Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Gravity Rush Karakter Tasarımcısı Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan Ayrıldı

 
Shunsuke Saito, Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan ayrıldığını duyurdu.

Gravity Rush 1 ile Gravity Rush 2'nin karakter tasarımcısı ve Gravity Rush 2'nin sanat yönetmeni rolünü üstlenmişti.

Sony Interactive Entertainment Japan Studio 1 Nisan itibarıyla küçülmeye gidiyor. Oyun geliştirmeyi sonlandıracaklar ve sadece iş ve yerelleştirme departmanları kalacak. Astro Bot serisi geliştiricisi ASOBI Team de ayrı bir stüdyo olarak çalışmalarını sürdürecek ve bazı Sony Interactive Entertainment Japan Studio çalışanları ASOBI Team'e kaydırılacak.

Masami Yamamoto, Masaaki Yamagiwa, Teruyuki Toriyama, Keiichiro Toyama, Kazunobu Sato ve Junya Okura gibi pek çok yüksek profilli isim stüdyodan ayrıldı.

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak Gematsu Gravity daze sony playstation vita game oyun ps vita konsol
VGC: Yeni Call of Duty Oyunu, Modern Warfare'ın Motorunu Kullanacak Kojima Productions Bestecisi Ludvig Forssell Şirketten Ayrıldı

BSC Misafiri

31.3.2021 13:09:08

0
Özellikle Gravity Rush 2 oynanışta problemler, çok kötü tasarlanmış kısımlar içerse de dünyası ve karakterleri güzeldi. Yazık oldu. Sony tarafında Japon stüdyolarının eksikliği Ps5'te çok hissedilecek. Bu kapanma aynı zamanda Bloodborne 2'nin hiç bir zaman gelmeyeceğinin kanıtı.
    Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Gravity Rush
+ TAKİBE
AL
3 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız