Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Sıcağı Sıcağına - Heroes of the Storm

22 Temmuz 2014 Gökhan Yılmaz 82 İzlenme Sayısı: 33746 Video süresi: 44:34 Sıcağı Sıcağına
Video otomatik başlamasın
URL
Embed
YouTube Kanalımıza Abone Olun

Blizzard'ın Diablo, Starcraft ve Warcraft evrenlerinden yıldız karakterleri toplayan MOBA'sı hakkındaki ilk görüşlerimizi sunuyoruz.

blizzard dota blizzard dota starcraft blizzard all-stars blizzard allstars heroes of the storm
Oyun Serisi: Ryse Son of Rome - Bölüm 3 Oyun Serisi: The Stanley Parable - Bölüm 3
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Atkiuv

27.2.2015 11:48:08

0
5 sene içinde lolün önüne geçme şansı var ama tabii ki bunun yeni hero ezberlemesi yeni item ezberlemesi var ne olur belli olmaz

ozgvn50

27.2.2015 11:20:20

0
benimde oynadığım arkadaşlar gayet iyi çıktı şimdilik nazar değmesin küfürsüz sakin bir oyun oynadım :)

shindorei

26.2.2015 17:18:51

0
Ben iki haftadır 40 ım değişen birşey yok. İnsanlara ne yapacaklarını yazmak yerine daha hızlı olduğu için mark kullanıyorum. Ama inanki insanlar markları ya önemsemiyorlar ya de ne işe yaradığını bilmiyor. Novayla oynuyorum adama yırtınıyorum asist diye sonra fort kaybedince neden kaybediyosun oluyor. İnsanlar fordexos un da dediği gibi önce kolay olanları oynasınlar öğrensinler sonra gelsinler. Oyun ilk başladığında mutlaka bozulacaktır ama TR deki LoL cü bebelerin gelemeyecek olması çok iyi bişey. Çünkü oyun ingilizce adam bilmiyor. Kaldı ki diğer mobalardan farkı item yok. Diycekler item yok ne biçim oyun filan. Gelmesinler zaten istemiyoruz. Oyunun kalitesinin düşeceğine inanıyorum. Ama sağlam oyuncularla herzaman her yerde her oyunu oynamak isterim LoL Dota farketmez.

gokg

26.2.2015 15:41:26

0
Yalnız dediğin "nerede ne yapacağını tam öğrenememiş" oyuncular her daim olacak gibime geliyor. Hani böyle durumda sinirlere hakim olup yanlış yapıldığını öyle değil şöyle yapılması gerektiğini yazmak daha mantıklı. Yoksa tahmin ediyorum her mobada her dönemde bu tür adamlar olur. edit: Belki seviyeden dolayıdır. Ben de acemi sayılırım ama 40. seviyeden sonra falan eşleştiğin adamlarda öyleleri olmayabilir.

fordexos

26.2.2015 15:31:34

0
Benim demek istediğimde ikinci kısımda söyledikleriniz internet cafede çalışıyorum lol oynayan çocuklar 12 yaş alıyoruz biz cafeye o yaşlardan başlıyor daha küçükleride var elbet chat bölümü küfürden geçilmiyor heroes of the stormda böyle bi durumla karşılaşmadım ama dediğiniz gibi oyun tam sürüme geçtiğinde illaki bozulucak.İlk söylediğinizdede aslında bende oyunu pek bilmiyorum bu yüzden quick macth oynuyorum aslında bilmeyenler bu şekilde yapsa böyle bi sıkıntı olmaz.

shindorei

26.2.2015 15:06:32

0
Tartışma şu şekilde oluyor ben evde klavyeyi filan yumrukluyorum. Dün yaşadığım olayı söyliyim sana. İllidian - Stiches - zerathul olarak 3 e 2 adamları yakaladık. Karşı da da Thrall ve Ulther var. Abi adamlar biçti bizi. Nedeni ne söyliyim stiches canı yarıya gelince kaçtı hemen. Biz thrall ı alacaktık ki bi baktım zerathul da kayıplara karıştı adamlar 2 e 1 kesti beni. Sonra da kaçanları temizlediler bi güzel. Sonuç 3 vs 2 loose. Bu şekilde adamlar oldu mu yakında G510 u değiştirmem gerekecek. İşte benim oyunu beceremeyen adamlardan kastım bu. Ya adamların ikisini de alabilecekken ölüyoruz. Orada sen adama yazmışsın nub idiot adam sallamıyor ki. Benim rahatsızlığım bu. Oyun tam sürüme geçtiğinde yığınla adam olacak bu şekilde. Bana acil sabır gerekecek demektir. Ama en güzel tarafı da ne biliyormusun. LoL deki gibi mid benim diye başlayıp ana avrat söven ilk okul bebeleri yok.

fordexos

26.2.2015 13:12:55

0
Hocam benim dediğim hani böyle kimse kimsenin işine karışmayıp güzel bi ortamda geçtiğidi maçların yoksa bende beceriksizim oyun anlamında diyorsanız.Ama hiç bir tartışma vesaire durumla karşılaşmadım.

shindorei

26.2.2015 12:09:50

0
Demekki ben şanssızım. Bütün beceriksizler 2 gündür bana denk geliyor. Abi Hero League de bile bu kadar salağı zor toplarsın. Mıknatıs var çekiyorum herhalde.

fordexos

26.2.2015 11:19:40

0
Daha önce moba oynamamamış birisi olarak gayet beğendim oyunu.Yeni başlayanlar için bence gayet oynanabilir her şey gayet açık olmuş ilk baktığım şey bu oldu illaki moba oynamış birisyle aramda baya fark vardır ama yeni başlayan biriside çok çabuk adapte olabiliyor oyuna her haritanın farklı özellikleri olması çok iyi aktif olduğunda baya eğlenceli bi hal alıyor herkes o noktalara toplandığında.Ayrıca bir diğer beğendiğim unsur da herşeyin takımca olmuş olması.Yeni olmam sebebiyle şu anda quick macth atıyorum genelde oyuncularda banamı öyle denk geldi bilmiyorum ama genelde iyi bir ortam vardı tabi sınırlı kişininde şu anda oynuyor olması sebebiyle.

Katiller de Ağlar

26.2.2015 10:22:48

0
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

küfrettin

26.2.2015 10:21:43

0
quote:

Orijinalden alıntı: shindorei Oyunda item olayının olmaması güzel bir özellik bence. Bu oyunun diğer mobalar ayıran özelliğide sıkıyosa solo takıl olayı zaten. Sen itemlendiğini düşün Bir ulther i thrall ı nasıl keseceksin. Adam takımı tek başına dağıtır. Haritalar bence ne çok küçük nede çok büyük. Dengeli. Oyun başında millet birbirini hemen biçmesin diye fortlar yakın fazla hareket edemiyorsun. Ancak takım halinde dalarsan adam iniyor. Oyunun ortalarına doğru fortlar yıkıldıkça harita büyüyor zaten. bir baseden diğerine gitmek baya zaman alıyor. Üzerine alınma ama hani sözüm meclisten dışarı LoL cüler gelmesin zaten. Çok komik duruma düşüyorlar. Zaten bakıyosun bi adam tek başına takılıyorsa Ya LoL cü ya da Dotacıdır. Ben oyunda report veya mid solo yazanı gördüm. Bütün oyun takım olarak dalga geçmiştik. Oyun tadında ve kararında. Hero League ye beklerim :)
Hocam lol oynarım ama blizz farkı tadından yenmez. Lol e yatırım yaptım bırakmıycam ama artık first clilk oyunum banada açtı betayı;)

shindorei

25.2.2015 13:09:31

0
Oyunda item olayının olmaması güzel bir özellik bence. Bu oyunun diğer mobalar ayıran özelliğide sıkıyosa solo takıl olayı zaten. Sen itemlendiğini düşün Bir ulther i thrall ı nasıl keseceksin. Adam takımı tek başına dağıtır. Haritalar bence ne çok küçük nede çok büyük. Dengeli. Oyun başında millet birbirini hemen biçmesin diye fortlar yakın fazla hareket edemiyorsun. Ancak takım halinde dalarsan adam iniyor. Oyunun ortalarına doğru fortlar yıkıldıkça harita büyüyor zaten. bir baseden diğerine gitmek baya zaman alıyor. Üzerine alınma ama hani sözüm meclisten dışarı LoL cüler gelmesin zaten. Çok komik duruma düşüyorlar. Zaten bakıyosun bi adam tek başına takılıyorsa Ya LoL cü ya da Dotacıdır. Ben oyunda report veya mid solo yazanı gördüm. Bütün oyun takım olarak dalga geçmiştik. Oyun tadında ve kararında. Hero League ye beklerim :)

