden. Fifadaki oyuncu fiziği ve estetiğinin bir gram zerresi bile yok peste.

alaattin(bjk)

25.5.2009 08:38:38

0
Bir pes fanı olarak konai son iki oyunki rezilliğine bi son vermeli artık.

rds

22.5.2009 17:49:17

0
Arkadaşlar konuyu Pes-Fifa tartışmasına çevirmemeye özen gösterelim.

Miex

22.5.2009 17:42:44

0
Ne alaka vurulan şutların uçup gitmesini engelleyemiyor mu diyorsun? Uzaydan falan mı birileri yapıyor topun havaya uçmasını. Demek istiyorsun ki yani, EA uzaktan şutların kaleyi tutmasını istiyor fakat bir türlü beceremiyor çünkü top balon istem dışı uçuyor diyorsun. Helal olsun gerçekten.

Guest

22.5.2009 17:32:15

0
quote:

Orjinalden alıntı: Miex Her maçta 25-30 metreden gol mü oluyor. Ben 5 maç izliyorsam 1 tanesinde 30 metreden gol görebiliyorum, belkide hiç göremiyorum. Sonra uzaktan şutlar FIFA da kaleyi bulmuyor diye şutlar kötü diyorlar genelde, bulmaması lazım zaten sorun orada simulasyon bu.
Kim dediki her maçta uzaktan gol oluyor diye.. bence senin gözünü fifa bürümüş.. fifada kaleyi tutmaması simülasyon olmasından değil (yakınından bile geçmiyo) topun uçan balon olmasındandır. Ea biel top fiziğinde sorunlar olduğunu kabul ediyorken senin sürekli pes konularında bitmen tamamen fifa savunucusu olmandan kaynaklanıyor olmalı. Not: umarım yazdıklarımı dikkatli okursun.

Miex

22.5.2009 17:23:42

0
Her maçta 25-30 metreden gol mü oluyor. Ben 5 maç izliyorsam 1 tanesinde 30 metreden gol görebiliyorum, belkide hiç göremiyorum. Sonra uzaktan şutlar FIFA da kaleyi bulmuyor diye şutlar kötü diyorlar genelde, bulmaması lazım zaten sorun orada simulasyon bu.

Arphenion

22.5.2009 17:09:34

0
quote:

Orjinalden alıntı: t_mexican

Bence sen futbol izlemeyi de bırakmalısın. Çünkü gerçek hayattaki maçlarda da 25 30 metreden goller atılabiliyor. Bu gayet normalken neden bu kadar garip geliyo millete anlamıyorum.. Ama sizde fifaiçgüdüsü olmuş artık.
Gerçek hayatta da 25-30 metreden gol atılıyor ama bu her maçta 2-3 tane olmuyor !! Atılamadığını söylemedim "dakika bir gol bir" tanımına uyan bir Pes 2009 anımı yazdım

Guest

22.5.2009 16:58:59

0
quote:

Orjinalden alıntı: quaran Uzun zaman Fifa oynadıktan sonra Pes 2009 a bir şans daha vereyim dedim, ne de olsa son 4-5 yılımı geçirdiğim futbol oyunu olduğu için. Arkadaş Inter'i aldı daha maçın başlarında Ibrahimovic ile benim ceza sahama yaklaşıyordu ve benim üç savunma oyuncum da başındaydı. Yaklaşık 25 metre gibi bir uzaklıktan vurdu arkadaş ve GOLL !! O anda dedim Pes 2009 a bundan sonra şans vermek falan yok diye !! Aslında Fifa ile Pes in 09 serileri karşılaştırılmamalı. Biri piyasanın en iyi futbol simulasyonu diğeri de en iyi futbol arcade i.
Bence sen futbol izlemeyi de bırakmalısın. Çünkü gerçek hayattaki maçlarda da 25 30 metreden goller atılabiliyor. Bu gayet normalken neden bu kadar garip geliyo millete anlamıyorum.. Ama sizde fifaiçgüdüsü olmuş artık.

Arphenion

22.5.2009 16:26:01

0
Uzun zaman Fifa oynadıktan sonra Pes 2009 a bir şans daha vereyim dedim, ne de olsa son 4-5 yılımı geçirdiğim futbol oyunu olduğu için. Arkadaş Inter'i aldı daha maçın başlarında Ibrahimovic ile benim ceza sahama yaklaşıyordu ve benim üç savunma oyuncum da başındaydı. Yaklaşık 25 metre gibi bir uzaklıktan vurdu arkadaş ve GOLL !! O anda dedim Pes 2009 a bundan sonra şans vermek falan yok diye !! Aslında Fifa ile Pes in 09 serileri karşılaştırılmamalı. Biri piyasanın en iyi futbol simulasyonu diğeri de en iyi futbol arcade i.

Firenze

22.5.2009 16:15:45

0
Level dergisi ne yav tırışkadan dergi

Haszen

22.5.2009 15:57:41

0
Level dergisi oyuna 9,5 vermiş, hiç hata yokmuş nerdeyse, kalecileri görmediler galiba replaydan bakın kaleci atlayınca hep olduğu yere düşüyor, hiç uzanamıyor, kaleciler baştan aşağı kepazelik, konami bunları okusunda bi düzeltsin artık. yazık valla yazık.

Haszen

22.5.2009 15:52:05

0
biraz uğraşarak ve zaman harcayarak fifanın nekadar iyi bir oyun olduğunu göreceksiniz! bazı sıkıntıları yok değil evet ama en iyisi bu kardeşim, birde legendery de deneyin, oyuncuların nasıl savunma yaptıklarını nasıl uzun topla çıktıklarını, kalecilerin kurtarışlarını, yüzüne top çarpan adamın yüzünü tutuşunu, kaymaları, ikili mücadeleleri hava topuna çıkışlarını, dışarı çıkmakta olan topu kayarak alışlarını,evet konroller biraz karışık gibi görünüyor iyi ama zaten futbol similasyonu oynuyoruz arkadaşlar eski atari oyunu değilki yav pesin sensible soccer den tek farkı 3 boyutlu oluşu 5-2 7-3 skormu olur yav.

Haszen

22.5.2009 15:42:22

0
fifa 'yı 95 yılından beri takip ederim severim bu oyunu, ancak yıllarca grafiğe yattılar hiç bişey yapmadılar taki 2008 versiyonuna kadar, bu süreye kadar pes ile idare ettim gerçekçiydi evet ancak yeni nesille çöktüler, fifanın yaptığı hatayı pes yaptı ve yıllarca aha size oynanış dediler ve onlarda buna sığındılar ve yattılar, tam değişelim dediler ve herşey daha kötüye gitti, oynanış gitti, eğlence gitti, kaleciler zaten kötüydü hep ama artık hiç yoklar orta sahadan çekilen şuta ters yatarmı kaleci yav, bazende yerin dibine bile giriyor her şey iyi giderken son saniyede kalecinin içinden geçen topla hayallerim yıklıdı! değerlendirmem konsollar için geçerlidir fifa 2008 ve 2009 versiyonuyla fark atmıştır arkadaşlar. sonunda yazıyı bitirdim anasını satayım.

DEsemi22

22.5.2009 15:09:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: Fata1ty

Fifa 09 bence b.ktan bir oyun.Oynadım ve yine çöpe atasım geldi.PES 2009 eksikliklerine rağmen en iyi kabul edin artık yada çamur atmayın.FIFA'nın en iyi olması için bi yerlerinizi yırtıyosunuz neden?Para boşa gitmesin diye mi?
fifa cok daha iy pesden bu artik herkes kabul ediyor sende et bence ama pesde kötü deyil ben 2sinide oynuyorum pes bazen sinirimi bozsada master ligaya sükür etsin

_BRUCE LEE_

22.5.2009 09:52:50

0
her yerde böyle abi anlamak mümkün değil

Firenze

21.5.2009 22:16:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: CK07 Vallahi sıkı bi PES fanı olarak bu rezilliğin son bulması temennimdir. Oyun çünkü gerçekle alakası olmayan bi yapıya sahip. İnşAllah düzeltirler PES 2010'da tüm sene onu oynarız.... Az önce açam oynayam dedim yok abi olmuyor dayanamadım ya inanılmaz rezil bi oyun "nasıl rezil oyun yapılır" onu öğretmiş KONAMI bize. Adamlar birer odundan ibaret, insan yok fakat bildiğiniz gibi gerçek futbol insanlarla oynanır :) . PES 2010'u bekliyorum.
Futbolcular kambur koşuyor yav Abi sen bide PS kafeleri görsen resmen komedi.Her TV'de PES herkez Messiye Ronaldoya İbrahimovic'e veriyor topu herkezi çalımlayıp golü atıyor.Hatta bazıları aynı adamı 2 - 3 kere çalımlıyor ona çok gülüyorum bir yandan da üzülüyorum millet futbol oyunu diye çalım oyunu oynuyor

Ezio Auditore

21.5.2009 20:57:30

0
Vallahi sıkı bi PES fanı olarak bu rezilliğin son bulması temennimdir. Oyun çünkü gerçekle alakası olmayan bi yapıya sahip. İnşAllah düzeltirler PES 2010'da tüm sene onu oynarız.... Az önce açam oynayam dedim yok abi olmuyor dayanamadım ya inanılmaz rezil bi oyun "nasıl rezil oyun yapılır" onu öğretmiş KONAMI bize. Adamlar birer odundan ibaret, insan yok fakat bildiğiniz gibi gerçek futbol insanlarla oynanır :) . PES 2010'u bekliyorum.

Fata1ty

21.5.2009 20:43:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: ScRyedd Herşey inceleme sitelerinde ve verilen puanlar ile ortada beyler yemeyin boşu boşuna kendinizi.
Kimseyi yediğimiz yok.Durup dururken oyuna çamur atıyor FIFA fanlarının yüzde 90 ı.Neden merak ediyorum?Hadi oyununu övebilirsinde bu nefret ne onu anlayamıyorum?Yemin edin o zaman bir daha PES oynamayacağız diye...

ScRyedd

21.5.2009 20:39:24

0
Herşey inceleme sitelerinde ve verilen puanlar ile ortada beyler yemeyin boşu boşuna kendinizi.

Fata1ty

21.5.2009 20:33:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: Haszen fifa kardeşim fifa, pes falan yeni nesilde bitti,konami bu kalecileri 2015 ver siyonunda düzeltecek galiba üstüne gelen topu bacak arasından kaleci hermaçta yermi yav? birileri bunlara allah aşkına söylesin yav rezillik.
Fifa 09 bence b.ktan bir oyun.Oynadım ve yine çöpe atasım geldi.PES 2009 eksikliklerine rağmen en iyi kabul edin artık yada çamur atmayın.FIFA'nın en iyi olması için bi yerlerinizi yırtıyosunuz neden?Para boşa gitmesin diye mi?

Haszen

21.5.2009 20:27:25

0
fifa kardeşim fifa, pes falan yeni nesilde bitti,konami bu kalecileri 2015 ver siyonunda düzeltecek galiba üstüne gelen topu bacak arasından kaleci hermaçta yermi yav? birileri bunlara allah aşkına söylesin yav rezillik.

