Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »
Sekiz azılı suçlu, suikastçi peşinizde olsaydı? Ne yapmaya çalışırdınız? Bu suçlular ile sırayla yüzleşip kelle koltukta mı gezerdiniz? Yoksa işin kaynağına mı inmeye çalışırdınız?

Batman Arkham Origins işte böyle bir hengamenin ortasına bırakıyor bizleri. Noel arefesinde henüz yeni yeni suçluları tokatlamaya başlayan genç Bruce Wayne ile tanışıyoruz. Arkham Asylum'un 5 yıl öncesine götüren oyunda doğal olarak Batman figürü, gotham sokaklarına tam olarak enjekte edilmemiş. Azılı suçluları bırakın, sokaktaki it kopuğun bile Batman'i yeni yeni tanımaya başladığı yıllar.

Ne hikmetse Black Mask bizdeki ışığı görüyor ve daha doğmamış bu tehlikeyi başlangıç aşamasında durdurmayı hedefliyor. kendi elini taş altına sokmaktansa koyuyor başımıza 50 milyon dolar ödül.....


Arkham Origins'e Blackgate hapisanesinde başlıyoruz. Burada ufak bir kaos ortamı yaşatan Black Mask, kayıplara karıştığı gibi Killer Croc'u da üzerimize salıyor.  Origin, tıpkı Arkham City'de olduğu gibi açık dünya oynanışını benimsemiş durumda. Gotham şehrinin o karanlık sokaklarında cirit atıyor ve başınıza konan bu ödülü kaldırmak üzere gökyüzünde süzülmeye başlıyoruz. Şehir genel olarak bölgelere ayrılmış ve büyük bir köprü ile süslenmiş. Ayrıca bu sefer hızlı seyehat modu eklenmiş. Haritanın belli noktalarına ya da sık sık dönmemiz gereken Batcave'e bu mod sayesinde dilediğimiz zaman gidebliyoruz.

Tabi şehir bu denli büyük olunca araştıracak birçok noktaya da ev sahipliği yapıyor. şehrin belli noktalarına gizlenen eşyalar, ya da patlak vermek üzere olan olaylar yan görevleri oluşturmuş. Sık sık bizi taciz eden Enigma, yani nam-ı değer Riddler'ı da unutmamak lazım. Açık alan ilerleyişi önemli bir yere sahip ama görev bazlı ilerleyiş daha çok Gotham'ın çeşitli binalarında gerçekleşiyor. Böylece hem çözüme ulaştıracağınız bulmaca dinamiklerinin, hem de havada süzülmenin keyfini çıkarabiliyorsunuz.

Oyunun hikayesi son derece yalın duruyor olabilir. Fakat bu durum sizi yanıltmasın. İlerledikçe tüm Arkham oyunlarında olduğu gibi çeşitli iniş çıkışlara ve irili ufaklı sürprizlere sahip Arkham Origins. Zaten karşılaştığınız karakterlerin karizması, arada geçen diyaloglar ister istemez hikayeyi rayına oturtuveriyor. hem film, hem de çizgi romanlardaki o mistik havayı fazlasıyla yakalıyorsunuz.

Eee para gani olunca bu yolculukta gene sırtımız yere gelmiyor. batman'in zaten aşina olduğumuz oyuncaklarına sık sık başvuruyoruz. havada süzülürken pelerinimiz dışında kancamıza davranıyor, ya da batarang, patlayıcı sprey gibi silahlarımıza sık sık başvuruyoruz. Daha önceki oyunlardan hatırlayacağımız oyuncaklara tabi ki yenileri de ekleniyor. Tüm bu silahları hem dövüşlerde, hem gizlice ilerlememiz gereken noktalarda, hem de platform, bulmaca dinamiklerinde sürekli kullanmamız gerekiyor.
 
Daha ilk oyundan dövüş dinamikleriyle çığır açan Batman, bu çizgisini yeni oyunda da devam ettiriyor. Düşman kalabalığı ve saldırma düzenleri konusunda birçok oyuna ders olan bu sistem, başarısını Arkham Origins'te de devam ettirmiş. Karşılaştığınız düşmanlar size sıralı bir şekilde değil aldıkları pozisyona göre saldırıyor. Kimi elindeki sopaya, kimi silaha davranıyor. Yumruklarını konuşturmayanlar ise etraftaki kasa ya da sandalyeler ile çıkıyor karşınıza.


Tabi her düşmanı tek bir yumruk darbesiyle indirmek zor. Ee Batman bu, delikanlılığa laf ettirmediği için rakiplerini öldürmek yerine okkalı yumrukları ile bayıltmayı tercih ediyor. Hal böyle olunca silahlı düşmanlara karşı daha temkinli yaklaşmanız gerekiyor. Eğer iş başa düştüyse sis bombası ya da atik hareketlerinize güveniyorsunuz. Çünkü silahlı düşmanlar ile göğüs göğüse çarpışmak cidden güç.

İşi sağlam almak isteyenler ise gizlilik dinamiklerine başvurmalı. Sabır gerektiren ama oyunu çok daha keyifli bir hale getiren gizlilik unsurları dengesini korumuş. Oyun alanındaki dinamikleri de kullanarak rakiplerinizi gizlice alaşağı etmek size o kudret hisseiyatını da fazlasıyla veriyor. Gizlilik unsurlarında en büyük yardımcımız tabi ki dedektif modu. Bu moda girdiğimizde etraftaki düşman sayısından kullanabileceğimiz obje ya da tuzaklara kadar her şeye hakim olmak mümkün. Yani bir gözünüzle düşmanları keserken diğer gözünüz ile etrafta kullanabileceğiniz şeylere pür dikkat kesilmeniz lazım.

Dedektiflik modu oyunun ilerleyişi için kilit noktaya sahip. Dövüş dinamiklerinin yanı sıra oyunun ilerleyişinde ya da araştırma kısımlarında en büyük yardımcımız oluyor. Hikayenin belli noktalarında karşımıza çıkan araştırma kısımları zaman oynamaları sayesinde bir önceki oyuna göre daha detaylı bir hale sokulmuş.

Farklı karakterleri kullanabildiğimiz challange görevleri dışında oyunun en büyük yeniliği şüphesiz multiplayer modları. Joker ve Bane grubunu karşı karşıya getiren multiplayer modu işin içine Batman ve Robin'in de girmesiyle iyice şenleniyor. Evet multiplayer kısmında Joker ve Bane'in güç gösterisine katılabiliyor ya da adaleti sağlamak üzere iki grubun arasına bodoslama düşebiliyorsunuz. Multiplayer modları yenilikçi ve bir o kadar keyifli. Fakat tüm bunlara rağmen oyuncu bulmak gerçekten çok zor. Multi kısmı farklı bir tat sunabilir ama oyuncu bulamadıktan sonra pek bir anlam ifade etmiyor.

Arkham Origins'in her köşesinden farklı bir detay fışkırıyor. Gotham'ın o puslu ve mistik havasına yaraşır bir şekilde tasarlanan şehir ya da birbirinden güzel modellenen karakterler... Arkham origins'in görsel olarak en başarılı yönleri... Bu demek değil ki teknik açıdan kötü. Tasarım anlamında merdivenleri ikişer üçer atlayan oyun kaplama kalitesi ve teknik detaylar konusunda da çizgisini koruyor.
 
Tabi ışıklandırmaların ya da görsel özelliklerin yeterli olmadığı durumlarla da karşılaşabiliyorsunuz. Ama bu durum devenşn yanında pire gibi kalıyor. Oyunda yer alan karakterler aslına uygun tasarlanmış. Alfred'in kaytan bıyıklarını bir kenara bırakın Batman'in ilerledikçe üstü başında meydana gelen yıpranmalar da görsel açıdan oyuna renk katan detaylar arasında yer alıyor.


Oyunun PC versiyonuna baktığımızda çok daha net ve keskin hatlara sahip odluğunu görüyoruz. Fizik unsuru ise Batman'in pelerininde, etrafta uçuşan partikül efektlerinde ve duman oyunlarında ön plana çıkarılmış.

Kötülerin bile bu kadar karizma olduğu bir oyunda doğal olarak seslendirmeler de bir hayli önem teşkil ediyor. batman'in puslu sesi, Enigma'nın muzur tavırları ya da Alfred'in o görmüş geçirmiş ruh hali, seslendirme unsurlarına da fazlasıyla yansımış. Hemen hemen tüm önemli karakterler büyük bir özveri ile seslendirilmiş durumda.  Zaten kadroya baktığımızda daha önce birçok projede yer alan Roger Smith ya da Nolan North gibi isimleri görüyoruz. Joker için Mark Hemill'in performansını arasakta bu sefer Last of Us performansıyla göz dolduran Troy Baker'a emanet edilmiş. Seslendirme konusunda belki de tek hata teknik açıdan karşımıza çıkıyor. Her hangi bir diyalog sırasında yola devam ederseniz ara sahne ile karakter konuşmaları birbirine girebiliyor.

Gotham'ın o kasvetli havası oyunun müziklerine de yansımış. Tercih edilen yaylı çalgılar ve müzik iniş çıkışları oyunun heyecanını da arttırıyor. Özellikle ikili mücadelelerde kullanılan bu müzikler dövüş anlarını da epikleştiriyor.


Sonuç olarak batman: Arkham Origins gerçekten başarılı bir oyun. Oyunun en büyük handikabı şüphesiz çok büyük bir yeniliğe sahip olmaması. Rocksteady yokluğunda karşımıza çıkan serinin bu yeni oyunu fazlasıyla Arkham City'den izler taşıyor. "Doğru çalışan bir şeyi neden bozalım ki" fikrini benimseyen yapım ekibi zaten hali hazırda kusursuz olan noktalara fazla değinmemiş. gene de oynarken sanki yeni bir oyun değil de Arkham City'nin ek paketini oynuyormuş hissine kapılabiliyorsunuz.
 
Arkham City'yi keyifle oynayan her oyuncuyu tatmin edecek bir yapıya sahip bir oyun Arkham Origins. Batman dünyasının o kasvetli, bir o kadar da aksiyon dolu dünyasını karşımıza getiren yapım genel olarak bizden 8.5 alıyor.
Batman Arkham City Arkham Asylum Arkham Origins Rocksteady Warner Bros Warner Bros. Games Montreal Batman Arkham City Arkham Asylum Arkham Origins Rocksteady Warner Bros Warner Bros. Games Montreal
Call of Duty: Ghosts Video İnceleme MMO Canavarı - Bölüm 14
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Babblebabble

29.1.2014 17:38:36

0
quote:

Orijinalden alıntı: IIWorldLifeII 9.0 olabilirdi bence...diğer süper kahraman oyunlarına baktığımızda miğdem bulanıyor resmen batman bulunmaz bir seri bence...tabi rocksteady yapsaydı şüphesiz çok daha iyi olurdu...
Niye eksi vermişler anlamadım.Oyun keyifli ama RS yapsaydı kesinlikle daha iyi olurdu.

Team NINJA

19.1.2014 09:46:01

0
gayet güzel bir inceleme olmuş ama kısa olmuş inceleme gayette keyf alarak izledim tşk ediyorum. oyun içinde oynadığım en iyi oyunlardan diyebilirim. ama boss lar banamı az geldi ne.birde neden daha öcne gösterilen video lar oyun içine yok onu anlamış değilim.tanıtımında olan ara video lar oyunda yok bazıları.

BSC Misafiri

19.1.2014 09:11:15

0
İnceleme yaparken videodaki spoilerlara dikkat ederseniz ben dahil pek çok oyuncunun eğlencesine balta vurmamış olursunuz. Ne gibi mi ? 10.00 Joker : Newsflash i'm the one who's trying to kill you.