Keomaa

24.2.2015 15:11:52

0
Oyun grafik olarak diğer mobalara fark atıyor.Yalnız harita küçük gibi geldi bana.Ve bence en büyük eksiklik item olayının olmayışı.Hani oyunda karşı herolara bir üstünlük sağlama olayın yok.En fazla level farkı atarsın ama o da 1-2 lwli geçmez.Bir tane noob varsa takımda oyunu kazanman imkansız.Bu durumdan ben hoşlanmadım.Oynanabilirlik güzel ama keşke wow'daki gibi adam kestikçe honor kazanma olsa ve o honor pointslerle item alınsa.Böylece heromu daha çok sahiplenebilirdim.Çok sevemedim ne yalan söyleyeyim.Tabi kapalı betası böyle.Umarım asıl oyunda değişiklikler olur.

ozgvn50

23.2.2015 10:01:49

0
Eyvallah kardeşim

maktusso

21.2.2015 18:30:35

0
quote:

Orijinalden alıntı: ozgvn50 oyunun hem artı hem eksi yönleri var bence Art yönleri : Grafikler , sesler gayet hoş , benim en çok sevdiğim yönü ise oyun sadece killere bakmıyor belki 15-1 yeniliyor olabilirsiniz ama oyundaki farklı haritalardaki boss ları keserek kendi tarafınıza geçiyor ve onları kullanarak kuleleri yıkabilirsiniz oyunu bitirebilirsiniz ,karşınızdaki takımda aynı herolar olsa bile lvl atlarken seçeceğiniz skiller ile farklı haller alabilirsiniz Eksi yönleri : Her Heroyu seçemiyorsun bunun için ise iki seçenek var 1. si ver parayı al heroları 2. seçenek ise çok oyna gold biriktir seç heroyu , henüz beta aşamaasında olmasından dolayı fazla eksi yön belirtmek saçma olur
Guzel hort kardesim begendim

ozgvn50

21.2.2015 18:22:41

0
oyunun hem artı hem eksi yönleri var bence Art yönleri : Grafikler , sesler gayet hoş , benim en çok sevdiğim yönü ise oyun sadece killere bakmıyor belki 15-1 yeniliyor olabilirsiniz ama oyundaki farklı haritalardaki boss ları keserek kendi tarafınıza geçiyor ve onları kullanarak kuleleri yıkabilirsiniz oyunu bitirebilirsiniz ,karşınızdaki takımda aynı herolar olsa bile lvl atlarken seçeceğiniz skiller ile farklı haller alabilirsiniz Eksi yönleri : Her Heroyu seçemiyorsun bunun için ise iki seçenek var 1. si ver parayı al heroları 2. seçenek ise çok oyna gold biriktir seç heroyu , henüz beta aşamaasında olmasından dolayı fazla eksi yön belirtmek saçma olur

dedehakan

9.11.2014 22:32:02

+1
ben cok begeniyorum... OZellikle vala cok iyi.. level10 olduktan sonra vala dehset saciyor:D Ben bu tarz oyunlari sevmiyorum. Biraz rts adamiyim.. Ama arada bi yarim saat boslukta hizli bir oyun atilabilmesi acisindan cok iyi

mustafafuttu98

6.11.2014 19:54:00

0
Mantiken Sarah Kerriganin ve Lich King in tek atması lazim

OturanDürüm

6.11.2014 13:38:21

0
quote:

Orijinalden alıntı: canguler917 dotacı dotada,lol cü lol de kalacak gene.moba türüne alışmak,her moba oyununun direk başına geçer geçmez iyi oynayabileceğiniz anlamına gelmiyor,zira bunun 80-90 ayrı hero öğrenmesi var,100 tane item öğrenmesi var.buda çok uzun bir süre demek.bunun yerine kendi oyununda kalmaya devam eder
item yok hos ta

KerkenezKes

5.11.2014 23:24:32

0
quote:

Orijinalden alıntı: Zaris Ulen hay mobanıza sizin bee yeter bu mobalar yüzünden adam gibi mmo veya diğer tarz gelişmiş oyun çıkarmıyor artık yapımcılar.

Kısa yoldan malı götürme derdinde hepsi.

Blizzard sadece ve sadece 10 yıl önce çıkarttığı oyunlar sayesinde parayı götürüyor hiç bir yeni çıkarttığı şey adam gibi tutmadı. Adamlar bir warcraft yaptı ve onun üzerinden götürüyor işi yıllardır.

lol dota felan ne bileyim bu tip oyunlardan gına geldi artık.

bunların içinden sadece Smite'a saygım var çünkü tps ve farklı oynayış imkanı sunuyor.

İçimiz dışımız moba oldu hala daha her allahın günü yeni moba çıkıyor küfür edicem kurallar engelliyor aşırı kızıyorum bu moba fanboyluğuna.
Fanboylukla alakası oldugunu düşünmüyorum sevip sevmemekle alakalı bide arz-talep meselesi yaygın olan oyun da daha çok kazandırıyo. Aslında sende kendine göre haklısın moba sevmiyorsun ama elindekiyle yetinmelisin.

Khazun

15.8.2014 16:48:04

0
Baya baya MOBA da yeni bir soluk getirilmeye çalışılmış. Güzel bir oyun olacak gibi ama çekincelerim yok değil. Bu arada o at olayının kesinlikle kaldırılması gerekiyor kalacaksa da her karaktere uygun bir binek olmalı veya illa binek şart değil hızlandırma buff yapılabilir çünkü bazı karakter yapılarına binek çok aykırı olacak...

the Magus Ascendant

15.8.2014 14:39:18

0
Oynama vaktim olmadi fakat betaya gore guzele benziyor bunu haricinde talent sistemi sayesinde takiminizin eksik yonunu kapaya iliyprsunuz tek sikinti oyun casual gibi kolay duruyor fakat oynamadigim icin bisey diyemeyecegim

Deorvine

15.8.2014 14:11:52

0
Arkadaşlar oyunu indirmek istediğimde şöyle bir hata alıyorum. Hata koduna tıklayınca yönlendirdiği sayfadaki şeyleri de yaptım fakat işe yaramadı bilgisi olan ve yardımcı olabilecek olan var mı ?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Evapsie

12.8.2014 13:58:34

0
Oyunu aşağı yukarı 1aydır oynuyorum wow 5-6 önce bırakmıştım hiçte bakmadım oyuna giriş izni verdiler mi diye birgün bir bakayım dedim hesaba oyuna girişim varmış oyun cidden çok güzel yapıya sahip alpha olduğu için bir sürü sistem gelip kaldırılıyor ama oyunda diğer mobalardan daha fazla zevk alıyorum zaten oyun yapılış amacı 20dk oyna çık zevk al olayıdı ;)...Blizzard evreni falanda ayrı motivasyonu var tabi bir konu ve hikaye üzerine heroları bilmek. 6yıl dota1-2 oynamış 1-2 yılda lol oynamış biri olarak diyebilirim ki on numara yapmış blizzard açılana kadar daha iyi olacağını düşünüyorum oyunun.

Tobiobito

11.8.2014 12:14:18

+1
Hiç değilse lol gibi kafadan sallana karakterler yerine hikayesi olan karakterlerle oynayacağız keşke ücretli bir oyun olsaydı şimdi blizz ücretsiz olunca nerden para alıcağını şaşırır artık oyundaki herşeye para istemezler umarım

emre510

11.8.2014 10:22:03

0
hocam moba konusunda haklısınız yani yeter artık bıktık , ama hearthstone oyunu gayette tuttu naxxramas paketi de gelince daha bi eğlenceli oldu diye düşünüyorum

Zaris

11.8.2014 04:16:47

+2
Ulen hay mobanıza sizin bee yeter bu mobalar yüzünden adam gibi mmo veya diğer tarz gelişmiş oyun çıkarmıyor artık yapımcılar. Kısa yoldan malı götürme derdinde hepsi. Blizzard sadece ve sadece 10 yıl önce çıkarttığı oyunlar sayesinde parayı götürüyor hiç bir yeni çıkarttığı şey adam gibi tutmadı. Adamlar bir warcraft yaptı ve onun üzerinden götürüyor işi yıllardır. lol dota felan ne bileyim bu tip oyunlardan gına geldi artık. bunların içinden sadece Smite'a saygım var çünkü tps ve farklı oynayış imkanı sunuyor. İçimiz dışımız moba oldu hala daha her allahın günü yeni moba çıkıyor küfür edicem kurallar engelliyor aşırı kızıyorum bu moba fanboyluğuna.

fuujinsan

4.8.2014 14:47:27

0
benim genel lvl'im 36 şu anda(max 40 zaten lvl almak çok kolay özellikle hafta sonları) hunter(valla) ile takılıyorum lvl 9um(karater lvl). oyun dota dan ve lol dan farklı artifact getirdiler sonra baktılar olmuyor geri kaldırdılar oyunda deny yok item yok xp takım içinde tüm oyuncular için aynı genelde birlikte gezip hero kesmek daha avantajlı

KKochaKK

2.8.2014 00:21:19

0
Oyunda sevmediğim tek yön Blizzard'ın DotA yerine LoL'e yakın oyun yapması. Karakterleri para ile almak ve aynı karakterlerin tek oyunda olması strateji oranını düşürüp pay2win'e kaymış. Onun dışında Blizzard kalitesi gene ortada. Yapılan animasyonlar, modellemeler grafik kalitesinin önüne geçebiliyor. Bunu yapabilen de az firma var. WoW'da 2004 yapımı oyundur fakat yapılan çizimler, modeller, efektler oyunun grafiğinin önüne geçiyor. Son olarak Gökhan reis Beril hanıma göre Blizzard oyunlarını daha az biliyor sanırım. Videodan anladığım kadarıyla Starcraft2 ve 1-2 el DotA attığı kanısına vardım. :)

fluox

31.7.2014 21:49:14

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri şunu öven de gördüm ya, bilzzardın ergenleri işte, bunlar diablo 3 e de süper diyen tayfa, kaale almak yersiz o yüzden. oyuna gelecek olursak... ne oyunu? bildiğin çöp.
Sen üye olma asla kardeş

gokg

31.7.2014 20:29:52

+1
Ergenler, fanboylar, lolcüler, çöpler... Arkadaş ne kompleksli bi topluluk şu oyun camiası. Hep bi birilerini ezme, bi laf sokma gayreti var. Sakin olup, şu yönleri güzel, şunlar kötü ya da genel oalrak iyi olmuş, çok kötü olmuş deyip bırakabilirsiniz. İlla sizin düşündüğünüz genel kabul olmak zorunda da değil, ikna etmeye çalışmayın milleti. Yorumunuzu yapıp geçin kasmayın bu kadar

BSC Misafiri

31.7.2014 20:11:27

-1
şunu öven de gördüm ya, bilzzardın ergenleri işte, bunlar diablo 3 e de süper diyen tayfa, kaale almak yersiz o yüzden. oyuna gelecek olursak... ne oyunu? bildiğin çöp.

- The Stig -

31.7.2014 03:46:04

+1
efsaneden yine efsane bir oyun.. bok atan lol bebeleri, gidip lol oynamaya devam etsiner.. hadi bakim..

STEELFORCE

30.7.2014 18:58:03

0
Oyun güzel ama videodaki kızın HS'den uther demesi varya *bump* lore=0

OtostopcununRehberi

30.7.2014 01:23:49

0
quote:

Orijinalden alıntı: Pastacı Fırınzade Efendi

Deny olmadığı videoda söyleniyor zaten
Nerde diyor?

Pastacı Fırınzade Efendi

29.7.2014 18:43:40

0
quote:

Orijinalden alıntı: BitliKene Deny sistemi var mı yok mu?!Bahsedeydiniz bir zahmet...Ayrıca max level kaç?Bunun dışında build yapamamak saçmalık...Blizzarddan beklentim çoktu...Ayrıca oyunda elbiselerin böyle pahalı olması?!
Deny olmadığı videoda söyleniyor zaten

BSC Misafiri

29.7.2014 15:01:58

0
dota da ks olayı sadece başlangıç seviyesinde olur. onun dışında support mantığı dota da daha yüksektir bu konuda sanki ilk defa bu oyunla geliyor gibi düşünmeleri yanlış olmuş fakat onun dışında 1 den fazla harita olması çok güzel. Diğer moba türlerinde bu olmaması eksiklikti. Onun dışında güzel oyuna benziyor ama diğer moba türü oyuncuları kendi safına çekmesi baya zor gibi görünüyor bu haliyle. Kulelerde top bitmesi çok saçma çünkü öne geçen bi takımın yenik duruma düşmesi zor gibi görünüyor. Çünkü diğer mobalarda en azından kula altı savunma yaparak geri düşen takımlar öne geçmeyi başarıyor. Bakalım betadan çıkınca oyunun nasıl olacağı daha iyi belli olur.

OtostopcununRehberi

27.7.2014 16:47:08

0
Deny sistemi var mı yok mu?!Bahsedeydiniz bir zahmet...Ayrıca max level kaç?Bunun dışında build yapamamak saçmalık...Blizzarddan beklentim çoktu...Ayrıca oyunda elbiselerin böyle pahalı olması?!

Yalvach

27.7.2014 15:54:40

+1
quote:

Orijinalden alıntı: rigby7 Çöp oyun.Blizzard zaten hala fanboylarıyla ayakta.Onun dışında yaptığı hiç bişi güzel değil.
Ahanda LoL fanboy buldum.

ucandomuzkari

26.7.2014 04:54:14

-4
Gerçekten oyun bildiğin lolun çakması olmuş çok kötü yanı var videoda dediği gibi atlar ne öyle küçücük kalmış bide kule sistemi saçma olmuş ezilen takım lanede bi şey yapamaz (lol oynamıyo)

rigby7

26.7.2014 04:11:40

-9
Çöp oyun.Blizzard zaten hala fanboylarıyla ayakta.Onun dışında yaptığı hiç bişi güzel değil.

RedTurkei

25.7.2014 10:03:45

0
quote:

Orijinalden alıntı: gokuba Hacı bundan sonra böyle parası olan büyüyü çalar, varmı paranız yoksullar hee :)
İlk defa sana katılıyorum :D Şunuda söyleyeyim gold lada alabiyosun ama amaç zaten hemen yapmak isteyen adamdan almak :P Heaa bide Zevkin Veresiyesi Olmaz...! dostum yauu bedava kim kime ne veriyor :D Edit: Rehgar gelmiş muazzam hoşuma gitti E.T.C 2si favorim

gokuba

25.7.2014 09:53:04

+1
Hacı bundan sonra böyle parası olan büyüyü çalar, varmı paranız yoksullar hee :)

RedTurkei

25.7.2014 02:46:10

0
patch geldi bugün lvl grind olayı getirmişler millet ateşpüskürüyor :D Skill ,talent satmayı planlıyo :D Blizzard amca tabi bir anda olsun isteyen adamdan goldlada alınabiliyor

JJimi

25.7.2014 01:23:12

0
Oynamak isterimde invite nasil alicaz ya zora sokuyolar.

turquoise.

24.7.2014 17:16:35

0
arkadaşlar bu acaba ücretlimi ücretsiz ise ne zaman oynayabiliriz ?

gokg

24.7.2014 04:20:47

0
quote:

Orijinalden alıntı: Vyn BETA TESTS I’M INTERESTED IN You must have at least one full version of a Blizzard Entertainment game attached to this Battle.net account in order to opt-in Diablo, StarCraft or Warcraft beta. heroes of the strom betasına katılmak istiyorsanız yukarıyı oku bana - atan keko kimse =)
Diablo, StarCraft ve Warcraft betalarına katılmak için gerekiyor diyor işte Heroes için değil. Zaten diğer üçü seçilemezken Heroes seçilebiliyor böyle hesaplarda. Ekleme: - yi ben atmadım tabi :)

Vyn

24.7.2014 00:08:09

0
BETA TESTS I’M INTERESTED IN You must have at least one full version of a Blizzard Entertainment game attached to this Battle.net account in order to opt-in Diablo, StarCraft or Warcraft beta. heroes of the strom betasına katılmak istiyorsanız yukarıyı oku bana - atan keko kimse =)

dragon18tr

23.7.2014 22:44:03

0
Hearth stonenin betasına başvurmadan hotmaile beta key gelmişti oynamamıştim bu oyun için aylardır deniyorum sitesinden güncelleme filan yapıyorum betaya girmek için key filan göndermiyorlar naz yapıyorlar

Tobiobito

23.7.2014 22:20:52

+1
Lich king gibi bir karakterin oyunun en dandik karakterleri tarafından öldürülmesi benimde zoruma gidiyor

RedTurkei

23.7.2014 18:19:50

0
11yıldır Blizzard oyunlarıyla haşır neşirim.. Katılmadığım avrupa beta alfası olmadı.. Sanırım kimi daha fazla söğüşlerlerse yada reklamanı yapabilecek insanlara gönderiyolar.. Şansa gönderdikleri az bir miktarında olduğunu düşünüyorum

mementopolis

23.7.2014 16:45:08

-6
Blizzard'ın karakderlerine hakaret olmuş bu moba. Dota, LoL oynayan işsizler bu oyunu yücelte dursunlar. Eksileri bekliyorum...

Dcs3

23.7.2014 16:39:08

0
Harika bir oyun olcak.

gokuba

23.7.2014 16:36:45

-2
Evet fanı olduğum bir şey var vazgeçemiyorum ben gerçeklerin fanıyım

fungsclup

23.7.2014 16:34:50

0
Dun 1 2 stream izledim oyunlar genelde cok uzun surmuyor benim hosuma gitti oynayabilirim

Blue Dragon Ready

23.7.2014 16:33:34

-3
quote:

Orijinalden alıntı: gokuba Süper olmuş çakma diablo 3, kıskançlık, milleti sömürmeyi ve daha çok kendine hizmet etmeyi artık şirket felsefesi haline getirmiş blizort şu oyunla dota 1 in ilk haritasında ki yaratıcılığın ve emeğin yanına bile yaklaşamadığını görüyoruz bu hesapla 20 sene sonra tabi iyi çalışırsa ilk international turnuvasını düzenleyebilir merakla bekliyorum bende
Riot mu yoksa Valve fanımısın dostum?

gokuba

23.7.2014 16:00:30

-3
Süper olmuş çakma diablo 3, kıskançlık, milleti sömürmeyi ve daha çok kendine hizmet etmeyi artık şirket felsefesi haline getirmiş blizort şu oyunla dota 1 in ilk haritasında ki yaratıcılığın ve emeğin yanına bile yaklaşamadığını görüyoruz bu hesapla 20 sene sonra tabi iyi çalışırsa ilk international turnuvasını düzenleyebilir merakla bekliyorum bende

Vyn

23.7.2014 15:00:47

-1
ben zamanında alpha için kayıt yaptırmıştım nasip olmadı ondan sonra davetiyeler için şöyle bir durum getirdiler herhangi bir blizzard oyununa sahip olmanız gerekiyor artık hots betaya geçene kadar =)

KaleyDeskop

23.7.2014 13:56:20

0
ilk defa moba oynamaya karar verdim umarım dota'daki gibi erken bırakmam

Ledox

23.7.2014 13:17:19

0
Güzel video teşekkürler fakat 2014 ün son çeyreğinde çıkacağına inanan var mı?

Aeronautical Engineer

23.7.2014 12:50:02

0
Betaya girsede oyuna girme şansımız artsa. DotA dan sonra dota 2 yi beğenmemiştim bakalım bu aradığım tadı verebilecek mi ?

peters

23.7.2014 12:24:18

-2
Ayun güzel ama bir sc2 tadında değil oyun boyunca sadece asker atlı çıkartıp birbirinize saldırdınız ne kaynak toplama var ne savunma stratejisi var savunma sadece ikitane sınırlı toplu kuleden oluşuyor.

BoRriZ

23.7.2014 11:44:59

+1
sabırsızlıkla bekliyorum valla. Reghar şaman ve uther paladin bekliyorum diğer emsalleri gibi zorlayıcı oyun olmıcak deniliyor. maplerde görevler farklı ve amaç eğlence daha çok.

DarkEternal

23.7.2014 09:10:29

0
quote:

Orijinalden alıntı: canguler917 dotacı dotada,lol cü lol de kalacak gene.moba türüne alışmak,her moba oyununun direk başına geçer geçmez iyi oynayabileceğiniz anlamına gelmiyor,zira bunun 80-90 ayrı hero öğrenmesi var,100 tane item öğrenmesi var.buda çok uzun bir süre demek.bunun yerine kendi oyununda kalmaya devam eder
Bu oyunda o kadar fazla hero yok, ayrıca eşya olayı da yok, ondan dolayı bence çoğu moba oyuncusu mutlaka oynayacaktır bu oyunu, tabi eğer Blizzard eski Blizzard gibi çıkartırsa oyunu...

Ahmopasa

23.7.2014 05:12:37

0
Galiba talih işi. Çünkü bende 4 gb ram, i3 işlemci, 315m nvidia ekran kartı olmasına rağmen ley gelid.

tristran

23.7.2014 04:54:27

-3
abaddon lich king yada arthas dotada da vardıda en cok tyrael va onu oynardım ben ama oyun cok kotu gıbı geldı

Strikerc

23.7.2014 04:43:34

0
kill işinin kalkması çok iyi

BSC Misafiri

23.7.2014 04:02:40

0
Oynaması basit gözüküyor. Kill-Assist sistemi çok iyi olmuş. beril yine blizzard fan lığını konuşturmuş. İyi ki Gökhan oynamış. Teşekkürler.

DEHHANI

23.7.2014 03:39:57

0
Şu oyunun beta keyini almak için baya koşturmuştum ama bulamamıştım En sonunda pes ettim sonrada bilgisayarım bozuldu zaten

Rajh

23.7.2014 03:27:51

0
Çıksa da oynasak bekle bekle sıkıldım

Blue Dragon Ready

23.7.2014 03:09:28

+1
Bugün yükledim uzun zamandır LoL oynayan biri olarak çok beğendiğimi söyleyebilirim. Bu arada herkesin korktuğu item kasmama olayı rekabeti dahada azaltmış değil, haritadaki objektifler ve level sistemi rekabeti düşünemeyeceğiniz kadar çok arttırıyor

mstf0099

23.7.2014 02:28:54

0
Dota devam

dasdacik

23.7.2014 02:26:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: RedTurkei Birlikte oynamak isteyen olursa E.T.C burda
beta sing yaptık key vermediler neye göre veriyolar anlamadım iyi bir bilgisayar ve içinde diablo 3 yüklü üyelikle başvurdum

RedTurkei

23.7.2014 02:01:59

0
Birlikte oynamak isteyen olursa E.T.C burda

Fumetsu

23.7.2014 01:59:22

0
Beklediğim oyunların başında geliyor.

berylvenus

23.7.2014 01:58:05

0
Arkadaslar, Warcraft evreninin buyuk bir takipcisiyim ve tabii ki de Uther Lightbringer'in kim oldugunu biliyoruz. Hearthstone free to play bir oyun olmasi sebebiyle daha cok kitleye ve yeni jenerasyona ulasabilmis bir oyun. Herkes bilmeyebilir amacim Hearthstone'da da bulundugunu belirtmekti. Simdi sakin olabiliriz.

Leopold Fitz

23.7.2014 01:47:46

-2
Dota candır, bana yetiyor sağolun ben almayayım.

metamania

23.7.2014 01:45:55

+5
Heartstonedan Uther Denilince kapattım :)

canguler917

23.7.2014 00:28:03

0
dotacı dotada,lol cü lol de kalacak gene.moba türüne alışmak,her moba oyununun direk başına geçer geçmez iyi oynayabileceğiniz anlamına gelmiyor,zira bunun 80-90 ayrı hero öğrenmesi var,100 tane item öğrenmesi var.buda çok uzun bir süre demek.bunun yerine kendi oyununda kalmaya devam eder

experienced

23.7.2014 00:12:34

+6
Uther Lightbringer ? HS ? ayıp ayıp >.< http://www.wowwiki.com/Uther_the_Lightbringer

Wilfred Fizzlebang

23.7.2014 00:04:36

0
Lich king oynamak için bile oynanır yada Kerrigan ( boyle mi yazılıyordu )

BSC Misafiri

22.7.2014 22:58:39

+1
Elinize Sağlık Beyler :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Heroes of the Storm 0/10 0 oy
KÜNYE
Heroes of the Storm
+ TAKİBE
AL
18 kişi bu oyunu takip ediyor.
2.0
0
OY
0
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız