Ahmet Kutsi Günaydın ve Mustafa Şenel isimli 2 kuzenin programlama ve modelleme dahil her şeyi ortak yaparak ortaya çıkardığı bulmaca-macera türündeki Reditum ile tanışın.
Unreal Engine 4.9 ile geliştirilen Reditum, bulmaca, beceri ve macera öğelerinin bir harmanını sürreal bir atmosferle birlikte sunuyor. Zorlayıcı bulmacalar ile yeri geldiğinde oyuncuların beynini yakmayı hedefleyen yapım ekibi, oyunda craft (üretim) sistemine ve yeneteklere de yer veriyor. Oyun alanına gizlenmiş parlak partiküller ile açabileceğiniz yetenekler arasında Hızlı koşma ve zamanı yavaşlatma gibi özellikler bulunuyor.
Hikaye kısmını ise gelin geliştiricilerden dinleyin: "Oyunumuzun hikâyesi günümüzden 2–3 yüzyıl sonraki bir dönemde geçiyor. Hikâyenin kökeni teknolojinin Dünya egemenliğini ele geçirmesinin ardından hayatını zaman kavramına adamış 60 yaşlarında bir bilim adamının, yönetimindeki yer altı laboratuvarından kaçırdığı bir uzay aracı ile kara delik aramasına dayanıyor. Kara delikte keşfettiği bilgi ve donanımla yeni bir gezegen inşa eden bilim adamımız burada hikâyeyi on nesil ötedeki Elliot’a devrediyor. Teknoloji ve büyünün harmanlanarak kullanıldığı Kaftmania gezegeninde Elliot ve Evalia çifti gezegenlerini kurtarmak ve kendilerini feda etmek arasında git gel yaşamaktadırlar. Gezegenin devamlılığı Evalia’nın hayatına bağlıdır. Elliot ’un tüm çabalarına rağmen destansı bir törenle Evalia hayatını kaybeder. Bugün onu geri getirebilecek tek güç çözülemeyen bir bulmacaya dayanmaktadır. Söylentilere göre kara delikte yıllar önce büyülü bir taş bulunmuştur. Yıllardır bu taşın büyü güçlerinin kaynağı olduğu düşünülmüştür ve onu bulmak için büyücüler kendilerini feda eder. Eğer söylentiler doğruysa ve bu taş parçası sonsuz büyüyle donatılmışsa, zamanı da geri getirebilir mi? Elliot bu sorunun cevabını bulabilmek ve Evalia'nın hayatta olduğu ana geri dönüp tekrar ona kavuşabilmek için Pumilus'a (Kaftmania'nın uydusu) gider."
Oyuna ait ekran görüntülerine aşağıdan ulaşabilirsiniz.