BlackPunk

7.1.2009 00:40:34

0
güzel inceleme

ernknd

6.1.2009 23:40:40

0
pes daha iyisini yapana kadar en iyisi bu.

ponderous

29.12.2008 16:39:01

0
Topic "PES incelemesi" olarak açılmış ama kısa sürese "FİFA mı PES mi" geyiğine dönmüş...

abazak1aks

28.12.2008 21:06:53

0
kesinlikle Fifa 09 pes 09 dan çok daha iyi

blade ksk

27.12.2008 22:06:44

0
super bi oyun

desiremusic

27.12.2008 16:02:00

0
quote:

Orjinalden alıntı: IIIMrSpikeIII Eline Sağlık Benim Bilg Kaldırıyor İndircem Tekrar Sağol
Emin ol pişman olmayacaksın

Duygusuz İfade

27.12.2008 14:55:16

0
Eline Sağlık Benim Bilg Kaldırıyor İndircem Tekrar Sağol

Rahatı Kaçan Ağaç

27.12.2008 13:23:07

0
inceleme için teşekkürler bence oyun çok güzel

harmonyoa

22.12.2008 12:32:22

0
quote:

Orjinalden alıntı: dewr 1 puan değil 1000 puan werilse azdır..fifa rezalet bir oyun..fanatizm mi ewet pes konusunda fanatiğim..eğer bi oyun beni yemek ve tuwalet dışında başından kalkmama izin wermiosa onu tek geçerim..kaç yıldır oynuous arklarla 1kere bile yeter demedik.. bilgisayara karşı oynamak sıkıcıdır ama bi arkınızla oynuosanız pes üstüne oyun yok..
vah garibim sonradan yiyeceğin laflar niye ediyorsun bende aynı senin durumundaydım pes delisiydim ps1 den beri winning pes oynardım ama pes 2008 rezaletinden sonra fifa 08 e geçince bu söylediklerinin aynısını yedim ve bir daha pesin yüzüne bakmadım olay sadece fifanın oyun mantığına alışmakta ondan sonra oyunun ne kadar gerçekçi olduğunu görüyorsun tabi bu bahsettiklerim playstation3 için geçerli pc de 2 oyununda ne kadar kötü olduğunun farkındayım...

dododurmus

22.12.2008 12:25:49

0
ya benim bilgisayarımın özellikleri şunlar:intel pentium4 cpu 3.00ghz 1gb ram nvidia 6330turbocache 256 mb ekran kartım var bnm yeni çıkan oyunları kaliteli bir şekilde oynayabilmem için neleri değiştirmem gerekli?

q7uicksand

9.12.2008 01:39:47

0
koşma tuşundan çek parmağını yoksa mahvediyor pozisyonu ;)

_BRUCE LEE_

5.12.2008 14:51:46

0
benim anlamadığım olay şu adama pas atıyorum ayağına gelir gelmez anormal bir şekilde ayağından açıyo topu gıcık oldum ya

dewr

5.12.2008 12:50:36

0
1 puan değil 1000 puan werilse azdır..fifa rezalet bir oyun..fanatizm mi ewet pes konusunda fanatiğim..eğer bi oyun beni yemek ve tuwalet dışında başından kalkmama izin wermiosa onu tek geçerim..kaç yıldır oynuous arklarla 1kere bile yeter demedik.. bilgisayara karşı oynamak sıkıcıdır ama bi arkınızla oynuosanız pes üstüne oyun yok..

brktsn

4.12.2008 23:32:10

0
Bence bu oyun 1 puanı bile hak etmiyor

onnow78

3.12.2008 23:06:01

0
fifami daha iyi yoksa pes mi

dewr

3.12.2008 22:05:35

0
ps3de online yama yapma şansımız warmı?

skull62

3.12.2008 13:30:47

0
By_e yardımın için çok teşekkürler adobe flash player 10 u yükledim artık izleyebiliyorum ...

Eryres

3.12.2008 03:06:38

0
fifaya göre birçok konuda çok eksik kalmış yine.

haliTR3

2.12.2008 03:33:23

0
keşke oyun içi böyle olsa bak işte o zaman keyfe sen.. 10numara oyun olur ama pes09 çok kötü inşalla seneye oyun motoru değişir

By_e

25.11.2008 14:59:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: skull62 ya ben bu videoların hiçbirini izleyemiyorum . Toplasan aralarından 2-3 tane anca izleyebildim. firefox ta da explorerde de denedim olmuyor. :((
Videoları izleyemeyen arkadaşlar mutlaka Flash Player'ın son versiyonunu yüklesinler. http://www.adobe.com WEB adresinde Adobe Flash Player'ın son versiyonunu bulabilirsiniz. İyi seyirler

skull62

25.11.2008 12:57:51

0
ya ben bu videoların hiçbirini izleyemiyorum . Toplasan aralarından 2-3 tane anca izleyebildim. firefox ta da explorerde de denedim olmuyor. :((

ScRyedd

16.11.2008 04:51:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: guardofmylife Pes her zamanki klasik Pes akicilik ve oynanabilirlik bakimindan da her zamanki gibi fifanin önünde.
Dediğin şey platform'a göre değişir hocam sanıyorum değerlendirmeni FIFA09'un PC versiyonu ile yapıyorsun ama yanlış yapıyorsun. Öncelikle oyunu konsolda da bir gör ondan sonra değerlendirmeni yap zaten notlara bakarsak bu senede FIFA'nın notları daha yüksek

itachi84

16.11.2008 03:41:20

0
yabancı yerli her incelemede pes 09 pes 08 üzerinden değerlendiriliyor. konaminin taktiğimidir bilinmez ama adamlar 2008 de çıtayı o kadar düşürdü ki millet pes 09 a şükreder oldu. bu neslide mevcut oyuna ufak tefek takviyelerle geçiştireceklerdir.

Awesome

16.11.2008 03:26:00

0
quote:

Orjinalden alıntı: guardofmylife Pes her zamanki klasik Pes akicilik ve oynanabilirlik bakimindan da her zamanki gibi fifanin önünde.
Öyle bir söyledin ki görende seni Gamespot ta editör sanar.Hangi PLatform dan bahsediyorsun acaba?

guardofmylife

16.11.2008 03:08:12

0
Pes her zamanki klasik Pes akicilik ve oynanabilirlik bakimindan da her zamanki gibi fifanin önünde.

pot3nza

15.11.2008 19:53:44

0
harika bir inceleme.teşekkür

By_e

15.11.2008 17:25:47

0
Sorun giderilmiştir.Artık izleyebilirsiniz.

Gny*

15.11.2008 12:24:40

0
Video sorunlu.

taco_paso_24

15.11.2008 12:07:53

0
Bende izliyemiyorum... :(

desiremusic

15.11.2008 11:49:53

0
Bende Açılmıyo BU YAW . :(

Gang Starr

14.11.2008 20:09:41

0
güzel inceleme sağol

mustafacelen

13.11.2008 22:27:58

0
quote:

Orjinalden alıntı: zibbidie PES te neden sipiker yok yaw?! ya da ben de mi yok... ayarlarneyin tam açık ama neden konuşmuo bu adam? bi yardım eder msniz?
spiker olmaz olur mu arkadaşım? var tabiki, demo falan mı oynuyorsun yoksa sen?

eddie

13.11.2008 01:52:54

0
Yapay zeka, geçmiş tüm oyunlarında olduğu gibi bunda da yerlerde sürünüyor. Tabii ki mükemmel oyun diye birşey olamaz ama, Pes 2020 den önce tam verim alabileceğimi sanmıyorum. :)

alighieri

12.11.2008 21:25:50

0
fifa konsolda iyi olabilir ama pc oyuncuları için pesten başka bir seçenek yoktur. konsol versiyonunu oynamadığım için bişey diyemem ama pc versiyonları bakımından pes fifayı bu sene de hep olduğu gibi 5'e katlar :D

zibbidie

12.11.2008 19:40:03

0
PES te neden sipiker yok yaw?! ya da ben de mi yok... ayarlarneyin tam açık ama neden konuşmuo bu adam? bi yardım eder msniz?

aycibin

12.11.2008 19:24:47

0
quote:

Orjinalden alıntı: osman29

fifa 2-3 kis oynamiyor diye sordun herhalde 10 kisiye kadar oynanabiliyorsunuz
online'a gerek yok ama yanyana 10 kişiyse bana yeter halısahaya gidip leş gibi terlemeye ne gerek var çünkü dediğim gibi bu oyunların zevki yanda oturana omuz atınca,atılan gol sonrası aşağılayıcı hareketler yapınca,joypadine vurunca penaltı atarken parmaklarından kopya çekince zevkli oluyor

mustafacelen

12.11.2008 18:50:37

0
quote:

Orjinalden alıntı: Gianfranco

aynı fikirdeyim
aynı şekilde, katılıyorum...

LetUsHuntY4rr

9.11.2008 22:36:30

0
incelemeler felan güzelde kusura bakmayın ama bu vidoelarda reklam olayını abarttınız. 30 sn onun geçmesini bekliyoruz ya. insanı videoyu izlemekten soğutuyo.

DEsemi22

9.11.2008 16:51:39

0
quote:

Orjinalden alıntı: AnimePiggy İnceleme gayet objektif olmuş. Zaten yaptığınız incelemeler tarafsız oluyor(bazıları hariç ). Fifa'yı her ne kadar PS3'de de sömürsemde(2 gün uyumadan) PES benim için her zaman ayrı bir yere sahip. Keşke menüde değişmeseydi... O eski Master Leagu menüsü PES'e hastı... Ah ah ne günlerdi...
aynen bende hep pes oynardim ama bu sürümü hic deyil fifa oynasamda pesin yeri ayri bendede

DEsemi22

9.11.2008 16:48:19

0
quote:

Orjinalden alıntı: aycibin başarılı inceleme ellerinize sağlık.amma sistem gereksinimi var iyiki konsola alıcam.sunan arkadaşın diksiyonu düzgün ama cümle kullanımı vurgularında biraz rahatsız edici hatalar var,özellikle cümle bitimlerinde.profesyonel spiker edasıyla anlatsın demiyorum da bazı cümlelerin anlaşılması biraz oluyor bu yanlış vurgulardan dolayı.dediklerimi ukalalık olarak değil tavsiye olarak alın demek bu kez fifa daha iyi oldu.tamam da arkadaş 2-3 kişi oynanmıyor sadece kendi başına ya da online dedi.bu doğru mu?ben futbol oyununu kendim kariyer yapiyim diye değil eş dostla bağıra çağıra maç yapmak için alırım sırf bunun için bile daha kötü denen pes09'a bakarım valla.demoda spiker yoktu korktum orjinalde olması rahatlattı
fifa 2-3 kis oynamiyor diye sordun herhalde 10 kisiye kadar oynanabiliyorsunuz

Fifaddict

5.11.2008 10:52:24

0
Ntsc-u'yu beklemeye devam Kısa zaman içinde bizde oynamaya başlıcaz, inşallah...

marwey

5.11.2008 09:24:01

0
Oynana bilirlik de ses kalıtesıde mukemmel 5+1 de oynandıgında eger hava yağışlıysa yağmurun çatılara çarpmasıyla nasıl ses çıkıyorsa adamlar aynısını yapmıs. Eger bi baska oyunla karsılastırılacaksa ben son 5 yıldır konomi nin eline su dokecekği bırak rakıp goremıyorum. Hele bide kendı futbolcunu yaratık mac esnasında sadece onu yonetmek sankı kendınmıs gıbı bı modu war mukemmel. EA Sport bu futbol işinden vaz gecsın :D:D

aycibin

4.11.2008 23:40:44

0
başarılı inceleme ellerinize sağlık.amma sistem gereksinimi var iyiki konsola alıcam.sunan arkadaşın diksiyonu düzgün ama cümle kullanımı vurgularında biraz rahatsız edici hatalar var,özellikle cümle bitimlerinde.profesyonel spiker edasıyla anlatsın demiyorum da bazı cümlelerin anlaşılması biraz oluyor bu yanlış vurgulardan dolayı.dediklerimi ukalalık olarak değil tavsiye olarak alın demek bu kez fifa daha iyi oldu.tamam da arkadaş 2-3 kişi oynanmıyor sadece kendi başına ya da online dedi.bu doğru mu?ben futbol oyununu kendim kariyer yapiyim diye değil eş dostla bağıra çağıra maç yapmak için alırım sırf bunun için bile daha kötü denen pes09'a bakarım valla.demoda spiker yoktu korktum orjinalde olması rahatlattı

arda_tirmas

4.11.2008 22:19:21

0
puanlama sistemi gereksiz oluyor, iyi veya kötü şeklinde verilse yeterli bence. mesela grafikler ve oynanabilirlik iyi, sesler ve genel olarak kötü bir oyun, kötü derken benim açımdan kötü hatta sıfır puan çünkü ben oyunun single modunu ve online modunu oynamam yıllardır pes oynarım bilgisayara karşı veya online maç yaptığımı hatırlamıyorum sadece oyunu iyi oynayan bir arkadaşım gelirse saatlerce turnuva yaparız ama 2008' den itibaren iki kişi turnuva olayı yapılamadığından güncel kadrolarla pes6' ya devam ediyoruz. single modunu oynayacak olanlara tavsiye ederim

eşruhuum

3.11.2008 06:57:21

0
ya bimiyorum söyliğimmi ama oyunu anlatım tarzında donanimhaber değişikliğe gitse çok iyi olur benim hiç hoşuma gitmiyor kitapdan satırlar okur gibi anlatılması gerçi milletvekillerimiz yapıyo siz neye yapmayasınız yani demem o ki anlatım tarzına biraz ruh katın oyuna gelirsek pes 2008 e göre baya iyi gözüküyo grafiklerde baya düzelme var ayriyetten pes 2008 e göre oynanabilirlik ciddi derecede zevkli hale gelmiş.

joedumars

30.10.2008 20:38:41

0
quote:

Orjinalden alıntı: FERROKROM Merhabalar bu oyunu ps3 te oynadım ve pc de kurdum oynadım ama high ayarlarda ve açabildiğim en son özelliklerde bile pc versiyonunun grafikleri ps3 versiyonununkine göre daha kötü geldi, ki kullandığım ekran kartı çok güncel bir kart hatta crossfire modunda kullanıyorum...oyunu hem pc hem de konsollarda deneyenler aynı fikirdeler mi benimle acaba?
aynı fikirdeyim

By_e

30.10.2008 20:23:17

0
quote:

Orjinalden alıntı: ChnGT/GTS HD hmm bu çok iyi birde öyle izleyelim Bi ricam var.By_e : VİDEO.DONANİMHABER.COM a become a legend videoları koyarsan sevinirim
VideoDH'da bazı sorunlar var.Giderilsin, vakit buldukça eklerim.

Awesome

30.10.2008 19:11:56

0
HD hmm bu çok iyi birde öyle izleyelim Bi ricam var.By_e : VİDEO.DONANİMHABER.COM a become a legend videoları koyarsan sevinirim

Nike

30.10.2008 18:53:24

0
Eline sağlık hocam süper inceleme

By_e

30.10.2008 18:34:15

0
PES 2009 incelememizin HD sürümü siteye eklendi.İyi seyirler

Fifaddict

30.10.2008 17:57:38

0
Oyunun NTSC-U versiyonunu bekliyoruz hala PES'de elle tutulur bi değişiklik yok gördüğüm kadarıyla, nerde o eski pes 6...

FERROKROM

30.10.2008 13:11:06

0
Merhabalar bu oyunu ps3 te oynadım ve pc de kurdum oynadım ama high ayarlarda ve açabildiğim en son özelliklerde bile pc versiyonunun grafikleri ps3 versiyonununkine göre daha kötü geldi, ki kullandığım ekran kartı çok güncel bir kart hatta crossfire modunda kullanıyorum...oyunu hem pc hem de konsollarda deneyenler aynı fikirdeler mi benimle acaba?

Pepe Kontes

30.10.2008 11:43:42

0
güzel inceleme olmuş tespitler çok doğru

Guest-E502C764D

30.10.2008 09:52:53

0
Tamam güzelde, neden video sonunda reklam yapılıyor :D

Manavus

30.10.2008 00:47:52

0
Bencede çok objektif bir inceleme olmuş... Ben pes 2009 un ençok menusunu begendim hızlı ve güzel görünüyor.Bide pes hala oynanabillirlik olarak fifadan az bir farklada olsada daha iiyi bence.Ama online da proplemler olması çok ama çok kötü.Fifanın genel olarak kameraları pesden çok daha iyi.Pesin yan kamarası çok güzel diğer kamaraları işe yaramaz....

DerelictHuman

29.10.2008 23:48:23

0
İnceleme gayet objektif olmuş. Zaten yaptığınız incelemeler tarafsız oluyor(bazıları hariç ). Fifa'yı her ne kadar PS3'de de sömürsemde(2 gün uyumadan) PES benim için her zaman ayrı bir yere sahip. Keşke menüde değişmeseydi... O eski Master Leagu menüsü PES'e hastı... Ah ah ne günlerdi...

MikeWave

29.10.2008 22:59:57

0
inceleme için teşekkürlerrrrrrrrrrrrr

Ducard

29.10.2008 22:23:13

0
quote:

Orjinalden alıntı: Thunderfury Hey allahım yetti çoluk çocuk ya, PC deki fifayı almış konuşuyo burda, pc de oyun mu oynanıyo ya kamera getir mehmet ali biranda verelim flaş haber olur
tartışmaya gerek yok sanırım..

Thunderfury

29.10.2008 21:50:56

0
Hey allahım yetti çoluk çocuk ya, PC deki fifayı almış konuşuyo burda, pc de oyun mu oynanıyo ya kamera getir mehmet ali biranda verelim flaş haber olur

Awesome

29.10.2008 21:38:04

0
quote:

Orjinalden alıntı: SAMASRA

fifayıda gördük pc de..sen oynanabilirliğe 5 veriyosan diycek bişey yok..ya sen oynamayı bilmiyosun ya da... anladın sen onu (Fifa fanısın)
Adam konsoldan bahsediyor (sende pescisin)

Ducard

29.10.2008 21:37:07

0
quote:

Orjinalden alıntı: Thunderfury Hakettiğinden fazla puan almış, 5-6 falan alabilir en fazla. FIFA varken PES'i sadece fanları ve FIFA'yı hiç denememiş olanlar oynuyor artık. Kısacası giderek azalan bir kitlesi var, onlarda kendi çaplarında. Şu adamların koşuşları deve kuşu gibiyken kimse oynanabirlikten bahsedemez bana, top sürürken top ayağa mıknatıs varmış gibi yapışıyor olacak iş değil oynanabirlik sırf bu yüzden kepazelik çünkü. Seslere değinmek istemiyorum berbat çünkü Grafikler vasat, next-gen değil PC için uygun. Oynanabirliğe 10 üzerinden 5 veririm, top fiziği iyi, fakat topla sürüş, oyuncuların hareketleri falan rezalet o yüzden yarı yarıya. Online kötü, biraz lagları düzeltmişler ama yine 5 maç yaparsan 3 ü laglı rakibiyle kıyaslanamayacak bir online sistemi var kötü kısacası Lisans zaten oldu olası berbat Bir oyunu incelerken puanlarken kriterler genelde şudur özet olarak Grafik Ses Oynanabirlik En özeti budur, Grafik 6 alır, Ses 5 alır, Oynanabirlik 5 alır(Daha yüksek vermek FIFA'ya haksızlıktır) İşte maksimum 6 olabilir bu oyunun puanlaması, adam gibi oyun çıkarsınlar yeter artık.
fifayıda gördük pc de..sen oynanabilirliğe 5 veriyosan diycek bişey yok..ya sen oynamayı bilmiyosun ya da... anladın sen onu (Fifa fanısın)

joedumars

29.10.2008 21:23:52

0
quote:

Orjinalden alıntı: ChnGT/GTS

0,8 puan olarak görmüyorum. 8.3-7.5 olarak görüyorum.Aradaki fark değil verilen puan önemli benim için.
peki

Awesome

29.10.2008 21:19:59

0
quote:

Orjinalden alıntı: Gianfranco

Baya iyi biliyorsun herhalde bu işleri,0.8 puana taktığına göre
0,8 puan olarak görmüyorum. 8.3-7.5 olarak görüyorum.Aradaki fark değil verilen puan önemli benim için.

Kénan

29.10.2008 21:17:22

0
İncelemeniz çok yararlı olmuş,puanlama da fena sayılmaz

devmanetihad

29.10.2008 21:16:04

0
http://www.donanimhaber.com/Video.aspx?Id=365 fifa'nin puanlari

joedumars

29.10.2008 21:12:56

0
quote:

Orjinalden alıntı: ChnGT/GTS Çok kötü bir inceleme.Become a legend deki P1 kamerasından hiç görüntü yok nerdeyse.Bazı şeylerin üstünde durulmamış.Oyuna verilen puan ÇOK ÇOK fazla.PC oyuncuları için çok çok iyi bir oyun ama konsolda Lisans ve bazı sorunlar çözülmedikçe vasat bir oyun ne yazıkki.Puan 7.5 olmalıydı.
Baya iyi biliyorsun herhalde bu işleri,0.8 puana taktığına göre

Awesome

29.10.2008 21:09:16

0
Çok kötü bir inceleme.Become a legend deki P1 kamerasından hiç görüntü yok nerdeyse.Bazı şeylerin üstünde durulmamış.Oyuna verilen puan ÇOK ÇOK fazla.PC oyuncuları için çok çok iyi bir oyun ama konsolda Lisans ve bazı sorunlar çözülmedikçe vasat bir oyun ne yazıkki.Puan 7.5 olmalıydı.

joedumars

29.10.2008 20:43:41

0
Güzel inceleme,doğru puanlama teşekkürler Erdinç bey

Thunderfury

29.10.2008 20:26:12

0
quote:

Orjinalden alıntı: [DMC] sesler 8 ............
pesin sesleri 8 ise fifanın 15 falan heralde

mustafacelen

29.10.2008 20:18:14

0
güzel inceleme

devmanetihad

29.10.2008 19:28:39

0
sesler 8 ............

_BRUCE LEE_

29.10.2008 19:17:03

0
quote:

Orjinalden alıntı: Thunderfury Hakettiğinden fazla puan almış, 5-6 falan alabilir en fazla. FIFA varken PES'i sadece fanları ve FIFA'yı hiç denememiş olanlar oynuyor artık. Kısacası giderek azalan bir kitlesi var, onlarda kendi çaplarında. Şu adamların koşuşları deve kuşu gibiyken kimse oynanabirlikten bahsedemez bana, top sürürken top ayağa mıknatıs varmış gibi yapışıyor olacak iş değil oynanabirlik sırf bu yüzden kepazelik çünkü. Seslere değinmek istemiyorum berbat çünkü Grafikler vasat, next-gen değil PC için uygun. Oynanabirliğe 10 üzerinden 5 veririm, top fiziği iyi, fakat topla sürüş, oyuncuların hareketleri falan rezalet o yüzden yarı yarıya. Online kötü, biraz lagları düzeltmişler ama yine 5 maç yaparsan 3 ü laglı rakibiyle kıyaslanamayacak bir online sistemi var kötü kısacası Lisans zaten oldu olası berbat Bir oyunu incelerken puanlarken kriterler genelde şudur özet olarak Grafik Ses Oynanabirlik En özeti budur, Grafik 6 alır, Ses 5 alır, Oynanabirlik 5 alır(Daha yüksek vermek FIFA'ya haksızlıktır) İşte maksimum 6 olabilir bu oyunun puanlaması, adam gibi oyun çıkarsınlar yeter artık.
haklı olduğu yanlar var

neo23

29.10.2008 18:05:26

0
Güzel bir inceleme olmuş, ellerinize sağlık..Hak yerini bulmuş hem artılar, hem eksiler belirtilmiş..Objektiflik bu olsa gerek..

Thunderfury

29.10.2008 16:50:40

0
Hakettiğinden fazla puan almış, 5-6 falan alabilir en fazla. FIFA varken PES'i sadece fanları ve FIFA'yı hiç denememiş olanlar oynuyor artık. Kısacası giderek azalan bir kitlesi var, onlarda kendi çaplarında. Şu adamların koşuşları deve kuşu gibiyken kimse oynanabirlikten bahsedemez bana, top sürürken top ayağa mıknatıs varmış gibi yapışıyor olacak iş değil oynanabirlik sırf bu yüzden kepazelik çünkü. Seslere değinmek istemiyorum berbat çünkü Grafikler vasat, next-gen değil PC için uygun. Oynanabirliğe 10 üzerinden 5 veririm, top fiziği iyi, fakat topla sürüş, oyuncuların hareketleri falan rezalet o yüzden yarı yarıya. Online kötü, biraz lagları düzeltmişler ama yine 5 maç yaparsan 3 ü laglı rakibiyle kıyaslanamayacak bir online sistemi var kötü kısacası Lisans zaten oldu olası berbat Bir oyunu incelerken puanlarken kriterler genelde şudur özet olarak Grafik Ses Oynanabirlik En özeti budur, Grafik 6 alır, Ses 5 alır, Oynanabirlik 5 alır(Daha yüksek vermek FIFA'ya haksızlıktır) İşte maksimum 6 olabilir bu oyunun puanlaması, adam gibi oyun çıkarsınlar yeter artık.

Janti

29.10.2008 16:49:47

0
quote:

Orjinalden alıntı: [DMC] izliyorum bakalim Seslere kac puan verdiniz.
Sesler ve grafiğe 8 puan vermişler Genel olarak ise 8.3

Guest-8C320B4D0

29.10.2008 16:42:57

0
yorumumu okuyanlar benı pes dusmanı "fıfacı" zannedıcek ama degılım gercekten yıllardır bır pes hayranı olarak ıyı sıstemımle hala pes6 oynuyorum arkadaslar."oynanabılırlık" neden oynadgımın yanıtıdır.oyunu gercekcı yapalım derken ıyıce cuvalladılar bu sene.oynuyanlarda gorecek cok degıl bı ay sonra sıkıldıklarını farkedecekler.sımdı yenı dıye bırcogunuz heveslı oyunun kotu taraflarını gormek ıstemıyolar ama malesef pes,-hayal kırıklıgıdır.

onculcan

29.10.2008 16:19:57

0
Zagzirus ne yazık ki yorumlarınıza katılmıyorum. Bu sene ki PES kesinlikle geçen seneye göre içinde fazlaca yenilik barındırıyor. Oyun çok daha güzel. PS2 de ki PES6 efsanesi kadar olmasa da ona yakın bir oynanabilirlik ve simulasyon-eğlence karışık bir oyun sunuyor.

