Aynı zamanda platform sahipliği ve dağıtımcılık görevini üstlenen Sony, bir çok oyunu da bünyesinde barındırıyor. Bu oyunlar arasında her ne kadar oyun dünyasına damgasını şimdiden vurmuş seriler bulunsa da, bazı kırıklar da yer alıyor.
Bu konu hakkında Game Informer'a konuşan Shuhei Yoshida, tek çözüm önerisini sundu; az ama öz oyun yapmak. Konu yakkında, "Oyunlarımız hakkında açık konuşmamız gerek. Evet serileri seviyoruz, düşünüyoruz fakat kalitelerini de düşünmemiz gerek." diyen Yoshida, "Bu konuda yoğunlaşmak çok önemli. Örneğin 2-3 oyun yerine bir yılda 10 oyun çıkarıyorsanız bu oyunların işleri çok zor olur. Mesela geçen sene çıkacak her oyun için heyecanlıydık fakat destek açısından her oyuna aynı seviyede destek vermemiz imkansızdı." şeklinde konuştu.
Konuşmanın devamında ise, "'Hadi bir yılda 3 oyun yapalım' demek kolay fakat oyun yapmak dinamik bir iş. Yani bir yıl içinde ne kadar oyun yapacağınız değişir. Yeni projeler, seriler üzerinde çalışmayı seviyoruz fakat bu projelerin ne zaman biteceğini tahmin etmek oldukça zor." diyen Sony yetkilisi, "Bu konuda bir çözüm yoluna gitmek gerekirse, daha az oyun yapıp yaptığımız oyunlara daha fazla destek vermeliyiz." açıklamasını yaptı.