secgin80

24.11.2013 10:40:42

-3
İncelemeyi seslendiren şahıs beni Gotham'dan alıp ortaokulda kompozisyon dersine götürdü.O kadar kötüydü ki 5dk dayanamadım izlemeye ve bu yorumu yazmak zorunda kaldım . Youtube 'da sıradan bir oyuncunun attığı herhangi bir oyunun oynanış videosunu izlerken ''çocuğa bak sanki sinema filmi fragmanı seslendiriyor,ne kadar güzel vurgular yapıyor,ne kadar doğal '' vs. diye düşünürken böyle profesyonel bir oyun sitesinde tam tersi bir durumla karşılaşmak üzücü...valla oyundan soğudum,oynamayacağım da,çünkü oynarken mutlaka '' eeee betmen bu,delikanlılığa laf ettirmediği için..'' diye bir ses gezinmeye başlayacak kafamda ..hadi ama gençler,daha iyisini yapabilirsiniz,size güveniyorum,kolay gelsin

maddddD

24.11.2013 09:36:26

0
bence tartisma olmamasi icin grafik.ses ve oynanabilirlik puanlarini gostermeyin

BSC Misafiri

22.11.2013 21:20:07

0
Oyuna Arkham City dinamikleri korunarak yenilikler getirilmiş fenada olmamış.Hatta yapımcıların biraz daha vakti olsaydı çok daha güzel bir oyun olabilirdi,oyun yapılırken yarıda kalmış gibi hissettiriyor.Birkaç yenilik getirmesi City'den daha iyi olduğunu gerektirmez,evet kötü değil ama City,Asylumdan sonra bir devrim gibiydi ama Originste bunu hissedemedik çünkü oyun zaten kusursuz sayılırdı.Olmasada olurdu diyebiliriz yani ve bence bu oyunun asıl çıkma amacı yeni nesile gelicek olan rocksteady nin yapıcağı 3.batman oyununa kadar seriyi canlı tutmak,cityden sıkılanlara birkaç yeni şey getirmek. Deathstroke biraz hayal kırıklığı oldu bende.Dövüş haritarında falan düşmanlara kılıç sokarak öldürecek Special combo hareketleri yada trailerindeki gibi tabanca bekliyordum kanlı efektli falan.Ama robin animasyonlarını kopyalayıp görünümünü değiştirmişler sadece.Halbuki Ac'de 4 tane karakter olmasına rağmen hepsinin kendine has dinamikleri stilleri vardı.Oynarken o karakter gibi hissediyorduk.Özellikle Catwoman kendine has bir oyun hakediyor. Güzel yanlarına bakarsak hikaye,özellikle batcavenin ortamı ve Alfred'le sohbet edebilmemiz güzeldi.Ama Ac'deki hikayenin işleyiş kalitesi ve karanlık ortamını arattırıyordu.Remote Clawı çok beğendim,benim gibi predator haritalarında sıralamayı yukarda tutmak isteyenler için birebir.Arada uzakta kalan adamları tek tıkla yukarda sallandırabilmek vakitten büyük kazanç sağlıyor. Birde birçok kostümü ücretsiz kullanabilmemiz özelliklede Worst nightmare,Azrael ve Nolan filmlerindeki Dark Knight kostümleri gerçekten çok güzel.Ac'de Dlc si olmayanlar aynı köstümden bıkıyordu. Oyunu oynamayanlar çok yüksek birşey beklemesin.Asasins creed serisinde çıkan ara oyunlarda nasıl çok yenilik yoksa buda öyle ki buda ara oyun zaten.Ama bu kötü olduğu anlamına gelmiyor,AC benim gözümde 10 ise buda 9 gibi birşey.Dediğim gibi Ac ile Rocksteady zaten bu nesile kusursuz bir batman oyunu getirmişti.Origins ise birkaç hoş yenilikler ile denenmeyi hakeden bir oyun olmuş.

BSC Misafiri

22.11.2013 21:17:09

+1
Oyuna Arkham City dinamikleri korunarak yenilikler getirilmiş fenada olmamış.Hatta yapımcıların biraz daha vakti olsaydı çok daha güzel bir oyun olabilirdi,oyun yapılırken yarıda kalmış gibi hissettiriyor.Birkaç yenilik getirmesi City'den daha iyi olduğunu gerektirmez,evet kötü değil ama City,Asylumdan sonra bir devrim gibiydi ama Originste bunu hissedemedik çünkü oyun zaten kusursuz sayılırdı.Olmasada olurdu diyebiliriz yani ve bence bu oyunun asıl çıkma amacı yeni nesile gelicek olan rocksteady nin yapıcağı 3.batman oyununa kadar seriyi canlı tutmak,cityden sıkılanlara birkaç yeni şey getirmek. Deathstroke biraz hayal kırıklığı oldu bende.Dövüş haritarında falan düşmanlara kılıç sokarak öldürecek Special combo hareketleri yada trailerindeki gibi tabanca bekliyordum kanlı efektli falan.Ama robin animasyonlarını kopyalayıp görünümünü değiştirmişler sadece.Halbuki Ac'de 4 tane karakter olmasına rağmen hepsinin kendine has dinamikleri stilleri vardı.Oynarken o karakter gibi hissediyorduk.Özellikle Catwoman kendine has bir oyun hakediyor. Güzel yanlarına bakarsak hikaye,özellikle batcavenin ortamı ve Alfred'le sohbet edebilmemiz güzeldi.Ama Ac'deki hikayenin işleyiş kalitesi ve karanlık ortamını arattırıyordu.Remote Clawı çok beğendim,benim gibi predator haritalarında sıralamayı yukarda tutmak isteyenler için birebir.Arada uzakta kalan adamları tek tıkla yukarda sallandırabilmek vakitten büyük kazanç sağlıyor. Birde birçok kostümü ücretsiz kullanabilmemiz özelliklede Worst nightmare,Azrael ve Nolan filmlerindeki Dark Knight kostümleri gerçekten çok güzel.Ac'de Dlc si olmayanlar aynı köstümden bıkıyordu. Oyunu oynamayanlar çok yüksek birşey beklemesin.Asasins creed serisinde çıkan ara oyunlarda nasıl çok yenilik yoksa buda öyle ki buda ara oyun zaten.Ama bu kötü olduğu anlamına gelmiyor,AC benim gözümde 10 ise buda 9 gibi birşey.Dediğim gibi Ac ile Rocksteady zaten bu nesile kusursuz bir batman oyunu getirmişti.Origins ise birkaç hoş yenilikler ile denenmeyi hakeden bir oyun olmuş.

BSC Misafiri

21.11.2013 22:39:06

0
pualamanız çok kötü

Anafartalar-

21.11.2013 12:08:23

0
arkadaşlar bu oyun ps4'e gelecekmi? gelecekse ps4 aldıktan sonra alacağım varmı bilgisi olan? Bir de ps3'e batman arkham city almaya değermi güzelmidir

mr07

21.11.2013 10:00:42

0
quote:

Orijinalden alıntı: Alkharin

Deathstroke nasil kontrol ediliyor söylermisin lütfen
[spoiler=4775168795]dostum oyun bitince hapiste mekik çeken Deathstoke un yanına Fbı mı Cıa mı yoksa Acpd mi bir abla geliyo,iş teklif ediyo, çık sokağa suçluları yakala özgür kal gibisinden. o da kabul ediyo. Oyunda başta bir new game plus yeri var ordan olabilir oraya bir bak .unuttum şimdi. ayrıca training bölümünde var.[/spoiler]

Alkharin

21.11.2013 09:48:31

0
quote:

Orijinalden alıntı: mr07 eksik inceleme olmuş. Deathstroke'u da kontrol edebilmemizden, Batcave'de pratik yapmadan bahsedilmemiş.
Deathstroke nasil kontrol ediliyor söylermisin lütfen

mr07

21.11.2013 09:45:03

0
eksik inceleme olmuş. Deathstroke'u da kontrol edebilmemizden, Batcave'de pratik yapmadan bahsedilmemiş.

David Attenborough

21.11.2013 07:07:29

-2
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Yahu ne cahil adamlarsınız. Oyunun ortalaması sadece grafik, ses, oynanabilirlik esas alınarak verilmiyor. Onlar en önemli etkenler. İşin ucunda bir sürü faktör var, zaten o nedenle 12 dakikalık inceleme yapmış adamlar. Ayrıca şu 3-5 velet yüzünden BSC bu işten soğumazsa iyi birşey. Hayatınızda hiç o mükemmel klasikleri vs oynamadınız sanırım. Ben Batman Arkham serisinin bütün oyunlarını bitirdim. Bu oyun 8.5'tan gram yüksek puan alamaz. Ben olsam 8.0 civarında verirdim. Hem 8.5 ne zamandan beri beğenilmeyen puan oldu? Eskiden 8.5 puan alan oyun harika sayılırdı. Şimdi IGN gibi siteler yüzünden (herşey GTA IV ve MGS IV'e tam puan vermeleriyle başladı) bir oyun 9.0'un altında alırsa kötü sayılıyor. Şu Batman Arkham Origins'e 8.5 puanı beğenmeyenler Planescape Torment gibi klasikleri oynadılarsa kendimi keserim. Bunların alayı liseli; hatta ortaokul bebesi. Malesef bu veletlerin bu sitelerde olması büyük talihsizlik.
O saçma sapan oyunlar 9-9.5 civarı alırken en iyi Batman oyuni nasıl 8.5 alıyor? Gta 4'ün ya da Mgs'nin nesi 10 puanı hak ediyor?

OldGamers86

21.11.2013 06:38:50

0
Şu reklam da her oyun incelemesinde. aman yarabbi :)

BSC Misafiri

20.11.2013 22:44:10

0
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri Yahu ne cahil adamlarsınız. Oyunun ortalaması sadece grafik, ses, oynanabilirlik esas alınarak verilmiyor. Onlar en önemli etkenler. İşin ucunda bir sürü faktör var, zaten o nedenle 12 dakikalık inceleme yapmış adamlar.
Ayrıca şu 3-5 velet yüzünden BSC bu işten soğumazsa iyi birşey. Hayatınızda hiç o mükemmel klasikleri vs oynamadınız sanırım.

Ben Batman Arkham serisinin bütün oyunlarını bitirdim. Bu oyun 8.5'tan gram yüksek puan alamaz. Ben olsam 8.0 civarında verirdim. Hem 8.5 ne zamandan beri beğenilmeyen puan oldu?

Eskiden 8.5 puan alan oyun harika sayılırdı. Şimdi IGN gibi siteler yüzünden (herşey GTA IV ve MGS IV'e tam puan vermeleriyle başladı) bir oyun 9.0'un altında alırsa kötü sayılıyor.
Şu Batman Arkham Origins'e 8.5 puanı beğenmeyenler Planescape Torment gibi klasikleri oynadılarsa kendimi keserim. Bunların alayı liseli; hatta ortaokul bebesi. Malesef bu veletlerin bu sitelerde olması büyük talihsizlik.
aynen kesinlikle haklısın hiç bir oyun tam puan almamalı ancak isanların kafasında ki düşünce 9 dan aşağısı orta 7 çok kötü ondan aşağısı yok. Bunun asıl sebeblerinden biri de reklamcılık. Reklamı iyi yapılan bir oyunun kötü puan aldığını gördünüz mü? Bu gün bir site gta 5'e 7 puan verse yer yerinden oynar. (misal verdim fanlar beni eksiye boğmasın

BSC Misafiri

20.11.2013 22:44:00

0
quote:

Orijinalden alıntı: Reney
alıntı:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

yabancı sitelerin verdiği puanlardan mı yoksa bsc nin artık daha kıt puanlar vermesinden mi bilmiyorum ama oyun daha yüksek bir puan hak ediyordu

Troll ??

sen neyin değişmesini umuyordun merak ettim süperman falan mı gelsin ?
değişmekten bahseden oldu mu sen mi trollsün ben mi

BSC Misafiri

20.11.2013 21:13:11

0
oyunun çıkışından neredeyse 1 ay sonra incelemesinin çıkması göze bayağı batıyor

TLOU

20.11.2013 17:10:03

0
Ve bildiğim kadarıyla verilen puanlarda ortalama alınmıyor zaten öyle bir şey olsa GENEL olmazdı puan sisteminin adı...Genel dendiği zaman oyunun içine buglar eğlence alınan haz türü şeylerde ekleniyor en azından ben öyle anlıyorum

TLOU

20.11.2013 17:07:16

0
Boss savaşları müthiş eğlenceli olmuş ama hala benim gözümde uzuncaaa süren bir DLC

rambocuk

20.11.2013 13:15:58

0
Oyundaki en güzel yenilik boss ların artık diğer iki oyundanda dişli ve eğlenceli olması bendende 8.5 aldı mutlaka oynanası bi oyun

BSC Misafiri

20.11.2013 10:24:48

+3
Yahu ne cahil adamlarsınız. Oyunun ortalaması sadece grafik, ses, oynanabilirlik esas alınarak verilmiyor. Onlar en önemli etkenler. İşin ucunda bir sürü faktör var, zaten o nedenle 12 dakikalık inceleme yapmış adamlar. Ayrıca şu 3-5 velet yüzünden BSC bu işten soğumazsa iyi birşey. Hayatınızda hiç o mükemmel klasikleri vs oynamadınız sanırım. Ben Batman Arkham serisinin bütün oyunlarını bitirdim. Bu oyun 8.5'tan gram yüksek puan alamaz. Ben olsam 8.0 civarında verirdim. Hem 8.5 ne zamandan beri beğenilmeyen puan oldu? Eskiden 8.5 puan alan oyun harika sayılırdı. Şimdi IGN gibi siteler yüzünden (herşey GTA IV ve MGS IV'e tam puan vermeleriyle başladı) bir oyun 9.0'un altında alırsa kötü sayılıyor. Şu Batman Arkham Origins'e 8.5 puanı beğenmeyenler Planescape Torment gibi klasikleri oynadılarsa kendimi keserim. Bunların alayı liseli; hatta ortaokul bebesi. Malesef bu veletlerin bu sitelerde olması büyük talihsizlik.

BSC Misafiri

20.11.2013 01:14:23

+1
9,9.5,8.8 nasıl 8.5 olabiliyo ya

evo_4

20.11.2013 01:02:59

+3
Açık ara en iyi oyunu bence. Daha karanlık atmosfer, daha bol Boss dövüşleri, daha çok düşman ve fevkalade bir hikaye. 9 puanı hak ediyor kesinlikle. Ayrıca olay yeri incelemedeki cinayet kurgusu da çok hoş bir yenilik olmuş.

wisla

20.11.2013 00:59:16

-2
genel puan rastgele verilmiş sankide. Ortalama 9,2 olması gerekiyor.

Mactavish-

20.11.2013 00:31:31

0
Oyun gayet iyi başlarım puanlara.

BlackBeasT

20.11.2013 00:30:53

0
Rocksteady çıkan 2 oyun özellikle iyi senaryo ile yeterli geliyorken Origins hikaye daha üstün körü ilerliyor. Batman bu oyunla Batman ismini alacaksa hikaye dalı budaklı olmasını beklerdim, Genişleme paketi gibi olmuş Yeni nesil batman oyunu Rocksteady ellerinde daha iyi olacaktır.

sawgiray

20.11.2013 00:28:03

0
9.0 net hakeden bir oyun Batman ismi kalitesi yeter tamam önceki oyunlar kıvamında olmamış ama yine güzel bir oyundu. Ayrıca puanlama sistemi çok mantıksız grafik 9.0 ses 9.5 oynanabilirlik 8.8 diyorsunuz bu durumda diğer OYUN İNCELEME siteleri gibi (ign,gamespot vs) ortalamasını almanız gerekir. Yani oyunun puanı 9.1 olmalı.

HASAN_CRAZY_TURK

20.11.2013 00:15:57

+1
oynana bilirlik 8.8 değil 9.5 olmalı genel puanda aynı şekilde 9.5 lerde olmalı çünkü oyun bu puanları fazlası ile hak ediyo....

Reney

19.11.2013 21:34:57

+1
quote:

Orijinalden alıntı: BSC Misafiri yabancı sitelerin verdiği puanlardan mı yoksa bsc nin artık daha kıt puanlar vermesinden mi bilmiyorum ama oyun daha yüksek bir puan hak ediyordu
Troll ?? sen neyin değişmesini umuyordun merak ettim süperman falan mı gelsin ?

KaleyDeskop

19.11.2013 21:30:08

+2
tüm filmden yuarlanan kahraman karakterler arasında en iyisi batman

David Attenborough

19.11.2013 21:28:21

+2
Oyunun daha başlarında olmama rağmen şu ayrıntı çok hoşuma gitti : Daha tanınmadığımız için suçların bizi görünce korkması hata korkudan yere düşmeleri çok iyi düşünülmüş. Ayrıca Deathstroke'a da hayran kaldım. Comboları ve acımasızlığı iyi yansıtılmış. Kesinlikle kendine özel bir oyunu hak ediyor. Son olarak:

RedBearded

19.11.2013 21:23:01

0
Serinin en gereksiz mantık hataları bol en kötü oyunu.. Sözde Asylumdan öncesini oynuyoruz ama batman çok güçlü bütün aletleri de var.. Bence daha amatör acemi bir batman oynamalıydık..Aynı son çıkan Tomb Raider ve DMC oyunlarındaki gibi...

stun

19.11.2013 20:59:20

+1
riddle olayı daha basit ve kolay olmuş... hikaye ara sunum ve içerik olarak daha güzel ama daha kısa... batman ve jokerin arasındakı duygusal yaklaşımda çok ilgi çekici ve garip.. bu site puanları düşürmeye başladı ama buda yerinde bir davranış bu oyunun puanı yerinde ama ac:black flag e verilen puanı beğenmedım birtek oyun ac dışında başka bir oyun olmuş çünkü ve çok iyi

Nat Pagle

19.11.2013 20:48:22

-6
setup bu sorun verdi nasıl çözebilirim daha doğrusu böyle kaldı
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Ragnar Lodbrok

19.11.2013 20:33:29

0
Oyun gayet güzel. Oynanış sıkmıyor. Grafikler sesler fevkalade. Puan bencede en az 9 olmalıydı.

alito

19.11.2013 20:32:27

0
Yerinde bir puan olmuş. Bence yapımcılar biraz elini taşın altına koyup yeniliğe gitmeliler.

BSC Misafiri

19.11.2013 20:30:52

-8
ya sakamısınız be siz 6 yı hak etmiyor o derece nasıl 8.5 veriyosnuz anlamadım ya cop resmen bunu oynayın sonra arkham cityi oynayın farkı gorun ... saka gibisiniz..oyunda yenilik denen bir sey yok hersey aynı hıkaye farklı sadece be

BSC Misafiri

19.11.2013 20:12:23

-2
quote:

Orijinalden alıntı: IIWorldLifeII 9.0 olabilirdi bence...diğer süper kahraman oyunlarına baktığımızda miğdem bulanıyor resmen batman bulunmaz bir seri bence...tabi rocksteady yapsaydı şüphesiz çok daha iyi olurdu...
miğde nedir arkadaş ya türkçeyi nereden öğreniyorsunuz böyle

Angelz

19.11.2013 19:39:47

-2
Grafik 9 -Ses 9.5 - Oynanabilirlik - 8.8 = 8.5 WTF ???

BSC Misafiri

19.11.2013 19:33:31

-3
yabancı sitelerin verdiği puanlardan mı yoksa bsc nin artık daha kıt puanlar vermesinden mi bilmiyorum ama oyun daha yüksek bir puan hak ediyordu

Tall Man

19.11.2013 19:08:32

-1
Öve öve bitiremediniz ve sonuç olarak 8.5 verdiniz . Bu oyun 8.5 i hak etmiyor . En az 9 olmalıydı .

IIWorldLifeII

19.11.2013 18:33:56

-2
9.0 olabilirdi bence...diğer süper kahraman oyunlarına baktığımızda miğdem bulanıyor resmen batman bulunmaz bir seri bence...tabi rocksteady yapsaydı şüphesiz çok daha iyi olurdu...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

Batman: Arkham Origins 9/10 12 oy
KÜNYE
Batman: Arkham Origins ÇOKLU PLATFORM
+ TAKİBE
AL
59 kişi bu oyunu takip ediyor.
Editör Notu: Herkesin oynayabileceği başarılı bir yapım.
8,5 Puan
Bu oyun PS3 platformunda incelenmiştir.
2.0
5
OY
8,8
PC TEST SİSTEMİMİZ
  • İşlemci Intel Core i7-4790K 4.00 GHz
  • RAM 8 GB DDR3 1600 MHz
  • Ekran Kartı Nvidia GeForce GTX970M 4GB GDDR5
  • Sabit Disk 128GB SSD
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız