Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

Xbox Game Pass Türkiye'ye Geldi

 
   Xbox Game Pass 1 Eylül 2017 tarihiyle birlikte Türkiye'ye geldi.
 
   Xbox Game Pass'ın ülkemizdeki aylık fiyatı 29,00 TL. Satın almadan önce 14 günlük ücretsiz bir deneme sürümü de bulunmakta.
 
   Microsoft'un aylık fiyatı 29,00 TL / $9.99 / €9.99 / £7.99 olan Netflix-benzeri abonelik sistemi Xbox Game Pass'te 100'den fazla Xbox One ve Xbox 360 oyunu yer alıyor. Xbox Game Pass içerisinde bulunan tüm oyunlar Xbox One konsolunuza direkt olarak indirilebiliyor, stream edilmiyor. Ayrıca Xbox Game Pass aboneleri katalogda bulunan oyunları ve eklentilerini direkt olarak satın almak isterse kendilerine özel indirimler sunuluyor.
 
   Microsoft her ayın başında sistemin kütüphanesine en az beş oyun eklemeyi planlıyor.
 
   Xbox Game Pass sisteminde bulunan tüm oyunlara xbox.com üzerinden ulaşabilirsiniz. 

Bu haberin bağlantısı
URL
Xbox One Microsoft Konsol Next gen Xbox TV Kinect
Life is Strange: Before the Storm'un İlk Bölümü Çıktı Total War: Warhammer II Sistem Gereksinimleri
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Dark Poison

6.9.2017 12:33:36

0
Oo ne güzel o zaman

The_Rahip

6.9.2017 12:28:50

0
Acelem yok olmadı beklerim. Hemen gidip alayım gibi bir sıkıntım yok şuan zaten oyun oynamadanda kafam rahat :)

Dark Poison

6.9.2017 12:26:11

0
Bekleyebileceksen yeni orta seviye vega serisini veya nvida voltanın çıkışını bekle 2018 başı gibi gelecekler.

The_Rahip

6.9.2017 12:19:35

0
Mütevazi sistemde belki GTX 1060 kullanmayabilirim orada fiyat yükseliyor daha düşük modelde düşünebilirim.

İdrak İstimlak

6.9.2017 12:13:26

0
quote:

Orijinalden alıntı: mRt_007 Bakalım ağbi belkide dediğin gibi ortalama bir PC kurup hiç 3500 TL gibi rakamlara çıkmadan yine birçok oyunu oynayabilirim varsın ultra yada high olmasın zaten birçok oyunun içi boş. Konsollardan ise acayip baydım neredeyse gamepad'de tuşa basmaya bile para isteyecek bir politika izliyorlar. Oyunsuzda kafam rahat valla masrafsız oluyor :) keyfime bakıyorum ama az biraz oyun keyfi içinde mütevazi bir sistem köşeye koymakta fena olmaz :)))
Ekran kartının her ihtimale karşı GTX1060 olmasına dikkat et ama...

The_Rahip

6.9.2017 12:05:55

0
Bakalım ağbi belkide dediğin gibi ortalama bir PC kurup hiç 3500 TL gibi rakamlara çıkmadan yine birçok oyunu oynayabilirim varsın ultra yada high olmasın zaten birçok oyunun içi boş. Konsollardan ise acayip baydım neredeyse gamepad'de tuşa basmaya bile para isteyecek bir politika izliyorlar. Oyunsuzda kafam rahat valla masrafsız oluyor :) keyfime bakıyorum ama az biraz oyun keyfi içinde mütevazi bir sistem köşeye koymakta fena olmaz :))) ____________ Belkide o kadar bile kurmam çok daha ucuza bir sistemle geçiştiririm. İlerleyen zamanlarda birşey yaparım. PC işi dediğin gibi çok abartılıyor direk Ryzen 7 yada I7'li bir sistem kurmakla başlıyorlar :)

Dark Poison

6.9.2017 12:00:44

0
Al geç hocam.3500 lük sistem fazlasıyla yeter.Ben geçen sene i3 6100 950 gtx li sistem topladım,giriş seviyesi sitemd.Çoğu oyunu high detay ve 1080p de 60 fps de oynuyorum.Sıkıntı oldumu grafik detayların bir ikisini kısıp yine 60 fpsyi buluyorum.Milletin abarttığı kadar bir sistem istemiyor çoğu oyun.

İdrak İstimlak

6.9.2017 11:50:27

0
Müdür ben 4.5 yıl önce AMD 8320 işlemci, GTX770'li bir sistem toplamıştım, hala çoğu oyunu high-ultra açıyor. Yeni çıkan bazı oyunlarda medium-high karışık oynuyorum. Her türlü 40-45 fps üstü görüntü/kare oranı var ve gayet tatmin edici. Tek bir parçasını dahi değiştirmedim. Zaten bu saatten sonra oynayacağım oyunlar belli, onlar da fazla donanım istemeyen oyunlar. Hani şu PC upgrade para yetişmez diyenler var ya, onlar cidden 10 sene öncesinin mantığını görmüş, yaşamış insanlar. Bence artık alacağın ortalama bir PC seni her türlü 4-5 sene götürür, nasıl upgrade ederim falana takılma o yüzden...

The_Rahip

6.9.2017 11:09:10

0
Valla bende öyle yapacağım. Mini gamer PC'ler alacağım yada normal PC toplayacağım. 3500 TL'ye falan iyi bir sistem toplar keyfime bakarım. Konsolda artık neredeyse gamepad'de tuşlara basmak için bile para alacaklar.

Dark Poison

5.9.2017 11:58:21

0
Bende kaç senelik konsol oyuncusuydum,geçen sene pc topladım geçtim.Konsollar az oyuna çok para kazanma modelinden vazgeçmediği sürecede pc de devam etmeyi düşünüyorum.Zaten en sevdiğim oyun yapımcıları hep kickstarter projelerine kaydı.Bu da pcye daha çok farklı türde,kalitede ve güzel senaryolara sahip oyunun geleceğine delalet.

The_Rahip

4.9.2017 22:16:27

0
Bir iki gündür bunları inceliyorum. Bunlarında sanırım ekran kartı falan değiştirilmiyor aslında gaming laptop'lardan daha iyidir. Bu mini masaüstü oyun bilgisayarları baya tutar gibime geliyor.

İdrak İstimlak

4.9.2017 21:27:14

+1
Para sıkıntısı yoksa söyle bir şey düşünebilirsin, bunların daha düşük fiyatlı modelleri de var. http://www.hepsiburada.com/asus-gr8ii-t050m-intel-core-i7-7700-36ghz--42ghz-16gb-256gb-ssd-mini-masaustu-bilgisayar-p-HBV000003U0ST?magaza=Altunextra Bir PC yanına PS4 veya Switch zevkine göre koydun mu, gayet güzel bir oyun setup'in olur.

The_Rahip

4.9.2017 21:11:11

0
Valla ağbi evde koyacak yer ayarlayabilirsem PC toplayacağım olmadı gaming laptop alacağım. Konsol işinin artık pohu çıktı bir RDR 2 düşündürüyor beni.

gultekinlive

4.9.2017 19:55:38

0
o zaman, ana akım firmalar bir şekilde yolunu bulurlar. bize düşen en önemli görev, indie'lerin elinden tutmak. diğer yandan da sony ve nintendo stüdyolarının gerçekten kaliteli single oyunlar basmasını ve bu oyunların geniş kitlelere ulaşıp başarılı olmasını dilemek.

İdrak İstimlak

4.9.2017 18:25:22

0
Vallahi zerre umrumda değil bu konsol firmaları, alırsın bir tane PC akarsin indie oyunlara. He yıl en az 10 kadar sağlam indie oyun çıkıyor, bana yeter bu sayı, ilerde daha fazla oyunun geleceği ortada. Maalesef konsol pazarı civitti, ben dediğim gibi kafam nereye yatarsa oradan devam ederim. Sony ve MS düşünsün, ben ne düşüneceğim...

The_Rahip

4.9.2017 15:13:44

0
Bu saatten sonra olay bu. Yapımcılar artık kısadan parayı kapma derdinde. Tek kişilik senaryolu oyunların hasretle yolunun gözleneceği dönem çok uzakta değil. Bu nesil atılacak bütün adımlar atıldı bunun için. Hem Sony hem Ms hemde oyun firmaları bu nesilin en başından beri aslında bunun için uğraşıyorlar.

Dark Poison

4.9.2017 13:20:23

0
Aynen hocam.Bu nesilde yapımcısı olsun yayıncısı olsun yaka silktirdi.Tek kişilik senaryoya yapay zeka koymak,senaryo kurgu koymak yerine,online oyun yapıp oyun içi eşyaları satıp yolunu bulmak daha ucuza geliyor.

The_Rahip

4.9.2017 13:07:18

0
Tek kişilik senaryolu oyunlar uzun süredir yapımcılar tarafından sorgulanıyor. En basitinden bu nesil oyun maliyetlerinin artması ile geçen nesil ne var ne yoksa önümüze serdiler. Beğenelim yada beğenmeyelim maalesef gidişat mobil oyun pazarı ve devasa online oyunlarının pazarı olmaya başladı. İnanılmaz bir kazanç var ve bu durum yapımcıların iştahını kabartıyor. Bir sonraki nesilde tek kişilik senaryo oyunlarını daha az göreceğiz. Firmalar artık bunları risk olarak görüyor ve çok az firma bu riski göze alacak. Defteri dürülmez ama çok geri planda kalacak maalesef gidişat bu yönde. Oyuncularda ister istemez bu yöne gidecek çünkü oyun fiyatlarıda artıyor. Bir sonraki nesilde daha artacak ve oyuncu birkaç saatlik bir oyuna mevcut paraları vermek istemeyecek. Yurtdışında bile oyun fiyatları oyuncular tarafından tartışılıyor düşün artık ülkemizde durumu :)). Oyun yapımcıları bu nesil tam anlamıyla zıvanadan çıktılar.

gultekinlive

4.9.2017 12:37:03

0
ex oyun mantığını kendi konsolunda alttan alttan değil net bir şekilde bitirdi zaten. sony ve nintendo daha çok kendi ekosistemlerini beslemek için oyun basıyorlar. bunların bir oyunu, maliyetini karşılamasa bile kendileri için sorun yaratmıyor. ancak 3. partiler ve indieler bu kadar rahat değiller. size gamepass üzerinden güzel single oyunlar servis edeceğiz biz ise başka bir trene atlayacağız gibisinden anladım. valve, blizzard, bungie ve artık rockstar'ın da bulunduğu trene. yani evet bu noktada klasik single oyunların geleceği sorgulanır oluyor. ancak fazla karamsarlığın anlamı yok çünkü yapan yapıyor diyebileceğim oyunlar görüyorum. crpg bile küllerinden doğarken single oyunların defteri hiçbir zaman dürülmez.

BSC Misafiri

4.9.2017 03:48:25

0
Psnowda bi zahmet gelse iyi olur

Dark Poison

3.9.2017 21:12:20

+1
Netflix dizi sektorune olumlu bir etki katmis olabilir ama su P Spencer denilen overrated adamin basi cekecegi her turlu gelisme, oyuncular icin zerre olumlu sonuc dogurmaz emin ol.Adamlar hali hazirda,konsollarda exc oyun mantigini bitirmeye calisiyor alttan alttan.

gultekinlive

3.9.2017 17:50:37

0
spencer'ın bu röportajından şunu anladım: son dönemde teknolojinin ilerlemesiyle ve 4K nın gelmesiyle oyun geliştirme maliyetleri bir hayli arttı. firmalar artık daha fazla insan çalıştırıp daha fazla risk alıyorlar ama devir değiştiği halde model klasik kaldığı için yatırımlarının karşılığını eskiye nazaran alamıyorlar. servis bazlı iş sistemleri bir noktada gereklilik haline dönüştü. biz de öyle bir iş modeli kurgulamalıyız ki teknolojinin ilerlemesi firmaların üretkenliği noktasında bir handikap yaratmasın. microsoft olarak geliştiriciyi karşımıza oyuncuyu da merkeze koymak istiyoruz. gamepass bir yandan oyuncu bir yandan geliştirici için faydalı bir servis olacak. pek çok insanın evinde netflix amazon vb servisler hazır bulunmasaydı stranger things, westworld gibi başarılı projeler ortaya çıkmayacaktı. bu röportaj oyun sektörünün halini anlamak için oldukça aydınlatıcıymış daha sonra detaylıca inceleyeceğim.

The_Rahip

3.9.2017 15:24:37

0
Ne onuru ne gururu hocam. Sony değil mi Japonya yerine Amerika'da Ps4 lansmanı yapan peki neden kendi ülkesinde yapmadı ? Oyun sektöründe çok büyük paralar dönüyor eğer olurda ibreler devasa online oyunlara yönelirse (konsol pazarında) Sony'de geri kalmaz. Hepsi için gurur ve onur doların yeşilinden ibaret;)

İdrak İstimlak

3.9.2017 12:41:01

0
quote:

Orijinalden alıntı: alican88

İzledikleri politikalar zaten enteresan,buna tepki koyanlar genelde xbox fanlari olacaktir diye dusunuyorum cunku oyuncu adam icin zaten single playerin tanrisi sony var..olurda sony ve nintendo ki senin endisende bu yonde ayni politikayi izlerse oyunculuk adina sikintilar dogar ama zannetmiyorum..sony bir japon firmasi haysiyetli ve gururlu adamlar ve yaptigi oyunlarin ne denli sattigi beklendigini iyi biliyorlar sony mikiye ayak uydurmaz..belkide miki single platformda sony ve nintende ile yarisamayacagini anladigi icin elindede studyo kalmadigi icin boyle bir politikada izlemek istemis olabilir..
Vallahi Sony bunu her türlü kopyalar, aynen de yapar. İş para oldu mu, bu tip uluslararası firmalar menfaatine bakar, zamanla Nintendo'nun da bunları takip edeceğine inanıyorum.

alican88

3.9.2017 12:17:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator Senin de bayramın mübarek olsun... Ekşi'deki yazdıklarım benim fikrim gibi görünse de, oradaki yazıda Neogaf linki var, açıp o konuyu okursan dünyanın geri kalanındaki oyuncuların bu olaya bakış açılarını, tepkilerini de okuyabilirsin. Yalnız dikkat ben olayı sadece Game Pass üzerinden değerlendirmiyorum, Phil Spencer'ın single player oyunlar için yaptığı bizatihi yorumlar üzerinden konuşuyorum. Adam özetle oyun marketini Netflix tarzı bir yönetime kavuşturmak istiyor, single oyunlar yerine online içerikli oyunlara yöneliyor, oyun içi DLC'dir, mikrotransection'dır bakış açısını anlatıyor, tepkiler kısaca bu açıklamalara...
İzledikleri politikalar zaten enteresan,buna tepki koyanlar genelde xbox fanlari olacaktir diye dusunuyorum cunku oyuncu adam icin zaten single playerin tanrisi sony var..olurda sony ve nintendo ki senin endisende bu yonde ayni politikayi izlerse oyunculuk adina sikintilar dogar ama zannetmiyorum..sony bir japon firmasi haysiyetli ve gururlu adamlar ve yaptigi oyunlarin ne denli sattigi beklendigini iyi biliyorlar sony mikiye ayak uydurmaz..belkide miki single platformda sony ve nintende ile yarisamayacagini anladigi icin elindede studyo kalmadigi icin boyle bir politikada izlemek istemis olabilir..

Dark Poison

3.9.2017 12:15:48

0
Microtransaction işinde anormal para var.Adamlara o noktada bir eleştiri getiremiyorum.Alanların hatası.Oyun içi eşyalara o kadar para saçanlar varki,akıl mantık almıyor.Tek bir oyun yapıp,aynı oyundan yıllarca para kazanma fikri yapımcı ve yayıncılara cazip geliyor haklı olarak.

The_Rahip

3.9.2017 12:12:52

0
Sağolasın. Aslında kötü bir hizmet değil, arşivi desteklerlerse oyunculara çok faydası dokunur.

İdrak İstimlak

3.9.2017 12:08:14

0
Senin de bayramın mübarek olsun... Ekşi'deki yazdıklarım benim fikrim gibi görünse de, oradaki yazıda Neogaf linki var, açıp o konuyu okursan dünyanın geri kalanındaki oyuncuların bu olaya bakış açılarını, tepkilerini de okuyabilirsin. Yalnız dikkat ben olayı sadece Game Pass üzerinden değerlendirmiyorum, Phil Spencer'ın single player oyunlar için yaptığı bizatihi yorumlar üzerinden konuşuyorum. Adam özetle oyun marketini Netflix tarzı bir yönetime kavuşturmak istiyor, single oyunlar yerine online içerikli oyunlara yöneliyor, oyun içi DLC'dir, mikrotransection'dır bakış açısını anlatıyor, tepkiler kısaca bu açıklamalara...

alican88

3.9.2017 11:35:15

0
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator Bak dikkat edersen ben bu servisle ilgili pek bir yorum yapmadım, The Guardian'a Phil Spencer'ın verdiği ropörtajı iyi okumanı tavsiye ederim. Konu ile ilgili Neogaf konusu da var, oradan da okuma imkanın var, olmadı benim ekşisözlüğe açtığım konu var, orada konunun özetini yapmışım.
eksi sozlukteki konunu okudum sadece bana cok elzem bir durum gelmedi neticede kendi tercihleri bu..belkide sony nin daha cok isine bile gelebilir bu durum..senin de dedigin gibi amaclari netflix tarzi birsey yaratmak ayda 15 tl ye onlarca oyun oynamak fikri bana cazip geldi acikcasi..bu arada bayramin mubarek olsun abi

İdrak İstimlak

3.9.2017 11:20:07

0
Bak dikkat edersen ben bu servisle ilgili pek bir yorum yapmadım, The Guardian'a Phil Spencer'ın verdiği ropörtajı iyi okumanı tavsiye ederim. Konu ile ilgili Neogaf konusu da var, oradan da okuma imkanın var, olmadı benim ekşisözlüğe açtığım konu var, orada konunun özetini yapmışım.

alican88

3.9.2017 11:13:12

0
quote:

Orijinalden alıntı: mRt_007 Merak ettiğim mesela listede Halo 5 var. Bu sistem için aylık istenilen ücreti ödediğim zaman Halo 5'i indirip oynayabiliyor muyum ? yoksa daha indirimli bir fiyattan mı alıyorum.
indirip oynayabiliyorsun..eger hosuna gidip tamamen senin olmasini istiyorsan indirimli olarak satin alabiliyorsun

alican88

3.9.2017 11:08:20

0
quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator Ben zaten bu servis single player oyunculuğu bitirecek demiyorum. Dikkatli okursanız mesajımı orada bağlantılar vermişim, Phil Spencer oyun satışını Netflix tarzı bir servis haline getirmek istiyor ve The Guardian'a verdiği röportajda oyunların single player kampanyalarinin artık gereksiz olduğunu, oyunların multiplayer içerikli olması gerektiğini söylüyor. Verdiğim linkten röportaji ikinci linkten de benim konuyla ilgili görüşümü okuyabilirsiniz. Adam açık açık şu u diyor single player seviyorsanız Sony ve Nintendo güzel oyunlar yapıyor onlara bakın, biz multiplayer içeriklere yogunlasacagiz diyor. Yabancılar buna GaaS diyor yani Gaming as a service'in kısaltması. Adamların gidişatı bu yönde, açtıkları bu serviste planlarının bir adımı. Verdiğim her iki linki okuyun net olarak anlaşılır konu...
bunun zarari yokki mehmet abi..adamlar single oyun isteyen sony ve nintendo platformuna yonelebilir demis zaten

The_Rahip

2.9.2017 23:55:05

0
Merak ettiğim mesela listede Halo 5 var. Bu sistem için aylık istenilen ücreti ödediğim zaman Halo 5'i indirip oynayabiliyor muyum ? yoksa daha indirimli bir fiyattan mı alıyorum.

İdrak İstimlak

2.9.2017 23:34:07

0
Ben zaten bu servis single player oyunculuğu bitirecek demiyorum. Dikkatli okursanız mesajımı orada bağlantılar vermişim, Phil Spencer oyun satışını Netflix tarzı bir servis haline getirmek istiyor ve The Guardian'a verdiği röportajda oyunların single player kampanyalarinin artık gereksiz olduğunu, oyunların multiplayer içerikli olması gerektiğini söylüyor. Verdiğim linkten röportaji ikinci linkten de benim konuyla ilgili görüşümü okuyabilirsiniz. Adam açık açık şu u diyor single player seviyorsanız Sony ve Nintendo güzel oyunlar yapıyor onlara bakın, biz multiplayer içeriklere yogunlasacagiz diyor. Yabancılar buna GaaS diyor yani Gaming as a service'in kısaltması. Adamların gidişatı bu yönde, açtıkları bu serviste planlarının bir adımı. Verdiğim her iki linki okuyun net olarak anlaşılır konu...

alican88

2.9.2017 21:17:34

0
quote:

Orijinalden alıntı: mRt_007 Hocam sen tam kadro hazırsın maça :)))
buyuk bir heyecanla 7 kasimi bekliyorum hocam :) bu gamepass olayi iyi oldu benim acimdan,zaman zaman sirf merakimdan oynamak istedigim oyunlar oluyor bitirmiyorum cogunu yarim birakiyorum ama genede merak edip denemek istiyorum..gidip dijital arayip 40-50 tl vermektense bu sekilde ayda 15 tl verip(kardeslik ile) 4-5 tane oyun oynamak bana cazip geliyor..tek sikintim suan 100mb fiber kullaniyorum superonline ve akk 250gb..simdi 100mb in sinirsizi cok pahali,50mb in sinirsizi uygun ama bu seferde 100mb ye alisip 50 ye dusmek tedirgin ediyor..su gece 2-8 olayini deneyecegim bakalim bir muddet :)

gultekinlive

2.9.2017 21:11:02

0
gamepass oyuncudan belli bir ücret alıp belli bir kütüphaneye erişim hakkı tanıyor. bunun bir benzerini playstation da ücret alarak eski oyunlarını stream ettirerek yapıyor. böyle hizmetlerin tek başına single oyunculuğu için tehdit olacağını sanmıyorum.

Venomstr

2.9.2017 17:55:44

0
Single Player olayı biter de Multiplayer'a geçilirse oyun oynamayı bırakırım. Multiplayer kadar rezalet bir sistem olamaz. Multiplayer, anlamsızlık ve amaçsızlıktır. Rezillik...

The_Rahip

2.9.2017 14:55:58

0
Hocam sen tam kadro hazırsın maça :)))

Dark Poison

2.9.2017 11:49:30

0
quote:

Orjinalden alıntı: d3vstator Phil Spencer'în büyük projesinin bir adımı olan GaaS'ın servislerinden birisi. Yakın zamanda Guardian'a bu konu hakkında ropörtaj vermişti. Phil Spencer'a göre oyunların single player kampanyaya sahip olanları artık ömrünü doldurdu ve insanlar ağırlıklı olarak multiplayer içeriği yoğun olan oyunlar istiyor. https://www.theguardian.com/technology/2017/apr/27/xbox-chief-netflix-video-games-episodes-subscription-downloads-phil-spencer Bu söportajdan anladığım kadarı ile söylemek isteği şey bu işi tamamı ile Netflix tarzı bir servise dönüştürüp, single player oyunları mezara gömmek. Bu anlayış zamanla single player içeriği sahip 3A oyunların sonunu getirip, oyuncuların deli gibi birbirine frag yaptığı multiplayer oyunlara dönüştürecek tüm oyun piyasasını. Açıkçası temelinden karşı olduğum bir hamle, umarım başarısız olurlar da, bildiğimiz manadaki klasik oyunculuk anlayışı devam eder... Konu ile ilgili olarak ekşisözlük'e konu açmıştım, oradan daha ayrıntılı olarak konuya yaklaşımımı okuyabilirsiniz... https://eksisozluk.com/phil-spencerin-the-guardian-roportaji--5357632
İnşallah başarısız olur.Ben ki son 10 yılda her platformda ,en çok multi oyunlara zamanımı gömmüşümdür.Bu tür kadar kendini geliştirmeyip,gerileyeni yok.Multiplaydeki oyuncuların kalitesi de ortada.Sırf sinir sistemimi iflas ettirdiği için artık eskisi kadar multi oyun oynamıyorum.Senaryo modlarında ise kafamı dağıtıyorum,resmen stress atıyorum.Oyunlarda senaryo modu olmazsa oyun oynamanın benim için zerre önemi kalmaz.

BSC Misafiri

1.9.2017 20:26:12

0
Yani aylık 30 TL'ye istediğin kadar oyunu bitirebilirsin diyorlar,Sistemde Böyle yüzlerce oyun olması önemli değil,Kaliteli olmaları önemli,Tahminim ancak ortalama 100 oyunun 20 tanesi kaliteli çıkar..İyi bir sistem hiç yoktan..İlerde Xbox alırsam kontrol ederim..

alican88

1.9.2017 19:10:18

0
Yillik olarak olsaydi cok iyi olurdu isin yoksa her ay karti takip et cekdimi cekmedimi diye..kardeslik olayi ea access gibi bundada isliyorsa 15 tl ye geliyor..xone x on siparisimizi verdik,yillik gold ve ea accessimizi de aldik..bunla beraber kotasiz internete gecme vaktide geldi anlasilan..

İdrak İstimlak

1.9.2017 18:58:56

0
Phil Spencer'în büyük projesinin bir adımı olan GaaS'ın servislerinden birisi. Yakın zamanda Guardian'a bu konu hakkında ropörtaj vermişti. Phil Spencer'a göre oyunların single player kampanyaya sahip olanları artık ömrünü doldurdu ve insanlar ağırlıklı olarak multiplayer içeriği yoğun olan oyunlar istiyor. https://www.theguardian.com/technology/2017/apr/27/xbox-chief-netflix-video-games-episodes-subscription-downloads-phil-spencer Bu röportajdan anladığım kadarı ile söylemek isteği şey bu işi tamamı ile Netflix tarzı bir servise dönüştürüp, single player oyunları mezara gömmek. Bu anlayış zamanla single player içeriği sahip 3A oyunların sonunu getirip, oyuncuların deli gibi birbirine frag yaptığı multiplayer oyunlara dönüştürecek tüm oyun piyasasını. Açıkçası temelinden karşı olduğum bir hamle, umarım başarısız olurlar da, bildiğimiz manadaki klasik oyunculuk anlayışı devam eder... Konu ile ilgili olarak ekşisözlük'e konu açmıştım, oradan daha ayrıntılı olarak konuya yaklaşımımı okuyabilirsiniz... https://eksisozluk.com/phil-spencerin-the-guardian-roportaji--5357632

Dark Poison

1.9.2017 13:20:56

0
Oyun sayısının artması lazım.Oyun sayısı artarsa bir kere oynayıp yüzüne bakmayacağımız oyunları 1 aylık abonelikle bitirip boş yere almaktan kurtuluruz.

BSC Misafiri

1.9.2017 09:16:17

0
Yeni oyun üretmeyip varolan satacağını satmış oyunları goldla bu sistemle iteleyerek komsol satmaya çalışıyorlar mantığını çözebilen var mı

xb-treck

1.9.2017 01:44:17

0
EA Access tarzı gibi yıllık gibi bir şey olsaydı daha cazip olabilirdi.Ama başlangıç olarak buda güzel bir gelişme.

BlackLead

1.9.2017 01:16:03

+1
pc'de oluyor mu yoksa sadece xbox'a özel mi?

usuallysony

1.9.2017 01:09:52

0
Güzel birşey gibi duruyor
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
Xbox One
+ TAKİBE
AL
47 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız