Bethesda’dan Todd Howard (kendisi Skyrim'in tasarımcısı) The Elder Scrolls V: Skyrim'in DirectX 11 desteği hakkında açıklama yaptı. Daha önce oyunun her 3 platformda da (PC, Xbox 360 ve PS3) çok farklı görünmeyeceğini söyleyen yetkili, şimdi ise PC sürümünün ileride tam DirectX 11 desteğine kavuşabileceğini söyledi.
Howard, Skyrim'in shader'ların çalışma biçimi bakımından temel olarak bir DirectX 9 oyunu olduğunu, ama bazı noktalarda DirectX 11'in özelliklerinden yararlandıklarını belirtti. Yine de bu durum ileride değişebilirmiş.
Yetkilinin The Elder Scrolls V: Skyrim'in belki şu an değil, ama gelecekte tam (full) DirectX 11 desteğine kavuşmasının mümkün olduğunu söylemesi, oyunu PC'de oynayanlar için iyi bir haber. Yine de eminim PC oyuncuları "neden çıkış tarihinde değil de, gelecekte?" sorusunu soruyorlardır.