DEsemi22

29.10.2008 14:39:15

0
quote:

Orjinalden alıntı: By_e

Oyunu hem PC hem de Playstation 3 üzerinde oynadık. Xbox kolu gördüğünüz görüntüler PC'den alınmadır.
unsta birde fifa 09 v pes 09 karisilastirsaniz öyle bir video yapsaniz cok güzl olur

DEsemi22

29.10.2008 14:33:08

0
quote:

Orjinalden alıntı: zagzirus bı bolumde sutlar yetersız demıssınız-dıger bolumde ıyı demıssınız.sutlar cok kotu pes 2009 da-pes 2008 dede kotuydu ama bu seferkı tam bır felaket-10 yıldır pes oynuyorum bole sacma sut programlaması grmedım,kaleye yuzunu doneceksın ıllakı nyse oynayanlarıda sogutmıyım oyundan. sesler bı okadar kotu-spıker sankı mac anlatmıyor bu kadar heycansız bı spıkerle oynamamıstım.direk sesi bır acayıp kulak tırmalıyor. grafıkler aynı! yedek klubesı hala hareketsız-cokmu zor bunu yapmak ey konamı!! stadlar cok uzak sahaya stad gozukmuyor gıbı bısey-okadar stad yapmıslar bu sene ama bosuna.kaleler yıne aynı- bnce eskıye donmelıler.her kale fılesı aynı olurmu hıc tam bır sacmalık!! yönle yapılan su sacma calımlara ne demelı-ıstemedgım anda sacma hareketler yapmak tam bır rezalet-ahh konamı-ahh konamiiii yagmur efektı guzel demıssınız ıncelemede! kesınlıkle katılmıyorum,yagmur hıc bellı olmuyor okadar ınce yapılmıskı ,yagmurun yagdını anlayamıyorsunuz.bırde sankı bardaktan bosalırcasına bı duzende yagıyor ama cok ınce bellı belırsız. genel olarak oynanabılırlık = 6 ses= 7 grafık = 8
mükemmel anlatmissin bir seyi unutmussun topun sesini cok gicik her pasda tak rtak kafa kalmiyor sesli oyniyamiyorum oyunu

Night Eagle

29.10.2008 07:35:07

0
güzel bir inceleme olmuş teşekkürler

Guest-8C320B4D0

29.10.2008 02:57:35

0
bı bolumde sutlar yetersız demıssınız-dıger bolumde ıyı demıssınız.sutlar cok kotu pes 2009 da-pes 2008 dede kotuydu ama bu seferkı tam bır felaket-10 yıldır pes oynuyorum bole sacma sut programlaması grmedım,kaleye yuzunu doneceksın ıllakı nyse oynayanlarıda sogutmıyım oyundan. sesler bı okadar kotu-spıker sankı mac anlatmıyor bu kadar heycansız bı spıkerle oynamamıstım.direk sesi bır acayıp kulak tırmalıyor. grafıkler aynı! yedek klubesı hala hareketsız-cokmu zor bunu yapmak ey konamı!! stadlar cok uzak sahaya stad gozukmuyor gıbı bısey-okadar stad yapmıslar bu sene ama bosuna.kaleler yıne aynı- bnce eskıye donmelıler.her kale fılesı aynı olurmu hıc tam bır sacmalık!! yönle yapılan su sacma calımlara ne demelı-ıstemedgım anda sacma hareketler yapmak tam bır rezalet-ahh konamı-ahh konamiiii yagmur efektı guzel demıssınız ıncelemede! kesınlıkle katılmıyorum,yagmur hıc bellı olmuyor okadar ınce yapılmıskı ,yagmurun yagdını anlayamıyorsunuz.bırde sankı bardaktan bosalırcasına bı duzende yagıyor ama cok ınce bellı belırsız. genel olarak oynanabılırlık = 6 ses= 7 grafık = 8

DEsemi22

29.10.2008 02:44:45

0
paun cok bile pc serisinde houma gitti ama konsolda hayal kirikligi bence hic zevk vermiyor genelde orta sahada geciyor mac fifa konsolda bu sne daha iy bence insallah 2010 da pes dahada gelistirir kendini:)

tombombadil_07

29.10.2008 01:16:48

0
kadrolar mühim değil yamalarla nasıl olsa o iş hallediliyo hızlı koşma ve pres tuşuna aynı anda basınca defans dağılmasa ii olurmuş.zaten konami ne zaman kalecileri ii yaptı ki son olarak regular seviyede dahi pc baya zorluyo bu kadarına gerek varmıydı ki

devmanetihad

29.10.2008 00:57:38

0
izliyorum bakalim Seslere kac puan verdiniz.

By_e

29.10.2008 00:55:53

0
quote:

Orjinalden alıntı: watcherb inceleme için teşekkürler yanlız neden bukadar geç bir inceleme yapıldı birde pes 2009 un ps3 e özel bir oyun olduğunu herkez bilir neden xbox360 üzerinde oynanıyor oyun ?
Oyunu hem PC hem de Playstation 3 üzerinde oynadık. Xbox kolu gördüğünüz görüntüler PC'den alınmadır.

watcherb

29.10.2008 00:45:54

0
inceleme için teşekkürler yanlız neden bukadar geç bir inceleme yapıldı birde pes 2009 un ps3 e özel bir oyun olduğunu herkez bilir neden xbox360 üzerinde oynanıyor oyun ?

Uplifting

29.10.2008 00:41:06

0
dostlarım video açılmıyor nedendir acaba????

BABA ADAM

29.10.2008 00:39:29

0
guzel inceleme ama cok az puan verilmis bence en az 9u hakediyor bu oyun.

tomb.raider

29.10.2008 00:34:46

0
Teşekkürler çok güzel bir inceleme...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Pro Evolution Soccer 2009 5/10 22 oy
KÜNYE
Pro Evolution Soccer 2009
+ TAKİBE
AL
2 kişi bu oyunu takip ediyor.
Editör Notu: Herkesin oynayabileceği başarılı bir yapım.
8,3 Puan
2.0
18
OY
6,5
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız