Gizle
Kullanmakta olduğunuz tarayıcı güncelliğini yitirmiştir. Bölüm Sonu Canavarı, sorunsuz bir gezinti için tercih ettiğiniz tarayıcının en güncel sürümünü kullanmanızı önerir.
Mobil Sürümü Görüntüle »

The Witcher 3'ün PC Sürümünün Satış Miktarı Ortaya Çıktı


     The Witcher 3: Wild Hunt'ın ilk iki haftasında yaklaşık 4 milyon adet sattığı daha önce açıklanmıştı. Bu satışların yaklaşık 1.3 milyon adedinin PC platformunda olduğu da ortaya çıktı.
 
     Söylenenlere göre oyunu GOG Galaxy üzerinden aktif edenlerin sayısı 693.000 civarında. Diğer platformlarda ise 613.000 kişi oyunu aktif etmiş. Yani PC sürümü satışların 3'te 1'ine sahip olmuş. The Witcher 3: Wild Hunt, PC'nin yanı sıra PS4 ve Xbox One için de çıktı.
 

Bu haberin bağlantısı
URL
Kaynak dualshockers the witcher the witcher 2 the witcher 3: wild hunt cd project red cd project redengine 3 pc xbox xbox 720 playstation 4 rpg aksiyon rpg
Capcom: Street Fighter V Hiçbir Zaman Xbox One'a Gelmeyecek Nintendo 3DS Satışları Dünya Genelinde 52 Milyonu Aştı
Yorumlar yeniden eskiye doğru listelenmektedir. Sıralamayı değiştirmek için sağdaki menüyü kullanabilirsiniz.

Apoc

13.6.2015 12:22:07

0
rahat 6 milyonu bulur satışları zamanla

esmerbuyucu

13.6.2015 12:18:02

-1
Bana bulaşan sizsiniz. Kimin troll olduğu belli oluyor. Abuk subuk konuyu saptırıyorsunuz. İlk mesajımla bana yazılan şeyleri okuyan nasıl çarptırıldığını anlar zaten. Siz saygısızca yorum yazmaya devam edin. Sizinle saygısız seviyesiz boş muhabbet edemem.

musAKka

13.6.2015 01:41:40

0
Beklediğimden çok daha fazla satmış, sevindirici. Not: Şu konuda bile hala PC'ye giydirmek için 50 takla atan insanları görmek komik oluyor.

EyesNight

12.6.2015 23:49:21

0
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son
alıntı:

Orijinalden alıntı: esmerbuyucu

Yazdığım ilk mesajı okusaydınız zaten anlardınız. Neden 2 platformu toplayıp örnek verdiğimi. Okuma yazmanız yoksa o sizin probleminiz.

2 platformu toplasam ne yazar toplamasam ne yazar. PSde Xboxda oyun satışlarında fark atıyor. Nedir sizin bu kuyruk acınız?

Nereden kıvıracağınızı şaşırdınız. Şimdi de PS vs Xbox diyorsunuz. Size sadece gülüyorum

Ben size gelip Pcde torrent fazla diyor muyum ama çok ayıp

Torrent desen ne olacak?

Konsolun olmuş multiplatformun merkezi. Ona ağlayacağına gelmiş alakasız yorumlar yazıyorsun.

PS4 satışlarda fark atsa ne yazar? Exc. oyunu yok.

Ay pardon, Order vardı he mi?
Bunlar sony ve microsoft'tan pay aldığını sananlar topluluğu oluyor :D

EyesNight

12.6.2015 23:47:41

0
quote:

Orjinalden alıntı: Zarbo257 Bi bu kadar da Torrent vardır.
Bahaneniz bumu

Zarbo257

12.6.2015 23:21:02

0
Bi bu kadar da Torrent vardır.

Guest-0D5961688

12.6.2015 22:15:02

+1
Oyunda DRM yok, Online yok ama bu kadar satmış. Demek ki oyun adam gibi olunca ve en ufak şeyler para ile satılmazsa oyun satılıyor.

neo-life

12.6.2015 21:14:57

+1
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu Yazdığım ilk mesajı okusaydınız zaten anlardınız. Neden 2 platformu toplayıp örnek verdiğimi. Okuma yazmanız yoksa o sizin probleminiz.

2 platformu toplasam ne yazar toplamasam ne yazar. PSde Xboxda oyun satışlarında fark atıyor. Nedir sizin bu kuyruk acınız?

Nereden kıvıracağınızı şaşırdınız. Şimdi de PS vs Xbox diyorsunuz. Size sadece gülüyorum

Ben size gelip Pcde torrent fazla diyor muyum ama çok ayıp
acaba kaç yaşındasın bu soruyu da yanlış anlama fiziksel yaşın değil akıl yaşını soruyorum kuyruk acısı olan sensin biz değiliz ki gelip pc ile ilgili bir başlığın altına pc yi kötülüyorsan bir kuyruk acın olmalı ki bu habere gelip pc yi kötüleyesin ama dur tahmin edeyim sebebini kuyruk acının 1080p yi görememen mi görsen de sabit 30 fps mi yoksa zaten hayatın da 60 fps yi hiç göremeyecek olmanmı adam övdüğü cihaz da doğru düzgün 30 fps 1080p göremiyor gelmiş bir de 4k dan bahsediyor işte tam da bu kuyruk acısıdır. Bir de okumam yazmam olmadığı için değil senin ilk yorumumu okumam o saçma sapan seviyesiz trollükten öteye gitmeyecek yazılarını okumak istemediğimdendir.Hadi sen kendini eğlendirmeye devam et kolay gelsin sana sende haklısın kendince.

Wayward Son

12.6.2015 20:47:52

+1
quote:

Orijinalden alıntı: esmerbuyucu Yazdığım ilk mesajı okusaydınız zaten anlardınız. Neden 2 platformu toplayıp örnek verdiğimi. Okuma yazmanız yoksa o sizin probleminiz. 2 platformu toplasam ne yazar toplamasam ne yazar. PSde Xboxda oyun satışlarında fark atıyor. Nedir sizin bu kuyruk acınız? Nereden kıvıracağınızı şaşırdınız. Şimdi de PS vs Xbox diyorsunuz. Size sadece gülüyorum Ben size gelip Pcde torrent fazla diyor muyum ama çok ayıp
Torrent desen ne olacak? Konsolun olmuş multiplatformun merkezi. Ona ağlayacağına gelmiş alakasız yorumlar yazıyorsun. PS4 satışlarda fark atsa ne yazar? Exc. oyunu yok. Ay pardon, Order vardı he mi?

esmerbuyucu

12.6.2015 20:33:35

-2
Yazdığım ilk mesajı okusaydınız zaten anlardınız. Neden 2 platformu toplayıp örnek verdiğimi. Okuma yazmanız yoksa o sizin probleminiz. 2 platformu toplasam ne yazar toplamasam ne yazar. PSde Xboxda oyun satışlarında fark atıyor. Nedir sizin bu kuyruk acınız? Nereden kıvıracağınızı şaşırdınız. Şimdi de PS vs Xbox diyorsunuz. Size sadece gülüyorum Ben size gelip Pcde torrent fazla diyor muyum ama çok ayıp [:'(]

lostrock

12.6.2015 20:09:07

0
yav he he

BSC Misafiri

12.6.2015 19:47:19

0
Bu rakam sizce iyi degil mi ? Pc oyunculugu ve gelecegi için ic açıcı bi rakam degil mi ? Pc oyunculari resmen boyle oyun yapin bizde alalim demis.

Megathrone26

12.6.2015 19:46:30

+2
Keşke TÜRKÇE ALTYAZILI olsaydı. Oyunu almayı çok istememe rağmen hikayesi böylesine derin olan bir oyunu anlamadan yüzeysel olarak oynamayı hiç istemiyorum. Keşke türkçe altyazılı olsaydı keşke...

BSC Misafiri

12.6.2015 19:45:30

0
Pc oyunculuğunun konsol seviyesine gelmesi için ilk önce şu donanım firmalarının oyunlara etki etmesini bırakması lazım. Arkadaş resmen sistem gereksinimlerini oyun yapımcıları değil nvidia, intel ve amd belirliyor... Böyle saçmalık olurmu ? Sırf yeni nesil donanımları satsın diye 3 sene önceki grafikli oyunlar yeni nesil kart istemeye kadar çıktı. Bu durum son bulur ve sistem gereksinimleri ve optime iyi yapılırsa zaten sorun kalmıyor. Şu dualshock umu alır koltuğa uzanırım diyen tipler şimdi damlıcak yalnız gamepad sadece konsola özel bir şey değil bunu biliyorlardır umarım.

stalker(1979)

12.6.2015 19:39:35

0
Bu ne saçma sapan tartışma:) Herkes oyununa baksın. Kimin hangi makine ile oynadığının ne önemi var:) Bizim insanımız sataşmak için bahane arıyor resmen:) Not: Türkçe yama çalışması var mı bu oyun için? Bu haliyle oynayamam İngilizce yok

There goes your life

12.6.2015 19:38:44

-1
pc tabanlı bir oyun olmasına rağmen özellikle ps4 de iyi sattı. playstation'a ilk defa çıkan bir oyun. PC'nin durumu içler acısı onlarca preview pc üzerinden yapıldı konsol sürümleri bilerek özenilmedi patchlerdee gecikmeli çıktı hatta keylerle $30 civarında alanlar oldu. buna rağman %30 luk bir kesimi anca domine etmiş cdpr'nin ismi anılmasın bundan sonra

Wayward Son

12.6.2015 19:36:21

+1
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu Senin görüşüne destek verdiğim falan yok. Ben "İnsanlar The Witcher 3'ü zorla almalı" diye bir şey demedim. Sen hangi gezegende yaşıyorsun? Veya içtiğin şey ne söyle de ben de içeyim?

Zaten Witcher 3 PC kullanıcıları tarafından sevilmediği için bu kadar sattı. Mantığa gel. Konsol kullanıcıları Witcher 3 için yanıp tutuşuyordu zaten gidip hemen aldılar. PC platformunu savunmak için yanıp tutuşuyorsun belli ki böyle saçma bir mantık üretmişsin.

Konsolda 2,7 milyon satıp PC'de 1,3 milyon satmış. Gelmiş PC hakkında olumlu haber diyorsun. Vah yazık. Pollyanna bile kabullenirdi şimdiye durumun vahimiyetini.

Rakamları görünce tutuşuyorsunuz. Gerçekler bu kadar acı olmamalı ama yapmaaa
2 platformu toplayıp 1 platforma versus çekmek daha sonra ne içtiğimi sorgulamak? Peki :) Konu PS vs. Xbox olunca birbirinize ana avrat girersiniz ama PC nedense afilli düşman, hemen 2 platform kardeş oluverir. Akıl fikir.

neo-life

12.6.2015 19:32:07

+1
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu Senin görüşüne destek verdiğim falan yok. Ben "İnsanlar The Witcher 3'ü zorla almalı" diye bir şey demedim. Sen hangi gezegende yaşıyorsun? Veya içtiğin şey ne söyle de ben de içeyim?

Zaten Witcher 3 PC kullanıcıları tarafından sevilmediği için bu kadar sattı. Mantığa gel. Konsol kullanıcıları Witcher 3 için yanıp tutuşuyordu zaten gidip hemen aldılar. PC platformunu savunmak için yanıp tutuşuyorsun belli ki böyle saçma bir mantık üretmişsin.

Konsolda 2,7 milyon satıp PC'de 1,3 milyon satmış. Gelmiş PC hakkında olumlu haber diyorsun. Vah yazık. Pollyanna bile kabullenirdi şimdiye durumun vahimiyetini.

Rakamları görünce tutuşuyorsunuz. Gerçekler bu kadar acı olmamalı ama yapmaaa
valla arkadaş la ne tartıştığını bilmiyorum ama bu yazdıkların dan sonra aslında senin ne içtiğini merak ediyorum gerçi ne içersen iç bu kafaya ulaşamassın konsolda korsan mı var tabi ki daha fazla satacak sonra konsol dediğin x1 ve ps4 2 farklı platformu birleştirip tek bir platform haline getirip onu da pc ye karşı 2.7 milyon satmış demek ne kadar doğru olay pc olunca gelin burada x1 ve ps4 tek platform gibi gösterin ama bir haber de bir oyunun ps4 1080p x1 de 900p olacağını duyunca gidin orada birbirinizi yiyin yok öyle yağma 1.3 milyon korsan olan bir platforma ve oyunun çıkış süresi daha 3 hafta olmuşken çok iyi bir rakam ve pc gelişerek de devam edecektir Bir de unutmadan 4k oynamassam ben niye pc alayım demişsin 4k oynarsın al gtx 980 slı oyna sana kimse engel olmuyor öyle artist artist konuşacağına 4k yı o kadar seviyorsan kıy parana al oyna bu kadar basit.

Guest-BB2CECC18

12.6.2015 19:30:43

0
Türkçe yaması çıksa hemen alacağım.

BSC Misafiri

12.6.2015 18:29:23

0
quote:

Orjinalden alıntı: neo-life demek ki neymiş korsanı yenmenin yolu drm değil adam olmaktan geçiyormuş adam olup adam gibi oyun yapar en ufak bir parçayı bile dlc adında oyuncuya kakalamaya kalkmazsan demek ki orta da korsan falan kalmıyormuş tabi bu daha bence pc ve oyun dünyası için başlangıçtır. Pc bu hızla giderse oyun dünyasının vazgeçilmesi durumuna gelecektir bir sonra ki nesil.

Not:Kholat diye bir oyun çıktı pc ye site inceleme yapar mı bilmiyorum fakat korku keşfetme türünü seven herkese öneririm.Tabi witcher dan kısa süreliğine ayrılabilirseniz.
Katılıyorum...

silverygt

12.6.2015 18:09:50

0
Sistem patlamasi diyoruz buna.. Yoksa oyun pc tarafinda fiyat olarakda cok uygundu.

esmerbuyucu

12.6.2015 18:04:33

-2
Senin görüşüne destek verdiğim falan yok. Ben "İnsanlar The Witcher 3'ü zorla almalı" diye bir şey demedim. Sen hangi gezegende yaşıyorsun? Veya içtiğin şey ne söyle de ben de içeyim? Zaten Witcher 3 PC kullanıcıları tarafından sevilmediği için bu kadar sattı. Mantığa gel. Konsol kullanıcıları Witcher 3 için yanıp tutuşuyordu zaten gidip hemen aldılar. PC platformunu savunmak için yanıp tutuşuyorsun belli ki böyle saçma bir mantık üretmişsin. Konsolda 2,7 milyon satıp PC'de 1,3 milyon satmış. Gelmiş PC hakkında olumlu haber diyorsun. Vah yazık. Pollyanna bile kabullenirdi şimdiye durumun vahimiyetini. Rakamları görünce tutuşuyorsunuz. Gerçekler bu kadar acı olmamalı ama yapmaaa

batuko

12.6.2015 18:04:04

0
Steamden almakla cdsini almak arasında fark var mı? yine steam üzerinden kuruyor mu cd

BSC Misafiri

12.6.2015 18:03:04

+1
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu Konsol oyuncuları 25milyon var yok. Pc oyuncuları 100milyondan fazla. Steam, gogda bile doğru düzgün satamamış yani. Yeni nesil konsolların satışı artsın görürüm ben sizi.
Bu biraz abimi çağırayım sizi dövecek gibi olmuş XD

deadlight54

12.6.2015 18:01:08

+1
CD Projekt RED'in oyunculara karşı izlediği politikanın sonucudur. Helal olsun ve sonuna kadar da hak ettiler. Bir sonraki projeleri olan Cyberpunk 2077'yi merakla bekliyorum.

Wayward Son

12.6.2015 17:38:05

+1
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu Ben zaten oyun sektörünü takip eden PC oyuncularının sayısına 100 milyon dedim. Senin dediğin gibi facebook oyunları veya agar.io oynayanları istatistiğime katsaydım o sayı 1 milyar olurdu. O yüzden çarpıtmana gerek yoktu.

"Örneğin, adam menajerlik seviyordur ve sadece FM oynuyordur. Adamın zevkine mi karışalım "Witcher al ulann!" diye?"
Konsolda da yok zaten böyle bir zorlama. Kimse zorla oyun almıyor. Sevdiği beğendiği oyunu alıyor oynuyor. Sen ne saçmalıyorsun burada?

"80 küsür milyon PS3 satılmış diyelim, son rakamları bilmiyorum. Uncharted serisi 21 milyon satış rakamına ulaşmış. Geri kalan 60 milyon Uncharted oynamak zorunda mı? Değil. "
Ben almak zorunda demedim zaten. Problem?

Abuk subuk cevap verecekseniz vermeyin. Kıymete alıp cevap verdiğime pişman oldum. Ayrıca sana senin tavrınla cevap verecek kadar saygısız değilim. Aşağılama içeren mesajlar bırakalım da sizin gibilere kalsın.
"Konsol oyuncuları 25milyon var yok. Pc oyuncuları 100milyondan fazla. Steam, gogda bile doğru düzgün satamamış yani. Yeni nesil konsolların satışı artsın görürüm ben sizi." İlk mesajın bu. Olayı 100 milyon - 25 milyon diye oranlayan sensin. Şimdi de gelmiş "kimse kimseyi zorlayamaz" diye benim görüşüme destek veriyorsun. Kardeşim madem öyle düşünüyorsun, o rakam 1 milyar da olsa, 1 milyon da olsa o kitle içerisinde Witcher seven adam yoksa almaz. Bu kadar basit. Bunun toplam oyuncu sayısı ile bir alakası yok yani. Sırf benim en az 5-6 arkadaşım yalnızca sistemleri yetmediği için Witcher oynayamıyor. 10-12 kişi tanırım onlar da TR yama bekliyor. "İlim Çin'de olsa gidip alınız". Witcher seven adam zaten bir şekilde bu oyunu alır, ama konsolda ama PC'de illa oynar yani. Amaç oyun oynamaksa "ayy off 1080p oynayamıyorum!!" diye hayıflanmaz ya da PC'de oynarken de klavye mouse zorunluluğu hissetmez (gamepad nimeti). Olay nerde oynadığı değil, nerede oynayabildiğinde. Bunu da sistem özellikleri, yabancı dil seviyesi gibi şeyler belirliyor. Saçmalamaktan bahsediyorsun da, PC hakkında olumlu bir haberde nereden vuracağını bilemeyip rakamların gizemli dünyasında kaybolan sensin kardeşim.

freshmind

12.6.2015 17:30:54

+2
O milyon dolar harcamalar yapılan DRM'ler, oyunu orijinal dahi alanlara çektirilen eziyetler, zorunlu kılınan internet bağlantıları, 3-5 kuruş koparacağım diye dayatılan yada abartılan DLC'ler ne kadar gereksizmiş onu anlamış olduk. Oyun basını bildiğin bu adamlardan kahraman gibi bahsedip, "sektörde iyi insanlarda olacak mı" diye başlıklar atıyor dergiler... Bütün bu başarıyı bu kompozisyonu göre göre Bioware, EA çıkıp, iki üç gün önce 5 dolara ren geyiği satıyor. Bu neyin kafasıdır arkadaş neyin ? Adamalar 50-60 milyon dolarlık harcama yapmış (36 milyon dolardan fazlası pazarlamaya ait) şimdiden 200 milyon doları aşan gelirleri elde etmişler. Daha fazla kazanırlar, satışları yıl sonuna kadar 10-15 milyonu aşar umarım. Adamlar bildiğin bir başarı tablosu çizdi, bir yol ortaya koydu, bunu görmek bu kadar mı zor ? Masraf desen, bir başkasının CGI sinematiği kadar masraf yapmamışlar, iş gücü desen 200-250 kişi ... Ubisoft'un, EA'nın, Activision'ın elindeki güce bakıyorum birde, en ufak reklama harcadıkları paraya bakıyorum ve oyunlarını satın almadığım için mutlu oluyorum.

Dürüstİnsan

12.6.2015 17:16:08

+1
quote:

Orijinalden alıntı: cebm1k

olay da o zaten birader
Tamam işte. Sabit olduğu içinde sektör gelişmiyor. Adam 4k oynayamadıktan sonra PC'yi ne yapayım diyor. Ulan sanki yeni konsollar her oyunu 1080p 60 fps açıyor Ayrıca ben şahsen aldığım PC'yi 4 sene her oyunu ultra olmasada highde oynadım. Ram ve ekran kartı alarak 2-3 sene daha kullanırım. Sanki PC oyuncuları her sene toptan PC alıyor. Sektörde en çok konsoldan para kazanılıyor ama teknolojik olarak sektörü ilerletemeyende konsollar

cebm1k

12.6.2015 16:59:15

-1
quote:

Orijinalden alıntı: ErhnUnl57

Kardeşim saçma sapan konuşuyorsun!!! Yok PC işi boşmuş falan... Konsollar sabit donanımın ve özel oyunların dışında PC'ye göre avantajı yok. Ha birde online oyunlar için iyi olabilir. Ülkemizdeki oyun fiyatları ortada. Bazı yerlerden ucuza oyun almak mümkün. Dx12 ile beraber optimizasyon daha iyi olacak ve modlarda cabası. Bırakın artık bu işleri. İsteyen istediği platformda oynasın. Şahsen maddi durumum iyi olsa hem ps4 hemde PC kullanırım ama PC bana daha yakın geliyor.
olay da o zaten birader

BSC Misafiri

12.6.2015 16:56:27

+1
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu Konsol oyuncuları 25milyon var yok. Pc oyuncuları 100milyondan fazla. Steam, gogda bile doğru düzgün satamamış yani. Yeni nesil konsolların satışı artsın görürüm ben sizi.
güzel kardeşim anlamıyor musunuz?anlamak mı istemiyorsunuz ? 100 milyon bilgisayarın hepsinde bu oyunu açabilecek sistem gereksinimleri mi var öyle bakarsan işe witcher 3 açabilecek gereksinimli pc sayısı senin konsol sayından çok azdırBir de pc nin yükselişi neden sizi bu kadar rahatsız ediyor anlayamıyorum.

BSC Misafiri

12.6.2015 16:42:43

0
quote:

Orjinalden alıntı: Wayward Son ardaq ve leventlert adlı troller konuya bekleniyor...

...derken esmerbuyucu denilen troll teşrif etmiş. Helal lan, bizi yalnız bırakmıyorsunuz.

Kardeşim senin ortaya sunduğun argümanlar çok saçma.

- 100 milyon PC oyuncusu cepte.

- PC'deki oyun yelpazesinin genişliği de cepte. Stratejiden moba'ya, ARMA gibi simlerden türlü türlü indie oyunlara kadar (birçoğu konsolda yok) çok farklı türde oyun var. Dolayısıyla oyuncu sayısı da farklı türlere ayrılıp konsollara göre çok daha fazla oluyor. Ayrıca PC dediğin platformda yalnızca Steam yok. Bugün Desura kullanarak bile gayet eğlenceli oyunlar oynayabilirsin. Steam, Origin, Uplay, Battle.net, Gog, Desura veya DRM free derken oyuna ulaşılabilecek çok fazla alternatif var.

Ne kadar alternatif, ne kadar oyun türü = O kadar oyuncu sayısı.

- Konsolda bu kadar geniş yelpazeye sahip değilsin. En başta stratejiden mahrumsun ki PC'de strateji oyunu oynayan kişi sayısı baya fazladır. Strateji dediğin tür de kendi içinde 3429329 tane dala ayrılıyor, bilmem bilir misin?

- Bizim büroda babamın PC'sinde 8800 takılı, Facebook oyunları oynar ya da Zuma falan kuruludur sisteminde. Baktığın zaman PC oyuncusu diye geçiyor kendisi. Ancak Witcher ne diye sorsan bilmez. Öyle bir algı yaratmışsın ki, sanki 100 milyon PC oyuncusu (kullanıcısı ne dersen de) da Witcher'dan haberdar ve tenezzül etmiyor. Haberdar olup ilgisini çekmeyen de olabilir. Örneğin, adam menajerlik seviyordur ve sadece FM oynuyordur. Adamın zevkine mi karışalım "Witcher al ulann!" diye?

Onu geçtim, Witcher'ı beğenmeyip direkt CRPG oynayan (Baldur's Gate, Pillars of Eternity, Divinity: OS gibi) tonla RPG sever var.

- 80 küsür milyon PS3 satılmış diyelim, son rakamları bilmiyorum. Uncharted serisi 21 milyon satış rakamına ulaşmış. Geri kalan 60 milyon Uncharted oynamak zorunda mı? Değil.

- Yeni nesil konsollar maalesef PS3 - 360 dönemindeki sıçramayı yapamadılar. Bilinçli tüketici olarak, bunu eleştirip daha fazlasını talep edeceğiniz yerde 3-4 senelik PC donanımıyla gelen cihazları delicesine savunuyorsunuz. Ne diyelim, sizin paranız :)

Peşin not: Abuk subuk şekilde cevap vermeden önce PS3 döneminde attığım konsolu savunan mesajlarıma bakın. Sonra "Pisi fönböyyy" diye 15 yaş cümleleriyle gelmeyin.
Pisi fönböyyy

esmerbuyucu

12.6.2015 16:22:21

-2
Ben zaten oyun sektörünü takip eden PC oyuncularının sayısına 100 milyon dedim. Senin dediğin gibi facebook oyunları veya agar.io oynayanları istatistiğime katsaydım o sayı 1 milyar olurdu. O yüzden çarpıtmana gerek yoktu. "Örneğin, adam menajerlik seviyordur ve sadece FM oynuyordur. Adamın zevkine mi karışalım "Witcher al ulann!" diye?" Konsolda da yok zaten böyle bir zorlama. Kimse zorla oyun almıyor. Sevdiği beğendiği oyunu alıyor oynuyor. Sen ne saçmalıyorsun burada? "80 küsür milyon PS3 satılmış diyelim, son rakamları bilmiyorum. Uncharted serisi 21 milyon satış rakamına ulaşmış. Geri kalan 60 milyon Uncharted oynamak zorunda mı? Değil. " Ben almak zorunda demedim zaten. Problem? Abuk subuk cevap verecekseniz vermeyin. Kıymete alıp cevap verdiğime pişman oldum. Ayrıca sana senin tavrınla cevap verecek kadar saygısız değilim. Aşağılama içeren mesajlar bırakalım da sizin gibilere kalsın.

2K

12.6.2015 16:00:18

0
PC de oldukça iyi satmış DRM-Free olmasına rağmen, başarılarının devamını diliyoruz.

nemesis16

12.6.2015 15:47:01

+1
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu Konsol oyuncuları 25milyon var yok. Pc oyuncuları 100milyondan fazla. Steam, gogda bile doğru düzgün satamamış yani. Yeni nesil konsolların satışı artsın görürüm ben sizi.
Sen hiç strateji bilirmisin 40 fps bile göremeyen kardesim

Guest-0D5961688

12.6.2015 15:46:30

+1
Hem PC hem de konsol fanboyu troller ölsün istiyorum.

nemesis16

12.6.2015 15:42:46

0
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu 4K oynayamadıktan sonra PC kullanmanın hiçbir esprisi yok. Gider konsol alırlar daha iyi. Sistem gereksinimleri artık artmayacak demişsiniz. Siz herhalde PC platformunu konsollarla karıştırdınız. Sistem gereksinimlerin artmadığı yer konsoldur. Oyuncular acaba benim makinem çalıştıramayacak mı diye derde düşmezler. Millet asıl pc platformunun boş olduğunu anladı. En çok tercih edilen oyun türü de moba zaten o yüzden. Satışlar da ortada. Pc oyuncu sayısı/satış yapınca durumun vahimiyeti daha iyi anlaşılıyor.
Ahh be biz 1080p full hd de bile dsr ile 4k yı yakalıoz canım kardesim konsolun 1080p sinden 1000 kat iyi pc nin 1080 i

emrahcey

12.6.2015 15:40:13

+2
BloodBourne PS4'e özel çıkmasına rağmen Gereği kadar Neden satılmadı ? Playstation 4 sahiplerinin mecbur olmalarına rağmen... Amacım The Witcher 3:WildHunt'a rakip gösterip rekabet ettirmek değil. Aralarında Dünyalar kadar fark var. Biri Açık ve oldukça geniş Dünyaya sahip... Her PC oyuncusu nasıl Witcher 3 almak zorunda değilse, PS4 oyuncusuda BloodBourne almak zorunda değildir. KAPAK-ûl Âlâ

Wayward Son

12.6.2015 15:33:34

+2
quote:

Orjinalden alıntı: ardaq söylenenlere göre mi?


Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklatın
Geçen gün "söylenenlere göre bile olmayan" bir 650.000 rakamı uydurmuştun. Hatırlatırım.

ardaq

12.6.2015 15:23:52

-1
söylenenlere göre mi?
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın

Wayward Son

12.6.2015 14:45:55

0
ardaq ve leventlert adlı troller konuya bekleniyor... ...derken esmerbuyucu denilen troll teşrif etmiş. Helal lan, bizi yalnız bırakmıyorsunuz. Kardeşim senin ortaya sunduğun argümanlar çok saçma. - 100 milyon PC oyuncusu cepte. - PC'deki oyun yelpazesinin genişliği de cepte. Stratejiden moba'ya, ARMA gibi simlerden türlü türlü indie oyunlara kadar (birçoğu konsolda yok) çok farklı türde oyun var. Dolayısıyla oyuncu sayısı da farklı türlere ayrılıp konsollara göre çok daha fazla oluyor. Ayrıca PC dediğin platformda yalnızca Steam yok. Bugün Desura kullanarak bile gayet eğlenceli oyunlar oynayabilirsin. Steam, Origin, Uplay, Battle.net, Gog, Desura veya DRM free derken oyuna ulaşılabilecek çok fazla alternatif var. Ne kadar alternatif, ne kadar oyun türü = O kadar oyuncu sayısı. - Konsolda bu kadar geniş yelpazeye sahip değilsin. En başta stratejiden mahrumsun ki PC'de strateji oyunu oynayan kişi sayısı baya fazladır. Strateji dediğin tür de kendi içinde 3429329 tane dala ayrılıyor, bilmem bilir misin? - Bizim büroda babamın PC'sinde 8800 takılı, Facebook oyunları oynar ya da Zuma falan kuruludur sisteminde. Baktığın zaman PC oyuncusu diye geçiyor kendisi. Ancak Witcher ne diye sorsan bilmez. Öyle bir algı yaratmışsın ki, sanki 100 milyon PC oyuncusu (kullanıcısı ne dersen de) da Witcher'dan haberdar ve tenezzül etmiyor. Haberdar olup ilgisini çekmeyen de olabilir. Örneğin, adam menajerlik seviyordur ve sadece FM oynuyordur. Adamın zevkine mi karışalım "Witcher al ulann!" diye? Onu geçtim, Witcher'ı beğenmeyip direkt CRPG oynayan (Baldur's Gate, Pillars of Eternity, Divinity: OS gibi) tonla RPG sever var. - 80 küsür milyon PS3 satılmış diyelim, son rakamları bilmiyorum. Uncharted serisi 21 milyon satış rakamına ulaşmış. Geri kalan 60 milyon Uncharted oynamak zorunda mı? Değil. - Yeni nesil konsollar maalesef PS3 - 360 dönemindeki sıçramayı yapamadılar. Bilinçli tüketici olarak, bunu eleştirip daha fazlasını talep edeceğiniz yerde 3-4 senelik PC donanımıyla gelen cihazları delicesine savunuyorsunuz. Ne diyelim, sizin paranız :) Peşin not: Abuk subuk şekilde cevap vermeden önce PS3 döneminde attığım konsolu savunan mesajlarıma bakın. Sonra "Pisi fönböyyy" diye 15 yaş cümleleriyle gelmeyin.

0quz28

12.6.2015 14:36:02

0
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu Konsol oyuncuları 25milyon var yok. Pc oyuncuları 100milyondan fazla. Steam, gogda bile doğru düzgün satamamış yani. Yeni nesil konsolların satışı artsın görürüm ben sizi.
100 milyon olsa bile pc oyuncusu, oyunu tartıcak pc 10 m falandır herhalde :D okadar bile yoktur ama neyse sen anladın

David Attenborough

12.6.2015 14:27:53

0
Yenı kartlar artık 2k ve üstü çözünürlükler için çıkıyor. Bugün neredeyse her oyunu Ultra'da açan Gtx 970 bu konsol neslinin sonuna kadar 1080p'de her zaman konsoldan daha iyi bir görsellik sunacaktır. Sistem gereksinimlerine de her zaman aldanmamak lazım. 2010'da aldığım eski Gtx 460 kartım bile geçen seneye kadar çoğu oyunu High-Medium seviyesinde açabiliyordu. 4k'dan önce de insanlar Full hd'de 60 Fps'de oynamaya bakarlar. Konsolda ortalama Fps'nin 25 civarı olduğu düşünüldüğünde Pc almak için bu bile yeterli bir sebep sayılır. Ayrıca dediğinin aksine artan oyun satışları ile paralel yapımcılar Pc'ye gittikçe daha fazla destek vermeye başladı. Önceki yıllarda Pc tarafında pek göremediğimiz WWE, Final Fantasy, Mortal Kombat ve çeşitli anime oyunları bile bu platforma çıkış yapıyor artık. Dahası senelerdir Pc oyunlarından elini ayağını çeken Microsoft bile kaç aydır Dx 12 tanıtımını yapıyor. Üstelik Xbox gibi iyi bir konsola sahip olmasına rağmen. Pc'nin altın çağı asıl şimdi başlıyor.

Dürüstİnsan

12.6.2015 14:19:40

+1
quote:

Orjinalden alıntı: esmerbuyucu 4K oynayamadıktan sonra PC kullanmanın hiçbir esprisi yok. Gider konsol alırlar daha iyi. Sistem gereksinimleri artık artmayacak demişsiniz. Siz herhalde PC platformunu konsollarla karıştırdınız. Sistem gereksinimlerin artmadığı yer konsoldur. Oyuncular acaba benim makinem çalıştıramayacak mı diye derde düşmezler. Millet asıl pc platformunun boş olduğunu anladı. Nerede indie oyun f2p oyun doluşmuş pcye. Pcde en çok kitlesi olan oyun türü de moba zaten.
Kardeşim saçma sapan konuşuyorsun!!! Yok PC işi boşmuş falan... Konsollar sabit donanımın ve özel oyunların dışında PC'ye göre avantajı yok. Ha birde online oyunlar için iyi olabilir. Ülkemizdeki oyun fiyatları ortada. Bazı yerlerden ucuza oyun almak mümkün. Dx12 ile beraber optimizasyon daha iyi olacak ve modlarda cabası. Bırakın artık bu işleri. İsteyen istediği platformda oynasın. Şahsen maddi durumum iyi olsa hem ps4 hemde PC kullanırım ama PC bana daha yakın geliyor.

esmerbuyucu

12.6.2015 14:14:22

-4
4K oynayamadıktan sonra PC kullanmanın hiçbir esprisi yok. Gider konsol alırlar daha iyi. Sistem gereksinimleri artık artmayacak demişsiniz. Siz herhalde PC platformunu konsollarla karıştırdınız. Sistem gereksinimlerin artmadığı yer konsoldur. Oyuncular acaba benim makinem çalıştıramayacak mı diye derde düşmezler. Millet asıl pc platformunun boş olduğunu anladı. En çok tercih edilen oyun türü de moba zaten o yüzden. Satışlar da ortada. Pc oyuncu sayısı/satış yapınca durumun vahimiyeti daha iyi anlaşılıyor.

mementopolis

12.6.2015 14:11:19

0
Güzel satmış . Ps4 aldım ama bende Pc'de oynamak istiyorum. Gelen patchler Yüzünden bazı dengeleri düzeltelim der iken benim dengeyi bozdular :D.

David Attenborough

12.6.2015 13:48:36

+1
Bir tek yeni nesil konsolların satışı artıyor zaten. O yüz milyonun içinde ancak 10 milyon kişinin Pc'si bu oyunu düzgün bir şekilde oynatabiliyordu. Öte yandan sistem gereksinimleri de bu saatten sonra pek artmaz. Çünkü konsolların da sınırına ulaşıldı şimdiden. Buna bağlı yeni donanımların çıkıp oyunlar için fazlasıyla yeterli olan öncekilerin ucuzlaması sonucunda donanım satışları da artacaktır. Millet bu neslin boş olduğunu anladı. Nvidia ve Amd de bu konuda doğru adımlar atarsa asıl satışı o zaman görürsün.

Nicolae

12.6.2015 13:30:04

+1
Bu oyuna denecek laf yok oyun muazzam üstüne 60 TL gibi bir fiyattan satıldı. CD Projekt'in uyguladığı fiyat politikasını görüp diğer firmalarda ona göre çeki düzen verseler hem satışlar artar hemde bizler daha rahat oyun oynarız.

Dürüstİnsan

12.6.2015 13:29:14

+2
Yeni nesil konsolların özel oyunlar haricinde beklenen performansı verememesi, PC teknolojisinin her sene gelişmesi ve digital satışların daha uygun hale gelmesi bunu sağladı. Adamlar 5-10$ satılan dlc bedava veriyorlar. Ek paketlerin oynanış süresi 15-20 saat sürecek diyorlar. O zaman bu firmaya gereken önemi oyuncular verir. Ah bide Türkçe olaydı.

esmerbuyucu

12.6.2015 13:17:01

-9
Konsol oyuncuları 25milyon var yok. Pc oyuncuları 100milyondan fazla. Steam, gogda bile doğru düzgün satamamış yani. Yeni nesil konsolların satışı artsın görürüm ben sizi.

huseyincarnege

12.6.2015 13:12:23

0
valla oyun züper ve dlc bedava kim almasınki :)

TheMuyu

12.6.2015 12:43:06

+1
işte dijital oyun çağının önlenemez yükselişi tebrikler oyunda hakediyor gerçekten bu kadar satışı benim merak ettiğim tr de kaç adet sattı acaba

OldGamers86

12.6.2015 12:09:11

0
Pc orjinal konusunda mesafe aldı elbette.

halflıfe

12.6.2015 11:58:38

+2
sitede bazı utanmayı bilmeyen arkadaşlar geçen günler de sanki lisede okumuyor da bir araştırma şirketleri varmışçasına ve piyasa araştırmaları yaparcasına steam de 500 bin satmış kimse kutulu almaz zaten diye üzerine oturdukları organların dan düşünerek sallıyorlardı ne oldu demek ki pc de şu an için evet yoğunluk platform steam fakat kutulu ürünler de hala alınabiliyormuş ve bende gta v ve witcher 3 kutulu aldım.Bu söylediklerim ardaq denilen troll e değildir sakın üstüne falan alınıpda kendini ciddiye aldığımızı düşünmesin

FreeMaNMeliH

12.6.2015 11:49:24

0
Olay budur aldım, önce Türkçe yama yı sonrasında da iyi bir ekran kartı almayı bekliyor steaM DE :(

neo-life

12.6.2015 11:42:30

+3
demek ki neymiş korsanı yenmenin yolu drm değil adam olmaktan geçiyormuş adam olup adam gibi oyun yapar en ufak bir parçayı bile dlc adında oyuncuya kakalamaya kalkmazsan demek ki orta da korsan falan kalmıyormuş tabi bu daha bence pc ve oyun dünyası için başlangıçtır. Pc bu hızla giderse oyun dünyasının vazgeçilmesi durumuna gelecektir bir sonra ki nesil. Not:Kholat diye bir oyun çıktı pc ye site inceleme yapar mı bilmiyorum fakat korku keşfetme türünü seven herkese öneririm.Tabi witcher dan kısa süreliğine ayrılabilirseniz.

Veinglory

12.6.2015 11:36:13

+1
Ahahaha ardaq denen arkadaşi alalim buraya
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Siz de aşağıdaki form aracılığıyla yorum yapabilirsiniz.
Mesajınız
Üyeyim Üye Değilim

DonanımHaber üyeliğinizi kullanabilirsiniz.

E-Posta (Onay için gerekli.)

KÜNYE
The Witcher 3: Wild Hunt
+ TAKİBE
AL
173 kişi bu oyunu takip ediyor.
Kullanıcı Videosu Yükle ▲ Siz de video yüklemek için tıklayınız